Білім беру бағдарламасы өзекті емес

6B02110 Спорттық бал биінің педагогикасы в Т.Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы

Пәндер

  • Оқу практикасы

    Оқу үрдісінің оқу әдістерін ұйымдастыру және практикалық қолдануды талдау және оқу орнында немесе шығармашылық ұжымда мұғалімнің әртүрлі функциялары. Театрларға, көрмелерге, конкурстарға және мұражайларға бару.

    Несиелер - 3
  • Классикалық биінің негіздері

    Классикалық бидің негізгі қозғалыстар үйрену. Қозғалыстардың үйлесімдік дағдыларын үйрену: аяқ, қол, бас және корпус қозғалыстарының мәдениеттілігін орындау

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Хореография ұстазының педагогикалык шеберлігінің негіздері

    Оқу жоспары мен программаларының жасалу тәртібі. Сабақ жүргізу тәртібін түсіну. Педагог-хореографтың функциялары

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Музыка теориясының негіздері

    Хореография өнеріне жататын ерекшеліктердің музыка негізіндегі элементтерін оқыту

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Музыка теориясы

    Сонымен қатар музыкада әр элементтің (режим, тональность, интервал, аккорд, өлшегіш, ырғақ) музыкалық көрсетілімнің басқа элементтеріне байланысты өзінің айқындығын көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Латиноамерикандық би («Е» класс)

    Латиноамерикандық би («Е» класс) II. Латын американдық билерінің: Samba, Cha-cha-cha, Jive («E» класы) оқыту әдістемесі. Стандарттық оқу және бәсекелерге арналған қойылымдарды құру және практикалық орындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Оқытудың негізгі әдістерін, командалық-басқару тактикасын меңгеру, оқу үрдісін ұйымдастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Еуропалық билер (standart) («Е» класс)

    «E» классындағы фигураларды орыындау техникасы мен әдістемесі: Баяу вальсі, Веналық вальс, Quickstep . Жұп би інің орындауын сауатты көрсету. Қарқынмен және жартылай қарқынмен билеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Еуропалық билер (standart) («Е» класс)

    Еуропалық билер (standart) («Е» класс) II. Еуропалық билерін үйрету әдістері: Баяу вальсі, Веналық вальс, Quickstep («E» классы).Стандарттық оқу және бәсекелерге арналған қойылымдарды құру және практикалық орындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Латиноамерикандық би («Е» класс)

    «E» классындағы орындау техникасымен оку әдістемесі: Samba, Cha-cha-cha, Jive. Жұп би інің орындауын сауатты көрсету. Қарқынмен және жартылай қарқынмен билеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Классикалық би

    1ж білім беру бағдарламасы бойынша классикалық бинің негіздерін меңгеру. Терминологиясы.н оқу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Стандарт биді оқытудың әдістемелік негіздері («D» класс)

    «D» санатындағы техникалық орындау және фигураларының оқу әдістемесі: Баяу Вальсі, Танго, Веналық Вальс, Quickstep. Жұп би інің орындауын сауатты көрсету. Бидің музыкалық негізі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Cипат биінің әдістемелік негіздері

    Халық биінде билеудегі дене, қол, аяқ, бас қалыптарының әдістемесін меңгреу. Хореография училищесіндегі 1-2 оқу жылына сәйкес, экзерсистің әдістемесі мен оның жалғасын оқып үйрену.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Негізгі шет тілінің курсын жалғастырады және шет тілін білуді талап ететін мамандық бойынша және шет тілінде өзіндік жұмысқа дайындықты қамтамасыз етеді. Болашақ мамандардың мәдени сөйлеу тілін көтеруге, студенттердің коммуникативтік-сөйлесімдік біліктіліктерін қалыптастыру және дамытуға, тіл иелерімен кәсіби қатынасты орнатудағы білік пен дағдыны қалыптастыруға, тәжірибе алмасу мен кәсіби пікірталастарды жүргізуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Латынамерикандық және стандартты билердің тренажы

    Стандартты және латынамерикалық билерін практикалық орындау дағдыларын дамыту («E», «D» классы). Баяу вальс, танго, веналық вальс, жылдам фокстрот, самба, ча-ча, румба, джайв билерінің орындау техникасын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Халық-сахналық биі

    Халықтық сахналық би бағдарламасының 1-2оқу жылының негіздерін меңгеру. Терминологиясын оқу. Стиль , мінез деген түсініктерді оқу. Фольклорлық-эстрада биінің академиялық және халықтық бөлімдерінің негізгі элементтерін оқу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Классикалық би және оны оқытудың әдісі

    Классикалық би және оны оқытудың әдісі II. Классикалық би техникасын қиын үйлестіруде меңгеру. Классикалық билерді орындау техникасының негіздерін үйрету, оқыту мысалдарын құрастыру және қимылдардың ырғақты негізін дұрыс орналастыру туралы білімдерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мемлекет тарихы және құқық теориясы

    Заң ғылымының түсінігі, мәні және мазмұны. Құқық ғылымы жүйесіндегі заң және мемлекет теориясы. Мемлекет пен құқық қалыптасуы. Мемлекеттің түсінігі, мәні және белгілері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Әлемдік хореографияы тарихы

    Әлемдік хореографиялық үдерісті зерттеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Латиноамерикандық биді оқытудың әдістемелік негіздері («D» класс)

    Samba, Cha-cha-cha, Rumba, Jive «D» санатындағы орындау техникасымен оку әдістемесі. Жұп би інің орындауын сауатты көрсету. Бидің музыкалық негізі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Классикалық биді орындау техникасы

    Классикалық би орындау техникасын үйрену барысындағы орындаушылардың дәстүрлі әдістерін меңгеру. Дұрыс практикалық көрсетілім. Станокдағы және залдың ортасындағы қозғалыстарды кешенді үйлестіру және epaullement өзгеруімен зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ және шетел хореографиясының тарихы

    Батыс Европа сондай-ақ Рессей және Қазақстан елдеріндегі хореографиялық тарихи үдеріс. Көркемдік стилдегі кезеңдер, құрылуы және хореография өнерінің эстетикалық және теориялық дамуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Құқық негіздері

    Бұл пәнді оқу барысында студенттер Қазақстандық құқықтық жүйенің негізгі салалары, конституциялық,

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Классикалық би және оны оқытудың әдісі

    Классикалық би техникасын меңгеру. Классикалық би элементтерін үйлестіру, пластикалық өрнек, көркемдік және музыкалық. Би студияларында классикалық би негіздерін оқыту әдістемесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Халық-сахналық биі

    Халық-сахналық биі II. Фольклорлық-эстрада биінің академиялық және халықтық бөлімдерінің негізгі элементтерін оқу. Сабақтың музыкалық сүйемелдеуін талдау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Латиноамерикандық биді оқытудың әдістемелік негіздері («D» класс)

    Латиноамерикандық биді оқытудың әдістемелік негіздері («D» класс) II. Латын американдық билерінің: Samba, Cha-cha-cha, Rumba, Jive («D» классы оқыту әдістемесі). Стандарттық оқу және бәсекелерге арналған қойылымдарды құру және практикалық орындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Өнер саласындағы менеджмент

    Курс басқарудың теориялық негіздерін және мәдениет менеджменті жүйесінің жалпы принциптерін

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оқу практикасы

    Концерттік қойылымдарды және театрландырылған қойылымдарды дайындау кезінде мұғалім-тәрбиеші жетекшілігімен дайындық және өндірістік жұмыс барысында дағдыларды қалыптастырудың практикалық әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілi/

    Курс LSP (арнайы мақсатқа, кәсіби бағдарланған қатынасқа арналған тіл) деңгейінде кәсіби орыс тілін меңгеру үшін шығармашылық мамандықтар студенттеріне арналған. Бұл курсты меңгеру студенттің жоғары коммуникативтік және кәсіби құзіреттілігін талап етеді, қарым-қатынас жасаудың кәсіби жағдайында, кәсіби педагогикалық қызметте тілді үйренудің

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Классикалық биді орындау техникасы

    Классикалық биді орындау техникасы II. Классикалық би қимылдарын дұрыс практикалық көрсетілім. 2 оқу жыл бойынша музыкалық суйемелдеуді оқу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкершілік қызметі негіздері

    Кәсіпкершілік болмысы және концепциясы. Кәсіпкершілік: түрі, формасы және қоғамдағы даму рөлі. Кәсіпкерлік орта. Кәсіпкерлік құпия және оны қорғау тәсілі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Cипат биінің әдістемелік негіздері

    Оқу мысалдар бойынша зерттеу әдістемелік негіздерін жасау. Халықтық-сахналық бидің оқу бағдарламасының бөлімдерін игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Стандарт биді оқытудың әдістемелік негіздері («D» класс)

    Стандарт биді оқытудың әдістемелік негіздері («D» класс) II. Еуропалық би лерін үйрету әдістері: Баяу Вальсі, Танго, Веналық Вальс, Quickstep («D» класы).Стандарттық оқу және бәсекелерге арналған қойылымдарды құру және практикалық орындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақ биінің мектептері және стилистикалық бағыттары (қазақ тілінде)

    Қазақ биінің мектептері және стилистикалық бағыттары (қазақ тілінде) II. Қазақстанның жетекші хореографтары - қазақтың биінің хореографиялық мұрасын зерделеу: Д.Абиров, З.Райбаев, Б.Аюханов, М.Тлеубаев, Ж.Байдараллин

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ биін оқытудың әдістемелік негіздері

    Қазақ биін оқытудың әдістемелік негіздері II. Қазақ биінің түрлі бөлімдерінің музыкалық материалдардын сүйемелдеуші мен іріктеу. Қазақтың би мұрасының кейбір үлгілерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Классикалық биінің әдістемелік негіздерін оқыту

    Классикалық биінің әдістемелік негіздерін оқыту II. Хореографиялық мектептің төменгі сыныптар бағдарламасында классикалық бидің барлық бөлімдерінде оқыту мысалдарын әдіс-тәсілмен дайындау және практикалық түрде жүзеге асыру әдіснамалық негіздерін оқыту. Музыкалық материалды іріктеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Еуропа бағдарламасының практикумы

    «С» санатына сәйкес келетін стандартты бидегі стандартты, жаттығу және бәсекеге арналған байланыстарды құру және орындау техникасын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Латиноамерикандық биді оқытудың әдістемесі («С» класс)

    Латын американдық билерінің: Samba, Cha-cha-cha, Rumba, Pasodoble, Jive («C» класы) оқыту эдістемесі . «C» санатындағы орындау техникасымен оку әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Классикалық биді оқытудың педагогикалық негіздері

    Кәсіптік білімдегі 3, 4 жылдары классикалық би бағдарламасының тақырыптар бойынша әдістемелік талдау және тақырыптық зерттеулер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тарихи-тұрмыстық биінің әдістемелік негіздері

    Тарихи –тұрмыстық биінің негіздерін оқыту барысында орындаушыларды дәстүрлі оқу әдістерімен дайындау. Бағдарламалық билердің орындау стилі мен тәсілдерін меңгеру XVIII - XIX ғасырлардағы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тарихи-тұрмыстық биді оқытудың  негіздері

    XVIII - XIX ғасырлардағы тарихи тұрмыстық биінің бастапқы қозғалыстарының, шассе формаларының практикалық орындау тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Латин тренингі («С» класс)

    «С» санаты бағдарламасы бойынша билерінің жұпта орындау техникасы Латын Америкасының «С» классындағы бағдарламаның орындау техникасымен бәсекелестерге арналған қосылыстар композицияларын орындау әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Латиноамерикан биінің орындалу техникасы (C)

    Латиноамерикандық бағдарламада байқаулық құрылымдарды, негізгі элементтерімен біріктіре отырып орындау техникасын жетілдіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Стандартты билердің орындау шеберлігі

    Стандартты биілерді орындауда практикалық дағдыларды дамыту. Дене салмағын ауыстыру, сырғанау, тасымалдау технологиясының болуы. Би алаңында музыкалық-пластикалық мәнерлілік және үйлестіру. Стандартты билерді орындау тәсілі мен тәсілі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Халық-сахна биінің орындау шеберлігі

    Халық-сахна биінің орындау шеберлігі II. Күрделі ырғақты үйлестіру жағдайында халықтық сахна биінің материалындағы образдың сахналық көрінісі. Жұптық бидегі жаңа элементтер мен қимылдарды зерттеу. Халықтық сахна биіндегі «стилизация» түсінігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Стандартты биді оқыту әдістемесі («С» класс)

    Латын американдық билерінің «C» класы оқыту эдістемесі . «C» санатындағы орындау техникасымен оку әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Халық-сахна биінің техникалық орындалуы

    Халық-сахна биінің техникалық орындалуы II. Халықтық сахналық би орындау техникасын оқыту процесінде орындаушылардың оқытудың дәстүрлі әдістерін дамыту. Жұп би техникасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Латиноамерикан биінің орындалу техникасы (C)

    Латиноамерикан биінің орындалу техникасы (C) II. Латынамерикандық биілерді орындауда практикалық дағдыларды дамыту. Латиноамерикалық билер сабағында тәжірибелік әдістер мен тәсілдерді үйрену («С» класс).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Классикалық биінің әдістемелік негіздерін оқыту

    Классикалық биді оқытудың әдіснамалық негіздерін зерделеу.Станокдағы және залдың ортасында қимылдау тәртібі.Классикалық бидің терминологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Классикалық биді оқытудың педагогикалық негіздері

    Классикалық биді оқытудың педагогикалық негіздері II. Классикалық би қимылдарын әдістемелік талдау,, көрсету және оларды практика жүзінде жүргізе білу. Әртүрлі деңгейдегі күрделі сабақтарды жүргізу үшін әуендік материал таңдау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Стандартты билердің орындау шеберлігі

    Стандартты билердің орындау шеберлігі II. Стандартты биді жұппен орындауда практикалық дағдыларды дамыту. Стандартты билерді сахналау кезеңі. Костюмнен техникаға дейін бидегі бейнені құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Латин тренингі («С» класс)

    Латин тренингі («С» класс) II. «С» класының орындаушылары үшін Латин тренингі би үйрету техникасының негіздерін оқып үйрену Би элементінің орындауының негізінде күрделенген техникасының тренажы, Жұптасудағы жаңа айқындаманы меңгеру, аттас аятардың фигурамен орындалғандағы техникасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әлемнің фольклорные билері

    Әлем ұлттарының билерін мысалға ала отырып оқыту және тәжірбиелік негізіндегі әртүрлі жанрдағы билер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Еуропа бағдарламасының практикумы

    Еуропа бағдарламасының практикумы II. Музыкалық ырғақты үлгісін, бидің музыкалық негізін меңгеру. Орындаушылықтың музыкалық сипаты. Дене тәрбиесі. Қосарлы қосылыстардың сауатты біліктілігін арттыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Халық-сахна биінің орындау шеберлігі

    Халықтық-сахналық бидің сахналық тәжірибесі, ансамбльдің өнерін тәрбиелеу, халық биінде сахналық образ жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық практика

    Оқу үдерісін белгілі бір оқу орнында немесе шығармашылық ұжымда ұйымдастырудың практикалық дағдыларыХореографиялық пәндер әдіснамасына негізделген педагогикалық қызмет. Практикалық сабақтар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Стандартты биді оқыту әдістемесі («С» класс)

    Латын американдық билерінің «C» класы оқыту эдістемесі . «C» санатындағы орындау техникасымен оку әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Латиноамерикандық биді оқытудың әдістемесі («С» класс)

    Латын американдық билерінің: Samba, Cha-cha-cha, Rumba, Pasodoble, Jive («C» класы) оқыту эдістемесі . «C» санатындағы орындау техникасымен оку әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Халық-сахналық биді орындау техникасы

    Академиялық және халықтық бөлімдерде би эдюстерін құрастыру әдісі. Өткен элементтер негізінде ауқымды этюдтер құрастыру әдістемесі. Әр бөлімінің техникасын, манерларын, мінездерін және стилін жетілдіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақ биін оқытудың әдістемелік негіздері

    Жұп биінің қол қалыптарын әдістерін оқу. Әйелдер мен ерлер биінің сипатындағы техниканың күрделілігімен станок жанындағы экзерсисті құрастыру әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әлем халықтарының билері

    Ерекше ұлттың ұлттық салт-дәстүрлерін, әдет-ғұрпын, мәдениетін, өмір салтын ұғыну және түсінуімен тығыз байланыста болатын би элементтері, жеке элементтер мен қозғалыстардың техникасын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Хореографиядағы анатомия, физиология және медицина негіздері

    Анатомиялық мінездемелерге физикалық жаттығулар сондай-ақ бидіде жатқызуға (хореографияныда) болады. Жаттығулар жасау барысында ағзадағы өзгерістерді байқауға болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Балет медицинасының анатомиясы мен физиологиясы

    Хореография өнері саласындағы орындаушыларды дайындау үшін анатомия және физиология негіздерін жас ерекшеліктерін ескере отырып оқу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазіргі заман хореография

    Бишілердің құзыреттілігі. Комбинациядағы динамика және салмақ бөлу. Этюды жазу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Композиция негіздері балдық би (Еуропалық билері (standart)

    Зерттеудің негізгі заңдарын құру композиция еуропалық билер элементтері негізінде балдық хореография. Жасау этюдтер, бессюжетных және сюжетті композицияларды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Еуропалық бағдарлама билерін оқытудың теориясы мен әдістемесі («С», «B» класс)/

    Еуропалық бағдарламадағы билердің Slow Waltz, Танго, Waltz, Slow Foxtrot, Fast Foxtrot («C», «B» класы) әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бал биінің композициясы (Еуропалық билер (standart)

    Бал хореографиясының элементтеріне негізделген еуропалық билердің құрастыруының негізгі заңдарын зерттеу. Этюд, сюжетті және сюжесіз композицияларды құрастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер негіздері

    Курс ғылыми-зерттеу жұмыстарына кәсіби дайындықты қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Композиция негіздері балдық би (Латинамерикандық биі)

    Зерттеу негізгі заңдарын құру композиция латын-американдық билер элементтері негізінде балдық хореография. Жасау этюдтер, бессюжетных және сюжетті композицияларды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Латиноамерикандық билерін оқытудың теориясы мен әдістемесі («В» класс)

    Латиноамерикандық билерін оқытудың теориясы мен әдістемесі («В» класс) II. Латын Америкасы жұпындағы билерді оқыту әдістемесі мен сауаттылық дағдылары. «В» сыныбының оқу және бәсекелік варианттарын құрастыру және практикалық орындау әдісі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемнің фольклорные билері

    Әлемнің фольклорные билері II. Әр түрлі өңірдің этнографиялық және географиялық ерекшеліктері және олардың кәсіби хореографиялық өнерінің дамуындағы қалыптасуы

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хореографиядағы қазіргі бағыты

    Модерн биі, джаз-модерн және контемпорари стилдерін тереңдетіп оқыту және айрықшалық негіздері. Лексикалдық қорының молдығы,шығармашылық ауқым және қиялшылдық. Орындау ырғағы, стилистикалық ерекшелік, әдістемелерін меңгеру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми мәтінмен жұмыс істеу әдістемесі Methods of work on the scientific text

    Зерттеу түрлері. Ғылыми зерттеулер тақырыбын таңдау және негіздеу. Зерттеудің ең маңызды кезеңдерінің бірі ретінде ғылыми жұмыстарды тіркеу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шығыс биінің негіздері

    Курстық бағдарлама студенттерді Шығыс халықтарының би мәдениетімен таныстырады. Шығыс халықтарының

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шығыс халық биі

    Ұлттық фольклорды кезең-кезеңмен түсіндіру. Теориялық және практикалық дағдыларды игеру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлем халықтарының билері

    Әлем халықтарының билері II. Орындау дағдыларын дамыту. Әртүрлі хореографиялық бағыттардағы билерді меңгеру: украин, ирландиялық, башқұрт, грекше, венгриялық мексикалық, еврей, армян

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бал биінің композициясы (Латинамерикандық биі)

    Бал хореографиясының элементтеріне негізделген латын-американдық би композицияларын құрастырудың негізгі заңдарын практикада меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Хореографиядағы қазіргі бағыты

    Хореографиядағы қазіргі бағыты II. Қазіргі заман хореография техникасын үйрену. Музыкалық материалдармен жұмыс. Білімділік және сауатты орындау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақ биінің мектептері және стилистикалық бағыттары (қазақ тілінде)

    Қазақ биінің мектептерімен, стилистикалық бағыттарымен танысу. Мінез, мәнерді және стильді меңгеру және оны жеткізу; қазақ қыздар биі мен ерлер биінің өзіне тән ерекшеліктерін меңгеру және оларды орындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Еуропа бағдарламасының билері

    Стандарттық бағдарламада қолданылатын позаларды орындау техникасын оқып үйрету әдістемесі. Позаларды оқып үйрену үшін оқу үлгілерін құрастыру әдістемесі. Вариациялар құрастыру әдістемесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Стандарт биінің орындалу техникасы

    Стандарт биінің орындалу техникасы: фигуралардың негізгі формасын өзгертетін күрделі ырғақты қолданып, күрделі ырғақты қолданатын негізгі күрделі би элементтерін орындау әдістемесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Латиноамерикан бинің тренаж (В класс)

    Би элементтерін негізін орындау кезінде техникамен жұмыс жасау, стандарттық құралым және латындық конкурстың композициясы

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Латиноамерикандық билерін оқытудың теориясы мен әдістемесі («В» класс)

    Латын американдық билері Samba, Cha-cha-cha, Rumba, Pasodoble, Jive («B» класы) оқыту әдістері. «B» сынып оқушыларының көрсеткіштері мен әдістерін оқыту әдістемесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Латиноамерикан биінің орындалу техникасы

    Латиноамерикан биінің орындалу техникасы: бағдарламалары бойынша «В» бағдарламасына сәйкес күрделі ырғақты қолдану, фигуралардың негізгі формасын өзгерту, күрделі позицияларды өзгерту сияқты негізгі күрделі би элементтерін орындау әдістемесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Еуропалық бағдарлама билерін оқытудың теориясы мен әдістемесі («С», «B» класс)/

    Еуропалық бағдарлама билерін оқытудың теориясы мен әдістемесі («С», «B» класс) II. Жұп биінің орындау әдістерің меңгеру. Оқу және бәсекеге қабілетті вариацияларды құрастыру және практикалық орындау әдісі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Диплом алдындағы практика

    кәсіптік өндірістік іс-әрекет саласындағы тәжірибелік дағдылар мен құзыреттерді тереңдету және әртүрлі жанрлар мен стильдердің музыкалық туындыларының фонограммаларын құруда студенттерді тәуелсіз кәсіби жұмысқа дайындау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазіргі заман хореография

    Қазіргі заманғы хореографияның негізгі және қосылыс қозғалыстарын практикалық зерттеу, секциялардағы негізгі қозғалыстарды меңгеру: жыныс, орта, қадамдар мен секірулер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Көптілді оқыту дағдыларын қолдану арқылы спорттық бал билері пәндерінде арнайы орта оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру
  • Оқу әдістері мен меңгеру дағдыларын білу, хореографиялық коллективтерінде практикалық жұмыс жүргізу
  • Әдістемелік және педагогикалық негіздердің білімін қолдана отырып, бастауыш деңгейдегі орындаушыларды оқыту және дайындау
  • Шығармашылық және педагогикалық процестерді басқару, өнер және спорт саласындағы құқық негіздерін білу және басқару
  • Педагогикалық қызметі арқылы тарих, өнер және әлем мәдениетінің теориясынан білім беру.
  • Қазіргі заманғы технологияларды пайдалана отырып, стандартты және латын-американдық би теориясын және ғылыми зерттеулер негіздерін оқыту теориясы мен әдіснамасын білу
  • Өндірістік педагогика және диплом алдындағы практика тэжірибиесі арқылы командада жұмыс істей алу жэне жауапкершілікпен жеке шешім кабылдай алу
  • Оқу практикасында жинаған тэжірибе арқылы хореографилық пәндер бойынша оқу үдірісін жоспарлай алу
  • Анатомия мен физиология білімдері және хореографиялық пәндерін: халық, қазақ, классикалық, тарихи, күнделікті, қазіргі заман билерін оқыту білімдері арқылы шығармашылық ұжымдармен білім саласындағы білім беру орталықтарын ұйымдастыру және басқару
  • Концерт нөмірлерін қою
Top