Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02202 Тарих және сандық гуманитаристика в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Этноархелогия

    Пән білім алушыларда адамзат қоғамы мен мәдениетінің, олардың түрлі хронологиялық кезеңдердегі элементтерінің шығуы мен динамикасын археологиялық және этнографиялық көзқарастар негізіндегі білімді қалыптастыруға бағытталған; архелогия мен этнография ғылымдарының қиылысындағы пәнаралық зерттеу әдістерін қарастырады, этноархеологиялық бағыттың қалыптасуы мен дамуынына тарихнамалық шолу жасайды; археология мен этнографияның өзара ықпалдасуы мен бірігуінің түрлі бағыттарын ашады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Визуалды антропология

    Пән шетелдік және отандық визуалды антропология мектептерінің қалыптасу тарихын зерттеуге, этнографиялық және антропологиялық зерттеулерді пәнаралық негізде бейнелеу заңдылықтары мен үрдістерін талдауға бағытталған. Оқып-үйрену процесінде әлемдік көпмәдениетті қауымдастық - Еуразия, Дала, Шығыс визуалды антропологиясының синтетикалық табиғатының бейнесін қалыптастыратын, гуманитарлық идеялар және қазіргі заманғы өнердің мүмкіндіктері кино, фотография, экспозиция, медиа, театр - визуалды мәтіндердің интерпретациясы негізінде органикалық үйлестіретін негізгі тақырыптар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи демография

    Пән аймақтық және жаһандық ауқымдағы әлеуметтік-демографиялық шынайылықты қалыптастырудағы тарихи-демографиялық процестердің мәні мен маңызы туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқып-үйрену барысында білім алушылар халықтың көбею ерекшеліктерін, оның кеңістіктегі қозғалысын, мөлшерін, құрамын, орналасуын және урбанизациясын, сонымен қатар әлемнің әртүрлі елдерінің демографиялық саясатын егжей-тегжейлі қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Гуманитарлық ғылымдардағы статистикалық әдістер

    Пән гуманитарлық ғылымдардың түрлі салаларындағы статистикалық талдаудың негізгі кезеңдерін қарастыруға, сонымен бірге мәліметтерді өңдеу, әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулердегі заңдылықтарды анықтауда стастистикалық әдістерді қолданудың тәжірибелік дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылар цифрлық мәліметтер, оларды кәсіби қызметте қолдану технологияларымен жұмыс жасаудың заманауи құралдарын меңгеруді үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Шетелдер тарихының деректемесі мен тарихнамасы

    Пән білім алушылардың тарих ғылымының қазіргі даму деңгейіне сай шетелдер деректемесі мен тарихнамасының теориясы мен әдіснамасы саласындағы білімді, тарихи деректер кешені және олармен жұмыс жасау әдістемесі туралы ақпаратты алуына; ғылыми әдебиетке талдау жасау, тарих ғылымындағы мектептер, бағыттар мен ағымдарға баға беруде ғылыми бағыттылыққа ие болу дағдысын меңгеруге бағытталған; Шетелдердің деректемесі мен тарихнамасын оқу ой-өрісті кеңітіп, оның даму деңгейін қадағалауға, жекелеген мәселелердің зерттелу дәрежесін анықтауға, жаңа зерттеушілік мақсаттарды айқындауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Data Mining әдістері мен технологиялары

    Пән жасанды интеллект туралы негізгі түсініктерді, міндеттерді және деректерді жинау әдістерін зерттеуге; барабар модельдер мен шешу алгоритмдерін таңдау дағдыларын қалыптастыруға; алынған шешімдердің сапасын бағалауға бағытталған. Оқушылар деректерді модельдеу және болжау, үлкен ақпарат ағындарының заңдылықтарын анықтауды, Data Mining құралдарын пайдалану және осы технологияның нәтижелерін көрсетуді үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақстанның ежелгі тарихы

    Пән Қазақстан тарихының тас, қола және темір ғасырларына қатысты білім және тарихи материалдармен, көшпелі өркениеттер және олардың отырықшы-егінші халықтармен өзара әрекеттестігі туралы теориялар мен жұмыс дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи этнология

    Пән этникалық топтардың жіктелуін, этникалық топтардың қызмет ету механизмдерін, өзін-өзі ұйымдастыру және этникалық топтардың өзгеретін табиғи және әлеуметтік-мәдени ортаға бейімделуін, антропогенез және этногенез процестерін, сондай-ақ этникалықтың негізгі теорияларын оқып-үйретеді. Курста этностың табиғи-биологиялық сипаты туралы Л.Гумилевтің көзқарасына ерекше назар аударылады. Білім алушылар тарихи зерттеулерде этнологиялық тәсілдерді қолдану ерекшеліктерін білетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Еуропа мен Америка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы

    Пән буржуазиялық мемлекеттердің қалыптасуы мен дамуы кезіндегі Еуропа мен Америка елдерінің тарихи-саяси және әлеуметтік-экономикалық дамуының көптеген мәселелерін зерттеуге бағытталған. Курсты оқып-үйрену кезінде заманауи постиндустриалды қоғамның қалыптасу мәселелеріне, әлемдік әскери-саяси қақтығыстарға, саяси және әлеуметтік-экономикалық құрылымдардың эволюциясына, қазіргі заманның жаһандық мәселелеріне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Араб графикасының негіздері

    Пән араб жазуына негізделген қазақ алфавитінің негізгі даму кезеңдерін оқып-үйренуге бағытталған. Білім алушылар X-XI ғасырлардан бастап түркі халқы қолдана бастаған араб тілінің дыбыстық жүйесі мен грамматикалық құрылымы негізінде жасалған араб жазуы - кадиммен, орта ғасырларда араб алфавитін пайдаланып жазылған әдеби ескерткіштермен танысады. Олар араб алфавитінің құрамын және араб әріптерін жазуда каллиграфиялық шеберлікке үйретудің әдістемелік техникасын үйренетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Түрік халықтарының тарихы

    Пән білім алушыларда түркі халықтарының қалыптасуы мен даму процесі туралы ғылыми түсінік қалыптастыруға, әлем тарихының құрамдас бөлігі ретінде түркілердің тарихын зерттеуге бағытталған. Курс түркі халықтарының тарихы саласындағы нақты білімді, түркі халықтары тарихының даму заңдылықтары мен әртүрлі өркениеттер жағдайындағы дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі түркі қоғамдарының қызмет ету ерекшеліктері туралы түсініктерді, түркі тарихы мен мәдениетінің әлемдік және қазақ өркениетіндегі рөлі мен орнын анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігін сақтау негіздері

    Пән тіршілік әрекетінің зиянсыз және қауіпсіз жағдайларын жасау үшін қажетті білімдер мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған; табиғи және техногендік сипаттағы қауіп-қатерлердің ықтимал салдарларынан халықты қорғау бойынша ТЖ жағдайында дұрыс шешімдерді болжау және қабылдау; тіршілік циклінің барлық сатыларында адам қызметінің қолайлы жағдайлары мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білім.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Археология

    Пән археология ғылымының негізгі даму кезеңдері, археологиялық кезеңдестіру, археологиялық ескерткіштердің типтері мен оларды зерттеу әдістері туралы білімді қалыптастыруға; әлемдік өркениеттің дамуындағы Қазақстанның археологиялық ескерткіштері мен мәдениеттерінің орнын анықтауға бағытталған. Пәнді игеру барысында білім алушылар далалық зерттеулерді жүргізу әдістемесімен танысып, заттарды камералдық өңдеу мен есептік құжаттарды толтыру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі заманғы шет мемлекеттер тарихының өзекті мәселелері

    Пәнді оқып-үйрену барысында білім алушылар қазіргі заман кезеңіндегі Еуропа мен Америка елдерінің экономикалық, саяси және мәдени тарихының өзара байланысын игереді, Еуропа мен Америка елдерінің әлемдік тарихи үдерістегі орнын анықтайды, шет мемлекеттердің қазіргі заман тарихындағы даулы мәселелердің тарихнамасын оқып-үйренеді; сабақтар барысында қазіргі заманның маңызды оқиғалары туралы мәселелер мен дереккөздерді талдауға машықтанады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Музей ісі және тарихи-мәдени мұраны сақтау

    Пән мұражайлардың елдің мәдени мұрасын тіркеуді, сақтауды, қорғауды және пайдалануды оқып үйренуге; мұражай қорларын жинау, ғылыми сипаттау, сақтау және сақтау дағдыларын дамытуға; мәдени-тарихи мұраны барынша сақтауға кепілдік беретін мұражайдан тыс жерлердегі тарихи және мәдени ескерткіштерді консервациялауға және анықтауға, сақтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи өлкетану

    Пән тарихи өлкетанудың теориялық мәселелерін, оның ішінде: «тарихи өлкетану» ұғымын, оның зерттеу пәні мен объектісін, өлкетану қызметінің функцияларын, тарихи өлкетанудың заттай, ауызша және жазбаша дереккөздерін оқып-үйретеді. Пәнді оқу барысында тарихи-өлкетану жұмыстарының тарихи ерекшеліктерімен, түрлері мен формаларына, сондай-ақ экскурсиялық іс-шараларда өлкетану экспозицияларын қолданумен өлкетану іздеу әдістемесіне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемдік мәдениет контексіндегі Абай мен Шәкәрім мұрасы

    Пән Абай мен Шәкәрімнің философиялық-діни мұрасын әлемдік мәдениет пен философия контекстінде зерттеуге бағытталған. "Толық адам" тұжырымдамасында тұжырымдалған Абай идеялары үлкен философиялық мазмұнға толы және заманауи дәуірдегі адамның қалыптасуы мен қалыптасуында, ең жақсы адами қасиеттерге және шығармашылық дамуға қабілеттілікке ие. Студенттер Шәкәрімнің философиялық-діни көзқарастарын, сондай-ақ ұлы қазақ ойшылдарының Әлемдік философиялық дәстүр мен мәдениеттің дамуына қосқан үлесін түсінеді және талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Орталық Азияның ежелгі тарихы

    Пән тас дәуірі ескерткіштерінен басталған Орта Азия мемлекеттерінің ежелгі тарихын, темір дәуіріндегі тайпалық одақтар тарихын және аймақтағы алғашқы өркениеттер орталықтарының пайда болуын, қалыптасуы мен дамуын оқып-үйренуге бағытталған. Орталық Азияның ежелгі тарихын ашып көрсететін әр түрлі дерек көздерінің сипаттамаларына үлкен назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Гуманитарлық зерттеулердегі сандық технологиялар

    Пән гуманитарлық зерттеулердегі сандық технологиялардың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып-үйренуге, білім алушылардың әлемдік компьютерлік желілерде ақпаратпен жұмыс істеу қабілеттерін кеңейтуге; гуманитарлық саладағы ғылыми зерттеулерге қажетті қазіргі заманауи ақпараттық технологияларды меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Web картографиялау

    Пән Интернет желісінде географиялық ақпараттық жүйелермен ұсынылатын карталарды құру және пайдалану процесін зерттеуге, түрлі ашық Веб-ГАЖ-мен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын, Веб-ГАЖ мүмкіндіктерін, деректер құрылымы мен модельдерін практикалық қолдануға, кеңістіктік деректерді талдауға, визуализация әдістері мен құралдарын, жобалау кезеңдері мен ережелерін игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қоғамдық сананы жаңғырту

    Пән жастардың бойында қазақстандық патриотизм құндылықтарын, белсенді азаматтық және әлеуметтік жауапкершілікті, жан-жақты дамыған үйлесімді тұлғаны қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент қазақстандық қоғамды жаңғырту бойынша стратегиялық құжаттарды талдай білуі керек; жалпы әлемдік өркениетті дамудағы отандық мәдениеттің әлеуетін бағалай білуі керек.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қоғамға қызмет көрсету

    Бұл пән волонтерлікті, жастардың волонтерлік бағдарламасын, қоғамның нақты сын-қатерлерін сыни тұрғыдан түсіну қабілетін, өзінің жеке қасиеттерін ұғыну мен дамытуды, шешім қабылдаудың тәуелсіздігін, ынтымақтастық пен командалық жұмыс қажеттілігін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлы тарих

    Пән сандық басылымдардың теориясы мен тәжірибесін, тарихи зерттеулерді талдау және мәліметтерді визуалдау үшін қажетті сандық медиа және компьютерлік технологияларды оқып – үйренуге бағытталған, Білім алушылар тарихи-мәдени мұра ескерткіштерін цифрлық форматқа аударуды, тарихи дерек көздерін цифрландыру нәтижелерін Интернетте жариялауды, ғалым-тарихшылар үшін тарихты ғылым ретінде дамытуға көмектесетін жаңа зерттеу құралдарын жасауды үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи мәтіндерді талдаудың цифрлық әдістері

    Пән тарихи дереккөздерді талдаудың сандық әдістерін, мәтіндерді жіктеу және сапасын бағалауды, мәтіндерді тақырыптық модельдеу процедураларын, қажетті ақпаратты бөліп алуға, гипермәтінді және оның сандық талдауға арналған мүмкіндіктерін, ерекшеліктерін, әдістемелерін және контент-талдау техникасын, мәтіндерді контент-талдауды компьютермен жүргізу дағдыларын алуды оқып-үйренуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Тарихи бағдарланған мәліметтер қорын жобалау

    Пән мәліметтер базасы мен банктерді (картографиялық, статистикалық, реляциялық т.б.) басқару жүйесін, қолданбалы бағдарламалар мен қосымшаларды, гуманитарлық ғылымдарды зерделеудегі ақпараттық және файлдық жүйелерді оқуға бағытталған. Пәннің курсында тарихи пәндер шеңберіндегі мәліметтер базасының моделі, архитектурасы мен жобалауы зерделенеді; ER-диаграмма, график, реляциялық кестелердің интерфейсі мен кілттерін жасау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қосалқы тарихи пәндер

    Пән адамзат қоғамының тарихын тереңірек түсінуге және зерттеуге мүмкіндік беретін қосалқы тарихи пәндер кешенін (палеография, эпиграфия, хронология, сфрагистика, нумизматика, метрология, геральдика, генеология, топонимика және т.б.) оқып үйренуге бағытталған. Білім алушылар жазбаша дерек көздердің пайда болу уақыты мен тұпнұсқалығын анықтайды, генология, геральдика және тағы басқалардың ережелерін қолдана отырып, шежіре мен елтаңбалар құрастыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи зерттеулердегі жобалық құралдар

    Пән жобалау қызметін ұйымдастыру және жоспарлау принциптерін, мақсаттары мен міндеттерін, мазмұнын, құрылымын оқып-үйренуге; жоба тақырыбын таңдау дағдыларын меңгеруге, ақпараттық технологияларды қолданумен, отандық және шетелдік ғалымдардың заманауи жетістіктерін есепке ала отырып, материалды ғылыми іздеу және талдау дағдыларын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан тарихының деректануы мен тарихнамасы

    Пән Қазақстан тарихының деректемесі мен тарихнамасының қалыптасуы мен даму мәселесін, деректермен және ғылыми зерттеулермен жұмыс жасаудың қағидалары мен әдістерін зерттеуге, Қазақстан тарихы бойынша деректер мен зерттеушілердің еңбектерін топтау және жүйелеу, деректемілік зерттеулердің түрлі әдістерін қолдану, «тарихи факт» және «тарихи дерек» ұғымдарынын арақатынасын ұғыну бойынша біліктерді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушылар Қазақстан тарихының негізгі мәселелері бойынша отандық және шетел ғалымдарының еңбектеріне талдау жасау дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік-экономикалық тарихы: көздері, зерттеу тәсілдері мен әдістері

    Пән заманауи экономиканың қалыптасуына әсер еткен әлеуметтік-экономикалық құбылыстарды бағалауға және оқып – үйренуге бағытталған. Курстың мазмұны пәнаралық сипатқа ие және әлеуметтік тарих пен экономикалық институттар тарихының тоғысында құрылған, әлеуметтік-экономикалық өзгерістер аясында тарихи процестерді зерттеудің негізгі теориялары мен принциптерін ашады. Маңызды назар, дереккөздерге, сондай-ақ әлеуметтік-экономикалық процестерді тарихи тұрғыдан түсінудің заманауи әдістері мен заманауи зерттеу тәсілдеріне бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Ежелгі дүние тарихы

    Пән б.з.д. 4 мың ж. бастап б.з. 1 мың ж.ортасына дейінгі аралықтағы Азия, Солтүстік Африка және Европадағы ежелгі мемлекеттер мен өркениеттердің тарихын, протомемлекеттердің, социогенездің қалыптасу үрдісі мәселелерін, негізгі кезеңдері мен даму заңдылықтарын, ежелгі шығыс және антикалық өркениетердің адамзат тарихындағы рөлін, олардың мәдени және тарихи ерекшелігі тұрғысында зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақстанның жаңа тарихы

    Пән жаңа кезеңдегі Қазақстан тарихын, оның ішінде XVII ғасырдың бірінші жартысы мен XX ғасырдың басындағы ішкі саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуды, Қазақстанның көрші мемлекеттермен өзара қарым – қатынасын, қазақ жерлерінің Ресей империясына қосылу үрдісін, ХІХ ғасырдың 60-90-жылдарындағы әкімшілік-аумақтық, сот реформаларын, қазақ халқының ұлт-азаттық күресін, капиталистік қатынастардың пайда болуы мен дамуын, Қазақстанның 1905-1907 жылдардағы революцияға қатысуын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеу және жобалау қызметіндегі цифрлық мүмкіндіктер

    Пән сандық технологиялардың жаңа құралдарын оқып-үйренуге және қолдануға, қолданыстағы тұжырымдамалар мен ІТ технологиялардың негізгі әдістерін қарастыруға бағытталған; білім алушылардың алған білімдері мен дағдыларын ғылыми-зерттеу және жобалау іс-әрекетінде, білім беру саласында, мұражай мен мұрағат мекемелерінде заманауи шындыққа сәйкес қолдануға бағдарланған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері

    Пән экономикалық категориялар мен экономикалық заңдардың талаптарын, нарықтық экономиканың өзін-өзі реттеу құралдарын, экономиканы мемлекеттік реттеудің рөлі мен орнын, сондай-ақ Қазақстан Республикасында серпінді дамып келе жатқан нарықтық экономиканың әлеуметтік бағдарланған моделінің ерекшеліктері мен басымдықтарын зерделеуге бағытталған. Кәсіпкерлік идеяларды іске асырудың, кәсіпкерлік қызметті жоспарлаудың, өнеркәсіптік және коммерциялық қызмет нысандарын іске асырудың практикалық мәселелеріне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Виртуалды мұрағаттар, мұражайлар, кітапханаларды құру негіздері

    Пән виртуалды технологиялардың пайда болу және даму тарихын, оларды виртуалды мұрағаттар, мұражайлар мен кітапханаларды қалыптастыру үшін пайдалануды оқып-үйренуге бағытталған. Білім алушылар «виртуалды мұражай», «виртуалды мұрағат», «виртуалды кітапхана» ұғымдарын, олардың ерекшеліктерін, функциялары мен міндеттерін қарастырады, виртуалды объектілердің қоғамның мәдени мұрасын сақтауда, тарихи орындар туралы білімді насихаттауда және жастарды тәрбиелеудегі маңыздылығына көз жеткізеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның ортағасырлар тарихы

    Пән ортағасырлардағы Қазақстан аумағындағы мемелекеттердің және Қазақ хандығының тарихын оқытуға бағытталған. Бұл мемлекеттердің құрамындағы тайпалардың этногенезі мен аумақтық шекарасы мәселелері деректанушылық негізде зерделенеді. Ортағасырлық Қазақстан аумағындағы мемлекеттердің қалыптасуы, ішкі және сыртқы саясаты қарастыралады. Қазақ халқының этногенезі және оның тарихнамалық аспектісі анықталады. Сонымен қатар, Қазақстанның VI-XII ғғ. әлемдік өркениеттілік үрдістегі алатын орны мен ықпалын, дамыған ортағасырлық мемлекеттердің мәдени дамуын, қазақ халқының материалды және рухани мәдениетін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Алғашқы қауым тарихы

    Пән антропо- және социогенез үрдістері,қазіргі адамның көне тегінен бастап алғашқы өркениеттер қалыптасуына дейінгі адамзаттың тарихи дамуындағы басты үрдістер туралы тұтастай түсінікті қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылар пәннің курсын оқу барысында алғашқы қауымдық қоғам тарихының кезеңдестірулері, негізгі дәуірлері, географиялық атаулары мен алғашқы қауым тарихын зерттеушілер қолданатын терминологиялық аппараты сондай-ақ, алғашқы қауым тарихын зерттеудегі негізгі әдіснамалық тұжырымдар мен зерттеушілік мектептер туралы білім алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Бұл пән білім алушылардың қоғамдағы діннің рөлін түсінуін қалыптастыруға, діни өмір формаларының алуан түрлілігін қарастыруға бағытталған. Осы пән аясында студенттер дінтану ойының тарихымен танысады, бұл оларға діннің әлеуметтік мәнін, оның құрылымын, функцияларын түсінуге мүмкіндік береді. Білім алушылардың назарында әлемдік және ұлттық діндер, діни мәтіндердің мазмұны мен құрылу тарихы, діни лидерлердің өмірбаяны болады. Пән бойынша Қазақстандағы діни өмірдің динамикасы мен мазмұнын зерттеуге ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Адамзаттың тарихқа дейінгі эволюциясы

    Пән адамның биологиялық түр ретінде пайда болу процесін, адамзат қоғамының генезисі мен оның әлеуметтік құрылымының эволюциясын, шаруашылықтың алғашқы формаларын, материалдық және рухани мәдениетін оқып-үйренуге бағытталған. Білім алушылар «тарихқа дейінгі кезең» терминінің пайда болу тарихымен, дереккөздің сипаттамалық ерекшеліктерімен, мерзімдік шеңберімен және осы кезеңнің кезеңдеумен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Гуманитарлық білімнің даму тарихы

    Пән гуманитарлық білімнің тарихын; оның жалпы адамзаттық және аймақтық дамудағы орны мен рөлін; әлеуметтік шындықтың әр түрлі бағыттарының дамуына гуманитарлық ғылымдардың әсерін; ретроспективті талдау негізінде қазіргі гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері мен үрдістерін оқып-үйренуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері

    Пән құқықтық мәдениетті, жоғары саналы тәртіпті және болашақ мамандардың парасаттылығын қалыптастыруға, оларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекетті, экономиканы басқарудағы, құқықтық тәртіп пен ұйымшылдықты қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет ету бойынша білім жүйесімен танысуға және осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу және ғылыми зерттеулер негіздері

    Пән білім алушылардың академиялық жазу теориясы мен практикасын меңгеруіне, академиялық ортада тиімді қарым-қатынас жасау, академиялық және ғылыми мәтін жазу үшін қажетті ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттерді дамытуға, сондай-ақ білім алушыларда ғылыми мәдениетті, ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру және өткізу, бастапқы деректерді жинау, ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану және деректерді өңдеу, апробациялау, ресімдеу және зерттеу нәтижелерін практикаға енгізу саласындағы құзыреттер жүйесін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мұражайтану және мұрағаттану негіздері

    Пән ғылыми-зерттеушілік, ұйымдастырушылық-басқарушылық, жобалау және өндірістік қызметте өзінің көрінісін табатын мұражайлар, мұражай қызметі, мұрағаттану ғылымдарының негізгі теориялық ережелерімен таныстыруға бағытталған, Оқыту барысында білім алушыларда мұражай және мұрағат ісі тәжірибесінің теориялық және ғылыми-әдістемелік негіздері қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Азия мен Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы

    Пән капитализм эволюциясы процестерін талдау арқылы буржуазиялық мемлекеттердің қалыптасуы мен дамуы кезіндегі Азия мен Африка елдерінің тарихи-саяси және әлеуметтік-экономикалық дамуының көптеген мәселелерін кең шеңберде оқып-үйренуге бағытталған. Жаңа және қазіргі кезеңдегі заманауи жаһандық проблемаларға, әлеуметтік-экономикалық құрылымдар эволюциясындағы саяси жүйелердің қалыптасуы мен даму ерекшеліктеріне баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Азия және Африка елдерінің ортағасырлар тарихы

    Пән Азия және Африка елдерінің Ортағасырлар және Ерте жаңа замандағы V–XVII ғғ.алғашқы жартысы)фактілік тарихын, феодалдық қоғамдық жүйенің заңдылықтарын, оның Шығыс елдеріндегі ерекшеліктерін және дүниежүзілік тарихтың жалпы заңдылықтарын оқуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Батыс елдерінің ортағасырлар тарихы

    Пән ортағасырлар тарихының кезеңдерін және медиевистиканың дамуының негізгі бағыттарын зерделеуге; формациялық және өркениеттік көзқарастар қатынасын, тарихты зерттеудегі әдіснамалық тұжырымдар мен зерттеушілік мектептерді, қоғам, саяси институттар,экономика, дін, мәдениетте орын алған негізгі үрдістерді айқындауға; ортағасырлық өркениеттің тарихи және мәдени ерекшелігін ұғынуға, ортағасырлардың қазіргі қоғамдық-саяси шындыққа тигізген ықпалын анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мұрағаттану және мұражайтану: заманауи ақпараттық технологиялар

    Пән мұражайлар мен мұрағаттардың қалыптасу және даму тарихы, олардың тарихи даму заңдылықтарын ашудағы рөлі, мұрағаттық және мұражайлық құжаттарды өңдеу мен сақтау кезінде ақпараттық технологияларды қолдану жөнінде білімді қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылар дирижерлікті үйренеді қорларды компьютерлендіруді жүргізуді, мәліметтер базасын, мұражай және мұрағат сайттарын құруды, мұражай және мұрағат экспозицияларының ақпараттық-коммуникациялық мазмұнын арттыруды, қоғам тарихының сандық мұраларын сақтау жөніндегі білімдерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпарат жүйелерінің негіздері

    Пән «ақпараттық жүйелер» түсінігін, құрылымын, ақпараттық жүйелердің әр түрлі белгілері бойынша жіктелуін оқып-үйренуге бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушылар ақпаратты енгізу, іздеу, орналастыру және беру процедураларымен жабдықталған ақпараттық репозиторий ретінде ақпараттық жүйелер туралы түсінік қалыптастырады; заманауи ақпараттық жүйелердің құрылысы мен жұмыс істеу принциптерін меңгеру дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Тарихи антропология

    Пән тарихи антропологияның пайда болуы, тарихи антропологияның негізгі түсініктері, оның қоғамдық ғылымдар жүйесіндегі орны туралы әр түрлі көзқарастарды оқып-үйренуге бағытталған. Қазіргі тарихи-антропологиялық зерттеулердің негізгі бағыттары мен мәселелеріне, оның ішінде отандық, тарихты «антропологиялау» процесіне және оның микротарихты зерттеудегі рөліне үлкен назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Гуманитарлық ғылымдар мен тарихи-мәдени дереккөздерін өңдеу мен визуалдаудың заманауи мүмкіндіктерін ұғыну, цифрлық тарихи ресурстарды, виртуалды мұражайлар мен электрондық каталогтарды құрастыру.
  • Тарихи информатиканың, визуалды антропологияның, цифрлық тарихтың, цифрлық гуманитаристиканың, WEB-картографияның және тарих ғылымының дәстүрлі сипаттау әдістерінің әртүрлі тәсілдерін көрсету.
  • Тарих және басқа гуманитарлық ғылымдарда IT-технологияларды қолданудың теориялық және әдіснамалық негіздерін, цифрлық гуманитаристиканың құралдарын қолдану.
  • Диалог, хат алмасу, келіссөздер жүргізу, кәсіби міндеттерді шешу үшін мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау.
  • Нақты оқыту міндеттерін шешуде Data Sience, Data Miening бағдарламалық құралдарын, цифрлық тетіктері мен сервистерін, әдістерін қолдану.
  • Digital Humanities саласындағы зерттеу инфрақұрылымының негізгі әдістері және қағидаларымен жұмыс істеу.
  • Ақпарат пен дереккөздерді олардың сенімділігі, идеологиялық бағыты және ғылымилық тұрғысынан түсіндіру.
  • Экономикалық, құқықтық, діни, философиялық, мәдениеттанулық, психологиялық, саясаттанулық білім, кәсіби және қоғамдық қызметтегі менеджмент туралы ғылыми көзқарас негізінде тұлғалық дамуы үшін, оның ішінде өмірді, мәдениетті, қоршаған ортаны сақтау үшін еркіндік пен жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған идеяларды тудыру.
  • Тарихтың барлық кезеңдеріндегі дамудың тұтастығы мен сабақтастығын сипаттайтын негізгі оқиғалардың, құбылыстар мен үдерістердің мәнін талдау.
  • Дерекнамалық, тарихнамалық және этнографиялық, демографиялық материалдарды олардың мазмұнын объективті түсіндіру мақсатында жүйелеу.
  • Тарихи білімді пәнаралық зерттеулермен біріктіру.
Top