Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08401 Балық шаруашылығы және өнеркәсіптік балық аулау в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты бәсекеге қабілетті, білікті, балық шаруашылығы саласында теориялық білімі мен практикалық дағдылары бар, далалық және зертханалық жағдайларда балық шаруашылығы зерттеулерінің әдістерін еркін меңгерген, балық шаруашылығы, балық аулау, гидробиология, ихтиология және балық шаруашылығының басқа да кәсіби салаларында қойылған практикалық міндеттерді орындауға қабілетті мамандарды даярлауға бағытталған.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B080 Балық шаруашылығы
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Дайындық бағыты 6B084 Балық шаруашылығы
  • Зоология
    Несиелер: 6

    Курс жануарлар әлемінің алуантүрлілік жүйесін, олардың бір – бірімен және сыртқы әлеммен өзара байланысын қарастырады, омыртқасыздар мен омыртқалылардың экологиялық ерекшеліктері мен морфо-анатомиялық құрылымын зерттейді. Курсты зерделеу нәтижесінде студент омыртқасыздар мен омыртқалы жануарлардың құрылымдық ерекшеліктерін сипаттай алады, жануарлар әлемінің негізгі таксондарының құрылымының салыстырмалы морфологиясын талдай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жануарлар биоалуантүрлілігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерді қоршаған биосферадағы қоршаған тірі организмдер мен олардың қауымдастықтарының әртүрлілігі, протозоа мен жануарлардың әртүрлі құрылымдары, функциялары мен бейімделуі, сонымен қатар жануарлардың негізгі принциптері мен жіктелуі туралы білімдерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ихтиология
    Несиелер: 5

    Пән ихтиология аймағындағы негізгі теориялық білімді, қабілет пен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу студенттерге әртүрлі суқоймалар типтеріндегі, тіршілік ету зоналарына сәйкес биологиялық және экологиялық топтардағы балықтардың өмірлік циклдары, әртүрлі таксономикалық және экологиялық топтардағы балықтардың онтогенезінің заңдылықтарын айқындауға дағдылануға, ихтиологиялық зерттеулер әдістерін игеруге, алған білімін практикалық және ғылыми қызметте қолдануға меңгеруге үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – тірі ағза мен қоршаған орта арасындағы өзара әрекеттесуінің заңдылықтарын, биосфераның жұмыс істеуін және адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету туралы білімді қалыптастыру. Пән адам өмірінің қауіпсіздігін, техногендік авариялар, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау, экологиялық менеджмент салдары жөніндегі іс-шараларды, зиянды қауыптерден, деструктивті факторлардан қорғау әдістерін және негіздерін зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы мемлекеттік органдардың, саяси және қоғамдық ұйымдардың қызметін талдау қабілеттерін қалыптастыру. Курс қазіргі қоғамдағы сыбайлас жемқорлық пен сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің мәселелері туралы объективті білімді қалыптастырады. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың негізгі ережелерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы ұлттық іс-қимыл жоспарының мазмұнын, сыбайлас жемқорлықты еңсеру дағдыларын зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әл-Фараби және қазіргі заман
    Несиелер: 5

    Мақсаты-әлемдік және ұлттық мәдениеттің дамуы контексінде Әбу Насыр Әл-Фарабидің ғылыми-философиялық мұрасы туралы студенттердің түсініктерін қалыптастыру. Оқу нәтижелері: - Әл-Фараби мұрасының негізгі философиялық мазмұнын түсіндіру; - Шығыс философиясының Еуропалық Қайта өрлеу дәуіріне әсер ету сипатын көрсету; - ұлттық мәдениет феномендерін философиялық талдау дағдыларын көрсету; - кәсіби қызметте ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелерін білуді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Мақсаты-кәсіпкерлік теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Оқу нәтижелері: - нарықтың жеке мүдделері мен қабілеттеріне сәйкес келетін мүмкіндіктерін пайдалану; - бизнесті бастау туралы алғашқы шешім қабылдаңыз; - қолданыстағы құқықтық нормалар шеңберінде тиімді жұмыс істеу; -старт-ап әлеуетті нарықтық мүмкіндіктерін анықтау және бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абай ілімі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби білімін, түсінігін, қабілетін елдің ынтымағы мен бірлігін нығайту, қоғамның интеллектуалдық әлеуетін арттыру мақсатында қолдану құзіреттілігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер: Абай ілімі туралы түсінік. Абай ілімінің қайнар көздері. Абай ілімінің құрамдас бөлімдері. Абай ілімінің категориялары. Абай ілімінің өлшеу құралдары. Абай ілімінің мәні мен маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гидроботаника
    Несиелер: 5

    Пән су өсімдіктерінің экологиясын, фитоценологияны және су өсімдіктерінің географиясын зерттейді. Жағалау-су өсімдіктерін жіктеудің негіздері, биомассаны есепке алу және өнімді анықтау әдістері, су өсімдіктерінің трофикалық және экологиялық рөлі, олардың су қоймаларын өзін-өзі тазартуға әсері қарастырылады. Курсты оқу нәтижесінде студенттер өсімдіктерді жинауға, заттаңбалау мен кептіруге қабілетті; су өсімдік объектілерінің жүйелі тиістілігін дербес анықтау үшін салыстырмалы-морфологиялық әдіс дағдыларын меңгерген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Арнайы ихтиология
    Несиелер: 5

    Курс ихтиофаунаның таксономиялық сипаттамасын, балықтың сыртқы және ішкі құрылымын қарастырады, балықтар отрядының әртүрлі өкілдерінің биологиясы мен экологиясының ерекшеліктерін зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер балық түрін анықтауға, зерттелетін түрлердің өлшемдік және жас ерекшеліктерін талдауға, азық-түлік базасы, тамақтану және көбею экологиясы, суқоймасы ихтиофаунасының фауналық және экологиялық құрылымы бойынша шаруашылық бағалау жүргізуге мүмкіндік алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Микробиология және вирусология негіздері
    Несиелер: 5

    Курс микробтар әлемі туралы, олардың табиғатта және адам өміріндегі рөлі, микроорганизм және вирустардың негізгі қасиеттері жөнінде, прокариотты клеткалардың құрылымдық ұйымдасуы; олардың классификациялану принциптері, микроорганизмдерді ғылыми зерттеулер мен практикалық мақсаттар объектісі ретінде; микробтық дақылдармен жұмыс істеуге, қоршаған орта объектілерінен бөліп алуға; микроорганизмдерді қарастыру кезінде микроскопиялық әдістерді пайдалануға дағдылану, әртүрлі топтардағы микроорганизмдерді зерттеуде негізгі әдіс тәсілдерін; микроорганизмдерді бөліп алу және өсіру әдістерімен меңгеру туралы білім береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Гидрохимия
    Несиелер: 5

    «Гидрохимия» оқу курсы табиғи сулардың химиялық және физикалық қасиеттерін, оның заманауи міндеттерін, зерттеу мәселелері мен бағыттарын және судың химиялық анализінің әдістерін қарастырады. Пәнді оқыту барысында келесі аспектілер қарастырылады: балық шаруашылығындағы гидрохимиялық әдістер, су ресурстарын химиялық құрамына қарай талдау, су ортасындағы химиялық элементтің маңызы мен су организмдері үшін пайдасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Гидробиология
    Несиелер: 5

    Пән гидросфераны және оның организмдердің тіршілік ету ортасы ретіндегі сипаттамасын, гидробионттардың Сулы өмір салтына бейімделу механизмдерін, әртүрлі типтегі су объектілері мен олардың популяциясының сипаттамасын, әртүрлі биотоптардың гидробионттарының құрылымы мен биологиясын зерттейді. Курсты игеру нәтижесінде студент су экожүйелерін құрылымдық және функционалды ұйымдастырудың заңдылықтары туралы білімдерін қалыптастырады, Омыртқасыздардың қазіргі классификациясын біледі, олардың шығу тегі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Балықшаруашылық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пән балықтардың және омыртқасыз гдробионттардың биологиясын және экологиясын, оларды зерттеудің классикалық және қазіргі жаңа әдістемелерін меңгерудің негізі болып табылады. Пәнді игеру барысында келесі пунктер қарастырылады: - балықтардың негізгі морфометриялық сипаттамаларын білу; - балықтардың жыныстық жетілу шкаласын анықтау, балықтардың өсу және даму қарқынын есептеу; - вариациялық қатар құра білу, биометриялық көрсетсіштерін есептеу, материалды статистикалық өңдеу және графиктер құрастыру. меңгереді: балықтардыңжәне омыртқасыз гдробионттардың биологиясын және экологиясын, оларды зерттеудің классикалық және қазіргі жаңа әдістемелерін; біледі: балықтардың негізгі морфометриялық сипаттамаларын жасап, өлшеуді, балықтардың жыныстық жетілу шкаласын анықтайды, балықтардың өсу және даму қарқынын есептейді, материалды биометриялық көрсетсіштерін есептеуді, статистикалық өңдеуді, графиктер құрастыруды. балықтар мен омыртқасыз гидробионттарды далалық және зертханалық зерттеу әдістерін жасауға дағдыланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Арнаулы гидробиология
    Несиелер: 3

    Курс су экожүйелерінің гидробиологиялық режимін зерттейді. Антропогендік әсер ету жағдайында су экожүйелерінің тұрақты дамуының негізгі аспектілері туралы білім береді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер қазіргі гидробиологияның негізгі бағыттары, тірі организмдер жүйесіндегі гидробионттардың орны, гидробионттардың әртүрлі өмір сүру жағдайларына бейімделуі, гидросфераны қорғаудың экологиялық негіздері туралы білім қалыптастырады, гидробионттардың негізгі топтарын анықтайды

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Биохимия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерде биохимияның негізгі жағдайы және биомолекулалардың негізгі класстарының құрылысымен байланысты қабілеттіліктерді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесі мәселелерді қарастырады: биологиялық маңызды қосылыстардың маңызды класстарының: ақуыз, көмірсу, липид, нуклеин қышқылдары қасиеті, қызметі, құрылымы; ферменттердің, гормондардың әсер ету механизмі, класификациясы, құрылыс ерекшеліктері;- дәрумендердің құрылысы, классификациясы, биологиялық маңызы; организмдегі негізгі зат алмасу жолдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Гистология цитология негіздерімен
    Несиелер: 5

    Студенттерге микроскопиялық препараттарды дайындау техникасын; материалды дұрыс алу, оны фиксациялару, жуу, сусыздандыру және гистологиялық материалдарға құюды білу; орындалатын жұмыстармен клеткалар және ұлпалардың ультрақұрылымдық ұйымдасулары бойынша мәліметтерді салыстыру, ұлпалар жүйесінің негізгі типтері мен әртүрлілігін салыстыруға; микротомдарда жұмыс істеуге дағдылану; препараттарды гистологиялық бояудың негізгізгі әдістерін, гистологиялық препараттар мен электронограммдарды «оқу» ептіліктерін меңгеруге үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Балық шаруашылығындағы гидротехника
    Несиелер: 5

    Курс тоған, бекіре және форель балық фермаларында жобаланған әртүрлі гидротехникалық құрылыстардың сипаттамаларын қарастырады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер балық шаруашылығында қолданылатын негізгі гидротехникалық құрылымдардың техникалық ерекшеліктері туралы білім қалыптастырады, будт студенттері ағынның жылдамдығын, каналдардың өткізу қабілетін және судың жалпы қажеттілігін анықтау үшін қарапайым есептеулер жүргізе алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әсемдік балық өсіру
    Несиелер: 5

    Курс сәндік балық түрлерінің биологиясы мен экологиясын, әуесқой, зерттеу және эксперименттік мақсаттар үшін аквариум жағдайында өсіру және өсіру әдістерін қарастырады. Пәнді оқу нәтижесінде студент сәндік балықтардың мазмұны үшін аквариумдар жасай алады, сәндік балықтардың биологиялық сипаттамаларын біледі, аквариумдардағы химиялық және температуралық режимді анықтайды, аквариумдағы балық түрлерінің ауруларын анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Балықтардың морфологиясы
    Несиелер: 5

    Пән табиғи және жасанды су қоймаларынан балықтар мен басқа гидробионттарды зерттеудің негізгі әдістерін қарастырады. Курсты оқу нәтижесінде студенттер балықтардың сыртқы және ішкі морфологиясын зерттеу, балықтардың биологиялық талдауы, су қоймалары мен тоғандардың санитарлық жағдайын анықтау, балықты зерттеу әдістерін білу дағдыларын қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Генетика
    Несиелер: 5

    Курс классикалық генетиканың негізгі заңдылықтарын және белгілердің мұрагерлік негіздері мен механизмдерін қарастырады. Курсты оқу барысында студенттерде тірі организмдердің тұқым қуалаушылық және өзгергіштік механизмдері туралы білімді жүйелеу қабілеті қалыптасады; генетикалық эксперименттердің нәтижелерін талдау және зерттеу нәтижелері бойынша қорытынды жасау; популяциядағы генетикалық процестер ағымының заңдылықтарын талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Марикультура негіздері
    Несиелер: 5

    Пән марикультураның негізгі объектілері, балықтар мен қоректік омыртқасыздардың биологиясы мен жасанды өсіру технологиясы туралы түсінік береді. Марикультурада балық өсіру зауыттарының жобасын жасайды, уылдырық – шашу шабақ өсіру шаруашылықтарын және тауарлы шаруашылықтарды, әсемдік балық өсіру, негізгі тірі азықтық обьектілерді әртүрлі жағдайларда көбейту және өсіру және әртүрлі балық өсіру шаруашылықтарында балықтарды көбейту және өсірудің технологиясын жобалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Балықтардың генетикасы және селекциясы
    Несиелер: 5

    Курсты оқу студенттерді Қазақстанда және шет елде жүргізілетін селекциялық генетикалық жұмыстардың даму тарихымен таныстырады. Пәнді игеру барысында келесі аспектілер қарастырылады: - балықтар селекциясының генетикалық негіздері; - балықтар селекциясында қолданылатын іріктеу формалары; - балықтармен селекциялық жұмыстарға қолданылатын будандастыру схемалары; - нақты балық шаруашылығы жағдайында селекциялы-генетикалық жұмыстар жүйесінің шараларын жетілдіру; - аквакультурада қолданылатын әртүрлі балық түрлерімен селекциялық-асылдандыру жұмыстарының методологиялық негіздері және қазіргі таңдағы аппараттарды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тоғандық аквакультура
    Несиелер: 5

    Аталған пәнді оқу заманауи аквакультураның келешектегі бағыттары туралы теориялық білім алуға мүмкіндік береді. Курсты оқу нәтижиесінде келесі аспектілер қарастырылады: - аквакультураның даму тарихы, аквакультураның бағыттарына қарым-қатынасты реттеу; - аквакультураның қазіргі жағдайы; - аквакультураның міндеті мен алға қойған мақсаты және мәселелері; - өсімдік аквакультурасы (балдырларды өсіру); - шаянтәрізділерді өсіру, басқа да оммыртқасыздарды көбейту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Балық қорларын қалыптастыру теориясы
    Несиелер: 5

    Курс балықаулаудың биологиялық негіздерін, табиғи суқоймаларда және кәсіптіктің ықпалымен популяциялардың тұрақталу заңдылықтарын білу, әртүрлі типтердегі кәсіптік модельдерді болжамдауға дағдылану, негізгі популяциялық өлшемдерді бағалайтын әдістер ептілігін, эксплуатацияланатын популяциялар динамикасының талдау әдістерін, кәсіптіктің және балық аулау ережелерінің биологиялық негіздерінің оңтайлы өлшемдерін жетілдіруді меңгеру болып табылады.Курсты оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады; негізгі кәсіби балық түрлерінің жалпы сипаттамасы, аталған суқойманың ихтиофауна жүйесі, аулау әсерінен табиғи жағдайдағы популяция тұрақтылығының заңдылығын зерттеу, әртүрлі типтердегі кәсіптік модельдерді болжамдауға дағдылану; негізгі популяциялық өлшемдерді бағалайтын әдістер ептілігін; эксплуатацияланатын популяциялар динамикасының талдау әдістерін; кәсіптіктің және балық аулау ережелерінің биологиялық негіздерінің оңтайлы өлшемдерін жетілдіруді меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Лимнология
    Несиелер: 5

    Курс көлдердің қазіргі жағдайы мен гидрологиялық режимін, табиғи гидроэкожүйелердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын зерттейді. Бұл олардың жай-күйі мен жақын болашақта сақталуы, бассейндер мен су қоймаларының құрылымы мен дамуы туралы болжам береді. Студенттер судың физикалық және химиялық қасиеттерін анықтау, көлдердің су режимінің ерекшеліктерін, жануарлар мен өсімдіктер әлемінің тіршілік ету мүмкіндіктерін анықтау әдістерін игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Балық аулау
    Несиелер: 5

    Курс аулау құралдарының конструкциялық ерекшеліктерін және осының негізінде олардың қолдану ерекшеліктерін, аулау қарқындылығын анықтайтын әдістерді және нақты аулау құралдарының өнімділігін жоғарлататын жолдарын, аулау объектілеріне жағдайлардың әсер етуін, аулау құралдарының сипаттамасын және классификациясын білуді қарастырады. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер: иілгіш жіптер механикасы, балық аулау торының механикасы, балық аулау құралдары мен жабдықтарының бөлшектерінің механикасы, тралдың қозғалыс механикасы, тізбекті керме ау жұмысы, бекітілген және жүзбе аулардың жұмысы, ярус жұмысының механизмі, балық аулау құралдарын физикалық модельдеу қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Популяциялық биология
    Несиелер: 5

    Пән популяцияның қазіргі проблемаларын қарапайым эволюциялық бірлік және биологиялық түрлердің тіршілік етуінің қарапайым формасы ретінде, популяция деңгейінде өтетін процестердің ішкі әртүрлілікті зерттеу үшін маңыздылығын зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде студент құрып кету қаупі төнген жануарлар түрлерінің генофондтарын сақтау мәселелерін сипаттай алады, тірі жүйелердің микроэволюция ілімінің дамуын талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тірі қоректерді культивирлеу
    Несиелер: 6

    Курс омыртқасыз жануарлардың балық өміріндегі маңыздылығын қарастырады, курс омыртқасыз организмдердің егжей-тегжейлі жіктелуін, балық өсіру және аквакультура үшін тірі жемді жасанды өсіру әдістерін зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер балық өсіру үшін табиғи азық-түлік базасының жағдайын анықтау әдістерін қолданады , омыртқасыз жануарларды өсіреді және өсіреді, тоғандардың балық өнімділігін анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Суқоймалардың мониторингі
    Несиелер: 5

    Курс балық шаруашылығы маңызы бар су айдындарында мониторингтік бақылаулар жүргізу ерекшеліктері мен әдістемесін қарастырады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде су қоймаларының ластануы және олардың жіктелуі бойынша білім, су айдындарында мониторингтік жұмыстарды ұйымдастыру бойынша практикалық дағдылар қалыптасады, биоиндикация әдістерін қолданады, табиғи ресурстардың жай-күйін, су айдындарындағы судың сапасын анықтайды, су ортасын қорғау жүйелерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Балық өсірудегі еңбекті қорғау
    Несиелер: 5

    Балық шаруашылығындағы еңбекті қорғау курсы құқықтық, әлеуметтік-экономикалық, санитарлық-гигиеналық, психофизикалық, емдеу-профилактикалық, оңалту және өзге де іс-шараларды қамтитын балық саласы қызметкерлерінің еңбек қызметі процесінде өмірі мен денсаулығының қауіпсіздігін қамтамасыз ету жүйесін қарастырады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде қауіпті және зиянды өндірістік факторлар туралы білім қалыптасады, балық саласы кәсіпорындарында өндірістік жарақаттану мен аурулардың алдын алуды жүргізуге қабілетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Балық шаруашылықтарын жобалау негіздері
    Несиелер: 5

    Курс индустриалды, тоған , бассейн, форель түріндегі балық фермаларын жобалаудың негізгі идеяларын қарастырады. Курсты игеру нәтижесінде студент балық шаруашылығының суға, жасанды Жемге, инкубациялық аппараттарға қажеттілігін анықтау үшін балық өсіру есептеулерін жүргізе алады. Студенттер бағалы балық түрлерін өсіру үшін тоған, бассейндік өнеркәсіптік шаруашылықтың орналасу схемасын жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Балықтардың эмбриологиясы
    Несиелер: 5

    Курс әртүрлі таксономиялық топтардағы құнды коммерциялық балықтардың онтогенезін қарастырады, балық шаруашылығы ғылымының міндеттерімен тығыз байланысты. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер балық қорларын жасанды түрде көбейту биотехникасы үшін балықтардың көбеюі мен дамуы туралы білімді қалыптастырады, табиғи су қоймаларында қауіпсіздік шараларын жүргізе алады, эмбрионалды дамудың ерекшеліктерін, балықтардың эмбриональды және постэмбриональды даму кезеңдерін анықтайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Балықтардың аурулары
    Несиелер: 5

    Курста жалпы патология, паразитология, ЭПИЗООТОЛОГИЯ негіздері, сонымен қатар балық ауруларының алдын-алу және емдеу қарастырылған. Балықтардың адам мен жануарлар ауруларының қоздырғышы ретінде сипаттамалары келтірілген. Курсты зерттеу нәтижесінде студент вирустық, бактериялық, инвазиялық ауруларды сипаттау, сондай-ақ микоздар, микотоксикоздар, аз зерттелген аурулар, балықтың жұқпалы емес аурулары сияқты аурулардың түрлерін анықтау қабілеттерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Балықтарды қоректендіру
    Несиелер: 5

    Пән әртүрлі балық түрлерінің қоректік тұтынушылығын, қоректік заттарын, комбикормдардың физикалық және химиялық құрамдарын, әртүрлі балық түрлерінің қалыпты қоректендірулерін, қорек сапасын анықтауға, тәуліктік рационды есептеп жүргізуге және қоректендірудің оңтайлы режимін анықтауға, жасанды қоректің жалпы тұтынуын есептеуге, қоректерді сақтау, тәуліктік рациондарды есептеу әдісін, қоректендіру режимін, қоректендіру қарқындылығына әсер ететін факторларды зерттеу әдістерін түсіндіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Индустриалды аквакультура
    Несиелер: 5

    Курста индустриалды аквамәдениетті ұйымдастырудың ерекшеліктері, өнеркәсіптік аквамәдениет жағдайында дәстүрлі және жаңа аквамәдениет объектілерін өсіру және өсіру технологиясы қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент балық өсірудің индустриалды әдістерін, тұщы су қоймаларында балық өсіру технологиясын, суық су индустриясында құбылмалы бахтақты өсіру әдістерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Балық шаруашылығының экономикасы
    Несиелер: 6

    Пән балық шаруашылығындағы экономиканың негізгі өзекті мәселелерін қарастырады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер экономикалық есептеулер жүргізу қабілеттерін, аквамәдениеттің тауарлық өнімдерінің өзіндік құнын есептеу дағдыларын қалыптастырады, студенттер балық аулау ресурстарының экономикалық жіктелуін түсінеді, ашық су қоймаларының тірі ресурстарын пайдаланудың халықаралық-құқықтық мәселелерін, шикізат базасын экономикалық бағалауды, балық аулау объектілерінің түрлік құрамын, балық шаруашылығының жай-күйі мен дамуын біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ихтиотоксикология
    Несиелер: 5

    Курс балықтардың қоршаған ортамен қарым-қатынасын, организмдердің қоршаған ортаға бейімделуінің негізгі жолдарын, балықтардың физиологиялық ерекшеліктерін, организмдердің антропогендік әсерлерге реакцияларының механизмдері туралы идеяны қарастырады. Курсты игеру нәтижесінде студент балық физиологиясы туралы білімді қалыптастырады, улы заттарды және оларды балық ағзасынан шығару жолдарын, балық улануының негізгі белгілерін анықтай алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Балықшаруашылық биометрия
    Несиелер: 5

    Курста биометрияның негізгі теориялық ережелері ғылым ретінде қарастырылады, балық шаруашылығы биометриясының практикалық маңызы мен ерекшелігі беріледі. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер статистикалық формулаларды және олардың мағынасын игереді, зерттеу жұмысында Биометрия және вариациялық Статистика әдістерін қолдана алады, Вариациялық қатарларды құру және негізгі Вариациялық – статистикалық көрсеткіштерді есептеу және алынған мәліметтерді түсіндіру техникасын біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ихтиогеография
    Несиелер: 5

    Пән балық тәрізділер мен балықтардың таралуын, Әлемдік мұхит және континентальды суқоймалардың ихтиогеографиялық аудандарын қарастырады. Пәнді оқу нәтижиесінде келесі пунктер қарастырылады: балықтардың таралу ерекшеліктерін анықтайтын факторлар; - балықтардың таксономикалық және зоогеографиялық құрамына енушілігін, балықтар популяциялардың, түрлердің, туыстардың, тұқымдастардың және отрядтардың ареалдарын сипаттауды, суқойманың жануарлар әлемінің алуантүрлілігін, Әлемдік мұхиттың балықтәрізділері мен балықтардың ареалдарын картаға түсіру ептілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Суқоймалардың биоөнімділігі
    Несиелер: 5

    Курс табиғи суқоймаларының биологиялық өнімділігін зерттеу мәселелерін қарастырады, су объектілерінің өнімділігіне әсер ететін негізгі факторлардың сипаттамаларын береді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер балық шаруашылық маңызы бар табиғи суқоймаларының биологиялық өнімділігінің теориялық мәселелерін игереді, суқоймаларының бастапқы өнімдерін анықтау үшін ихтиологиялық және гидробиологиялық талдау әдістерін қолдана алады, су экожүйелерінің трофикалық мәртебесін талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ихтиологиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Курс су айдындарында ихтиологиялық материалдарды жинаудың, балықтардың өлшемдік-салмақтық параметрлерін өлшеу мен бағалаудың, пластикалық және меристикалық белгілерін анықтаудың, балықтардың жасын анықтау үшін сынама алудың дәстүрлі және заманауи әдістерін қарастырады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер балықтардың морфобиологиялық және морфопатологиялық талдауын жүргізуде практикалық дағдыларды қолдана алады, алынған сандық деректерге бастапқы статистикалық өңдеу әдістерін қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ихтиотрофология
    Несиелер: 5

    Курс ас қорыту жүйесінің құрылымдық ерекшеліктерін және коммерциялық балықтардың тамақтануын, су қоймасының азық-түлік ресурстарын, балықтардың азық-түлік базасын, су қоймасындағы балықтардың азық-түлікпен қамтамасыз етілуін қарастырады. Пәнді оқу нәтижесінде студент тамақ кесектерінің сапалық және сандық құрамын және жеке тамақ компоненттерінің маңыздылығын анықтай алады, балықты тамақтандыру үшін Материалды өңдеу әдістерін қолдана алады, қайталама өнімді және оны балықты пайдалану дәрежесін анықтай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Балықтардың мінез-құлқы
    Несиелер: 5

    Курс этология ғылымының негізгі түсініктері мен терминдері туралы білімі, балықтардың негізгі топтарының жүйке жүйесінің және сезім органдарының құрылысын, балықтардың мінез – құлығын бақылау жүйесін, мінез – құлық эволюциясының заңдылығын қарастырады. Курсты оқу нәтижиесінде организмдердің мінез – құлығына талдау жасайды, оның мотивациясын, негізгі систематикалық топтарының мінез–құлық формаларының туыстық байланыстарын анықтайды. Этологияның заманауи жетістіктерін, жануарлар мінез – құлықтарының заңдылықтарының негізі туралы түсініктерді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON12

    Танымдық кәсіби қызмет нәтижесінде алынған ғылыми негізделген қорытындыларды, бақылаулар мен тәжірибені басшылыққа ала отырып, ұтымды және дербес әрекет етуге дайын; командада жұмыс істей алады, уақытты өз бетінше тиімді жоспарлай алады, басым жұмыстарды анықтай алады, жұмыстарды орындаудың белгіленген мерзімдерін сақтай алады.

  • Код ON7

    Түрлердің популяциясы, балықтардың қоршаған ортамен түрішілік және түраралық қатынастары туралы зерттеулер жүргізу үшін су биологиялық ресурстарын есепке алудың қазіргі заманғы әдістерін пайдаланады, организмдердің қоршаған ортаға бейімделуінің негізгі жолдарын түсінеді; балық қорларын қалыптастыру теориясы бойынша білімді пайдаланады, кәсіптік су айдындарында балық аулау жағдайларын талдау үшін балықтардың физиологиялық ерекшеліктерін біледі.

  • Код ON8

    Аквакультура және жекелеген түрлер мен экожүйелерді қорғау әдістерін пайдаланады, су айдындарында мониторингтік жұмыстарды ұйымдастыру бойынша практикалық дағдылары бар, гидробионттарды көбейту жөніндегі кәсіпорындарда ихтиолог, гидробиолог және балық өсіруші міндеттерін орындай алады; көлдердің қазіргі жағдайы мен гидрологиялық режимін зерттей біледі, кейбір теңіз объектілерін қолдан өсіру технологиялары бойынша білімі қалыптасады, табиғи суқоймаларда балық ресурстарының қорын анықтау жұмыстарына қатыса алады, суқоймадағы балықтардың популяциялық деңгейдегі процестерін, балықтардың мінез – құлық заңдылықтарын түсіндіре біледі.

  • Код ON11

    Оқу бағдарламасын аяқтағаннан кейін синтездеу, өзін-өзі көрсету және өзін-өзі дамыту әдістерін қолданады, өздігінен білім алу, ақпараттық және білім беру технологиялары негізінде білімін кеңейту мүмкіндігін қарастыра алады; оқу және зерттеу қызметінің басымдықтарын таңдау мүмкіндігін пайдаланады; ғаламдық компьютерлік желілердегі әртүрлі көздерден алынған ақпаратты талдайды, әріптестерімен және басшылықпен кәсіби қарым-қатынас құруға құзыретті, өз біліктілігін үнемі арттырады және магистратурада оқуын жалғастыруға дайын.

  • Код ON9

    Балықтардың таралу ерекшеліктерін анықтайтын факторларды талдай біледі, суқоймаларының биологиялық өнімділігінің теориялық мәселелерін зерттеу үшін, ихтиологиялық және гидробиологиялық талдау әдістерін қолдану арқылы, су экожүйелерінің трофикалық мәртебесін талдай алады. Биометрия және вариациялық статистика әдістерін қолдана алады, вариациялық – статистикалық көрсеткіштерді есептеу және алынған мәліметтерді түсіндіру техникасын біледі.

  • Код ON1

    Интеллектуалды дамудың жоғары деңгейін, сауатты және дамыған сөйлеуді, гуманитарлық мәдени ойлау дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON4

    Балықтардың морфометриялық сипаттамалары туралы теориялық және практикалық білімі бар, балықтардың жетілу шкаласын анықтай алады, балық шаруашылығы тоғандарының санаттары мен техникалық сипаттамаларын еркін біледі, әртүрлі балық түрлерімен селекциялық-асылдандыру жұмысының әдіснамалық негіздерін біледі, жасанды балық өсіру әдістерін қолданады, құнды балық түрлерін өсіру технологиясын қолданады, балық өсіру кәсіпорындарының жұмыс орындарында өндірістік жарақаттану мен кәсіби аурулардың алдын алуды ұйымдастыра аладыю

  • Код ON2

    Жануарлар дүниесінің алуан түрлілігі, тірі ағзаның өзіне тән белгілері мен қасиеттері туралы білімдерін көрсетеді, омыртқалылар мен тұқымсыз жануарлар мен су өсімдіктерінің таксономиясы мен жүйеленуі мәселелерін еркін түсінеді, зоология, ихтиология, гидробиология, гидроботаника пәндері бойынша толық ұғымдық – терминологиялық аппаратқа ие.

  • Код ON3

    Қауымдастықтың әртүрлі деңгейіндегі су биологиялық жүйелерінің жұмыс істеу заңдылықтарын түсінуге қабілетті; су гидрохимиясы жөніндегі мәселелерді түсінеді және организмнің негізгі жай-күйімен байланысты биохимия жөніндегі білімді меңгерген; микроорганизмдер мен вирустардың негізгі қасиеттері жөніндегі білімді меңгерген, микроорганизмдерді зерттеу әдістерін қолдануға қабілетті және гидробионттардың жай-күйін анықтау үшін микробиологиялық, гистологиялық зерттеулер жүргізуге арналған микроскопиялық препараттар дайындай алады.

  • Код ON6

    Гидротехникалық құрылыстардың техникалық ерекшеліктері туралы білімді меңгерген, гидроқұрылыстардың құрылыс нормативтерін пайдаланады, тоған және басқа да балық өсіру шаруашылықтарын жобалаудың биологиялық-технологиялық ерекшеліктері бойынша білімді қолданады, су шығынын, пайдаланылатын су көлемін еркін есептейді; балық қоректерінің жіктелуін және аквакультура объектілерінің бағалы жем беру технологиясын түсінеді; балық шаруашылығын ұтымды ұйымдастыру үшін индустриялық балық өсіру, сәндік балық өсіру әдістерін, тірі қоректік организмдерді өсіру технологиясын қолданады.

  • Код ON10

    Су биологиялық ресурстарының әртүрлілігі мен жай-күйі саласындағы бастапқы деректерді жинау, жүйелеу және қорыту дағдыларын меңгерген, аналитикалық ойлауға, логикаға, талдауға, ғылыми негіздемелерге және балық шаруашылығы мен акваөсіру саласындағы проблемаларды шығармашылық шешуге қабілетті; ғылыми мәтіндерді реферирлей алады, кәсіби қызметтің балық аулау, балық қорғау және балық өсіру операцияларын жүзеге асыру мәселелері бойынша ғылыми есептерді, жарияланымдарды, анықтамаларды және талдамалық шолуларды дайындауға қатыса алады.

  • Код ON5

    Балықтардың көбеюі мен дамуы туралы білімді көрсетеді, кейбір бағалы балық түрлері мен аквакультура объектілерінің эмбриональды және постэмбриональды даму кезеңдерін анықтай алады, генетикалық эксперименттерді зерттеу нәтижелері бойынша қорытынды жасауға қабілетті, кейбір вирустық, бактериялық және инвазиялық ауруларды еркін біледі, балық ауруларының алдын-алу және емдеу бойынша жұмысты ұйымдастыра алады.

Top