Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M08104 Өсімдік қорғау және карантин в Қазақ ұлттық аграрлық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Өсімдік қорғау және карантин бойынша мемлекеттік, жергілікті, аймақтық, шетел мекемелеріне, әр түрлі шаруашылық субъектыларға еңбек нарығында бәсекеге қабілетті мамандарды, сондай-ақ жоғары оқу орындарына, колледждерге ғылыми-педагогикалық кадрларды дайындау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M131 Өсімдік шаруашылығы
  • Дайындық бағыты 7M081 Агрономия
  • Көпқоректі зиянкестермен күресудің инновациялық әдістері
    Несиелер: 5

    Ауылшаруашылық дақылдары мен алқаптарын көпқоректі зиянкестерден инновациялық және заманауи қорғау шараларының теориялық және тәжірибелік негіздері. Ауылшаруашылық дақылдары егістерінде көпқоректі зиянкестердің таралуы мен ошақтарын анықтау үшін IT-технологияны қолдану (дрон)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қауіпті зиянды организмдердің фитосанитарлық мониторингі
    Несиелер: 5

    Өсімдіктегі зиянды организмдерге болжау мен хабарлауды дайындауда теориялық негіздері және қажетті ақпараттармен қамтамас ету, мәдени өсімдіктердің зиянкестерін, ауруларын және арамшөптерін есептеудің әр түрлі тәсілін үйрену

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пәннің негізгі мақсаты – болашақ магистрдың кәсіби қызметінде ағылшын тілін белсенді меңгеру дағдылары мен қабілеттерін одан әрі дамыту негізінде шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарының шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі түрде тереңдете білу. Магистранттың дағдыларын дамытудағы негізгі принциптер: - ғылыми ақпарат алу және беру үшін мамандық бойынша ағылшын тіліндегі әдебиеттерді оқу; - Аудармалар, аннотациялар, рефераттар түріндегі алынған ақпаратты тіркеу; - магистрлік мамандығына және ғылыми жұмысына байланысты тақырыптар бойынша ағылшын тілінде әңгіме жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылығындағы статистикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Эксперименттің дизайнын және ауылшаруашылық зерттеулердегі айырмашылықтарды талдауды білу. Көп өлшемді статистикалық әдістер, соның ішінде қайталанатын өлшеулердің регрессиялық модельдері және көп деңгейлі ANOVA, дискриминантты талдау, кластерлік талдау, негізгі компоненттерді талдау және іздеу факторларын талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоршаған орта және биологиялық әртүрлілікті сақтау
    Несиелер: 5

    Сыртқы орта және биологиялық әртүрлілік. Экожүйедегі биоценотикалық қарым-қатынастардың жалпы теориялық негізі және биологиялық әртүрлілікті қорғау. Биологиялық әртүрлілікті сапалы пайдаланудың ұлттық стратегиясы және қорғалатын территориялар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдік шаруашылығы өнімінің сапасын токсикологиялық бақылау
    Несиелер: 5

    Химиялық токсикологиялық талдауды қолданудың негізгі бағыттары. Токсикологиялық химияның қалыптасу және даму кезеңдері. Зерттеу нысандары. Шетелдік қосылыстардың биотрансформа-циясының негізгі жолдары. Уытты заттардың физика-химиялық қасиеттерінің және қоршаған орта факторларының олардың организмнен шығарылу жылдамдығы мен сипатына әсері. Биологиялық нысандардан улы заттарды шығару тиімділігін анықтайтын факторлар. Оңтайлы өндіру шарттарын таңдау. Уытты заттар, оларды анықтау және идентификациялау әдістері, анықтаудың химиялық және физика-химиялық әдістерін бірлесіп қолдану принциптері. Сараптамалық зерттеулерде қолданылатын заттарды талдаудың заманауи әдістерінің жалпы сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдіктер патологиясындағы озық әдістер мен қағидалар
    Несиелер: 5

    Серологиялық және молекулалық диагностика әдістерін, нуклеин қышқылын будандастыру, ПТР, маркерді таңдау, хост-патогендік қатынастардың физиологиясына қысқаша шолу және қазіргі кездегі зерттеу әдістері, соның ішінде клондау және трансгенді өсімдіктер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Педагогикалық ғылымды және оның адам ғылымы жүйесіндегі орны, білім берудің қазіргі заманғы парадигмасы, Қазақстандағы жоғары білім беру жүйесі, білім беру және маманның жеке басын қалыптастыру және білім берудегі басшылықты қарастырады. Педагогикалық ғылымның әдістемесі, білім беру әдістері мен формалары туралы мәлімет беріледі. Оқытушының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігін ашуға ықпалы. Пән оқыту теориясы, білім мазмұны, оқу үдерісін ұйымдастыру, СӨЖ ұйымдастыру білімдерді қалыптастырады. Жаңа білім беру технологиялары, оқыту материалдарын құрастыру технологиясы туралы ұғымдарды қалыптастырады. Ғылыми жұмыс теориясы, СҒЗЖ туралы білімдерін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Білім алушылардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады. Сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын дамытып, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білімдер береді. Ғылымға және ғалымдарға қажеттілік күшейіп отырған қазіргі заманда бұл пәнді зерттеу қоғам үшін де, жас ізденуші үшін де аса маңызды. Арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылымның білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылыми ізденіс жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білім қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдіктерді қорғау және карантиндегі ғылыми зерттеулер әдістемесі
    Несиелер: 5

    Зиянды организмдерді (зиянкестерді, саңырауқұлақ, бактериалдық, вирустық және микоплазмалық өсімдік ауруларын) зерттеу әдістерін игеру өсімдік қорғау және ғылыми мамандар дайындағанда өте қажет. Магистранттар мен доктаранттарды оқытқанда оларды зертхана мен дала жағдайында негізгі энтомологиялық, фитопатологиялық ғылми әдістермен таныстырады. Сонымен қатар зиянды организмдердің санын көлемдік және сапалық есепке алу элементері, олардың зияндылығы, өсімдік аурулары мен зиянкестердің дамуын бақылау, карантин нысандарын анықтау, өнімнің кему принциптерін есептеу әдістерінің негіздерімен таныстырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Пестицидтер және трансгенді дақылдар
    Несиелер: 6

    Агробактерияларды қабылдаушы өсімдіктердің генетикалық колонизациясының ерекшеліктерін, бактерия жасушасынан өсімдік жасушасына Т-ДНҚ-ның жасушалық-молекулалық механизмін білу; трансгенді өсімдіктерді алу үшін қолданылатын коинтегративті және екілік векторлық жүйелердің жобалық принциптері мен мысалдары; Фармацевтикалық және косметикалық препараттарды өндіруге қолайлы трансгенді өсімдіктерді құру перспективалары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән психологияны басқару психологиясының тақырыбын, сипатын, міндеттері мен құрылымын, оның психологиялық зерттеулер әдістерін және оны зерттеудің негізгі тәсілдерін қарастырады. Басқару әрекетіндегі тұлға психологиясын, танымдық әрекет психологиясын перцептивтік, мнемикалық және ойлау ұрдістерін басқару қызметтінде зерттейді. Курс заманауи іскерлік адамның қызметінде этикет туралы, менеджердің коммуникативті құзыреттілігі, басқарушылық қызметтегі эмоционалды және ерікті күйлері туралы және қызметті басқара білу туралы қабылеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік саласында жобаларды басқару
    Несиелер: 7

    Жобаларды басқару әдістерінің даму тарихымен таныстырады; жобаның тұжырымдамасын әзірлеу, оны құрылымдау және бағалау бойынша шешімдер қабылдаудың әдістемелік тәсілдерін зерттейді; жобаның өмірлік циклінің түрлі сатыларында жоба менеджерінің рөлін және функцияларын меңгеру; жобаларды басқарудың ұйымдастырушылық нысандары және оларды әзірлеу, оңтайландыру әдістерімен таныстырады. Нарық жағдайында агро өнеркәсіптік кешеннің сферасы жүйесінде білім алушыларды даярлау. Экономикалық ойлау, кәсіпкерлік қабілетті, нарықта өзінің орнын табу, өз ісін ашу, жеке кәсіпорын ұйымдастыру және тиімді басқару іскерлігін қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бактериология
    Несиелер: 6

    Бактериялардың биологиясы – өсімдіктердің ауру қоздырғыштары, оларды жіктеуді және жүйелеу, фитопатогендік бактериялардың құрылысын, биохимиялық көрсеткіштерін, олардың ауру қоздырғыштарын, аурулардың сыртқы белгілерін, ауру негіздерін, бактериялды сәйкестендіру әдістерін, даму динамикасын және зияндылығын зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Конфликтология
    Несиелер: 4

    Пәнде конфликтологияның негізгі категориялары, қақтығыстық технологияларды жанжалды басқару типологиясы қарастырылады. Курста қақтығыс жағдайында адамның мінез-құлқы туралы теориялар, тиімді қарым-қатынас технологиялары және қақтығыстың ұтымды мінез-құлқы зерттеледі. Жанжалдарды шешудегі келіссөздер процесінің психологиясын, жанжалдарды шешу технологиясы ретінде медиация қолданады. Қоғамдағы қақтығыстар, ұйымдардағы қақтығыстар, жанжалдар мен стресстер қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Эксперименталды нематология
    Несиелер: 5

    Нематология негіздері. Өсімдіктің интегралды қорғанысының құрамындағы фитопаразиттік нематодтарды зерттеудің қазіргі жағдайы. Эксперименталды нематологияның жетекші бағыттары мен даму болашағы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ауышаруашылық вирусологиясы
    Несиелер: 6

    Өсімдік вирустарының табиғатта таралу ерекшеліктері. Вирусология тарихы. Географиялық аймақта таралуы және классификациясы. Вируспен залалданған өсімдіктердің биологиясы. Вирустың физикалық құрылымы мен химиялық құрамы. ДНҚ- құрамды және РНҚ-құрамды вирустар. Вирустар репродукциясы. Вируспен залалданған өсімдіктердің патогенезі, диагностикасы және профилактикасы. Ауыл шаруашылығы вирусологиясының түр құрамы: астық, алқагүлділер, айқышгүлдер, бұршақ тұқымдастар және жеміс-жидек дақылдарының вируспен залалдануы. Вирус ауруларымен күрес шаралары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арамшөп туралы қолданбалы ғылым
    Несиелер: 6

    Арамшөптер биологиясының негізгі қағидаларын, әрекет ету әдістерін, қолдану, өңдеу және сақтау әдістерін білу. Арамшөптермен күресудің дәстүрлі және жаңа технологияларын олардың ауылшаруашылығына, қоғамға және қоршаған ортаға әсеріне қарай талдаңызұйымдастыру қаблетілігіне жету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнес шешімдерді модельдеу
    Несиелер: 4

    Шешім қабылдау процесінің, математикалық моделін құру, шешу, сонымен қатар шешім нәтжелерін компьютер көмегімен талдау жүргізуге көп көңіл бөлінеді. Шешімдер қабылдауда өндірістік, транспорттық және қаржылық есептердің модельдері, шешімдер қабылдау теориясының элементтері және нақтылы тәжірибелік есептерді компьютерде шешу алгоритмдерді шығару қабілеттілігі қалыптастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылығындағы су химиясы және микробиологиясы
    Несиелер: 5

    Анықтайтын заттарды әдістер, жалпы теория мен эксперимент принциптерді білу; ауылшаруашылық дақылдарды суғару алдында су қоймалардың мониторингін өткізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Пестицидтерді басқару және қолдану
    Несиелер: 6

    Арамшөптер, саңырауқұлақтар, жәндіктер және басқа организмдермен пестицидтердің ыдырауының метаболизмі туралы білім. Әр түрлі химиялық заттардың тірі организмдерге уытты әсері және олардың әсер ету әдістері, соның ішінде ерекшелігі, селективтілігі және пестицидтердің дамуына төзімді болу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдікті зиянды организмдерден қорғаудың интегралды жүйесі
    Несиелер: 6

    Өсімдікті интегралды қорғау жүйесінің элементтері. Өсімдікті интегралды қорғауда агротехникалық тәсілдің ролі. Өсімдікті интегралды қорғауда агротехникалық, биологиялық және химиялық қорғау әдісінің ролі. Әр түрлі ауылшаруашылық дақылдарының интегралды қорғау жүйесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON3

    Ағылшын тілінде кәсіби сөйлесуді, ғылыми, техникалық және педагогикалық мәселелердің кең ауқымын, пестицидтерге сапалы және сандық талдау жасауды, оларды зертханалық және далалық жағдайдағы зерттеулерді таңдау

  • Код ON5

    Кәсіби қызметте вирустар туралы, вирустардың құрылымы мен химиялық құрамы, патогенездің энтомопатогенді қарапайым белгілері, арамшөптердің зияндылық шегі, олардың түрлері және арамшөптердің экологиялық тұрақтылығы туралы білімді, жанжалдардың алдын-алу және оларды шешудің негізгі әдістері мен технологияларын қолдану

  • Код ON10

    Ауылшаруашылық дақылдарының қауіпті зиянкестеріне фитосанитарлық бақылау және зиянды организмдерімен күресте ғылыми зерттеулер, экстракция және тазарту бойынша тәжірибелер, пестицидтерді талдау кезінде газды хроматография, өзендер, көлдердегі судың қасиеттеріне физика-химиялық талдау жүргізу

  • Код ON2

    Өсімдіктердің бактериялық ауруларын, олардың зияндылығын, өсімдік вирустарының жіктелуі мен географиялық таралуын, ауылшаруашылық дақылдары егістерінде көпқоректі зиянкестердің ошақтарын, фитопаразитті өсімдік нематодтарын, зиянды организмдерді зерттеу әдістерін ескере отырып, дақылдардың бактериялық ауруларын сыртқы белгілер арқылы анықтау

  • Код ON11

    Серологиялық және молекулалық диагностика әдістерін, қақтығыстардың негізгі категориялары мен типологиясын, медиацияны, оларды шешу технологияларын, басқару қызметіндегі маманның тұлғасын қалыптастыру мен тәрбиелеуді бағалау

  • Код ON6

    Қоғамның дамуындағы, жеке кәсіпорынды ұйымдастырудағы және тиімді басқарудағы, математикалық модельдерді құруда және шешуде, компьютерде осы шешімдерді талдауда, кәсіптік қызметтегі жобаларды басқарудағы ғылымның рөлін түсіндіру

  • Код ON8

    Арамшөптердің биологиялық және экологиялық сипаттамаларын, оның ішінде карантинді, олардың агробиологиялық топтарын, қоздырғыш пен қоздырғыштың өзара қатынасының физиологиясын, тыңайтқыш мөлшерін анықтау әдістерін сипаттау

  • Код ON12

    Ауылшаруашылық дақылдарын зиянкестерден қорғаудың интеграцияланған жүйесі үшін қорғау шараларын, бактерияларды анықтау әдістерін, даму динамикасын және зияндылығын жоспарлау

  • Код ON9

    Өсімдіктің бейімделуінің экологиялық және генетикалық негіздерін, генотип-қоршаған ортаға әсерін, гербицидтерді қолданудағы агротехникалық талаптарды, гербицидтердің түрлерін, зиянкестердің негізгі түрлерін, олардың даму болжамын, қорғаныс шаралары мен пестицидтердің биологиялық тиімділігін ажырату

  • Код ON4

    Жәндіктер санын биологиялық бақылау негіздерін, зиянкестердің биологиясы мен зияндылығын, иммундық механизмдерді, биологиялық өнімдерді, әртүрлі дақылдардың интегралды жүйелерін санау

  • Код ON1

    Ғылымның табиғатын, құрылымын, ұйымдастырылуы мен жұмыс істеу принциптерін, зерттеулерде қолданылатын заттарды талдаудың қазіргі әдістерінің жалпы сипаттамаларын, ғылыми және философиялық ойдың байланысын сипаттау

  • Код ON7

    Биоалуантүрлілікті зерттеудің популяциялық және фитоценотикалық әдістерін және пайдалы фауна мен флораны сақтау әдістерін, химиялық токсикологиялық талдаудың негізгі бағыттарын, математикалық модельдеудің қазіргі әдістерін, жалпы және кәсіби сипаттағы шет тілінің лексикалық минимумын, нақты экономикалық жағдайда әр түрлі қызмет салаларында жобалық басқаруды қолдану

Top