7M08607 Гидротехникалық құрылымдарды жобалау в Қазақ ұлттық аграрлық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ауылшаруашылығына арналған салалық және кешенді мақсаттағы гидротехникалық құрылымдарды жобалау бойынша біліктілігі жоғары мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық аграрлық университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M137 Су ресурстары және суды пайдалану
-
Білім беру саласы 7M08 Ауыл шаруашылығы және биоресурстар
-
Дайындық бағыты 7M086 Су ресурстары және суды пайдалану
-
Су ресурстарын бірігіп басқару
Несиелер: 5Принциптер, жоспарлау және ұлттық жоспар су ресурстарын бірігіп басқару. Су ресурстарын басқару саласындағы су заңнамасын жетілдіру және үйлестіру. Экологиялық компонентті енгізу су ресурстарын бірігіп басқару және су сапасын басқару.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Су торабы құрылымдарың гидравликасы
Несиелер: 5Курстың мақсаты: гидравликалық есептеулер арқылы базалық гидротехникалық құрылымдарды негіздеу; сүзілу және модельдеу негіздері; сүзілуді есептеу; гидротехникалық құрылымдардың гидравликалық есептерін шешу, гидравликалық зерттеулер нәтижелерін талдау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Суқоймаларын жобалаудағы гидрологиялық есептеулер
Несиелер: 5Курста суқоймаларын жобалаудағы гидрологиялық есептеулерді жүргізу тәсілдерімен таныстыру, инженерлік гидрологияға қатысты мәселелерді шешу, ағынның генезис сараптамасына негізделген арнайы әдістер, гидрологиялық мәліметтер болмаған жағдайда, немесе мәліметтердің репрезентабельдік жетіспейтіндік жағдайда гидрологиялық сипаттамаларды анықтауды, материалдарды математикалық статистика әдістемесін қолданып анықтау тәсілдері қарастырылады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Су қоймалары мониторингі және ГАЖ технологиялары
Несиелер: 5Пән аналитикалық және моделдеу операцияларын, нәтижелерді алуды, су шаруашылығында, су қоймаларын жобалағанды, мониторинг жасағанды, ГАЖ қолдануды, тұтынушыларды ақпараттық қамтамасыз етуді, мониторингті алыстан және спутник арқылы жүргізу әдістерін, заманауи ГАЖ, жерді дистанциялық зондтауды, мәліметтер базасын басқару жүйесін, геоақпаратты сараптау әдісі және дешифрлау, карталау жүйесін, заманауи ГАЖ мүмкіншілігін қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Несиелер: 5Педагогикалық ғылымды және оның адам ғылымы жүйесіндегі орны, білім берудің қазіргі заманғы парадигмасы, Қазақстандағы жоғары білім беру жүйесі, білім беру және маманның жеке басын қалыптастыру және білім берудегі басшылықты қарастырады. Педагогикалық ғылымның әдістемесі, білім беру әдістері мен формалары туралы мәлімет беріледі. Оқытушының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігін ашуға ықпалы. Пән оқыту теориясы, білім мазмұны, оқу үдерісін ұйымдастыру, СӨЖ ұйымдастыру білімдерді қалыптастырады. Жаңа білім беру технологиялары, оқыту материалдарын құрастыру технологиясы туралы ұғымдарды қалыптастырады. Ғылыми жұмыс теориясы, СҒЗЖ туралы білімдерін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Салалық және кешендік мақсаттағы гидротехникалық құрылымдар
Несиелер: 5Пәнді оқу барысында құрылымдарды жобалау әдістерін, фильтрация теориясының негіздерін, гидротехникалық құрылымдардың табанында пайда арынды фильтрацияны гидромеханикалық әдіспен есептеулерін, өзендік су тораптарын орналастыруды және су қойманы салғанда территорияны су басудан қорғайтын құрылымдарды жобалау әдістерін игереді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шет тілі (кәсіби)
Несиелер: 4Пәннің негізгі мақсаты - болашақ магистрдың кәсіби қызметінде ағылшын тілін белсенді меңгеру дағдылары мен қабілеттерін одан әрі дамыту негізінде шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарының шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі түрде тереңдете білу. Магистранттың дағдыларын дамытудағы негізгі принциптер: - ғылыми ақпарат алу және беру үшін мамандық бойынша ағылшын тіліндегі әдебиеттерді оқу; - аудармалар, аннотациялар, рефераттар түріндегі алынған ақпаратты тіркеу; - магистрлік мамандығына және ғылыми жұмысына байланысты тақырыптар бойынша ағылшын тілінде әңгіме жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Несиелер: 4Білім алушылардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады. Сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын дамытып, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білімдер береді. Ғылымға және ғалымдарға қажеттілік күшейіп отырған қазіргі заманда бұл пәнді зерттеу қоғам үшін де, жас ізденуші үшін де аса маңызды. Арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылымның білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылыми ізденіс жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білім қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Мелиоративтік жүйелерді жобалау
Несиелер: 5Пәнді оқу барысында мелиоративтік жүйелерді, құрылымдарды жобалау әдістемесін, дайындық жұмыстарын жүргізу этаптарын, жобалаудың ережелерін, мелиоративтік жүйелердегі каналдарды, құрылымдарды, бөгеттерді жобалаудың негіздерін игереді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Суды тиімді пайдалану және су ресурстарын қорғау жөніндегі ғылыми зерттеулердің әдіснамасы
Несиелер: 5Курста қарастырылатын сұақтар - ғылым және ғылыми зерттеу, ғылыми-техникалық ақпарат, ғылыми зерттеудің тақырыбын анықтау, зерттеудің мақсаты мен міндеттерін анықтау, теориялық зерттеулердің әдіснамасы, теориялық-эксперименталдік зерттеулерін талдау және ұсыныстар мен қорытындарды тұжырымдау
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Кәсіпкерлік саласындағы жобаларды басқару
Несиелер: 7Жобаны басқару - заманауи ғылыми білімдерді, дағдыларды, әдістерді, құралдар мен технологияларды қолдануға және тиімді нәтижелерге қол жеткізуге негізделген кәсіби қызмет. Жобаны басқаруды қолдану, жобаның мақсатын, жобаның нәтижелерін, жобаның сандық сипаттамаларын, уақытты, шығындарды және сапа параметрлерін, жобаның жоспарын жасауды, тәуекелдерді бағалауды және жобаны іске асыру кезінде теріс салдарды анықтау болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Өзендік су тораптарын жобалау
Несиелер: 6Өзен арналарының қалыптасуы және олардың тұрақтылығы. Арнадағы ағынды реттеу түрлері және арналарды реттеу мәселесі. Арналарды реттеу әдістері. Су қабылдайтын құрылымдар алдында өзен арнасын реттеу. Реттейтін қүрылымдар. Ерозиядан жағалауды қорғау және нығайту.Су қабылдайтын қондырғылар туралы жалпы ақпарат. Бөгетсіз өзендік су қабылдағыштар. Суды қабылдағыштардың топтасуы, реттеуіш құрылымы бар су қабылдағыштар, қабылдағыштар түрлерін жіктеу. Бөгетсіз су қабылдағыштар бас құрылымының гидравликалық есебі. Бөгетті су қабылдағыштар: су тораптарының схемалары мен конструкциялары. Су қабылдағыштар элементтерін есептеу: түптік торлы траншеялар, су қабылдағыштардың тесіктері, «қалта», қабылдағыш табалдырығындағы тұтас сөрелер. Су алу құрылымдарының әртүрлі сұлбаларының артықшылықтары мен кемшіліктері және оларды одан әрі жетілдіру жолдары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Су қойма тораптарын жобалау
Несиелер: 6Пәннің негізгі мақсаты су қойма торабын жобалау әдістерімен таныстыру, бөгет, су ағызу құрылымдары, су өткізгіш құрылымы, құрылыс, есептік өтімдер, су деңгейі туралы жалпы деректер беріледі, жоғарғы бьеф зерттеледі гидрология, топография және геология ауданының құрылыс негізделеді, параметрлер арқылы бөгет параметрлері анықталады, су тастағыш, су жібергіш құрылымдар есептелініп жобаланады, су қабылдағышты есептеу туралы мәліметтер беру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 4Пән психологияны басқару психологиясының тақырыбын, сипатын, міндеттері мен құрылымын, оның психологиялық зерттеулер әдістерін және оны зерттеудің негізгі тәсілдерін қарастырады. Басқару әрекетіндегі тұлға психологиясын, танымдық әрекет психологиясын перцептивтік, мнемикалық және ойлау ұрдістерін басқару қызметтінде зерттейді. Курс заманауи іскерлік адамның қызметінде этикет туралы, менеджердің коммуникативті құзыреттілігі, басқарушылық қызметтегі эмоционалды және ерікті күйлері туралы және қызметті басқара білу туралы қабылеттерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Өзендік су тораптарының құрылысын ұйымдастыру және технологиясы
Несиелер: 6Пәннің негізгі мақсаты - өзендік су тораптарының құрылысын ұйымдастыру және жұмысты жүргізу технологиясын меңгеру, жұмыстарды ұйымдастыру үшін бастапқы материалдарды зерттеу, зерттеу деректерін, құрылыс жоспарын, конструкциялар сызбаларын және құрылыс алаңдарының сипаттамаларын, жер массасын бөлу, қазу және жағалауды зерттеу, мансаптық құрылғы, жер жұмыстары әдісі, белгіленген мерзімде жұмысты жүргізу тәртібі, құрылыстың шоғырландырылған күнтізбелік жоспары, негізгі жұмыстар өндірісінің технологиялық схемасы, құрылыс материалдары қажеттілігі, құрылыс тетіктерін құру қажеттілігі, еңбектік және тұрмыстық қажеттіліктер, ұйымдастыру шаралары, дайындық жұмыстары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Су қоймалы тораптардың құрылысын ұйымдастыру және технологиясы
Несиелер: 6Пәннің негізгі мақсаты - су қоймаларының құрылысын ұйымдастыру және технологиясын меңгеру, жұмыстарды ұйымдастыру үшін бастапқы материалдарды зерттеу, зерттеу деректерін, құрылыс жоспарын, конструкциялар сызбаларын және құрылыс алаңдарының сипаттамаларын, жер массасын бөлу, қазу және жағалауды зерттеу; мансаптық құрылғы; жер жұмыстары әдісі; белгіленген мерзімде жұмыс тәртібі, гидроэлектрстанциялар кешені құрылысының желілік кестесі, құрылыстың шоғырландырылған күнтізбелік жоспары, негізгі жұмыстар өндірісінің технологиялық схемасы, құрылыс материалдары қажеттілігі, құрылыс тетіктерін құру қажеттілігі, еңбектік және тұрмыстық қажеттіліктер, ұйымдастыру шаралары, дайындық жұмыстары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Гидротехникалық құрылымдардағы қорғау құрылғыларын жобалау
Несиелер: 5Пәннің негізгі мақсаты гидротехникалық құрылымдарды шайылудан қорғайтын тез ағар, гидротехникалық құлама, консоль құламасы, құбырлық су тастағыш, шахталық су тастағыш құрылғыларды жобалау және есептеу, су энергиясын бәсеңдететін құрылымдарды жобалау, арна немесе канал беткейін, табанын шайылудан қорғау іс-шаралары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Конфликтология
Несиелер: 4Конфликтологияның негізгі санаттарын, жанжалдардың типологиясын, жанжалдарды басқару технологияларын қарастырады. даулы жағдайда тұлғаның іс-қимыл теориясы, жанжалдағы тиімді қарым-қатынас және рационалды іс-қимыл технологиясы. Жанжалды реттеу технологиясы ретінде дауларды, медиацияны шешу бойынша келіссөз процесінің психологиясы туралы түсінік қалыптастырады. Қоғамдағы қақтығыстар, ұйымдардағы қақтығыстар, қақтығыстар және стресс.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Тасындыларды ұстайтын құрылымдарды жобалау
Несиелер: 6Пәннің негізгі мақсаты - өзендерде, каналдарда тасынды, шөгінділерді ұстайтын қондырғыларын жобалау әдістерін меңгеру, қойылған мақсаттарға, шешілетін міндеттерге байланысты тұндырғышты жобалау әдіснамасына қарай, шөгінділерді ұстайтын бір немесе көп камералы тұндырғыш түрін жобалау методикасы берілген, гидравликалық есептеу және параметрлерін қабылдау, ғылыми зерттеулер нәтижесін қолданып жетілдіру қарастырылған
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Су тораптарындағы су жіберетін құрылымдарды жобалау
Несиелер: 6Курста топырақ бөгеттерінің құрамындағы су өткізгіш құрылымды жобалау және есептеу әдістерін жетілдіру, су объектілерінің құрылыстарының құрылыстарын ғылыми тұрғыдан негіздеу, мұнараны есептеу, құрылымдық элементтерді есептеу мәселелері қарастырылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Бизнес шешімдерін модельдеу
Несиелер: 4Шешім қабылдау процесімен танысу, бастапқы мәселені ресімдеуден бастап, компьютердегі математикалық модельді құру және шешу арқылы шешімді талдауға және басқарушылық шешімді қалыптастыруға дейін. Математикалық модельдерді құру және шешу және осы шешімдерді компьютерде талдау дағдыларын қалыптастыру. Басқару шешімдерін таңдау үшін міндеттердің өндірістік, көліктік және қаржылық модельдерін қарау.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Су тастағыш құрылымдарды жобалау
Несиелер: 5Пәннің негізгі мақсаты - артық қауіпті суды тастауға және пайдалы қажетті мөлшерде құрылыстың төменгі жағына су жіберетін құрылымды есептеп жобалау, мұнаралы, шахталы, туннельді және басқа да су ағызу түрлерін сараптап қабылдау, гидравликалық есептеу негізінде негізгі параметрлерін анықтау, су тастағыш құрылымдардың әртүрлі схемаларының артықшылықтары мен кемшіліктерін талдау әдістерін игеру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Код ON3
Су объектілерін бақылау үшін қазіргі заманғы GIS қашықтықтан зондтау технологиясын қолдану мүмкіндігі, гидротехникалық құрылыстарды автоматтандыру және басқару мәселелерін зерттеу және шешу.
-
Код ON7
Қоймалы су торабын, су алу торабын, суды ағызу және шығару гидротехникалық құрылғыларды жобалау және қоршаған ортаны қорғау шараларын ұсыну
-
Код ON1
Ғылым, психология және педагогика, конфликтология философия мәселелерінде дамытылатын білімдер мен түсініктерді көрсете білу, қазіргі заманғы оқыту әдістерін қолдану, әртүрлі психологиялық жағдайларда жақсы опцияларды табу және басқару шешімдерін қабылдау
-
Код ON9
Зерттеу нәтижелерін қорытындылау және тасындылар мен шөгінділерді ұстайтын құрылымдарды жобалау және қоршаған ортаны қорғау шараларын ұсыну мүмкіндігі
-
Код ON6
Су ресурстарын басқару саласындағы ғылыми зерттеулердің ағымдық үрдістерін талдау, су ресурстары мен суды пайдаланудың зерттеу әдіснамасын талдау, қоршаған ортаны қорғау.
-
Код ON2
Ағылшын тіліндегі халықаралық ортада кәсіптік әңгімелесу, ғылыми, техникалық және педагогикалық мәселелердің кең ауқымы бойынша әңгімелесуді жүргізу мүмкіндігі
-
Код ON4
Су қоймаларын, су алу тораптарын жобалауда гидравликалық және гидрологиялық есептерді орындау, проблемаларды шешу
-
Код ON8
Гидротехникалық құрылымдарды жобалау, бағалау және қаржылық есептеулермен негіздеу, су қоймаларының және су алу құрылғыларының жұмысын ұйымдастыру және тиімді технологиясын ұсыну
-
Код ON10
Гидротехникалық құрылымдарды шайылудан, бұзылудан қорғайтын құрылғыларды жобалау, арна, канал беткейлерін, табанын қорғайтын іс-шаралар ұсыну
-
Код ON5
Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, бизнесті басқару және бизнес-шешімдерді модельдеу, жобаны басқару негіздерін білу, басқарушылық қызметке қатысты жанжалдарды мәселесін шешу мүмкіндігі