Меню

Жаңа білім беру бағдарламасы 7M07240 Сүт және сүт өнімдерінің технологиясы (ғылыми педагогикалық) в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Білім беру бағдарламасының мақсаты
Жоғары білім беру жүйесі және ғылыми сала - тамақ өнеркәсібі үшін «Өндіріс және қайта өңдеу салалары» бағыты бойынша құзыретті ғылыми және педагогикалық кадрларды даярлау.
Академиялық дәреже
Магистратура
Оқыту тілі
Русский, Қазақша
ЖОО атауы
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
Оқу мерзімі
2 года
Кредиттер көлемі
120
ҰБТ-дағы пәндер
Білім беру саласы
7M07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
Дайындық бағыты
7M072 Өндірістік және өңдеу салалары
Білім беру бағдарламаларының тобы
M111 Тамақ өнімдерін өндіру
  • Сүт өнімдері өндірісінде екінші ретті ресурстарды қолдану технологиясы
    Несиелер: 6

    Сүт толық және ұтымды пайдалану бүкіл әлемде бар. Сүттің бөлінуінде, қаймақ, май. Дәстүрлі технология бойынша, табиғи сырлар, ірімшік және сүт протеиндері шартты жалпыланған мерзімдік қайталама сүт шикізатына ие қалыпты жанама өнімдер - сүтті сүт, сары май және сарысуды алады. Олар қайталама сүт шикізатынан алынатын өнімдерді өндіру технологиясының артықшылықтары мен кемшіліктерін зерттейді: сіңірілмеген сүт өнімдерін өндіру технологиясы; сары май өнімдерін өндіру технологиясы; құрғақ сүт өнімдерін өндіру технологиясы; майсыздандырылған сүт пен майдың қоспасынан өнімдерді өндіру технологиясы; майсыздандырылған сүт және / немесе май және сүт сарысуы қоспасынан өнімдерді өндіру технологиясы.

    Селективті тәртіп
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Жоғары білім берудің заманауи парадигмасы. Қазақстандағы жоғары кәсіби білім беру жүйесі. Педагогикалық ғ��лымның педагогикасы. Жоғары мектептің оқытушыларының кәсіби құзіреттілігі. Жоғары мектепте кредитті білім беру жүйесінің негізінде оқу процессін ұйымдастыру. Болашақ мамандарды дайындауда оқыту әдістері мен формалары. Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары. Жоғары мектеп тәрбие берудің әлеуметтік институты және маманның жеке тұлғасын қалыптастыру.

  • Ірімшік өндірісінің инновациялық технологиясы
    Несиелер: 6

    Қазіргі кезде ірімшік өндіру технологиясы қарастырылған. Әсіресе жетілген және жұмсақ ірімшіктерде, майда, биологиялық белсенді пептидтердің, маңызды аминқышқылдардың, витаминдердің, ұшпа май қышқылдарының, кальцийдің, фосфорлы және басқа да минералды тұздардың болуы өте сирек кездесетін сүт протеиндерінің құрамының жоғары болуына байланысты ірімшіктердің тағамдық құндылығын талдайды. Биохимиялық және органолептикалық көрсеткіштермен ірімшіктердіі алу процестерін басқаруға, шикізатты қайта өңдеудің физика-химиялық және биологиялық әдістерін алуды және ірімшіктерді өңдеудің технологиялық үдерістерін бақылау мен күш��йтудің неғұрлым тиімді жолдарын жүзеге асыруға арнайы бактериялық ашытқылармен өндіруге мүмкіндік беру іске асырылады

    Селективті тәртіп
  • Сүт және сүт өнімдерін cуықпен өңдеу
    Несиелер: 5

    Сүт - адамның құнды және қажетті тамақ өнімдері, оның құрамында өмірлік белсенділікке қажетті барлық заттар мен дәрумендер бар. Сүт пен сүт өнімдерінің жарамдыл��қ мерзімін ұзартудың бір жолы - суықпен өңдеу. Сүт және сүт өнімдерін салқындататын өңдеу технологиялары және суық сумен қайта өңдеудің энергия үнемдейтін технологиялары зерттейді

    Селективті тәртіп
  • Сүт және сүт өнімдері өндірістерінде ресурс және энергия үнемдейтін технологиялар мен техникалар
    Несиелер: 6

    Сүт толық және ұтымды пайдалану бүкіл әлемде бар. Тамактын бөлінуінде, қаймақ, май. Дәстүрлі технология бойынша, табиғи сырлар, ірімшік және сүт протеиндері шартты жалпыланған мерзімдік қайталама сүт шикізатына ие қалыпты жанама өнімдер - сүтті сүт, сары май және сарысуды алады. Олар қайталама сүт шикізатынан алынатын өнімдерді өндіру технологиясының артықшылықтары мен кемшіліктерін зерттейді: сіңірілмеген сүт өнімдерін өндіру технологиясы; сары май өнімдерін өндіру технологиясы; құрғақ сүт өнімдерін өндіру технологиясы; майсыздандырылған сүт пен майдың қоспасынан өнімдерді өндіру технологиясы; майсыздандырылған сүт және / немесе май және сүт сарысуы қоспасынан өнімдерді өндіру технологиясы.

    Селективті тәртіп
  • Арнайы функционалды сүт өнімдерінің технологиясы
    Несиелер: 5

    «Функционалдық мамандандырылған сүт өнімдерінің технологиясы» осы бағдарламаның магистрінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған және халықтың салауатты тамақтануы саласындағы Қазақстанның мемлекеттік саясатына сәйкес жаңа өнімдер мен технологияларды әзірлеу кезінде өндірістегі заманауи ғылым мен озық технологияларды пайдалану мүмкіндігі. Пәннің мақсаты - болашақ маманның функционалдық мақсатын ұзақ уақыт сақтауға арналған технологиялық процестердің технологиялық үрдістерін қалыптастыру.Пәннің міндеттері: функционалдық мақсатты ұзақ мерзімді сақтау өнімдерінің технологиясын зерттеуде қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді пайдалану; Ұзақ мерзімді сақтау үшін функционалдық тамақ өнімдерін өндірудің технологиялық сызбалары мен нұсқауларын зерттеу; функционалды мамандандырылған өнімнің технологиялық жетілдірілуінің негізгі көрсеткіштерін игеру

    Селективті тәртіп
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жоғары білім берудегі білім беру үрдісін ұйымдастырудың ғылыми негіздері туралы ғылыми көзқарастар мен жүйеленген білім. Оқу үдерісін ғылыми ұйымдастырудың негізгі мәселелері. Жоғары білім берудегі оқу үдерісін ұйымдастырудың жалпы әдістері туралы қолданбалы білімдер. Жоғары білім берудегі оқу үдерісін ғылыми ұйымдастыру, мағыналық аспектілері мен әдістерін анықтайтын ғылыми-әдістемелік материалдарды әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сүт және сүт өнімдерінің процестерін оңтайландыру
    Несиелер: 5

    Сүт өнімдерін өндіруде ресурстарды пайдалануды оңтайландыру негізінде ��кономикалық тиімділікті жоғарылату сүт өнімдері нарығындағы позицияларды нығайту және кеңейту мақсатында сүт кәсіпорындарының өз ресурстары шектеулі көлемін ұтымды бөлу, қажетті жабдықтар мен жаңа технологияларды енгізу үшін төмендетілді. Сүт өнімдерін өндіру шығындарын барынша азайтатын ресурстарды ұтымды пайдалану арқылы сүт өнімдерінің оңтайлы құрылымын қалыптастыру әдістерін құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Материалдағы негізгі блоктарды ажырата білу біліктілігін қалыптастыру, кәсіби бағдарланған мәтіннің үзінділерін сыни тұрғыдан түсіндіру және талдау; дайындық бағыты бойынша жазбаша хабарламаларды дайындау дағдыларын дамыту: халықаралық ынтымақтастық бойынша жазбаша құжаттарды дайындау; аудио және бейне жазбаларда шетелдіктердің сөзі жазылған кәсіби бағдарланған материалдарды тыңдау; дайындық бағыты бойынша ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Тарих және табиғи және техникалық философия ғылымы. Мәдениет пен өркениеттің жаңа еуропалық ғылымы, ғылымның пайда болуы, оның тарихи динамикасы, ғылыми білімнің құрылымы, нақты ғылымның философиялық мәселелері. ХХІ ғасырдағы байланыс технологиялары және олардың қазіргі ғылымдағы рөлі. Қазіргі заманғы жаһандық өркениеттің дамуының философиялық мәселелері. Табиғи және әлеуметтік ғылымдар мен гуманитарлық ғылымдардың заманауи әдіснамалық және философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сүт өнімдері өндірістерінің технологиялық процестерін модельдеу
    Несиелер: 5

    Сүт өнеркәсібіндегі техникалық прогрестің қазіргі кезеңі жануарлардың био-шикізатын кешенді өңдеудің технологиялық үдерістерінің күрделілігімен және қарқындылығымен, олардың арасындағы анықтамалық факторлардың және олардың арасындағы өзара қарым-қатынастардың барлық түрін жүйелі талдау қажеттілігімен, өнім сапасының объективті функциясының күрделілігімен және технологиялық режимдерге қатаң шектеумен сипатталады. Рационалды шешімді іздестіру процесінде тәжірибелік немесе аналитикалық зерттеулерді жүргізуге мүмкіндік бермейтін, белгілі бір д��лдікпен өндіріс жағдайында компьютерде енгізу үшін форматталған математикалық сипаттама негізінде математикалық модельдерді қолдану ұсынылады және шикізатты тиімді пайдалану және барлық қорларды бөлу туралы шешімді интерактивті түрде шешуге болады. Өндірістің технологиялық сатылары, сүт өнімдерінің тиімді технологиялық режимдерін таңдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тамақ өнімдерін кептірудің инновациялық технологиясы
    Несиелер: 5

    Сұйық өнімнің құрғақ ұнтаққа өтуі үшін барлық судан құтылуымыз қажет. Судан құтылу кезінде процестің соңына дейін өнделетін өнімнің физикалық құрылымында және сыртқы түрінде терең өзгерулер жүреді.барлық процесс кезінде өнімнің құрамындағы судан құтылу тиімді болмайды, тағамдық өнімдердің құрамындағы заттарымен ерекшеленеді.кептіру мен қойылтудың заманауи әдістерінің жеткілікті және кемшіліктері қарастырылады: концентрленген сүт, тұтқырлығы суға жақын, өнімді қойылту кезінде булайды, қойылтылған өнімнен ұнтақ алу үшін су мен тамшыларды булайды, шашыратпалы кептіргіш, виброқайнатпалы қабат, сәулелердің айналу жиілігімен сүт өнімдерін кептіру тәсілдері қолданылады. Инновациялы буландырғыш және кептіргіш қондырғылардың жұмыс істеу принциптері, сүт өнімдері өңдеудің қатал нормасы, қауіпсіздік стандарттары, сүтті өңдеу үшін құрал жабдықтардың өнімділіктерін үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Сүт пен сүт өнімдерін төмен температурада өңдеу және сақтау
    Несиелер: 5

    Сүт және сүт өнімдерін суықпен өңдеу олардың сақтау мерзімдерін ұзартудың таралған және тиімді әдістері. Сүт және сүт өнімдерінің микроағзалардың әсерімен бұзылу жолдары қарастырылады. Сүт және сүт өнімдерін төменгі температурада өңдеу тәртібі олардың сапалық көрсеткіштерінің заңдылықтарын зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Паста тәрізді және құрғақ сүт өнімдерін өндіру технологиясы
    Несиелер: 5

    Тұтынушылардың қажеттілігін сапалы сүт німдерімен біртекті қамтамасыз ету үшін құрғақ өнімдер өндірісінің кептіру және паста тәрізді өнімдер алуда қойылтады. Қойылту әдістері және олардың технологиясы, сондай ақ сүт және сүт өнімдерінің кептіру технологиясын үйренеді. Сиыр сүтінің құрамын ақуыз және минералды заттардың массалық ұлесін төмендету жолымен, аууыстырылмайтын май қышқылдарының липидті фракция құрамын жоғарылату, көмірсу және минералды құрамды реттеу мүмкіндігі қарастырылады,

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Жоғары білікті мамандардың кәсіби қызметінде қажетті заманауи психологиялық ғылымның негізгі тәсілдері мен принциптерін қолдану. Іргелі психологиялық ұғымдар бойынша ғылыми-теориялық дүниетанымды сыни талдауға салу пәннің мазмұнын ашатын психологиялық ғылым ұғымын дамыту. Тұлғаның жіктелуін және Психокоррекциялық жұмыстың негізгі бағыттарын ажырату.

    Оқу жылы - 2
  • Арнайы функционалды сүт өнімдерінің технологиясы
    Несиелер: 5

    «Функционалдық мамандандырылған азық-түлік технологиясы» осы бағдарламаның магистрінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған және халықтың салауатты тамақтануы саласындағы Қазақстанның мемлекеттік саясатына сәйкес жаңа өнімдер мен технологияларды әзірлеу кезінде өндірістегі заманауи ғылым мен озық технологияларды пайдалану мүмкіндігі. Пәннің мақсаты - болашақ маманның функционалдық мақсатын ұзақ уақыт сақтауға арналған технологиялық процестердің технологиялық үрдістерін қалыптастыру.Пәннің міндеттері: функционалдық мақсатты ұзақ мерзі��ді сақта�� өнімдерінің технологиясын зерттеуде қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді пайдалан��; Ұзақ мерзімді сақтау үшін функционалдық т��мақ өнімдерін өндірудің технологиялық сызбалары мен нұсқауларын зерттеу; функционалды мамандандырылған өнімнің технологиялық жетілдірілуінің негізгі көрсеткіштерін игеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Түйе және бие сүтінен өндірілетін балалар тағамдары технологияы
    Несиелер: 6

    Бие, түйе және ешкі сүттерінің сапасына әсер ететін негізгі факторлары мен құрамы қарастырылады. Бие, түйе және ешкі сүттерінен әзірленген әр түрлі балалар тағамдары өндірістерінің инновациялық технологиялары талданады. Бие, түйе және ешкі сүттерінен әзірленген балалар тағамдарының сақталу мерзімінің ұзақтығы, сондай ақ буып түйілуі мен тасымалдану шарттары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сүт және сүт өнімдерінің фальсификатты идентификациясы
    Несиелер: 6

    Сүт өнімдерінің бұрмалануы - бұл ерекше қауіп, өйткені ол тұтынушылардың диетасының негізгі және міндетті компоненттерінің бірі болып табыл��ды. Пәннің мазмұны бойынша: сүттің түрін анықтау және түпнұсқалық критерийлерін анықтау; - оны анықтаудың тиісті әдістерін қолдана отырып, сүттің жалған болу фактісін анықтау. Сүт өнімдерін жалғандықты анықтау үшін келесі әдістер қарастырылады: ассортиментті, сапалық және сандық және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сүт өнімдерінің ғылыми аспектілері
    Несиелер: 5

    Тамақ өнімдері өндірісінің ғылыми аспектілеріне және сондай-ақ биологиялық құндылықтары мен дәмділік қасиеттерін, өнімдерді өңдеу кезінде жүретін физикалық, химиялық және биохимиялық процестерді зерттеу негізінде шығарылатын өнімдердің түрлерін жақсартуды қарастырамыз. жоғары сапалы дайын тамақ өнімдерін алу үшін технологиялық процестерді бақылау әдістері.Жоғары сапалы дайын тамақ өнімдерін алу мақсатында технологиялық процестерді басқару тәсілдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сүт және сүт өнімдерінің қауіпсіздігіндегі сапалық көрсеткіштерінің ғылыми зерттеу методологиясы
    Несиелер: 4

    Ғылыми зерттеудің әдіснамасының тапсырмасы - эвристикалық білім нысанын қатаң тексерілген және бекітілген ��ағидаттар, әдістер, ережелер мен нормалар жүйесімен қамтамасыз ету. Осы пәнді оқып-үйрену барысында сүт өнеркәсібінде қолданылатын жалпы ғылыми әдістердің әдіснамасы мен жиынтығы мен сүт және сүт өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігі көрсеткіштерін зерттеудің қазіргі заманғы әдістерінің артықшылықтары мен кемшіліктеріне ерекше көңіл бөлінеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сапаның физика -химиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Сүт өнімдерін сақтау және өңдеу процессінде құрамының өзгеруі мен оларды зерттеудің заманауи әдістері, белок құрамындағы аминқышқылдар, май қышқылдары, витаминдер құрамы, органикалық қышқылдар, қант және басқа сапалық көрсеткіштері жатады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сүт және сүт өнімдерінің сапасын зерттеудің заманауи әдістері
    Несиелер: 4

    Сүт өнеркәсібіндегі тапсырмаларды шешу әдістері мен жаңа білім тәсілдердің жиынтығы қарасты��ылады. Ғылыми әдісті, сүт және сүт өнімдерінің ажырамас бөлігі - нəтижелерді субъективті түсіндіруге жол бермейтін объективтілік талаптары. Осы пәнді оқыған кезде келесі аспектілерге ерекше назар аударылады: - тұжырымдамалық компонент - зерттелетін объектінің ықтимал нысандарының бірі туралы идеялар; - операциялық компонент - субъектінің танымдық белсенділігін реттейтін ұйғарымдар, нормалар, ережелер, принциптер; - логикалық компонент - өзара әрекеттесудің нәтижелерін белгілеу ережелері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сүт және сүт өнімдерінің сапасының қауіпсіздігі
    Несиелер: 6

    Тамақ өндіру кәсіпорындарының өндірістік және логистикалық процестерінде қауіптерді анықтау, сапа және қауіпсіздік жүйелерін қолдану және енгізу, технологиялық сұлбаларды әзірлеу кезінде тәуекелдерді талдау, ХАССП қағидаттары бойынша тамақ өнімдерін өндірудің барлық сатыларында сыни бақылау нүктелерін анықтау, өндіріс жағдайында зерттеулер жүргізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON1

    Ауыл шаруашылық өнімдерін қайта өңдеу үшін энергияны үнемдейтін, аз қалдықсыз, экологиялық таза технологияларды жобалау және енгізу. Шетел тілін тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметінде білу, ғылыми мақалаларды жазу. .

  • Код ON2

    Өнімдердің сапасы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету, жануарлардан алынатын шикізатты өңдеу технологиялық процестері. Негізгі идеологиялық және әдістемелік мәселелерді, оның ішінде талдау философия ғылымдарының философиясы мен санаттарына негізделген әртүрлі фактілер мен құбылыстарды бағалау үшін қазіргі даму сатысында ғылымда туындайтын пәнаралық сипаты.

  • Код ON3

    БН3 Ұйымдағы персоналдың дамуын және тиімді пайдаланылуын бағалаңыз, бұқаралық мінез-құлықты басқару үшін өзінің әлеуметтік-психологиялық технологиялары.

  • Код ON4

    БН4 Сүт және сүт өнімдерінің технологиясы саласында зерттеу әдіснамасы, тиімді оқыту әдістері туралы білімін қолдана білу, орта мектептің мұғалімінің ғылыми ұйымдастыруын сыни бағалау.

  • Код ON5

    Командада жұмыс істеу қабілетін көрсету, кәсіптік қызметте стандартты емес жағдайларда жедел басқару және техникалық шешімдер қабылдау кезінде шығармашылық және логикалық ойлау болуы.

  • Код ON6

    Сүт және сүт өнімдерін өндіру процесін енгізу; өндірістің оңтайлы режимін негіздеу; өнім сапасын бақылау

  • Код ON7

    Сүт және сүт өнімдерін өңдеудің жаңа, жетілдірілген жолдарын әзірлеу, өндірісті жаңарту.

  • Код ON8

    Ақпараттық ресурстармен айналысатын аналитикалық жұмысты жүргізу; ғылыми мақалалар мен магистрлік диссертациялардағы нәтижелерді қорытындылайды. .

  • Код ON9

    Білімдердің пәнаралық байланыстағы мәселелерін талдау үшін алынған білімдер мен дағдыларды қолдану; эксперименттік зерттеулерді өз бетімен жүргізеді, сарапшылармен және кең аудиториямен талқылаған кезде зерттеу нәтижелерін дәлелдейді.

  • Код ON10

    Технологиялық есептеулерді жүргізу, сүт өнімдерін, энергияны үнемдейтін қондырғыларды пайдаланудың рационалды технологиялық схемасын таңдау үшін есептеу нәтижелерімен жұмыс істеу. LO10 To carry out technological calculations, to operate with the results of the calculation of recycling, energy-saving units to select a rational technological scheme of production.