Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01703 Шетел тілдері педагогтарын даярлау 2 в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Арнайы мақсатқа арналған екінші шет тілі C1 деңгейі
    Несиелер: 4

    Магистранттарды ғылыми аударма негіздерімен, грамматикалық синонимиядағы пассивті құрылымдармен, жұптық одақтармен, неміс тіліндегі ғылыми стильдегі мәтіндердегі анықтаушы қосымшалармен, неміс ғылыми сөйлеу ерекшеліктерімен және бағыныңқы сөйлемдердің негізгі түрлерімен таныстыру. Курс аяқталғаннан кейін білім алушылар тілдік құзыреттіліктің жалпыеуропалық шкаласына (CEFR) C1 сәйкес қарым-қатынастың нақты жағдайында болашақ маманның барабар құзыреттілігін қамтамасыз ету құралы ретінде арнайы мақсаттар үшін екінші шет тілін меңгеретін болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілін оқытудағы екінші тілдік тұлғаны қалыптастырудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Екінші тілдік тұлғаны қалыптастыру әдістемесі"курсы туралы негізгі түсінік. Тұлға, тұлға теориясы. Тіл білімі ғылым ретінде, оның мақсаттары мен мазмұны. Лингвистиканың ғылымның басқа салаларымен байланысы. Лингвистикадағы құрылым және негізгі ұғымдар. Тілдік тұлға, оның құрылымы. "Тілдік тұлға"ұғымының анықтамасы. Екінші тілдік тұлға және оның қоғамдағы орны. "Екінші тілдік тұлға"ұғымының анықтамасы

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: басқару психологиясының теориялық-әдіснамалық және қолданбалы негіздерін талдау. Міндеттері: әр түрлі ресурстарды басқарудың психологиялық аспектілерін түсіндіру дағдыларын игеру; басқару әдістерін қолдану; кәсіби өсу мен мансаптың практикалық ұсыныстарын әзірлеу. Пән cалыстырмалы-тарихи талдау дағдыларын және басқару психологиясындағы зерттеу перспективаларын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: басқару қызметінің құрылымы мен негізгі бөлімдері, басқару субъектілері мен объектілері, топтық динамика және басқару, басқару қызметіндегі танымдық процестер, басқару құрылымдарындағы басшылық және көшбасшылық. Оқыту әдістері: кейс-стади, миға шабуыл, өзіндік жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық мақсатқа арналған екінші шет тілі С1 деңгейі
    Несиелер: 4

    Академиялық мақсаттар үшін екінші шет тілі - неміс тілінің ғылыми стилінде қолданылатын грамматикалық құрылымдарды білу; - ғылыми стиль мәтіндерін оқу кезінде лингвистикалық білімді қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: кәсіби салада магистранттардың шеттілдік коммуникатвтік құзыреттіліктерін дамыту. Лингвистикалық білімдері мен біліктіліктері кеңейтіледі,кәсіби және ғылыми қызметінде қолдану үшін іскерлік ағылшын тілі мен академиялық хаттың лексикасы оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – жоғары мектеп дидактикасы, тәрбие теориясы және білім беру менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білім негізінде кәсіптік-педагогикалық мәдениет контексінде ЖОО-да педагогикалық іс-әрекет қабілетін қалыптастыру. Қазақстандағы жоғары білім берудің қазіргі кезеңдегі тенденциялары, Ұлттық білім беру жүйесі, жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі, жаңа білім беру технологиялары, кредиттік технология жағдайында студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру, оқу-әдістемелік материалдарды жасау технологиясы, жоғары оқу орнында тәрбие берудің ерекшеліктері, жоғары кәсіби білім берудің менеджменті оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Арнайы мақсатқа арналған шет тілі
    Несиелер: 5

    Магистранттарды осы курстың келесі тақырыптарымен таныстыру: Ғылым. Өнеркәсіп. Жаңа технологиялар. Нанотехнология. Кәсіби қарым-қатынас саласы. Тіл және қоғам. Тіл және байланыс. Тіл және мәдениет. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы зерттелетін тілде материалды ғылыми баяндаудың функционалдық және стилистикалық ерекшеліктерін, шет тілінде тиісті мамандықтың жалпы ғылыми терминологиясын, халықаралық ынтымақтастық шеңберінде іскерлік хат алмасу негіздерін білетін болады, таңдалған мамандық бойынша бастапқы әдебиетті кейіннен алынған ақпаратты талдай, түсіндіре және бағалай отырып, еркін аудара алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметі үшін ғылыми, философиялық-әдістемелік және дүниетанымдық негізін қалыптастыру. Ғылыми мамандықтар бойынша білім беру және зерттеу жұмыстарын тиімді жүзеге асыруға қажетті білім, дағды және құзыреттіліктерді дамыту. Пәнді оқыту барысында мәдениет пен философияның дамуы контекстіндегі ғылымның пайда болу мен даму тарихы, ғылыми білімнің құрылымы мен зерттеу әдістері, заманауи ғылымның даму кезеңдері, өркениеттің дамуындағы ғылым мен техниканың рөлі, ғылыми ілім мен өркениеттің болашағы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Екі шет тілінің салыстырмалы типологиясы
    Несиелер: 5

    "Екі шет тілінің салыстырмалы типологиясы" пәні студенттерді лингвистикалық типологиямен оның құрылымы, тарихы, теориясы, объектіні сипаттаудың негізгі әдістері мен модельдері тұрғысынан ғылыми пән ретінде таныстыруды қарастырады. Бұл пәннің негізгі мақсаты магистранттарда алған білімдерін ғылыми және ғылыми-әдістемелік қызметте қолдана алу біліктерін, тілдердің лексикалық және грамматикалық құрылымын салыстырмалы талдау жасау дағдыларын қалыптастыру болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Болашақ шет тілі мұғалімдерінің мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігі
    Несиелер: 5

    Қарым-қатынас. Мәдениет. Мәдениет категориялары. Э. Холл бойынша мәдениеттің жіктелуі. Мәдениетаралық коммуникацияны дамыту мәселелері мен перспективалары. Мәдениетаралық коммуникация. Тілдер және мәдени өзара іс-қимыл: ауызша коммуникация. Мәдениетаралық коммуникация мен вербалды емес тілдегі вербалды коммуникация. "Бөтен" мәдениет пен этноцентризм мәселесі. Невербальная коммуникация. Мәдениетаралық коммуникация негіздері. Құзыреттілік. Мәдениаралық құзыреттілік. Мәдениаралық құзыреттілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы мақсатқа арналған екінші шет тілі C2 деңгейі
    Несиелер: 4

    Магистранттарды ғылыми аударма негіздерімен, грамматикалық синонимиядағы пассивті құрылымдармен, жұптық одақтармен, неміс тіліндегі ғылыми стильдегі мәтіндердегі анықтаушы қосымшалармен, неміс ғылыми сөйлеу ерекшеліктерімен және бағыныңқы сөйлемдердің негізгі түрлерімен таныстыру. Курс аяқталғаннан кейін білім алушылар тілдік құзыреттіліктің жалпыеуропалық шкаласына (CEFR) C1 сәйкес қарым-қатынастың нақты жағдайында болашақ маманның барабар құзыреттілігін қамтамасыз ету құралы ретінде арнайы мақсаттар үшін екінші шет тілін меңгеретін болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық мақсатқа арналған екінші шет тілі (дең. С2)
    Несиелер: 4

    Академиялық мақсаттар үшін екінші шет тілі - жалпы ғылыми және арнайы терминдер мен сөз тіркестерін білу; - ауызша ғылыми мәлімдеме жасай білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Киберпедагогика негіздері (педагогикалық білім беру бағдарламаларына)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – оқытуда АКТ-ны қолдану нәтижесінде пайда болған педагогика, психология әдістемелері мен теорияларындағы өзгерістерді анықтау және киберпедагогиканы педагогика ғылымының жаңа саласы ретінде оның тұжырымдамасының сипаттамасын қарастыру. Педагогикалық технология негізінде киберпедагогика курсының оқыту формаларын, оқу материалдарын және оқу қызметінің түрлерін, оның ішінде АКТ, қашықтықтан оқыту, компьютерлік мәліметтерді өңдеу әдістері, интербелсенді әдістері, киберкеңістіктің оқу, тәрбие және даму процестері оқытылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі шеттілдік білім беру контекстіндегі әдістер мен технологиялар
    Несиелер: 5

    Магистранттарды шет тілін оқытудағы тәсілдермен, шет тілінің оқу пәні ретіндегі өзіндік ерекшеліктерімен, шет тілін оқытудағы жеке және белсенді көзқарасты ұйымдастырудың психологиялық негіздерімен, сөйлеу әрекетінің сипаттамасымен және түрлерімен, сөйлеу әрекетінің пәндік мазмұнымен таныстыру. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушы шет тілдерін оқытуда әдістер мен технологияларды пайдаланудың теориялық аспектілерін біледі, түрлі әдістер мен технологияларды пайдалана отырып, сабақ сценарийлерін әзірлеу дағдыларын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық зерттеудің әдістемесі мен әдістері
    Несиелер: 5

    Педагогикалық зерттеудің әдістемесі мен әдістері. Педагогикалық жүйе және педагогикалық процесс-зерттеу пәні. Педагогикалық зерттеу әдістемесі: педагогикалық зерттеудің әдіснамалық принциптері, оқу орнындағы зерттеудің негізгі кезеңдері. Педагогикалық феноменді зерттеу әдістері, Педагогикалық зерттеудегі педагогикалық жағдайлар, зерттеу нәтижелерін талдау және жалпылау әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық қарым-қатынастың педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Магистранттарды коммуникация ұғымымен, коммуникация компоненттерімен, адам ғылымы жүйесіндегі мәдениетаралық коммуникация теориясымен, мәдениеттің құрылымдық белгілерімен таныстыру. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы ойлау мәдениетін біледі, ақпаратты жалпылауға, талдауға, қабылдауға қабілетті, барлық ым-ишаралар мен бет-әлпеттердің мағынасын біледі және оларды шет тілінде қарым-қатынас процесінде қолдана алады, шет әдеби тілінің нормаларын, сөйлеудің функционалды стильдерінің жүйесін практикалық қолдану дағдыларын меңгерген; орыс тілінде кәсіби бағыттағы мәтіндерді құрастыра және өңдей алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетелдік білім берудегі қазіргі замаңғы әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы шет тілдік білім беруді жаңғыртудың негізгі бағыттары. Шет тілін оқытудың негізгі принциптері. Шетелдік білім берудегі заманауи парадигмалар мен жаңа көзқарастар. Инновациялық тәсілдердің сипаттамасы. Шет тілін оқытудағы "инновация"," инновациялық процесс " ұғымдары. Шет тілдік білім берудегі инновациялық тәсілдердің негізгі түрлері. Жеке тұлғаға бағытталған тәсілдің тұжырымдамасы мен технологиялары. Түйін құзыреті в иноязычном образовании. Тұжырымдама, технологиялар, құзыреттілік тәсілді іске асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тіліндегі сөзжасам теориясы
    Несиелер: 5

    Ағылшын тілінің сөздік құрамының жалпы сипаттамасы.Сөз негізгі бірлік ретінде. Қазіргі ағылшын тілінің лексикасының этимологиялық сипаттамасы. Ағылшын сөздерінің морфологиялық құрылымы және сөзжасам. Ағылшын тілінің семантикалық құрылымы. Семантикалық құрылымдағы өзгеріс. Қазіргі ағылшын тілінің фразеологиясы тәуелсіз лингвистикалық пән ретінде. Ағылшын тілінің лексикалық бірліктерін және ағылшын тілінің американдық нұсқасын қолдануға салыстырмалы-салыстырмалы талдау. Мақал-мәтелдер қазіргі ағылшын тілінің коммуникативті бірлігі ретінде

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Пәндік-тілдік интеграциялық білім беру
    Несиелер: 5

    Магистранттарды CLIL-дегі оқу бағдарламаларының өзгергіштігімен, CLIL сыныптарына арналған материалдар мен тапсырмаларды құрумен және бағалаумен таныстыру, CLIL-ді теориялық тұжырымдама ретінде қарастыру. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы танымдық тұрғыдан түпнұсқалық оқу материалын, бейне клиптерді, флеш-анимацияларды, веб-квесттерді, подкасттарды пайдалану тәсілдерін біледі, білім беру процесінің субъектілерімен қарқынды өзара іс-қимыл жасай алады, пәндік мазмұнға мәдени компонентті енгізе алады, шет тілін меңгеру процесінде жоғары деңгейдегі ойлау дағдыларын меңгерген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Болашақ шет тілдері мұғалімінің ғылыми-педагогикалық дайындығы
    Несиелер: 5

    Шет тілдерін оқытудың теориясы мен әдістемесі саласындағы ғылыми-педагогикалық дайындықтың мәні мен логикасы. Педагогикалық эксперимент жүргізу үшін ғылыми-зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми мақала, рецензия жаза білу. Білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Когнитивті лингвистиканың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    "Когнитивті лингвистиканың теориялық негіздері"курсының негізгі мазмұны. Пәннің пәні, мақсаты және мазмұны. Бұл курстың ғылымның басқа салаларымен байланысы. Когнитивті лингвистиканың психологиямен, физиологиямен, психосоматикамен, нейропсихологиямен және т.б. байланысы. Когнитивті лингвистика теориясындағы негізгі ұғымдар мен кілт сөздер. Когнитивті лингвистика құрылымының компоненттері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Болашақ маманның көп мәдениетті тұлғасын қалыптастыру
    Несиелер: 5

    "Болашақ маманның көп мәдениетті тұлғасын қалыптастыру"курсының негізгі мазмұны. Пәннің пәні, мақсаты және мазмұны. Бұл курстың ғылымның басқа салаларымен байланысы. "Көп мәдениетті тұлға"ұғымының анықтамалары. Көп мәдениетті тұлға-халықтардың өзара әрекеттестігі. Көп мәдениетті тұлға және көп мәдениеттілік. Болашақ маманның көп мәдениетті тұлғасын қалыптастыру компоненттері. Көп мәдениетті тұлға және көп мәдениетті орта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көп мәдениетті ортада тұлғаны қалыптастыру
    Несиелер: 5

    "Көп мәдениетті ортада тұлғаны қалыптастыру"курсының негізгі мазмұны. Пәннің пәні, мақсаты және мазмұны. Бұл курстың ғылымның басқа салаларымен байланысы. Көп мәдениетті тұлға және көп мәдениетті орта. Көп мәдениетті ортаның көп мәдениетті тұлғаның қалыптасуына әсері. Көп мәдениетті ортада төзімділікті дамыту. "Көп мәдениетті орта"ұғымының анықтамалары. Тиімді көп мәдениетті ортаның негізгі көрсеткіші. Қазіргі заманғы көпмәдениетті Әлеуметтік және білім беру кеңістігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы жүйелі түсінікті қалыптастыру. Міндеттері: ғылыми танымның әдіснамалық негіздерін және ҒЗЖ негізгі кезеңдерін, теориялық зерттеудің негізгі әдістерін меңгеру; жүйелі талдау негіздерін пайдалану, ғылыми зерттеудің заманауи тәсілдері мен әдістерін, дербес зерттеу жұмысының дағдыларын меңгеру; эмпирикалық материалды жалпылау, жүйелеу және теориялық ұғыну. Пән заманауи психологиялық-педагогикалық зерттеулердің бағыттарын сыни талдауға бағытталған. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: ғылыми таным әдістерін жіктеу критерийлері, ғылыми зерттеу жүргізудің жүйесі мен кезеңдері, тарихи және логикалық әдістер, эмпирикалық зерттеу әдістері, теориялық зерттеу әдістері, ғылыми ақпаратты өңдеудің сандық және сапалық әдістері, Оқыту әдістері: теориялық талдау, аннотация және реферат, презентация және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шетелдік білім берудегі заманауи тәсілдер
    Несиелер: 5

    Әзірлеу технологиясы, құзыреттілікке бағытталған тапсырмалардың құрылымы және олардың мазмұнына қойылатын талаптар. "Casestudy" әдісі құзыреттілік тәсіл жүйесінде, ақпараттық-компьютерлік технологияларды пайдалану, жеке мультимедиялық презентацияларды жасау, Интернет желісі мен электрондық пошта құралдарын пайдалану. Сыни ойлауды дамытудың негізгі әдістемелік тәсілдері. Проблемалық оқытудың мәні, әдістері мен технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON3

    Өз бетінше шешім қабылдау және өзіне жауапкершілік алу, басқару процестерінде шығармашылық көзқарасқа бастамашылық жасау қабілетін көрсетеді.

  • Код ON5

    Кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін ана және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде кәсіби коммуникацияны жүзеге асыруға дайындығын көрсетеді

  • Код ON8

    Әртүрлі өркениеттер өкілдерінің ұлттық әдет-ғұрыптарымен және ментальдық ерекшеліктерімен қатар мәдениетаралық коммуникацияның нормалары, ережелері мен стильдерін талдай білу, мәдениетаралық коммуникация процесін, әлемді мәдени қабылдаудың әртүрлілігін түсіндіре білу қабілетін көрсетеді

  • Код ON6

    Тұрмыстық және кәсіби қарым-қатынасты шет тілінде жүзеге асыру үшін білім береді-оқу автономиясының деңгейін, өздігінен білім алу, Интернет желісінің мультимедиялық бағдарламаларымен, электрондық сөздіктерімен, шет тілдік ресурстарымен жұмыс істеу қабілетін арттырады

  • Код ON7

    Білім алушыларда екінші тілдік тұлға ерекшеліктерін қалыптастыру, бастапқы тілдік тұлғаны дамыту, білім алушылардың коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілігін қалыптастыру мақсатында тәрбиелеу мен оқытудың жаңа педагогикалық технологияларын қолдану қабілетін көрсетеді

  • Код ON9

    Білім беру және әлеуметтік-мәдени жүйелердің отандық және шетелдік практикасына салыстырмалы талдау жүргізу және ұлттық білім беру жүйесін дамытудың өзекті проблемаларын оларды сыни бағалау мен ықпалдасу мүмкіндігі негізінде айқындау қабілетін көрсетеді

  • Код ON2

    Жоғары мектептің психологиялық-педагогикалық ғылымдары саласында және мәдениетаралық мен көптілдік коммуникация саласында құзыреттілігін көрсетеді

  • Код ON4

    Мәдениетаралық қарым-қатынас қабілетін және екінші шет тілінде кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру, кәсіби тақырып бойынша әртүрлі тақырыптарға полемикалық қарым-қатынастың әртүрлі нысандарында пікірталасты ұйымдастыру және жүргізу қабілетін көрсетеді

  • Код ON1

    Ғылым тарихы мен философиясы мәселелерін терең түсінеді. Әлемдік философиялық ойдың және ғылым саласының тарихы бойынша жетістіктерін (таңдалған ғылыми мамандық бойынша білім эволюциясы) дәлелдей алады.

  • Код ON10

    Абстрактілі ойлау, талдау, синтездеу, өзінің зияткерлік және жалпы мәдени деңгейін жетілдіру және дамыту қабілетін; зерттеудің жаңа әдістерін өз бетінше игеру және пайдалану, Кәсіби қызметтің жаңа салаларын игеру қабілетін көрсетеді

  • Код ON11

    Зерттеу міндеттерін өз бетінше шешу үшін жеке креативті қабілеттерді пайдалануға, оқытудың әдістемелік модельдерін, әдістемелерін, технологиялары мен тәсілдерін әзірлеуге және іске асыруға, оларды білім беру қызметін жүзеге асыратын ұйымдарда пайдалану процесінің нәтижелерін талдауға дайындығын көрсетеді

  • Код ON12

    Орта мектепте шет тілін оқыту жүйесін ойдағыдай ұйымдастыру үшін шет тілін оқытуға және оқытудың қазіргі заманғы технологияларын зерделеуге қажетті базалық ұғымдық аппаратты пайдалануға дайындығын көрсетеді

Top