Білім беру бағдарламасы өзекті емес

6B01719 Шетел тілі: екі шетел тілі (негізгі ағылшын тілі) в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

  • Тіл біліміне кіріспе

    Курс тілдің құрылымы мен жұмыс істеуінің негізгі ұғымдарын зерттеуге бағытталған. Пәнді зерттеу тілдің мәні, оның формалары мен функциялары, қоғаммен қарым-қатынасы, динамикалық дамып келе жатқан және үнемі жаңартылған ғылым ретінде лингвистика туралы идеяларды қалыптастыруды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы тіл білімі

    Курс тілдің табиғаты мен мәнін, оның құрылымын, тілдерді жіктеуін, басқа ғылымдармен пәнаралық қарым-қатынастарын зерттеуге бағытталған. Студенттер заманауи лингвистикалық зерттеулермен танысады. Пәндерді зерттеу тілдік бірліктерді әртүрлі лингвистикалық деңгейлерде талдау дағдыларын қалыптастыруды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе

    Курс шет тілін оқытуды, ағылшын тілін оқытудың заманауи әдістері мен әдістерін, шет тілін оқытудың негізгі мәселелері мен шет тілі мұғалімінің оқу іс-әрекетін түсінуге бағытталған. Курс шет тілдер аудиториясында оқытудың аспектісінде ағылшын тілін білу жүйесін қалыптастыруға арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    «Педагогика» пәнін оқу барысында педагогика ғылымының іргелі және қолданбалы негіздері теориялары және технологиялары жаңа білім беру тұғырлар негізінде меңгертіледі. Педагогиканың теориялық негіздері үдері-сінде инновациялық әдістер және педагогикалық іс-әрекеттің практикамен интеграциясы жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (А1-1 деңгейі)

    Екінші шет тілін үйренудегі мақсат студенттердің мәдениет аралық қарым – қатынас құзырларын жүйелеуден, мәденит аралық қатынас қабілетін дамытудан тұрады, яғни оқып отырған тілде сөйлейтіндер білім мен қабілетті сол тілдің фонологиялық, лексикалық, грамматикалық құбылыстары мен заңдылықтарын сөйлеуде қолдану, социумның ұлттық – мәдени құрылымын ескере отырып шет тілдік қарым – қатынас құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған бағдарламалық мазмұнды бейімдеу

    Пән студенттердің ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен жұмыс істеу, бағдарлама мазмұнын бейімдеу және олардың психофизикалық дамуының ерекшеліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескеру негізінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға жеке бағдарланған психологиялық, медициналық және педагогикалық көмек көрсете білу дағдыларын дамытуға мүмкіндік туғызады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жазбаша қарым-қатынас формаларын дамыту

    «Жазбаша қарым-қатынас формаларын дамыту» курсы жазбаша сөйлеу мәдениетінің аспектісінде коммуникацияның жаңа формалары туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Бұл оқыту әдістері белгілі бір жағдайлар мен жағдаяттарда айқын және түсінікті мазмұнды құруға қабілетті студенттерді дамытуға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістемесі

    Пән инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды оқытудың әдістемесі, ерекше қажеттіліктері шектеулі балаларға түзету-педагогикалық ықпал етудің мүмкіндігін ұйымдастыру түрлері, мазмұны мен бағыттары туралы білімдерді қалыптастыруға мүмкіндік туғызады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (А1-2 деңгейі)

    Екінші шет тілін үйренудегі мақсат студенттердің мәдениет аралық қарым – қатынас құзырларын жүйелеуден, мәдениет аралық қатынас қабілетін дамытудан тұрады, яғни оқып отырған тілде сөйлейтіндер білім мен қабілетті сол тілдің фонологиялық, лексикалық, грамматикалық құбылыстары мен заңдылықтарын сөйлеуде қолдану, социумның ұлттық – мәдени құрылымын ескере отырып, шет тілдік қарым – қатынас құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Диалогтық және монологтық сөйлеуді дамыту

    «Диалогтық және монологтық сөйлеуді дамыту» курсы студенттердің шетел тілін және мәдени құзыреттілігін жақсартуға бағытталған. Курстың құрылымы және әр тақырыптың материалдары шет тілдік коммуникативтік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған жаттығулар жиынтығында әзірленген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Инклюзивті білім беруде АКТ

    Пәнді оқу барысында білім берілуіне қажеттілігі әртүрлі балаларға бірлескен білім беруде академиялық құзыреттіліктерді меңгеруге бағытталған инклюзивті білім беру негіздері мен технологиясы, дифференциальды оқыту технологиясы, инклюзивті тұғырдағы жетістікті бағалау технологиясы, жеке дара білім беру үдерісі қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі теориясының негіздері – 1

    Курс тарихи оқиғалармен, диахроникалық және синхроникалық аспектілерде тілдің құрылымдық және функционалдық ерекшеліктерін ескере отырып, ағылшын тілін дамытудың кезеңдерін зерттеуге бағытталған. Курстың мазмұны лексикологиялық ғылымның негізгі ұғымдарын, лексикологиялық талдаудың заманауи әдістері мен әдістерін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауызша қарым-қатынас формаларын дамыту

    Курс ағылшын тілінде ауызша сөйлеу саласында студенттердің құзыреттілігін қалыптастыруға және дамытуға, ауызша сөйлеудің негізгі тұжырымдамаларын білуге және жеке тұлғааралық және мәдениетаралық өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін ауызша сөйлеу формаларының дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Ағылшын тілінде тындау дағдысын дамыту

    Бұл курс шетел тілін оқыту әдісі ретінде тыңдауды қарастырады. Жоғары мектепте ағылшын тілін оқытуда тыңдаудың маңыздылығы атап өтіледі. Ол осы қызмет түрінің қиындықтарын және оларды жеңу тетіктерін, сондай-ақ шетел тілінде тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталған жаттығулар жүйесін қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі теориясының негіздері – 2

    «Ағылшын тілі теориясы негіздері» курсы «Шетел тілі: екі шетел тілі» бағдарламасында оқитын студенттерге арналған. Ол тарих, лексикология, лексикография, стилистика, ағылшын тілі теориялық грамматикасы туралы негізгі ақпаратты қамтиды. Курста семинарлардың жоспарлары мен практикалық жаттығулар бар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық психология

    Курстың мазмұны болашақ мамандардың нақты педагогикалық жағдайды сауатты талдауына және негізгі ғылыми ұғымдар жайлы теориялық түсініктерге сәйкес ара қатынасын белгілеуіне мүмкіндік беретін психологиялық білімдер жүйесін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінде оқу дағдысын дамыту

    Бұл пәнді оқудың мақсаты - ағылшын тіліндегі фантастикалық мәтіндердің шынайы мәтіндерін оқу дағдыларын дамыту және оларды аудиторияда талқылау. Жылдам оқуға арналған дағдыларды дамыту, жоспарлау, жоспарлау және сұрақ-жауап жұмысын жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (А2-1 деңгейі)

    Курс студенттер арасында шетелдік құзыреттілікті қалыптастыруды көздейді - екінші шет тіліндегі А2-1 деңгейінде тиімді қарым-қатынас, білімділік, дағдылар және дағдылар жүйесі, табысты араласу, мәдениетаралық, күнделікті қарым-қатынас және кәсіби қарым-қатынас үшін қажетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінде презентация жасау дағдысын дамыту

    Пәнді оқып үйрену студенттерге арналған ауызша презентация дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер презентация жасаудың негізгі компоненттерін үйренеді, ауызша презентация және презентация дағдыларын дамытады, өз көзқарастарын және пікірталастарын бекітеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Іскерлік ағылшын тілі

    Іскерлік ағылшын тілі іскерлік бизнесте ғана сөйлеу, жазу, оқу және тыңдау дағдыларын одан әрі дамытуға бағытталған. Студенттер бизнес жүргізу талаптарын, іскерлік хат алмасуды, келіссөздерді, ағылшын тіліндегі белсенді сөздік қорларын толықтырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Курс бағдарламасы болашақ мұғалімдердің оқушылармен тәрбие жұмыстарын өткізуге және ұйымдастыруға теориялық-әдістемелік даярлығын ескереді. Білім беру мен тәрбиенің гуманистік парадигмаларын жүзеге асыруға бағытталған тәрбиелік іс-әрекеттің теориялық және практикалық негіздерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік-саяси ағылшын тілі

    Әлеуметтік-саяси ағылшын тілі курсы жоғары мамандандырылған саладағы студенттердің жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Әлеуметтік-саяси тақырыптарға (баяндамалар, баяндамалар, сөйлеген сөздер, саяси қайраткерлер дәрістері) сөйлеу және жазу дағдылары мен қабілетін дамыту, қоғамдық-саяси мәтіндерді (газет және журнал мақалаларын) тыңдау және оқу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Екінші шетел тілі (А2-2 деңгейі)

    Екінші шет тілін үйренудегі мақсат студенттердің мәдениет аралық қарым – қатынас құзырларын жүйелеуден, мәденит аралық қатынас қабілетін дамытудан тұрады, яғни оқып отырған тілде сөйлейтіндер білім мен қабілетті сол тілдің фонологиялық, лексикалық, грамматикалық құбылыстары мен заңдылықтарын сөйлеуде қолдану, социумның ұлттық – мәдени құрылымын ескере отырып шет тілдік қарым – қатынас құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми-зерттеу жұмысының негіздері

    Бұл курс студенттің ғылыми жұмыстарды (ғылыми мақала, диссертация) жазу, ғылыми-педагогикалық тәжірибені жоспарлау және жүргізу, педагогикалық және лингвистикалық зерттеу әдістерін қолдана отырып, студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуіне бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мәдениетаралық қарым-қатынасқа кіріспе

    Курс басқа мәдениеттердің тасымалдаушыларымен тікелей байланыстардан туындайтын адамдар арасындағы мәдениетаралық қарым-қатынас фактілерін іс жүзінде қолдануға негізделген мәдениетаралық білім беруді оқытуды қамтиды. Оқу үдерісі мәдениетаралық коммуникацияның нақты мысалдарын талдау процесі ретінде қалыптасады, нәтижесінде студенттердің мәдениетаралық құзыреттілігі кеңейіп, басқа мәдениеттен келген адамдармен күнделікті қарым-қатынаста қиындықтар басады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Медиа мәтіндерді аналитикалық оқу

    Курс студенттердің медиа-мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған: газет және журналдық мақалалар, аудио-бейнежазба және баяндамалар. Пәндерді оқып-үйрену мақсаты - студенттерді медиа-мәтіндерді аналитикалық оқу және қабылдау және оларды одан әрі талдау талаптарымен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Елтану

    Курс мәдениеттану білімін қалыптастыруға бағытталған; басқа тілдің спикерлерінің менталитетін түсіну қабілетін қалыптастыру; мәдениетаралық коммуникация әрекеттеріндегі коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруды қамтамасыз ету, бірінші кезекте, әңгімелесушінің сөзін дұрыс қабылдау және түпнұсқа мәтіндерді түсіну арқылы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Оқылатын тілі елінің әдебиеті

    Ағылшын тілінде сөйлейтін елдердің (Ұлыбритания және АҚШ) әдебиетінің курсы студенттерді шетел әдебиетін дамытудың негізгі кезеңдерімен, антикалықтан қазіргі заманға дейін таныстыруға, сондай-ақ әлемдік әдебиет мұрасын білдіретін көрнекті жазушылардың жарқын әдеби шығармаларын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (B1 бастапқы деңгейі)

    Екінші шет тілін үйренудегі мақсат студенттердің мәдениет аралық қарым – қатынас құзырларын жүйелеуден, мәденит аралық қатынас қабілетін дамытудан тұрады, яғни оқып отырған тілде сөйлейтіндер білім мен қабілетті сол тілдің фонологиялық, лексикалық, грамматикалық құбылыстары мен заңдылықтарын сөйлеуде қолдану, социумның ұлттық – мәдени құрылымын ескере отырып шет тілдік қарым – қатынас құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Академиялық мақсаттар үшін ағылшын тілі

    Бұл пәнді оқып үйрену әр түрлі академиялық қарым-қатынастарды (эссе, жоба, мақала және т.б.) басқарудағы студенттердің дағдыларын дамытуды, академиялық жазбаша және ауызша сөйлеуді жобалаудағы талаптармен танысуды, академиялық тақырыптар бойынша сөйлеу дағдыларын дамытуды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Шеттілдік білім берудің әдістемесі

    Курстың мақсаты - студенттердің шет тілін оқыту әдістемесі туралы заманауи білімді кәсіби қызметте тиімді пайдалану және білім беру қызметінің негізгі білімін қалыптастыру, сондай-ақ шет тілінің мұғалімінің мамандығын жетілдіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мамандандырылған кәсіби ағылшын тілі (В2 деңгейі)

    Бұл пәнді оқыту арнайы кәсіби салада (саясат, экономика, бизнес және кәсіпкерлік, әлеуметтік мәселелер және т.б.) сөйлеу және жазу дағдыларын одан әрі жетілдіруге бағытталған. Шетел тілдерінің кәсіби қызметінің барлық төрт түрі: оқу, сөйлеу, жазу және тыңдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Мектептегі оқуға және бағалауға жаңа тәсілдері

    Бұл пәнді оқудың мақсаты - оқушылардың шет тілдерін меңгерудегі нәтижелерін бағалаудағы дағдыларын дамыту. Оқушылардың оқу жетістіктерін табысты аяқтауына студенттердің жетістіктерін анықтауға арналған рубрика, бағалау критерилері, тәсілдері мен формалары көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сөз сөйлеу шеберлігі

    Курс жария сөз сөйлеудің нормалары мен ережелерін қалыптастыру мен жетілдіруге, болашақ мамандардың коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған - кәсіби саланың нақты сөйлеу жағдайларында лингвистикалық құралдарды нақты коммуникациялық проблемаларды шешу қабілеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Сыни ойлау

    Курс оқушылардың академиялық мәтіндерді жазуға және ағылшын және ана тілдерінде академиялық мәтінді жазу дағдыларын қалыптастыруға арналған. Оқушылар академиялық жазуды және ресми тіл жазудың негізгі принциптерімен танысады. Пәндерді зерттеу типологиялық талдау дағдыларын қалыптастыруды және студенттердің идеологиялық, жалпы білім беру және кәсіби деңгейін арттырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Стилистика

    Курстың негізгі мақсаты стилистика саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады: студенттерге жүйеде тілдің стилистикалық құралдары туралы теориялық білімдерін ұсыну, стилистикалық талдаудың принциптері мен әдістері, қарым-қатынас мақсаттарына жету үшін әртүрлі сөйлеу құралдарын барабар пайдалану дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілін оқытудағы веб-технологиялар

    Қазіргі заманғы интернет-платформалар мен шет тілдерін оқыту әдістемесіндегі басқа көздерде қолжетімді озық педагогикалық, оның ішінде компьютерлік инновациялық технологияларды (аудио және бейне ресурстары) студенттердің тиімді және шығармашылық пайдалануға қабілеттілігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі ағылшын тілінің фразеологиясы

    Фразеологияны студенттердің білімін дамушы, үнемі өзгеретін тілдің ішкі жүйесі ретінде қалыптастыру; фразеологияның негізгі ұғымдарын ғылым ретінде, оның бағытын, фразеологиялық сөздіктерін зерттеу; студенттер болашақ кәсіптік қызметінде кездесетін фразеологиялық мәселелерді сипаттайды және оларды шешудің қолданыстағы тәсілдерін талдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (B1 жалғастыру деңгейі)

    Екінші шет тілін үйренудегі мақсат студенттердің мәдениет аралық қарым – қатынас құзырларын жүйелеуден, мәденит аралық қатынас қабілетін дамытудан тұрады, яғни оқып отырған тілде сөйлейтіндер білім мен қабілетті сол тілдің фонологиялық, лексикалық, грамматикалық құбылыстары мен заңдылықтарын сөйлеуде қолдану, социумның ұлттық – мәдени құрылымын ескере отырып шет тілдік қарым – қатынас құру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Шетел тілдерін оқытудың арнайы бағытталған әдістемесі

    Пәнде шетел тілінің қызметі мен тіл аспектілерін оқыту, орта мектептің әртүрлі деңгейлерінде шет тілін оқыту ерекшеліктері, қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар, IJA оқытуды жоспарлау және басқару мәселелері қарастырылады; Қазақстан Республикасының шет тілін оқыту тұжырымдамасының талаптарына сай студенттерді оқыту деңгейіне дейін жеткізеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектеп құжаттарын жүргізу

    Бұл курстың мақсаты: студенттерді мектеп құжаттамасының негізгі түрлері және тізімдемесімен таныстыру; білім алушыларда педагог-мұғалімнің кәсіби қызметінің саласын реттейтін нормативтік және электрондық мектеп құжаттамасының жүйесінде бағдарлануын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Халықаралық емтиханға дайындық курсы (IELTS, TOEFL)

    Пәндерді оқып-үйрену мақсаты - студенттерді IELTS, TOEFL International Exams төрт түрлі байланыс түрлеріне дайындау: тыңдау, оқу, жазу және сөйлеу; академиялық оқу және жазу дағдыларын дамыту, сөйлеу дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Академиялық жазу

    Курс оқушыларға академиялық мақсаттар үшін ағылшын тілін үйренуге бағытталған. Курстың негізі - студенттердің академиялық сөздік қорын құру, сөйлеу жылдамдығын зерттеу, қазіргі заманғы академиялық дискурстың тән ерекшелігі, академиялық жазуды жазу және сақтау дағдылары мен дағдыларын дамыту, сондай-ақ ағылшын тіліндегі әртүрлі академиялық жанрлардың жазбаша мәтіндерін жазу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Қазіргі ағылшын әдебиеті

    Пән қазіргі заманғы ағылшын әдебиетінің негізгі көркемдік және әдеби-теориялық мәтіндерімен танысуға және шетел әдебиетінің негізгі түрлері мен формалары туралы идеяны қалыптастыруға және өнер туындысын (Ұлыбритания және АҚШ) талдауды жүзеге асыруда студенттердің дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • A1-B2 халықаралық деңгейде күнделікті және жалпы кәсіби салада екінші шет тілінде сөйлеу және жазу дағдыларын игеру; екінші шет тілінің грамматикалық, лексикалық және стилистикалық құрылымына сәйкес ауызша (диалогтық және монологтық) және жазбаша (ресми және жеке құжаттар) хабарлар жасау; бастауыш және жалғасып жатқан деңгейде орта білім беруде екінші шет тілін оқыту әдістемесін меңгеру.
  • қазіргі қазақстандық білім беруді дамытудың негізгі педагогикалық категориялары мен динамикалық ерекшеліктерін білу; шет тілдерін оқытудың шетелдік және отандық әдістерін пайдалану; тұлғаның дамуы мен мінез-құлығының психологиялық-педагогикалық негіздерін меңгеру; шетел тілдерін оқыту жағдайында нақты оқу курсының міндеттерін шешу; оқытудың қазіргі белсенді және интерактивті әдістерін қолдану; табысты оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық механизмдері мен педагогикалық жағдайларында бағдар жасау; оқу жетістіктерін бағалаудың қолданыстағы критерийлерін қолдану және әзірлеу; ҚР Білім беру саласының нормативтік-құқықтық актілеріне сәйкес кәсіби қызметке дайын болу; сабақтар мен сыныптан тыс іс-шараларды өткізу үшін оқу-әдістемелік материалдарды дайындау; кәсіби этика қағидаларын сақтау; компьютерлік oқу материалдары мен білім беру ресурстарын пайдалану; мультимедиялық, ақпараттық және интернет технологияларын жасау және пайдалану.
  • арнайы (түзету) педагогикасын білу, инклюзивті білім берудің мазмұны мен әдістерін, сондай-ақ ҚР және шетелдерде арнайы білім беруді реттейтін негізгі нормативтік құжаттарды білу; инклюзивті педагогикалық процестің, тәрбие мен оқытудың ерекшеліктерін білу; инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды тәрбиелеу мен дамытудың міндеттерін білу; ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқыту түрлерін ажырату; ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың жеке ерекшеліктерін ескеру; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытудың жеке білім беру траекториясын құруға қатысу; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу кезінде дидактикалық тәсілдер мен материалдарды пайдалану; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға шетел тілдерін оқытуда заманауи әдістеме мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану.
  • В1-В2 деңгейінде ағылшын тілін меңгеру; ауызша және жазбаша коммуникацияны анық, дәлелді және қисынды дұрыс құру; ағылшын тілінің нормалары мен қолданылуын сақтау; ақпаратты жинақтау, талдау және синтездеу; күнделікті және кәсіби қарым-қатынас аясында ауызша сөйлеуді құру үшін лексикалық және грамматикалық құралдарды дұрыс қолдану; ауызша және жазбаша сөйлеуді көзбен және есту арқылы қабылдау және тану; ауызша және жазбаша сөйлеуді ресімдеу стандарттары мен талаптарын қолдану; ағылшын тілінің нормативтік айтылуын меңгеру; ағылшын тілінде әртүрлі коммуникативтік мақсаттарды білдіру және анықтау; ағылшын тілінде қарым-қатынастың әртүрлі тіркелімдерін меңгеру; мәтінмен жұмыс істеу кезеңдерін білу және әр түрлі оқу түрлерін жүзеге асыру дағдыларын меңгеру (таныстыру, қарау, іздеу); презентацияның түрлерін білу; презентацияны ұйымдастыру, талдау және аудиторияны бақылау технологияларын меңгеру.
  • кәсіби сөйлеу мәдениеті мен көпшілік алдында сөйлеу негіздерін меңгеру; іскерлік қарым-қатынас негіздерін меңгеру; ауызша және жазбаша мамандандырылған сөйлеуді сауатты және стилистикалық барабар ресімдеу; хабарламалар, баяндамалар жасау, пікірталастар жүргізу; тұлғааралық және топтық коммуникацияларды жүзеге асыру; ағылшын тілді көздерден кәсіби қызмет саласындағы ақпаратты алу және сыни тұрғыдан бағалау; іскерлік хат алмасуды жүргізу; әр түрлі жанрларда ауызша және жазбаша академиялық мәтін құру дағдыларын көрсету; академиялық және кәсіби ортадағы қарым-қатынас жағдайында коммуникативтік есептерді дұрыс шешу; ағылшын тілінің грамматикасын, лексикасын және жазуын жоғары деңгейде меңгеру; кәсіби қарым-қатынас аясында іскерлік және мамандандырылған терминологияны пайдалану; ағылшын тілінен халықаралық емтихан тапсыруға дайын болу; ағылшын сөздіктер мен ақпарат көздерін кәсіби пайдалану және оларды өздігінен білім алу мен өзін-өзі оқытуда пайдалану.
  • ағылшын тілінің даму үрдістері туралы білімдерді меңгеру; фонетикалық, грамматикалық, лексикалық және стилистикалық деңгейлерде ағылшын тілінің құрылымы туралы білімдерді меңгеру; тілдік материалмен жұмыс істеу кезінде зерттеудің тілдік әдістерін қолдану; ауызша және жазбаша сөйлеуді бақылау және талдау; ҚР және ағылшын тілінде сөйлейтін елдердегі тіл саясатының ерекшеліктерін білу; педагог мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсіну; кәсіби сөйлеу мәдениетін меңгеру; білім беру саласы, білім беру үрдістері мен педагогикалық; зерттеудің ғылыми-педагогикалық әдістерін қолдану; түрлі функционалдық стильдерді тану; тілдік бірліктердің қызмет ету ерекшеліктерін білу; көркем мәтінге стилистикалық талдау жүргізу; мәтіндердегі фразеологиялық бірліктерді тану және жіктеу; ауызша және жазбаша сөйлеуде қазіргі фразеологиялық қорды қолдану; кәсіби педагогикалық мәселелерді шешуде теориялық және практикалық білімді қолдану.
  • ағылшын әдебиеті дамуының негізгі кезеңдерін және қазіргі әдеби үдерістердің заңдылықтарын білу; іргелі және қазіргі ағылшын тілді шығармалардың тақырыбын және көркемдік ерекшелігін тану; көркем шығармалардың тәрбиелік бағытын анықтау; ағылшын тілді өкілдерімен қарым-қатынастың қандай да бір қарым-қатынас жағдайында мәдениетаралық коммуникацияның негіздерін білу; өзге мәдениет өкілдерімен қарым-қатынаста тілдік және мәдени кедергілерді жеңу; кәсіби қызметте елтанудың негізгі ережелерін қолдану; елтану ақпарат көздерін пайдалану; тіларалық және мәдениетаралық айырмашылықтарға бағдар жасау; ғылым дамуының негізгі кезеңдерін білу; жалпы ғылыми және арнайы зерттеу әдістерін қолдану; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу және олардың нәтижелерін педагогикалық қызметке енгізу; ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу және арнайы терминологияны пайдалану.
Top