Меню

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы 6B02201 6B02201-Философия в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

Білім беру бағдарламасының мақсаты
Қоғамдық сананы жаңғыртуда философияның рөлін түсіну және өркениетті дамудың өзекті міндеттерін шешуде философиялық-дүниетанымдық және әдіснамалық мәдениетке ие классикалық және қазіргі заманғы философия саласындағы мамандарды кәсіби даярлау
Академиялық дәреже
Бакалавриат
Оқыту тілі
Русский, Қазақша
ЖОО атауы
Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті
Оқу мерзімі
4 года
Кредиттер көлемі
240
ҰБТ-дағы пәндер
Дүниежүзі тарихы және География
Білім беру саласы
6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
Дайындық бағыты
6B022 Гуманитарлық ғылымдар
Білім беру бағдарламаларының тобы
B032 Философия және этика
  • Риторика
    Несиелер: 5

    Тіл және мәдениет туралы жалпы сұрақтар, риторика тақырыбы және философиялық білім тұрғысынан орны, риторика құрамы мен мазмұны.Өнертапқыштық жүйе, автордың имиджі, сөз сөйлеу этикасы, көрерменнің құрылымы, риторикалық аргументтің құрылымы оның материалдық және логикалық аспектілері, дәлелді дәлелдерді табу және құру әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ежелгі әлем философиясының тарихы
    Несиелер: 5

    Философиялық білімнің табиғаты мен мәні. Миф және дін философиялық дүниетанымның пайда болуының алғышарты ретінде. Алғашқы қауымдық қоғамдағы философиялық түсініктерді қалыптастырудың әлеуметтік-мәдени негіздері. Философия ежелгі өркениеттердің қалыптасуының ажырамас құрамдас бөлігі ретінде. Ежелгі Месопотамиядағы Философия. Ежелгі Египеттегі Философия. Ежелгі Үндістандағы Философия. Ведикалық даналық және алғашқы философиялық мектептер. Буддизм философиясы. Ежелгі Қытайдағы Философия. Конфуциандық. Даосизм

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Логика
    Несиелер: 5

    Логиканың пәні мен мәні. Тұжырымдама ойлау нысаны ретінде. Тұжырымдаманың мазмұны мен ауқымы. Тұжырымдаманың түрлері. Тұжырымдардың өзара байланысы. Тұжырымдамамен логикалық операциялар. Соттың жалпы сипаттамасы. шешімдерінің түрлері. Ресми логиканың негізгі заңдары. Кіріспе, оның құрылымы мен түрлері. Дәлелдер және мәлімдеулер. Дәлелдемелер тұжырымдамасы және оның құрылымы. Дәлелдің түрлері. Терістеу тұжырымдамасы. Оның жолдары мен әдістері. Дәлелдеме тезисіне қатысты логикалық ережелер мен қателер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орта ғасырлар және қайта өрлеу дәуірі философиясының тарихы
    Несиелер: 5

    Ортағасырлық философияның периодизациясы: патристика, схоластиканың қалыптасуы, аристотелизм мен жетілген схоластика, схоластикалық әдістің ыдырауы. Ортағасырлық христиан ойының ерекшеліктері мен негізгі мәселелері. Латын және грекілді Апология. Араб-мұсылман философиясының негізгі кезеңдері, олардың сипаттамасы. Араб-мұсылман философиясының классикалық даму кезеңі, негізгі ағымдары мен мектептері, негізгі өкілдері. Фальсафа. Пайда болу тарихы, антикалық көздер, негізгі мәселелер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дәлелдеме теориясы және практикасы
    Несиелер: 4

    Эмпирикалық және теориялық негіздемелер. Логикалық форма ақиқаткритерийі ретінде. Дәлелдің логикалық құрылымы. Дәлелдің түрлері. Бас тарту және оның түрлері. Аргументтің диалогтық сипаты. Тепе-теңдік және табиғи тіл туралы заң.«Негіздемелерді болжау» және логика мен дәлелдемелердегі пайымдардың сәйкес келмеуі. Консенсус кез-келген талқылаудың бастапқы шарты және негізі ретінде. Шындық және ақиқат.Аргументтегі шындық және қолайлылық. Рационалды сыни талқылау мен аргументалды практиканың мінсіз үлгісі .

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бiлiмдегі философиялық әдіснама
    Несиелер: 6

    Білім беру философиясы- педагогикалық дискурстың философиялық принциптері , білім туралы құндылықтарды тану және түсіну ретінде . Білімфилософиясының генеалогия мәселесі . Білім берудің философиялық принциптерінің плюрализмін анықтауға тарихи және генетикалық көзқарас. Парадигмалардың концепциясы : метафизикалық және қазіргі ғылыми (Т. Кун) құндылықтары. Реформалау және эксперименталды педагогика, дәстүрлі білімге қарсы тұрудың негізгі бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Философиялық ойлау мәдениеті
    Несиелер: 6

    Философия феномені. Философия монистикалық ойлау ойыны ретінде. Философиялық ойлаудың негізгі рефлексиясы . Философиядағы эпистемология мен онтологияның қос бірлігі . Философия -гуманистік-жеке ойлау және теориялық ретінде, ал этика және эстетика үштік болып табылады. Мәдениет философиясы: дін мен ғылым, теология және жаратылыстану ғылымы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жаңа заман философиясының тарихы
    Несиелер: 5

    XVI-XVII ғғ. Еуропадағы философиялық ойдың дамуының әлеуметтік-тарихи және мәдени контекстіндегідеизм, оның онтологиялық, гносеологиялық және адамгершілік мазмұны. XVII ғасырдың ғылыми төңкерісі және жаңа әлем түсінігін қалыптастыру. Философиядағы таным әдісінің мәселесі. Эмпиризм және рационализм. Ағартушылық дәуірінің әлеуметтік-экономикалық, саяси және рухани негіздері. Гуманистік идеалдар (жоғары құндылықтар, деизм, антиклерикализм, азаматтық қоғам, демократия мен еркіндік принциптері) және адамның білі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Адам болмысының экологиясы
    Несиелер: 6

    Адам-философияның пәні ретінде. Антропосоциогенез концепциялары. Адамдағы биологиялылық және әлеуметтілік. Дене және жан. Денсаулық мәселесі. Норма және аномалия. Өмір, өлім және мәңгілік философиялық тақырыптар ретінде. Өмірдің мәні мәселесі. Адам және қоғам. Қақтығыстар. Тарих пен адам мінез-құлқындағы зорлық-зомбылық пен зорлық-зомбылықтың рөлі. ХХ ғасыр философиясындағы адам проблемасының жаңа қойылымы. Жеке тұлға, адам, жеке тұлға. Адамда материалдық, әлеуметтік, рухани.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Қазақстан мен қазіргі кезеңнің тарихи тәжірибесінің жаңғыруы. Ұлттық сана ерекшеліктері мен қалыптасуы. "Мәңгілік ел" ұлтжандылық және ұлттық сана үшін оның мәні. Қазіргі заманғы жаһандану әлеміндегі қазақстандық бірлік. Жаңғырту үдерістеріндегі рухани мұра және оның рөлі. Қазіргі заманғы қоғамдық сананың бәсекеге қабілеттілігі мен болжамдық құндылықтары. Меритократикалық қоғам және оның құндылықтары. Қазақстан "білім қоғамы". Қазақстан "ақпараттық қоғам" мен "сандық технологиялар"қоғамы. Рухани жаңғы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Еуразиялық философия
    Несиелер: 5

    "Классикалық Еуразиялық". Идеялық-философиялық бағыттың міндеттері мен мақсаттары. "Еуразияшылдық" контекстіндегі философиялық идеялар. Тарих пен мәдениеттің әмбебап жүйесін сынау. Батыс сыны. Мәдениет жаны. Персоналға шолу. "Эволюциялық саты" ұғымдарының сыны және прогресс. Еуразия ескі әлемнің орталығы ретінде. "Срединное", Қазақстанның орталық жағдайы және оның саясат мәдениетінің, экономикасының ерекшеліктері. Еуразия мәдениетінің тұжырымдамасы. Қазақстандағы еуразиялық идея және ұлттық сана.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Философиялық антропология
    Несиелер: 5

    Антропологиялық идеяның пайда болуы. Философиялық антропологияның эволюциясы. Адамның мәні. Дарвинизм және неодарвинизм: эволюциялық шығу тегі және оның сыны. Антропогенездің Еңбек теориясы. Адамның биологиялық залалының тұжырымдамасы. Антропогенездің Інжілдік трактісі. Адамдағы биологиялық және әлеуметтік. Индивид және жеке тұлға түсінігі. Жеке тұлғаны қалыптастыру. Жеке тұлғаның құрылымы: физикалық, әлеуметтік, рухани компоненттер және олардың өзара байланысы. Тұлғаның негізгі сипаттамалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ философиясы
    Несиелер: 4

    Қазақ философиясының қалыптасу ерекшеліктері мен мәдени-тарихи алғышарттары. Протоқазақ мәдениетіндегі табиғат туралы философия. Түркі философиясының феномені. Ортағасырлық Қазақстан аумағында философиядағы жаңа идеялардың қалыптасуына исламның әсері. Қазақ этносының қалыптасу және қазақ мемлекеттілігінің қалыптасу дәуірінің философиясы. XIX ғасырдағы қазақ философиялық ойы. ХХ ғасырдың басындағы қазақ ойшылдарының қоғамдық-саяси көзқарастарын қалыптастырудағы философияның рөлі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық, мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. ҚР конституциялық құқық негіздері. ҚР Құқық қорғау органдары мен соты. ҚР мемлекеттік билік органдары. ҚР Әкімшілік құқық негіздері. ҚР Азаматтық және отбасылық құқық негіздері. ҚР Еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    қоғам мен табиғатты дамытудың негіздері, Табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың қазіргі заманғы тәсілдері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау туралы білім мен түсініктерді қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Онтология және гносеология
    Несиелер: 4

    Онтология, гносеология философияның негізгі бөлімдері ретінде. Мәдениет тарихындағы болмыс мәселесі. Болмыс және тіршілік. Категориялар болмыстың жоғарғы рулары және таным сатылары ретінде. Негізгі онтологиялық санаттар (болмыс және ештеңе, мән және өмір сүру, даралық және көптік). Бейбітшілік бірлігі мәселесі және оны шешудің негізгі жолдары. Шындық объективті және субъективті. Мінсіздікобъективтілігі. Материя объективті шындық ретінде. Кеңістік және уақыт. Көріністердің эволюциясы. Психика, ойлау, сана.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ халқының рухани мұрасы
    Несиелер: 5

    Қазақ халықының рухани мұрасының қалыптасу, даму тарихының күрделі кезеңдерін қамтиды. Ежелгі мәдени құндылықтарды және қазақ халық ауыз әдебиеті терең талданады. Әдебиет пен өнердің түрлі кезендері туралы білімдерін, өзекті теориялық мәселелерін қазіргі ғылымының озық жетістері негізінде жан-жақты, тарихи тұрғыдан қарастырады. Көркем шығармашылықты талдау үшін қажетті терминдер мен түсініктер жүйесі қамтылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орыс философиясының тарихы
    Несиелер: 5

    Орыс философиялық дүниетанымының ерекшеліктері. Ежелгі Ресей мен Византияның рухани байланысы. П. Я Чаадаева философиясы. Ресей тарихы: славянофилшілдер және батысшылдар. Революциялық демократтар. Халықшылдар. "Әлемдік жан" орталық санатын әзірлеумен айналысатын космизм идеясы. Экзистенциализм: адам өмір сүру призмасы арқылы. Екі бағыт: діни, зайырлы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік құрылымдардың экономикалық, ұйымдастырушылық және құқықтық қатынастар жүйесі ретінде кәсіпкерліктің теориясы мен практикасын зерттеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • XIX ғасыр философиясының тарихы
    Несиелер: 5

    Классикалық неміс философиясының қалыптасуының әлеуметтік-мәдени алғышарттары. Марксистік философияның әлеуметтік-тарихи және теориялық алғышарттары. Классикалық емес философиялық жүйелердің әлеуметтік және гносеологиялық негіздері. Классикалық философияның принциптері мен дәстүрлерін сыни қайта қарау. Ақылға және ғылымға деген көзқарас. Рационализм және иррационализм. Өмір философиясы: негізгі мәселелері мен категориялары. Позитивизмнің пайда болуының әлеуметтік-мәдени алғышарттары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Толеранттылық мәдениеті
    Несиелер: 5

    Толеранттылықтың семантикалық аспектілері. Толеранттылық пен түсіністік. "Төзімділік"ұғымы. Толеранттылық идеясының түсіну идеяларымен арақатынасы. Вербалды және мінез-құлық төзімділігі. Төзімділіктің көріну салалары: тұрмыстық, физиологиялық, жас. Діни, нәсілдік төзімділік. Этникалық төзімділік - өзге мәдениетті түсіну. Қазіргі адамның толерантты мінез-құлық моделі. Толеранттылық мәдениетін қалыптастырудың қазақстандық тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтiк-философиялық компаративистика
    Несиелер: 5

    Философиялық компаративистиканың пәні, міндеттері, мақсаттары, әдістері, Компарацияның онтологиялық және гносеологиялық мәртебесі. Компаративистика және логикалық амалдар мен операциялар. Компаративистиканың негізгі әдістері. Ғылыми әдіс ретінде компаративистиканың қалыптасуы мен генеалогиясы. Ғылыми-жаратылыстану жетістіктерінің рөлі. ХІХ ғасырдағы философиялық компаративистиканың қалыптасу алғышарттары. ХХ ғасырдың компаративті философиясындағы кейбір жаңа үрдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • XX ғасыр философиясының тарихы
    Несиелер: 5

    Неокантикалықтың өкілдері мен негізгі мектептері. Сана және әдіс туралы феноменологиялық ілім. Логиканы негіздеу мәселесі. Психология мен полемика. Философия бағдарламасы "қатаң ғылым" ретінде. Еуропалық философия мен психологиядағы бейсаналық мәселесі. Психоанализдің қалыптасуы. Экзистенциализмнің әлеуметтік-тарихи алғышарттары мен рухани бастаулары. Постпозитивизм Батыс философиясының және ғылым әдіснамасының даму кезеңі ретінде. Структурализм. Постструктурализм.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік философия
    Несиелер: 5

    Қазіргі философиялық білім жүйесіндегі әлеуметтік философия. Әлеуметтік философияның аксиологиялық аспектісі. Әлеуметтік философия және идеология.Әлеуметтік білімнің практикалық құндылығы. Әлеуметтік және философиялық зерттеу әдістері. Орта ғасырдан бүгінгі күнге дейінгі әлеуметтік және философиялық идеялар. Адам және қоғам доктриналарын дамытудың әлеуметтік-мәдени жағдайлары. Әлеуметтік-философиялық идеялардың әртүрлілігі: жалпы және бірегей.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Логика және диалектика тарихы
    Несиелер: 5

    Логиканың табиғаты мен мәні. Диалектиканың табиғаты мен мәні. Логика мен диалектиканың пайда болуы және қалыптасуының әлеуметтік-мәдени алғышарттары. Ежелгі әлемнің философиялық оқуларындағы логика мен диалектика. Логика және диалектика генезисі. Шығыс пен Батыс орта ғасырларының философиялық оқуларындағы логика мен диалектика. Қайта өрлеу және жаңа заман оқуларындағы логика мен диалектика. Классикалық неміс философиясындағы логика және диалектика. Классикалық емес философиядағы логика және диалектика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Этика және эстетика
    Несиелер: 5

    «Этика», «мораль», «адамгершілік» ұғымдары. Этика адамгершілік және рухани мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде. Философиялық және гуманитарлық білім жүйесінде этиканың орны.Этиканың сипаттамалық, түсіндірмелік-теориялық және нормативтік-дүниетанымдық міндеттері.. Этика тарихы. Эстетика тақырыбы. Эстетикалық білімнің ерекшеліктері. Эстетиканың пәнаралық сипаты. Эстетиканың функциялары мен салалары. Эстетиканың құндылығы философиялық пән ретінде. Эстетикалық санаттар жүйесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Эвристика
    Несиелер: 5

    Эвристика ұғымы. Ғылымның категориялық аппараты. Эвристика пәні. Эвристика тарихы ғылыми білім ретінде. Эвристиканың қазіргі даму кезеңі. Қазіргі ғылыми және өнертапқыштық қызмет үшін іздеу эвристикалық жүйелерді дамыту қажеттілігі. Ғылым жүйесіндегі эвристика. Эвристика және әлеуметтік білім. Эвристикалық қызметтің негізгі элементтері және олардың сипаттамасы. Табысты эвристикалық қызметтің негізгі факторлары. Шығармашылық құрылымындағы эвристикалық қызмет. Эвристикалық қызмет элементтерін жүйелі қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарих философиясы
    Несиелер: 5

    Тарихи процесс тарих философиясының пәні ретінде. Тарихнамалық көзқарастың ерекшелігі. Тарих философиясының өзектілігі, оның заманауи міндеттері. Тарих генезисін білу және оның қайнар көзі: антикалық, ескізаветтік, жаңазаветтік, жаңаеуропалылық. Прогресс теориясы және оның иудео-христиандық тамырлары. Прогрестің әлеуметтік, мәдени және экологиялық қарама-қайшылықтары тарихтың қазіргі философиясының мәселесі ретінде. "Тарихтың соңы "немесе" тарихтың реваншы " - қоғамдық-тарихи ой дамуының балама сценарийлері

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бұқаралық мәдениет теориясы
    Несиелер: 5

    «Бұқара» әлеуметтік тұжырымдама ретінде. Қоғамды қалыптастыру және дамыту, оның сипаттамалары. 20 ғасырдың ойшылдары «бұқара адамы» туралы және оның пайда болу себептері туралы. Бұқаралық қоғамның жаңа тұжырымдамалары. Жаппай мәдениет теориясының қалыптасу кезеңдері. Сипаттамалық ерекшеліктері.Қолжетімділік және қайталану мүмкіндігі. Коммерциялық сипаттама. Негізгі бағыттар мен жанрлар. Әлеуметтік дамудағы бұқаралық мәдениеттің рөлін бағалаудағы айырмашылық. Бұқаралық мәдениеттің негізгі бағыттары мен форма

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлемдік мәдениет тарихы
    Несиелер: 5

    Әлемдік мәдениет материалдық және рухани саладағы адам жетістіктерінің жиынтығы ретінде. Әлем мәдениетінің құрылымы: әлем мәдениеті тұтастай алғанда, әлемдік мәдениет дәйекті мәдени дәуірдің жиынтығы, сонымен қатар, белгілі бір уақыт кезеңінде белгілі бір халықтар мен елдердің мәдениеті, тарихи дамуындағы белгілі бір мәдениет (этникалық және ұлттық мәдениет). Әлем мәдениетін дамытудағы негізгі тарихи дәуір және олардың мазмұны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Техника философиясы
    Несиелер: 5

    Технология философиясының пәні мен мәселелері. "Техника" ұғымның бастауы мен эволюциясы, қазіргі түсінік. Техниканы анықтау. Классикалық философиядағы техника философиясының басталуы. Т. Гоббс, Р. Декарт, Ж. Ламетри жұмыстарындағы техника туралы сұрақ. Техника: механизмнен технологияға дейін. Қазіргі заманғы техника философиясының гуманистік құрамы және оның өкілдері: Л. Мамфорд, Х. Ортега-и-Гассет, М. Хайдеггер, Ж. Эллюль.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдениантропология
    Несиелер: 5

    Мәдени антропологияны тәуелсіз білім саласына бөлудің мәдени, әлеуметтік, теориялық негіздері. Мәдени антропология, этнология, мәдениеттану , әлеуметтік философияның өзара байланысы. Әлем халықтарының мәдениеттерінің алуандығы. Адам туралы білімнің ерекшелігі. Ғылымдағы мәдени антропология, оның ерекшелігі. Мәдени антропологиядағы әдістердің ерекшеліктері. Функционализм B. Малиновский. Функционализмде мәдениет ұғымы. Этнология және әлеуметтік антропология А. Раддлиф-Браун .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтiк конфликтология
    Несиелер: 5

    Конфликтология тақырыбы, функциясы және құрылымы . Әлеуметтік қайшылықтар мен әлеуметтік жанжалдар. Әлеуметтік жанжалдың құрылымы. Әлеуметтік конфликтологияның жіктелуі (типологиясы). Әлеуметтік конфликтология көздері, себептері мен мақсаттары. Әлеуметтік жанжалдардың (туудың, дамудың, шешілудің) жұмыс істеу механизмі мен динамикасы. Қақтығыстар әлеуметтік жүйелердің ерекшелігі ретінде. Әлеуметтік дамудағы әлеуметтік қақтығыстардың функциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ мәдениетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Мәдениет әлеуметтік құбылыс ретінде. Қазақ мәдениетінің пайда болуы. Ежелгі түріктердің мәдениет тарихы. Қазақстанның ортағасырлық мәдениеті, оның сабақтастығы мен өзара ықпалы. Дәстүрлі қазақ мәдениеті. 18-19 ғасырдағы қазақ мәдениеті. 19 ғасырдың екінші жартысы - 20 ғасырдың басындағы қазақстандық ғалымдар. Кеңестік кезеңдегі Қазақстанның мәдениеті. Қазақстан Республикасының мәдениет саласындағы мемлекеттік саясаты. Қазіргі кинотеатр.Қазіргі заманғы театр. Қазақстанның опера және балеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік антропология
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік антропология философиялық білімнің өзіндік бөлімі ретінде. Әлеуметтік антропологияның негізгі бағыттары. Адамның нақты ғылыми зерттеу ерекшелігі. Биология және антропология. Адам антропологиялық білім пәні мен объектісі ретінде. Адам дүниетаным мәселесі ретінде. Әлем бейнесі және адамның бейнесі. ХХ ғасырдағы гуманитарлық ғылымдардың орталық проблемасы ретінде адам мәселесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік эпистемология
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік эпистемология пәні. Әлеуметтік эпистемологияның әдіснамасы. Әлеуметтік эпистемологияны қолдану аясы. Әлеуметтік эпистемологияның философиямен өзара әрекеттесуі. Ақиқат табиғатының теориясы және ақиқат критерийлерінің теориясы. "Білу" ұғымының көпмағыналылығы. Эпистемиялық негіздеменің негізгі концепциялары. Интернализм және экстернализм.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Құқық философиясына кіріспе
    Несиелер: 5

    Құқық философиясының пәні. Құқық философия пәні ретінде. Құқық философиясының пайда болу себептері. Құқық философиясының тарихи түрлері. Қоғам және мәдениет тарихы мен құқық философиясының өзара байланысы. Құқық философиясы Құқық идеясы мен мағынасы туралы ілім ретінде. Философия мен құқықтың пайда болуының жалпы көзі. Әлеуметтік-мәдени факторлар және құқықтың пайда болу және даму көздері. Құқық табиғаты. Құқықтық парадигма ұғымы. Құқықтық болмыс ұғымы. Әлемдегі болмыс құрылымындағы құқықтық болмыстың орны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Адам мәселесі – қызмет, қарым-қатынас, шығармашылық
    Несиелер: 5

    "Адам" ұғымының мағынасы, көп мағыналығы . Биология және антропология. Адам антропологиялық білімнің субъектісі және объектісі ретінде. Адам дүниетанымдық мәселе ретінде. Әлем бейнесі және адам бейнесі. Адамды түсінудің контексті ретіндегі дүниетаным және оның өзін-өзі сәйкестендірудің тәсілі. Онтология және гносеология адам проблемасын түсіну контексті ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Адам капиталы қалыптасуының рухани негіздері
    Несиелер: 5

    Адами капитал теориясын қалыптастыру. Рухани даму тұжырымдамасы және оны тұжырымдамалық түсіндіру. Постиндустриалды қоғамдағы адами капитал және рухани өндіріс саласы. Адам капиталын қалыптастырудың пәндік-объективті парадигмасы және оны сынау. Адами капиталды қалыптастырудағы субъект-субъекттік парадигманың негізгіпринциптері. Білім беру жүйесіндегі адам капиталын қалыптастыру. Адам капиталын қалыптастыруға белсенділік көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Еркіндік және жатсыну
    Несиелер: 5

    Тұлға еркіндігі ұғымы. Философиялық дәстүрдегі тұлғаның еркіндік мәселесі (Сократ, Платон, Августин, Спиноза, Фихте, Гегель, Шопенгауэр, Кант, Гоббс, Декарт, Маркс) еркін тұлғаның сыртқы және ішкі даму жағдайы. Еркіндік және қажеттілік. Иеліктен алу философиялық санат ретінде. Философия тарихындағы иеліктен айыру ұғымының генезисі. Бостандық жолында кедергі ретінде иеліктен шығару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • IT-құзыреттіліктің философиясы және әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Ақпараттық қоғам және IT-құзыреттілік ұғымының мазмұны. Ақпараттық қоғам тұжырымдамасының даму тарихы. Ақпараттық қоғам теориясының негізгі ұғымдары. Ақпараттық қоғам мен IT-құзыреттілікті дамытудың алғышарттары. Ақпараттық қоғамдағы жеке тұлғаның құқықтары мен бостандықтары. Ақпараттық қоғамдағы өмір мен жұмыс ерекшеліктері. Әлеуметтік желілер. Тұлғаның ақпараттық мәдениеті. Цифрлық Қазақстан бағдарламасын жүзеге асырудың философиялық және әдіснамалық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Діни экстремизмнің алдын алу
    Несиелер: 5

    Экстремизм қоғамдық өмірдің феномені ретінде. Діни экстремизм тұжырымдамасы. Діни экстремизмнің табиғаты мен мәні. Діни экстремизм көріністерінің түрлері мен түрлері. Дін мен саясатты біріктіру. Діни экстремизмге қарсы тұрудың философиясы мен әдістемесі. Діни төзімділіктің қазақстандық үлгісі діни экстремизмнің алдын алу үшін негіз болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ менталитетiнiң архетиптерi
    Несиелер: 5

    Қазақ менталитеті ұғымы. Қазақ менталитетінің негізгі архетиптерінің қалыптасуы мен ауысуы заңдылықтарының мәселелері. Қазақ менталитетін зерттеудегі тарихи-типологиялық және өркениеттік тәсілдер. Номадтық мәдениет. Қазақтардың сенім жүйесі. Номадтық өнер. Көшпенділердің космоцентризмі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Акмеология, жеке және әлеуметтік табыстың негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғам адам болмысының, дамуының, тіршілігінің акмеологиялық кеңістігі ретінде. Қазіргі қоғамның акмеологиялық қайшылықтары. Қоғам дамуының әмбебап ресурстарын тасымалдаушы ол- адам. Адамның субъектілігіне деген көзқарас. Қоғамның әлеуметтік өмірінің барлық нысандарының қызметін ғылыми қамтамасыз ету және жұмысын оңтайландыру үшін акмеологиялық білім жүйесінің қажеттілігі. Дамудың акмеологиялық ұғымының мәні.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Дінтану пәні, оның құрылымы; діннің діни-теологиялық және ғылыми түсінігі, діннің ғылыми анықтамасы, оның табиғаты, құрылымдық элементтері, функциялары және діннің рөлі. Дін тарихы. Діннің пайда болуы, әсіресе, қарапайым қоғамның діни санациясы. Этникалық мемлекеттік дін. Әлемдік діндер. Қазіргі дәстүрлі діни діндер. Діни философияның негізгі бағыттары. Рухани мәдениет тарихында ойлау. Діни және діни емес дүниетанымдық сұхбаттар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көшпенді мәдениет әлеуметтігінің гендерлік аспектісі
    Несиелер: 5

    Ерлер мен әйелдердің әлеуметтік рөлдерінің эволюциясы (мәні мен ерекшеліктері): ежелгі әлемнен қазіргі уақытқа дейін. Көшпелі қоғамдағы гендерлік рөлдердің өзгеруіне әсер еткен негізгі факторлар. Тарихтағы ерлер мен әйелдердің рөлі: түсініктеме концепциялары. Көшпелі қоғамдағы ерлер мен әйелдердің әлеуметтік ұстанымдары. Негізгі ұғымдар: әлеуметтік рөл, әлеуметтік мәртебе, әлеуметтік дискриминация, гендерлік стратификация, гендерлік асимметрия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Философияны оқыту әдіснамасы және әдістемесі
    Несиелер: 5

    Методология,методика ұғымдарының қатынасы. Философияны философиялық ғылымдарда оқыту әдістерінің жиынтығын зерттейтін пән ретінде оқыту әдістемесі. Әдістеме - оқыту немесе зерттеу әдістерінің жиынтығы ретінде.Философиялық білімнің теориялық-практикалық негіздерін оқыту әдістемесі саласындағы білім жүйесі. Философия теориясы мен практикасы бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу әдістерін оқу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Адамдық фактор және Қазақстанның инновациялық дамуы
    Несиелер: 5

    Инновацияның табиғаты мен мәні. Инновациялық процестер туралы ғылыми және теориялық идеялардың пайда болуы. Инновациялық дамудың негізгі заңдары. Адами фактордың тұжырымдамасы, оның идеологиялық және методологиялық түсіндірмесі. Қазіргі Қазақстан қоғамы: дамудың негізгі бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандық модернизацияның философиялық мәселелері
    Несиелер: 5

    Модернизация түсінігі. Әлеуметтік модернизация үрдісінің негізгі концепциялары. Қазақстандағы әлеуметтік модернизацияның ерекшеліктері. Әлеуметтік модернизация үдерістеріндегі мәдениеттің рөлі. Қазіргі әлемдегі Қазақстан. Қазақстанның инновациялық даму стратегиясы және оның жаңа идеологияны қалыптастыру үшін маңызы. Жалпыға ортақ еңбек қоғамы. Әлеуметтік инфантилизм мен масылдықты жеңу. Инновациялық процестердің акмеологиялық құрамдас бөлігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын жүзеге асыруға ықпал ететін Қазақстанның қазіргі заманғы тарихының, философияның, қолданбалы экономикалық, заң, жаратылыстану-ғылыми пәндердің өзекті білімдерін көрсетеді.

  • Код ON2

    Қоғам туралы біртұтас жүйе және адам, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы Тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, адам мен табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері. Өзінің кәсіби қызметінде қазіргі қоғамның бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, өзара түсіністік, төзімділік және демократиялық құндылықтарының басымдықтарында өзінің азаматтық ұстанымын бекітеді.

  • Код ON3

    Әлеуметтік, саяси, мәдениеттанушылық, психологиялық салалардың біртұтас жүйелі бірлігі ретінде қоғам туралы, Адам және оның топтық мінез-құлқы туралы Әлеуметтік-саяси ғылымдарды талдау және зерттеу пәні ретінде, қазіргі заманғы қоғамдардың әлеуметтік-саяси дамуының бағыттары мен бағыттары туралы білімді меңгерген.

  • Код ON4

    Кәсіби міндеттерді шешуге үш тілде ауызша және ауызша емес нысанда еркін және оңай сөйлесуге қабілетті. Мәдениетаралық диалог тұрғысынан объективті түсіндіру және сыни бағалау тәсілдерін меңгерген. Ақпаратты және құбылыстарды талдайды, өңдейді, жинақтайды және жаңғыртады

  • Код ON5

    Философиялық мәдениеттің негізгі санаттары, философияның тарихи дамуының негізгі кезеңдері және ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтардың ерекшелігін ұтымды ұғынудағы философиялық мәдениеттің рөлін түсіну туралы базалық білімді көрсетеді. Алынған білімді адамның әлеуметтік қызметіне философиялық идеялардың әсерін зерттеу үшін қолданады және философияның теориясы мен тарихы туралы білімді қоғамдық сананы жаңғыртудың өзекті мәселелерімен салыстырады.

  • Код ON6

    Философия пәні мен оның функцияларына, философияның арақатынасына және рухани өмірдің басқа формаларына, Әлемдік философиялық ойдың, мектептер мен ілімдердің дамуының негізгі кезеңдеріне қатысты дербес зерттеу ұстанымын дәлелдейді. Пікірталастар мен полемиканы тиімді жүргізу, тұлғааралық қарым-қатынасты ұйымдастыру және ұжымдағы жұмыс, көпшілік алдында сөйлеу, философиялық тілдің негізгі ұғымдары мен категорияларына операция жасау үшін философиялық рефлексия тәсілдерін қолданады.

  • Код ON7

    Адамның әлемге жан-жақты қарым-қатынасы ретінде философиялық дүниетанымның мәні мен табиғаты туралы базалық білімдерді және өмірдің түрлі салаларындағы әлеуметтік-мәдени өзгерістердің теориясы мен тәжірибесінің өзекті мәселелерін ұғыну контекстінде философиялық дүниетанымның ерекшелігін түсінуді көрсетеді. Алынған білімді қоғамның инновациялық дамуының дүниетанымдық матрицасын қалыптастыру, ұлттық бірегейлік кодын сақтау контексінде Әлеуметтік және рухани жаңғырту мәселелерін ұғыну бойынша зерттеулер жүргізу үшін қолданады.

  • Код ON8

    Өмір тіршілігінің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-мәдени өзгерістер мәселелерін талқылау және шешу кезінде коммуникативтік ұтымдылық дағдыларын қалыптастыру үшін философиялық дүниетанымның когнитивті әлеуетін пайдаланады. Әлеуметтік практикаға өмірдің түрлі салаларында әлеуметтік-мәдени өзгерістердің қазіргі мәселелерін шешу саласында философиялық білім беру дағдыларын енгізеді.

  • Код ON9

    Әлеуметтік-мәдени қызмет саласындағы қазіргі заманғы философиялық зерттеулердің негізгі бағыттары туралы кәсіби білімін және әлеуметтік-мәдени қызмет саласындағы философиялық мәселелерді өзінше түсіндіру қабілетін көрсетеді. Қазақстанның қазіргі заманғы өркениеттік даму нұсқаларын талдау және болжау үшін философиялық әдіснаманың когнитивті әлеуетін пайдаланады.

  • Код ON10

    Әлеуметтік мәдени қызметтің түрлі бағыттары бойынша нақты философиялық мәселелерді шешу саласында үнемі жаңа білім алады. Әлеуметтік-мәдени қызмет саласындағы философиялық білімнің өзекті мәселелері бойынша көпшілік алдында сөйлеу негіздерін және өз көзқарасын жазбаша дәлелді баяндауды меңгерген.

  • Код ON11

    Философиялық дискурстағы адам мен қоғам проблемаларының мәні туралы кәсіби білімді және әлеуметтік-гуманитарлық қызметтің тиімді жүйесін қалыптастыру үшін өзекті мәселелерді шешудің философиялық әдіснамасының негізгі қағидаттарын түсінуді көрсетеді.

  • Код ON12

    Адамның жан-жақты дамуына қажетті әлеуметтік жағдайлар жасау, адам болмысының тарихи танымын және адамның табиғатқа, қоғамға, басқа адамдарға және өзіне қатысты адамгершілік міндеттерін түсіну бойынша зерттеулер жүргізу үшін алған білімдерін қолданады.

  • Код ON13

    Қоғамдық санада қоғамдық дамудың гуманистік сипатының құндылығын, қазіргі табиғи және әлеуметтік процестерде адам факторы рөлінің өсуін бекітеді.

  • Код ON14

    Қоғамдық сананы жаңғырту үдерістері контекстінде жеке және әлеуметтік табысқа жету үшін қажетті әлеуметтік жағдайларды қалыптастыруға бағытталған практикалық ұсыныстардың өзектілігін дәлелдейді. Кәсіби философиялық білім берудің практикалық дағдылары мен дағдыларын пайдалана отырып, адам және қоғамдық дамудың өзекті мәселелерін талқылауға және шешуге қатысады.