Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03118 Психология в Қазақ еңбек және әлеуметтік қатынастар Академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығында сұранысқа ие жоғары білікті психологтарды, бәсекеге қабілетті ғылыми-педагогикалық және басқарушы кадрларды даярлау: психологиялық ғылым саласындағы жүйелендірілген білімдерімен; кәсіби шеберлікке, Әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке қол жеткізудің жоғары деңгейін дамытуға бағытталған негізгі және арнайы құзыреттерімен; ғылыми ойлау мен дүниетаным контекстіндегі әлеуметтік-жеке құндылықтармен.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M066 Психология
  • Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
  • Зерттеу әдіснамасы, жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеу түрлерінің жіктелуі. Тақырып таңдау және мәселе қою. Әдеби көздермен жұмыс істеу алгоритмі. Ғылыми зерттеу жоспарын құру. Зерттеудің мақсатын, гипотезасын, есебін, мәнін және объектісін тұжырымдау. Нақты материалды статистикалық өңдеу. Эксперименттік деректерді сапалы талдау. Жүргізілген зерттеудің практикалық және теориялық тиімділігін бағалау. Этикалық кодекс және психологиялық зерттеудің принциптері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі психологияның тарихы, жағдайы, даму тенденциялары
    Несиелер: 5

    Психологиялық мектептер мен бағыттарды дамытудың мазмұнды сипаттамалары, олардың бір-бірінен автономиясын күшейту. Психология ғылымының ежелгі заманнан қазіргі күнге дейінгі дамуының тұтас жүйесі; психология негіздерін салған ұлы ғалымдардың еңбектері; Қазақстандағы психологиялық ғылымның тарихы мен дамуының ерекшеліктері. Посткеңестік Қазақстандағы психологиялық ғылым. Жалпы, этникалық, педагогикалық психология мәселелері. ҚР психологиялық ғылымның дамуының қазіргі тенденциялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым және философия тарихы
    Несиелер: 3

    Пән келесі сұрақтарды қарастырады: тарих және философия ғылым ретінде; олардың функциялары; оны ғылым ретінде қалыптастыру; ғылыми білімнің құрылымы мен деңгейі; ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революциялар; жаратылыстану және техникалық ғылымның тарихы мен философиясы; әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар; заманауи жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пән түрлі уақыттағы топтардың тұжырымдамасын, ағылшын тіліндегі сөйлемнің құрылымын және күрделілік дәрежесін қарастырады, уақытты үйлестіруді, жанама сөйлеуді, әдебиеттерді дұрыс оқуға және аударуға, мәтіндерді жазуға және жобалық жұмыстарды ұсынуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән басқару субъектілері мен объектілерін зерттеудегі психологиялық әдістерді және оның типологиясын, ұйымды басқарушылық қарым-қатынасының стратегиясын қарастырады. Басқарушылық қызметтің тиімділік факторларын, басқарушылық қарым-қатынас пен сұхбаттасу тұжырымдамасын, менеджердің коммуникативті құзыреттілігін, сұхбаттасу түсінігін, іскерлік келіссөздер жүргізуді және сөйлеуді жүргізуге мүмкіндік беретін эмоциялар мен қақтығыстарды басқара білу жолдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғарғы мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пән педагогикалық білім әдіснамасын; жоғары білім жүйесінің мазмұнын ; ЖОО-дағы кредиттік технология негізінде оқу үрдісін ұйымдастырды; инновациялық әдістер мен білім беру нысандарын; оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру технологиясын; жоғарғы мектептің ғылыми қызметін; жоғары оқу орнының оқытушысының кәсіби және коммуникативті құзыреттілігін; жоғары білім саласындағы менеджментті қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
    Несиелер: 5

    Психология мен білім берудегі мәдени, тарихи және белсенді көзқарастардың қалыптасуының тарихи очеркі. Мәдени-тарихи және белсенділік тәсілдерінің әдіснамасы. Мәдени-тарихи және қызметтік тәсілдердегі зерттеу және диагностикалық қызметтің әдістері мен технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стресс түзету технологиясы
    Несиелер: 5

    Кәсіби стресс: пайда болу себептері мен салдары . Стресс және жұмысқа қабілеттіліктің төмендеуі жағдайын диагностикалау. Стресс-менеджмент тәсілдеріне оқыту бағдарламалары. Ұйымдастырушылық контексте стрессті басқару. Кәсіби стресстің жүйелі диагностикасы. Стресс-менеджменттің әдістемелік құралдары мен тәсілдері. Стрессогендік факторлар мен жағдайларды жүйелеу. Кәсіби стресс түрлері мен формаларын саралау. Психопрофилактика және стрессті түзету. Тренингтік бағдарламалардың базалық схемалары. Стресс жағдайын басқарудың психологиялық технологияларының ұйымдастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологияның теориялық және әдістемелік негіздері
    Несиелер: 4

    Психологияның әдіснамалық негіздері. Теориялық психологияның мазмұны: Жалпы ғылыми парадигмалар мен тұжырымдамалардың түрлері, психологиялық ғылымның өзекті мәселелері; психологиялық ғылымның қазіргі жағдайы мен даму тенденциялары. Психологиялық зерттеу технологиялары. Психологиялық танымның әдіснамалық мәселелеріне балама көзқарастар. Психологиялық зерттеу процедуралары. Психологияның теориялық, тарихи-психологиялық және қолданбалы бағыттарының өзара байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Этнопсихологиядағы эксперименттік және мәдениетаралық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Этнопсихологиялық және кросс-мәдени зерттеулер саласындағы мамандарды ғылыми-негізделген даярлау. Әр түрлі этностардың кросс-мәдени өзара әрекеттесуі мен ынтымақтастығының теориялық және практикалық әдістері. Гуманистік дүниетанымды, шығармашылық ойлауды, коммуникативтік құзыреттілікті зерттеу. Қазіргі этнопсихологияның теориялық-әдіснамалық аспектілері. Этнопсихологиялық зерттеудің сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби қызметтің психологиясы
    Несиелер: 4

    Кәсіби қызметті психологиялық зерттеудің теориялық-эмпирикалық алғышарттары. Кәсіби қызметтің психотехнологиясы. Дифференциалды әдістемелік профессиографиялау. Аналитикалық профессиограмма. Кәсіби қызметтің психологиясы кәсіби бағдарлы бейнесін қалыптастыру құралы ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік және ұйымдастырушылық психология
    Несиелер: 5

    Тұлғаны оқытудың әдіснамалық принциптері: қазіргі мәселелері. Кіші топтың әлеуметтік психологиясы. Әлеуметтік-психологиялық климат және оның көрсеткіштері. Қақтығыстардың пайда болу мәселелері мен себептері және оларды шешу тәсілдері. Басшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері. Психодиагностика: кадрлар, кәсіби іріктеу, кәсіби бағдар. Әлеуметтік мінез-құлықты болжау. Психологиялық диагноз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі мәдени-психологиялық психологиядағы тұлғалық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Этнопсихологиялық және кросс-мәдени зерттеулер саласындағы мамандарды ғылыми-негізделген даярлау. Әр түрлі этностардың кросс-мәдени өзара әрекеттесуі мен ынтымақтастығының теориялық және практикалық әдістері. Гуманистік дүниетанымды, шығармашылық ойлауды, коммуникативтік құзыреттілікті зерттеу. Қазіргі этнопсихологияның теориялық-әдіснамалық аспектілері. Этнопсихологиялық зерттеудің сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі психологиядағы статистика
    Несиелер: 5

    Сипаттама статистикасы; Байланыс шаралары; бір өлшемді және көп өлшемді Қолданбалы статистика әдістері; көп өлшемді шкалалау және талдау; факторлық, кластерлік, дисперсиялық.. Психологиялық танымның әдіснамалық мәселелеріне балама көзқарастар. Психологиялық зерттеу процедуралары; психологияның практикалық есептеріндегі статистикалық пакеттер; деректерді өңдеудің компьютерлік әдістері; Математикалық модельдеу әдістері; жеке және топтық мінез-құлық модельдері, когнитивті процестер мен құрылымдарды модельдеу-психологияның психологиялық және қолданбалы сұрақтары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиялық эксперименттің теориясы мен тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Психологиялық зерттеудің логикасы. Психологиялық зерттеудің кезеңдері. Психологиялық ақпараттың негізгі көздері. Зерттеудің теориялық (реферативтік) бөлігі. Эмпирикалық зерттеу бағдарламасы. Әдістері: психологиялық зерттеу; эмпирикалық мәліметтерді жинау; эксперимент. Эмпирикалық зерттеудің процедурасы, мазмұнды компоненттері және деректерін өңдеу. Зерттеу нәтижелерін сипаттау және ұсыну. психологиялық зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Адамдармен қарым-қатынастардағы сенімділік психологиясы
    Несиелер: 5

    Топаралық өзара әрекеттесу феномендері. Топтың даму механизмдері, топтық қысым мәселесі, конформизм. Топтарды дамыту моделі. Кіші топты басқару. Үлкен әлеуметтік топтардың феномендері. Топтық сана мәселесі. Массалық құбылыстар психологиясы. Тұлғаның әлеуметтік-психологиялық сипаттамасы. Әлеуметтендіру және бейімдеу. Тұлғаның әлеуметтік ұстанымдары. Әлеуметтік-психологиялық диагностика және адамның әлеуметтік мінез-құлқын болжау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық әдістерді бейімдеу, растау мәселесі
    Несиелер: 5

    Кросс-мәдени психологияның әдістері. Субмәдениетті және кросс-мәдени айырмашылықтарды зерттеу. Эксперименталды бақылау түрлері. Эксперименталды пайымдаудың Гипотетико-дедуктивтік сипаты. Эксперименталды модельдерді верификациялау және бұрмалау. Басқа теориялық-эмпирикалық тәсіл – модельдеуші шеңберіндегі психологиялық шындықтың модельдік репрезентациясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    Кәсіби қызметті психологиялық зерттеудің теориялық-эмпирикалық алғышарттары. Кәсіби қызметтің психотехнологиясы. Дифференциалды әдістемелік профессиографиялау. Аналитикалық профессиограмма. Кәсіби қызметтің психологиясы кәсіби бағдарлы бейнесін қалыптастыру құралы ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психологиялық зерттеулердің заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Психологиялық зерттеуді дайындау, ұйымдастыру және жүргізудің әдіснамалық мәселелері. Психологиялық-педагогикалық құбылыстардың өзара байланысы. Психологиялық зерттеулердің инновациялық технологиялары. Педагогикалық және психологиялық зерттеу әдістерінің органикалық үйлесімділігінің ұйымдастыру формалары мен тәсілдері. Практикалық қызметті түсіну және жетілдіру үшін психологиялық-педагогикалық ғылымды қолдану жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Университетте оқыту теориясы мен оқыту
    Несиелер: 5

    ЖОО-да Психологияны оқыту принциптері. ЖОО-дағы пән ретінде Психологияны оқыту мазмұны. Психологияны зерттеу кезіндегі оқу міндеттерінің таксономиясы. Психологияны оқытудың интерактивті әдістері. Дәріс материалын проблемалық баяндау. Психология бойынша СӨЖ ұйымдастыру. Психологиялық пәндерді оқытудың әдістемелік ерекшеліктері. Психология бойынша оқу курсын әзірлеу технологиясы. Психология бойынша білімді тексеру және бағалау. Студенттерді, педагогтарды оқыту мен тәрбиелеудегі оқу пәні ретіндегі психологияның рөлі мен орны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON10

    Әлемдегі және Қазақстандағы психологияның қазіргі заманғы даму үрдістерін ықпалдастыру; этикалық және әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып, цифрлық технологияларды, құралдарды және қазіргі заманғы теорияларды пайдалана отырып, жеке және кәсіби өсудің тиімділігін бағалау әдістемелерін меңгеру.

  • Код ON1

    Таңдалған ғылыми білім беру бағдарламасы бойынша ғылыми-зерттеу және эксперименттік-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу, жоғары оқу орындарында сабақ беру, психология саласында және пәнаралық салаларда практикалық міндеттерді шешу кезінде жаңа идеяларды генерациялау, бағалау және түзету.

  • Код ON6

    Күрделі мәдениетаралық және Халықаралық орта жағдайында жеке адамның да, жалпы қоғамның да психикалық және психологиялық денсаулығының алдын-алу стратегиясын жасау.

  • Код ON7

    Психологиялық зерттеулер саласындағы заманауи әдістемелерге сүйене отырып, психокоррекциялық бағдарламаларды жобалау, дамытушылық оқыту технологияларын бейімдеу және дамыту және жоғары кәсіби ортада әртүрлі тілдерде тәуелсіз инновациялық ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ұсыну.

  • Код ON3

    Басқару процесі тиімділігінің психологиялық ерекшеліктерін талдау; басқарушылық қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық тәсілдерін пайдалану; ұйым қызметін жоспарлау және ынталандыру дағдыларын көрсету; жеке тұлғаның жеке-психологиялық қасиеттерін бағалау.

  • Код ON4

    Психометриялық қамтамасыз ету негізінде тұлғаның эмпирикалық зерттеуін жобалау; психикалық процестерді талдау үшін теориялық - практикалық модельдерді құру және қолдану дағдыларын пайдалану, өзіндік және заманауи психологиялық зерттеулердің нәтижелерін бейімдеу және жалпылау.

  • Код ON5

    Эксперименталды зерттеулер әдістемесін қолдануды дәлелдеу; психикалық процестер мен құбылыстардың негіздерінің ерекшелігін қолдануды дәлелдеу және ғылыми зерттеулер контекстінде идеяны қолдану немесе өзіндік даму үшін негіз және мүмкіндік болып табылатын жоғары білім деңгейінде алынған дамытушы білімді біріктіру тиіс.

  • Код ON9

    Зерттеудің проблемалық өрісін әзірлеу; ғылыми зерттеулер бағдарламаларын қалыптастыру; ғылыми зерттеулер жобаларын басқару; ҒЗЖ нәтижелерін қадағалауда жаңа мониторингтік технологияларды қолдану; ғылыми-зерттеу тобында жұмыс істеу, ғылыми ұжымды басқару әдістерін меңгеру.

  • Код ON2

    Таңдалған білім беру бағдарламасы бойынша әдебиетті еркін оқу және аудару, өзекті ғылыми әдістер мен психо-техникалық құралдардың мүмкіндіктерін сипаттау және оларды ғылыми-зерттеу міндеттерін жедел шешу үшін пайдалану біліктерін көрсету.

  • Код ON8

    Шетелдік ғалымдармен ғылыми және іскерлік хат алмасу, тезистер, аннотациялар, мақалалар жазу, ғылыми зерттеулер жүргізу және ЖОО-да психологиялық пәндерді ағылшын тілінде оқытуды жүзеге асыру.

Top