Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10107 Педиатрия в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті

  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты студенттердің таңдаған мамандығының негіздерін игеруге деген мотивациялық белсенділігін қалыптастыру болып табылады. Осыған байланысты, оқыту аясында студенттердің оқу іс-әрекетіне саналы көзқараспен қарауына, заманауи кәсіби білім алу қажеттілігін ынталандыруға ықпал ететін тұтас кәсіби дүниетанымның қалыптасуы болжанады. Пәннің мазмұны науқастарға медициналық көмек көрсету процесімен байланысты клиникалық және ұйымдастырушылық-әдістемелік мәселелердің жиынтығын қамтиды, осыған байланысты денсаулық сақтау жүйесін ұйымдастыру модельдерін, мейірбике ісінің қазіргі заманғы тұрғысынан клиникадағы науқастарды күту мәселелерін, медициналық манипуляцияларды, динамикалық бақылау және науқастарды күту принциптерін, реанимациялық көмек көрсетудің ұйымдастырушылық және техникалық аспектілерін зерделеу көзделеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Анатомия - 1
    Несиелер: 6

    Морфологиялық пәндер модулі шеңберінде пәнді зерделеу кейіннен клиникалық пәндерді тиімді зерделеу үшін іргелі негіздерді қалыптастыру мақсатында көзделеді. Пәнді оқу аясында оқу материалы адам ағзасының анатомиялық және функционалдық жүйелерінің құрылымы мен функциялары туралы заманауи мәліметтермен ұсынылады. Пәннің форматы функционалдық жүйелердің анатомиялық-физиологиялық, топографиялық аспектілерін, сондай-ақ адам ағзасы құрылымының жас, гендерлік және конституциялық ерекшеліктерін зерттеуді көздейді. Пән бөлімдерін зерттеу дәйектілігі жалпыға бірдей қабылданған және тірек-қимыл, ас қорыту, тыныс алу, урогенитальды және жүрек-тамыр жүйелерін зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Медициналық химия
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты-биологиялық жүйелерде жүретін химиялық және физика-химиялық процестерді кешенді ғылыми қабылдауды қалыптастыру. Пәнді оқу қазіргі ғылыми идеялар негізінде тірі жүйелердің жұмыс істеуінің күрделі тетіктерін және патологиялық жағдайлардың себептерін түсінуге мүмкіндік береді. Пәнді зерделеу шеңберінде бірқатар медициналық-биологиялық және арнайы пәндерді шешу үшін әдістер мен құзыреттердің кең жиынтығын әзірлеуге ықпал ететін теориялық базаны қалыптастыру көзделеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Міңез құлық ғылымдары
    Несиелер: 2

    Қазіргі анықтамаға сәйкес, "мінез-құлық медицинасы" - бұл физикалық денсаулыққа қол жеткізу және сақтау тәсілдерін концептуалды тәсілмен біріктіретін Пәнаралық ғылыми-зерттеу және қолданбалы сала. Қысқартылған түрде пәннің мазмұны медициналық психологияның, әлеуметтанудың, биостатистиканың, эпидемиологияның, гигиенаның, денсаулық сақтаудың медициналық проблемалардың пайда болуының, таралуының және салдарының әлеуметтік-экономикалық, мәдени-демографиялық себептерін түсіну үшін қажетті құралдардың динамикалық жиынтығын қамтиды. Популяциялық медицинаның міндеттері аурулардың алдын алу (алдын алу), халықтың өмір сүру сапасын ұзарту және жақсарту және т.б. осы контексте пәнді оқу аясында салауатты өмір салтын насихаттау, жаман әдеттер мен девиантты мінез-құлық формаларын эррадикациялау, пациенттер үшін білім беру мектептерін ұйымдастыру бағдарламаларының кешенін іске асыруға бағытталған және пәндердің түйісуіне негізделген Дағдылар мен дағдылардың кең спектрін қалыптастыру болжанады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гистология 1
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу білім алушыларда клиникалық пәндерді тиімді зерделеу үшін негіз болып табылатын адам ағзасының жасушалық, тіндік және ағзалық жүйелерінің құрылымдық-функционалдық морфологиясы туралы іргелі білімді қалыптастыруға бағытталған. Зерттелетін пәннің ерекшелігі теориялық анатомиялық және физиологиялық сипаттамаларды зерттеумен қатар, гистологиялық препараттарды микроскопиялық зерттеудің тұрақты дағдыларын игеруді қамтиды. Пән шеңберіндегі оқу бағдарламасының мазмұны екі бөлікке бөлінуімен анықталады, олардың біріншісі гистологияның кіріспе аспектілерін, цитологияны, эмбриологияны, жүрек-тамыр, қан өндіру, иммундық және жүйке жүйелерінің гистологиялық құрылымын қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Медициналық биофизика
    Несиелер: 3

    Стандартты және стандартты емес кәсіби медициналық-биологиялық проблемаларды шешуде физика-химиялық тәсілдерді практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыру жоғары медициналық білімнің мақсатты міндеттерінің бірі болып табылады. Қойылған мақсаттарға тиімді қол жеткізу сипатталған пәнді білім беру бағдарламасы аясында оқуға ықпал етеді. Пәнді зерделеу аясында медицинада биофизикалық зерттеу әдістерін қолдану, цитомембраналардың ультрақұрылымы мен өткізгіштігін, ағзаның физиологиялық жүйелерінің жұмыс істеуінің биофизикалық негіздерін зерттеу, физикалық факторлардың зиянды әсерінің нәтижелерін бағалау жазықтығында құзыреттердің қалыптасуы болжанады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Молекулярлық және жасушалық биология, медициналық генетика
    Несиелер: 6

    Пәннің білім беру бағдарламасының мазмұнына қосылуы бірқатар объективті себептерге байланысты. Атап айтқанда, тірі организмнің жұмыс істеу тетіктерін түсінуді қалыптастыру үшін өте маңызды ретінде білім алушылардың іргелі молекулалық-биологиялық процестердің мәнін игеру қажеттілігі. Мазмұнына сәйкес эукариоттар геномдарының құрылымы, вирустар, ДНҚ құрылымының зақымдану және репарация механизмдері, жасушалық циклды реттеудің молекулалық негіздері, канцерогенез мәселелері бойынша теориялық білімді жүйелеу көзделеді. Пәнді зерделеу шеңберінде кәсіби клиникалық практикада молекулярлық-биологиялық аспектілерді қолдану мүмкіндіктері мен перспективалары туралы түсініктерді қалыптастыру болжанады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биохимия
    Несиелер: 6

    Биологиялық химия жоғары білікті дәрігердің сапалы дайындығын қамтамасыз ететін іргелі пәндердің бірі болып табылады, өйткені клиникалық ойлауды қалыптастыру процесінде осы саладағы теориялық білім мен практикалық дағдылар маңызды рөл атқарады. Осыған байланысты пәнді зерттеудің негізгі мақсаты өмірдің химиялық негіздерін зерттеудегі биологиялық химия жетістіктерінің іргелі рөлін түсіну қажеттілігі болып табылады. Пән бағдарламасы шеңберінде негізгі мәселелерді зерттеу және адам ағзасының физиологиялық процестерінің биохимиялық негіздері, ақуыздар, майлар, көмірсулар, витаминдер, гормондар метаболизмі сияқты клиникалық Биохимияның бірқатар өзекті мәселелерінде дағдыларды игеру болжанады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гистология 2
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу білім алушыларда клиникалық пәндерді тиімді зерделеу үшін негіз болып табылатын адам ағзасының жасушалық, тіндік және ағзалық жүйелерінің құрылымдық-функционалдық морфологиясы туралы іргелі білімді қалыптастыруға бағытталған. Зерттелетін пәннің ерекшелігі теориялық анатомиялық және физиологиялық сипаттамаларды зерттеумен қатар, гистологиялық препараттарды микроскопиялық зерттеудің тұрақты дағдыларын игеруді қамтиды. Пән шеңберіндегі оқу бағдарламасының мазмұны екі бөлікке бөлінуімен анықталады, олардың біріншісі эпителий, без, дәнекер, шеміршек, сүйек және бұлшықет тіндерінің гистологиялық құрылымын зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Анатомия 2
    Несиелер: 5

    Морфологиялық пәндер модулі шеңберінде пәнді зерделеу кейіннен клиникалық пәндерді тиімді зерделеу үшін іргелі негіздерді қалыптастыру мақсатында көзделеді. Пәнді оқу аясында оқу материалы адам ағзасының анатомиялық және физиологиялық жүйелерінің құрылымы мен функциялары туралы заманауи мәліметтермен ұсынылады. Пәннің форматы органдар мен жүйелердің анатомиялық-функционалдық, топографиялық аспектілерін, сондай-ақ адам ағзасы құрылымының жас, гендерлік және конституциялық ерекшеліктерін зерттеуді көздейді. Орган жүйелерін зерттеу дәйектілігі жалпыға бірдей қабылданған және эндокриндік, орталық және перифериялық жүйке жүйелерін, сондай-ақ сезім мүшелері мен өткізгіш жолдардың анатомиясын зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Микробиология вирусологиямен
    Несиелер: 5

    Білім беру бағдарламасы шеңберінде пәнді зерделеу білім алушыларда құзыреттіліктің кең кешенін қалыптастырудың объективті қажеттілігіне бастамашылық жасалған, оларды іске асыру практикалық медицинаның жалпы соматикалық сегментінде де, клиникалық инфектология саласында да табысты клиникалық практикаға ықпал ететін болады. Пән бағдарламасын игеру шеңберінде жалпы микробиологияның өзекті бөлімдеріне, инфекция және иммунитет туралы ілімдерге, арнайы микробиологияға байланысты теориялық мәселелерді зерделеу көзделеді. Сонымен қатар, зерттелетін пәннің жеке үзіндісі медициналық микробиологияның теориялық және қолданбалы аспектілеріне арналған, ол инфекциялық ауруларды микробиологиялық, серологиялық және молекулалық-биологиялық диагностикалаудың заманауи әдістерін қамтитын маңызды ақпаратты қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы иммунология
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларда іргелі иммунология саласындағы іргелі теориялық білімді қалыптастыру және оларды кәсіби қызмет саласында практикалық қолдану болып табылады. Осы мақсатқа жету иммундық жүйені құрылымдық-функционалды ұйымдастыру, гистосәйкестіктің негізгі кешені және тіндердің генетикалық үйлесімділігін қамтамасыз ету, ағзаны генетикалық бөгде заттардан қорғауды қамтамасыз ететін жасушалық және гуморальдық факторлар, иммунопатология Мен клиникалық иммунологияның кейбір аспектілері сияқты негізгі мәселелерді қамтыған кезде пәнді оқыту аясында жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физиология
    Несиелер: 9

    Адам физиологиясы, оқу пәні ретінде кәсіби медициналық білім беру жүйесіндегі іргелі пәндердің бірі болып табылады және қазіргі кезеңде адам ағзасының физиологиялық функцияларын ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы ақпаратты қамтитын соңғы ақпаратты көрсетеді. Пәнді оқу аясында дененің әртүрлі жүйелерінің жұмыс істеу мәселелерін жүйелі түрде қарау ұсынылады. Пән бағдарламасына сәйкес жасушаның жалпы физиологиясын, жүйке жүйесінің интегративті функциясын, энергия алмасуы мен терморегуляция ерекшеліктерін, сондай-ақ адам ағзасының жеке анатомиялық және функционалдық жүйелерінің жұмыс істеу негіздерін зерттеу реттеледі. Жүйелердің функционалды жағдайын зерттеу әдістері және олардың емдеу-диагностикалық процесс контекстіндегі рөлі бөлек қарастыруды қажет етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Патологиялық анатомия 1
    Несиелер: 4

    Патологиялық анатомия жалпы патологияның ажырамас бөлігі бола отырып, биология мен медицинаның айтарлықтай интеграцияланған саласы болып табылады, соған байланысты аурудың әртүрлі аспектілерін, аурудың қалыптасуының құрылымдық негіздерін зерттеумен айналысады. Пәнді зерделеу қажеттілігі көбінесе патологиялық процестердің субстраты мен патологиялық синдромдар мен аурулардың құрамы арасындағы тығыз байланыстың болуына байланысты. Пәнді оқу аясында жасуша патологиясы және адам ағзасындағы жалпы патологиялық процестердің морфологиясы туралы идеяларды қалыптастыру және жүйелеу болжанады. Пәннің әдіснамалық ерекшелігі-материалды теориялық зерттеудің ультра құрылымдық және тіндік деңгейлердегі әртүрлі патологиялық процестерді сипаттау дағдыларын игерумен үйлесуі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Патологиялық физиология 1
    Несиелер: 4

    Жалпы патофизиология-бұл аурулардың пайда болуының, дамуының және нәтижесінің жалпы заңдылықтарын зерттейтін интеграцияланған және іргелі биомедициналық ғылым. Бұл пән медицинаның теориялық негізін білдіре отырып, негізгі теориялық пәндерді бірқатар клиникалық пәндермен біріктіреді. Пәннің мазмұнын зерделеу нәтижелері жалпы нозология, жасуша патофизиологиясы, үлгілік патологиялық процестердің патофизиологиясы, иммунопатология мәселелері, ісіктердің аллергологиясы мен патофизиологиясы сияқты маңызды салаларда бастапқы құзыреттерді қалыптастыруға ықпал ететін болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Патологиялық анатомия 2
    Несиелер: 5

    Оқу пәнін игеру шеңберінде алынған білім мен дағдыларды клиникалық практикада тиімді қолдану мақсатында клиникалық медицинаның теориялық негіздерін терең түсіну үшін аурулардың этио-патогенетикалық аспектілерін, морфологиялық субстратын зерттеу көзделеді. Оқу материалын теориялық игеру және дағдыларды игеру аясында адамның өмір сүру жағдайының өзгеруі және нақты терапия нәтижесінде пайда болатын аурулардың сапалық өзгерістерін зерттеу құзыреттіліктерін қалыптастыру болжанады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Патологиялық физиология 2
    Несиелер: 5

    Пәнді зерделеу шеңберінде үлгілік патологиялық процестердің пайда болу тетіктеріне жүйелі талдау жүргізуге және клиникалық ойлау негіздерін қалыптастыруға ықпал ететін құзыреттерді қалыптастыру көзделеді. Сонымен қатар, әр түрлі жас топтарындағы пациенттерді диагностикалау, емдеу, Оңалту және алдын-алу әдістерін дұрыс таңдау дағдыларын дамыту оқытудың таңдаулы нәтижелері болып табылады. Пәнді игеру барысында адам ағзасының органикалық жүйелерінің функционалды жағдайын бағалау, заманауи диагностикалық технологиялардың нәтижелерін, клиникалық және зертханалық зерттеулердің нәтижелерін талдау және түсіндіру, патологиялық процестердің дамуының ықтимал себептері мен механизмдері туралы қорытынды жасау үшін әдіснамалық негіз қалыптастыру болжанады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педиатриядағы клиникалық-зертханалық диагностика
    Несиелер: 3

    Қазіргі кезеңде клиникалық Зертханалық диагностика Клиникалық медицинаның маңызды бөлімі болып табылады, оның негізгі мақсаты қазіргі диагностикалық технологиялардың кең спектрін әзірлеу және тәжірибеге енгізу болып табылады. Пәннің мазмұнын игеру Клиникалық-зертханалық зерттеу бағдарламасын ғылыми негізделген анықтауға, терапияның тиімділігін бағалау және бала жасындағы аурулардың болжамын анықтау аясында алынған нәтижелерді сенімді түсіндіруге бағытталған зертханалық диагностика саласындағы теориялық білімді жүйелеуге және практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педиатриядағы визуалды диагностика
    Несиелер: 3

    Пәнді білім беру бағдарламасының мазмұнына енгізу қажеттілігі қазіргі клиникалық педиатрияның барлық бағыттарындағы сәулелік диагностика технологияларының клиникалық-диагностикалық маңыздылығының артуының айқын фактісіне байланысты. Осыған байланысты балалардың функционалдық жүйелерінің сәулелік анатомиясы саласында, көрсеткіштерді анықтау және рентгенографиялық зерттеу жүргізу, компьютерлік және магниттік-резонанстық томография мәселелерінде теориялық білімді жүйелеу және дағдыларды игеру мақсатында осы өзекті пәнді зерделеу қажет болып көрінеді. Пән аясында радиациялық диагностиканың әртүрлі әдістерінің диагностикалық мүмкіндіктеріне, радиациялық семиотикаға және зақымдану синдромологиясына және бала жасындағы жалпы ауруларға арналған теориялық және практикалық аспектілерді қарастыру ұсынылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ішкі аурулар пропедевтикасы
    Несиелер: 4

    Ішкі аурулар пропедевтикасы бүгінгі күні клиницист дәрігердің практикалық қызметінің негізгі бөлімі болып табылады. Клиниктің кәсіби қызметі барысында физикалық зерттеу әдістері дәрігердің арсеналында жетекші орын алады және сәтті диагностикалық қызметтің атрибуты болып табылады. Пән шеңберінде клиникалық-анамнестикалық деректерді жинаудың, науқасты объективті физикалық тексерудің, ағзалар мен функционалдық жүйелердің зақымдану синдромдарын анықтаудың, Клиникалық-зертханалық және аспаптық тексеру нәтижелерін дұрыс түсіндірудің, аурудың академиялық оқу тарихын ресімдеу түрінде медициналық құжаттаманы жүргізудің практикалық дағдыларын игеру болжанады. Осы пәннің маңызды мақсаттарының бірі емдеу-диагностикалық процесс барысында пациенттермен өзара қарым-қатынасты оңтайландыруға мүмкіндік беретін коммуникативтік дағдыларды жетілдіру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалар ауруларының пропедевтикасы
    Несиелер: 8

    Балалар ауруларының пропедевтикасы-болашақ дәрігерді клиникалық даярлау процесінің барлық компоненттерінің ажырамас бөлігі. Пәннің мазмұны функционалды жүйелердің зақымдану семиотикасын зерттеумен қатар, жоғары сезімтал және нақты диагностикалық технологиялардың қарқынды даму қарқынына қарамастан, мәні мен маңызы жоғары болып табылатын баланы объективті физикалық тексерудің практикалық дағдыларын игеруді қамтиды. Пәннің мазмұны баланың өсуі мен дамуын үйлестіру мәселелерін, жас аспектісіндегі жүйелердің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін, сау баланы тамақтандыру мәселелерін зерттеуге бағытталған. Пәннің жеке бөлімі синдромдардың этиопатогенезін және бала жасындағы аурулардың жекелеген нозологиялық түрлерін, клиникалық-зертханалық және аспаптық диагностика мәселелерін зерттеуге, аурудың академиялық оқу тарихын жазуға арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Фармакология
    Несиелер: 8

    Пәнді зерделеу қажеттілігі қазіргі клиникалық медицинада емдеудің жоғары тиімді технологияларының бірі ретінде фармакология және ұтымды фармакотерапия саласындағы құзыреттерді қалыптастырудың орындылығымен түсіндіріледі. Пәнді оқу аясында әр түрлі дәрі-дәрмектердің фармакодинамикалық және фармакокинетикалық сипаттамалары туралы теориялық білімдердің тұтас көрінісін қалыптастыру және жүйелеу болжануда, бұл балалардың әртүрлі ауруларының фармакотерапия протгораммасының құрамын ұтымды таңдауға және анықтауға мүмкіндік береді. Пәнді игеру аясында теориялық аспектілерді зерттеумен қатар, Бағдарлама мазмұнында практикалық бөлім қарастырылған, оның нәтижелері бойынша фармакотерапия бағдарламасының мазмұнын таңдау және рецепт бойынша құжаттаманы рәсімдеу дағдыларын игеру болжанады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биостатистика
    Несиелер: 2

    Пәнді оқытудың мақсаты медициналық практикада статистикалық талдау әдістерін қолдану бойынша теориялық білім мен бастапқы дағдыларды игеру болып табылады. Пән аясында медициналық биостатистиканың негізгі мәселелері қарастырылады, оның ішінде Халық денсаулығы туралы ақпарат көздері, статистикалық талдау негіздері туралы тұтас түсінік жасауға мүмкіндік беретін ықтималдық теориясының элементтері бар. Сонымен қатар, пән аясында деректер базасын статистикалық өңдеудің бағдарламалық пакеттері платформасында алгоритмдер мен жұмыс әдістерін әзірлеуді көздейтін практикалық бөлім қарастырылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми менеджмент дәлелді медицинамен
    Несиелер: 3

    Қазіргі терминологиялық анықтамаға сәйкес дәлелді медицина-бұл ірі халықаралық клиникалық зерттеулерден алынған ғылыми ақпаратты жинау, талдау және түсіндірудің инновациялық технологиясы. Осыған байланысты, пән шеңберінде сапалы ғылыми зерттеулердің нәтижелеріне негізделе отырып, емдеу-диагностикалық және профилактикалық араласуларды орындаудың орындылығы туралы шешім қабылдауға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастыру көзделеді. Оқу пәнінің шеңберінде ғылыми-клиникалық медициналық ақпаратты іздеу, талдау және жинақтаудың заманауи технологияларын пайдалану тәсілдері мен дағдыларының кешенін игеру регламенттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қоғамдық денсаулық сақтау
    Несиелер: 3

    Пәнді білім беру бағдарламасының құрылымына енгізу бірқатар объективті себептерге байланысты, олардың арасында студенттердің қоғамдық денсаулықтың теориялық негіздерін, халыққа медициналық көмек көрсетудің ұйымдастырушылық модельдерін және халықтың денсаулығының негізгі тенденцияларын түсіну қажеттілігін атап өту қажет. Құрылымы мен мазмұны пәннің бірқатар орталық мәселелерін теориялық тұрғыдан қамтуды көздейді, олардың арасында халықтың қоғамдық денсаулығын зерттеу әдістемесін, санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылықты қамтамасыз ету принциптерін, міндетті медициналық сақтандыру негіздерін және денсаулық сақтау саласын қаржыландыруды бөліп көрсеткен жөн. Амбулаториялық және стационарлық жағдайларда медициналық-санитариялық алғашқы көмекті, мамандандырылған және жоғары мамандандырылған медициналық көмекті ұйымдастыру қағидаттарын қамтитын проблемалардың кең спектрі қаралады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жалпы гигиена
    Несиелер: 3

    Пәнді зерделеу шеңберінде практикалық медицина саласындағы гигиеналық міндеттер кешенін тиімді шешуге ықпал ететін теориялық білімді жүйелеу және құзыреттерді қалыптастыру көзделеді. Пәннің мазмұнына сәйкес қоршаған орта, су, топырақ, климат факторларының негізгі сипаттамаларын, гигиенадағы заманауи зерттеу әдістерін, гигиеналық бағалауды және халықтың ауру қаупін анықтауды ұйымдастыру тәсілдерін қарастыру болжанады. Пән мазмұнының жеке бөлігі тамақтану, еңбек, балалар мен жасөспірімдер гигиенасының өзекті мәселелеріне арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жалпы хирургия
    Несиелер: 3

    Пән шеңберінде асептиканы/антисептиканы сақтау мәселелерінде білім алушылардың дайындық сапасын айқындайтын хирургияның негіз қалаушы бөлімдерінде теориялық білімді жүйелеу және дағдыларды қалыптастыру, клиникалық ағымның, жара процесінің диагностикасы мен емінің ерекшеліктері, операциядан кейінгі және операциядан кейінгі кезеңдерде науқастарды даярлаудың жаңа тәсілдерін қолдану, алмастырушы гемотрансфузиялық терапияны ұйымдастыру және жүргізу қағидаттары көзделеді. Сонымен қатар, пән бағдарламасы хирургиялық аурулардың пайда болуының этио-патогенетикалық аспектілері, хирургиялық науқасты клиникалық және аспаптық тексерудің ерекшеліктері, хирургиялық емдеуді ұйымдастырудың заманауи принциптері сияқты өзекті теориялық және практикалық бөлімдерді қарастыруды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Эпидемиология
    Несиелер: 3

    Пәннің жалпы бөлімі шеңберінде эпидемиялық процесс туралы тұтас көзқарасты, эпидемиологиялық диагностиканың негізгі қағидаттарын және эпидемияға қарсы іс-шаралардың мазмұнын, эпидемияға қарсы жұмыс жүргізу әдіснамасын және медицинада популяциялық зерттеулерді көздейтін инфекциялық емес эпидемиология саласындағы құзыреттерді қалыптастыру болжанады. Пәннің арнайы бөлімінің мазмұнында маңызды бөлігі эпидемиологиялық қадағалауды ұйымдастыру және адам ауруларының клиникалық-патогенетикалық мәнін зерттеуге эпидемиологиялық көзқарас мәселелеріне арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Топографиялық анатомия оперативті хирургиямен
    Несиелер: 4

    Оқу пәнін білім беру бағдарламасының мазмұнына енгізудің мақсатты мақсаты клиникалық медицинаның анатомиялық-хирургиялық бөлімінің теориялық және практикалық аспектілерінде студенттердің дайындығын жақсартудың объективті қажеттілігі болды, бұл хирургиялық бағыттағы пәндерді игеруде маңызды емес. Пән аясында балалардың анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктеріне назар аудара отырып, функционалды жүйелердің топографиялық анатомиясы саласындағы теориялық білімді жүйелеу, кәсіби мәселелерді тиімді шешу үшін алған білімдерін практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыру болжанады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хирургиялық аурулар
    Несиелер: 3

    Пәннің мазмұны хирургиялық ауруларды диагностикалау мен емдеудің теориялық мәселелері мен практикалық аспектілерінің кең ауқымын қамтиды. Пәннің теориялық бөлімінде хирургияның жалпы сұрақтары да, хирургиялық науқастарды зерттеу принциптерін, асқазан-ішек жолдарының созылмалы аурулары бар жедел хирургиялық патологияның дифференциалды диагнозының алгоритмдерін, іш қуысы мен кеуде қуысының жедел хирургиялық патологиясын диагностикалаудың Клиникалық, зертханалық және аспаптық критерийлерін қамтитын көптеген ақпарат бар. Пәнді игеру аясында консервативті әдістер мен заманауи жедел технологияларды қолдана отырып, білікті медициналық көмек көрсету үшін қажетті практикалық дағдылардың кең арсеналын алу жоспарлануда.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Травматология ортопедиямен
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты жалпы және жеке травматология мәселелері бойынша теориялық білімді жүйелеу және практикалық дағдыларды игеру, тірек-қимыл аппаратының жарақаттары мен ауруларының кең спектрімен ауыратын науқастарға медициналық көмек көрсету болып табылады. Пән аясында семиотика мен тірек-қимыл жүйесінің зақымдану синдромдарын, пациентті тексерудің заманауи әдістерін, травматологиялық ауруларды консервативті және хирургиялық емдеудің негізгі принциптерін егжей-тегжейлі қарастыру ұсынылады. Мазмұны тірек-қимыл аппаратының жарақаттары мен ауруларының заманауи номенклатурасын, травматологияда қолданылатын заманауи диагностикалық және терапиялық технологиялар туралы ақпаратты ұсынады. Қазіргі заманғы травматологияның пациенттерді оңалту, травматологиялық және ортопедиялық көмекті ұйымдастыру қағидаттары сияқты өзекті проблемаларын қарау көзделеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар хирургиясы урологиямен
    Несиелер: 6

    Пәнді игеру аясында ішкі ағзалардың ақауларын, балалық шақтағы хирургиялық және урологиялық ауруларды тексерудің, диагностикалаудың және хирургиялық емдеудің заманауи әдістері туралы теориялық білім алу және жүйелеу жоспарлануда. Пәннің теориялық бөлімі шеңберінде соматикалық және инфекциялық аурулардың кең спектрінен жіті хирургиялық патологияны сараланған диагностикалау, хирургиялық патологияны консервативті және жедел емдеу қағидаттары, Денсаулық сақтау жүйесінің амбулаториялық және стационарлық деңгейлерінде балалар хирургиялық қызметін ұйымдастыру мәселелерін қарау көзделеді. Практикалық дағдыларды игеру аясында балаларды арнайы хирургиялық тексеру әдістерін, жараларды хирургиялық өңдеудің, тігістерді салу және алып тастаудың қолмен дағдыларын игеру болжанады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар аурулары 1 (Аллергология, пульмонология, кардиология, эндокринология, гастроэнтерология, ревматология, нефрология, гематология)
    Несиелер: 12

    Пәннің мақсаты респираторлық, кардиоваскулярлық, гастроэнтерологиялық, нефрологиялық жүйелер органдарының ауруларын, сондай-ақ амбулаториялық-емханалық және стационарлық Денсаулық сақтау деңгейлеріндегі балалардағы гематологиялық ауруларды диагностикалық іздестіру әдіснамасына және қазіргі заманғы ұтымды фармакотерапия мүмкіндіктеріне негізделген жоғары тиімді және қауіпсіз диагностикалық және емдеу-профилактикалық технологиялар кешенін орындауға мүмкіндік беретін клиникалық педиатрия саласындағы құзыреттіліктің кең арсеналын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұнына эпидемиология, этиопатогенез, клиникалық көрініс, дифференциалды диагностика және жаңа туған кезеңдегі, емшек, ерте және үлкен жас кезеңдеріндегі аурулардың кең спектрін емдеудің заманауи технологиялары кіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Отоларингология офтальмологиямен
    Несиелер: 3

    Пән шеңберінде клиникалық анатомия, физиологиялық аспектілер, зерттеу әдістері, жоғарғы тыныс алу жолдарының, есту және тепе-теңдік органдарының ауруларын диагностикалау және емдеу бойынша теориялық мәліметтерді жүйелеу көзделеді. Оқытылатын пәннің құрылымын назарға ала отырып, пәнді оқу кезінде анатомиялық-физиологиялық сипаттамалар, зерттеудің қазіргі заманғы әдістері, диагностика және көру органы ауруларын емдеу шеңберінде терапиялық технологияларды қолдану бойынша білім мен дағдыларды игеру көзделген. Пәннің мазмұны сонымен қатар тыныс алу жолдарының Жоғарғы бөлімдерін және визуалды анализатордың анатомиялық құрылымдарын зерттеу әдістері мен дағдыларын игеруді қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ішкі аурулар (Аллергология, пульмонология, кардиология, эндокринология, гастроэнтерология, ревматология, нефрология, гематология)
    Несиелер: 6

    Пән шеңберінде эпидемиология туралы өзекті мәліметтерді, этиопатогенез туралы қазіргі заманғы көзқарастарды, клиникалық көріністің ерекшеліктерін, диагностика мен дифференциалды диагностиканың тәсілдерін, сондай-ақ ішкі аурулар клиникасында қолданылатын қазіргі заманғы профилактикалық және терапиялық технологиялардың мүмкіндіктерін қамтитын теориялық аспектілерді зерттеу болжанады. Оқытуды аяқтау нәтижелері бойынша ішкі органдар аурулары тұрғысынан тиімді және қауіпсіз емдеу-диагностикалық тактиканы таңдауды жеңілдетуге ықпал ететін құзыреттердің тұтас арсеналын қалыптастыру көзделеді. Оқыту шеңберінде алынған құзыреттер респираторлық жол ауруларының, кардиоревматологиялық аурулардың кең спектрінде, сондай-ақ амбулаториялық және стационарлық деңгейлерде зәр шығару және қан өндіру жүйелері тарапынан патология кезінде медициналық көмектің сапасын оңтайландыруға және арттыруға арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар жұқпалы аурулары
    Несиелер: 5

    Пән бағдарламасын зерделеу шеңберінде эпидемиологияны, этиопатогенезді, патоморфологияны, клиникалық-диагностикалық өлшемшарттарды және балалар инфектологиясындағы жекелеген нозологиялық нысандарды ұтымды кешенді емдеу қағидаттарын қамтитын балалар инфекциялық патологиясының іргелі мәселелері қозғалатын болады. Балалардың жұқпалы ауруларының дербес нозологиялық нысандары туралы толық ақпаратты қамтитын пәннің теориялық және практикалық аспектілерінің мазмұны эпидемиологиялық жағдайдың таралуының, әлеуметтік-экономикалық маңыздылығының және жалпы әлемдік үрдістерінің көрінісіне толық сәйкес келеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Балалар гинекологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мазмұны пациенттердің балалар мен жасөспірімдер популяциясында гинекологиялық қызметті ұйымдастыру және көрсету принциптері туралы өзекті ақпаратты қамтиды. Пәннің теориялық бөлімі шеңберінде қыздар мен жасөспірім қыздардың репродуктивті жүйесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, клиникалық-аспаптық тексеру ерекшеліктері, жыныстық даму бұзылулары, ювенильді жатырдан қан кету, жыныстық жолмен берілетін инфекциялар, урогенитальды жүйенің қабыну аурулары кезінде мамандандырылған көмек көрсету қағидаттары бойынша білім алу көзделеді. Сонымен қатар, қыздар мен жасөспірім қыздардың физикалық және жыныстық дамуын бағалау, гинекологиялық тексеру дағдыларын қалыптастыру болжанады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дерматовенерология
    Несиелер: 3

    Пәннің негізгі мақсаты-теориялық білімді жүйелеу және алдын-алу, диагностикалау (дифференциалды диагностика) және дерматологиялық аурулардың кең спектрін, соның ішінде жыныстық жолмен берілетін негізгі нозологиялық нысандарды ұтымды фармакотерапия дағдыларын игеру. Пән шеңберінде терінің анатомиялық-физиологиялық сипаттамаларына, дерматологиялық аурулардың клиникалық және зертханалық диагностикасының негізгі принциптеріне қатысты қазіргі заманғы мәліметтермен танысу көзделеді. Жыныстық жолмен берілетін аурулардың өзектілігі мен медициналық-әлеуметтік маңыздылығын ескере отырып, пәннің жеке үзіндісі осы нақты патологияның алдын-алу, диагностикалау және кешенді терапияның заманауи технологияларына арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Фтизиатрия
    Несиелер: 5

    Пән шеңберінде эпидемиология, туберкулездің өкпе және өкпеден тыс нысандары саласында қазіргі заманғы диагностикалық және терапиялық технологияларды қолдану алгоритмі мәселелері бойынша теориялық білім алу және жүйелеу көзделеді. Пәннің оқу материалы эпидемиологиялық, этио-патогенетикалық аспектілерді, сондай - ақ қазіргі фтизиатрияның бірқатар өзекті мәселелерін терең зерттеуді қамтиды: клиникалық көріністердің полиморфизмі, әртүрлі жас топтарындағы пациенттерде, ауыр преморбидті фоны бар адамдарда туберкулездің клиникалық ағымы мен диагностикасының ерекшеліктері, сондай-ақ науқастарды емдеудің объективті қиындықтарымен, туберкулез қоздырғыштарының көп және тұрақты штаммдарының таралуының тұрақты өсуімен байланысты бірқатар шешілмеген мәселелер. Практикалық дағдыларды игеру аясында ауруды сәулелік диагностикалау әдістерін жетілдіру, пациенттердің барлық жас топтарында нақты және спецификалық емес профилактика жүргізу болжанады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жұқпалы аурулар
    Несиелер: 3

    Пәнді игеру аясында адамның инфекциялық патологиясы саласындағы негізгі проблемаларды терең қарау болжанады. Пәннің мазмұны жұқпалы аурулар клиникасындағы этиология, эпидемиология, патогенез, клиникалық белгілер, диагностикалық принциптер және емдеу-профилактикалық технологиялар туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған теориялық бөлімді қамтиды. Практикалық дағдыларды игеру клиникалық синдромдарды, клиникалық инфектологияның жекелеген нозологиялық нысандарын диагностикалау алгоритмін орындау кезінде болжанады. Денсаулық сақтау жүйесінің госпитальға дейінгі және стационарлық деңгейлерінде инфекциялық көмек кезінде медициналық көмек көрсету алгоритмін жеке қарау бірдей шамада болжанады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Акушерлік
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты Физиологиялық жүктілікті жүргізу, мамандандырылған Акушерлік және неонаталдық көмек көрсету саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәннің теориялық материалы жүкті, ұрық және жаңа туған нәрестенің денесінде дамитын патофизиологиялық процестердің мәні туралы қазіргі заманғы идеяларға толық сәйкес келеді. Дағдылар мен біліктерді игеру шеңберінде акушерлік тексеру тәсілдерін, клиникалық-аспаптық зерттеп-қарау нәтижелерін түсіндіру дағдыларын пысықтау көзделеді. Пән шеңберінде жүктілік пен босанудың түрлі асқынуларын диагностикалау, емдеу және алдын алу тәсілдерін қозғайтын босандыру қызметінің бірқатар проблемаларын зерделеу көзделеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Балалар неврологиясы
    Несиелер: 6

    Оқытылатын пән аясында балалар неврологиясының негізгі аспектілерін, соның ішінде неврологиялық тексерудің негізгі принциптерін, жүйке жүйесінің зақымдану синдромдарын және жекелеген нозологиялық формаларды, балалардағы жүйке жүйесі ауруларын топикалық диагностикалау технологиясын қарастыру болжанады. Жүйке жүйесі аурулары клиникасында заманауи профилактикалық, емдік және оңалту технологияларын енгізу арқылы балаларды неврологиялық тексерудің идеяларын қалыптастыру және әдістерін алу жоспарлануда.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Медициналық құқық сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерімен
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты медициналық қызметті құқықтық реттеу саласында құзыреттілікті қалыптастырудың объективті қажеттілігімен байланысты. Пәннің мазмұнында медициналық құқықтың теориялық негіздері, Денсаулық сақтау жүйесін заңнамалық қамтамасыз ету мәселелерінің кең спектрі, медициналық ұйымдардың, медицина қызметкерлерінің және денсаулық сақтау саласына тартылған азаматтардың құқықтары мен міндеттері баяндалады. Пәннің құрылымына сәйкес жүйелі деңгейде медицина қызметкерлерін әлеуметтік және құқықтық қорғау мәселелері, сондай-ақ тарихи және қазіргі заманғы контексте сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері талқыланады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Педиатриядағы клиникалық аллергология
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу қажеттілігі, ең алдымен, аллергиялық аурулардың таралуының тұрақты өсуімен және аллергиялық аурулардың алдын-алу, диагностикалау және кешенді емдеудің заманауи технологияларын жүзеге асыруға ықпал ететін құзыреттерді қалыптастыру қажеттілігімен байланысты. Пән аясында аллергиялық аурулардың клиникалық және патогенетикалық мәнін, эпидемиологияны, клиникалық ағымның ерекшеліктерін, диагностикалық алгоритмдерді және атопиялық дерматит, аллергиялық ринит, аллергиялық конъюнктивит, бронх демікпесі және т.б. терапияның заманауи принциптерін терең зерттеу ұсынылады. пәннің мазмұнында жеке фрагмент аллергологиялық зерттеу қағидаларына, жедел медициналық көмек көрсетуге, нақты иммунопрофилактика мәселелеріне арналған.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Сот медицинасы
    Несиелер: 2

    Пән шеңберінде сот-медициналық сараптама саласындағы қазіргі жай-күйі мен жетістіктерін сипаттайтын сот медицинасының өзекті мәселелерінің кең ауқымын жариялау көзделеді. Пәннің мазмұны адам ағзасына зиян келтіретін факторлардың әсерінің патогенезі мен диагностикасы туралы қазіргі заманғы мәліметтерді қамтиды және сот-медициналық травматология, танатология және тұлғаны сәйкестендіру мәселелері бойынша сот медицинасының жетістіктерін көрсетеді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Педиатриядағы клиникалық иммунология
    Несиелер: 3

    Пәннің мазмұнында қазіргі клиникалық иммунологияның иммундық жүйенің құрылымы мен функциялары, иммундық жауаптың қалыптасу ерекшеліктері, туа біткен және жүре пайда болған иммунитеттің молекулалық негіздері сияқты іргелі мәселелерін қамту көзделеді. Пәннің мазмұнына сәйкес иммундық жүйенің функционалдық жағдайын бағалау әдістері, Негізгі иммунопатологиялық жағдайлардың клиникалық-патогенетикалық мәні, иммунопрофилактика технологияларын жетілдірудің қазіргі заманғы үрдістері сияқты өзекті мәселелерді қарау көзделеді. Пән шеңберінде иммундық жүйенің сандық және сапалық ақауларымен, туа біткен және жүре пайда болған иммунитет тапшылығымен, аллергиялық және аутоиммундық аурулармен астасқан аурулар синдромдарын ерте анықтауға бағытталған теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру болжанады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Педиатриялық тәжірибедегі коммуникативтік дағдылар
    Несиелер: 2

    Кәсіби маңызды коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру және дамыту "дәрігер-науқас" тандемінде адекватты сенімді қарым-қатынастарды орнату және жетілдіру шарты болып табылады, бұл өз кезегінде науқастың дәрігерге деген сенім дәрежесін және соның салдарынан емдеу-диагностикалық іс-шаралардың нәтижелерін жақсартуға бағытталған бірлескен іс-қимылдардың нәтижелілігін айқындайды. Пән аясында дәрігердің пациенттермен, әріптестермен, пациенттердің туыстарымен тиімді коммуникативті өзара әрекеттесуінің шарты және кепілі болып табылатын эмпатия, эмоционалды тұрақтылық, бас тартуға сезімталдық сияқты маңызды жеке және психологиялық сипаттамаларын қалыптастыру және дамыту болжанады. Бұл ұстанымдар балалар жасындағы пациенттердің жас, психологиялық, әлеуметтік сипаттамаларын ескере отырып, педиатриялық практика саласында ерекше өзекті болып табылады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Балалар психиатриясы
    Несиелер: 3

    Оқу пәнінің мазмұны жасөспірімдер мен балалардың клиникалық психиатриясының маңызды аспектілерін зерттеуді қамтиды. Зерттеу аясында этиологияның жас ерекшеліктерін, клиникалық және патогенетикалық аспектілерді, балалар мен жасөспірімдердің психикалық ауруларының клиникалық көріністерінің полиморфизмін зерттеу жоспарлануда. Пәннің мазмұны психологиялық-психиатриялық зерттеу алгоритмдерін игеруді, балалардағы психикалық бұзылулар мен девиантты мінез-құлық формаларын, тәуелділіктің әртүрлі формаларын анықтау дағдыларын дамытуды қамтиды. Сонымен қатар, қазіргі фармакотерапияның теориялық және қолданбалы аспектілерін зерттеу және балалар мен жасөспірімдердегі шекаралық жағдайлар мен психиатриялық бұзылулардың алдын алу қарастырылған.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Апаттар медицинасы
    Несиелер: 3

    Пәнді зерделеу шеңберінде төтенше жағдайлардың алдын алу мен оларды жоюдың орталықтандырылған жүйесін ұйымдастыру қағидаттарын терең түсінуге ықпал ететін ұсынымдар қалыптастыру көзделеді. Пәннің мазмұнында Апаттар медицинасы қызметінің ұйымдық құрылымы және төтенше жағдайлар кезінде халықты қорғау жүйесінің жұмыс істеуіне негіз болатын қағидаттар қарастырылады. Жеке теориялық қарауға және практикалық қолдануға әртүрлі жеке және қоғамдық қорғау құралдарын пайдалану, медициналық эвакуациялау және сұрыптау алгоритмдері жатады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Педиатриядағы шұғыл жағдайлар
    Несиелер: 4

    Пән шеңберінде неғұрлым кең таралған шұғыл және сыни жағдайларда балаларға шұғыл көмек көрсетуге бағытталған теориялық білімді жүйелеу және құзыреттерді қалыптастыру көзделеді. Пәннің құрылымы, мазмұны мен форматы педиатриялық мамандықтың классикалық бөлімдеріне сәйкес келеді және анатомиялық және функционалдық жүйелердің профиліне сәйкес бөлінеді. Бағдарлама пәннің теориялық аспектілерін зерделеуді және базалық жүрек-өкпе реанимациясын жүргізудің, сыни жағдайларды дамыту кезінде балаларға шұғыл көмек көрсетудің тұрақты дағдыларын меңгеруді көздейді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Балалар аурулары 2
    Несиелер: 12

    Пәннің мақсаты клиникалық педиатрияның клиникалық-диагностикалық және емдеу-профилактикалық міндеттерінің кең спектрін тиімді шешуге ықпал ететін құзыреттер арсеналын одан әрі жетілдіру болып табылады. Пәнді игеру нәтижелері емдеу-диагностикалық процесте тиімділігі клиникалық зерттеулер шеңберінде дәлелденген терапевтік технологиялардың жиынтығын неғұрлым қауіпсіз медициналық араласуларды пайдалануға ықпал ететін болады. Пән шеңберінде шұғыл медициналық көмек көрсету, балалардың өмірін сақтауға, үйлесімді дене және жүйке-психикалық дамуын қамтамасыз етуге бағытталған профилактикалық және оңалту іс-шараларын жүргізу саласындағы кәсіби құзыреттерді жетілдіру көзделеді. Пән аясында ақпараттық-коммуникациялық құралдарды белсенді қолдана отырып, оқу-клиникалық қызметті ұйымдастыру дағдыларын игеру болжанады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Балалар онкологиясындағы диагностикалық технологиялар
    Несиелер: 2

    Пән шеңберінде балалардағы ісік ауруларының эпидемиологиясы, нозологиялық құрылымы, мамандандырылған балалар онкологиялық қызметін ұйымдастыру қағидаттары туралы теориялық білімді жүйелеу көзделеді. Оқытудың мазмұны мен соңғы нәтижелеріне сәйкес онкологиялық ауруларды ерте диагностикалау саласындағы теориялық білімді жақсарту және қан жүйесінің ісік ауруына және қатты неоплазмаға күдікті балаларды тексеру дағдыларын игеру жоспарлануда. Пән аясында диагностикалық құндылыққа, клиникалық-биохимиялық, цитологиялық, гистологиялық, молекулалық-биологиялық, генетикалық және визуалды зерттеу әдістерінің нәтижелерін түсіндіруге байланысты көптеген мәселелер қарастырылады деп күтілуде, олар балалық шақтағы қатерлі ісіктерді ерте диагностикалауда өте маңызды.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Балалар онкологиясы
    Несиелер: 3

    Пән шеңберінде эпидемиологияға, клиникалық ағымның ерекшеліктеріне, диагностиканың әртүрлі аспектілері мен қан жүйесінің ісік аурулары мен қатты ісіктерді хирургиялық, химиотерапиялық және сәулелік емдеудің қазіргі заманғы технологияларына қатысты кең ауқымды мәселелерді қамтитын балалар онкологиясының өзекті проблемаларын қарау көзделеді. Пән шеңберінде мамандандырылған онкологиялық қызметті ұйымдастыру қағидаттары, эпидемиология, жіктеу, диагностиканың заманауи алгоритмдері және хирургиялық емдеудің, бағдарламалық полихимиотерапияның және ремиссия кезеңіндегі пациенттерді медициналық-әлеуметтік оңалтудың негізгі қағидаттары қарастырылады. Оқыту нәтижелері бойынша ерте диагностикалаудың және балалардағы ісіктерді кешенді емдеу нәтижелерін арттырудың негізгі құралы ретінде педиатриядағы онкологиялық сергектік дағдыларын қалыптастыру болжанады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Педиатриядағы клиникалық фармакология
    Несиелер: 3

    Педиатрды клиникалық фармакологияның көптеген мәселелері бойынша сапалы дайындау өте маңызды, өйткені ол бала жасындағы аурулардың ұтымды фармакотерапия бағдарламаларын тиімді жүзеге асырумен қатар жүретін кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға ықпал етеді. Осыған байланысты клиникалық фармакологияның теориялық негіздерін зерттеу, сондай-ақ балалар жасындағы аурулардың фармакотерапиясының тиімділігін бағалау, мазмұнын таңдаудың практикалық дағдыларын игеру өзекті болып көрінеді. Пән аясында балалар ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктеріне байланысты дәрілік заттардың Фармакодинамикасы мен фармакокинетикасының ерекшеліктерін ескере отырып, теориялық білімді жүйелеу және қазіргі заманғы ұтымды фармакотерапия дағдыларын игеру болжанады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Код ON1

    Популяциядағы және жеке пациент шеңберіндегі аурудың дамуының жалпы биологиялық және жеке ерекшеліктері, патологиялық процестердің қалыпты және даму жағдайындағы балалар ағзасының жұмыс істеу заңдылықтары туралы білімді кәсіби деңгейге біріктіру

  • Код ON2

    Толеранттылық пен белсенді азаматтық ұстанымды қалыптастыруға ықпал ететін адами құндылықтар мен әлеуметтік нормаларды бағалау

  • Код ON3

    Кәсіби қызметтің сөйлеу, тіл және әлеуметтік-мәдени салаларында кәсіби маңызды қарым-қатынас дағдыларын қолдану

  • Код ON4

    Күнделікті қызмет шеңберінде кәсіби, медициналық-биологиялық міндеттерді шешу кезінде зияткерлік-танымдық операцияларды пайдалану

  • Код ON5

    Кәсіби қызметте аурулар мен патологиялық процестердің даму механизмдері, клиникалық ағымның ерекшеліктері, бала кезіндегі ағзаның қалпына келу нәтижелері мен заңдылықтары туралы білімдерін қолдану

  • Код ON6

    Әртүрлі соматикалық патологиясы бар баланы клиникалық-анамнестикалық және зертханалық-аспаптық тексерудің мазмұнын анықтау және кешенін жүргізу

  • Код ON7

    Педиатриялық практикада негізгі клиникалық, зертханалық, рентгенологиялық және т. б. синдромдардың дифференциалды диагностикасын жүргізу және нозологиялық тиістілігін анықтау

  • Код ON8

    Алдын ала, түпкілікті клиникалық диагнозды тұжырымдау, қосымша клиникалық-зертханалық және аспаптық тексеру бағдарламасының мазмұнын анықтау

  • Код ON9

    Клиникалық-зертханалық, аспаптық тексеру нәтижелеріне динамикалық бағалау жүргізу және науқасты жүргізу тактикасын айқындау, емдеу мазмұны мен ұзақтығын таңдауды негіздеу

  • Код ON10

    Бала жасындағы аурулардың әртүрлі нозологиялық нысандарының ұтымды фармакотерапия бағдарламасын анықтау және емдеу іс-шараларының тиімділігін динамикалық бағалауды жүзеге асыру

  • Код ON11

    Балалар жасындағы пациенттерді диспансерлік мониторингтеу және кешенді медициналық-әлеуметтік оңалту бағдарламасын іске асыру

  • Код ON12

    Клиникалық практикада қолдану және денсаулық сақтау ұйымдарының қызметіне әртүрлі патологиясы бар балаларды жүргізу бойынша қазіргі заманғы ұлттық және халықаралық ұсынымдарды енгізу

Top