Білім беру бағдарламасы өзекті емес

6B01719 Шетел тілі: екі шетел тілі (негізгі ағылшын тілі) в Лев Николаевич Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • A1-B2 халықаралық деңгейде күнделікті және жалпы кәсіби салада екінші шет тілінде сөйлеу және жазу дағдыларын игеру; екінші шет тілінің грамматикалық, лексикалық және стилистикалық құрылымына сәйкес ауызша (диалогтық және монологтық) және жазбаша (ресми және жеке құжаттар) хабарлар жасау; бастауыш және жалғасып жатқан деңгейде орта білім беруде екінші шет тілін оқыту әдістемесін меңгеру.
  • қазіргі қазақстандық білім беруді дамытудың негізгі педагогикалық категориялары мен динамикалық ерекшеліктерін білу; шет тілдерін оқытудың шетелдік және отандық әдістерін пайдалану; тұлғаның дамуы мен мінез-құлығының психологиялық-педагогикалық негіздерін меңгеру; шетел тілдерін оқыту жағдайында нақты оқу курсының міндеттерін шешу; оқытудың қазіргі белсенді және интерактивті әдістерін қолдану; табысты оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық механизмдері мен педагогикалық жағдайларында бағдар жасау; оқу жетістіктерін бағалаудың қолданыстағы критерийлерін қолдану және әзірлеу; ҚР Білім беру саласының нормативтік-құқықтық актілеріне сәйкес кәсіби қызметке дайын болу; сабақтар мен сыныптан тыс іс-шараларды өткізу үшін оқу-әдістемелік материалдарды дайындау; кәсіби этика қағидаларын сақтау; компьютерлік oқу материалдары мен білім беру ресурстарын пайдалану; мультимедиялық, ақпараттық және интернет технологияларын жасау және пайдалану.
  • арнайы (түзету) педагогикасын білу, инклюзивті білім берудің мазмұны мен әдістерін, сондай-ақ ҚР және шетелдерде арнайы білім беруді реттейтін негізгі нормативтік құжаттарды білу; инклюзивті педагогикалық процестің, тәрбие мен оқытудың ерекшеліктерін білу; инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды тәрбиелеу мен дамытудың міндеттерін білу; ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқыту түрлерін ажырату; ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың жеке ерекшеліктерін ескеру; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытудың жеке білім беру траекториясын құруға қатысу; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу кезінде дидактикалық тәсілдер мен материалдарды пайдалану; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға шетел тілдерін оқытуда заманауи әдістеме мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану.
  • В1-В2 деңгейінде ағылшын тілін меңгеру; ауызша және жазбаша коммуникацияны анық, дәлелді және қисынды дұрыс құру; ағылшын тілінің нормалары мен қолданылуын сақтау; ақпаратты жинақтау, талдау және синтездеу; күнделікті және кәсіби қарым-қатынас аясында ауызша сөйлеуді құру үшін лексикалық және грамматикалық құралдарды дұрыс қолдану; ауызша және жазбаша сөйлеуді көзбен және есту арқылы қабылдау және тану; ауызша және жазбаша сөйлеуді ресімдеу стандарттары мен талаптарын қолдану; ағылшын тілінің нормативтік айтылуын меңгеру; ағылшын тілінде әртүрлі коммуникативтік мақсаттарды білдіру және анықтау; ағылшын тілінде қарым-қатынастың әртүрлі тіркелімдерін меңгеру; мәтінмен жұмыс істеу кезеңдерін білу және әр түрлі оқу түрлерін жүзеге асыру дағдыларын меңгеру (таныстыру, қарау, іздеу); презентацияның түрлерін білу; презентацияны ұйымдастыру, талдау және аудиторияны бақылау технологияларын меңгеру.
  • кәсіби сөйлеу мәдениеті мен көпшілік алдында сөйлеу негіздерін меңгеру; іскерлік қарым-қатынас негіздерін меңгеру; ауызша және жазбаша мамандандырылған сөйлеуді сауатты және стилистикалық барабар ресімдеу; хабарламалар, баяндамалар жасау, пікірталастар жүргізу; тұлғааралық және топтық коммуникацияларды жүзеге асыру; ағылшын тілді көздерден кәсіби қызмет саласындағы ақпаратты алу және сыни тұрғыдан бағалау; іскерлік хат алмасуды жүргізу; әр түрлі жанрларда ауызша және жазбаша академиялық мәтін құру дағдыларын көрсету; академиялық және кәсіби ортадағы қарым-қатынас жағдайында коммуникативтік есептерді дұрыс шешу; ағылшын тілінің грамматикасын, лексикасын және жазуын жоғары деңгейде меңгеру; кәсіби қарым-қатынас аясында іскерлік және мамандандырылған терминологияны пайдалану; ағылшын тілінен халықаралық емтихан тапсыруға дайын болу; ағылшын сөздіктер мен ақпарат көздерін кәсіби пайдалану және оларды өздігінен білім алу мен өзін-өзі оқытуда пайдалану.
  • ағылшын тілінің даму үрдістері туралы білімдерді меңгеру; фонетикалық, грамматикалық, лексикалық және стилистикалық деңгейлерде ағылшын тілінің құрылымы туралы білімдерді меңгеру; тілдік материалмен жұмыс істеу кезінде зерттеудің тілдік әдістерін қолдану; ауызша және жазбаша сөйлеуді бақылау және талдау; ҚР және ағылшын тілінде сөйлейтін елдердегі тіл саясатының ерекшеліктерін білу; педагог мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсіну; кәсіби сөйлеу мәдениетін меңгеру; білім беру саласы, білім беру үрдістері мен педагогикалық; зерттеудің ғылыми-педагогикалық әдістерін қолдану; түрлі функционалдық стильдерді тану; тілдік бірліктердің қызмет ету ерекшеліктерін білу; көркем мәтінге стилистикалық талдау жүргізу; мәтіндердегі фразеологиялық бірліктерді тану және жіктеу; ауызша және жазбаша сөйлеуде қазіргі фразеологиялық қорды қолдану; кәсіби педагогикалық мәселелерді шешуде теориялық және практикалық білімді қолдану.
  • ағылшын әдебиеті дамуының негізгі кезеңдерін және қазіргі әдеби үдерістердің заңдылықтарын білу; іргелі және қазіргі ағылшын тілді шығармалардың тақырыбын және көркемдік ерекшелігін тану; көркем шығармалардың тәрбиелік бағытын анықтау; ағылшын тілді өкілдерімен қарым-қатынастың қандай да бір қарым-қатынас жағдайында мәдениетаралық коммуникацияның негіздерін білу; өзге мәдениет өкілдерімен қарым-қатынаста тілдік және мәдени кедергілерді жеңу; кәсіби қызметте елтанудың негізгі ережелерін қолдану; елтану ақпарат көздерін пайдалану; тіларалық және мәдениетаралық айырмашылықтарға бағдар жасау; ғылым дамуының негізгі кезеңдерін білу; жалпы ғылыми және арнайы зерттеу әдістерін қолдану; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу және олардың нәтижелерін педагогикалық қызметке енгізу; ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу және арнайы терминологияны пайдалану.
Top