Жаңа білім беру бағдарламасы

6B11117 Мәдени-тынығу қызметі: бос уақытты ұйымдастыру және педагогикасы в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

  • Тіл техникасы

    Сөйлеу, дауыс және тыныс алу жаттығулары, мәнерлі сөйлеу, логикалық оқу негіздері, сөйлеу мәдениетінің этикалық нормалары, артикуляция ережелері; қоюшы режиссерлердің бақылауымен немесе басшылығымен репетициялар арқылы ұсыну; артикуляциялық гимнастика, мінсіз артикуляция кешені.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени-демалыс қызметі тарихы және теориялық негіздері

    Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздері, саяси-ағарту және мәдени-демалыс жұмысының дамуы мен қалыптасуының тарихи кезеңдері; Қазақстандағы мәдени ағарту жұмысы; халықтың көркем-бұқаралық және көркем-шығармашылық бос уақытын ұйымдастыру және өткізу әдістемесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мәнерлі пластика

    Хореографиялық пәндердің пластикасынан мәнерлі қимылдар базасы; акробатиканы, хореографияны, сахналық қозғалыс негіздерін, пластикалық тәсілдерді, композициялық өзара іс-қимылдарын оқыту қағидалары, әріптестермен табиғи қарым-қатынас жасау үшін сахнада жағдайлар жасау, этюдтердегі пластикалық комбинациялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ритмика

    Музыкалық сауаттылық негіздері, музыкалық жанрлар және музыкалық - пластикалық композициялардың темпо-ритмикалық суреттері, музыка мен қозғалыс байланысы; ұсынылған тақырыпқа тапсырмаларды орындау барысында кеңістікте бейімделу үйлесімі; этюдтер мен би композицияларындағы би-ырғақтық шеберлік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сахна тілі

    Пәннің мақсаты – әдеби тілде сөйлеу элементтерінің ережелері, нормалары, әдеби тіл жүйесі, сөйлеу негіздері, логикалық оқу, дыбыстың табиғи орнын анықтау және нығайту, бұлшықет қысқыштарын босату, жеке дикциялық кемшіліктерді түзету, сахналық сөйлеудің негізгі ортофизикалық нормаларын үйрену.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хореография

    Пәннің мақсаты - би құрылымы, сахнадағы мінез-құлық ережелері, есте сақтау қабілетінің даму ерекшеліктері, қиял, икемділік, бұлшықет икемділігі, қимылдарды үйлестіру, би жаттығуларын орындау техникасы туралы білімді қалыптастыру. Пән шеңберінде: хореографиялық өнер туындыларын жасаудың теориясы мен негіздері, пәннің негізгі ұғымдары, хореографиялық сандарды құру әдістері мен принциптері, стилі мен тәсілі зерделенетін болады әр түрлі дәуірлердегі және халықтардың ұлттық ерекшеліктеріндегі билер. Курсты игеру нәтижесінде бакалаврлар сахналық қозғалыс бойынша тренинг дағдыларын, ритақ негіздерін, сахналық бидің негізгі элементтерін меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Би өнері

    Пәннің мақсаты - би мәдениетін қалыптастыру, би өнерін оқыту процесінде шығармашылық дербестікті дамыту, халықтық-сахналық билердің тарихымен таныстыру, заманауи билердің негіздерін зерделеу, хореографиялық тәжірибе жинақтау, музыкалық талғамға тәрбиелеу. Пән аясында хореография мен музыканың бағыттары, стильдері, түрлері, би шеберлігі тәсілдерін оқыту, қимылдар пластикасының мәнерлілігін қалыптастыру, станокта және залдың ортасында экзерсисте техникалық қабілеттер оқытылатын болады. Курсты игеру нәтижесінде бакалаврлар хореография, би элементтерін, этюдтерді, концерттік нөмірлерді орындау, хореографиялық спектакльдердің, концерттік және шоу бағдарламалардың режиссерлік қойылымдарын жүзеге асыру бойынша негізгі білімге ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ойын технологиясы

    Пәннің мақсаты: Ойын әдістемелері, ойын әдістемелерінің ауқымы, ойынның тәрбиелік мүмкіндіктері, функциялары, ойындардың жіктелуі, ойын композициясының элементтері; ойын тәжірибесін берудің психологиялық-педагогикалық тетіктері, ойын қызметін диагностикалық зерттеу; педагогтің ойын қызметі саласындағы кәсіби құзыреттілігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Актер өнерінің тренингі

    К.С.Станиславский жүйесі бойынша оқытудың негізгі бағыттары; ағымдағы репертуардың рөлімен жаттығу және өзіндік жұмыс әдістері, бейнені жасау бойынша жұмыс; "физикалық іс-қимыл әдісі", іс-әрекеттің сөзсіз элементтерінің техникасы, тиімді және оқиғалы санаттармен ойлау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сценарий жазу технологиясы

    Драматургия мен сценарийлік шеберліктің теориялық негіздері, сценарийлік жұмыс негіздері, театрландырылған драматургия заңдылықтары, монтаждау заңдылықтары, сценарийлік жоспарды әзірлеу әдістемесі; мәдени-тынығу жұмысындағы сценарийлік қызметтің жай-күйін талдау; күрделіліктің әртүрлі деңгейіндегі сценарийлерді әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы

    ЖИ бойынша теориялық білім мен құралдарды қолданудағы құзыреттіліктерді дамыту, заманауи интеллектуалды жүйелерді тұтас түсінуді қалыптастыру; ЖИ-дағы білімді көрсетудің негізгі ұғымдарын, бағыттарын және модельдерін зерттеу, мамандандырылған құралдар арқылы профильдік жүйелерді жобалауға үйрету. ЖИ негіздерін, білімді көрсету модельдерін меңгеру. ЖИ әдістерін негізгі интеллектуалды жүйелерде қолдану дағдысы. ЖИ-технологияларды енгізудің әлеуметтік салдары қабілетін талдай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өнер тарихы

    Пәннің мақсаты: өнер тарихы саласындағы білімді зерттеу және жүйелеу, өнер туындыларын тарихи-өнертану талдауының әдіснамасы мен әдістемесін меңгерту. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: қазіргі заманғы көркем өмір құбылыстары, қазіргі заманғы көркем шығармашылықтың бағыттары, түрлері мен жанрлары, отандық және шетелдік өнердің дамуының әлеуметтік-мәдени және тарихи заңдылықтары. Курсты игеру нәтижесінде бакалаврлар өнердің пайда болуынан бастап қазіргі уақытқа дейінгі даму заңдылықтарын анықтап, өнер туындыларының ұлттық стильдік ерекшеліктерін ажыратып, театр, музыка және хореография шығармаларының көркемдік ерекшеліктері мен педагогикалық әлеуетін бағалайтын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бұқаралық бос уақытты ұйымдастыру әдіснамасы

    Бұқаралық іс-шаралардың мәдени-бос уақыт формаларының драматургиясы, жұмыстың көркем-бұқаралық формаларының композициясы, ағартушылық мүмкіндіктері, тақырыптық кешті дайындаудың әдістемелік талаптары мен жіктелуі, кештердің түрлері; мәдени-бос уақыт қызметкерінің көркемдік-шығармашылық қабілеттерін дамыту үдерісіндегі әдістері мен талдауы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық сауаттылық

    Музыкалық жүйе, дыбыс қатары, энгармонизм, альтерация белгілері, интервалдар, мажорлық және минорлық лад, кәсіби музыкалық терминология, музыкалық стильдер; сольфеджио, бір дауысты музыкалық мысалдар, аккордтық және интервалдық тізбектерді, музыкалық шығармаларды талдау; музыкалық тілдің элементтері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық аспап

    Көркем бейнені жасауға арналған фортепианолық техниканың түрлері, музыкалық сауат ашу негіздері, музыкалық мәнерлілік құралдары, музыкалық тілдің элементтері; музыкалық материалмен өз бетінше жұмыс істеуді бағалау, фортепианода ойнаудың орындаушылық дағдылары мен біліктерінің кешені.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сахна шеберлігі

    Сахна шеберлігінің негіздері, қиялдың, сөйлеудің актерлік "грамматика" элементтері, сахна кеңістігін көру сезімдері; сахнада өзін білдіру, кеңістік пен уақыт сезімі, фантазия мен қиял; режиссура және актерлік шеберлік әдістері, бейнемен жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эстрадалық өнер

    Эстрадалық өнердің ерекшелігі, ерекшеліктері, мақсаттары, формалары, стильдері мен жанрлары, шетелде эстраданың даму тарихы; заманауи музыкалық стильдер мен бағыттардың әртүрлілігі, мимика, ым-ишара мен қозғалыстар, эстрадалық өнердің әртүрлі формаларының даму заңдылықтары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дауыс қою

    Вокал құрылысының құрылымын, дыбыстың ерекшеліктерін, вокалды орындаудың көркемдік және экспрессивті құралдарын, дыбыс күші мен оның ауқымының кеңейтілуін үйрену ережелері, ән айту дағдыларын дамыту, музыкалық шығармалардың сипатын зерттеу және талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бос уақыттың көркемдік-педагогикалық технологиясы

    Бос уақыттың көркемдік-педагогикалық технологиясының мазмұны, нысандары, әдістері, құралдары, құрылымы, жіктелуі, критерийлері; оқыту кезіндегі инновациялық педагогикалық технологиялар, ауқымды ойлау мен креативтілікті дамыту; көпшілік демалысты ұйымдастыру технологиясы, көркемдік-педагогикалық қызметті талдау әдістері мен техникасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шығармашылық ұжымдағы композиция және режиссура

    Композиция және режиссура негіздері, шығармашылық ұжымдарда оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру, режиссердің шығармашылық үдерістегі рөлі мен маңызы; спектакльдердің композициялық құрылысын талдау, драматургиялық туындыларды өңдеу шығармалар және олардағы шығармашылық идеялық жоспардың көрінісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму

    Пәннің мақсаты-тіршілік қауіпсіздігі негіздерімен, қазіргі экологиялық проблемалармен және тұрақты дамуға қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру. Жалпы экология қағидаттары мен адамзаттың даму қағидаттары бар экожүйелердің даму заңдылықтары, ғылыми-техникалық прогресс, ҚР Экологиялық қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагог-ұйымдастырушының шығармашылық ұжымда жұмыс әдісі

    Мектептен тыс мекемелердің жұмысын ұйымдастыру жүйесі, қағидалары, нысандары, мектептер мен мектептен тыс мекемелердегі мәдени-демалыс жұмысының педагогикалық негіздері, балалармен және жасөспірімдермен мәдени-тәрбие жұмысының әртүрлі өзіндік әдістемелері, балалардың бұқаралық іс-шараларын қоюды ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бос уақыт жас ерекшелік педагогикасы

    Пәннің мақсаты:әр түрлі жастағы бос уақыт жұмысында негізгі жеке психологиялық ерекшеліктерді білу. Бос уақытты өткізудің психологиялық-педагогикалық құралдары мен әдістерін меңгеру, жоспарлар, есептер әзірлеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бос уақыт тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты: Тәрбие процесін ұйымдастырудың теориялық негіздері, оның заңдылықтары мен принциптері, мақсаттары, мазмұны, әдістері, формалары, құралдары, тәрбие жұмысының шарттары, негізгі ережелері; ұжым жұмысының жоспарын құру әдістемесі, үйірмелер мен ұжымдардағы оқу-тәрбие және шығармашылық жұмыс әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу қызметінің методикалық нұсқаулығының технологиясы

    Әдістемелік жетекшілік жүйесінің теориясы, әдістемесі, формалары, әдістері, құралдары, принциптерінің дамыту кезеңдері, клуб қызметін әдістемелік қамтамасыз ету; клуб мекемелеріне әдістемелік және практикалық көмекті талдау, жалпылау, жүзеге асыру, ұйымдастыру; жоспарларды әзірлеу; клуб мекемелерінің есептері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бұқаралық көркемдік бос уақытты ұйымдастыру 1

    Пәннің мақсаты:Босуақытты көркем-бұқаралық ұйымдастырудың негізгі құралдары, түрлері мен әдістерін қолдану. Мәдени-демалыс жұмысының бұқаралық түрін дайындау.Босуақытты көркем-бұқаралық ұйымдастырудың негізгі классикалық әдістері көркем-бұқаралық іс-шараларды өткізудің инновациялық интерактивті және мультимедиялық форматы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Концерттік бағдарламаны ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты – концерттік нөмірлердің жанрлық әртүрлілігі, вокалдық ансамбльге арналған партияларды жазу ерекшеліктері, эстрадалық ансамбльдік орындаушылық ерекшелігі; нөмірлердің орындалу сапасы, вокалдық ансамбльмен, шығармашылық ұжыммен басшы ретінде жұмыс істеу; музыкалық нөмірдің сахналық қойылымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық

    Пәннің мақсаты – студенттерді экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдылықтарымен таныстыру, нарықтық экономикада тиімді кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру; құқықтық жүйе мен заңнаманың негіздерін үйрету, сондай-ақ коррупцияға қарсы күрес шаралары мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру арқылы әділ қоғам құруға бағытталған сана мен дағдыларды дамыту; қаржылық білімін жетілдіру, жеке қаржыны тиімді басқаруға қажетті дағдыларды қалыптастыру, қаржы өнімдері мен инвестицияларды дұрыс таңдауға қабілеттілігін дамытуға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагог-ұйымдастырушының имиджі

    Педагог-ұйымдастырушыға қойылатын талаптардың тарихи дамуын зерттеу, педагогикалық шеберліктің технологиясының негіздерін, педагогикалық мәдениеттің ерекшеліктерін, педагогикалық қарым-қатынас технологиясын, педагогикалық этика, педагог-ұйымдастырушының міндеттері, мұғалімнің жеке басының гуманистік бағыттылығын оқу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бос уақытты ұйымдастыру және педагогикасы

    Пәннің мақсаты:Бос уақытпедагогикасының әдістері мен принциптерін, бос уақытты өткізуді жүзеге асыру формаларын, бастауыш, жасөспірім және жоғары мектеп жасындағы дамудың негізгі сипаттамаларын білу. Алынған білім мен дағдыларды пайдалана білу және жинақталған материалды кәсіби түрде шарлау. Бос уақыт педагогикасын ұйымдастыру әдістері мен дағдыларын және мәдени-тынығу іс-әрекетінің формаларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бұқаралық көркемдік бос уақытты ұйымдастыру 2

    Пәнніңмақсаты: Мәдени-тынығужұмыстарыныңбұқаралықтүрлеріндайындаужәнеөткізуәдістерінқолдануқарастырылады. Мәдени-тынығу жұмысының жалпы әдістемесінің негізгі бағыттарының жіктелуі және қысқаша сипаттамасы, Мәдени-тынығу мекемелерінің жұмысының әдістемесіндегі сараланған көзқарас.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу қызмет саласындағы менеджмент, маркетинг

    Қазіргі заманғы менеджмент пен персоналды басқару негіздері, теория мен практика, мәдени-тынығу саласында менеджмент пен маркетингті ұйымдастыру, мәдени-тынығу мекемесін қаржыландыру және сметасы, оны жасау тәртібі, кез келген бейіндегі мәдениет мекемесі қызметкерінің функционалдық міндеттері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұлғааралық қарым-қатынас технологиясы және инклюзия

    Пәннің мақсаты - коммуникативтік қарым-қатынастың ерекшелігі, мазмұны, мәдениеті, тиімді қарым-қатынас әдістері мен тәсілдері, этикет және оның коммуникативтік өзара қарым-қатынастағы функциялары; болашақ мамандығына байланысты шешендік, қарым-қатынас дағдылары бойынша әңгімелесу мен пікірталас жүргізу; инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін, мектепте және мектептен тыс ұйымдарда тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу технологияларын қолдану арқылы сөйлеу дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Костюм және гримм тарихы

    Грим салу өнері мен техникасы, сахналық костюмнің даму тарихы, гримның негізгі түрлері, композицияның жалпы заңдары және бетке сызықтар салу, грим гигиенасының негіздері және гриммен жұмыс істеу заңдылықтары, сахналық костюм формалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сахналық костюм және визаж

    Визаж өнері мен техникасының, сахналық костюмнің даму тарихы, визаждың негізгі түрлері мен техникасы, композицияның жалпы заңдары және бетке сызықтар салу, визаж гигиенасының негіздері және визажбен жұмыс істеу заңдылықтары, сахналық костюм формалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат

    Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттері туралы түсінік қалыптастыру, ғылыми жұмысқа қажетті дағдыларды дайындау және дамыту. Оқытылады: жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, зерттеу әдістемесі, деректермен және бастапқы дереккөздермен жұмыс, зерттеу жұмысын коммерцияландырудың мақсаттары мен міндеттері, материалды баяндаудың ғылыми стилін меңгеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауда практикалық дағдыларды меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балалар мерекесін ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты – балалар мерекесінің тәрбиелік жұмыс жүйесіндегі тарихын, рөлін және орнын, мерекелік бағдарламалардың заманауи түрлерін қалыптастыру, іске асыру әдістерін, сценарийлерді құруды оқу, балалар мерекелерін дайындау, музыкалық және көркемдік безендірудің түрлері, элементтері, құрылымы, принциптерін қалыптастыру әдістерін зерделеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркемөнер ұжымындағы оқу-тәрбие жұмысы

    Пәннің мақсаты – көркемөнер ұжымдарында тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі мен технологиясы саласында кәсіби-педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру, мемлекеттік және кәсіби мерекелерге байланысты жұмыстардың репертуары мен атауларын анықтау. Пәннің аясында үйірмелер мен ұжымдардағы оқу-тәрбие, шығармашылық жұмыс, көркемөнерпаздар ұжымдарының жоспарлары мен оқу бағдарламаларын анықтау, көркемөнерпаздар өнеріне жетекшілік ету принциптері, көркемөнерпаздар ұжымдарындағы оқу-тәрбие және шығармашылық жұмыстардың ерекшеліктері зерделенетін болады. Курсты меңгеру нәтижесінде бакалаврлар: көркемөнерпаздар ұжымының жұмыс жоспарын әзірлейді, өнер арқылы эстетикалық және көркемдік қабілеттерін дамыту туралы түсінікке ие болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар және жасөспірімдермен жұмыс

    Пәннің мақсаты - балалар мен жасөспірімдермен жұмыс істеуге бағытталған мәдени-демалыс жұмысының нақты саласында болашақ педагог-ұйымдастырушылардың аналитикалық және әдістемелік дағдыларын терең дамыту. Пән аясында психикалық және психофизиологиялық дамудың ерекшеліктерін ескере отырып, қатысушылардың өзара іс-қимылын ұйымдастырудың жұмыс әдістері, әртүрлі жас кезеңдеріндегі адамның мінез-құлқы мен іс-әрекетін реттеу ерекшеліктері зерттеледі. Курсты меңгеру нәтижесінде бакалаврлар балалармен және жасөспірімдермен тренингті ұйымдастыру және өткізу дағдыларын меңгереді,тренингтік сабақтарды әзірлеп, өткізеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу саласындағы инновациялық технологиялар

    Танымдық іс-әрекетті жандандырудағы инновациялық технологиялар, мәдени-тынығу бағдарламаларын ұйымдастыру және қою әдістері; мәдени-ойын-сауық іс-әрекетін модельдеу және трансформациялау ерекшелігі; инновациялық технологияларды пайдалана отырып, ойын-сауық мәдени-тынығу бағдарламаларын әзірлеу мен ұйымдастырудың теориялық негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу қызметіндегі ұлттық өнер

    Салт-дәстүрлердің ерекшеліктері, жіктелуі, әлеуметтік-психологиялық, идеялық-тәрбиелік және эстетикалық функциялары; символдық бейнелер, рәсім объектісін көркемдік-эстетикалық безендіруі, ұлттық дәстүрлер мен мерекелерді ұйымдастыру және дайындау кезінде әртүрлі құралдарды пайдалану, рәсімді дайындау және өткізу әдістемесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шоу бағдарламаларды ұйымдастыру технологиясы

    Мәдени және бос уақыт іс-шараларының шоу-бағдарламасының түрлері, элементтері, оны іске асыру, сценарий әзірлеу және шоу-бағдарламаларды ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру, даму тарихын, құрылыс принциптерін, шоу-бағдарламаны іске асырудың сатылары мен әдістерін талдау, сценарий әзірлеу және шоу-бағдарламаның сметасын жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетелдерде бос уақытты ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты - Студенттерде бойында шетелде бос уақытты ұйымдастырудың тарихы, формасы, шетелде бос уақытты ұйымдастырудың біртұтас бейнесін қалыптастыру, педагогикалық практика фактілері мен шет елдердің бос уақытын ұйымдастырудың теориялық тұжырымдамалары бойынша көзқарас қалыптастыру. Пән аясында оқытылатын болады: шет елдердің балалары мен жастарының бос уақыттарын зерттеу әдістері, әдістемелері, ұйымдастыру технологиялары, жолдары, әдістері, оқу орны мен тұрғылықты жері бойынша шетелде бос уақытты ұйымдастыру нысандары. Курсты игеру нәтижесінде бакалаврлар мәдени-демалыс мекемелерінің практикалық қызметінде шетелде бос уақытты ұйымдастыру және пайдалану мүмкіндіктерін өз бетінше пайдаланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар мен жастардың бос уақытын оқыту және педагогикасы

    Пәннің мақсаты - студенттерде жас технологиялары негізінде халықтың әртүрлі жас топтарының бос уақытын ұйымдастыру бойынша тарихи, жалпы теориялық, әдіснамалық түсініктерді қалыптастыру. Пәннің аясында жастардың бос уақыт саласындағы әлеуметтік-мәдени технологияларының мәні мен ерекшелігі, бос уақыт педагогикасының теориясы, әдістемесі мен практикасы бойынша негізгі мәселелер мен ресурстар, әлеуметтік құқықтарын қамтамасыз етуші, әлеуметтік, мемлекеттік саясатының негіздерімен танысу зерделенетін болады. Курсты меңгеру нәтижесінде бакалаврлар халықтың әртүрлі топтарының мәдени қажеттіліктеріне сәйкес әлеуметтік-мәдени қызметтің жаппай, топтық және жеке формаларын ұйымдастырып, әр түрлі жас топтарын жіктейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Клуб жұмысының технологиясы

    Пәннің мақсаты – клуб мекемелерінің әдістемелік қызметін талдау, жинақтау, жүзеге асыру, ұйымдастыра білу және жоспарларын, есептерін әзірлеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу бағдарламаларын ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты – бос уақыт іс-шараларының теориялық негіздері мен нысандары, көпшілік іс-шараларды дайындау кезіндегі сценарлық және қойылымдық қызметі, шешендік өнер, іскерлік қарым-қатынас этикасы мен мәдениеті, сценарий үшін көркем материалды жоспарлау, талдау және таңдау әдістемесі, бұқаралық іс-шаралардың әртүрлі нысандарын ұйымдастыру және өткізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу бағдарламасы жанр және түрі бойынша технологиясы

    Мәдени-тынығу жұмысының негізгі бағыттары, теориясы, әдістемесі, технологиясы, түрлері, әртұрлі жанрлары; мәдени-тынығу бағдарламалары режиссурасындағы сценарлық-режиссерлік технологиялар, педагог-ұйымдастырушыны мәдени-тынығу қызметіндегі жұмысты ұйымдастыру жөніндегі жұмысқа даярлау; мәдени-тынығу мекемелерінің практикалық қызметін дербес талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Клуб мекемелері қызметкерлердің қызметінің әдістемесі

    Пәннің мақсаты : Ұйымның теориясы, әдістемесі мен принциптерінің бірлігінде мәдени-демалыс қызметі туралы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру. Пән оқыту барысында мәдени-демалыс қызметінің функциялары, оның ұйымдастырушылық құрылымы, бос уақытты ұйымдастырудың негізгі бағыттары мен нысандары зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде бакалаврлар сценарий шеберлігінің, режиссураның негіздерін, өзіндік ерекшеліктері мен мәнерлі құралдарын пайдалана отырып, халықтың әртүрлі топтарымен жұмысты ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бос уақытты ұйымдастыру технологиясы және әдістемесі

    Бос уақытты ұйымдастырудың негізгі қағидалары мен шарттарын талдау, мәдени-демалыс бағдарламаларының технологиясы мен әдістемесі, оның өзіндік ерекшеліктері, мәнерлі құралдары; жеке, топтық және көпшілік жұмыс нысандарының мәдени-тынығу қызметінің нысандары, әдістері, әзірлемелері және іске асырылуы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Клуб жұмысының ұйымдастыру әдістемесі

    Пәннің мақсаты:Клуб мекемелерінің әдістемелік жұмыстарын, үйірме жұмысын ұйымдастыру, оның шығармашылық қабілеттерін дамытудағы рөлі, үйірмелердің түрлері, оларды ұйымдастыру талаптары, үйірме жұмысын жоспарлау, клубтық бірлестіктер, олардың міндеттері, клубтық бірлестіктердің түрлері, әуесқой клубтарын құру әдістері, формалары, құралдарын зерттеп, тиімділік шарттарын зерделеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару.
  • Зерттеулерді жоспарлау және жүргізу үшін ғылыми білімді пайдалану, сондай-ақ ғылыми және кәсіби қызметке заманауи технологиялар мен инновацияларды тиімді енгізуге мүмкіндік беретін іргелі және практикалық дағдыларды меңгеру.
  • Өнер тарихының, мәдени-тынығу жұмысының даму және қалыптасу тарихының кезеңдерін сипаттау, композиция және бұқаралық жұмыс түрлері мен көркем шығармашылықты, музыкалық стильдер мен жанрларды ұйымдастыру, әдістемелік басшылық жүйесі, бос уақыттың инновациялық технологиялары, сценарий әзірлеу мен режиссуралық дағдыларын меңгеру.
  • Балалармен және жасөспірімдермен мәдени-тәрбие жұмысының дәстүрлі және инновациялық, инклюзиялық білім беру әдістемелерін пайдалана отырып, мектептен тыс мекемелердің жұмысын, коммуникативтік қарым-қатынасты, заманауи менеджментті ұйымдастыру, ұжымдардың репертуары мен сөз сөйлеуін қалыптастыру, мәдениет мекемелерінде мәдени-демалыс қызметін ұйымдастыру дағдыларын меңгеру.
  • Бос уақытты ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологияларын, әдістерін, принциптерін, мәдени-тынығу бағдарламаларын ұйымдастыру. Кәсіби қызметте бос уақытты өткізудің әртүрлі нысандарын пайдалана білу, мәдени-тынығу іс-шараларын өткізу және тәрбие жұмысында жинақталған тәжірибені талдау; әр түрлі іс-шараларды ұйымдастыру және қою.
  • Модуль пәндері бойынша мәнерлілікті, хореография мен мәнерлі пластиканы құралдарын пайдалана білу, ұлттық дәстүрлермен байланысты, балалар мерекелерінің сценарийін әзірлеу және ұйымдастыру, сахналық іс-әрекетте бейненің сипатын пластикада іске асыру, шығармашылық ұжымның дайындық және концерттік-орындаушылық жұмысын ұйымдастыру дағдыларын меңгеру.
  • Сахналық шеберліктің, шешендік өнер мен көркем сөз теориясының, музыкалық сауаттылық пен сценарий шеберлігінің, визаж түрлері мен әдістерінің негіздерін қолдану, сондай-ақ кәсіби қызметте шешендік техниканы қолдану, сахналық костюм нысандарының дамуына талдау жасау, сөйлеу техникасы, музыкалық аспапта ойнау дағдыларын меңгеру.
  • Ойынның сценарий-режиссерлік тәрбие мүмкіндіктерінің түрлері мен жанрларын, эстрадалық ансамбльдік орындаудың ерекшеліктерін, шоу-бағдарламаны іске асыруды ескере отырып, композициялар мен режиссуралар жасау, идеялық және эмоционалдық әсер ету құралдарын пайдалану, бағдарламаның сценарийлерін құрастыру және әзірлеу және шоу-бағдарламаларды ұйымдастыру, мәдени-демалыс іс-шараларының практикалық қызметін өз бетінше талдау дағдыларын меңгеру.
Top