Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01707 Шетел тілі (ағылшын) в Қазақстан-Американдық еркін университеті

  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    «Жоғары білім педагогикасы» пәні магистратурада педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар жоғары білім беру педагогикасының қазіргі жағдайын зерттейді, университетте педагогикалық процесті құру дағдыларын қалыптастырады, әдістерді, мазмұнды, технологияларды бағалайды, материал мен әдістерді таңдау құзыреттілігін қалыптастырады, және өзін-өзі көрсету процесін құруды мұғалім ролінде үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби мақсаттағы ағылшын тілі)
    Несиелер: 4

    Пән магистрантардың халықаралық кәсіби ортаға ықпалдасуға және кәсіби шет тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қолдануға мүмкіндік беретін шет тілді кәсіби бағытталған коммуникативтік құзыреттілігінің негіздерін қалыптастырады; кәсіби-іскерлік қарым-қатынастың типтік жағдайларында ағылшын тілді дереккөздерден қажетті ақпарат алу дағдыларын дамытуға ықпал етеді; кәсіби мәтіндерді аннотациялау және рефераттау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру менеджменті
    Несиелер: 5

    Пән білім беру ұйымдарын бизнес ретінде басқару мәселелерін қарастырады, білім беру қызметі саласының ерекше сипаттамаларын, басқару моделін, сапаны қамтамасыз етуді, білім беру саласындағы жобаларды әзірлеу мен басқаруды зерттейді. Академиялық ортада шешім қабылдау ерекшеліктерін түсінуді қалыптастырады, білім беру қызметін жоспарлау және мониторинг жүргізу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілдерін оқытудың заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Курс шетел тілі мұғалімдерінің кәсіби-әдістемелік даярлығын шетел тілі саласындағы ғылым мен практиканың соңғы жетістіктері негізінде қамтамасыз етеді, білім, дағды мен іскерліктің тұтас жүйесін меңгеруге, магистранттардың әдіснамалық мәдениетін, олардың өзіндік іс-әрекетін дамытуға, қалыптасқан кәсіби маңызды құзыреттер арқылы білім алушылардың оқу және қосымша іс-әрекетін ұйымдастыру міндеттерін шешуге қабілетті және дайын болуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби мақсатта шетел тілдерін оқытудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән шет тілін арнайы мақсаттар үшін, оның ішінде Кәсіби-бағытталған тілді оқытудың ғылыми-педагогикалық негіздерін зерделейді, тілдік және тілдік емес мамандықтардың студенттеріне шет тілін оқытудың педагогикалық теориясы мен практикасына талдау жасауды ұсынады, шет тілін кәсіби-бағытталған оқытудың моделін ұсынады, Кәсіби-бағытталған шет тілі курсын әзірлеу дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    «Басқару психологиясы» пәні басқару негіздерін үйренуді және басқару шешімдерінің психологиялық мазмұны туралы білімді толықтырады. Пәнді оқу магистранттардың басқару еңбегі және осыған байланысты басқару қатынастары саласында кәсіби қызмет үшін қажетті білімін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Курс әртүрлі тарихи кезеңдерде (антикалық, орта ғасыр, ренессанс, жаңа және жаңа замандар, заманауи) ғылым философиясының дамуына байланысты маңызды мәселелерін баяндауға арналған. Жаратылыстану ғылымының негізі болып табылатын ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейін тарихи қалыптасқан философиялық дәстүрлер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары білімнің мәні және оны ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән әлемдегі және Қазақстан Республикасындағы жоғары білімнің құрылымы мен сипаттамалары туралы білімді хабарлайды, Жоғары білімнің ішкі және сыртқы ортасын интерпретациялау дағдыларын қалыптастырады, жоғары білімнің миссиясы мен мақсаттарын түсінуге ықпал етеді, әлемдік білім беру кеңістігіне ықпал ету және сапасын қамтамасыз ету тұрғысынан жоғары білімнің қызмет етуін интерпретациялау дағдысын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілдерін оқытудағы коммуникативті-когнитивті тәсілдер
    Несиелер: 5

    Пән шет тілді білім берудің қазіргі жағдайын, оның даму кезеңдерін, коммуникативтік тәсілді қолданудың әлеуметтік-тарихи шарттылығын зерттейді, шет тілді білім берудің сапасына әлеуметтік сұраныстың өзгеруіне әсер ететін факторлар туралы білімді хабарлайды, білім беру қызметін жүзеге асыру, білім беру бағдарламаларын жобалаудың базалық технологияларын меңгеру, тәжірибелік-эксперименталды жұмыстарды жүргізу технологиясын меңгеру, инновациялық процестерге қатысу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми мәтіннің стилистикасы
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми стиль мәтіндерінің жанрлық ерекшеліктері туралы біліммен қамтамасыз етеді, магистранттардың ғылыми саладағы жазбаша және ауызша сөйлеу іс-әрекетінің дағдыларын қалыптастырады, өзіндік ғылыми мәтіндерді (тезистер, мақала, диссертациялық зерттеу) жасау және редакциялау дағдыларын жетілдіреді, функционалдық стилистиканың базалық түсініктік аппаратын кеңейтеді және тереңдетеді, ғылыми мәтіндерді стилистикалық талдау және түзету дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел және ана тілдерінің салыстырмалы лингвистикасы
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарды салыстырмалы типологияның негізгі түсініктері мен әдістерімен таныстырады, тілдерді үйренудегі типологиялық тәсілдің даму кезеңдері, әртүрлі деңгейлердегі оларды жіктеу принциптері, фонетикалық, лексикалық, грамматикалық жүйелердегі ұқсастықтар мен айырмашылықтар туралы білімді хабарлайды, ана тілінің және оқылатын шет тілінің құрылымын олардың микроқұрылымдары, изоморфты және алломорфты белгілерін салыстырмалы - салыстырмалы талдау дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілдерін оқытудағы корпус лингвистикасы
    Несиелер: 5

    Пән корпустық лингвистиканың негізгі ұғымдарын, оның даму кезеңдерін, корпустардың негізгі типтерін, оларды пайдалану тәсілдерін, құру әдістемесін оқып үйренеді, корпуспен жұмыс істеу, мәліметтерді интерпретациялау, арнайы белгілеулерді (тэгтерді) пайдалана отырып күрделі лингвистикалық сұраныстарды қалыптастыру, белгілеулерді оқу, Ана тілінде және шет тілінде шағын мамандандырылған корпустарды құру дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ағылшын тіліндегі ғылыми мәтіндердің конспектілеу мен аннотациясы
    Несиелер: 5

    Пән жазылған ақпаратты аналитикалық және синтетикалық өңдеу, оның бүктелуі мен түрленуі туралы негізгі білім береді; негізгі ұғымдардың мәнін, ақпараттық жанрлардың пайда болу және даму тарихын, әр түрлі құжаттарды аннотациялау мен жинақтаудың функционалдық ерекшеліктерін зерттейді, ақпаратты құжаттау, мәтіндік материалды өңдеу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілдерін оқытудағы компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән шетел тілін оқытудың заманауи әдістемесінің – компьютерлік лингводидактиканың бөлімі болып табылады. Шетел тілдерін оқытуда дайын мультимедиялық өнімдер мен компьютерлік жүйелерді пайдалануды үйренеді, мұғалімнің кәсіби қызметінде Веб 2.0 технологиясын пайдалану, тест құру және тестілеуді ұйымдастыру үшін онлайн-сервистерді пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лингвистикалық және педагогикалық зерттеулердің заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Пән "әдіснама", "әдіс", "әдістеме", "қабылдау" ұғымдарын ғылымның жалпы әдіснамасы контексінде оқытады, әдістің теорияларын, таным және баяндау әдістерін, ғылыми-зерттеу әдістері мен олардың құрылымын, лингвистикалық ғылымның жалпы методологиясы мен лингвистикалық зерттеудің жеке әдістерінің өзара қарым-қатынасын және лингвистикалық зерттеудің бағыттарын қарастырады, компоненттік талдау және компаративтік зерттеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілдерін оқытуда критерийлерді бағалау
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарды білімді бағалаудың объективті әдісі ретінде оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың негізгі принциптерімен таныстырады, жиынтық және формативті бағалауды әзірлеу, оқытудың мақсаттарына, міндеттеріне және күтілетін нәтижелеріне сәйкес белгілі бір критерийлер негізінде бағалау айдарларын әзірлеу, мұғалім мен білім алушы арасындағы кері байланысты қамтамасыз ету дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шетел тілдерін оқытудағы тенденциялар мен проблемалар
    Несиелер: 4

    Пән кәсіби-бағдарлы оқыту технологияларының әртүрлі түрлерінің құрылымын, мазмұнын, мәнін, мәнін, кәсіби оқыту әдістері мен технологияларының өзара байланысын зерттейді, кәсіби-бағдарлы оқыту технологияларын тиімді таңдау мен әдістемелік сауатты жүзеге асыруды қамтамасыз ету бойынша ЖОО оқытушысының іс-әрекетінің теориялық-әдіснамалық және мазмұндық-ұйымдастырушылық негіздеріне ерекше көңіл бөледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық коммуникация: тіл , мәдениет, тұлға
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің мәдениетаралық коммуникация процесін зерттеу саласындағы құзыреттілігін қалыптастырады, коммуникация, мәдениет және мәдениетаралық қарым-қатынас ұғымдарын зерделейді, вербалды және вербалды емес коммуникацияны, стереотиптерді, этноцентризмді, этнорелятивизмді, эмпатияны, мәдени шок мәселелерін қарайды; менеджмент, Бизнес, білім беру саласындағы мәдениетаралық коммуникация мәселелерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шетел тілі арқылы прагманың кәсіби құзыреттілігін дамыту
    Несиелер: 4

    Пән кәсіби оқыту әдістемесінің әдіснамалық негіздерін, кәсіби оқытудың қазіргі әдістемесінің ерекшелігін, білім алушының белсенді оқу іс-әрекетіне білім алушылардың ойлау қабілетін және рефлекстігін шет тілі құралдарымен мақсатты дамытуға мүмкіндік беретін оқу-кәсіби тапсырмаларды, практикумдарды әзірлеуге негізделген кәсіптік-бағдарлы оқытуда құзыреттілік тәсілді қолдану дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шетел тілдерін оқытудың лингвистикалық және дидактикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарды білім беру ұйымының негізгі принциптерімен таныстырады –клишеизациялау, кластеризация, типологизация, дараландыру және ықпал ету мақсаттылығымен таныстырады, Қазіргі шетел тілінде білім беруде осы қағидаттарды жүзеге асыру құралдарымен таныстырады, маңызды лексикалық бірліктер мен грамматикалық құрылымдарды белгілеу және бекіту дағдыларын қалыптастырады, оларды білім алушылардың шет тілі сабақтарында өз бетінше пайдалануға үйрету дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шетел тілінде оқу бағдарламасын құру
    Несиелер: 5

    Пән шет тілді білім берудің қазіргі кезеңінде шет тілін оқытудың теориясы мен принциптерін оқытады, оқу бағдарламаларын әзірлеу тәсілдерімен, оқыту контентін анықтаумен таныстырады, білім алушылардың қажеттіліктеріне талдау жүргізу, оқу іс-әрекетін жоспарлау, оқу материалын іріктеу және білім алушылардың белгілі бір деңгейіне бейімделуі, білімді бағалау жүйесін әзірлеу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • EFL бағалау әдістері
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарды білім беру жүйесінің негізгі функцияларымен таныстырады және оқушылардың білімін, іскерлігін және дағдыларын бағалау мақсатында университет деңгейінде сабақ жүргізудің практикалық дағдыларына үйретеді, білім берудің мәні мен функциялары, сыртқы және ішкі білім беру ортасы, оқытудың мәні, табысты оқу компоненттері, сабақ түрлері және оқушылардың жұмысын бағалау нысандары туралы білімді хабарлайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Лингвомәдениеттану
    Несиелер: 5

    Пән тіл типологиясын тіл білімінің ерекше бөлімі ретінде қарастырады; тіл типологиясының бөлімдерін, Тарихи типологияны тіл тарихын кезеңдеудің негіздемесі ретінде зерттейді, тіл типі мен тіл типі туралы түсінікті қалыптастырады, типологиялық зерттеу деңгейлерін, изоморфизм мен алломорфизмді, әмбебаптар мен Эталон тілі ұғымдарын зерттейді, тілді барлық деңгейлерде – фонетикалық, лексикалық және грамматикалық жүйелер деңгейінде қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде озық педагогикалық әдістемелерге негізделген педагогика және өзге тілді білім беру әдістемесі саласында дамып келе жатқан білім мен түсінікті көрсету;

  • Код ON2

    зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде тұтастай алғанда жоғары білім берудің қазіргі жай-күйін және атап айтқанда әлемде және Қазақстан Республикасында өзге тілді білім беруді зерттеуге негізделген ғылым мен білім берудің даму заңдылықтарын, мәнін және ұйымдастырушылық сипаттамаларын дамытып келе жатқан білім және түсінікті көрсету;

  • Код ON3

    зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде тіл білімінің дамуының қазіргі тенденцияларына негізделген, оқытылатын шетел және ана тілдерінің фонетикалық, грамматикалық және лексикалық жүйелерін дамыту мен түсінуді көрсету;

  • Код ON4

    педагогика, психология және өзге тілді білім беру саласындағы өз білімдерін кәсіби деңгейде қолдану, экономиканың, басқару мен құқықтың іргелі негіздерін түсіну, жаңа ортадағы проблемаларды шешу үшін ақпаратты талдау және өңдеу қабілетін, неғұрлым кең пәнаралық контексте қолдану;

  • Код ON5

    әлеуметтік, экономикалық, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, кәсіби-бағытталған шет тілді білім беру және мәдениетаралық коммуникация саласындағы пікірлерді қалыптастыру үшін ақпарат жинау мен интерпретациялауды жүзеге асыру;

  • Код ON6

    оқытуды ұйымдастыру мен жоспарлауға, лингвистикалық және әдіснамалық зерттеулер жүргізуге, кәсіби мәтіндерді интерпретациялау мен талдауға және лингвистикалық сараптауға қатысты ақпаратты, идеяларды , тұжырымдарды, проблемалар мен шешімдерді оқып жатқан саладағы мамандарға да, басқа саладағы мамандарға да нақты және және екі жақтылы мағынада емес хабарлау.

  • Код ON7

    оқылатын тілдің нормаларына сәйкес дұрыс грамматикалық формаларды пайдалану және сөйлеуді синтаксистік құру дағдыларына сүйене отырып, сөйлеу тәсілін таңдауды жүзеге асыру, сөйлеу тәртібін жоспарлау, ақпаратты, идеяларды, мәселелерді және күнделікті және кәсіби қарым-қатынас жағдайларын шешу (қазақ, орыс және шет тілдерінде) мамандарға, сондай-ақ оқылатын саладағы мамандарға да, басқа саланың мамандарына да нақты және екі жақтылы мағынада емес хабарлау.

  • Код ON8

    білім беру ұйымдарының қызметін реттейтін анықтамалық, нормативтік және энциклопедиялық әдебиеттерді, нормативтік-құқықтық актілерді қолдану, ақпаратты іздеу және түсіндіру дағдыларын, лингвистика, педагогика, өзге тілді білім беру және білім беру менеджменті саласында одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті компьютерлік лингвистика құралдары мен технологияларын пайдалану дағдылары.

Top