Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M08602 Жерді мелиорациялау, баптау және қорғау в Қазақ ұлттық аграрлық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Технологияларды, әдістер мен тәсілдерді жетілдіру, жобалаудың сапасы мен сенімділігін арттыру, инженерлік-мелиоративтік және инженерлік-экологиялық жүйелерді жобалау, құрылысын жүргізу және пайдалану, жерді мелиорациялаудың, баптаудың және қорғаудың жаңа жолдарын негіздеу саласында дербес кәсіби жұмысқа қабілетті, жоғары білікті мамандарды жетекші ғылыми және жоғары оқу орындарының заманауи білім беру стандарттарына сәйкес даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M137 Су ресурстары және суды пайдалану
  • Ресурс үнемдеуіш технологиялармен суару
    Несиелер: 5

    Ресурстарды үнемдеу жүйелері мен суару техникасын әзірлеу перспективасының мәселелері.Суару технологиялары мен техни-калары, жіктеу және қауіпсіздік талаптары. Бороздар бойынша механикаландырылған жер үсті суарудың технологиялары мен техникалық құралдары. Дискретті поив техноло-гиясы. Кең иірімді көп тіректі жаңбырлатқыш машиналар. Өңдеулер, тосқауылды өңдеулер оро-шешім. Микродогия технологиясы және техникалық құралдары. Импульсті шашырату. Микро суару. Тамшылатып суару

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Білім алушылардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады. Сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын дамытып, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білімдер береді. Ғылымға және ғалымдарға қажеттілік күшейіп отырған қазіргі заманда бұл пәнді зерттеу қоғам үшін де, жас ізденуші үшін де аса маңызды. Арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылымның білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылыми ізденіс жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білім қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Салалық және кешендік мақсаттағы гидротехникалық құрылымдар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында құрылыстарды жобалау әдістері, цифрландыру әдістері, сүзу теориясының негіздері, гидротехникалық құрылымдарды қалыптастырудың гидротехникалық әдісін гидромеханикалық бағалау, өзен бассейндерін орналастыру және су қоймасындағы су тасқынынан қорғау үшін құрылыстарды жобалау әдістері оқытылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гидроландшафтты жүйелердің табиғи процестерін модельдеу
    Несиелер: 5

    Бұл курста ғылыми сілтемелер, ландшафттарды (мелиорацияда) үйлестірудің кешенді әдіснамасы және теориялық негізідері қарастырылған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Педагогикалық ғылымды және оның адам ғылымы жүйесіндегі орны, білім берудің қазіргі заманғы парадигмасы, Қазақстандағы жоғары білім беру жүйесі, білім беру және маманның жеке басын қалыптастыру және білім берудегі басшылықты қарастырады. Педагогикалық ғылымның әдістемесі, білім беру әдістері мен формалары туралы мәлімет беріледі. Оқытушының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігін ашуға ықпалы. Пән оқыту теориясы, білім мазмұны, оқу үдерісін ұйымдастыру, СӨЖ ұйымдастыру білімдерді қалыптастырады. Жаңа білім беру технологиялары, оқыту материалдарын құрастыру технологиясы туралы ұғымдарды қалыптастырады. Ғылыми жұмыс теориясы, СҒЗЖ туралы білімдерін дамытады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мелиоративтік жүйелердегі технологиялық процестерді басқару
    Несиелер: 5

    Курста әртүрлі мақсаттағы жерлердің ерекшеліктері мен жер пайдаланушылардың талаптары, жерді мелиорациялау түрлері, табиғи процестерге әсер ету әдістері, технологиялық кешендердің жұмыс істеу ерекшеліктері зерттеледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аймақтың экологиялық орналасуы
    Несиелер: 5

    Табиғатты орналастыру принциптері; аумақтарды табиғатты қорғау жайластыру негіздері; экологиялық проблемалар және оларды шешу жолдары; экологиялық проблемаларды шешуге интеграцияланған жол; экологиялық проблемаларды шешу әдісі ретінде қазіргі заманғы аз қалдықты және қалдықсыз технологиялар; қалдықтарды жою және кәдеге жарату проблемалары және оларды шешу жолдары; атмосфералық ауаны және су ресурстарын ластанудан қорғау; биоресурстарды қорғау; тұтыну және өндіріс қалдықтарын қоймалау және қайта өңдеу кезінде қоршаған ортаны қорғау; табиғи стихиядан қорғау; топырақты ластанудан қорғау; сарқынды суларды тазарту және сарқынды сулардың тұнбаларын кәдеге жарату; жыра-Арқалық жерлердің аумақтарын эрозияға қарсы қорғау; су объектілерін табиғи қалпына келтіру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пәннің негізгі мақсаты - болашақ магистрдың кәсіби қызметінде ағылшын тілін белсенді меңгеру дағдылары мен қабілеттерін одан әрі дамыту негізінде шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарының шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі түрде тереңдете білу. Магистранттың дағдыларын дамытудағы негізгі принциптер: - ғылыми ақпарат алу және беру үшін мамандық бойынша ағылшын тіліндегі әдебиеттерді оқу; - Аудармалар, аннотациялар, рефераттар түріндегі алынған ақпаратты тіркеу; - магистрлік мамандығына және ғылыми жұмысына байланысты тақырыптар бойынша ағылшын тілінде әңгіме жүргізу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мелиорация саласындағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Бұл курс ГАЖ технологияларын пайдалану арқылы сушаруашылық жүйелерін, топырақ жабындысын, жер бедерін және су сапасы туралы ақпараттарды қашықтықтан зондап, оларға мониторинг жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән психологияны басқару психологиясының тақырыбын, сипатын, міндеттері мен құрылымын, оның психологиялық зерттеулер әдістерін және оны зерттеудің негізгі тәсілдерін қарастырады. Басқару әрекетіндегі тұлға психологиясын, танымдық әрекет психологиясын перцептивтік, мнемикалық және ойлау ұрдістерін басқару қызметтінде зерттейді. Курс заманауи іскерлік адамның қызметінде этикет туралы, менеджердің коммуникативті құзыреттілігі, басқарушылық қызметтегі эмоционалды және ерікті күйлері туралы және қызметті басқара білу туралы қабылеттерін қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жерді ұтымды пайдалану және қорғаудың экономикалық-құқықтық механизмi
    Несиелер: 6

    Курста ауылшаруашылық жерлерін ұтымды пайдалану механизмінің ерекшеліктері қарастырылған. Сондай-ақ, жер саясатының негізгі құралдарына талдау жасалады, оған жерді ұтымды пайдалану механизмінің экологиялық, құқықтық, ұйымдастырушылық және экономикалық құрамдас бөліктері кіреді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мелиорациядағы геоақпараттық жүйелер
    Несиелер: 6

    Бұл курс ГИС технологиясын пайдалану арқылы сушаруашылық жүйелерін пайдалану және жобалау жұмыстарын дайындау мен жүргізуге байланысты экологиялық мониторингтің заманауи әдістерін, негізгі ережелерін оқытудан құралған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерліктегі жобаларды басқару
    Несиелер: 7

    Жобаларды басқару әдістерінің даму тарихымен таныстырады; жобаның тұжырымдамасын әзірлеу, оны құрылымдау және бағалау бойынша шешімдер қабылдаудың әдістемелік тәсілдерін зерттейді; жобаның өмірлік циклінің түрлі сатыларында жоба менеджерінің рөлін және функцияларын меңгеру; жобаларды басқарудың ұйымдастырушылық нысандары және оларды әзірлеу, оңтайландыру әдістерімен таныстырады.Нарық жағдайында агро өнеркәсіптік кешеннің сферасы жүйесінде білім алушыларды даярлау. Экономикалық ойлау, кәсіпкерлік қабілетті, нарықта өзінің орнын табу, өз ісін ашу, жеке кәсіпорын ұйымдастыру және тиімді басқару іскерлігін қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жерді мелиорациялау, баптау және қорғаудағы ғылыми зерттеулер әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде мелиорациядағы ғылым және ғылыми зерттеу және де ғылыми-техникалық ақпарат қарастырылған. Және де ғылыми зерттеудің тақырыбын анықтау көрсетілген

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бизнес шешімдерін модельдеу
    Несиелер: 4

    Шешім қабылдау процесінің, математикалық моделін құру, шешу, сонымен қатар шешім нәтжелерін компьютер көмегімен талдау жүргізуге көп көңіл бөлінеді. Шешімдер қабылдауда өндірістік, транспорттық және қаржылық есептердің модельдері, шешімдер қабылдау теориясының элементтері және нақтылы тәжірибелік есептерді компьютерде шешу алгоритмдерді шығару қабілеттілігі қалыптастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мелиорациялық жүйелердің ақпараттық технологияларын жобалау
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде мелиорациялық жүйелердің ақпараттық-коммуникациялық технологияларының негізгі бағыттары қарастырылады. Биосфераның тұрақтылығын сақтау және қоғамның дағдарыстық дағдарыссыз дамуы үшін экономикалық басқарудың және адамдардың өмір салтын қалыптастырудың дәстүрлі нысандарын жүйелі түрде өзгертуге бағытталған тұрақты адамзаттық дамудың тұжырымдамалары мен стратегияларын түсіну

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Конфликтология
    Несиелер: 4

    Пәнде конфликтологияның негізгі категориялары, қақтығыстық технологияларды жанжалды басқару типологиясы қарастырылады. Курста қақтығыс жағдайында адамның мінез-құлқы туралы теориялар, тиімді қарым-қатынас технологиялары және қақтығыстың ұтымды мінез-құлқы зерттеледі. Жанжалдарды шешудегі келіссөздер процесінің психологиясын, жанжалдарды шешу технологиясы ретінде медиация қолданады. Қоғамдағы қақтығыстар, ұйымдардағы қақтығыстар, жанжалдар мен стресстер қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жерді пайдалану мен қорғауды жоспарлау
    Несиелер: 6

    Курста ауылшаруашылық жерлерінің қазіргі жағдайы мен пайдаланылуын бағалау мәселелері қарастырылады. Жер ресурстарын пайдалану және қорғау саласындағы белсенді мемлекеттік саясатты қалыптастыру жүргізуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Су шаруашылық жүйелерін үлгілеу
    Несиелер: 6

    Бұл пәнде су шаруашылық жүйелерді басқарудың теориялық және тәжірибелік негіздері және де су шаруашылық жүйелерді басқаруды ұйымдастыру және құрылымы қарастырылған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Топырақтың тұздану және тұзсыздану үдерістерін үлгілеу
    Несиелер: 6

    Бұл пәнде табиғи үдерісте тұзданған топырақтарды кешенді бағалау және мелиорациядағы табиғи үрдістерді үлгілеу көрсетілген. Және де топырақтың тұздану және тұзсыздану үдерісінің теориялық негізі қарастырылған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Суғармалы егіншіліктің биологиялық және агротехникалық негізі
    Несиелер: 6

    Бұл пән ауылшаруашылық дақылдарының биологиялық сипаттамалары мен өнімділігін және топырақтың тыңайтқыштарын және агрофизикалық және агрохимиялық қасиеттеріне және дақылдарды өсірудің биологиялық белсенділігіне әсерін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мелиорацияның әдіснамалық және экологиялық қағидалары
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде жерлердің мелиорациясының ғылыми негізі, агроландшафттардың су пайдалануының экологиялық мөлшерлеуі көрсетілген. Және де адамның өмір сүру ортасы ретіндегі табиғи жүйені бағалаудың ландшафтық-экологиялық әдіснамалық негізі қарастырылған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ғылым философиясы, Психология және педагогика мәселелерінде ой-өрісті көрсете білу, оқытудың қазіргі заманғы әдістемесін пайдалану

  • Код ON5

    Ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, су объектілерінің мониторингін ұйымдастыру, нәтижелерді талдау, су объектілерінің сапасын жақсарту үшін іс-шаралар дайындау қабілеті

  • Код ON7

    Геоақпараттық технологияларды қолдана отырып, ауыл шаруашылығын сумен жабдықтау сапасының көрсеткіштерін талдау, себептер мен салдарлардың алдын алу және жою жөнінде шешімдер қабылдау қабілеті

  • Код ON12

    Мелиорацияның теориялық негіздерін, қоршаған ортаны ландшафтық-экологиялық бағалаудың әдіснамалық негіздері бойынша ұзақ оқытуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары

  • Код ON8

    Жеке қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың түрлерін пайдалану: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша мобильді сервистер

  • Код ON10

    Бекітілген магистранттың жеке жұмыс жоспарына сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу

  • Код ON11

    Ғылыми кеңесшінің басшылығымен ғылыми зерттеулер нәтижелерінің зертханалық және тәжірибелік сынақтарын жүргізу

  • Код ON3

    Ғылыми экспериментті ұйымдастыру, алынған нәтижелерді модельдеу және талдау саласында өз білімін, түсінігін және қабілетін кәсіби деңгейде қолдану

  • Код ON6

    Мелиорацияны басқарудың экономикалық тиімді және экологиялық қауіпсіз тәсілдерін таңдау қабілеті

  • Код ON2

    Интернационалдық ортада кәсіби әңгіме жүргізу қабілеті, кең ауқымды ғылыми-техникалық және педагогикалық мәселелер бойынша сұхбатты қолдана білу

  • Код ON4

    Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу кезінде көшбасшылық қасиет-терді көрсете білу, бизнес-шешімдерді модельдеу кезінде іскерлік қасиеттерді көрсете білу, кәсіпкерлік қызметті тиімді басқара білу

  • Код ON9

    Бағдарламалау, математикалық модельдеу, талдау және синтез саласындағы ақпаратты түсіндіру, жерді мелиорациялау, баптау және қорғау және басқару саласындағы теориялық білім деңгейін ұдайы жетілдіруге ұмтылу

Top