7M01703 Шетел тілдері және мәдениетаралық коммуникация в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ББ-ны іске асыру ағылшын тілін және кәсіби құзыреттілікті жоғары деңгейде меңгерген, шет тілді білім берудің қазіргі заманғы әдістері мен әдіснамаларын, оқытудың жаңа технологияларын меңгерген, кең Жалпы ғылыми ой-өрісі, терең лингвистикалық білімі бар, қазіргі қоғамның сұраныстарына тез бейімделе алатын, әрі қарай білім беру мен өздігінен білім алуға қабілетті шетел тілдері мен мәдениетаралық коммуникация саласында жоғары білікті мамандарды даярлауға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Когнитивті лингвистика
Оқу пәнінің мақсаты: когнитивті лингвистиканың негізгі ұғымдарын жүйелеу, ғылыми білім жүйесіндегі антропоцентрикалық парадигманың орнын анықтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылымның тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты – тарихи динамикасында қабылданатын және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылатын заманауи ғылыми жаңалықтарды салыстыру және жалпылау қабілетін қалыптастыру. Оқыту курсы ғылымның дамуы мен ғылыми білімнің құрылымы, қоғам дамуындағы ғылымның рөлі туралы түсінік қалыптастырады. Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: ғылым тарихы мен философиясы, жаратылыстану әдіснамасы, социологиялық, гуманитарлық және техникалық білім.Курсты оқу кезінде магистранттар білімдерін пайдалана отырып, біртұтас жүйелі ғылыми дүниетанымға негізделген кешенді зерттеулерді жобалап, жүзеге асыруы керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық мақсаттағы екінші шетел тілі
"Академиялық мақсаттағы екінші шетел тілі" пәнін меңгерудің мақсаты: Екінші шет тілі саласындағы білімді жетілдіру, сондай-ақ талдау, түсініктеме беру, жалпылау, Екінші шет тілінде ғылыми жарияланымдар жасау үшін қажетті дағдылар мен іскерліктерді меңгеру, ғылыми зерттеулер жүргізу, сондай-ақ әлеуметтік-коммуникативтік контексте (ғылыми конференциялар, семинарлар, дөңгелек үстелдер) сәйкес ауызша және жазбаша формада тиімді қарым-қатынас жасау, С1 деңгейінде қарастырылған тілдік және коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру., Екінші шет тілін меңгерудің жалпыеуропалық құзыреттілігі жүйесінде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәннің мақсаты: магистранттарда жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетін, қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін қалыптастыру. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-дағы педагогикалық идеялардың, педагогикалық үдерістің дәстүрлі және инновациялық технологияларының талдауын жүргізеді; жоғары білімнің дамуын болжайды, педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың түрлі нысандарын қолданады. Пәннің мазмұны: жоғары білім берудің заманауи парадигмасы, Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі, педагогикалық ғылымның әдіснамасы, Педагогикалық зерттеудің әдіснамалық аппараты, Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі, жоғары білімнің мазмұны, жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Курстың мақсаты: магистранттарды жоғары мектеп психологиясының негіздеріне оқыту, педагогикалық қызмет саласында психологиялық білімді қолдану тұрғысынан олардың кәсіби мүмкіндіктерін кеңейту. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: жеке тұлға және оның басқару жүйесіндегі әлеуеті, ұйымдастыру және әлеуметтік топ басқару объектілері ретінде, ұйымның мотивациясы мен тиімділігі, жанжал психологиясы және оны шешу әдістері, тиімді қарым-қатынас әдістері мен әдістері, ұйымдағы Көшбасшылық, психологиялық тұрғыдан басқару шешімдерін қабылдау негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық ағылшын тілі
Курс білім алушылардың тілдік құзыреттілігін халықаралық стандарттарға дейін арттыруға, Академиялық қарым-қатынастың негізгі ұғымдарын, типтерін, нысандары мен функцияларын зерделеуге; академиялық және кәсіби мәтіндердің түрлері, стильдері мен жанрлары, сөздік ерекшелігі, эссе жазу техникасы туралы білімді меңгеруге; білім алушыларда кәсіби тақырыпқа Конспектілер, сыни эссе жазу дағдыларын дамытуға; өзіндік көзқарасын дәлелдей білуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты: шет тілі курсы магистранттардың мәдениетаралық, коммуникативтік және функционалдық құзыреттілігін қалыптастыруды, ағылшын тілінде лексикалық және тілдік ерекшеліктерді дамытуды, шет тілін меңгеруді және ағылшын тілінде сөйлейтін елдердің мәдени ерекшеліктерін түсінуді көздейді. Мыналарды: грамматиканы шолуды, оқу әдістемесін және жазбаша жұмысқа дайындықты, эссе жазуды, тыңдалым мен айтылым әдістемесін пайдалану көзделеді. Мазмұнға ағылшын тілінің фонологиялық, лексикалық, грамматикалық құбылыстарын белгілі бір бағдарламада коммуникативті және кәсіби іс-әрекетте қолдана білу және қолдану мүмкіндігі кіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сөйлеу коммуникация практикумы
Магистранттарды оқылатын тілдің мәдени және этикалық нормаларымен, әр түрлі стильдер мен жанрлардағы мәтіндердегі олардың көрініс нұсқаларымен таныстыруға, коммуникативтік міндеттерге қол жеткізуге ықпал ететін әлеуметтанудың құндылық бағдарлары мен өзге тілді мәдениетінің ерекшеліктерін көрсететін элементтерді анықтауға бағытталған практикалық ӨА базалық пәндерін білдіреді. Әлеуметтік-мәдени ақпараттың барабар көрінуіне ықпал ететін әр түрлі стильдер мен жанрларда компоненттерді анықтауға, Әлеуметтік және кәсіби байланыстардың өнімділігіне ықпал ететін өз көзқарасын қорғай білуге үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы
Пәннің мақсаты этникалық мәдениеттің жергілікті мәдени кесіндісінде және ғаламдық халықаралық кроссмәдени коммуникацияда кеңістіктік және уақытша аспектілерде түсініктерді қалыптастыруға ықпал ету. Пәннің міндеттері: Мәдениетаралық коммуникацияның негізгі теорияларын оқып үйрену, коммуникация түрлерін, мәдениеттің негізгі компоненттерін көрсету , Мәдениетаралық коммуникацияның лингвистикалық және когнитивті аспектілерін анықтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби мақсаттағы екінші шетел тілі
Бұл пән келесі құзыреттіліктерді қалыптастыруға ықпал етеді: Кәсіби қызметті шешу үшін екінші шет тілінде ауызша және жазбаша нысанда кәсіби коммуникацияны жүзеге асыруға дайындық. Оқытылатын тіл елдерінің ұлттық-мәдени ерекшеліктерін, сөйлеу және сөйлеу емес мінез-құлық ережелерін ескере отырып, өзге тілді сөйлеу қызметін жүзеге асыруға дайындық Бітірушінің ана және шет тілдеріндегі ерекшелігін ескере отырып, білім беру метасистемасы аясында тіларалық, мәдениетаралық, тұлғааралық кәсіби коммуникацияны тиімді жүзеге асыру қабілеті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыни тұрғыдан ойлау және зерттеу
Курстың мақсаты магистранттарды сыни тұрғыдан ойлаудың негізгі принциптерімен, аргументтердің құрылымымен, оларды қайта құру және тексеру әдістерімен, ұтымды дәлелдермен және дәлелді полемикалармен, дәлелдеу стратегияларымен және қарсыластың айла-амалдарынан қорғаумен таныстыру; нанымды, конструктивті және өнімді қарым-қатынас құруды үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тіліндегі мәдениетаралық сауаттылық (екінші тіл)
Пәнді меңгерудің мақсаты: мәдениеттің жоғары деңгейін меңгеру, тұлғаның дайындығы, оның кемелденуі, мәдениет диалогына кірісе отырып, пікірталастар кезінде өз позициясын дәлелдеу, туған лингвомәдени әлеуметтік-мәдени нормалар мен құндылықтарға қабылданған призмалар арқылы бағалау қабілеті бар., берілген ақпараттың мағынасын жоғалтпай, өзінің дүниетанымы мен дүниетанымының шекарасын жылжыта отырып, тиімді коммуникацияларды құра білу, тұлғааралық қарым - қатынас құру, кәсіби міндеттерді шешу үшін заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану қабілеті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби коммуникация практикумы
Кәсіби салада шет тілін практикалық меңгеруді одан әрі жетілдіруге, мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асыру кезінде алған кәсіби құзыреттілікті барабар қолдануға, Кәсіби саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың моральдық, этикалық және құқықтық нормаларына сай коммуникацияны жүзеге асыруға, Кәсіби коммуникация кезінде өз көзқарасын қалыптастыру дағдыларын меңгеруге ықпал ететін практикалық түрдегі пән.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ауызша және жазбаша қарым-қатынас тәжірибесі
Практикалық түрдегі пән Шетел тіліндегі ауызша және жазбаша қарым-қатынас стратегияларымен, ресми және бейресми қарым-қатынас жағдайында тіл тасымалдаушылармен кез келген сөйлесулерге немесе пікірталастарға еркін қатысуға мүмкіндік беретін тіл құралдарымен танысуға бағытталған; қажетті коммуникативтік мақсаттарға жету үшін шет тілінің әлеуетін пайдалана білуді, қарым-қатынастың әлеуметтік-мәдени және кәсіби салаларында ауызша және жазбаша сөйлеуді фоностилистикалық дұрыс рәсімдеу дағдыларын меңгеруді дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шет тілдік білім берудің заманауи әдіснамасы
Пән шет тілді білім берудің әдіснамалық және концептуалды негіздерін жаңарту негізінде шет тілді білім беруді жаңғыртуды ғылыми негізделген әзірлеуге бағытталған және жолдарды анықтайды. Шетел тілдерін оқыту жүйесінің қазіргі жай-күйін, сондай-ақ шетел тілдерін оқытудың қазіргі әдістемелері мен теорияларын талдау негізінде: - шет тілді білім беруді қарқынды тежейтін себептер мен факторлар ашылды; -ғылыми танымның когнитивті – лингвокультурологиялық әдіснамасы және нақты ғылыми саланы зерттеу-шет тілді білім беру теориясы әзірленді; - "шет тілі "пәнін пәнаралық кешендік конструктура деңгейіне дейін" шет тілі-шет тілі-жеке тұлға "меңгеру пәнін және зерттеу объектісін кеңейтуден туындаған өзіндік дидактикалық аймақ ретінде" шет тілді білім беруді "бөлуге теориялық негіздеме берілді».
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
CELTA халықаралық сертификаттық біліктілігіне оқуға дайындық
Қазіргі заманғы халықаралық талаптарға сәйкес ағылшын тілі оқытушысының тиісті әдістемелік даярлығын қамтамасыз етеді, кәсіби стандарттың талаптарын ескере отырып, бірқатар құзыреттерді қалыптастырудың тиімді құралы ретінде толық көлемде қарастырылуы мүмкін және одан әрі өзін-өзі жетілдірудің, кәсіби өсудің және CELTA халықаралық емтиханын тапсыруға дайындықтың жоғары деңгейін куәландырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Бизнес және білім саласындағы мәдениетаралық коммуникация
Пән іскерлік және мәдениетаралық коммуникацияның түрлі аспектілері туралы ақпаратты анықтайды және ашады. Курс Қазіргі уақытта өзекті субъектінің жеке тиімділігін арттыру үрдістеріне арналған, коммуникативтік құзыреттілік деңгейіне, сондай-ақ іскерлік қарым-қатынастағы манипуляциялардың проблематикасына және оларға қарсы тұру тәсілдеріне қол жеткізуге мүмкіндік беретін параметрлердің жиынтығы қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялық технологиялар және аудармашы ресурстары
"Инновациялық технологиялар және аудармашы ресурстары" курсын меңгеру магистранттарды кәсіби бағытталған аударманы оқытудың теориялық және лингводидактикалық негіздерімен, сондай-ақ олардың аудармашылық құзыреттілігін дамытуға және инновациялық білім беру технологияларын қолдануға бағытталған жаттығулар жүйесімен, атап айтқанда, аударма зерттеулерін, аударма мәтіндерін, фото және бейнематериалдарды қамтитын мультимедиялық бағдарламалармен таныстыруды көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Шетел тілін оқытудың интерактивті технологиялары
"Шетел тілдерін оқытудың интерактивті технологиялары" оқу пәні магистранттардың шет тілдерін оқытудың жаңа технологияларын меңгеру қажеттілігін анықтайды. Ұсынылатын курс шетел тілін оқытудың әртүрлі кезеңдерінде жеке әдістермен және әдістермен танысумен қатар лингводидактика мен жалпы Әдістеменің бар білімдерін тереңдетуді, шетел тілін оқытудың проблемалық мәселелерімен, қазіргі заманғы тәсілдермен және технологиялармен танысуды көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Ағылшын тілін оқытудағы инновациялық әдістер: СLIL және PBL
Пән жаңа әдістемелерді, пәндерді интеграциялау, жобалық әдістерді пайдалану және білім беру нәтижесін бағалау сияқты сабақтарды ұйымдастырудың жаңа тәсілдерін оқып, түсінуге бағытталған. Осының барлығы ғылымдағы интеграциялық процестермен, адамның ғылыми ойлауының қазіргі заманғы стилін қалыптастырумен және білім берудегі инновациялық үдерістермен байланысты. Пәндік-тілдік оқыту технологиясының қызмет етуін түсінумен байланысты құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту; интеграцияланған оқытудың теориялық-әдіснамалық аспектілерімен танысу; интеграцияланған оқыту процесінде пәндік-тілдік қызметті жоспарлау және ұйымдастыру әдістемесіне оқыту; жоғары белгіленген салада Болашақ өзіндік қызметтің магистрлерінің мотивациялық бағытын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Әдістемелік зерттеулердің әдіснамасы
Пәнге: философиялық аспектілер, әдістемелік танымның әдіснамалық негіздері, әдістемелік-зерттеу жұмыстарының құрылымы мен негізгі кезеңдерін зерттеу кіреді. Бұл курс теориялық зерттеу әдістерін, әдістемелік зерттеулердегі модельдеу мәселелерін зерттейді және әдістемелік зерттеу бағытын дұрыс таңдауға көмектеседі
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Шет тілді білім беру әдіснамасының негізгі түсініктерін, Мәдениетаралық коммуникацияның теориялық және әдіснамалық негіздерін, ғылыми-зерттеу қызметімен, тілдік құбылыстар мен салыстырылатын тілдер, процестер мен практикаларды талдаумен, өңдеумен және түсіндірумен байланысты әдістемелік зерттеулер әдіснамасын меңгеруге қабілетті
- Білім беру саласындағы бизнес-жобаларды жобалау, кәсіпкерлік логикамен бірлескен жобаларды, мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын іске асыру
- Жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулер жүргізуге және арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін еркін меңгерген
- Өзінің ғылыми-педагогикалық қызметінде жоғары мектеп басқармасының Педагогика және психология білімін кәсіби деңгейде қолданады
- Білім беру ортасын қалыптастыруға және инновациялық білім беру саясатының міндеттерін жүзеге асыруда кәсіби білім мен біліктерді пайдалануға және зерттеу міндеттерін өз бетінше шешу үшін жеке креативті қабілеттілікті пайдалануға қабілетті
- Кәсіби қызметте міндеттерді жүзеге асыру үшін ауызша және жазбаша қарым-қатынас түрінде шет тілінде кәсіби және академиялық коммуникацияларды жүзеге асырады
- Білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын, білім беру процесінің сапасын бағалау мен диагностикалауды қолдана алады.
- Зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және қолдану кезінде осы саладағы алдыңғы қатарлы білімдерге негізделген оқылатын салада дамып келе жатқан білім мен түсініктерді көрсете алады
- Күнделікті кәсіби қызметке және доктарантурада білімін жалғастыруға қажетті білімді кеңейту және тереңдету қабілеті