Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02110 Хореография өнерінің педагогикасы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Университетте студенттердің оқуы мен жасампаздығы үшін мотивацияны қамтамасыз ететін білім беру және тәрбиелеу ортасын қалыптастыру; - хореографиялық өнер педагогикасы саласында бәсекеге қабілетті бакалаврларды дайындау, хореографиялық өнер салаларында жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерге ие, қазіргі заманғы қазақстандық қоғамның талаптарына жауап беретін, оның рухани-эстетикалық дамуына ықпал ететін; - Қазақстан Республикасының барлық аймақтарында және оның шегінен тыс жерлерде білім беру мекемелерін, кәсіби би топтарын және қосымша хореографиялық білім беру мекемелерін ұлттық кадрлармен қамтамасыз ету.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B028 Хореография
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер
  • Шетелдік және отандық хореография тарихы I
    Несиелер: 3

    Хореографиялық өнер эволюциясының негізгі кезеңдерін зерттеу, хореографиялық стильдер мен бағыттарды талдау, оның шетелдік және отандық хореографиялық өнерінің қазіргі тенденциялары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халықтық-сахналық биді оқыту негіздері (1-ші оқу жылы)
    Несиелер: 3

    Курс аясында студенттер халықтық-эстрадалық би негіздерін және 1 жылдық бағдарлама бойынша сабақ өткізудің педагогикалық технологияларын зерттейді. Кәсіби қасиеттер қалыптасады: төзімділік, күш, орындау техникасы, эмоционалды мәнерлілік, музыкалық шеберлік, шеберлік, ансамбльде жұмыс істей білу, сахналық тәртіп, орындау “мәдениеті”, халықтық-сахналық билерді орындау техникасындағы практикалық дағдылар музыкалық материалды таңдауда концерт шеберімен жұмыс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш сыныптарда классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (1 оқу жылы)
    Несиелер: 4

    Курс шеңберінде студенттер классикалық бидің теориясы мен әдістемесін оқып, 1 жылдық оқу бағдарламасы бойынша сабақтарды практикалық оқыту дағдыларына ие болады. Олар қимылдарды үйрету әдістемесі бойынша білімдер алады: аяқтар мен қолдардың орналасуы, дене мен бастың орналасуы.Қозғалыстарды орындау техникасында практикалық дағдыларды дамытады, жаттығу комбинацияларын құру принциптерін оқиды. Сабақтар «қарапайымнан қиынға» принципі бойынша құрылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Фортепиано
    Несиелер: 3

    "Фортепиано" курсы студенттің музыкалық қабілеттерін дамытуға әсер етеді, одан әрі кәсіби қызметте қажет болатын фортепианода жұмыс түрлерін үйретеді. Бұл пән музыкалық білім берудің көптеген мәселелерін біріктіреді және осы мамандық студенттерінісабақ беру процесінде көмекші буын ретінде қызмет етеді, көркем-образдық ойлауды, көркемдік талғамды, сондай-ақ әртүрлі жанрлар, стильдер, музыкалық бағыттар туралы толық түсініктерді қалыптастыруға және дамытуға ықпал етеді. Фортепиано сабақтары гармоникалық, әуезді естуді, ырғақ сезімін, синхрондылықты дамытады, болашақ режиссер - хореографтар үшін маңызды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Фортепианода ойнау негіздері
    Несиелер: 3

    оқу процесінде студенттерді әртүрлі музыкалық жанрлардың шығармаларымен таныстыру, қиын емес шығармалар мен сүйемелдеу парағынан оқу дағдыларын қалыптастыру қажет. Студенттер негізгі ережелерді білуі керек, терминологияны меңгеруі керек; фортепианода ойнау дағдыларын игеруі керек: дененің, қолдың дұрыс орналасуын бақылау; дыбыс шығару, иілу, педальдеу техникасымен жұмыс істеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халықтық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (1 оқу жылы)
    Несиелер: 3

    Курс шеңберінде білім алушылар халықтық-сахналық бидің теориясы мен әдістемесін және 1 оқу жылы бағдарламасы бойынша сабақтарды практикалық жүргізу дағдыларын меңгереді. Қарапайым элементтер мен қимылдарды, аяқ пен қол позицияларын, халықтық-сахналық бидің дене мен бастың дұрыс орналасуын оқыту әдістемесін меңгереді, станок жанындағы және академиялық, халықтық билердің қимылдарын орындау техникасы бойынша практикалық дағдыларын игереді, оқу комбинацияларын және би этюдтерін құру принциптері туралы білім алады. Сабақтар біртіндеп және перспективалық принцип бойынша құрылады – «қарапайымнан күрделілікке»

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халық-сахналық биді оқыту негіздері (2 оқу жылы)
    Несиелер: 3

    Курс шеңберінде білім алушылар 1 жылдық оқу бағдарламасы бойынша Халықтық-сахналық бидің негізін және сабақ жүргізудің педагогикалық технологияларын зерделейді. Кәсіби қасиеттер қалыптасады: шыдамдылық, күш, орындау техникасы, эмоционалды экспрессивтілік, музыкалық, әртістік, ансамбльде жұмыс істей білу, сахналық тәртіп, "орындау мәдениеті", халықтық-сахналық билерді орындау техникасы бойынша практикалық дағдылар және музыкалық материалды таңдау кезінде концертмейстермен жұмыс істеу тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш сыныптарда классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (2-ші оқу жылы)
    Несиелер: 4

    Курс шеңберінде студенттер өтілген материалды қайталайды және станоктың экзерсисінде жатық башпаймен қозғалыстарды пысықтау әдістемесін меңгереді. Олар жартылай айналу, екі аяқпен айналу, бір аяғымен секіруді оқыту әдістемесін үйренеді. Олар күрделі қимылдарды, станоктың жанында және залдың ортасында түрлі кейіпті енгізу дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық-ырғақтық тәрбиелеу
    Несиелер: 3

    пәнге музыкалық сүйемелдеумен практикалық сабақтар кіреді. Музыкалық-ырғақтық және дене тәрбиесінің мазмұнына, оқу процесін жоспарлауға және осы процесті педагогикалық бақылауды жүзеге асыруға қатысты мәселелер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Халықтық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (2-ші оқу жылы)
    Несиелер: 3

    Курс шеңберінде студенттер бұрыштарды кең қолдана отырып, неғұрлым күрделі комбинацияларда өткен материалды қайталайды және бекітеді, жаңа элементтер мен қимылдарды орындау техникасын, 2-ші жылдықтың халықтық-сахналық би сабағын өткізуге арналған педагогикалық технологияларды зерттейді. оқу. Практикалық дағдылар мен дағдылар 2-оқу жылындағы халықтық-сахналық билерді орындау техникасында дамыған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетелдік және отандық хореография тарихы II
    Несиелер: 3

    Ресейлік және қазақстандық хореографиялық өнер эволюциясының негізгі кезеңдерін зерделеу, хореографиялық стильдер мен бағыттарды,отандық хореографиялық өнердің қазіргі даму үрдістерін талдау, отандық хореографтардың шығармашылығымен танысу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Балет гимнастикасы мен ритмиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Курс кәсіби деректерді жақсарту үшін жалпы дамыту жаттығуларын жүргізу дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді: аяқтарды тарту, дислокация, қадам, негізінен хореографиялық мектептердің бастауыш және орта сыныптарынан секіру. Музыкалық сүйемелдеумен әр түрлі жаттығулар жүргізе білу, сабақтарды эстетикалық мазмұнмен байыту, оқушыларды мәнерлі, дәл және әдемі қимылдарға үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыка тарихы мен теориясы
    Несиелер: 5

    Музыканың тарихы мен теориясын, әлемдік музыканың даму кезеңдерін және оны өнердің музыкалық түрлерінде (опералар, симфониялар, балеттер) интерпретациялауды зерттеу. Музыкалық тілдің негізгі элементтерін (дыбыс қатарлары, ладтар, интервалдар, аккордтар), музыкалық шығармадағы тональды ауысу тәсілдерін, құрылымын, текстураны үйрену. Музыкалық тілдің негізгі элементтерін үйрену

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Хореографиядағы медицина негіздері
    Несиелер: 3

    Хореографиядағы медицина негіздерін зерттеу студенттерді Адам анатомиясы мен физиологиясы, балетпен айналысатын адам ағзасының анатомиялық және кәсіби ерекшеліктері және одан әрі табысты жұмыс істеу үшін қажетті балет медицинасының негіздері туралы біліммен қамтамасыз етуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш сыныптарда классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (3 курс)
    Несиелер: 4

    Пән аяқ күшін, тұрақтылықты, қимылдарды орындау қарқынын жеделдету арқылы үйлестіруді және де pirouette оқыту тәсілдерін үйрену әдістерімен таныстырады. Студенттер En tournant оқытудың негізгі ережелерімен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халықтық-сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері (3-ші оқу жылы)
    Несиелер: 4

    Бұл қимылдарды орындау және жеке деректерді ашу техникасын жетілдіруді, би этюдтерін күрделендіруді, сабақ өткізу қарқынын сақтауды, дене жүктемесін бөлуді және кәсіби қасиеттерді, оқушылардың психологиялық жай-күйі мен физикалық мүмкіндіктерін есепке алуды қажет етеді. Серіктеспен қарым-қатынас дағдысын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарихи-тұрмыстық биді оқытудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 4

    Орта ғасырлардағы би композициясын зерттеу. XVI-XIXғ.ғ тарихи-тұрмыстық би элементтерін оқытудың әдістемелік негіздері, XVIғ.ғ кавалердің тағзымы және реверанс. XVII ғ.ғ тарихи-тұрмыстық би элементтерін зерттеу әдістемесі. XVII ғасырдағы билердің композициялық құрылысының ерекшеліктерін игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хореографиядағы анатомия, физиология және биомеханика
    Несиелер: 3

    «Хореографиядағы анатомия, физиология, биомеханика» болашақ түлектерді адам ағзаларының анатомиясы мен физиологиясы туралы білімдермен, адамның қозғалтқыш аппараты құрылымының биомеханикалық негіздерімен және дене жаттығуларымен, анатомиялық және кәсіби ерекшеліктерімен қысқаша таныстыруға арналған. одан әрі табысты жұмыс істеу үшін қажет болатын балетпен айналысатын адам денесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халықтық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (3-ші оқу жылы)
    Несиелер: 4

    Курс станокта және залдың ортасында секіріс қимылдарын үйренуге, жұптық бидің әртүрлі кейіптерін меңгеруге және студенттердің қарым-қатынас дағдыларын дамытуға бағытталған. 32-64 тактіге күрделі би этюдтерін жасау және жүргізу, қимыл-қозғалыстың стилін, мәнерін, сипатын көрсететін білім алушылардың мәнерлілігін және музыкалық орындалуын, шығармашылық даралығын анықтау есебінен күш пен шыдамдылықты дамыту бойынша жұмысты жалғастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік қызмет негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік капитал, оны қалыптастыру көздерінің диаграммасы. Кәсіпкерлік капиталды қалыптастыру жолдары. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігі. Кәсіпкер қызметін жоспарлау негіздерін қолдана отырып, кәсіпкерлік идеяны іске асыру жобаларын әзірлеу дағдылары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және ынталандыру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет негіздері
    Несиелер: 5

    Курс - кәсіби цикл пәндерінің қатарына кіреді (таңдау пәндері). Пәнді оқу студенттер алған білімге негізделеді: базалық бөлімнің Гуманитарлық, әлеуметтік және экономикалық циклінің пәндері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халықтық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (4-ші оқу жылы)
    Несиелер: 4

    Сабақты құрастыру және өткізу құрылымы өзгеруде: жұмыстың негізгі бөлігі залдың ортасында, станокта – ең қиын қимылдарға машықтану әдістемесі жүргізіледі. Олар секіру мен айналудың күрделену кезеңдерін оқыту негіздерін үйренеді, нәтижесінде күш, төзімділік және кәсіби ерік дамиды. Білім алушылардың шығармашылық даралығын ашу дағдылары қолданылады, сондай-ақ бидің мәнерлі пластикалық өрнегі арқылы кең және жарқын орындау мәнерін дамыту дағдылары қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тарихи-тұрмыстық биді оқыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    XVIII-XIX ғасырлардағы билермен таныстырады. 3-ші оқу жылының бағдарламасы бойынша мазурка, раѕ de trios, полка-мазурка, полонез-мазурка, Француз кадрили (4, 5, 6 фигуралар) элементтерін оқыту әдістемесін игеруді жалғастырады. 4-ші оқу жылының бағдарламасы XVI-XVII-XVIII, XIX ғасырлардағы тарихи-тұрмыстық билерді және ХХ ғасырдағы бал билерін оқытудың әдістемелік принциптерін және орындау тәсілін қарастырады: әдістемелік талдау, құрастырылған оқу мысалдары үшін музыкалық материалды таңдау, бағдарламалық билерді өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Халық-сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері (4 оқу жылы)
    Несиелер: 4

    Студенттердің әр түрлі ұлттардың билерінің ұлттық ерекшеліктерін бейнелеудің жеке қабілеттерін анықтауды жалғастырады. Орындау мәнерін, сипаты мен стилін көрсетуді талап етеді. Сабақтың барлық бөлімдерін талдау дағдыларын қалыптастырады және олардың болашақта кәсіби педагогикалық қызметке әсерін бойына сіңіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орта мектепте классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (4-ші оқу жылы)
    Несиелер: 4

    Үлкен кейіптерде tour lent әдістемелік негіздерін үйрену, айналуға дайындықтың барлық түрлерін оқыту принциптерін игеру. Аяқ алмастыруды үйретудің педагогикалық тәсілдерімен танысу және үлкен секірістерді зерттеу әдістерімен танысу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тарихи-тұрмыстық биді орындау техникасы
    Несиелер: 3

    Қарапайым комбинациялар мен би этюдтерін орындау техникасына машықтану. Жұпта қарым-қатынас жасай білу дағдылары, би және оны музыкалық орындау және де берілген үлгіні орындау қабілеті. XVI-ХІХ ғасырлардағы тарихи-тұрмыстық би элементтері. Бидің композициялық үлгісінің өзіндік ерекшелігі. Музыкалық материалды таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ биін оқытудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 4

    Әйелдер мен ерлер биінің негізгі элементтерінің әдістемесін үйрену. Станоктың экзерсисінде әйелдер мен ерлер биінің сипатында оқу мысалдарын құрастыру әдістемесі, зерттелген бөлімдер бойынша этюдтер. Жұп биі қолдарының негізгі ережелері

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Би композициясы және қойылымы
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру барысында келесі тақырыптар қамтылады: хореографиялық өнердің түрлері, формалары мен жанрлары; қоюшы қызметінің саласы мен функциялары, хореографиялық шығарманың түпкі ойы, драматургияның негізгі заңдары және олардың қолданылуы; музыкалық материалмен және орындаушылармен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы хореография практикумы
    Несиелер: 5

    Қазіргі хореографияның әртүрлі бағыттарын орындау техникасы бойынша практикалық дағдыларды қалыптастырады. Оқу барысында студент түрлі ұғымдарды («ауа», «су», «көлденең жұмбақ», «навигациялық нүктелер») меңгереді; музыкалық сүйемелдеудің ерекшеліктері; дене пластикасы арқылы мінезді, әдепті беру. Қазіргі заманғы бидің техникасын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогтың концертмейстермен жұмысы
    Несиелер: 4

    балет сыныбының концертмейстерімен ынтымақтастықты дамытудың әдістемесін, тәсілдері мен қағидаттарын, хореографиялық пәндерді музыкалық сүйемелдеудің ерекшеліктерін ашады. Музыкалық ойды дамытудың маңызды кезеңдерін, интонациялық және метроритмикалық, комбинациялардың құрамымен сауатты қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Классикалық би тренажы
    Несиелер: 3

    Классикалық биді оқытудың 5-ші жылының бағдарламалық қозғалыстарын орындау әдістемесі мен техникасы бойынша практикалық дағдылар қалыптасады. Pirouettes орындау техникасы әр түрлі әдістермен жетілдіріліп, үлкен позаларда айналу жүзеге асырылады. Үйлесім ішіндегі қарқынының өзгеруімен күрделі адажио нысанын орындау кезінде жеке қабілеттер, әртістік, бишілік анықталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хореографиядағы қойылым жұмысының негіздері
    Несиелер: 5

    Хореографиялық шығармашылық дәстүрлерін сақтай отырып, хореографиядағы қойылым жұмыстарын сахналау негіздерін меңгеру. Жанрлық бағыттың әртүрлілігін үйрену. Қойылым- дайындық процесіне, сахналық безендіру мен костюмге қойылатын талаптарды іс жүзінде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хореографиялық пәндердің музыкалық безендірілуі
    Несиелер: 4

    Би жанрларының пайда болуы мен даму тарихы, музыкалық теорияның негіздері, хореографиялық пәндерді музыкалық сүйемелдеу ерекшеліктері туралы түсінік береді. Драматургия заңдарына, орындаушылық шеберлік пен көркемдік-бейнелік мазмұнды түсіндіруге негізделген музыкалық шығарманы тұтас қабылдауды, оның композициялық құрылымын білдіреді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орта сыныптарда классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері (5 оқу жылы)
    Несиелер: 4

    Курстың негізі-tours техникасының әдістемелік тәсілдерін игеру, станоктың экзерсисінде үйлестіруді дамыту принциптерін меңгеру; комбинация ішінде ауыспалы қарқынмен адажионың күрделі формасын оқыту процесіне енгізу, экспрессивтілікті, музыкалылығын, әртістігі мен орындау шеберлігін анықтауда және оны одан әрі дамытуда жас және жеке ерекшеліктерін қолдана білу. Allegro бөлімінде en tournant бірқатар секірістерді және үлкен секірістерде элевацияны дамыту тәсілдерін зерттеу әдістемесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халықтық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (5-ші оқу жылы)
    Несиелер: 5

    Халықтық-сахналық биді оқыту курсы бойынша бағдарламалық материалды игерудің әдістемесі студенттерге халық биінің хореографиясында белгілі бір білімді, қабілеттер мен дағдыларды игеруге мүмкіндік береді. Курс студенттердің жеке мүмкіндіктерін есепке ала отыра ең күрделі қимылдарға әдістемелік зерттеу жұмысын және де халық би ансамбльдерінің репертуарынан балет спектакльдері мен концерттік нөмірлердің мұрасынан би мен үзінді-фрагменттерді игеру бойынша жұмысын жалғастыруда. Кәсіптік білім беру бағдарламасы педагогикалық практикаға хореографиялық пәндердің жоғары білікті мамандарын даярлауды қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халық-сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері (5 оқу жылы)
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны-педагогикалық қызметті оқыту процесі. Студенттерді сахналық, педагогикалық, шығармашылық, репетициялық-дайындық, қойылымдық, ұйымдастырушылық және басқару қызметіне дайындайтын балет спектакльдері мен халық би ансамбльдерінің концерттік репертуарынан би үзінділері зерттеліп қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орта сыныптарда классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (5-ші оқу жылы)
    Несиелер: 4

    5-ші оқу жылының бағдарламасында станок жанында экзерсисте айналу техникасын меңгеру; залдың ортасында адажионың күрделі формасын енгізу; allegro бөлімінде en tournant секірулерін және үлкен секірістерді орындау қарастырылады. Меңгерілетін қимылдарға әдістемелік талдау; жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу комбинацияларын құрастыру және өткізу дағдыларын жетілдіру; сабақ жүргізу үшін концертмейстермен бірге музыкалық материалды таңдау; бағдарламалық қимылдарды сауатты практикалық орындау; кәсіби педагогикалық қасиеттерді қалыптастыру. Пән практикалық материалды есепке ала отырып,, оны теориялық және әдістемелік біліммен нығайтып қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі (әйелдер сыныбы)
    Несиелер: 4

    Негізгі бағдарламалық қозғалыстар теориясы мен әдістемесін және әйелдер бөлімінің қазақ биінің элементтерін үйрену. Қазақ биі сабағын жүргізудің педагогикалық принциптерін меңгеру. Оқу мысалдарын құрастыру әдістемесі, өзіндік практикалық көрсету және тапсырманы орындау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Контемпорари стилінің техникасы
    Несиелер: 5

    станокта экзерсистің музыкалық сүйемелдеуінің ерекшеліктері, залдың ортасында партерде, кросста би комбинациялары меңгерілген, орындау техникасы күрделене отырып, оқу комбинациялары мен этюдтерді орындау кезінде мінез-құлық мен әдептілік меңгерілген; оқу процесінің құрамдас бөлігі ретінде импровизацияның әртүрлі түрлерін меңгеру; оқу мысалдарын әдістемелік құрастыру, заманауи би, хореографиялық композициялар, этюдтер сабағын құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Классикалық би экзерсисі
    Несиелер: 3

    классикалық би қимылдарын орындау техникасы бойынша практикалық іскерліктер мен дағдыларды қалыптастырады; қажетті кәсіби қасиеттер: шыдамдылық, бұлшықет күші, орындау техникасы, музыкалық, әртістік, ұжымда жұмыс істей білу, сахналық тәртіп, орындау "мәдениеті"

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі хореографияны оқыту әдістемесі мен практикасы
    Несиелер: 5

    қазіргі заманғы хореографияның әртүрлі бағыттарын оқыту негіздері бойынша білім қалыптасады, қазіргі заманғы биді орындау мен өткізудің практикалық дағдылары алынады. Импровизацияның әртүрлі түрлерін игереді; музыкалық сүйемелдеудің ерекшеліктерін және оқу мысалдарын құрастыруды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жоғары сыныптарда классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері (6 оқу жылы)
    Несиелер: 4

    Үлкен позаларда tours оқытудың, бір орында және әр түрлі тәсілдерден біріктірілген айналудыдың педагогикалық дағдыларын қалыптастырады, студенттердің мәнерлілігі мен музыкалылығын, академизмі мен даралығын анықтау бойынша дағдыларын жетілдіреді, түрлі тәсіл арқылы үлкен секірістер мен аяқ ауыстырулар техникасын дамытудың әдістемелік тәсілдерін анықтайды, алған білімдерін практикада қолдануға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балеттегі дуэтті-классикалық бидің әдістемесі мен практикасы
    Несиелер: 5

    Білім алушыларды дуэтті бидің даму тарихымен, классикалық балет үлгілерімен, балет спектакліндегі дуэттің мағыналық жүктемесімен, партерлік және әуеде қолдаудың негізгі техникалық тәсілдерімен таныстырады, өзіне тән қателерді анықтауға және оларды түзетуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өнер тарихы
    Несиелер: 3

    пән әлемдік өнер туындыларының мәнімен, ұлттық және әлемдік стильдер мен көркемдік бағыттардың пайда болуы мен даму заңдылықтарымен, өнердің мәдени және қоғамдық-саяси өмірдің басқа салаларына әсерімен, өнердің тарихтағы және қазіргі әлемдегі мәдени құбылыс ретіндегі маңыздылығымен таныстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хореографиялық педагогиканың негіздері
    Несиелер: 3

    Хореографиялық білім берудің қалыптасуы мен дамуын зерттеу. Қазіргі хореографиялық педагогика процестерін түсіну және бағалау. Білім берудің психологиялық - педагогикалық тәрбие әдістері, ұжымдағы коммуникативті қарым-қатынас және ата-аналармен кері байланыс арқылы студенттерге жеке көзқарас ретінде ұғымдарды меңгеру

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жоғары сыныптарда классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (6 оқу жылы)
    Несиелер: 4

    6-шы оқу жылының бағдарламасында станок жанында экзерсисте айналу техникасын меңгеру; зал ортасында адажионың күрделі формасын енгізу; allegro бөлімінде en tournant секірістерін және үлкен секірістерді орындау. Оқытылатын қимылдарды әдістемелік талдау; жас ерекшелігіне сәйкес оқу комбинацияларын құрастыру және өткізу дағдыларын жетілдіру; сабақ жүргізу үшін концертмейстермен бірге музыкалық материалды таңдау; бағдарламалық қимылдарды сауатты практикалық орындау; кәсіби педагогикалық қасиеттерін қалыптастыру. 6-шы оқу жылы: бір орында тұрып, аяқтың ұшымен және жартық башпайда аралас айналуды орындау техникасы бойынша практикалық дағдылар жетілдіріледі; залдың ортасында адажионың кеңейтілген формасын игереді; үлкен кейіптерде айналуды үйренеді; Allegro бөлімінде түрлі тәсіл арқылы үлкен секірістер мен аяқ ауыстыру техникасын дамытады; жоғары сыныптарда классикалық бидің қимылдарын зерттеу әдістемесі бойынша білім алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі (ерлер сыныбы)
    Несиелер: 5

    Негізгі бағдарламалық қозғалыстар теориясы мен әдістемесін және ерлер бөлімінің қазақ биінің элементтерін үйрену. Қазақ биі сабағын өткізудің педагогикалық принциптерін меңгеру. Оқу мысалдарын құрастыру әдістемесі, өзіндік практикалық көрсету және тапсырманы орындау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дуэтті-классикалық биді оқыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мәнерлеп, музыкалық орындаудың практикалық дағдыларын қалыптастырады; классикалық бидің теориясы мен әдістемесі бойынша алған білімдерін практикада қолданады. Орындауда академизм қалыптасады, айналу және секіру техникасы жетілдіріледі, білім алушылардың даралығы анықталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы биді оқыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Білім алушыларды оқытудың барлық деңгейлерінде кәсіби оқу орындарында және би ұжымдарында қазіргі заманғы биді оқытуды жүзеге асыруға дайындайды. Қазіргі заманғы хореографияның түрлі бағыттарын орындау техникасы бойынша практикалық, әдістемелік дағдыларды қалыптастырады; кәсіби орындаушылық, педагогикалық дағдылар; музыкалық сүйемелдеудің ерекшелігін меңгереді; дене пластикасы арқылы мінезді, мәнерді беру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлемдік көркем мәдениет (театр, бейнелеу өнері және сәулет, әдебиет тарихы)
    Несиелер: 3

    Пән әлемдік өнер туындыларының мәнімен, ұлттық және әлемдік стильдер мен көркемдік бағыттардың пайда болуы мен даму заңдылықтарымен, өнердің мәдени және қоғамдық-саяси өмірдің басқа салаларына әсерімен, өнердің тарихтағы және қазіргі әлемдегі мәдени құбылыс ретіндегі маңыздылығымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы би композициясы
    Несиелер: 5

    Композициялық жоспар жасау, тиісті музыкалық материалды таңдау, бейнелі пластиканы жетілдіру, орындаушылармен жұмыс істеу, би кеңістігін сауатты пайдалану

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық бал билерінің практикумы I
    Несиелер: 4

    Курс еуропалық және латынамерикалық би негіздерін орындау әдістемесі бойынша билердегі "Е" сыныбы фигураларының көлемінде білім, білік және практикалық дағдылар көлемін алуды көздейді: Баяу вальс, Квикстеп, Ча-ча-ча, Самба. Базалық қосылыстарды, оқу-жаттығу қосындылары мен композицияларды жасау және орындау дағдыларын, сабақ жүргізудің практикалық тәсілдерін меңгеру және пысықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жоғары сыныптарда классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері (7 оқу жылы)
    Несиелер: 4

    Координация мен айналу техникасын дамытуды жалғастырады; комбинациялардың ішінде ауыспалы қарқынмен және үлкен секірулерді қосумен адажионың күрделі формасын енгізу; en tournant және sissonne секірулерін орындау; мәнерлілік, музыкалық, әртістік бойынша жұмыс жетілдіріледі; үйретілетін қимылдарды әдістемелік талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлемдік хореография мұрасы
    Несиелер: 4

    Әртүрлі ұлттық би мәдениеттерінің бастауларымен, сондай-ақ белгілі бір ұлттың өмір сүру жағдайымен және тарихымен таныстырады, би және музыкалық халық шығармашылығының байлығымен таныстырады. Хореографиялық лексиканы нақты сауатты практикалық орындау; әлем халықтарының билерін орындау мәнері мен мәнерлілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық бал билерінің негіздері
    Несиелер: 4

    Курс еуропалық және латынамерикандық би негіздерін орындау әдістемесі бойынша "Е" класындағы фигуралар көлемінде еуропалық және латынамерикалық би негіздерін орындау әдістемесі бойынша білім, білік және практикалық дағдылар көлемін алуды көздейді: Баяу вальс, Квикстеп, Ча-ча-ча, Самба. Базалық байланыстарды, оқу-жаттығу қосындылары мен композицияларды жасау және орындау дағдыларын, сабақ жүргізудің практикалық тәсілдерін меңгеру және пысықтау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балет спектакльдерінен сипатты билер мұрасы
    Несиелер: 4

    Олар өткенде құрылған, тұрақты көркемдік құндылығы бар және қазіргі өмірін жалғастыратын хореографиялық туындылармен танысады. Классикалық мұраның ең жақсы спектакльдерін өзіне тән билерді қолдана отырып зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шығыс биін оқытудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын курс халықтың тарихын, әдет-ғұрпын, дәстүрін, би мәдениетін білуге міндеттейді; әр түрлі аймақтардың этнографиялық және географиялық ерекшеліктері және олардың халықтың кәсіби хореографиялық өнерінің қалыптасуы мен дамуына әсері; білім алушылар орындау стилін, сипаты мен мәнерін меңгереді; шығыс биінің бағдарламалық материалын оқытудың әдістемелік негіздері бойынша білім алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шығыс халықтарының дәстүрлі би мектебі
    Несиелер: 5

    Оқытылатын курс халықтың тарихын, әдет-ғұрпын, дәстүрін, би мәдениетін білуге міндеттейді; әр түрлі аймақтардың этнографиялық және географиялық ерекшеліктері және олардың халықтың кәсіби хореографиялық өнерінің қалыптасуы мен дамуына әсері; білім алушылар орындау стилін, сипаты мен мәнерін меңгереді; шығыс биінің бағдарламалық материалын оқытудың әдістемелік негіздері бойынша білім алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ биінің композициясы
    Несиелер: 3

    Курс түрлі стильдер мен ерекшеліктердің хореографиялық туындыларын жасауға үйретеді,композициялық құрылыс дағдыларын дамытады; қазақ халқының салт-дәстүрлеріне қызығушылықты қалыптастырады; би лексикасы арқылы әйелдер билерін, эмоционалдылықты, ерлер биінің темпераментін жырлауға үйретеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ биінің мұрасы
    Несиелер: 3

    Қазақ биінің шығуын зерттеу; қазақ сахналық биінің негізін қалаушылардың өмірі мен шығармашылығымен танысу; мұрадан алынған хореографиялық шығармаларды практикалық тұрғыдан меңгеру. Хореографиялық мәтінді жазу, бейнематериалмен және дереккөздермен жұмыс жасау бойынша талдау дағдылары қалыптасады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жоғары сыныптарда классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (7 оқу жылы)
    Несиелер: 4

    7 жылдық оқу бағдарламасында айналу техникасын игеру; залдың ортасында адажионың күрделі формасын енгізу; allegro бөлімінде en tournant секірулерін және үлкен секірулерді орындау. Оқытылатын қозғалыстарды әдістемелік талдау; жасына сәйкес оқу комбинацияларын құрастыру және өткізу дағдыларын жетілдіру; сабақ өткізу үшін концертмейстермен бірге музыкалық материалды таңдау; бағдарламалық қозғалыстарды сауатты практикалық орындау; кәсіби педагогикалық деректерді қалыптастыру. Allegro бөлімінде бір орында және алға жылжуда аралас айналуларды орындау техникасы, үлкен қалыптарда айналу, қараю техникасы және әртүрлі тәсілдерден үлкен секірулер бойынша практикалық дағдыларды, классикалық бидің қозғалысын зерделеу әдістемесі бойынша білімді жетілдіреді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хореографиялық ұжымдағы қойылым жұмысы
    Несиелер: 3

    Хореографиялық өнердің түрлері, формалары мен жанрлары; қоюшы, оның жеке қасиеттері мен қызмет аясы; хореографиялық шығарманың түпкі ойы; драматургияның негізгі заңдары және оларды хореографиялық шығармада қолдану; жас санатын ескере отырып, хореографиялық бейнені жасау бойынша қоюшының орындаушылармен жұмысы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Шығыс биінің композициясы
    Несиелер: 3

    Шығыс билері модулі бойынша білім алушылардың алған білімдерін жинақтайды және хореографиялық шығармаларды жасауға алып келеді; сазды құралдарының барлық жүйесімен таныстырады: музыкамен, би мәтінімен, костюмдермен, атрибуттармен; композициялық құрылыс дағдыларын дамытады; Шығыс халықтарының әдет-ғұрыптары мен дәстүрлеріне қызығушылықты қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Спорттық бал билерін орындау техникасы
    Несиелер: 3

    Бағдарлама "Е", "D" кластарын орындаушылар үшін латынамерикалық би сабақтарын оқыту әдістемесі бойынша білім, білік және практикалық дағдылар көлемін алуды көздейді. Оқу процесін жоспарлау дағдыларын, сабақ жүргізудің практикалық тәсілдерін меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жоғары сыныптарда классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (8 оқу жылы)
    Несиелер: 3

    8 жылдық оқу бағдарламасында айналу техникасын игеру; залдың ортасында адажионың күрделі формасын енгізу; allegro бөлімінде en tournant секірулерін және үлкен секірулерді орындау. Оқытылатын қозғалыстарды әдістемелік талдау; жасына сәйкес оқу комбинацияларын құрастыру және өткізу дағдыларын жетілдіру; сабақ өткізу үшін концертмейстермен бірге музыкалық материалды таңдау; бағдарламалық қозғалыстарды сауатты практикалық орындау; кәсіби педагогикалық деректерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Спорттық бал билерінің практикумы II
    Несиелер: 3

    Хореографиялық ұжымдарда бал билерін оқыту әдістемесі бойынша білім жетілдіріледі, сондай-ақ "Е", "D" сыныптарын орындаушылар үшін латынамерикалық және еуропалық билерді орындау техникасы бойынша практикалық іскерліктер мен дағдылар қалыптасады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Шығыс биін оқытудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 3

    Шығыс биін оқыту әдістемесін, оның ерекшеліктерін зерттейді. Шеберлікті, әртістікті, музыкалық және мәнерлі орындауды, стильді, мақамды, мінезді беруді, практикалық орындаудағы асқан шеберлікті күшейтеді .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу жұмысы
    Несиелер: 4

    Бітіру біліктілік жұмысын өзекті талаптарға сәйкес орындау. Кәсіби қызмет саласындағы өзекті мәселелерді зерттеу, теория білім алуды, түлектің практикалық дағдыларын жүйелеу, жинақтау және практикада қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қойылым жұмысының практикумы
    Несиелер: 3

    Шағын бидің толық формаларына дейін композицияларды құрудағы композициялық құрылыстың заңдылықтарын, әдістері мен принциптерін зерттейді. Хореография шығармаларының дәстүрлерін, жанрлық және түрлі бағыттарын таныстырады. Бидің күрделі және бейнелі суретін жасауға, орындаушыларды таңдау және олармен жұмыс жасау дағдыларына үйретеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жоғары сыныптарда классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері (8 оқу жылы)
    Несиелер: 3

    Өткен материалды орындаудың мәнерлілігі, музыкалығы, әртістігі бойынша жұмыс; кәсіби педагогикалық деректерді қалыптастыру;. сабақ өткізу үшін концертмейстермен бірге музыкалық материалды таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Қазақстанның дамуының негізгі тарихи кезеңдерін, хореографиялық және музыкалық өнердің қалыптасуын, әлемдік және отандық өнердің стильдері мен жанрларын анықтау және талдау; өнердің қазіргі жағдайы мен даму перспективаларына өзіндік негізделген және дәлелді көзқарастарын қалыптастыру

  • Код ON2

    Тұлғаны оқыту және тәрбиелеу үрдісіне дәстүрлі тәсілдерді қолдана отырып, хореографиялық өнер бейіні бойынша кәсіби және қосымша білім беру оқу орындарында классикалық хореография пәндерін оқыту; білім алушылардың танымдық процестерін басқаруды жүзеге асыру, жоғары педагогикалық деңгейде ақыл-ой, эмоциялық және қимыл әрекеттерін дәйекті және әдістемелік сауатты қалыптастыру қабілетіне ие болу

  • Код ON3

    Мәдени-ағарту қызметіне қатысушылармен кәсіби өзара іс-қимылды көрсету; талаптарға сәйкес хореографиялық өнер саласында өзіндік педагогикалық және ғылыми-әдістемелік, практикалық, репетиторлық жұмыс істеу қабілеті; білім алушыларды музыкалық-ырғақтық тәрбиелеу саласында бағдарлану

  • Код ON4

    Теориялық және әдістемелік білімдерін тәжірибеде қолдану( ұлттық би блогының пәндерін оқыту әдістемесі; халықтық хореография мұрасынан бидің стилистикалық ерекшеліктерін, лексикалық материалын және нақты хореографиялық мәтінін игеру, орындаушылық шеберлікті жетілдіру); кәсіби қызметте халықтық-сахналық би пәндерін жүргізу дағдыларын орындауға және қолдануға дайындық

  • Код ON5

    Ой-өрісі кең және ойлау мәдениеті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін әлеуметтік-гуманитарлық пәндер саласындағы базалық білімді қолдану

  • Код ON6

    Орта кәсіптік және қосымша білім беру оқу орындарында классикалық және тарихи-тұрмыстық биді оқытудың әдістемелік тәсілдері мен қағидаттарын, балет сыныбында жеке адамды оқыту және тәрбиелеу процесіне дәстүрлі тәсілдерді пайдалана отырып, хореографиялық пәндерді (практикалық және Теориялық) оқыту; білім алушылардың танымдық процестерін басқаруды жүзеге асыру, жоғары педагогикалық деңгейде ақыл-ой, эмоциялық және қозғалыс әрекеттерін дәйекті және әдістемелік сауатты қалыптастыру қабілеті; балет әртістерінің анатомиясы мен физиологиясын және хореографиялық сыныптарда еңбекті

  • Код ON7

    Әр түрлі этностардың ұлттық билерінің пайда болу факторлары мен даму заңдылықтарын, отандық хореографиялық өнер мен шығармашылықтың даму ерекшеліктері мен перспективаларын талдау; оқушылардың танымдық процестерін басқаруды жүзеге асыру, жоғары педагогикалық деңгейде ақыл-ой, эмоционалды және қозғалыс әрекеттерін дәйекті және әдістемелік сауатты қалыптастыру қабілеті

  • Код ON8

    Классикалық және дуэтті-классикалық би сабақтарын ұйымдастыру принциптері мен композициялық құрылымының ерекшеліктерін меңгеру; классикалық хореография саласында би мәдениетінің мәні мен құрылымын жүзеге асыру, өнердің өзіндік бір түрі ретінде би мәдениетінің практикалық және теориялық білімін меңгеру; өзіндік жұмыстың практикалық дағдыларын меңгеруге және қолдануға дайындық

  • Код ON9

    Қойылым жұмысының музыкалық-теориялық және әдістемелік білімдерін практикада қолдану (стилистикалық ерекшеліктерді, лексикалық материалды және әлемдік хореографияның нақты хореографиялық мәтінін игеру, орындаушылық шеберлікті жетілдіру); кәсіптік қызметте практикалық-кәсіптік пәндер блогынан пәндерді жүргізу дағдыларын орындауға және қолдануға дайындық; хореография мектептерінің пайда болу факторлары мен даму заңдылықтарын, хореографиялық өнер педагогикасының әдістері мен қағидаттарын талдау; таңдаған мамандық туралы жалпы түсінікке ие болу

  • Код ON10

    Орта кәсіптік және қосымша білім беру оқу орындарында оқу процесін ұйымдастыру әдістемелерін әдістемелік әзірлеуге және енгізуге қатысу; педагогикалық практикада хореографиялық репертуарды орындаудың өзіндік практикалық тәжірибесін қолдану; кәсіби қызмет үшін ғылыми әдебиеттерге және электрондық ақпараттық-білім беру ресурстарына шолулар дайындау қабілеті; хореографиялық білім беру әдістемесі мен технологиясы және өнер тарихы саласындағы ұғымдық аппаратты меңгеру, заманауи білім беру технологиялары мен педагогикалық инновацияларды ескере отырып, классикалық халықтық-сахналық және ұлттық хореография элементтерін

  • Код ON11

    Қазіргі заманғы би техникаларының негізгі принциптерімен жұмыс істеу; едендегі қимылдардың рөлін анықтау (партер бөлімі); қазіргі заманғы би композициясын құру тәсілдері мен принциптерін қамту; жаттығуларды, сабақтарды, тұтас композициялар мен билерді музыкалық сүйемелдеуді таңдауды талдау; заманауи хореографияны оқытудың міндеттерін, бағдарламалық мазмұнын және әдістерін білу, сабақ өткізу әдістерін меңгеру, көркемдік-шығармашылық қабілеттерін, жеке қасиеттерін және орындаушылық дағдыларын дамыту принциптерін практикада қолдана білу; білім беру процесінің мақсаттары мен міндеттерін білу, оқу процесін бағдарламалық және әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асыра білу, оқытудың негізгі әдістерін, білім алушыларға педагогикалық ықпал ету тәсілдерін, оқу-білім беру процесін бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз етудің заманауи бағыттарын білу, оқытудың негізгі әдістерін практикада меңгеру

  • Код ON12

    Орындаушылармен педагогикалық және репетициялық жұмысты жүзеге асыру, әдістемелік қиын тәсілдерді түсіндіру, орындаушылар алдында хореографиялық композициялардың мағынасын, образдылығын және музыкалылығын ашу; хореографиялық шығармаларды, олардың композициялық құрылымын, хореографиялық мәтін принциптерін талдай білу, ойды, шығарманың көркемдік бейнесін көрсету; балетмейстермен нәтижелі жұмыс істеу; оқыту мен тәрбиелеудің жеке-бағытталған стратегияларын әзірлеудегі негізгі тәсілдерді меңгеру; әртүрлі елдердің ұлттық билерін оқытудың әдістемелік қағидаттары мен педагогикалық технологияларын пайдалана отырып, кәсіптік және қосымша білім беру оқу орындарында ұлттық би мәдениеті бөлімінен хореографиялық пәндерді оқыту

  • Код ON13

    Классикалық және спорттық бал билерін практикаға үйрете отырып, жоғары сыныптарда кәсіби оқытушылық қызметті қолдану, музыкалық негізді талдау, бітіруші курстар бағдарламасы бойынша қимылдарды сауатты орналастыруды жүзеге асыру, білім алушылардың қателіктерін бағалау және түзету, үнемі өзін-өзі жетілдіру қажеттілігін тәрбиелеу; төзімділікті, музыкалылықты және орындаудың мәнерлілігін, білім алушылардың техникалық және көркемдік мүмкіндіктерін арттыру қабілетін дамыту. Солистермен, кордебалетпен кәсіби жұмыс істеу, орындаушылардың техникалық, стильдік қателерін түзету; орындаушыларды іріктеудің айқын көркемдік критерийлеріне ие болу, кастингті объективті түрде жүргізе білу және орындаушыларды олардың мүмкіндіктеріне сәйкес рөлдер бойынша бөле білу; пікірлестер ұжымын құру қабілеті

  • Код ON14

    Бұрын жазылған хореографиялық мәтінді түрлендіру, жасалатын, редакцияланатын немесе қайта жаңғыртылатын хореографиялық шығарманы стильдеу қабілеті; бұрын жасалған би мәтінін қайта құру қабілеті, хореографиялық шығарманы белгілі бір қағидаттарға стильдеу қабілеті; хореографиялық есте сақтау дағдыларын дамыту, репертуарды білу, орындаушыларға бұрын қойылған хореографиялық нөмірді қалпына келтіру және беру, сондай-ақ бұрыннан қойылған хореографиялық шығарманы стильдеу қабілеті; репертуарға сыни және шығармашылық тұрғыдан қарай білу, бұрын қойылған хореографиялық шығармаларды

  • Код ON15

    Бәсекеге қабілеттілікті арттыру мақсатында Өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі тәрбиелеу қабілетін көрсету; арнайы хореографиялық пәндер саласындағы білімді қолдана отырып, ақпараттық және библиографиялық мәдениет негізінде кәсіби қызметтің стандартты міндеттерін шешу қабілеті; ғылыми теория мен көркемдік-шығармашылық практиканың жетістіктерін үйлестіре отырып, би және теориялық пәндерді оқыту қабілеті

Top