6B02201 Философия в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі философиялық және әлеуметтік-мәдени проблемалар саласындағы теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларымен бәсекеге қабілетті бакалавр дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B032 Философия және этика
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B022 Гуманитарлық ғылымдар
Пәндер
-
Философияға кіріспе
Ойлаудың философиялық мәдениетін және қазіргі заманның өзекті мәселелерін шешуге деген кәсіби философиялық ыңғайды қалыптастыра білуі, философиялық мәтінді оқу және талдай біліуі дағдыларын дамыту, мәдениеттегі философияның рөлін түсінуі, философияның жалпы мәселелерін, оның даму кезеңдерін білуі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дінтану
Пән студенттердің діни құбылыстарды көп өлшемді талдауда дағдыларын дамытуға қызмет етеді. Осыған байланысты курста діндердің классификациясы тізбесін; дінді түсіндіру тәсілдерін шолу; тәуелсіз гуманитарлық пән ретінде дінтану пәнінің және әдістемелік саласының қалыптасу тарихымен; негізгі діни ұғымдар, әдістер, зерттеу бағыттарымен таныстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Эллинизм философиясы
Бұл курста Ежелгі Грек философиясы дамуының соңғы кезеңіндегі негізгі мәселелері мен бағыттары талданады; эллинистік философияның антикалық философиядағы және әлемдік философия тарихындағы орны зерделенеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Ежелгі Шығыс философиясы
Курста ежелгі шығыс философиясы дамуының негізгі кезеңдері, мектептері мен нақты сипаттамалары қамтылған. Курстың мазмұны шығыс философиялық ойының динамикасының ерекшеліктерін ашуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Антика философиясы
Бұл курста Ежелгі Грекия мен Рим философиясы дамуының негізгі кезеңдері, мектептері мен мәселелері талданады; антикалық философияның әлемдік философия тарихындағы орны зерделенеді. Курстың мақсаты-ежелгі дәуірдегі философиялық ілімдер мен мектептер, философияның мәселелері мен тұжырымдамалық-категориялық аппараты туралы білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Экология негіздері және тіршілік қауіпсіздігі
Пәні адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әсер тәсілдерін, адамның қауіпсіз ортада тіршілік етуін, экологиялық факторларды, қоршаған орта сапасының ғаламдық өзгерістерін және олардың салдарын қарастырады. Сонымен қатар, су ресурстарының, әуе бассейнінің экологиялық қауіпсіздігін, жер ресурстарының деградациясы мен тозуын, экологиялық тәуекел, ҚР азық түлік қауіпсіздігі және ҚР территориясындағы антропогенді әс-әрекетпен байланысты табиғи, техногенді апаттарды және олардан қорғану тәсілдерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әл-Фараби пәлсапасы
Бұл пән Әл-Фарабидің энциклопедиялық мұрасының қырларын, оның зерттеуі қазақстандық қоғамның рухани дамуындағы басымдық болып саналады, өйткені тарихтың білім беру сәттерінің бірі, өткеннің рухани мәдениетін зерделеу негізінде Қазақстанның жаңа ұлттық идеясы қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дін философиясы
Курстың мақсаты: студенттерге діни философияның негізгі мәселелері және оның мектептері, мектептерінің өкілдерінің ерекше ойлары туралыжан-жақты білім беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мұсылман ренессансы философиясы
Бұл курс мақсаты –VIII-XIII ғасырлар арасындағы мұсылман әлемі ойшылдары шығармашылығының философиялық қырларын талдау; Шығыс Ренессансы философиясының әлемдік мәдениеттегі орнын зерделеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Еуропа орта ғасырлары және Қайта өрлеу философиясы
Курста еуропалық ортағасырлық философия мен қайта өрлеу философиясының дамуы қарастырылады: кезеңдер, ілімдер, проблемалар, философияның тұжырымдамалық-категориялық аппаратының дамуы. Курстың мақсаты - Орта ғасырлар мен Кайта өрлеу дәуіріндегі философияның негізгі идеялары, маңызды персоналдары мен ерекшеліктері туралы негізгі білім беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Пән - студенттерге ұлттық заң салалары туралы қажетті жалпы идеяларды беру, Қазақстан Республикасының заңнамасының негізгі нормаларына, оның ішінде конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық және өзге де нормативтік құқықтық актілермен танысуға итермелейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Араб-мұсылман пәлсапасы
«Араб-мұсылман пәлсапасы»пәні білім алушыларға ортағасырлық араб-мұсылман фалсафасының философия тарихындағы орны мен рөлі туралы білім қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Курс философия саласындағы ғылыми әдіснаманы игеруге бағытталған. Пән аясында философиялық зерттеудің әртүрлі тәсілдері талданады: тарихи-философиялық зерттеу әдістері, мәтіндерді философиялық талдау әдістері, философиялық герменевтика, дискурсивті талдау принциптері, феноменология философиялық зерттеу әдістемесі ретінде және пәнаралық, ғылыми және гуманитарлық зерттеулердің қазіргі кезеңінің талабы ретінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
«Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді. Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақытылы тануға мүмкіндік береді. Оқу пәнінің мақсаты - қаржы жүйесінің қызмет ету принциптерімен, қаржы құралдарымен және негізгі қаржылық нормативтік құжаттармен танысу негізінде экономика және қаржы саласындағы құзыреттерді дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Логика
Курстың мақсаты жан-жақты білімді, логикалық қаруланған маманды және зерттеушіні қалыптастыру; маманның логикалық мәдениетін жетілдіру, анықтылық пен нақтылықты дамыту, сенімді пайымдау және сендіру қабілетін дамыту, ақпаратты жылдам қабылдау және өңдеу қабілетін қалыптастыру, пікір таласта дәлелді аргументтер табу, дәлелді және дәлелсіз аргументтерді ажырата білу, оппоненттің пікірін сынай білу, айла тәсілдерді әшкерелеу қабілеттін дамыту, әртүрлі логикалық мәселелерді шешу жолдарын игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік және бизнес
Пән үш бағытты қамтиды: бизнесті басқару, қызметтің экономикалық, әлеуметтік және экологиялық аясы; бизнес идея және бизнес жоспарды дамыту; пәннің негізгі бағыттарының бірі ретінде студенттерді жеке жауапкершілікке, ынталандыруға, инновациялыққа, талпынысқа және қоғам алдындағы жауапкершілікке үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түркі сопылығы
Курс мақсаты – түркі сопылығын түркі халықтарының, оның ішінде қазақ халқының рухани жүйесінің дүниетанымдық негізі ретінде зерделеу; түркі сопылығының негізін салушы Қожа Ахмет Яссауи шығармашылығындағы махаббат тақырыбын талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
И.Кант этикасы
И.Кант шығармашылығындағы этикалық мәселелер. Ізгілік этиканың іргелі ұғымы ретінде. Дін және ізгілік. Ізгілік қағидаттары – адамзат пен адамгершіліктің түпкі қағидаттары. Бақыт ұғымы және ізгілік. Ізгілік және адам еркіндігі. Парыз ұғымы және оның И.Кант этикасындағы орны. Канттың үзілді-кесілді императивіндегі негізгі тұжырымдар. Қазіргі этикалық дискурстағы И.Кант деонтологиясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экологиялық этика
Курс қазіргі экологиялық проблемалар: қоршаған ортаның ластануы, климаттың өзгеруі және жабайы табиғатты сақтау мәселелерін талдауға бағытталған.Экологиялық этика туралы антропоцентрлік және экоцентрлік немесе биоцентрлік идеялардың арасындағы айырмашылықты, ішкі құндылық пен инструментал құндылық арасындағы айырмашылықты зерделеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ мифологиясы
Пәннің мазмұны: мәдениет тұрғысынан қазақ мифологиясын түсіну. Пәндерді оқудың міндеттері: қазақ мифологиялық символдарды игеру; Мифологияны талдау ерекшелігін анықтайтын тұжырымдамалық аппараты болуы керек; қазақ мифологиясына арналған мәтіндерді талдауға дағдыландыру; Қазақ мифологиясының даму динамикасын және логикасын меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Миф философиясы
Пәннің мақсаты: мифология философиясының философиялық сана жүйесіндегі орнымен оның даму заңдылықтарын зерделеу мифология философиясының мәселелерін уақыт пен кеңістіктің мифологиялық негіздерін талдау, қазіргі кездегі кеңістік пен уақытты зерттеу тәсілдерін зерделеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жаратылыстану философиясы және техникасы
Курстың мақсаты – ғылым мен техниканың философиялық мәселелерін зерттеу, ғылыми техникалық білім мен тәжірибе саласындағы проблемалық жағдайларды шешу механизмдерін игеру, табиғат пен техника арасындағы қарым-қатынасты саралау. Техниканың адам, қоғам, мәдениет өміріндегі орынын зерделеу. Қоғам мен табиғат алдындағы адамзаттың жауапкерілігін қалыптастыру. Заманауи техника саласындағы көзқарастар мен жетістіктерді түсіну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жаңа заман философиясы
Курс еуропалық философияның ерекшелігін және оның жалпы еуропалық философия мен мәдениетті дамытудағы рөлін анықтауға және негіздеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ пәлсапасы
«Қазақ пәлсапасы» пәні студенттерді ұлттық мәдениеттегі архетиптерді, аңыздарды анықтауға және қазақ философиясының ерекшеліктерін реконструкциялайды. Пәнді меңгеру барысында студент ұлттық философияның негізгі концептарымен және көрнекті өкілдерінің еңбектерімен танысады. Пәнді игеру студенттерге қазақ халқының дүниені түсінуі туралы білім алуға, Қазақстан азаматының бойында өзіндік көзқарасты, азаматтық позицияны және ұлттық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс философиясының тарихы
Курстың мақсаты-Орыс философиялық ойының қалыптасуы мен дамуы туралы іргелі білім беру, сонымен қатар толық тарихи-философиялық зерттеу үшін қажетті дағдыларды қалыптастыруға ықпал ету. Курс барысында: Орыс философиялық ойының дамуының негізгі тарихи кезеңдерін; аса маңызды теориялар мен тұжырымдамалар қалыптасқан философиялық мектептер мен бағыттарды; орыс философиялық ой шығармаларының классикалық корпусын; орыс және әлемдік философияның байланыс ерекшеліктерін; қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдай контексіндегі орыс философиялық ойының дамуының негізгі бағыттарын зерттейтін болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Этика
Пәннің мақсаты - адами қарым-қатынастардың адамгершілік-эстетикалық негіздері, сондай-ақ адам мен табиғаттың өзара әрекеті туралы идеяларды қалыптастыру. «Этика және эстетика» пәні - айналадағы шындықты жақсы, жамандық, әдемі, қайғылы, қызықты, қайғылы тұрғысынан қабылдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
ХІХ ғасырдағы Батыс философиясы
Бұл курс философ-студенттердің кәсіби тарихи-философиялық дайындығының органикалық элементі болып табылады. Курстың мақсаты-студенттерді XIX ғасырдың Батыс Еуропа философиясының негізгі идеяларымен, маңызды тұлғаларымен және ерекшеліктерімен, осы философиялық ойдың әртүрлі аспектілерін әлемдік тарихи-философиялық дәстүр контекстіне енгізу ерекшеліктерімен таныстыру. Курстың міндеттері: XIX ғасырдағы батыс еуропалық философиялық ойдың қалыптасуының интеллектуалды алғышарттарын, оның әлемдік философиялық оймен байланысын анықтау; XIX ғасырдың Батыс Еуропа философиясының негізгі идеяларын бейнелейтін ең маңызды мәтіндерді зерттеу; қазіргі заманғы мәдениет контекстінде XIX ғасырдың философиялық идеяларының өзектілігі дәрежесін ашу
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Онтология және гносеология
Пәннің мақсаты - студенттерді философия тарихындағы онтологиялық және эпистемологиялық мәселелердің генезисі, қалыптасуы мен дамуы, сондай-ақ онтология мен эпистемологияның негізгі түсініктерімен таныстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эстетика
Курс студенттерді ежелгі дәуірден бастап ХХ-ХХІ ғасырлардағы эстетикалық теорияларға дейінгі эстетикалық ой тарихындағы негізгі кезеңдермен, бағыттармен және тұжырымдамалармен таныстыруға; эстетиканың философиялық цикл ғылымы ретіндегі ерекшелігін ашуға бағытталған. Курстың мақсаты-эстетикалық зерттеу стратегияларының синхронды және диахрондық әртүрлілігімен танысу негізінде студенттердің кәсіби дайындығын тереңдету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Философиялық мәтін
Курс оқу және философиялық мәтіндерді сапалы талдау дағдысын дамытуға бағытталған. Курстың ең басты міндеті – философияны мәтін арқылы түсіну. Пән шеңберінде рационалды, проблемалы-бағдарлы, сыни ойлау негізінде ерекше авторлық стилдегі әртүрлі әдістемелік философиялық мәтіндер талданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тарих философиясы
Мақсаты –студенттерде тарих философиясына қызығушылықты дамыту; болашақ мамандарды тарихи оқиғалардың мәселелеріне және казіргі кезеңдегі өзекті мәселелерге қатысты өзіндік философиялық –дүниетанымдық көзқарасты қалыптастыруға қажеттілікті және қабылеттілікті ынталандыру. Пәнді игеру барысында студент казіргі тарих философиясындағы және макросоциологиядағы негізгі бағыттармен және тарих философиясындағы концепциялармен танысады; игерген білімге сүйене отырып, тарих философиясындағы жаңа көзқарастарды, бағыттарды және тарих теориясындағы жаңа модельдерді зерттеп, салыстырып, баға бере алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
ХХ-XXIғғ. философиясы
Бұл курста студент қазіргі заманғы философияның неокантанизм, неогегелянизм, өмір философиясы, феноменология, экзистенциализм, прагматизм, аналитикалық философия, структурализм, постмодернизм және т.б. негізгі парадигмалық көзқарастары мен тенденцияларымен таныса алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Философиялық роман
Философиялық роман XX ғасырда кең тараған әдеби термин. Бұл термин жаңа пішінде жазылған өнер туындыларын, философиялық тұжырымдамалармен белгілі бір рөл атқаратын сюжетте немесе бейнелері болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Философиялық антропология
Философиялық болмыс формаларын қалыптастырушы, тасымалдаушы ретінде адам табиғатын, негізін және қызметін оқыту; оның ішкі рухани әлемін, бостандық мәселелерін, өмір мәнін, ар-ұждан, жауапкершілігін, рухани әлемнің болмыс арқылы пайдаланылуы, қазіргі заманғы қиын және динамикалық әлемде философиялық антропологияның сұрақтарын толықтай қарастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аналитикалық философия
Пәннің мақсаты ХХ ғасырдың екінші жартысындағы аналитикалық философияның бірқатар негізгі идеяларын сыни тұрғыдан түсіну және талдау болып табылады. Міндеттері:-аналитикалық философияны тарихи - философиялық құбылыс ретінде түсіндірудің негізгі тәсілдерін зерттеу; - тіл философиясындағы мағынаның табиғатын зерттеудің қазіргі тәсілдерін зерттеу; - сананың қазіргі философиясындағы "феноменальды ұғымдар стратегиясын" зерттеу; - қазіргі метафизика мен тіл философиясындағы пайымдау (пропозиция) табиғатын негізгі түсіндіруді зерттеу. Жоспарланған оқыту нәтижелері: тарихнама саласындағы қазіргі заманғы аналитикалық негізгі өкілдердің негізгі идеялары мен теорияларын білу; қазіргі авторлардың философиялық шығармаларын сыни тұрғыдан талдай білу, қазіргі философиялық идеялар мен дәлелдердің тарихи-философиялық маңыздылығын өз бетінше бағалай білу; салыстырмалы талдау және түсіндіру әдістерін қолдану дағдысын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім философиясы
Курстың мақсаты-қазіргі білімнің дамуы мен жағдайына айтарлықтай әсер еткен философиялық ұғымдар мен теориялармен танысу, сонымен қатар өзінің кәсіби-педагогикалық дүниетанымының философиялық және идеологиялық негіздерін түсіну және түсіну. Курстың негізгі тақырыптары: қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайдағы Білім философиясы. Генеалогия. Білім философиясының тәртіптік дизайны. Білім философиясы: пән және генеалогия әдісі. "Білім" философиялық ұғым ретінде. Білім берудің тұжырымдамалық кейіпкерлері. Білім субъективтіліктің тууы ретінде. Білім беру оқиғасы. Білім коммуникация ретінде. Дискурс және білім беру диспозициясы. М. Фуко: білім беру тәртіптік тәжірибе ретінде. Заманауи білім беруді дамыту стратегиясы. Білім беру білім берудегі өзгерістерді басқару тәсілі ретінде.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Хакім Абай
Пәннің мақсаты – Абай шығармашылығындағы «Толық адам», өлім, махаббат, ізгілік пен әділдік тақырыптарын талдау. Ойшылдың Қара сөздерін адамгершілік тұрғысынан зерделеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шәкәрімнің ар ілімі
Ар ілімін адамдық сапаның алдына шығарып бүкіл поэзиялық туындыларына өзек еткен Шәкәрім тағылымы бүгінгі күн үшін де аса қажетті әрі көкейкесті мәселе болып отыр. Пәннің мақсаты: студенттердің бойында Шәкәрім Құдайбердіұлының мұрасының түп қазығы – «ақ жүрек», «таза ақыл», «адал еңбек» иесі түзу адамды қалыптастыру, сол арқылы қоғамды түзеу туралы көзқарас қалыптастыру; қазіргі заманғы философиядағы онтология, гнесеология, аксиологияны түсіну ерекшеліктері туралы түсінік беру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өнер философиясы
Курс философиядағы өнер мәселесіне арналған, Студенттерді өнердің табиғаты мен құндылығы туралы әртүрлі философиялық теориялармен, өнер мен қоғамның өзара әсері, өнер мен өмір арасындағы байланыс туралы зерттеулермен таныстырады. Курс әртүрлі шығармалармен, спектакльдермен және басқа да көркемдік тәжірибелермен танысуды қамтиды. Курстың мақсаты-өнер философиясының негізгі мәселелері мен теориялары туралы негізгі білім беру; философиялық құрылымдар мен көркемдік тәжірибелер арасындағы байланыс туралы түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдениет философиясы мен теориясы
«Мәдениеттің философиясы мен теориясы» оқу пәні тарихи кеңістіктегі мәдениетті философиялық ұғынудың, зерттеудегі негізгі философиялық-әдістемелік амалдарды анықтаудың орнын, адамның әлеуметтік-мәдени өміріндегі, мәдениеттің басты теориялық мәселелерді шешудегі рөлін анықтауға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Іскерлік философиясы
Курстың мақсаты - білім алушыларға іскерлік, дәулет, байлық туралы дәстүрлі позитивті дүниетанымдық және философиялық мәнін ұғындыру, әлемдік озық тәжірибелерді талдау арқылы олардың прагматистік көзқарасын шыңдау, білім, қабілетін қолдана білетін іскер азамат болудың мақсатты шарттарын, негізгі принциптерін түсіндіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бизнес философиясы
Курстың мақсаты - бизнестің заманауи тұжырымдамаларын, әлеуметтік функцияларын, кәсіпкерлік қызметтің экзистенциалды-адамгершілік мағынасын зерттеу, бизнес философиясын құру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік философия
«Әлеуметтік философия» - философия бакалаврларын дайындау барысында міндетті кәсіби пән ретіндегі курс. Әлеуметтік философия социогуманитаристиканың адам болмысының жүйесіндегі қоғамдық өмірдің рөлі мен орны және оның заңдылықтары, адамның әлеуметтік болмысының аксиологиясы, әлеуметтік танымның логикасы және оның методологиялық жүзеге асу аспектісіндегі мәселесі туралы қарастыруға мүмкіндік беретін сала.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дәстүр философиясы
Дәстүр философиясы пәнін оқыту барысында тарихи барысында қалыптасқан, ұрпақтан ұрпаққа жалғасып отыратын әдет-ғұрыптар, салт-сана, қоғамдық тәртіп, заң, мұрат пен игілік, қоғамда, ұлтта ұзақ уақыт бойы сақталатын мұра құндылықтарымыздың адамзат өмірінде алатын орнын анықтау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
әл-Газали философиясы
Бұл оқу курсында әл-Газали суфизмінің ислам философиясының қалыптасуындағы ролі зерделенеді; рационалдық философия мен суфизм арасындағы негізгі ерекшеліктер талданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Саяси философия
Курстың мақсаты – студенттерде әлемнің саяси картинасын жалпы түсіну мақсатында саяси-философия көзқарасты қалыптастыру. Курстың міндеттері: қазіріг кездегі саяси-философияық көзқарастардың көптүрлілігімен таныстыру; саяси философияның маңызды ағымдарымен, концептерімен, бағыттарымен таныстыру; саяси-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыру; аналитикалық талдау, сыни ойлау, концептуалды талдау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аксиология
Аксиология – құндылықтар туралы философиялық ілім. Аксиология шеңберінде құндылықтар феномені және адамның әлемге деген нормативті-құндылықтық қарым-қатынасының ерекшеліктері зерттеледі; аксиологиялық ойдың даму тарихы және қазіргі заман тұжырымдамалары; құндылықтардың сан алуан типологиялары және аксиологияның философияның өзге бөлімдерімен байланысы; қазіргі заманғы Қазақстандағы реформалардың құндылықтық-аксиологиялық негіздермен қамтамасыз етілуі қамтылған
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Космос философиясы
Курстың мақсаты космос туралы философиялық тұжырымдамаларды мазмұнды талдау, қазіргі дәуірдің жақандық мәселелерін қабылдауын кеңейту. Курс барысында тарихи қырлары, қазақ философиясының космоцентистік әлеуеті, орыс космизмі, космос туралы қазіргі ғылыми білімдер жүйесі, дүниетанымдық және эпистемологиялық дискустар қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Сандық философия
Курстың мақсаты – адамзат өмірінің ажырамас бөлігіне айналған интернет әлемінің, сандық технологиялардың теориялық және практикалық маңыздығын түсіндіру, «желілік философияны», киберкеңістікте, интернет әлемі мен шынайы әлемнің мағынасын талдау
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жүсіп Баласағұн пәлсапасы
Курстың енгізілуінің маңыздылығы Жүсіп Баласағұн философиясы мәдени дамудың көп өлшемді процесін жан-жақты зерттеу тұрғысынан айқын көрінеді.Тарихи-философиялық модулінде Баласағұнның «Құтты билік» жұмысын ғылыми зерттеу, түсіндіру, интерпретациялау зияткерлік мазмұны, зияткерлік өмірі мен орта ғасырларда Шығыс халықтарының байланысын толықтырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау.
- ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында, қаржылық сауаттылық пен кәсіпкерлік білімді қолдана білу.
- әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі.
- дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық жағдайдан хабардар болу.
- құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау.
- әлемдік және қазақ философиясының бағыттары, ілімдері, мектептері мен үрдістері бойынша білімдерін жетілдіру; қазіргі заманғы философиялық проблемаларды анықтай білу және шеше алу, олардың әлемдік және қазақ философиясы тұрғысынан даму логикасын түсіну; әлемдік көзқарас қалыптастыру үшін философиялық білім негіздерін қолдану.
- этика және дін философиясы туралы іргелі білімді қалыптастыру, этика тарихы мен теориясын, өткеннің зияткерлік мәдениетін, білім алушылардың моральдық рефлексиясын дамытуға ықпал ететін моральдың тарихи даму процесін және оның қазіргі жай-күйін зерттеу, мәдени-тарихи процестегі этика мен діннің орны мен рөлін түсіну; этикалық және діни білімді дамытудың тарихи кезеңдерін талдау; жалпы тетіктерді ашу оның дамуы; этика мен дін шеңберіндегі нақты философиялық-теориялық және практикалық мәселелерді шешуді қарастыру.
- сандық философияның, жаратылыстану философиясы мен техниканың негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын білу; кәсіби мәселелерді шешудің әртүрлі нұсқаларын өз бетінше әзірлеу және ұсыну үшін логиканың теориялық және практикалық білімдерін, әдістерін, формалары мен заңдарын қолдана білу, сандық философия мен сан философиясының теориялары мен әдістерін ажырата білу.
- алуан кезеңдердегі және философиялық жүйелердегі адам және оның өмірінің мәні туралы түсінікке ие болу; адам және қоғам өміріндегі негізгі әлеуметтік объектілерді және оның орны мен мәнін ғылыми тұрғыдан сипаттау; философия ерекшеліктері туралы, оның негізгі кезеңдері мен бағыттары туралы түсінік болу.
- философия мен тарихтың тығыз байланысы, тарихи процестің өзін-өзі жылжытуынан көруге болатын философиялық қозғалыстар туралы білу; XIX ғасырдағы философиялық ойдың маңызды идеяларының қазіргі философиялық, мәдени және әлеуметтік-саяси тұжырымдамаларға әсерін анықтау; қазіргі заманғы философиялық ойдың дискурсында тұжырымдалған шешімдер стратегиясын білу; саяси философияның категориялары мен әдістерін қолдана отырып, қоғамдық-саяси құбылыстар мен процестерді талдай білу, қоғамдық өмірдің әртүрлі салалары туралы, рухани мәдениеттің әртүрлі объектілері туралы, саяси жүйе, оның құрылымы туралы, шығу тегі, мәні, құқық пен заңның белгілері, олардың құндылықтары туралы білім беру дағдыларын меңгеру.
- заманауи философиялық зерттеулер әдістері мен әдістемесін игеру; әлеуметтік философия, онтология және гносеология, «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясы, әлем және қазақ мәдениеті салаларында жоғары кәсіби философиялық зерттеулер жүргізу; білім мен тілдің қазіргі философиялық зерттеулерінде алынған негізгі нәтижелердің теориялық маңыздылығын анықтау.
- стандартты емес жағдайларда тәуелсіз шешімдер қабылдау және олар үшін жауапкершілікті алу, өздерінің кәсіби қызметтерін жоспарлау, ұйымдастыру және басқару, түрлі командалардың жұмысын ұйымдастыру; қоғамның қазіргі заманғы рухани және материалды өмірінде философияның орны, оның құрылымы, дәстүрлі функциялары және жаңа міндеттері туралы ойлану; бизнес әлемінде жеке тұлғаны әлеуметтендірудің маңызды сипаттамаларын анықтау.