Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01719 Шетел тілі: екі шетел тілі (негізгі ағылшын тілі) в Лев Николаевич Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес шетел тілдерін оқытудың теориялық және тәжірибелік білімдері мен дағдылары бар оқытушыларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Тіл біліміне кіріспе
Жалпы тіл білімі
Мамандыққа кіріспе
Педагогика
Екінші шетел тілі (А1-1 деңгейі)
-
2 Оқу жылы
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған бағдарламалық мазмұнды бейімдеу
Жазбаша қарым-қатынас формаларын дамыту
Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістемесі
Екінші шетел тілі (А1-2 деңгейі)
Диалогтық және монологтық сөйлеуді дамыту
Инклюзивті білім беруде АКТ
Ағылшын тілі теориясының негіздері – 1
Ауызша қарым-қатынас формаларын дамыту
Ағылшын тілінде тындау дағдысын дамыту
Ағылшын тілі теориясының негіздері – 2
Педагогикалық психология
Ағылшын тілінде оқу дағдысын дамыту
Екінші шетел тілі (А2-1 деңгейі)
Ағылшын тілінде презентация жасау дағдысын дамыту
-
3 Оқу жылы
Іскерлік ағылшын тілі
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Әлеуметтік-саяси ағылшын тілі
Екінші шетел тілі (А2-2 деңгейі)
Ғылыми-зерттеу жұмысының негіздері
Мәдениетаралық қарым-қатынасқа кіріспе
Медиа мәтіндерді аналитикалық оқу
Елтану
Оқылатын тілі елінің әдебиеті
Екінші шетел тілі (B1 бастапқы деңгейі)
Академиялық мақсаттар үшін ағылшын тілі
Шеттілдік білім берудің әдістемесі
Мамандандырылған кәсіби ағылшын тілі (В2 деңгейі)
Мектептегі оқуға және бағалауға жаңа тәсілдері
Сөз сөйлеу шеберлігі
-
4 Оқу жылы
Сыни ойлау
Стилистика
Шетел тілін оқытудағы веб-технологиялар
Қазіргі ағылшын тілінің фразеологиясы
Екінші шетел тілі (B1 жалғастыру деңгейі)
Шетел тілдерін оқытудың арнайы бағытталған әдістемесі
Мектеп құжаттарын жүргізу
Халықаралық емтиханға дайындық курсы (IELTS, TOEFL)
Академиялық жазу
Қазіргі ағылшын әдебиеті
Оқыту нәтижелері
- A1-B2 халықаралық деңгейде күнделікті және жалпы кәсіби салада екінші шет тілінде сөйлеу және жазу дағдыларын игеру; екінші шет тілінің грамматикалық, лексикалық және стилистикалық құрылымына сәйкес ауызша (диалогтық және монологтық) және жазбаша (ресми және жеке құжаттар) хабарлар жасау; бастауыш және жалғасып жатқан деңгейде орта білім беруде екінші шет тілін оқыту әдістемесін меңгеру.
- қазіргі қазақстандық білім беруді дамытудың негізгі педагогикалық категориялары мен динамикалық ерекшеліктерін білу; шет тілдерін оқытудың шетелдік және отандық әдістерін пайдалану; тұлғаның дамуы мен мінез-құлығының психологиялық-педагогикалық негіздерін меңгеру; шетел тілдерін оқыту жағдайында нақты оқу курсының міндеттерін шешу; оқытудың қазіргі белсенді және интерактивті әдістерін қолдану; табысты оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық механизмдері мен педагогикалық жағдайларында бағдар жасау; оқу жетістіктерін бағалаудың қолданыстағы критерийлерін қолдану және әзірлеу; ҚР Білім беру саласының нормативтік-құқықтық актілеріне сәйкес кәсіби қызметке дайын болу; сабақтар мен сыныптан тыс іс-шараларды өткізу үшін оқу-әдістемелік материалдарды дайындау; кәсіби этика қағидаларын сақтау; компьютерлік oқу материалдары мен білім беру ресурстарын пайдалану; мультимедиялық, ақпараттық және интернет технологияларын жасау және пайдалану.
- арнайы (түзету) педагогикасын білу, инклюзивті білім берудің мазмұны мен әдістерін, сондай-ақ ҚР және шетелдерде арнайы білім беруді реттейтін негізгі нормативтік құжаттарды білу; инклюзивті педагогикалық процестің, тәрбие мен оқытудың ерекшеліктерін білу; инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды тәрбиелеу мен дамытудың міндеттерін білу; ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқыту түрлерін ажырату; ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың жеке ерекшеліктерін ескеру; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытудың жеке білім беру траекториясын құруға қатысу; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу кезінде дидактикалық тәсілдер мен материалдарды пайдалану; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға шетел тілдерін оқытуда заманауи әдістеме мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану.
- В1-В2 деңгейінде ағылшын тілін меңгеру; ауызша және жазбаша коммуникацияны анық, дәлелді және қисынды дұрыс құру; ағылшын тілінің нормалары мен қолданылуын сақтау; ақпаратты жинақтау, талдау және синтездеу; күнделікті және кәсіби қарым-қатынас аясында ауызша сөйлеуді құру үшін лексикалық және грамматикалық құралдарды дұрыс қолдану; ауызша және жазбаша сөйлеуді көзбен және есту арқылы қабылдау және тану; ауызша және жазбаша сөйлеуді ресімдеу стандарттары мен талаптарын қолдану; ағылшын тілінің нормативтік айтылуын меңгеру; ағылшын тілінде әртүрлі коммуникативтік мақсаттарды білдіру және анықтау; ағылшын тілінде қарым-қатынастың әртүрлі тіркелімдерін меңгеру; мәтінмен жұмыс істеу кезеңдерін білу және әр түрлі оқу түрлерін жүзеге асыру дағдыларын меңгеру (таныстыру, қарау, іздеу); презентацияның түрлерін білу; презентацияны ұйымдастыру, талдау және аудиторияны бақылау технологияларын меңгеру.
- кәсіби сөйлеу мәдениеті мен көпшілік алдында сөйлеу негіздерін меңгеру; іскерлік қарым-қатынас негіздерін меңгеру; ауызша және жазбаша мамандандырылған сөйлеуді сауатты және стилистикалық барабар ресімдеу; хабарламалар, баяндамалар жасау, пікірталастар жүргізу; тұлғааралық және топтық коммуникацияларды жүзеге асыру; ағылшын тілді көздерден кәсіби қызмет саласындағы ақпаратты алу және сыни тұрғыдан бағалау; іскерлік хат алмасуды жүргізу; әр түрлі жанрларда ауызша және жазбаша академиялық мәтін құру дағдыларын көрсету; академиялық және кәсіби ортадағы қарым-қатынас жағдайында коммуникативтік есептерді дұрыс шешу; ағылшын тілінің грамматикасын, лексикасын және жазуын жоғары деңгейде меңгеру; кәсіби қарым-қатынас аясында іскерлік және мамандандырылған терминологияны пайдалану; ағылшын тілінен халықаралық емтихан тапсыруға дайын болу; ағылшын сөздіктер мен ақпарат көздерін кәсіби пайдалану және оларды өздігінен білім алу мен өзін-өзі оқытуда пайдалану.
- ағылшын тілінің даму үрдістері туралы білімдерді меңгеру; фонетикалық, грамматикалық, лексикалық және стилистикалық деңгейлерде ағылшын тілінің құрылымы туралы білімдерді меңгеру; тілдік материалмен жұмыс істеу кезінде зерттеудің тілдік әдістерін қолдану; ауызша және жазбаша сөйлеуді бақылау және талдау; ҚР және ағылшын тілінде сөйлейтін елдердегі тіл саясатының ерекшеліктерін білу; педагог мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсіну; кәсіби сөйлеу мәдениетін меңгеру; білім беру саласы, білім беру үрдістері мен педагогикалық; зерттеудің ғылыми-педагогикалық әдістерін қолдану; түрлі функционалдық стильдерді тану; тілдік бірліктердің қызмет ету ерекшеліктерін білу; көркем мәтінге стилистикалық талдау жүргізу; мәтіндердегі фразеологиялық бірліктерді тану және жіктеу; ауызша және жазбаша сөйлеуде қазіргі фразеологиялық қорды қолдану; кәсіби педагогикалық мәселелерді шешуде теориялық және практикалық білімді қолдану.
- ағылшын әдебиеті дамуының негізгі кезеңдерін және қазіргі әдеби үдерістердің заңдылықтарын білу; іргелі және қазіргі ағылшын тілді шығармалардың тақырыбын және көркемдік ерекшелігін тану; көркем шығармалардың тәрбиелік бағытын анықтау; ағылшын тілді өкілдерімен қарым-қатынастың қандай да бір қарым-қатынас жағдайында мәдениетаралық коммуникацияның негіздерін білу; өзге мәдениет өкілдерімен қарым-қатынаста тілдік және мәдени кедергілерді жеңу; кәсіби қызметте елтанудың негізгі ережелерін қолдану; елтану ақпарат көздерін пайдалану; тіларалық және мәдениетаралық айырмашылықтарға бағдар жасау; ғылым дамуының негізгі кезеңдерін білу; жалпы ғылыми және арнайы зерттеу әдістерін қолдану; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу және олардың нәтижелерін педагогикалық қызметке енгізу; ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу және арнайы терминологияны пайдалану.