Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01508 Информатика ағылшын тілінде в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие, жоғары білікті, ағылшын тілін білетін информатика мұғалімін даярлау. Кәсіби іс-әрекетінде жан-жақты дамыған оқушы тұлғасын қалыптастыру және тәрбиелеу; информатика және білімді цифрландыру салалары бойынша жүйелі білімді қалыптастыру; білім беру роботтарын құрудың негізгі технологиясын меңгеру; информатика және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар бойынша оқу үрдісін заманауи ғылыми-әдістемелік деңгейде пәндік-тілдік интеграцияланған оқу әдістерін қолданып ұйымдастыра білу, ғылыми зерттеулер мен жобалық жұмыстарды онлайн режимінде іске асыра білуге бағытталады.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен пНОзаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан Ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгоритмдеу және программалау негіздері
    Несиелер: 5

    Алгоритм және оның қасиеттері. Алгоритмдердің негізгі құрылымы. Тілдер және бағдарламалау жүйелері. Программалаудың негізгі принциптері. Программалау тілдерінің жіктелуі. Программалау парадигмалары. Компьютерге арналған бағдарламалар әзірлеу. Бағдарламаларды құру кезеңдері. Программалаудың негізгі тілдерінің аспаптық ортасында бағдарлама құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 4

    Студенттерге негізгі математикалық әдістерді оқыту, оқу жоспарларына сәйкес мамандарды даярлаудың белгілі бір бейіні үшін маңызды болып табылатын математиканың бөлімдерге назар аудара отырып, оларды практикалық есептерді шешу үшін осы әдістердің әртүрлі қосымшаларымен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: балалар мен жасөспірімдердің өсуінің, дамуының жалпы заңдылықтары. Мазмұны: жүйке жүйесінің физиологиясы, гигиенасы, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл аппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Қалыптасатын құзыреттер: салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алгоритмдер және мәліметтер құрылымы
    Несиелер: 5

    Типтік ақпараттық объектілерді ұсыну үшін қолданылатын алгоритмдер мен бағдарламаларды, стандартты деректер құрылымын әзірлеудің негізгі әдістері. Алгоритмдердің есептеу күрделілігін талдаудың математикалық әдістері, алгоритмдік есептерді сұрыптау және жылдам іздеу сияқты көпмүшелік күрделілігі бар есептердің күрделілігі бойынша жіктеу. Бағдарламалау тілдері арқылы ақпараттық объектілерді ұсыну үшін зерттелген алгоритмдер мен деректер құрылымын енгізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физика
    Несиелер: 4

    «Физика» пәнін оқытудың мақсаты - негізгі физикалық құбылыстарды зерттеу. Классикалық және қазіргі физиканың негізгі ұғымдарын, заңдары мен теорияларын игеру. Ғылыми дүниетаным мен заманауи физикалық ойлауды қалыптастыру. Заманауи ғылыми жабдықтармен танысу, физикалық эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру, жаратылыстанудың әртүрлі бөлімдеріне тән шамалардың сандық ретті бағалауды үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық тәрбие
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет - ғұрыптары мен дәстүрлері, өзіндік ерекшеліктері; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ халқының, бүкіл Қазақстан халқының құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; Жалпы адамзаттық құндылықтар- «Мәңгі» Мейірімділік, Ақиқат, Сұлулық идеалдарын тіркейтін, бейбітшілікті, тыныштықты сақтауға ықпал ететін өмір.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас, жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби қасиеттер. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу процесі. Оқыту заңдылықтары, принциптері. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, нысандары. Оқу процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқу себептері. Оқытудың педагогикалық технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ағылшын тілі В1
    Несиелер: 5

    Ағылшын В1 деңгейі-Еуропа Кеңесі құрастырған әр түрлі тілдік деңгейлерді анықтау жүйесі, жалпыеуропалық CEFR жүйесінде тілді білудің үшінші деңгейі. Күнделікті сөйлеуде бұл деңгейді орташа деп атауға болады. Бұл термин CEFR деңгейінің ресми сипаттамасы болып табылады. Бұл деңгейде студенттер негізгі ағылшын тілінен асып түседі, бірақ әлі де жұмыс немесе оқу туралы тек ағылшын тілінде сөйлесуге дайын емес.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Web бағдарламалау негіздері
    Несиелер: 4

    Web-беттерді құрудың заманауи әдістері мен технологияларын зерттеу. HTML, CSS тілдерінде веб-сайттар құру дағдыларын игеру. Web-сайтты жобалаудың, құрастырудың және орналастырудың үлгілік тәсілдерін меңгеру. Дайын қолданбалы компьютерлік бағдарламаларды пайдалану (сайт редакторлары, браузерлер, графикалық редакторлар). Web-дизайн негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психология
    Несиелер: 3

    Бейнелеудің белсенді формасы ретінде психиканың функциясы, дамуы мен байқалу заңдылықтары туралы білімін қалыптастыру.Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы негізгі білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының жұмыс істеуі мен дамуының қазіргі заманғы дамуын, барлық психологиялық ғылымдардың зерттеу тәжірибесін жалпылауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: еңбек нарығындағы тіршілік қауіпсіздігі негіздерін қарастыру. Мазмұны: адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі қоғамдағы тұрақсыздандырушы факторлар, олардың алдын-алу әдістері мен әдістемелері. Алғашқы көмек көрсетудің техникалық-технологиялық негіздері, сондай-ақ төтенше жағдайларда санитарлық-гигиеналық нормаларды сақтау. Құзыреттілігі: қазіргі ортада тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз етудің заманауи тәсілдеріне игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экологиялық тепе-теңдікті сақтай отырып, қоршаған әлемге ұқыпты қарау тәсілдерін зерттеу. Мазмұны: табиғат пен қоғам қатынасының негізгі теориялары. Мальтузианизм және оның қазіргі заманғы түсіндірмелері. ҚР-дағы Тұрақты дамудың заманауи тұжырымдамалары, стратегиялары. Адам экологиясы мәселесі, сондай-ақ оның жаны мен денесінің денсаулығын сақтау. Құзыреттер: табиғат пен қоғамның экологиялық тепе-теңдігін сақтаудың негізгі заңдылықтарын біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің ең маңызды экономикалық категориялар мен заңдарды, қазіргі қоғамның дамуындағы жаңа құбылыстарды білуін меңгеру болып табылады, оған қол жеткізу келесі негізгі бөлімдерді меңгерумен қамтамасыз етіледі: қоғамдық өндіріс; капитал құрылымы; өндіріс шығындары; нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері; экономика призмасы және жеке тұлғаның құзыреттілігі арқылы кәсіпкерліктің мәнін қарастыру дағдылары, кәсіпкерлік айырмашылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сандық құрылғылар архитектурасы және операциялық жүйелер
    Несиелер: 4

    Есептеу техникасының негіздері. Есептеу техникасын құру принциптері. Микропроцессорлық жүйелердің, архитектураның және ДК жұмысының принциптері. Процестерді басқару, жадты басқару әдістері. Енгізу-шығару бағдарламалық қамтамасыз етуді ұйымдастыру. Файлдық жүйенің түсініктері. Операциялық жүйені орнату және күйге келтіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Математикалық модельдеу және сандық әдістер
    Несиелер: 5

    Сандық әдістерге кіріспе. Қате теориясы элементтері. Бір айнымалы сызықты теңдеулерді шешу. Сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесін шешудің тікелей әдістері. Сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесін шешудің итеративті әдістері. Матрицаның өздік мәні. Функцияларды жақындату теориясы. Сандық дифференциация. Сандық интеграция. Кәдімгі дифференциалдық теңдеулер үшін Коши мәселесін шешудің сандық әдістері. Қарапайым дифференциалдық теңдеулер үшін шеттік есептерді шешудің сандық әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Информатиканың теориялық негіздері
    Несиелер: 4

    Осы тұжырымдамаларға арналған танымдық модельдердің дамуына ықпал ететін іргелі информатика тұжырымдамаларының жиынтығы. Ақпарат заттың әмбебап семантикалық қасиеті ретінде. Ақпараттық теория негіздері, сандық автоматика теориясы, алгоритмдер теориясы, алгоритмдердің тиімділігі мен күрделілігін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ағылшын тілі В2
    Несиелер: 5

    CEFR ресми нұсқаулықтарына сәйкес, B2 деңгейінде ағылшын тілін меңгерген білім алушы: нақты және абстрактілі хабарламалардың негізгі идеяларын, оның кәсіби саласында техникалық бөлшектерді талқылауды қоса алғанда, түсінеді; іс жүзінде еркін және алдын ала дайындықсыз оларға қосымша қолайсыздықтар туғызбай, тіл тасымалдаушылармен түрлі тақырыптарды талқылай алады; өзіне таныс емес тақырыптарға түсінікті және егжей-тегжейлі мәтін жасай алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Пайдаланушының графикалық интерфейстерін жасау
    Несиелер: 5

    Графикалық интерфейсі бар қосымшаларды әзірлеу принциптері. Пайдаланушы интерфейсінің құрылымы. Сигналдар мен оқиғаларды өңдеуге арналған құралдарды зерттеу, терезенің қасиеттерін басқару, көп ағынды қосымшаларды әзірлеу, негізгі компоненттердің сипаттамасы (түймелер, Мәтін өрістері, тізімдер, кестелер, мәзірлер, құралдар тақталары және т.б.). Интерфейсті зерттеу, бағалау және талдау. UX стратегиясы және функционалдылықты жобалау. Көрнекі дизайн

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің этикалық және заңнамалық негіздерін зерделеу. Мазмұны: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің конституциялық негіздері. Мемлекет және діни бірлестіктер. Діни бірлестіктерді тіркеу. Тіркеу кезінде заңнамалық негіздерді орындау. ҚР-да ар-ождан және діни сенім бостандығын қамтамасыз етудің этикалық және әлеуметтік-мәдени мәселелері.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтаудың өзекті мәселелері. Құзыреттілігі: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтаудағы мемлекеттік саясаттың негізгі талаптарын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беруді қажет ететін тұлғаларға арналған жеке білім бағдарламалары мен бағыттарын жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Функционалды және объектіге бағытталған бағдарламалау негіздері
    Несиелер: 6

    Объектіге бағытталған бағдарламалау түсінігі. Кластарды анықтауға және қолдануға ерекше назар аудара отырып, объектіге бағытталған бағдарламалау парадигмасы. Объектіге бағытталған дизайн негіздері. Стандартты бағдарламалау конструкциялары. Мәселелерді шешу кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ағылшын тілі С1
    Несиелер: 5

    Ағылшын тілінің C1 деңгейі әр түрлі академиялық және кәсіби тапсырмаларды орындауға мүмкіндік береді. C1 деңгейі тұрғындардың ана тілі ағылшын тілі болып табылатын елде еркін байланыс орнатуға мүмкіндік береді. CEFR-нің ресми нұсқауларына сәйкес, С1 деңгейінде ағылшын тілінде сөйлейтін адам күрделі көлемді мәтіндердің жасырын мағынасын танып, кең ауқымын түсіне алады;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Қазақстанның көркем мәдениетінің дамуының негізгі кезеңдері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі отандық өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Құзіреттіліктер: алынған білімді формальды және формальды емес білім беруде суретші-педагогтың практикалық қызметінде қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Информатиканы оқыту әдістемесі. Мектепте информатиканы оқытуды реттейтін құжаттар. Информатика бойынша мектеп білімінің мазмұны мен құрылымы. Информатиканы оқытудың дидактикалық принциптері мен әдістері. Қазіргі мектепте информатиканы оқытуды ұйымдастыру. Информатика бойынша сабақтан тыс және сыныптан тыс жұмыстар. Информатика кабинетінде оқушылардың жұмысын ұйымдастыру. Информатика курсы бойынша бағдарламалық қамтамасыз ету. Мектепте информатиканы оқытудың жеке әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бастауыш мектепте «Цифрлық сауаттылық» пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектептегі «Цифрлық сауаттылық» пәнінің орны. Бастауыш мектепте «Цифрлық сауаттылық» пәнін оқытуды реттейтін құжаттар. Бастауыш мектептегі «Цифрлық сауаттылық» пәнінің құрылымы мен мазмұны. Бастауыш мектепте «Цифрлық сауаттылық» пәнін оқытудың дидактикалық принциптері, әдістері мен құралдары. Бастауыш мектепте «Цифрлық сауаттылық» пәнін оқытуды ұйымдастырудың ерекшеліктері. Бастауыш мектепте «Цифрлық сауаттылық» пәнін оқытудың жеке әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Компьютерлік желілер және ақпараттық қауіпсіздік
    Несиелер: 4

    Компьютерлік желілер. Желілік компьютерлердің функциялары. Беру ортасының қасиеттері. Желілік драйверлер. Жергілікті желілер хаттамаларының сипаттамасы. Қазіргі жағдайда ақпараттық қауіпсіздіктің өзектілігі. Қауіп түсінігі. Вирустардың түрлері туралы түсінік. Компьютерлік вирустардан қорғау. Ақпаратты қорғаудың заманауи әдістері. Қауіпсіздік модельдері және оларды қолдану. Криптография әдістері. Компьютерлік жүйелердің қауіпсіздік өлшемдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қашықтықтан оқытудың әдістемесі мен технологиялары
    Несиелер: 3

    Мақсаты:студенттерде қашықтан оқытуды ұйымдастыру үшін қажетті құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны:қашықтан оқытудың негізгі ұғымдары мен технологиялары. Интернет-білім беру, виртуалды білім беру. Қашықтан оқыту үшін сандық гаджеттер және сандық құралдар. Оқу сабақтарының типологиясы мен түрлері: Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, веб-сабақтар, қашықтан олимпиадалар, жобалар, конкурстар, вебинарлар. Қашықтан оқытудағы диагностика және бағалау. Қалыптасатын құзыреттіліктер:өзінің кәсіби қызметінде қашықтан оқытудың тәсілдерін меңгерген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мәліметтер қорының жүйелері
    Несиелер: 4

    Мәліметтер қоры. Негізгі түсінік. Мәліметтер қорының теориясы. Мәліметтер қорының модельдері. Ақпараттық жүйелер. Ақпараттық жүйенің архитектурасы. Мәліметтер қорын тұжырымдамалық жобалау принциптері. Мәліметтер қорын басқару жүйелері. Мәліметтер қорын бағдарламалаудың кіріктірілген және автономды құралдары. Қосымшаларды әзірлеу. Мәліметтер қорын жобалауды автоматтандыру құралдары. Файл-серверлік жүйелер. Дерекқор серверлері. Таратылған мәліметтер қорын өңдеу. SQL тілі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім беру робототехникасы және мехатроника
    Несиелер: 5

    Робототехникалық жүйенің негізін құрайтын техникалық элементтер мен құрылғылар. Роботтарға арналған жетек пен атқарушы жүйелерді тұрғызу ерекшеліктері, атқарушы жүйелерді басқару әдістері, кеңістікте роботтардың қозғалу механизмдері мен қозғалыс механизмдерін жобалау және талдау негіздері, қозғалыс механизмдері мен роботтардың қозғалу механизмдері үшін басқару алгоритмдерін жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ағылшын тілі C2
    Несиелер: 5

    С2 деңгейі тіл тасымалдаушысының деңгейіне сәйкес келеді. Ол эмоциялар мен пікірлерді білдіру нюанстарын ескере отырып, кез келген тақырыпта кез келген түрдегі мәтіндерді оқуға және жазуға, сондай-ақ кез келген академиялық немесе кәсіби пікірталасқа белсенді қатысуға мүмкіндік береді. CEFR ресми нұсқауларына сәйкес, C2 деңгейінде ағылшын тілін меңгерген адам: естіген немесе оқыған барлық нәрсені оңай түсіне алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бұлттық және мобильдік технологиялар
    Несиелер: 5

    Виртуалдау технологиялары. Бұлттық есептеу негіздері мен технологиялары. Жіктелуі. Бұлттық қызметтермен жұмыс істеу негіздері. Танымал бұлттық қызмет технологияларына шолу.. Бұлттық технологиялар топтары. Бұлттық платформалар. Виртуалды жеке бұлтты орналастыру. Бұлттық қызметтерді таңдау және онымен байланысты қауіптер. Мобильдік технологиялар. Мобильдік қызметтер мен стандарттар. Мобильдік қосымша.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Информатика тарихы
    Несиелер: 4

    Ғылым тарихы. Информатиканың электронды кезеңге дейінгі тарихи дамуы. Арнайы машиналардан әмбебап компьютерлерге дейін компьютерлік технологияның дамуы. Микропроцессорлық архитектураның дамуы. Суперкомпьютерлік және арнайы есептеу жүйелері. Теориялық информатика. Компьютерлік желілер. Операциялық жүйелер. Бағдарламалау тілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім берудегі Smart технологиялар
    Несиелер: 5

    SMART технологиялардың басым бағыттары: интеллектуалдық желілер, Заттар интернеті, «ақылды қала» және «ақылды» құрылғылар. Білім берудегі SMART инновациялар: білім беру мазмұнын құрудың мақсаттары мен принциптері, оқыту технологиялары. SMART біліміне арналған интерактивті жабдықтар мен технологиялық шешімдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жасанды интеллект негіздері
    Несиелер: 5

    Жасанды интеллекттің негізгі ұғымдары; шығармашылық процестерді имитациялайтын Ақпараттық жүйелер; Ақпарат және деректер; ақпараттық жүйелерге арналған зияткерлік интерфейс жүйелері; зияткерлік ақпараттық-іздестіру жүйелері; сараптамалық жүйелер, ақпараттық жүйелердің дерекқорларында білімді ұсыну әдістері; білім инженериясының әдістері; дерекқорлардың аспаптық құралдары; Жасанды интеллект теориясының даму үрдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Компьютерлік графика және 3D модельдеу
    Несиелер: 6

    Модель. Модель түрлері. 3D моделі, оның 2D моделінен айырмашылығы. Модельдеу, математикалық және геометриялық модельдеу. Компьютерлік модельдеу. 3D модельдеу. Үш өлшемді модельдерді қолдану салалары. Модельдеу кезеңдері. Компьютерлік модельдеу объектілері, графикалық объектілерді компьютерлік модельдеу технологиялары. Үш өлшемді графикалық нысандарды жобалауды автоматтандыру жүйелері. Үш өлшемді модельдеу әдістері. Анимация, компьютерлік анимация. Компьютерлік анимация технологиялары. Көрнекі графикалық нысандарды өңдеу. Бейнемонтаж.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON4

    ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, цифрлық технологияларды, интерактивті қосымшаларды (желілік, мобильді, бұлтты) қолдана отырып, кәсіби қызметтің стандартты міндеттерін шешеді, әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгерген;

  • Код ON8

    базалық бағдарламалау тілдерінің аспаптық орталарында жұмыс істейді; Web және Мобильді қосымшаларды әзірлеу үшін Кәсіби-бағытталған бағдарламалық құралдарды және интеграцияланған ортаны пайдаланады; объектілердің, құбылыстардың, жүйелердің, оның ішінде 3D ақпараттық және компьютерлік модельдерін жасайды;

  • Код ON6

    компьютерлік графика теориясы және Жүйелік бағдарламалау тілінің құрылымы туралы жалпы түсінікке ие; есептеу техникасының даму тарихы мен үрдістерін, компьютерлік жүйелердің архитектурасын, Компьютерлік желілер мен жүйелердің құрылу және жұмыс істеу принциптерін біледі; деректерді жобалаудың және деректер базасын әзірлеудің негізгі әдістерін меңгерген;

  • Код ON2

    зерделенетін тілді тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін пайдаланады, сыни талдау және академиялық жазу әдістемесін меңгерген, мемлекеттік, орыс және шет тілдерін өз бетінше меңгерген кезде цифрлық технологияларды және пәндік-тілдік интеграцияланған оқыту тәсілінің қағидаттарын пайдаланады;

  • Код ON1

    Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы мен философиясының теориялық негіздері мен әдіснамалық тәсілдерін түсінеді, экономикалық деректер мен процестерді, қазіргі кезеңдегі ҚР әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуының негізгі қазіргі заманғы тарихи оқиғаларын дербес талдайды және академиялық адалдық мәдениетін түсіне және сақтай отырып, өз болашағын жоспарлай алады;

  • Код ON3

    практикалық-бағдарланған есептерді шешу, сандық деректерді талдау үшін математикалық білімдер мен әдістерді қолданады; компьютерлік есептеулердің математикалық негіздері саласында есептерді өз бетінше шешудің базалық біліктер кешенін меңгерген;

  • Код ON5

    зерттеу жұмыстарын жүргізу және визуалдау үшін ақпараттық, физикалық, биологиялық және экономикалық объектілер мен процестердің компьютерлік модельдерін жасайды және олардың негізінде сын тұрғысынан талдайды;

  • Код ON9

    ғылыми қарым-қатынастың мықты жақтарын талдайды, білім мен тәжірибенің ағымдағы жағдайын сыни бағалайды; нақты кәсіби мақсаттар үшін жаңа білім мен дағдыларды игеру жоспарын әзірлейді, енгізеді және жетілдіреді; информатиканы оқыту процесін жетілдіру мақсатында әріптестерімен ынтымақтастықта жұмыс істейді.

  • Код ON7

    оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдарын, жаңартылған білім беру мазмұнында информатика мен АКТ оқытудың ерекшеліктерін, оқушылардың зерттеу және жобалау қызметімен және оқытудың басқа да инновациялық әдістерімен байланысты әдістерді қолданады;

Top