Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B04192 Жаһандық менеджмент в AlmaU

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Студенттердің жүйелік көзқарас, заманауи әдістер мен технологиялар негізінде ортаның мәдениетаралық сипаттамаларды еске алып жаһандық ұйымның алдында халықаралық деңгейде тұрған мәселелер бойынша табысты стратегиялары мен басқару шешімдерін әзірлеу және жүзеге асыруда білім, қабілеттіліктер және дағдыларын қалыптастыру. Бұл құзыреттіліктер студенттерге халықаралық компанияларда, үкіметтерде және коммерциялық емес ұйымдарда тиімді көшбасшы болуға мүмкіндік береді.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 241
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
  • Service Learning
    Несиелер: 5

    Пән келесі түсініктерді қалыптастыруға мүмкіндік береді, атап айтсақ, халықтың әлеуметтiк қорғалмаған топтарының пайдасына теориялық дайындық және әлеуметтiк жағынан пайдалы қызмет арқылы қоғамға әлеуметтiк қызмет көрсету және адамгершiлiк, моральдық-этикалық құндылықтар мен азаматтылықты тәрбиелеу тәжірибесiн қалыптастыру; қоғамның негізгі проблемаларын тұжырымдау және түсіну, әлеуметтік жобаларды сыни талдау және командамен жұмыс істеу қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көшбасшылық
    Несиелер: 5

    Курста табиғат, көшбасшылық анықтамасы, көшбасшылық қасиеттер теориясы зерттеледі. Оқу көшбасшылығына жағдайлық тәсіл қолданылады. Студент өзінің әлеуетін ашу және бағыныштылардың таланттарын тану, өсу мен дамуға деген көзқарасты қалыптастыру, мотивация мен табысқа қалай әсер ету керектігі туралы сұрақтарға жауап беру дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жаһандық менеджмент негіздері
    Несиелер: 6

    Курс жаһандық ортадағы басқару функцияларына ерекше назар аудара отырып, менеджменттің негізгі тұжырымдамалары туралы түсінік қалыптастырады. Жаһанданудың салдарын зерттейді; ұйымдастырушылық құрылымды, стратегия мен процестерді қалыптастырудағы жаһандық ортаның рөлі, сондай-ақ күрделі мәдениаралық жағдайдағы басқарудың негізгі принциптерін қарастырады. Жаһандық Институционалдық тетіктер мен макроэкономикалық мәселелерді атап көрсетеді. Жаһандық саяси экономиканы, құқықтық жүйелер мен әлеуметтік-мәдени ортаны түсіну үшін жаһандық бизнес тұжырымдамаларын қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Макроэкономика негіздері
    Несиелер: 6

    Курс аясында студенттер базалық макроэкономикалық талдау өткізу елдегі, әлемдегі экономикалық жағдайды талдау, экономикалық институттар және табыс деңгейін, баға деңгейін және жұмыспен қамту деңгейін анықтайтын факторларды аңықтау қабілеттіктеріне ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Free Electives
    Несиелер: 6

    Кәсіби бағыт бойынша ASU каталогынан пәнді таңдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көпшілікке сөйлеу
    Несиелер: 6

    Пән көпшілік алдында сөйлеудің негізгі әдістері мен тәсілдерін, сөйлеуге дайындық әдістерін қолдануға; логика мен эвристикалық риториканың негіздерін, сондай-ақ ауызша коммуникациялардағы стилистикалық және лексикалық әдістерді көрсетуге; көпшілік алдында сөйлеудің мақсаттарын ұсынуға, қойылымның жоспары мен композициясын дайындауға, гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдардың бірқатар ғылыми тақырыптарында сөйлеуге.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қысқаша есептеулер
    Несиелер: 6

    Студенттер курсты аяқтағанда нәтиже ретінде элементар функцияларды дифференциалдық және интегралдық есептеу жүргізу және оларды тәжірибелік мәселерді шешу үшін қолдану дағдысына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Микроэкономика негіздері
    Несиелер: 6

    Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер базалық микроэкономикалық талдауды жүргізе алады; қолданбалы есептерді шешу кезінде фирма теориясын қоса алғанда, алмасу мен өндіріс теориясын және микроэкономикалық үлгілерді қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жаһандық ұйымдардағы Маркетинг негіздері
    Несиелер: 6

    Ғаламдық маркетингтік стратегиялардың нарықтарды терең түсінуді көрсететін және бүкіл әлемдегі клиенттер үшін құнды ұсыныстар жасау жолдарын зерттейді. Жалпы алғанда, маркетингтік стратегияны әзірлеу сегментациядан, бағыттаудан және позициялаудан тұрады. Сегментация-бұл салыстырмалы түрде гетерогенді жаппай нарықты салыстырмалы түрде біртекті нарық сегменттеріне бөлетін процесс. Таргетинг-бұл біздің бизнесіміздің табысқа жету мүмкіндігі жоғары болатын мүмкіндіктерді талдайтын және клиенттерді анықтайтын процесс. Орналастыру-бұл "толық ұсынысты" (өнім, қызмет, бөлу және баға) құру және осы "жалпы ұсыныстың" артықшылықтарын мақсатты нарық мүшелеріне беру процесі. Студенттерді жаһандық бәсекелестікке сыни қарауға шақырады. Терминдер мен ұғымдарды механикалық жаттау студенттерді жаһандық нарықтарда бизнесті басқаруға дайындау үшін жеткіліксіз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Статистика элементтері
    Несиелер: 6

    Статистиканың негізгі тұжырымдамалары мен әдістері, оның ішінде сипаттамалық статистика, маңыздылық сынақтары, бағалау, іріктеу және корреляция қарастырылған. Курс аясында студенттер статистика тәсілдерін кәсіби тәжирібе барысында қолдану құзыреттілігіне ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Технологиялық, Әлеуметтік және тұрақты жүйелер
    Несиелер: 6

    Пән тиісті тарихи мысалдар мен қазіргі өзекті мәселелерді қолдана отырып, технологияның тұрақты даму мен қоғамға әсері туралы түсінік қалыптастырады және мәдени дамудың шеңберінде тұрақтылық пен әртүрлі жаңа технологияларды кемелдендіру идеялары түсіндіріледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жаһандық бизнес және кәсіби даму дағдылары
    Несиелер: 2

    Сыни тұрғыдан ойлауды, қарым-қатынасты, презентацияларды және жоғары курстарға арналған мамандандырылған GM курстарында, сондай-ақ халықаралық тағылымдамаларда, шетелде оқу және магистратурада жұмыс істеу тәжірибесін алу үшін қажетті желілік дағдыларды дамытатын барлық студенттер үшін қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жаһандық ұйымдар үшін бухгалтерлік есеп принциптері (
    Несиелер: 6

    Курс қаржылық және басқарушылық есеп негіздері, компанияның қаржылық есептілігінде экономикалық оқиғаларды бейнелеу әдістері, оның ішінде баланстар мен ақша қаражаттарының қозғалысы туралы есептер туралы түсінік қалыптастырады. Акционерлер мен қызметкерлердің пайдалануы үшін қаржылық есептілік көрсеткіштерін есептеу әдістемесін, несиелік шешімдер қабылдау және / немесе компанияның эмиссиялық бағалы қағаздарын бағалау үшін сыртқы мүдделі тараптардың, несие берушілердің және клиенттердің кәсіпорынды бағалауын түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жаһандық экономикадағы Big Data
    Несиелер: 6

    Көпұлтты ұйымдардың әлемдік экономикада бәсекелестік артықшылыққа қол жеткізу үшін үлкен деректерді стратегиялық тұрғыдан қалай пайдаланатынын түсіндіреді. Басқару тұрғысынан үлкен деректердің маңызды аспектілерін қамтиды. Бағалаудың сенімді негізін құру үшін ғаламдық деректерді және бұл деректерді жинау әдістеріндегі айырмашылықтарды, заңды шектеулерді және мәдени түсіндіруді ескере отырып қалай стандарттау керектігін терең түсіну қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаһандық экономикадағы мемлекеттер мен нарықтар
    Несиелер: 6

    Жаһандық менеджерлер үлкен мүмкіндіктер мен тәуекелдерді ұсынатын халықаралық экономикада жұмыс істейді. Жаһандану халықаралық сауда, инвестициялар және экономикалық даму мүмкіндіктерін күрт кеңейтті. Сонымен бірге, жаһандық менеджерлер сауда соғыстарының, халықаралық қаржылық дағдарыстардың және нарықтар мен ресурстар үшін бәсекелестіктің күшеюімен күресуге мәжбүр. Сонымен қатар, Халықаралық Валюта Қоры, Дүниежүзілік сауда ұйымы және Дүниежүзілік банк тобы сияқты халықаралық ұйымдар халықаралық бизнес операцияларына тікелей әсер етеді. Тез өзгеретін және серпінді жаһандық саясатты түсіну үшін аналитикалық құралдарды әзірлейді. Осы құралдардың көмегімен менеджерлер тәуекелдерді болжауға және жаһандық экономиканың мүмкіндіктерін пайдалануға дайын болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаһандық ұйымдарды қаржы қағидалары
    Несиелер: 6

    Курс студенттердің бәсекеге қабілетті жаһандық ортада құндылық құру мақсатында қаржылық және инвестициялық шешімдер қабылдауға қажетті құралдарды қолдану дағдыларын қалыптастырады. Студенттер қаржылық талдау мен болжау әдістерін; айналым капиталы мен инвестицияларды басқару дағдыларын (ақша ағындарын, капитал құнын анықтау, дисконтталған ақша ағындарын бағалау және капиталды қалыптастыру туралы шешімдер қабылдау) игереді және қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Іскерлік және кәсіби этика
    Несиелер: 6

    Студенттер бизнестегі саясат пен шешімдерге әсер ететін құқықтық теориялар, этикалық мәселелер және ережелер туралы түсінік алады; құқықтық және этикалық аспектілерді ескере отырып, басқару шешімдерін әзірлеудегі практикалық дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Менеджерлерге арналған іскерлік құқық және этика
    Несиелер: 6

    Студенттер бизнестегі саясат пен шешімдерге әсер ететін құқықтық теориялар, этикалық мәселелер және ережелер туралы түсінік алады; құқықтық және этикалық аспектілерді ескере отырып, басқару шешімдерін әзірлеудегі практикалық дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тілі (First-Year Composition)
    Несиелер: 6

    Пән сыни оқу және жазу және жазба сөз бен зерттеу мақаласын жазудағы логика мен дәлелдеу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Writing for the Professions
    Несиелер: 6

    Бұрынғы жазбаша курстардан алған білімдерге сүйене отырып, бұл курс академиялық және кәсіби дискурс арасында көпір қызметін атқарады. Студенттер тиімді кәсіби жазудың теориялары мен тәжірибелерімен ғана емес, сонымен қатар мәселелерді зерттеу мен талдаудан алынған практикалық біліммен де айналысады. олардың академиялық кезеңнен кейінгі қызығушылықтары мен негізгі оқу бағыттарына байланысты мәселелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Менеджмент (ілгері курс)
    Несиелер: 5

    ППән менеджменттің негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын бөліп көрсетуге; қазіргі заманғы басқарушылық ойлауды қалыптастыруға; менеджменттің негізгі әдістері мен технологияларын пайдалана отырып, қолданбалы міндеттерді шешуге; басқарушылық шешімдердің ұсынылатын нұсқаларын сыни бағалауға, компанияны дамыту стратегияларын әзірлеу және оларды жүзеге асыруға қатысуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ағылшын тілі (First-Year Composition) 2
    Несиелер: 6

    Пән сыни оқу және жазу және жазба сөз бен зерттеу мақаласын жазудағы логика мен дәлелдеу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік қосымшалар және ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 6

    Пән бағдарламалық қамтамасыздандырудың тиімділігі мен тиімділігі мен жеделдігін қамтамасыз ету үшін электронды таблицалар негізінде аккредиттеу бизнес-аналитикасы және тиімділігі туралы ақпарат береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Аймақтық басқару ортасы
    Несиелер: 6

    Пән талдамалық құралдарды қолдану дағдыларын және әлемнің түрлі елдерінде және аймақтарында кәсіпкерлік қызмет жүргізілетін саяси, әлеуметтік, мәдени және экономикалық жағдайларды түсінуді дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жаһандық ұйымдар үшін жеткізу тізбегі операциялары
    Несиелер: 6

    Пән жеткізу тізбегін басқарудың негізгі элементтері туралы түсінік қалыптастырады. Оқушылардың интеграцияланған жеткізу тізбегін 0алыптастыру және оның компанияның бизнес стратегиясына сәйкестігін бағалау дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халықаралық сауда және аймақтық экономикалық келісімдер
    Несиелер: 6

    Әлемдік қаржы мен саудадағы, сондай-ақ аймақтық сауда келісімдеріндегі (GFTAREAs), әсіресе ұлттық іскерлік орта мен жаһандық саяси экономикаға қатысты соңғы тенденцияларды зерттейді. Жаһандану мен регионализмнің бизнестегі шешімдер қабылдауға және ұлттық деңгейдегі және жаһандық саяси экономикадағы саясатқа қалай әсер ететіні қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жаһандық кәсіпкерлік
    Несиелер: 6

    Кәсіпкерлікпен және халықаралық және жаһандық ауқымда жаңа кәсіпорындар құрумен айналысады. Осылайша, ол көптеген идеяларды, тұжырымдамаларды және Халықаралық бизнес пен жаһандық басқару негіздерін дәстүрлі кәсіпкерлік тұжырымдамаларымен біріктіреді. Бұл компания деңгейінде басталады, кәсіпкерлердің жаңа кәсіпорындарды қалай бастайтындығы және іске қосуы туралы негізгі идеяларды қарастырады.Содан кейін ол жаңа бизнес құрудағы, салалық талдаудағы және перспективалық идеяларды кеңейтудегі бизнес-модельдердің рөлін ескере отырып, сала деңгейіне дейін кеңейеді. Халықаралық және жаһандық деңгейлерде ұлтаралық салыстырмалы кәсіпкерлік, пайда болған жаһандық кәсіпорындар, дамып келе жатқан нарық пен дамушы елдердегі кәсіпкерлік, сондай-ақ венчурлық капиталдың жаһандық нарығы сияқты тақырыптарға тоғыстырылған. Сондай-ақ, әлеуметтік кәсіпкерлік және отбасылық бизнес сияқты жаһандық кәсіпкерлік саласындағы бірқатар арнайы тақырыптарды қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көпұлтты ұйымдық көшбасшылық
    Несиелер: 6

    Ғаламдық бәсекеге қабілеттіліктің ажырамас бөлігі болып табылатын көпұлтты ұйымдық басқару стратегияларын, ұйымдастырушылық практиканы / жүйелерді және онымен байланысты басқару дағдыларын зерттейді. Аналитикалық құралдар мен құрылымдардың қолданылуын түсіну, интеграцияланған стратегияны жүзеге асыру, бәсекеге қабілетті командалар мен адамдарды құру және басқару дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық коммуникация және келіссөздер
    Несиелер: 6

    Курс ғаламдық дүниетанымды дамыту үшін мәдениетаралық коммуникация негіздері туралы түсінік қалыптатырады. Мәдениетаралық жаһандық келіссөздер теориясын, принциптерін, процестері мен әдістерін, оларды әр түрлі жағдайда сәтті жүргізу үшін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Free Electives
    Несиелер: 6

    Кәсіби бағыт бойынша ASU каталогынан пәнді таңдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жаһандық тәуекелдерді бағалау және басқару
    Несиелер: 6

    Пән аймақтық және елдік тәуекелді бағалаудың тұжырымдамасы мен дағдыларын және оның шетелдік кәсіпорындар мен инвесторлардың қызметіне әсерін түсінуді дамытады және осындай тәуекелді төмендету үшін басқару стратегияларын анықтау, талдау және әзірлеу қабілеттерін дамытады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдардың негізгі элементтерін, заманауи тарихтың дамуын сипаттау және түсіндіру; этикалық, мәдени және әлеуметтік құндылықтарды, оның ішінде қоғамға қызмет ету, ашу және қолдану;

  • Код ON2

    бағдарламаның негізгі тілінде академиялық мәтіндерді және басқа екі тілде базалық мәтіндерді оқу, жазу және ұсыну; кәсіби және күнделікті қарым-қатынас процесінде пайдалану мақсатында мәтіндік ақпаратты алу, қорыту және түсіндіру; ауызша және жазбаша сөйлеуді логикалық тұрғыдан дұрыс, дәлелді және анық құрастыру;

  • Код ON3

    микро және макродеңгейлерде экономикалық теорияның іргелі аспектілерін талдау; елдегі және әлемдегі экономикалық және әлеуметтік жағдайды талдау және бағалау; мемлекеттің экономикаға ықпал ету формаларын, әдістерін және механизмдерін түсіну; жаһандық контексте жеке кәсіпкерлік ұйымдардың, үкіметтердің, халықаралық ұйымдардың, азаматтық қоғам бірлестіктерінің және коммерциялық емес ұйымдардың мүдделері мен қызметін ажырату;

  • Код ON4

    өзекті және нақты ақпарат алу, факторлық талдау жүргізу, деректер базасын және компанияның ақпараттық ағындарын оңтайландыру үшін зерттеу әдістері мен IT құралдарын түсіндіру, таңдау және қолдану;

  • Код ON5

    жаһандық контексте сыни ойлау дағдыларын, қолайлы теориялар мен әдістемелерді таңдау, деректерді талдау және кәсіби қызметте тиімді басқару шешімдерін қабылдау үшін коммуникациялық дағдыларды қолдану;

  • Код ON6

    іскерлік этика, тұрақты даму және халықаралық корпоративтік жауапкершілік қағидаттарын қоса алғанда, жаһандық ортада компаниялар мен кәсіпкерлікті жақсартудың негізгі парадигмаларын, басқару тұжырымдамалары мен мүмкіндіктерін сипаттау, қолдану және түсіндіру;

  • Код ON7

    мәдениетаралық ортада тұлғааралық өзара әрекеттесу стратегияларын саналы түрде қолдану, заманауи көшбасшылық теориялар негізінде ұйымның мақсаттарына жету үшін көпұлтты ұжымның дамуы мен мотивациясын басқару;

  • Код ON8

    экономика, менеджмент теориясын және ғылыми негіздемелерді, атап айтқанда: статистикалық, математикалық, кейстер, эконометрикалық және сапалы зерттеулер негізінде экономикалық, саяси және әлеуметтік проблемаларды бағалау;

  • Код ON9

    маркетинг кешенін, операциялық және қаржылық стратегиялар мен тактиканы, тәуекелдерді бағалау мен болжауды қамтитын жаһандық бизнес-жоспарлау нәтижелерін әзірлеу, орындау және талдау, халықаралық нарықтарда бизнес жүргізудің саяси, мәдени және экономикалық аспектілерін терең түсіну;

  • Код ON10

    халықаралық сауданы жеңілдететін ұлттық және шетелдік мемлекеттік бағдарламаларды, саясаттар мен агенттіктерді пайдалана отырып, стратегияларды іске асыру; халықаралық кәсіпорынның қызметін және жеткізу тізбегін түсіну және оңтайландыру, тиімділікті арттыру және шекаралар арқылы тауарлар ағынын жақсарту, барлық көлемдегі кедергілерді еңсеру; халықаралық сауданы және тауарлар мен қызметтердің экспортын жүргізудің тиімді стратегияларын әзірлеу және енгізу.

Top