Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01784 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

  • Орыс әдебиетінің пропедевтикалық курсы
    Несиелер: 4

    Орыс әдебиетінің пропедевтикалық курсы - студенттерге болашақ арнайы пәндердің күрделі тақырыптары мен тұжырымдамаларын түсінуге көмектесетін курс: «Орыс әдебиетінің тарихы», «Әдебиетті оқыту әдісі» және т.б.Бұл курс мектеп бағдарламасындағы әдебиет туралы білімді тереңдетеді, бұрынғы мектеп оқушыларының 19 ғасырдың көрнекті орыс жазушылары мен ақындарының, сондай-ақ олардың әдеби шығармалары туралы ойларындағы кейбір клишелерді сыни тұрғыдан қарастырады; ХІХ - ХХ ғасырлардағы таңдамалы шығармалардың терең және тереңдетілген сыни бағалары. және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Функционалдық сауаттылықты дамыту практикумы
    Несиелер: 4

    Функционалдық сауаттылық коммуникативтік және әдіснамалық құзыреттіліктің міндетті компоненті болып табылады. Сауатты болу дегеніміз - ауызша және жазбаша түрде тілдің байлығын еркін меңгеру. Функционалдық сауаттылық-жеке тұлғаның дамуына, жаңа білім мен мәдениет жетістіктеріне, кәсіби міндеттерін табысты орындауына қажетті дағдылар мен білімдерді қамтамасыз ететін білім беру нәтижесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Курс педагогика, психология, дене шынықтыру сияқты пәндерді оқудың негізі болып табылады және педагогикалық бағыттағы бакалавриатқа арналған. Мектеп оқушыларының физиологиясы туралы білім мұғалімдерге оқу процесінде қажет, өйткені қазіргі педагогика балалардың денсаулығын сақтау мәселесін шешуді талап етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс тілінің практикалық курсы
    Несиелер: 4

    Орыс орфографиясы мен пунктуация білімдерінің жүйеленуі; алған білімдерін практикалық қызметте қолдануға үйрету; кез келген жанрдағы және стильдегі мәтіндердегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді табу және түзету іскерліктерін дамыту, орфография және пунктуация ережелерін оқу нәтижесінде алынған құзыреттіліктер мен білімді дамыту ; курс студенттердің жазбаша сауаттылығын жетілдіруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балалар әдебиеті және мәнерлеп оқу
    Несиелер: 4

    Курс студенттерді балалар әдебиетінің ең жақсы шығармаларымен таныстырады. Бұл пәнді оқу студенттердің сөйлеу мәдениетін қалыптастыруға, еркін сөйлеуге, өз ойларын, эмоцияларын нақты білдіруге көмектеседі. Курс барысында студенттер отандық және әлемдік балалар әдебиетінің үздік шығармаларымен танысады. Басқа әдеби пәндерді оқудағы сияқты олар теориялық білім мен көркем шығарманы талдау дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 4

    Пән студенттерді тіл білімінің ұғымдары мен терминдерімен, әлем тілдері туралы негізгі біліммен, олардың дамуының тарихи кезеңдерімен және қызмет ету ерекшеліктерімен таныстырады, лингвистикадағы әртүрлі тілдік құбылыстарды түсіндіреді. Курстың мақсаты-студенттердің қазіргі тіл білімін дамыту саласындағы білімдерін игеру, әлем тілдерінің әртүрлі классификацияларын білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогтың сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 2

    Курс сөйлеу мәдениетінің әртүрлі аспектілері мен компоненттерін, іс-әрекеттің педагогикалық саласында коммуникативті мақсатты жүзеге асыруды қамтамасыз ететін ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын сәтті игеруге бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер мұғалімнің сөйлеу мәдениетінің ережелерін білуі және қолдануы, сөйлеу шеберлігін сақтауы және жетілдіруі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 2

    Курстың негізгі мақсаты – позитивті ойлау мен белсенді өмір салтын қалыптастыру, жеке адамда адамгершілік пен мейірімділікті, қоршаған әлемге адамгершілік қатынасты дамыту. Курсты оқу барысында рухани байыту, кәсіби өсуді дамыту, көшбасшылық қасиеттерді тәрбиелеу жолдарына назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әдебиетке кіріспе
    Несиелер: 4

    Студенттерге әдебиет және фольклор тарихын одан әрі зерттеу үшін қажетті ұғымдар мен терминдер жүйесін қамтитын қазіргі әдебиеттану саласында теориялық білім беру, көркем шығарманы талдаудың ғылыми принциптерін үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы және фонологияcы
    Несиелер: 3

    Қазіргі орыс әдеби тілінің фонологиялық жүйесін дәйекті сипаттау, тілдің фонологиялық деңгейі бірліктерінің жүйелік және функционалдық қасиеттері туралы түсініктерді қалыптастыру. Бұл пәнді оқу студенттердің білім беру және мәдениет саласында орыс тілін оқыту процесін жүзеге асыру үшін ғылыми база ретінде русистиканың іргелі негіздерін меңгеруіне ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс ауыз әдебиеті және ХІІ-ХУІІІ ғасырлардағы орыс әдебиеті
    Несиелер: 4

    Курс студенттерде 12-18 ғасырлардағы орыс әдебиеті, фольклор туралы білімді қалыптастырады, олардың тарихи дамуындағы орыс фольклоры мен әдебиеті туралы тұтас түсінік береді; қалыптасуы мен қарым-қатынасындағы жанрларының мазмұнын, поэтикасын ашады; фольклор және 12-18 ғасырлардағы орыс әдебиетінің тарихымен таныстырады; мұғалім үшін маңызды материалды терең игеруге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік (сала бойынша)
    Несиелер: 3

    Пән бәсекеге қабілетті ортада кәсіпкерлікті ұйымдастырудың теориялық түсінігі мен практикалық дағдыларын береді - бастапқы кәсіпкерлік идеядан кіріс алуға дейін. Осы пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы: қазіргі жағдайда кәсіпкерлік қызметті тиімді ұйымдастыру мәселелерінде бағдарлай алуы; экономикалық проблемалардың тиімді шешімдерін қабылдай алуы, кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін анықтай алуы тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс тіліндегі екпін
    Несиелер: 3

    Білім алушылардың осы пән оқу барысында олардың орыс сөзінде екпін қою дағдыларын меңгеруі жүзеге асырылады. Келесі сұрақтармен танысады; қазіргі кездегі сөз жолының қалыптасуының негізгі кезеңдері, екпіннің парадигматикалық сипаттамалары, сөйлеу бөліктерінің акцентуациясы, екпіннің семантикалық және стилистикалық сипаттамала

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Цифрлық беру ортасының педагогикалық дизайны
    Несиелер: 3

    Пән таңдаған мамандығы бойынша студенттердің кәсіби дайындығын қалыптастыратын теориялық курс ретінде әрекет етеді. Басқа педагогикалық және әдістемелік пәндермен бірге бұл курс қашықтықтан оқыту, электронды оқыту, электронды оқытудың теориясы мен ұйымдастырушылық негіздері контекстінде дизайнер-мұғалімнің мәні туралы білімді қалыптастырады, олардың мағынасын, білім беруде қолдану механизмін тереңірек түсінуді қамтамасыз етеді. Пәннің мақсаты - студенттерді жобалаудың педагогикалық технологияларын қолдана отырып, жоғары өнімді электронды оқыту үшін оқу материалдарын жасауға үйрету, білім беру ортасында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыруға, оның педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыруға бағытталған. Оқыту процесінде адамның жеке ерекшеліктері, ақыл-ой еңбегінің, өздігінен білім алу мәдениеті қарастырылады; педагогикалық міндеттерді өз бетінше шешу біліктері мен дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеті негіздері
    Несиелер: 3

    Курс барлық мамандықтар мен бакалаврларды дайындау бағыттары үшін біртұтас пәнаралық білім жүйесі болып табылады. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы көзқарасты, студенттердің мәдениетін қалыптастыруға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет ету бойынша білім жүйесін қалыптастыруға және осы негізде осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • 12-18 ғғ. oрыс әдебиеті жанрының жүйесі
    Несиелер: 4

    Пән ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі орыс әдебиетінің жанрларымен – Ұлы Петр дәуірімен, ағарту дәуірімен, ежелгі Ресей әдебиетінің ескерткіштерімен орыс классикалық әдебиетінің басталуына дейін танысу мақсатында зерттелуде. Курс студенттерге әлемдік тарихи процестегі орыс әдебиеті жанрларының рөлін түсінуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Қазіргі педагогика тәрбиенің негізгі мақсатын тұлғаның жан-жақты және үйлесімді дамуы үшін, оның өзін-өзі белсендіруі үшін оңтайлы жағдай жасау ретінде қарастырады. Мұғалімнің кәсіби қызметінің объектісі тұтас педагогикалық процесс болып табылады. Педагог тек қана Тәрбиенің тұжырымдамалық идеяларын ғана емес, сонымен қатар оларды практикалық іске асыру әдістемесін меңгеруі керек; бұл педагог-тәрбиешілерді дайындаудың ерекше өзектілігін анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі әдеби үдеріс
    Несиелер: 5

    Қазіргі әдеби үрдістің негізгі заңдылықтарын зерттеу, әлемдік әдебиеттің аса маңызды шығармаларымен танысу.Курс жалпы білім беру процесінде маңызды орын алады және жалпы мәдени үдерісте бағдарлану мүмкіндігін қамтамасыз ететін білімді меңгеруге бағытталған, бұл мұғалім-сөздіктерді дайындау үшін қажетті шарт болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орта ғасыр батырлар жыры мен Ағарту дәуірінің әдебиеті
    Несиелер: 5

    Курс орта ғасырлардағы әлемдік әдебиет пен Ағартушылық әдебиеттерді осы кезеңдердің әрқайсысының ерекшелігінде зерттеуге бағытталған. Курсты оқу кезінде келесі мәселелер қарастырылады: ортағасырлық кезеңнің тарихи ерекшелігі, феодалдық дәуір эпостарындағы шындықтың көрінісі, Францияда, Испанияда, Германияда батырлық эпостың пайда болуы мен дамуы, классицизмнің, барокко, Ағартушылықтың негізгі көркемдік бағыттарының жалпы ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау туралы білімді қалыптастыру. Білім беру менеджментінің негізгі жүйе құраушы элементтерінің мәні мен сипаттамасын; білім берудегі менеджменттің негізгі мәселелерін; - мектепішілік басқарудың негізгі функцияларының, сондай-ақ білім беру саясатының элементі ретінде мектеп дамуының негізгі бағыттарының сипаттамасын; жетекшінің басқару мәдениетінің компоненттерін және олардың өзін-өзі дамытуын.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орыс тілінің неологиясы және неографиясы
    Несиелер: 4

    Курс студенттерді неологияның объектісімен және пәнімен, оның ғылым ретіндегі мәртебесімен таныстырады; неологияның негізгі ұғымдарын береді; неология проблемаларының шеңберін анықтайды. Курста ісіктерді талдаумен байланысты теориялық мәселелер, неология мен неографияның даулы мәселелері, атап айтқанда, неологизмдердің мәні мен типологиясы туралы әлі шешілмеген мәселе, неологиядағы бағыттар туралы сұрақтар, сөздіктердің типологиясы және т. б. қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл курс филолог-студенттерді даярлаудағы орталық орындардың бірі болып табылады. Қазіргі орыс әдеби тілінің лексикалық жүйесі және оның қызметі туралы студенттерге ұсыныс береді; жүйелік-құрылымдық және функционалдық көзқарастар тұрғысынан қазіргі орыс әдеби тілінің тілдік бірліктері мен категорияларын сипаттайды; лингвистикалық түсінік-терминология аппараты туралы білімді кеңейтеді және тереңдетеді; лексикология теориясының негізгі бағыттарымен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Антикалық әдебиет және 17-18 ғасырлардағы шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді ежелгі дәуірдегі әдеби процестің заңдылықтарымен және 17-18 ғасырлардағы шетелдік әдебиеттермен таныстырады, хронология, осы кезеңдердің негізгі әдеби бағыттары мен стильдік ағымдары, грек және Рим әдебиеттерінің жанрлық жүйесі, ағартушылық әдебиеттер, олардың кейінгі дәуірлердің өнеріне әсері туралы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • 19 ғасырдың орыс әдебиеті (1 жартысы)
    Несиелер: 5

    ХІХ ғасыр орыс әдебиеті курсы -студенттерді орыс ұлттық мәдениетінің шыңдарымен, бүгінгі күнге дейін еңсерілмейтін идеялық-эстетикалық маңызын сақтайтын құндылықтармен таныстыратын орталық тарихи-әдеби курс. Ол гуманитарлық филологиялық білім беруді қамтамасыз ететін негізгі филологиялық курстардың бірі болып табылады. Курс филологтың кәсіби қызметіне қажетті негізгі білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру үрдісінде негізгі рөлге ие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің морфемика және сөзжасамы
    Несиелер: 4

    Курс сөз формаларының тарихи қалыптасқан жүйесін, сөзді өзгерту заңдары мен ережелерін, сөйлеу бөліктерін зерттеуге, студенттерді сөзжасам саласындағы теориялық біліммен қаруландыруға, сөз құрылымын талдаудың әртүрлі практикалық дағдыларын игеруге; студенттердің орфографиялық сауаттылығын жетілдіруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Пән студенттерді теориялық-әдіснамалық және әдістемелік негіздермен, негізгі санаттармен, сондай-ақ инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстырады; инклюзивті білім берудің объектісі, пәні, мақсаттары, міндеттері, қағидаттары, қалыптасу және даму кезеңдері туралы білімді қалыптастырады, инклюзивті білім берудің әлеуметтік-мәдени рөлін айқындайды. Курс қазіргі заманғы білім беру (түзету) мекемелерінің қызметін және ерекше білім беру мен педагогикалық жүйелерді ұйымдастыру нысандарын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Аталған пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларды оқыту нәтижелерін бағалаудың жаңа технологияларымен таныстыру болып табылады. Студенттер критериалды бағалау жүйесінің негізгі ұғымдары мен қағидаларымен, жиынтық бағалаудың ерекшелігімен танысады, қалыптастырушы бағалау әдістерін қолдану дағдылары қалыптасады. Бұл курсты оқу жалпы білім беру мекемелерінде оқу процесін тиімді ұйымдастыру үшін қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің морфологиясы
    Несиелер: 5

    Морфологияны оқыту орыс тілінің грамматикалық заңдарын, негізгі морфологиялық ұғымдар мен категорияларды меңгеруге бағытталған. Курс грамматиканың құрамдас бөлігі болып табылатын орыс тілінің синтаксисін зерделейді. Курс студенттердің жиі қолданылатын сөздер бойынша дифференциациялау дағдыларын дамытуды, әртүрлі грамматикалық сыныптардағы және т. б. сөздердегі ұқсас грамматикалық категориялардың ерекшеліктерін анықтауды және сипаттауды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық коммуникация
    Несиелер: 3

    Пән басқа мәдениеттердің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған, студенттерді әртүрлі қауымдастықтар өкілдерінің коммуникативті қарым-қатынас процесімен таныстырады. Курстың мақсаты-мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында адамның коммуникативті мінез-құлқын болжау дағдыларын қалыптастыру, оны көп мәдениетті ортадағы іс-әрекетке дайындаудың негізгі тәсілдерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс тілінде оқытпайтын мектептерде орыс тілі және әдебиетін оқытудың инновациялық әдістері мен тәсілдері
    Несиелер: 6

    Оқытудың инновациялық әдістері-заманауи білім беру үдерісінің талаптары. Пәнді оқытудың мақсаты-болашақ орыс тілі мен әдебиеті мұғалімін инновациялық қызметке дайындау: оны педагогикалық инноватиканың теориясы мен практикасы, лингводидактикадағы инновациялық әдістерді іске асырудың ерекшеліктері туралы мәліметтермен қаруландыру; болашақ сөздік педагогта жаңа, мамандықта шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруға инновациялық дайындықты қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • 19 ғасырдың орыс әдебиеті (2 жартысы)
    Несиелер: 5

    Х1Х ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы тарихи-әдеби курста классикалық кезең болып табылады. Бұл ғасыр орыс мәдениетінің "алтын ғасыры" деп аталады, өйткені осы уақытта әлемдік маңызы бар көркем құндылықтар, соның ішінде мәңгілік дәрежеге жататын құндылықтар пайда болады. Бұл курс Х1Х ғасырдың екінші жартысындағы поэзияның, прозаның, драматургияның және журналистиканың дамуының негізгі кезеңдерін нақтылайтын толық және кеңейтілген кезеңдеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - грамматиканың салыстырмалы сипаттамасы, орыс және қазақ тілдерінің фонетикалық, морфемалық, сөзжасамдық, морфологиялық, синтаксистік деңгейлеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау. Пән салыстырмалы тілдердің лингвистикалық құбылыстарын тереңірек түсіну және талдау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді, бұл орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі болашақ орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдері үшін маңызды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ұлтаралық әдеби байланыстар
    Несиелер: 5

    Курс бойынша теориялық материалдарды меңгеру, көркем мәтінді талдау дағдыларын меңгеру, ұлттық әдебиеттегі дәстүрлер мен жаңашылдықты анықтау. Курс ұлттық әдебиеттің өзара байланысы мен өзара байытудың даму мәселелерін зерттеуге және зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Орыс тілінде оқытпайтын мектептерде орыс тілі мен әдебиетін оқыту 5-11 сынып оқушыларының лингвистикалық-коммуникациялық құзіреттілігін қалыптастырудағы билингвалды тәсілмен сипатталады. Пәннің мақсаты - болашақ орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің кәсіби әдістемелік құзыреттілігін қалыптастыру. Пәннің негізгі міндеті-оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, ерекше қажеттіліктері бар балаларды ескере отырып, сабақты ұйымдастырудың әдістемелік білімі мен жан-жақты дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ әдебиеті
    Несиелер: 3

    Курс білім алушыларды қазақ әдебиетінің даму тарихы мен тарихи кезеңдерімен, түрлі көркемдік бағыттары мен жанрларымен, белгілі қазақ ақындарының, жазушыларының, драматургтерінің өмірі мен әдеби қызметімен таныстырады. Курс аяқталғаннан кейін студенттер әртүрлі жанрлар мен ұрпақтардың көркем мәтіндерін талдай және түсіндіре білуі керек .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ТМД халықтарының әдебиеті
    Несиелер: 3

    "ТМД елдерінің әдебиеті" пәні ТМД–ға қатысушы елдердің әдеби мұраларын қарастырады. Пәннің мақсаты-ТМД-ға қатысушы елдердің ұлттық әдеби мұрасын зерттеу негізінде мәдени-тарихи, лингвистикалық, лингвокоммуникациялық, елтану құзыреттерін қалыптастыру. Пәннің негізгі міндеті-ТМД-ға қатысушы елдердің әдебиеттерімен таныстыру; ұлттық әдебиеттің дәстүрлі және заманауи көркемдік ерекшеліктерін анықтау қабілетін қалыптастыру; танымал ұлттық авторлардың шығармалары мысалында көркем мәтіндерді талдау дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сөз туралы грамматикалық оқу
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу студенттер арасында қазіргі лингвистикалық дүниетанымды және орыс тілінің құрылымы мен ерекшелігі туралы нақты идеяны қалыптастырады, ол тілдің грамматикалық жүйесін динамикалық, дамып келе жатқан құрылым ретінде жүйелік-функционалдық сипаттаманы зерттеуде және оның қазіргі жағдайын құрылымдық-семантикалық, функционалды және нормативтік көзқарастардың бірлігінде зерттеуде көрініс табады.сөйлеу бөлігі ретінде сөздерді талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көркем сөйлеу стилистикасы
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің көркем сөздің стилистикалық ерекшеліктерін терең меңгеруіне бағытталған. Теориялық материал студенттерді орыс тілінің басқа функционалдық стильдері ортасындағы көркемдік стиль орнымен, жалпы халықтық тілмен арақатынасымен таныстыруды, эстетикалық функциясымен негізделген стильдің мәнерлі мүмкіндіктерін меңгеруді көздейді. Практикалық сабақтар стилистикалық экспериментті қолдана отырып, көркем мәтіндерді стилистикалық талдау дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында сын тұрғысынан ойлау әдістері .
    Несиелер: 5

    Бұл курс психологиялық-педагогикалық аспектілерде сыни ойлау технологиясының пайда болуы мен дамуының теориялық негіздемесін зерделеуге; білім алушылар тұлғасының жан-жақты дамуы үшін жағдай жасауға, олардың адамгершілік, рухани және зияткерлік әлеуетін жетілдіруге; білім алушылардың танымдық дағдыларын дамытуға; өз білімін өз бетінше құрастыра білу және ақпараттық кеңістікте бағдарлай алу біліктерін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шағынкомплекті мектепте орыс тілін оқыту әдістемесінің ерекшеліктері.
    Несиелер: 5

    Параллельді оқыту сыныптарында орыс тілін оқыту әдістерінің ерекшеліктерін оқу. Бір сыныпта бірнеше параллель білім алған жағдайда жаңа білім беру технологияларын қолдану. Оқу мақсаттарында орыс және қазақ тілдерін типологиялық салыстыру. Екінші тілді оқытудың негізгі принциптерінің бірі ретінде оқушылардың ана тілінің ерекшеліктерін есепке алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
    Несиелер: 5

    Курсты оқу нәтижесінде студенттер орыс тілінің синтаксистік жүйесінің жүйесі мен деңгейлері, синтаксистің негізгі бірліктері туралы білім алады. Оқытушылар синтаксистік ғылым теориясының негізгі және жаңа бағыттарымен танысады. Сондай-ақ, бұл курсты оқу олардың сөйлеу мәдениетін арттыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепте орыс тілі мен әдебиетін оқытуда ҚББТ қолдану.
    Несиелер: 5

    Қашықтықтан білім беру технологияларын пайдалану – бұл оқытушы мен білім алушылар арасындағы өзара іс-қимылдың сапалы жаңа деңгейі. Пәнді оқытудың міндеттері: компьютердің және Интернет желісінің техникалық мүмкіндіктерін пайдалануды талап ететін оқу мотивациясын, танымдық белсенділікті арттыру, білім алушылардың оқу процесінде дербестігін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің стилистикасы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты- теориялық негіздерін меңгеру, стилистикалық дағдыларды меңгеру, дамыту. Болашақ филологтарды оқушылардың түрлі қоғамдық-маңызды жағдайларда тілді қолдана білуін қалыптастыру бойынша жұмысқа дайындау. Болашақ мамандардың коммуникативтік құзыреттілігін, лингвистикалық құралдармен нақты сөйлеу жағдайларында нақты коммуникативтік міндеттерді шешу қабілетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Пунктуация қиын сұрақтары
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерге орыс тыныс белгілерінің принциптерін игеруге, оның дамуының негізгі тенденцияларымен танысуға көмектеседі. Курсты оқу кезінде студенттер қатаң бекітілген позицияларда да, даулы мәселелер болып табылатын және ережелермен бекітілмеген позицияларда да тыныс белгілерін қолдану бойынша практикалық ұсыныстар алады. Тыныс белгілері саласындағы білім студенттерге олардың кәсіби практикалық қызметінде, сондай-ақ олардың жазбаша сөйлеу мәдениетін арттыру үшін қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепте орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы сандық білім беру ресурстары
    Несиелер: 5

    Қоғам дамуының қазіргі кезеңі қоғамның әрбір мүшесінен цифрлық сауаттылықты дамытуды талап ететін жаһандық цифрлық кеңістіктің құрылуымен сипатталады. Цифрлық сауаттылықты дамыту міндеті қазіргі заманғы мұғалімдерді, оның ішінде мектеп оқушыларының сөйлеу мәдениетін дамытатын, оқуға деген қызығушылықты, көркем сөзге деген сүйіспеншілікті дамытатын орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін кәсіби даярлауда ерекше өзекті. Курс болашақ орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің оқу процесінде "тілдік/сөйлеу", "сандық" және "көркемдік" принциптерді сауатты үйлестіруге мүмкіндік беретін цифрлық құзыреттіліктерін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оқытудың конструктивтік әдістері
    Несиелер: 5

    Оқытудың конструктивті әдістері оқытудың нанопсихопедагогикалық тәсіліне негізделген. Пәннің мақсаты – өзін-өзі дамыту және пәндік тереңдетілген қолданбалы таным процесін сүйемелдейтін "қалай оқуға болатынын оқыту" дағдыларымен үйлесетін педагогтің STEAM-құзыреттілігін қалыптастыру. Пәннің негізгі міндеті – жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, білім алушының жеке басын дамыту процесін тәжірибеге бағытталған зерттеумен жобалық, шығармашылық және интегративті тәсілдерді біріктіруді қарастыратын STEAM-тәсіл талаптарын іске асыру үшін кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Контрастивті лингвистика
    Несиелер: 5

    Контрастты лингвистика - 50-ші жылдардан бастап қарқынды дамып келе жатқан жалпы лингвистиканың зерттеу бағыты. 20 ғ Контрастты лингвистиканың мақсаты - екі, кем жиі бірнеше тілдерді олардың тілдік құрылымының барлық деңгейлеріндегі ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау үшін салыстырмалы түрде зерттеу. Контрастты лингвистика туыстық тілдерді тұтастай алғанда, оның барлық құрылымдық деңгейлерін - фонологиялық, морфологиялық, синтаксистік, семантикалық деңгейлерді салыстыруды өзінің түпкі мақсаты етіп қояды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • 20- 21 ғасырдың басындағы oрыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді орыс әдебиетінің қалыптасуымен, ресми орыс әдебиетінің аса көрнекті өкілдерінің шығармашылығымен, 20-21 ғасырдағы әдебиеттегі жанрлардың, стильдердің, көркемдік әдістердің даму ерекшеліктерімен таныстырады;әдеби процестің елдің тарихы мен саяси өмірімен тығыз байланысын көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • 19-20 ғасырлардың шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттерде 19-20 ғасырлардағы шетел әдебиеті туралы білім жүйесін қалыптастыру, көрсетілген кезеңдегі әдебиеттің орыс әдебиеті тарихымен типологиялық және байланыс байланыстарын анықтау. Курс әлемдік дамуға байланысты 19-20 ғасырлардағы негізгі әдеби бағыттар мен тенденциялар туралы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Салыстырмалы әдебиеттану
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты-салыстырмалы әдебиеттанудың пайда болу, қалыптасу және даму тарихын, компаративистиканың жетекші өкілдерінің іргелі зерттеулерін, негізгі терминдер мен ұғымдарды, сондай-ақ осы ғылыми бағыттың даулы сәттерін зерттеу. Курс аяқталғаннан кейін студенттер көркем шығарманы талдауда салыстырмалы-тарихи әдіснаманың принциптерін қолдана білуі керек, ғылыми жетістіктерді бағалауда сыни ойлау және талдау дағдыларын игеруі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 5

    Бұл курс Қазіргі әдебиеттанудың негізгі мәселелерін қамтиды. Курсты оқу нәтижесінде студент әдебиет теориясының проблемалық мәселелерін еркін түсініп, пәннің терминологиялық аппаратын меңгеруі керек, әдебиеттану ғылымының негізгі бағыттарын, тұжырымдамаларын, даму кезеңдерін білуі керек, әртүрлі көркемдік әдістерді, жанрларды, әдеби бағыттар мен стильдерді талдау дағдыларын игеруі керек.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәтінді филологиялық талдау
    Несиелер: 5

    Курс әр түрлі сөйлеу мәнеріндегі мәтінді талдаудың негізгі дағдыларын игеруге, мәтінді аналитикалық қарастыру қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Бұл курс жалпылама сипатқа ие, өйткені ол университеттегі әдеби және тілдік пәндер циклін аяқтайды. Пәнді оқу аяқталғаннан кейін студенттер әр түрлі стильдік мәтіндерге кешенді филологиялық талдау жасай алуы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Батыс-еуропалық және орыс әдебиетінің өзара байланысы
    Несиелер: 5

    Курс батыс-еуропалық және орыс әдебиеттерінің өзара байланысы, өзара байланысы және өзара байытылу себептерін зерттеуге бағытталған. Аталған әдебиеттегі дәстүрлер мен жаңашылдық мәселелерін қарастырады, Батыс Еуропа және орыс әдебиетінің өзара ықпалдасуының бастауларын, қазіргі кезеңдегі әдебиеттерді өзара байыту және өзара әрекеттесу жолдарын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстанның орыс тіліндегі әдебиеті
    Несиелер: 5

    Курс Қазақстанның орыс тілді әдебиетін Қазақстан әдебиетінің "құрамдас бөлігі" ретінде, бүгінгі күні жарты ғасырдан астам тарихы бар әдеби ағым болып табылатын қазақ орыс тілділігін қалыптастыру мәселелерін қарастырады. Курсты оқу кезінде студенттер Қазақстанның орыс тілді жазушыларының өмірбаянымен және шығармашылығымен танысады, орыс орыс әдебиетінде жоқ дәстүрлер мен мәнмәтінді талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - әр түрлі жазбаша жұмыстарды жазу кезінде білім алушылардың дағдыларын жетілдіру. Курс-бұл күрделі және жан-жақты дағдылар кешені, ол бүгінде бүкіл әлемде университетте сәтті оқу үшін қажет барлық басқа дағдыларға қатысты ең маңызды болып саналады. Бұл дағдылар кешеніне тек лингвистикалық ғана емес, сонымен қатар металингвистикалық құзіреттіліктер де кіреді ( логика, талдау, сыни ойлау, объективтілік және басқа идеялар мен басқа мәтіндерге құрмет).

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркем мәтіннің лингвистикалық талдауы
    Несиелер: 5

    Болашақ әдебиеттің жалпы филологиялық дайындық жүйесінде курс ерекше орын алады. Бұл курс синтездейтін сипатқа ие және лингвистикалық пәндер жүйесінде қорытынды болып табылады, лингвистикалық ой-өрісін кеңейтеді, студенттердің сөйлеу мәдениетінің өсуіне ықпал етеді; көркем мәтіннің мәнерлілігінің "бастауын" тануға үйретеді; мәтіннің лингвистикалық ерекшеліктері туралы білім негізінде оның мазмұндық санаттары (тақырып, идея, бейнелер және т.б.) туралы қорытынды жасай білу қабілетін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Лингвомәдениеттану
    Несиелер: 5

    Пән лингвомәдениеттанудың концептуалды аппаратын игеруге, лингвомәдениеттанудың негізгі бағыттары мен мектептерімен танысуға, оларды зерттеудің өзектілігін анықтауға және жеке ережелерді тәуелсіз ғылыми зерттеулерде қолдануға бағытталған. Бұл ретте тілдік процестер мен құбылыстар мәдениет фактілерімен тығыз байланыста қаралатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 5

    Әлем тілдері және олардың ғылыми сипаттамасы қарастырылады, тіл білімі тарихын білдіретін және қазіргі тіл білімінің ғылыми парадигмасын құрайтын ғылыми бағыттар мен мектептер, теориялар, тұжырымдамалар оқытылады. Орыс және жалпы тіл білімі тарихындағы бағыттардың тиісті лингвистикалық тұжырымдамаларының мәні және олардың орнын анықтау; тіл білімі мен басқа да ғылымдардың түйісуінде туындаған мәселелер, сондай-ақ тілдің аз зерттелген жақтары байланысты мәселелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Когнитивтік лингвистика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - жаңа лингвистикалық парадигманың ерекшеліктерін көрсететін заманауи когнитивті лингвистика туралы түсініктерді тереңдету, білім алушылардың лингвомәдениеттік, тілдік және коммуникативтік құзыреттіліктерін жетілдіру. Пәнді оқу барысында когнитивті лингвистиканың негізгі ұғымдары, концептуалды талдау және концептілерді зерттеу және модельдеу әдістемесі қарастырылады. Оқу барысында когнитивті лингвистикадағы ғылыми мектептер мен бағыттардың идеялары, негізгі ережелері талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тіліндегі белсенди үдерістер
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді қазіргі орыс тіліндегі маңызды заңдылықтармен, оның әртүрлі деңгейлерінде болып жатқан процестермен таныстырады, тілдің дамуы туралы лингвистикалық теориялармен таныстырады, тіл дамуының негізгі заңдылықтарын ашады, тілдің әртүрлі деңгейлеріндегі өзгерістерді сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы мен философиясының теориялық негіздері мен әдіснамалық тәсілдерін біледі және өзінің кәсіби қызметінде қолданады, мәдени ашықтыққа және экономикалық білім негіздеріне ие, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнаманы біледі, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті сезінеді. Ағзаның бейімделу резервтерін арттыру және денсаулықты нығайту үшін дене шынықтыру туралы білімді, дене тәрбиесі әдістерін сауатты пайдаланады; оқылатын тілде ауызша және жазбаша сөйлеуді дәлелді, логикалық дұрыс және мазмұнды құрады, көпшілік алдында сөйлеу, пікірталас және полемика жүргізу дағдыларын пайдаланады, толеранттылық, диалог және ынтымақтастық қағидаттарын басшылыққа алады, тарихи мұра мен мәдени дәстүрлерге құрметпен және ұқыпты қарайды. Деректерді өңдеудің бағдарламалық және техникалық қамтамасыз ету құралдарының, әртүрлі бағдарламалық қосымшалардың, браузерлердің және т.б. мақсатын біледі; оқу процесінде АКТ қолданады; педагогикалық қызметте психологияның негізгі қағидаттары мен әдістерін қолданады, психологияның негізгі ұғымдары мен санаттарын пайдалана отырып, білім алушының мінез-құлқын, санасын талдайды.

  • Код ON2

    Cөйлеу қарым-қатынас дағдыларын, оның әр түрлі түрлерінде (тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу), туындаған мәселелерді шешу дағдыларын меңгерген, қоғамдық өмірге, әсіресе көп мәдениетті қоғамға тиімді және сындарлы қатысады; әртүрлі мәтіндерден ақпарат табады және алады, оқылған мазмұнын мораль нормалары мен жалпыадамзаттық құндылықтар тұрғысынан бағалайды; оқылғанға қатысты өз ұстанымын қалыптастырады; тұтас тарихи-әдеби құбылыс ретінде әдебиет туралы түсінігі бар.; әр түрлі жанрдағы әдеби шығармаларды талдайды және негізгі әдеби және лингвистикалық ұғымдарды біледі. Әр түрлі жанрдағы балалар әдебиетінің шығармаларын өз бетінше талдайды, бағалайды; балалардың жасына және жұмыстың міндеттеріне сәйкес шығармаларды таңдайды; балаларға арналған поэтикалық және прозалық шығармаларды мәнерлеп оқу дағдыларын меңгерген.

  • Код ON3

    Қазіргі орыс тілінің, орыс және шетел әдебиетінің, орыс ауызша халық шығармашылығының теориясы мен тарихын біледі және түсінеді, орыс тілінің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық жүйесінің ерекшеліктерін, оның стилистикалық мүмкіндіктерін талдайды, тілдік және әдеби талдаудың әртүрлі әдістерін біледі және түсінеді. Әлемдік әдебиеттің қазіргі даму тенденцияларын біледі, қазіргі орыс және шетелдік жазушылардың шығармаларын басшылыққа алады. Орыс әдебиетінің теориясы мен тарихын, орыс әдебиетінің дамуының негізгі кезеңдерін, негізгі әдеби ағымдарды біледі, орыс жазушыларының шығармашылығының ерекшеліктерін талдайды.

  • Код ON4

    Лингвистикалық дәстүрлер мен инновациялар, тіл білімінің даму кезеңдері, негізгі лингвистикалық парадигмалар, тіл білімінің дамуының қазіргі тенденциялары туралы біледі, тіл туралы ғылымның қазіргі жағдайы туралы түсінікке ие; әдеби шығармаларды дәуірдің тарихи-әдеби контекстінде кәсіби түрде талдайды, белгілі бір әдеби құбылыстар мен жалпы әдеби процесті, әлемдік әдебиеттің дамуының негізгі бағыттарын біледі және түсінеді; көркем шығармаларға (филологиялық, лингвистикалық және т.б.) әртүрлі талдау жүргізеді.

  • Код ON5

    Филология саласында психоло-педагогикалық зерттеудің әдіснамалық параметрлерін біледі; менеджмент, маркетинг негіздерін біледі және кәсіби қызметінде қолданады; әртүрлі білім беру мекемелерінде әртүрлі білім беру сатыларында білім беру процесін ұйымдастырудың және іске асырудың заманауи әдістемелері мен технологияларын біледі және қолданады; өзінің кәсіби біліктілігі мен шеберлігін жүйелі түрде жетілдіріп отырады; өзінің қадір-қасиеті мен кемшіліктерін сыни бағалайды, ізгіліктерді дамыту және кемшіліктерді жою жолдары мен құралдарын таңдайды және шығармашылықпен қолданады.

  • Код ON6

    Блумның когнитивті теориясы негізінде оқушылардың күтілетін нәтижелерін критериалды бағалау технологиясын түсінеді және тиімді пайдаланады; оқыту мен тәрбиелеуде сараланған тәсілді, оқытудың заманауи технологияларын пайдаланады, оқушылардың белсенділігін, бастамашылдығын, шығармашылық қабілеттерін дамытады. Оқытудың инновациялық әдістерін қолданады, оқу бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру дағдыларын меңгерген. Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы инновациялық үдерістерді дамытудың жалпы үрдістерін біледі, орыс тілі мен әдебиеті сабақтарын өткізудің дәстүрлі емес нысандарын құрастырады. Қазіргі заманғы цифрлық білім беру ортасының ерекшеліктерін, МДМ негізгі түрлерін біледі, оларды сауатты саралайды, оқыту жағдайларына байланысты барабар қолданады. Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімінің кәсіби қызметінде АКТ қолдану мүмкіндіктерін, деректерді өңдеудің бағдарламалық және техникалық қамтамасыз ету құралдарының, түрлі бағдарламалық қосымшалардың, браузерлердің және т. б. мақсатын біледі.

  • Код ON7

    Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесінің тарихы мен теориясын; әдістеменің негізгі ұғымдары мен санаттарын; жаңартылған компонентті ескере отырып, орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиетінің мектеп курсының мазмұнын біледі; орыс тілінде оқытпайтын мектепте орыс тілі мен әдебиетін оқытудың әдістері мен тәсілдерін, оқытудың қазіргі заманғы технологияларын меңгерген; шағын жинақты мектепте орыс тілін әртүрлі жастағы және әртүрлі деңгейдегі оқыту әдістерін пайдаланады; ана тілінің оң (транспозиция) және теріс (интерференция) әсерінің ерекшеліктерін, билингвалды тұлғаны қалыптастыру тетіктерін біледі.

  • Код ON8

    Орыс және қазақ тілдері грамматиктерінің ерекшеліктерін оларды салыстыруда біледі, салыстырылатын тілдердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын аргументтейді, түсіндіреді; ТМД елдері әдебиеттері тарихының кезеңделуін, олардың негізгі әдеби-көркемдік бағыттарын, қазіргі кезеңдегі ұлттық әдебиетті дамытудың өзекті мәселелерін біледі, әдеби шығармаларды салыстырмалы талдау дағдыларын меңгерген. Мәдениетаралық коммуникация (ХҚК) теориясының базалық ережелерін біледі, ХҚК қазіргі заманғы әртүрлі теорияларын талдайды, кәсіптік міндеттерді шешу кезінде ХҚК саласындағы білімді қолданады; Қазақстанның орыс тілді әдебиетінің көркемдік эстетикалық феноменін түсінеді, оның елдің мәдени өміріндегі және қазіргі әдебиеттің дамуындағы рөлі мен орнын айқындайды.

  • Код ON9

    Академиялық хат негіздерін меңгерген, ғылыми мәтінмен жұмыстың негізгі қағидаларын түсінеді және түсіндіреді, дипломдық жұмысты дайындауда, ғылыми мәтінді жазуда қолданады; зерттеудің мақсаттарын, міндеттерін, гипотезасын өз бетінше тұжырымдайды, оның өзектілігін, құрылымын айқындайды, ғылыми ақпаратты жинақтайды және жүйелейді, ғылыми зерттеу әдістерін дұрыс қолданады.

  • Код ON10

    Қорытынды аттестаттау барысында алған теориялық білімі мен практикалық дағдыларын көрсетеді, мамандық бойынша дипломдық жұмысты өз бетінше жазуға және қорғауға, библиография жасауға, теориялық және практикалық (әдістемелік, тілдік) материалдарды жүйелеуге және қорытындылауға, ұсыныстар әзірлеуге қабілетті; өз көзқарасын білдіре, дәлелдей алады, полемикаға түсе алады, көпшілік алдында сөйлеудің негізгі тәсілдерін меңгерген.

Top