Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01901 Логопедия в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты – балалардың қажеттіліктерін потенциальдық мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере отырып, жалпы, арнайы және инклюзивтік білім беру жүйесінде денсаулық және әлеуметтік қорғауда балаларға тиімді түзету – педагогикалық қызметті іске асыра алатын сұанысқа сай құзыретті, бәсекеге қабілетті педагогог –дефектолог –логопед мамандарды кәсіби дайындау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
  • Дефектология мамандығына кіріспе
    Несиелер: 5

    Қазіргі түзету педагогикасын зерттеудің негізгі бағыттары: диагностика, алдын-алу, түзету. Өтемақы. Адамның жоғары жүйке белсенділігінің өтемақы және резервтік мүмкіндіктері. Әлеуметтік оңалту. Оңалту құралдары: медициналық көмек, арнайы білім, еңбекке даярлық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 3

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты: студенттердің академиялық мәтіндерді құрастыру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Оқу пәнін оқытудың міндеттері: студенттерді академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен, жанрларымен, академиялық мәтіндерді жазуға қойылатын талаптармен таныстыру және дереккөздермен, кітапханалық және Интернет-ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын, академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Есту, көру және сөйлеу органдарының анатомиясы, физиологиясы, патологиясы
    Несиелер: 5

    Сенсорлық жүйелердің құрылымы мен функцияларының жалпы құрылымы: рецепторлардың және ынталандырудың сәйкестігі, кодтаудың бейімделуі. Анатомич, еске құрылымы және сөйлеу органдарының қызметі. Ағза мүшелерінің құрылымының жас ерекшеліктері. Мұрынның дамуы мен ауруының ауытқулары. Аузының, фаренхтың, гортаның аурулары. Балалардың дауысы мен сөйлеу бұзылулары үшін терапевтік және профилактикалық шаралар. Гигиена, балалардағы дауысты және сөйлеуді қорғау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психопатология
    Несиелер: 5

    Курс психопатологияның жалпы мәселелерін зерттейді, оның негізгі санаттарын және ғылым жүйелеріндегі орынды анықтайды, психикалық танымдық үрдістердің, сананың, тұлғаның, эмоционалдық-ерікті және психомоторлық салалардың негізгі бұзушылықтарын талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Генетика
    Несиелер: 5

    Генетика пән ретінде теориялық мәселелердің келесі шеңберін зерттеуді қарастырады: -генетикалық ақпаратты тасымалдаушы жасушаның материалдық құрылымын зерттеу; - генетикалық ақпаратты ұрпақтан ұрпаққа беру механизмін зерттеу; - гендердің бақылауымен және сыртқы орта жағдайларының әсерімен жеке даму процесінде белгілердің қалыптасу механизмдерін зерттеу; - өзгергіштіктің себептері мен механизмдерін зерттеу; - тұқымқуалаушылық, өзгергіштік және таңдау процестерінің өзара байланысын зерттеу. Қазіргі генетиканың міндеттері табиғаттың түбегейлі құбылыстарын білудің болашағын ашатын осы теориялық мәселелерді шешуде ғана емес. Бұл ғылым көптеген практикалық мәселелерді шешуге арналған, мысалы: - будандастырудың ең тиімді түрлерін және іріктеу тәсілдерін таңдау; - тұқымқуалаушылық, аса құнды белгілердің дамуын басқару жолдары мен әдістерін зерттеу және әзірлеу;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дефектологиядағы психотерапия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің сөйлеу бұзылыстарын жою бойынша түзету жұмыстарының мазмұны туралы түсініктерін тереңдету, сөйлеу бұзылыстарының әртүрлі клиникалық формаларында логопедиялық әсер ету жүйесіне психотерапиялық әдістерді енгізудің болашағын көрсету. студенттерді психотерапияның даму тарихымен, оның түрлерімен таныстыру; психотерапияның негізгі бағыттары туралы білім беру; студенттерді сөйлеу бұзылыстарының әртүрлі клиникалық формаларында психотерапиялық әсердің ерекшеліктерімен таныстыру. әр түрлі психологиялық-педагогикалық жағдайларда конструктивті өзара әрекеттесуді ұйымдастыруда және құруда кәсіби мәдениетті тәрбиелеу; кәсіби құзыреттілікті жетілдіруге, түзету әдістерінің репертуарын кеңейтуге ұмтылысты қалыптастыру; - негізгі психотерапиялық әдістер және олардың мүмкіндіктері; - психотерапиялық әдістерді қолдану көрсеткіштері; - әр түрлі сөйлеу бұзылыстарын логопедиялық түзетуде психотерапиялық әдістерді қолдану ерекшеліктері. - логопедиялық сабаққа психотерапиялық әдістерді негізді түрде қосу; - практикада психотерапиялық әсер ету құралдарын қолдану; - сөйлеу кемістігінің әртүрлі құрылымы бар адамдардың психологиялық мәселелерін шешуде логопедтің құзіреттілігінің шекарасын анықтау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Невропатология
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты жүйке жүйесі мүшелерінің құрылымы мен функцияларының жалпы бұзылыстарын, қалыпты және қолайсыз жағдайларда ерте кезеңде жүйке жүйесінің қалыптасу ерекшеліктерін, жүйке жүйесінің, есту органы мен вестибулярлық аппараттың үйлескен зақымдануларын, жүйке жүйесі мен есту мүшесінің зақымдануын, жүйке жүйесінің тұқым қуалайтын ауруларын зерттеу пәнді зерделеу міндеттері неврологияның анатомиялық-физиологиялық негіздерін қарастыру; жүйке жүйесін зерттеудің негізгі әдістерін меңгеру, орталық жүйке жүйесінің зақымдану синдромдарын зерттеу; жүйке жүйесін; ми мен жұлынның өткізу жолдарының зақымдану синдромдарын зерттеу, орталық және перифериялық жүйке жүйесі ауруларының себептерін, клиникалық көріністері мен алдын алудың негізгі принциптерін зерттеу; жиі кездесетін ауруларды қарастыру: вегето-тамырлық дистония, менингит, энцефалит, жарақат және т. б алған білімдерін практикалық қызметте қолдану дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру; "Невропатология негіздері "курсын өту кезінде курс мазмұнын игеру деңгейіне қойылатын талаптарды студенттер қолдана білуі керек адамның психикалық іс-әрекетін дамытудың жалпы заңдылықтары мен тетіктерін білу, жеке тұлғаның дамуын диагностикалаудың негізгі тәсілдерін білу, баланың денсаулығын нығайту үшін тұлғаның эмоционалды және танымдық саласын түзету әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам туралы ғылым жүйесін дамытудағы және мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогиканың орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері мен педагогикалық мәселелерді шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, тәрбиенің заманауи педагогикалық теориялары мен тұжырымдамалары, жаңа педагогикалық технологиялар, оқытудағы инновациялар, тұлғаны дамыту және тәрбиелеу, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері және вариативті бағдарламалары, пәндік дамытушы білім беру ортасын құру мәселелері, оқыту процесін ұйымдастыру, оқытудың интерактивті әдістері, мектеп жұмысындағы сабақтастық, басшылық, бақылау және мектептерді басқару

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мүмкіндігі шектеулі балалар дамуының клиникалық ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Бұл пән дамуында ауытқушылықтың этиологиясы мен патогенезін, балалардың даму заңдылықтары мен кезеңдерін, қалыпты және патология кезіндегі возратстік, анатомиялық-физиологиялық, психолалық дамуының ерекшеліктерін қарастырады және зерттейді. Әртүрлі ақаулар мен даму ақаулары, сондай-ақ тұқым қуалайтын аурулар, құрсақішілік инфекциялар, ат жарақаттары сияқты осы ақауға әкелетін факторлар т.с.с

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Нейропсихология негіздері
    Несиелер: 5

    Сыртқы және ішкі ортадағы организмнің өзара әрекеттесуінде мидың жұмыс істеу заңдылықтарын белгілеу. Жергілікті мидың зақымдануының нейро психологиялық талдауы. Мидың және оның жеке құрылымдарының функционалды күйін тексеру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негізі және ментор стартаптары
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дамуында ауытқуы бар балаларға жүргізілетін психодиагностика және түзету
    Несиелер: 5

    Психодиагностика және аномалды дамуды түзету психофизикалық даму ерекшеліктері бар баланы психодиагностикалық тексерудің әдістері мен әдістерін; қалыптасқан дүниетаным негізінде психикалық дамудың бұзылуының отандық және шетелдік психологиясының теориясы мен тәжірибесін; психологиялық бейімделудің жоғары қаупі бар топтарға арналған ерте психологиялық араласу бағдарламаларының ерекшеліктерін; клиникалық және психологиялық араласудың негізгі бағыттары және сақталған функциялардың компенсаторлық мүмкіндіктері; психикалық дамудың қалыпты және патологияның даму; дамуында ауытқулары бар балалардың психологиялық ерекшеліктері; әртүрлі нозологиялық нысандардағы дамудың бұзылу ерекшеліктері; жеке, топтық және отбасылық психотерапия мен кеңес беру әдістері мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім беруде IT қолдану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды (АКТ) қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастыру негізін құрайтын білім беру мен білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалану саласындағы білім, білік және дағды жүйесін дамыту. "Білім беруде IT қолдану" курсында мұғалімнің күнделікті қызметінде компьютерді пайдалануға байланысты жалпы мәселелер, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктері қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу үрдісінде АТ-ны қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі бағыттағы Педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боталарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және өткізу; жаһандық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты іздестіруді жүзеге асыру, оны жинау, жинақтау, сақтау, өңдеу және беру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арнайы педагогика
    Несиелер: 5

    Болашақ маманды дамыған мүгедектігі бар балалармен әлеуметтік және білім беру қызметінің ерекшеліктерін саналы түсіну үшін дайындау; проблемалары бар балаларға қатысты гуманистік қатынастарды тарату; студенттердің түзету жұмыстары саласындағы қызығушылығын дамыту

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәнгілік ел идеясы және рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: мамандардың жаңа буынын, ұлттық сана-сезімнің, ұлттық рухтың, патриотизм рухының, тарихи сана мен әлеуметтік жадтың даму деңгейі жоғары қоғамның әлеуметтік белсенді мүшелерін; мемлекетіміздің тұрақтылығын, тәуелсіздігін, қауіпсіздігін сақтау бойынша белсенді және батыл іс-қимылдарға дайын, басқа мәдениеттер өкілдерімен сындарлы диалог құруға қабілетті кәсібилік пен бәсекеге қабілеттілік рухын тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • МШ балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
    Несиелер: 5

    Дамудың бұзылуы кезіндегі эксперименталды әдістемелердің постреквизиттері. Эксперимент жүргізу кезіндегі көмек түрлері мен кезеңдері. Оқыту тәжірибесі. Эксперименталды мәліметтерді талдау. Қорытынды және қалыптастырушы эксперимент. Мәселелері байқауды ұйымдастыру балаға ауытқыған дамуымен. Баланың белсенділігінің негізгі көріністерін бақылау. Мінез-құлық ерекшеліктерін сапалы бағалау критерийлері. Психологиялық тексеру кезінде бақылау: бекітілген мінездеме. Бақылау әдісінің жетіспеуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты: экологиялық ойлау және қауіпсіз өмір сүру негіздерін меңгерген қауіпсіз үлгідегі экологиялық білімді тұлғаны қалыптастыру; адамның денсаулығы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету қағидаттарын зерделеу, экологиялық мәдениетті, салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін арттыру және іс-қимылдың, өмір қауіпсіздігінің, жергілікті қоғамдастық пен табиғаттың тұрақты дамуының жүйелі салдарын (тәуекелдерін) болжау және бағалау білігін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қоғамға қызмет ету
    Несиелер: 5

    Курс компоненттерді таңдау компоненттерінің тізіміне енгізілген және Жобалық іс-әрекет дағдыларын, тиімді қарым-қатынастың психологиялық негіздерін, сыни ойлауды түсінуге бағытталған. Міндет-білім, Дағдылар мен дағдыларды пайдалану арқылы қоғамға қызмет көрсету. Жоба барысында студенттер әлеуметтік кәсіпкерлік, жаңа ақпаратпен жұмыс істеу дағдылары туралы біледі, мәтінді жаңа қабылдауды, әлеуметтік серіктестермен тиімді өзара іс-қимыл жасау үшін ақпаратты жалпылау және пайдалануды қамтамасыз етеді, жоба идеясын алға тартады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: болашақ педагогтердің білім алушылармен тәрбие жұмысын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: "бағалау", "бағалау жүйесі", "бағалау критерийлері" ұғымдарымен таныстыру; оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың бірыңғай технологиясын оқу; 12 жылдық білім берудің концептуалды ережелерін ескере отырып, оқу нәтижелерін критериалды бағалаудың қазақстандық жүйесін қолда бар ғылыми жетістіктер негізінде оқу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Логопедтің ғылыми-зерттеу жұмысы
    Несиелер: 5

    Психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістемесі. Ғылымдағы индуктивті және дедуктивтік әдістер. Логопедиядағы эмпирикалық зерттеу және теориялық талдау. Психофизика және психофизиология мәселелері. Логопедиядағы даму принципі. Даму процесінің негізгі сипаттамалары. Стихиялық және басқарылатын даму мәселесі. Логопедиядағы генетикалық әдістің мәні. Логопедиядағы жүйелі тәсіл. Жүйелік талдаудың негізгі түсініктері мен деңгейлері.Логопедияның негізгі әдіснамалық мәселелері.Логопедиядағы объективті әдіс мәселесі.Психикалық зерттеудің субъективистік және объективистік тәсілдері. Білім берудегі логопедтің зерттеу, диагностикалық және практикалық қызметінің әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кіші мектеп оқушыларының қалыпты және патологиялық дамуы
    Несиелер: 5

    Пән негізгі психологиялық ұғымдарды, балалардың психикалық дамуының заңдылықтарын және баланың психикасын зерттеу әдістерін; баланың психикалық дамуындағы ауытқулар туралы негізгі идеяларды; балалардағы психикалық және мінез-құлық бұзылыстарының психологиялық алдын-алу және психологиялық түзетудің негізгі тәсілдерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы мектепте математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән сөйлеу және ақыл-ой дамуында ями бұзылған бастауыш сынып оқушылары мен мектеп жасына дейінгі балаларды математиканы оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздерін зерттейді және қарастырады. Мектепке дейінгі және бастауыш мектепте математиканы (арнайы) оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары және ұйымдастырылуы.Мектеп жасына дейінгі балалар мен сөйлеу қабілеті бұзылған бастауыш сынып оқушыларына математиканы оқытудың жеке әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ерте жас балаларына арналған жеке дамытушы бағдарламаларды жасақтау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ерте жастағы балаларға арналған жеке дамыту бағдарламаларын жасау әдістемесі" оқу пәнінің мақсаты: болашақ педагогтарды ерте жастағы балаларға жеке-бағдарлы білім беруді жүзеге асыруға теориялық және практикалық даярлау. Пәннің міндеттері: – Ерте жастағы балалармен мектепке дейінгі білім беру мекемесінің педагог қызметінің мазмұны туралы студенттерге білім беру. Ерте жастағы балалармен жұмыс істеу технологияларын студенттердің игеруіне ықпал ету; - ерте жастағы балалармен жұмыс жасауда студенттердің алған білімдерін шығармашылықпен қолдана білуін дамыту. Ерте жастағы балалармен мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі білім беру жұмысының мазмұны; – мектепке дейінгі білім беру мекемесінің ерте жастағы балалардың ата – аналарымен өзара іс-қимылының ерекшеліктері, ынтымақтастықты ұйымдастырудың жолдары мен құралдары; - ерте жастағы балалармен тәрбие мен оқытудың педагогикалық технологияларын қолдану; - қолданыстағы мектепке дейінгі білім беру оқу бағдарламасының негізінде ерте жастағы балалармен жұмыстың педагогикалық материалдарын іріктеу, жүйелеу және жоспарлау тәсілдерін пайдалану. - ерте жастағы балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, қойылған міндеттерге қол жеткізу үшін қажетті педагогикалық құралдарды іріктеу тәсілдерімен; - ерте жастағы балалармен және олардың ата-аналарымен жұмыста педагогикалық материалдарды іріктеу және жоспарлау тәсілдерімен.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Пән мектеп жасындағы балалардың анатомиялық-физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін, ағзаның функционалдық мүмкіндіктерін және жас және психикалық ерекшеліктерін білуді қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сандық білім беру ресурстарын жасақтау
    Несиелер: 5

    "Сандық білім беру ресурстарын жасақтау" пәнін оқу "АКТ", "білім беруде IT-ны қолдану" курсының біліміне негізделеді. Пәнді оқу барысында студенттер педагогикалық жобалау негіздерін меңгеруі керек, білім беру қызметінде электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін пайдалану есебінен оқу процесін қалай қарқындатуға болатынын түсіну керек (оқыту процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру; пәнаралық байланыстарды тереңдету; қажетті ақпаратты іздеу көлемін ұлғайту және оңтайландыру; танымдық қызметтің белсенділігін арттыру); білім алушының тұлғасын дамыту, ақпараттық қоғам жағдайында жеке тұлғаны қолайлы өмірге дайындау (ойлаудың әртүрлі түрлерін дамыту; коммуникативтік қабілеттерін дамыту; компьютерлік графиканы, мультимедиа технологиясын пайдалану есебінен эстетикалық тәрбие беру; ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, ақпаратты өңдеуді жүзеге асыру қабілеті).

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сөйлеу тілінің жүйелі бұзылыстары (алалия, афазия)
    Несиелер: 5

    Афазия мен алалияны анықтау. Брок, Верник, Труссо, Лурия жұмыстарының маңызы. Афазия мен алалияның этиологиясы және патогенезі. Моторлы және сенсорлы алалия. Афазияның жіктелуі классикалық. Лурия бойынша афазияның жіктелуі. Динамикалық моторлы афазия, сипаттамасы, негізгі көріністері, осы формадағы зақымдануды оқшаулау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы мектепте тілді оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Арнайы мектепте тілді оқыту әдістемесінің пәні сөйлеу қабілеті нашар балаларға (арнайы мектеп жағдайында) тілді оқыту процесінің заңдылықтары болып табылады. Оқытылатын процесс тілін оқытудың арнайы әдістемесімен ерекшелігі, онда педагогикалық әсер етудің міндеттері, мазмұны мен әдістері бойынша әр түрлі екі үйлесуі тиіс: -балалардың ауызша және жазбаша сөйлеуінің барлық жақтарын түзету және дамыту арқылы тілді меңгеру үшін алғышарттар жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Медициналық психология
    Несиелер: 5

    Курста медициналық психологияның теориялық , методологиялық және практикалық аспектілері, оның ішінде Патопсихология негіздері, психосоматикалық медицинаның психологиялық мәселелері және қазіргі заманғы медициналық психологияның басқа да өзекті мәселелері баяндалған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы мектептерде логоритмика сабақтарын жүргізу
    Несиелер: 6

    Пән сөйлеу бұзылыстарын түзетуді, тыныс алуды, дауысты, артикуляцияны дамытуды, сондай-ақ негізгі психомоторлық қасиеттерді-статикалық және динамикалық үйлестіруді, қозғалыстардың ауысуын, бұлшықет тонусын, мотор жадын және мотор сферасының барлық түрлерінде ерікті назар аударуды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы білім беру мекемелеріндегі қол еңбегі және бейнелеу өнеріне оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ерекшеліктері бейнелеу өнері МШ балалардың. Сурет салуға оқыту кезеңі пропедевтикалық: кеңістіктегі заттардың мөлшерін, пішінін, түсін,орналасуын түсіну және ажырата білуді қалыптастыру. Сызу, қалыптастыру және дағдыны игеру әдістемесі. Түзету-тәрбие жұмысы жүйесіндегі қол еңбегі жалпы еңбек шеберлігі мен дағдыларын қалыптастыру.Еңбек оқытуды ұйымдастырудың негізгі түрлері. Қалыптастыруға ықпал ету студенттердің әдіснамалық базасын арқылы тілдің құрылымы оның фонетикасының құрылғысы, лексика, грамматика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Логопедия негіздері
    Несиелер: 5

    Логопедиялық ғылымның міндеттері, түрлері, әдістері туралы; Дамуында проблемалары бар балаларда әртүрлі шығу тегі және әртүрлі дәрежедегі сөйлеу патологиясы туралы; сөйлеу құрылымы бар балалармен және жасөспірімдермен түзету жұмыстарын жүргізу үшін қажетті практикалық іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру. Бұл пәннің мақсаты: логопедияның ғылыми-теориялық негіздері туралы, оқыту туралы арнайы педагогикалық ғылым ретінде, сөйлеу қабілеті бұзылған тұлғаларды тәрбиелеу туралы студенттердің түсініктерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы психология
    Несиелер: 5

    "Арнайы психология" оқу курсының мақсаты студенттерді ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалардың психикалық және тұлғалық дамуының көрінісі мен заңдылықтарының ерекшеліктерін түсіну үшін қажетті көлемде теориялық және практикалық даярлау болып табылады, қойылған мақсатқа қол жеткізу мынадай міндеттерді шешуді көздейді, арнайы психология" пәні туралы теориялық білім жүйесін, оның ғылым жүйесіндегі орнын, жалпы ғылыми қағидаттар туралы талдау және меңгеру, арнайы психологияның негізгі бағыттарын зерделеу және, психикалық бұзылыстарды диагностикалаудың негізгі мәселелерін, оның негізгі принциптері мен диагностикалық кешендерін зерттеу, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың танымдық, эмоционалды-еріктік және жеке тұлғалық саласының негізгі психологиялық зерттеулерін талдау және меңгеру. – балалардың қалыпты және аномалды даму заңдылықтары; – балалар аномалиялары мен даму бұзылыстарының себептері; – дамуында ауытқулары бар балалардың даму заңдылықтары; – дефицитарлық типтегі дизонтогендер кезіндегі балалардың психикалық даму ерекшеліктері; - дамуында күрделі бұзылулары бар балалардың психикалық даму ерекшеліктері. -эмоционалды-еріктік сала мен мінез-құлықтың бұзылуы басым асинхрониядағы балалардың психикалық даму ерекшеліктері-арнайы психологияның қолданбалы маңызы туралы мәліметтер – - арнайы психологияның шетелдік және отандық негізін қалаушылар; - арнайы психологияның ғылым ретінде қалыптасу тарихы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • МШ балалармен жүргізілетін тәрбие жұмыстары
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерге ғылыми негізделген, заманауи тәжірибемен расталған дамудың әртүрлі бұзылулары бар жас оқушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың алдыңғы қатарлы отандық және шетелдік тәжірибесін беру болып табылады. Студенттерді диагностикалық және түзету-дамыту міндеттерін шешуге бағытталған дефектолог мұғалімнің кәсіби қызметінің саласын ажыратуға үйрету маңызды, бұл мұғалімнің кәсіби стандартында көрсетілген. Балалар үйлері мен мектеп-интернаттарда тәрбиеленетін балалардың дамуында проблемалары бар балаларға болашақ педагогтардың гуманистік көзқарасын қалыптастыру. Студенттерді жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды тәрбиелеу проблемалары бойынша Психология және арнайы психология саласындағы теориялық білім жүйесімен таныстыру;балалар үйі мен мектеп-интернат жағдайларында балаға психологиялық көмек көрсетуде педагог пен психологтың бірлескен жұмысының маңызын ашу;арнайы (түзету) мектеп-интернаттың, балалар үйінің әрбір қызметкері жұмыс істейтін негізгі ұғымдардың мәнін ашу; мүмкіндігі шектеулі балалармен (оқудағы қиындықтары бар, дене бітімінің, ақыл-ойының, ақыл-ойының даму ерекшеліктері бар , ерекше проблемалары, қажеттіліктері бар балалармен мүгедектермен жұмыс істейтін тәрбиешіні кәсіптік даярлаудың мазмұндық жағын ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қоршаған ортамен таныстырудың арнайы әдістемесі
    Несиелер: 6

    Бұл курс дамуында ауытқулары бар балалардың қоршаған ортамен танысу және сөйлеуін дамыту әдістемесінің теориялық негіздерін қарастырады. Студенттердің қоршаған ортамен танысу әдістемесі және дамуында ауытқулары бар балалардың сөйлеу тілін дамыту туралы білім жүйесін қалыптастыру. Дамуында ауытқулары бар балаларға арналған МдҰ-ның әртүрлі типтеріндегі қоршаған ортамен таныстыру процесінде сөйлеуді дамыту ерекшеліктері қоршаған ортамен таныстыру процесінде сөйлеуді дамыту әдістемесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Логопедиялық ойын техникасы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаттары: студенттерді болашақ мамандарда қалыптасқан артикуляциялық, дыбыстық, интонациялық және т.б. іс-қимыл стандарттарына сүйене отырып, балалармен түзету және сөйлеу терапиясының жеке формасына дайындау. тиімді түзету жаттығуларын ұйымдастыру Мұқият жан-жақты диагнозсыз мүмкін емес, оның міндеті патологияның табиғатын, құрылымын, көріністің жеке ерекшеліктерін анықтау. Жеке және балалармен жоспарлау емтихан кезінде анықталған сөйлеу дамуының ауытқу көрсеткіштерімен тікелей анықталады. Бұл курсты оқу келесі мәселелерді шешумен байланысты: - студенттердің балалардың сөйлеу жағын зерттеу және қалыптастыру модельдерін құру мен қолданудың теориялық-әдістемелік және практикалық негіздерін меңгеруін қамтамасыз ету; - студенттердің сөйлеу жағын зерттеу технологиясын меңгеруіне, зерттеу материалдарын талдауға, жеке түзету сабақтарын жоспарлау мен өткізуге жағдай жасау; - балалардың сөйлеуінің айтылу жағын тексеру модельдерін әзірлеу мен іске асыруға үйрету; - әдебиеттермен, Интернет ресурстармен жұмыс барысында кәсіби құзыреттілікті жетілдіруге ұмтылысты дамыту. - сөйлеу аппаратының құрылысы және қызметі; - онтогенездегі тілдің дыбыстық ( фонетикалық) жүйесінің қалыптасу заңдылықтары; дыбысты, дауысты, тыныс алу функциясын және т. б. бағалау параметрлері.; - сөйлеудің айтылу жағын зерттеу мен қалыптастырудың мазмұндық, құрылымдық және әдістемелік аспектілері; білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сөйлем тіл бұзылыстарының диагностикасы
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің сөйлеу әрекетінің анатомо-физиологиялық, психологиялық, лингвистикалық және математикалық талдауының заманауи принциптері туралы жүйелі білімдеріне, сондай-ақ ауызша және жазбаша сөйлеудің бұзылуларын білуге, бұзылған дамудың психологиялық-педагогикалық диагностикасына, логопедтің кәсіби қызметінде берілген білімнің орны туралы білімдеріне негізделген. Курс интеллектуалды кемістігі бар балалардың сөйлеу бұзылыстарын зерттеуге негіз болып табылады: сөйлеу бұзылыстарының патогенезі және құрылымы, практикадан өту үшін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері
    Несиелер: 5

    Осы пән бойынша студенттер мектепте оқыту мен оқытудың жаңа әдістерін үйренеді. Сабақ жаңа форматта, слайдтарды, интернет-ресурстарды пайдалана отырып, жүргізеді, жеті модульді пайдалана отырып, ментормен сабақ жоспарын мұқият дайындайды: 1.Сыни ойлауға үйрету. 2.Дарынды және талантты оқушыларды оқыту. 3.Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқыту. 4.Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау. 5.Диалогтық оқыту. 6.Оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану. 7.Оқытудағы басқару және көшбасшылық. Топтық жұмыстар жүргізіледі: Джиксо әдісі бойынша жұмыс, постерлер салу, рөлдік ойындар, импровизация. АКТ - ны өздігінен пайдалану слайдтар мен презенентациялар дайындау, жеті модульді енгізуге үйренеді, сыни ойлаудың түрлі стратегиясын қолдана отырып, ұтымды уақытты пайдалану, интерактивті әдістер: проблемалық баяндау әдісі, презентациялар, дискуссиялар, кейс-стади, топтарда жұмыс істеу, ми шабуылы әдісі, мини-зерттеулер, іскерлік ойындар, Insert әдісі, эссе, блиц-сұрау әдісі, сауалнама әдісі, "Бинго"әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау. Курстың / пәннің мазмұны: білім берудегі қазіргі менеджменттің негізгі концепцияларымен танысу; білім беруді басқарудың негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын зерделеу; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделеу; нақты жағдайларды талдау және диагностикалау, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кохлеарлы имплант балалармен жүргізілетін логопедиялық жұмыс
    Несиелер: 5

    Кохлеарлық импланттары бар балалармен түзету жұмысы оқу пәнін оқытудың мақсаты кохлеарлық имплантант операциясынан кейін әртүрлі жастағы балалардың есту-сөйлеу қабілетін сәтті оңалтуды қамтамасыз ететін білім, білік және дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқытудың міндеттері-есту қабілетінің бұзылуын жіктеудің заманауи тәсілдері, кохлеарлық имплантацияның көрсеткіштері мен қарсы көрсетілімдері туралы білімді қалыптастыру; кохлеарлық имплантацияның мәні, кохлеарлық имплантация операциясынан кейін балаларды оңалту жөніндегі іс-шаралар жүйесі туралы білімді қалыптастыру; әр түрлі жастағы кохлеарлық импланттары бар балалардың есту-сөйлеу және танымдық дамуының ерекшеліктері туралы, аталған санаттағы балалармен түзету жұмыстарының бағыттары туралы білім қорын байыту; әр түрлі жастағы кохлеарлық импланттары бар балалардың есту-сөйлеу дамуын диагностикалау әдістерін меңгеруді қамтамасыз ету; әр жастағы кохлеарлық импланты бар балалармен түзету сабақтарын жоспарлау қабілетін қалыптастыру, жұмыстың барабар әдістемелері мен әдістемелік тәсілдерін іріктеуді жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жеке тұлғаның өзін-өзі реттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пән өзін-өзі реттеудің әдістері мен міндеттерін; әр түрлі жас деңгейлеріндегі адамның мінез-құлқы мен іс-әрекетін реттеудің жалпы, ерекше заңдылықтары мен жеке ерекшеліктерін, сондай-ақ кәсіби қызметтегі Денсаулық сақтау технологияларын; әлеуметтік орта мен білім беру кеңістігінің қауіптері мен қауіптерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби іс-әрекеттегі тұлғаның өзін-өзі өзектендіруі
    Несиелер: 5

    Курс кәсіби іс-әрекеттің өзінде де, оған дайындық кезеңінде де, оқу процесінде маман ретіндегі тұлғаның потенциалдық қасиеттерінің өзектілікке ауысу процесін қарастырады. Бұл аспектіде өзін-өзі актуализациялау тұлғаның тұлғалық жетілу мен кәсіпқойлық биігіне қарай қозғалысының қажетті формасы ретінде қарастырылады. Бұл адамның өзіне және өз қызметінің нәтижелеріне қанағаттануы ретінде кәсіби құзыреттілік пен кәсіби өміршеңдікке қол жеткізуде көрінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жазбаша сөйлеу тілін түзету
    Несиелер: 5

    Студенттердің жазбаша сөйлеу туралы түсініктерін адамның психикалық белсенділігінің күрделі формасы ретінде, дисграфияның, дислексияның әртүрлі түрлеріндегі ақау құрылымы туралы, жазбаша сөйлеу бұзылыстарын жеңудің түзету стратегиялары туралы қалыптастыру. Жазбаша тілдің бұзылуын түзету" курсы логопедтерді дайындаудың маңызды буыны болып табылады. Бұл қазіргі уақытта бұл мәселенің ең өзекті болып табылатындығына байланысты, өйткені бұл дисграфия және дислексия, бұл оқытудың тұрақты қиындықтарына әкеледі, мектептің дұрыс жұмыс істемеуінің жиі себебі болып табылады және бастауыш сынып оқушыларының жеке басының толық дамуына теріс әсер етеді. Курсты оқу барысында студенттер жазу мен оқудың психофизиологиялық механизмдерімен, осы дағдылардың қалыпты қалыптасу жағдайларымен, Дисграфия мен дислексияны тудыратын себептермен, сондай-ақ жазбаша тілді бұзу механизмдерінің заманауи тұжырымдамаларымен танысады. Дисграфия мен дислексияның жіктелуі мен белгілері қарастырылады. Жазбаша тіл бұзушылықтарын уақытылы анықтау мәселесіне назар аударылады. Курста Дисграфия мен дислексияның әртүрлі формаларын болдырмау және жеңу бойынша түзету-логопедиялық жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу, сондай-ақ оқу мен жазудың бұзылуын жоюдың қолданыстағы әдістерімен танысу мәселелеріне ерекше орын беріледі. Психикалық дамуы тежелген, зияткерлік кемістігі бар, ЖҰЖ, ФФН бар балаларда дисграфиялар мен дислексиялардың ерекшелігіне, сондай-ақ балалардың осы санаттарымен түзету жұмыстарының әдістемесіне көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жалпы сөйлеу тілінің дамымауы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерде ФФН және ОНР бар балаларды арнайы логопедтік топтарда, ДОУ логопунктерінде - қазіргі кезеңде логопед-мұғалімге қойылатын талаптарды ескере отырып, тексеруді Ұйымдастыруға және оқытуға теориялық және әдіснамалық көзқарастың негіздерін қалыптастыру. Пәннің категориялық аппаратының негізгі түсініктері; ФФН және ОЖР кезінде логопедиялық жұмыстың принциптері, міндеттері мен әдістері, сондай-ақ оның қалыптасуының тарихи аспектілері; ФФН және ОЖР кезінде сөйлеу қызметінің нормативтік және патологиялық дамуының негізгі көрсеткіштері. ФФН мен ОНР бар балалардың клиникалық типологиясы мен психологиялық-педагогикалық сипаттамасы. ФФН мен ОНР жанындағы профилактикалық шаралар жүйесіндегі және диагностикалық және түзету жұмысының әдістемесіндегі негізгі бағыттар. Ohr және FFN бар мектеп жасына дейінгі балалармен логопедиялық жұмыстың негізгі кезеңдері мен мазмұны ғылыми білімнің қазіргі жағдайы және оны дамыту перспективалары; ғылыми зерттеу әдістері; психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістемесі; арнайы білім берудегі негізгі инновациялық технологиялар; сөйлеуді дамыту әдістемесінің тұжырымдамалық аппараты арнайыFFN және Ohr бар балалармен түзету жұмыстарының міндеттерін жүзеге асырудың әдістемелік негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дыбыс айтуын түзету
    Несиелер: 5

    Студенттерді сөйлеу артикуляциясының заңдылықтарымен және сөйлеудің дыбыстық айтылуының өзіндік ерекшеліктерімен және оның қалыпты есту қабілеті бар және сөйлеу аппаратының сақталған инерциясымен таныстыру. Логопедтік массаж-пән студенттерді түрлі логопедтік массаждың алдын алу және емдеу мақсатында қолданылатын логопедтік массаждың негізгі құралдарымен таныстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Коррекциялық психология
    Несиелер: 5

    Пән бұзылулардың, дамудағы ауытқулардың негізгі санаттары мен сыныптамаларын; психикалық дамудың тетіктері мен заңдылықтарын; проблемалары бар адамдарды тәрбиелеудің, оқытудың және әлеуметтік интеграциялаудың қазіргі психологиялық теориялары мен жүйелерін;нормативтік жас дағдарыстарын, жас дағдарысының қолайлы және қолайсыз ағымының белгілерін;дизонтогенездің әртүрлі типтері кезіндегі дамудың әлеуметтік жағдайының ерекшелігін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кіріктірілген оқыту практикумы
    Несиелер: 5

    Пән кәсіптік оқытудың жаңа технологияларының әдіснамалық негіздерін , оқыту принциптерін, жандандыру әдістерін, арнайы мекемелерде оқытуды ұйымдастыру нысандарын қарастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Логопедиялық массаж
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаттары: студенттерді болашақ мамандарда қалыптасқан іс-қимыл стандарттарына ( артикуляциялық, дыбыстық, интонациялық және т. б.) сүйене отырып, балалармен түзету және сөйлеу терапиясының жеке формасына дайындау Тиімді түзету жаттығуларын ұйымдастыру Мұқият жан-жақты диагнозсыз мүмкін емес, оның міндеті патологияның сипатын, оның құрылымын және көріністің жеке ерекшеліктерін анықтау болып табылады. Жеке және балалармен жоспарлау емтихан кезінде анықталған сөйлеу дамуының ауытқу көрсеткіштерімен тікелей анықталады Бұл курсты оқу келесі мәселелерді шешумен байланысты: - студенттердің балалардың сөйлеу жағын зерттеу және қалыптастыру модельдерін құру мен қолданудың теориялық-әдістемелік және практикалық негіздерін меңгеруін қамтамасыз ету; - студенттердің сөйлеу жағын зерттеу технологиясын меңгеруіне, зерттеу материалдарын талдауға, жеке түзету сабақтарын жоспарлау мен өткізуге жағдай жасау; - балалардың сөйлеуінің айтылу жағын тексеру модельдерін әзірлеу мен іске асыруға үйрету; - әдебиеттермен, Интернет ресурстармен жұмыс барысында кәсіби құзыреттілікті жетілдіруге ұмтылысты дамыту. - сөйлеу аппаратының құрылысы және қызметі; - онтогенездегі тілдің дыбыстық ( фонетикалық) жүйесінің қалыптасу заңдылықтары; дыбысты, дауысты, тыныс алу функциясын және т. б. бағалау параметрлері.; - сөйлеудің айтылу жағын зерттеу мен қалыптастырудың мазмұндық, құрылымдық және әдістемелік аспектілері; білу:

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сөйлеу тілінің қарқынды – ырғақтылығын түзету
    Несиелер: 5

    Музыканы арнайы жаттығулар арқылы артикуляциялық және жалпы моториканы темпоритмикалық реттеу және үйлестіру әдістерімен студенттерді таныстыру. Адамның физикалық, психикалық, моторикалық, интеллектуалдық дамуындағы Норма және одан ауытқу. Аралас бұзылулар, олардың себептері. Ауытқулардың, адам дамуының бұзылуының әлемдік статистикасы. Ауытқулар, даму кідірістері (медициналық-биологиялық, психологиялық, әлеуметтік-психологиялық) болған кезде балалар мен жасөспірімдерді дамыту мен әлеуметтендірудің негізгі сатылары. Дамуында проблемалары бар адамдардың мінез-құлқын тәрбиелеу мен түзетудің заманауи теориялары мен жүйелері. Консультациялық-диагностикалық, түзету-педагогикалық, психологиялық, оңалту және басқа да мамандандырылған көмек көрсетуге арналған әлеуметтік институттар жүйесі. Дамуында кемістігі бар балаларды жалпы білім беру жүйесіне бейімдеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON3

    Тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу

  • Код ON2

    Философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану және психологияның базалық білімін ескере отырып, тұлғааралық, Әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның, экологиялық ойлаудың, кәсіпкерлік дағдыларының әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсіну

  • Код ON9

    Ақыл – ой, көру, есту, сөйлеу, тірек-қимыл аппараты бұзылған балаларға арналған арнайы мектепке дейінгі және мектеп білім беру ұйымдарында түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру

  • Код ON4

    Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолдана алады; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның сандық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; сандық сабақтар сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; сандық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдылары бар.

  • Код ON1

    Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету

  • Код ON7

    ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу және осы білімдер мен түсініктерді кәсіби деңгейде қолдану: ғылыми-зерттеу қызметі, оқу – тәрбиелік, түзету –дамытушылық міндеттерді шешу кезінде, жас, жеке – типологиялық ерекшеліктерді, балалар ақауының тереңдігі мен құрылымын ескере отырып, дефектология саласындағы ағартушылық қызметті жүзеге асыру;

  • Код ON6

    Арнайы (түзету) педагогиканың әдіснамалық негіздері мен категорияларын қоса алғанда, дефектологияның барлық салалары бойынша білім мен түсініктерді көрсету; қалыпты және патология кезіндегі балалардың жас анатомиялық-физиологиялық, психологиялық дамуының ерекшеліктері, балалардың әлеуметтік және тұлғалық дамуының заңдылықтары, логопедияның теориялық және әдістемелік негіздері

  • Код ON8

    Сөйлеу дамуының бұзылуы, психиканың ауытқуы, балалар мүгедектігінің алдын алуға ғылыми – практикалық көзқарастар, ерте түзету-дамыту көмегі, мектепке дейінгі және мектеп білімі, мүмкіндігі шектеулі балалардың интеграциясы мәселелерін шешу және дәлелдерді тұжырымдау

  • Код ON5

    Өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру

Top