Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01402 Алғашқы әскери және технологиялық, дене шынықтыру дайындық мұғалімі в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 3

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты: студенттердің академиялық мәтіндерді құрастыру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Оқу пәнін оқытудың міндеттері: студенттерді академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен, жанрларымен, академиялық мәтіндерді жазуға қойылатын талаптармен таныстыру және дереккөздермен, кітапханалық және Интернет-ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын, академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Саптық дайындық
    Несиелер: 10

    Курстың мақсаты: Студенттердің саптық тәсілдерін жеке орындау және бөлімшелерді саптық ретке келтіру дағдыларын қалыптастырады. Пәннің мазмұны:Саптық жарғының негізгі ережелері. Жалпы ережелер. Саптық баған. Орнындағы бұрылыс. Саптық қадам. Қозғалыстағы бұрылыс. Әскери сәлемдесуді орында және қозғалыста орындау. Қарумен тәсілдерді орындау «қарубауға», «Автоматты кеуде-ГЕ», «Қару қою». Қарумен тәсілдерді орындау «Автоматты Кеудеге», «Қарубауға», «Автоматты Арқаға». Қару-жарақпен әскери сәлемдесуді орында және қозғалыста орындау. Қарумен саптық тәсілдер. Саптан шығу және оған қайта тұру. Бастыққа келу және одан кету. Бөлімшенің, взводтың немесе жаяу тәртіп саптары. Жорықтық сап. Әскери сәлемдесуді саптағы орнында және қозғалыста орындау. Өрістетілген сап. Взводтың, ротаның машиналардағы саптары.Бөлімшілер жеке кұрамының ұрыс кезінде жаяу тәртіпте әрекеттер жасаудағы қозғалысының тәсілі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әскерге дейінгі жастардың және дайындығы жетілдіру негіздері
    Несиелер: 10

    Курстың мақсаты: ҚР ҚК қатарында одан әрі қызмет атқару үшін студенттерді дайындау және жалпы білім беретін мектеп жағдайында әскерге дейінгі жастардың дене даярлығын оқыту әдістемесі. Пәннің мазмұны: Жалпы білім беретін мектеп жағдайында әскер жасына дейінгі жастардың Қарулы күштердегі қызметке дене дайындығы проблемасын теориялық негіздеу. Физикалық қасиеттері туралы түсінік. Физикалық қасиеттерді дамытуға арналған реттік жаттығулар. Спорттық ойындарды қолдану арқылы дене шынықтыру даярлау, жеңіл атлетика, гимнастика, жекпе-жек.Жалпы білім беретін мектеп жағдайында әскерге дейінгі жастардың дене шынықтыру дайындығының әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қарулы күштерінің жалпы әскери жарғысы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: Бастапқы әскери дайындық мамандығы студенттерінің әскери командалардың өмірі мен қызметі туралы, сондай-ақ жарғылардың түрлері бойынша, олардың мақсаттары (Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің ішкі қызметі туралы Жарғы, Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің гарнизон және күзет қызметі жарғысы) Пәннің мазмұны:Бас әскери шенеуніктер ішкі тәртіптің негізгі ережелерін, әскери қызметшілердің жалпы міндеттерін және олардың арасындағы қарым-қатынастарды, негізгі лауазымды тұлғалардың және күнделікті тәртіптің адамдарының міндеттерін айқындайды. Жарғы Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінің, басқа да әскерлер мен әскери құралымдардың (бұдан әрі - Қарулы Күштер) әскери қызметшілеріне, сондай-ақ әскери дайындыққа шақырылған әскери қызметшілерге, оларды өту кезінде әскери қызметтен босатылған әскери киімге киюге құқығы бар, оны киген кезде. Қазақстан Республикасының қорғауы - әрбір азаматтың қасиетті міндеті. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің ішкі қызметі Жарғысы, ҚР Қарулы Күштерінің гарнизон және күзет қызметі жарғысы

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастапқы әскери дайындық негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсатыстуденттерді әскери-патриоттық тәрбиелеудің теориясы мен практикасы туралы білімдерімен қамтамасыз ету, жалпы білім беретін мектептерде, орта мектептерде және кәсіптік лицейлерде әскери көшбасшы ретінде тәрбиелік және тәрбие жұмысын ұйымдастыруға және өткізуге қабілеті мен қабілеттерін дамыту. Пәннің мазмұны:студенттерді әскери-патриоттық тәрбиелеудің теориясы мен практикасы туралы білімдерімен қамтамасыз ету, жалпы білім беретін мектептерде, орта мектептерде және кәсіптік лицейлерде әскери көшбасшы ретінде тәрбиелік және тәрбие жұмысын ұйымдастыруға және өткізуге қабілеті мен қабілеттерін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жеңіл атлетика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Студенттерді кәсіби педагогикалық, жаттықтырушылық және ұйымдастыру жұмыстарына жеңіл атлетика бойынша әр түрлі құрылымдық мекемелерінде дене шынықтыру және спорт бойынша. Пәннің мазмұны: Рөлі мен орны жеңіл атлетика арасында ғылыми пәндер. Оқытудың әдістемелік негіздері техникасы, тактикасы. Жарыстар ұйымдастыру және өткізу. Оқыту техникасы және жаттығулар қозғалыстар циклді және ациклдік түрлері жеңіл атлетика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам туралы ғылым жүйесін дамытудағы және мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогиканың орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері мен педагогикалық мәселелерді шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, тәрбиенің заманауи педагогикалық теориялары мен тұжырымдамалары, жаңа педагогикалық технологиялар, оқытудағы инновациялар, тұлғаны дамыту және тәрбиелеу, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері және вариативті бағдарламалары, пәндік дамытушы білім беру ортасын құру мәселелері, оқыту процесін ұйымдастыру, оқытудың интерактивті әдістері, мектеп жұмысындағы сабақтастық, басшылық, бақылау және мектептерді басқару

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гимнастика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты:Cтуденттерді кәсіби педагогикалық дайындау, дене шынықтыру және спорт бойынша әртүрлі құрылымдық мекемелердегі гимнастика бойынша жаттықтырушылыққа және ұйымдастыру даярлау Пәннің мазмұны:Ғылыми пәндер арасындағы гимнастиканың рөлі мен орны. Республикалық іс-шаралар спорттық кешенде гимнастика бағдарламасында және дене тәрбиесі құралы ретінде. Техника, тактика бойынша оқытудың әдістемелік негіздері. Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу. Сабақ кезіндегі қауіпсіздік техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Акробатика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты:Кәсіби педагогикалыққа студенттерді дайындау, дене шынықтыру және спорт бойынша әртүрлі құрылымдық мекемелердегі акробатика бойынша жаттықтырушылық және ұйымдастыру жұмыстарын даярлау Пәннің мазмұны: Ғылыми пәндер арасындағы спорт түрі ретіндегі акробатика рөлі мен орны, дене тәрбиесі құралы ретінде. Спорттық кешенді республикалық іс-шаралар бағдарламасындағы акробатика. Сабақ кезіндегі қауіпсіздік техникасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бұқаралық спорт
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттерді кәсіби педагогикалық, жаттықтырушылық және ұйымдастыру жұмыстарына бұқаралық спорт түрлері бойынша әр түрлі құрылымдық мекемелерінде дене шынықтыру және спорт бойынша. Пәннің мазмұны: рөлі мен орны арасында бұқаралық спорт түрлерін ғылыми пәндер (характиристика деректер түрі ретінде дене тәрбиесі құралдары. Бұқаралық спорт түрлері бағдарламасына кешенді Республикалық спорттық іс-шаралар). Оқытудың әдістемелік негіздері техникасы, тактикасы. Түрлерін дайындау және жоспарлау. Жарыстар ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттердің ғылыми таным методологиясы саласындағы дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Ғылыми танымның әдіснамалық негіздері. Ғылыми зерттеудің бағыттары мен кезеңдері. Теориялық зерттеулер. Тәжірибелік зерттеулер. Зерттеу жүргізу процесін ұйымдастыру. Уақытша өлшеулерді талдау әдістері. Регрессиялық талдау. Регрессиялық эксперименттерді жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім беруде IT қолдану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды (АКТ) қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастыру негізін құрайтын білім беру мен білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалану саласындағы білім, білік және дағды жүйесін дамыту. "Білім беруде IT қолдану" курсында мұғалімнің күнделікті қызметінде компьютерді пайдалануға байланысты жалпы мәселелер, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктері қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу үрдісінде АТ-ны қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі бағыттағы Педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боталарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және өткізу; жаһандық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты іздестіруді жүзеге асыру, оны жинау, жинақтау, сақтау, өңдеу және беру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жаппай қырып жою қаруларын қорғау
    Несиелер: 5

    Курс мақсаты:Студенттерді жаппай қырып-жоятын қарудан және зиянды факторлардан оқытудың негізгі мақсаты. Пәннің мазмұны:Төтенше жағдайлар министрлігінің рөлі, атомдық қару, биологиялық қару, химиялық қару, бактериологиялық қарулар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлар
    Несиелер: 5

    Курс мақсаты:студенттерді жаппай қырып-жою жағдайында, табиғи апаттар мен ірі апаттар жағдайында азаматтық қорғаныстың теориялық негіздерін білуге үйрету, төтенше жағдайларда өткізілетін іс-шаралар кешенімен танысу, базалық әскери дайындықтың болашақ мұғалімдерінің кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру. Пәннің мазмұны:төтенше жағдайлар. Табиғи апаттарды, апаттарды, талдау. Өндірістік қызметті ұйымдастыру негіздерін қоршаған ортаны қорғаудың заманауи талаптарына және оларды пайдалану қауіпсіздігіне сәйкес зерттеу Бейбіт уақытта және соғыс уақытында азаматтық қорғаныстың рөлі мен негізгі міндеттері. Шетелдік әскерлерді жеңудің заманауи құралдары. Ядролық, химиялық, бактериологиялық қарулар. Қазіргі зақымданудың дәстүрлі құралдары. Азаматтық қорғаныс. Жеке қорғану құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты: экологиялық ойлау және қауіпсіз өмір сүру негіздерін меңгерген қауіпсіз үлгідегі экологиялық білімді тұлғаны қалыптастыру; адамның денсаулығы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету қағидаттарын зерделеу, экологиялық мәдениетті, салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін арттыру және іс-қимылдың, өмір қауіпсіздігінің, жергілікті қоғамдастық пен табиғаттың тұрақты дамуының жүйелі салдарын (тәуекелдерін) болжау және бағалау білігін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік негізі және ментор стартаптары
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәнгілік ел идеясы және рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: мамандардың жаңа буынын, ұлттық сана-сезімнің, ұлттық рухтың, патриотизм рухының, тарихи сана мен әлеуметтік жадтың даму деңгейі жоғары қоғамның әлеуметтік белсенді мүшелерін; мемлекетіміздің тұрақтылығын, тәуелсіздігін, қауіпсіздігін сақтау бойынша белсенді және батыл іс-қимылдарға дайын, басқа мәдениеттер өкілдерімен сындарлы диалог құруға қабілетті кәсібилік пен бәсекеге қабілеттілік рухын тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: болашақ педагогтердің білім алушылармен тәрбие жұмысын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әскери психология және педагогика негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: Басқа пәндермен тығыз байланыста студенттерді ғылыми әскери-психологиялық және әскери-педагогикалық білім жүйесімен қаруландыру, олардың психологиялық ойлау негіздерін қалыптастыру, Дағдылар мен біліктер, әскери тәрбие мен оқыту үшін қажетті, ҚР Қарулы Күштерінде қызметке шақыру жастарды дайындау. Пәннің мазмұны:мәні мен міндеттері, әскери педагогика және психология шешетін: жауынгер және әскери ұжымның тұлға психологиясы; оларды оқыту және қалыптастыру әдістемесі;қазіргі жағдайдағы әскери тәрбиенің мәні, принциптері, формалары мен әдістері; жаудың жауынгерлік шеберлігін қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық негіздері, жеке құрам мен бөлімшелердің жауынгерлік үйлесімдігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы әскери инженерлік қамсыздандыру
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: Студенттерге Қазақстан Республикасы әскерлерінің заманауи инженерлік жабдықтарын үйрету. Пәннің мазмұны: Әскери инженерлік дайындықтың пәні мен міндеттері. Ұрыста инженерлік қамтамасыз етудің негізгі міндеттері және оларды іске асыру құралдары. Инженерлік әскери бөлімшелері мен бөлімдерінің ұйымдастыру құрылымы және олардың мүмкіндіктері. Әскери бөлімдер мен бөлімшелердің өз бетімен байланысын орындайтын ұрысты инженерлік қамтамасыз етудің негізгі міндеттері. Локалді соғыстар мен заманауи қарулы қақтығыстарды инженерлік қамтамасыз етудің ерекшеліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әскери инженерлік дайындық,әскери топография,басқару және байланыс
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: Әскери инженерлік дайындық, әскери топография, басқару мен байланыстың маңызы мен міндеттерін зерделеу.Бекіністерді құру, инженерлік кедергілерді мақсатты түрде қолдану топографиялық картамен жұмыс істеу қабілеті, бұйрық беру әдістерін шебер меңгеру, қарым-қатынас арқылы келіссөз жүргізу туралы білім беру. Пәннің мазмұны: минно - жарылғыштар, жарылғыш емес кедергілер. Танкіге және жаяу әскерге қарсы миналар. Жеке және ұжымдық қорғаныс инженерлік құрылғылары.Шабуыл және қорғанысты инженерлік қамтамасыз ету. Жарықтың бөлігін және жергілікті объектілердің, компастың, топографиялық картаның бөліктерін пайдаланып,жергілікті жерді бағдарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Окушылардың дамуының физиологиялық ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: оқушылардың психологиялық және физиологиялық ерекшеліктері туралы психологиялық білімдерді біріктіру және жүйелеу; студенттің анатомиялық-физиологиялық және психологиялық ерекшеліктері, балалар организмінің функционалдық мүмкіндіктері туралы біртұтас және тұрақты түсінігін құруға ықпал ету; болашақ педагогтың физикалық және ақыл-ойды қолдауға бағытталған жұмыста кәсіби құзыреттілігін кеңейту. -мектеп жасындағы балалардың әр түрлі іс-әрекеті кезіндегі жұмыс қабілеттілігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сандық білім беру ресурстарын жасақтау
    Несиелер: 5

    "Сандық білім беру ресурстарын жасақтау" пәнін оқу "АКТ", "білім беруде IT-ны қолдану" курсының біліміне негізделеді. Пәнді оқу барысында студенттер педагогикалық жобалау негіздерін меңгеруі керек, білім беру қызметінде электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін пайдалану есебінен оқу процесін қалай қарқындатуға болатынын түсіну керек (оқыту процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру; пәнаралық байланыстарды тереңдету; қажетті ақпаратты іздеу көлемін ұлғайту және оңтайландыру; танымдық қызметтің белсенділігін арттыру); білім алушының тұлғасын дамыту, ақпараттық қоғам жағдайында жеке тұлғаны қолайлы өмірге дайындау (ойлаудың әртүрлі түрлерін дамыту; коммуникативтік қабілеттерін дамыту; компьютерлік графиканы, мультимедиа технологиясын пайдалану есебінен эстетикалық тәрбие беру; ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, ақпаратты өңдеуді жүзеге асыру қабілеті).

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • БӘД жаңартылған мазмұндағы оқытудың теориясы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсатыстуденттерді әскери-патриоттық тәрбиелеудің теориясы мен практикасы туралы білімдерімен қамтамасыз ету, жалпы білім беретін мектептерде, орта мектептерде және кәсіптік лицейлерде әскери көшбасшы ретінде тәрбиелік және тәрбие жұмысын ұйымдастыруға және өткізуге қабілеті мен қабілеттерін дамыту. Пәннің мазмұны:студенттерді әскери-патриоттық тәрбиелеудің теориясы мен практикасы туралы білімдерімен қамтамасыз ету, жалпы білім беретін мектептерде, орта мектептерде және кәсіптік лицейлерде әскери көшбасшы ретінде тәрбиелік және тәрбие жұмысын ұйымдастыруға және өткізуге қабілеті мен қабілеттерін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өзін қорғаудың негіздері
    Несиелер: 5

    Теориялық негіздері өзін-өзі қорғау. Ерекшеліктері тактикасы мен техникасы, психологиялық және дене дайындығын жүзеге асыру үшін өзін-өзі қорғау. Акробатиканы дайындау және өткізу. Арнайы дене және психикалық дайындық кезінде өзін-өзі қорғау; Қармауыштар және олардан босату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тактикалық дайындық
    Несиелер: 5

    Курс мақсаты:Оқытушыларды - бастауыш әскери дайындықты ұйымдастырушыларды орта мектептерде бастапқы әскери дайындықты ұйымдастыру және өткізу және оларды Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінде қызмет етуге даярлау үшін жауапкершілікті сәтті орындау үшін қажетті білімі, дағдылары мен қабілеттері бар даярлау Пәннің мазмұны: Тактикалық дайындық: шабуылдау. Шабуылдың негіздері. Қорғаныс жауына жасалған шабуыл. Жауларға шабуыл жасау. Қозғалыстағы шабуыл. Взводтың жауынгерлік мүмкіндіктері. Ұрыс кезінде взвод командирі. Қорғаныста қорғаныс. Қорғаныс және қорғаныс ісін ұйымдастыру. Қорғаныс взвод командирінің жұмысы. Маршаны және лагерьді қорғауды ұйымдастыру негіздері. Заманауи ұрыс кезінде интеллектің рөлі. 4 Барлаудан кейінгі патрульдік полиция. Күзет бекетінде құлдырау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Атыс дайындығы
    Несиелер: 5

    Курс мақсаты: дағдыларын дамыту және стандартты қаруды тиімді пайдалануда, өрт сөндіру миссияларын шешуде, соның ішінде заманауи жауынгерлік жағдайлардағы жауынгерлік тактикалық топтардың бір бөлігі ретінде жұмыс істеу кезінде дағдыларын жетілдіру. Пәннің мазмұны: қарудың (қару-жарақтар, оқ-дәрілер, құралдар, көрсеткілер және байқау) материалдық бөлігі; ату негіздері; қаруды ату және пайдалану қағидалары; қару-жарақ саласындағы əрекеттер (ату техникасы); қашықтықтарды бақылау және анықтау арқылы нысаналы көрсеткіштерді барлау; ату, қол гранаталарын лақтыру; өртті басқару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Робототехника
    Несиелер: 8

    Курстың мақсаты: Әскери салаларға арналған Ардуино есептеуіш платформасының базасында басқарылатын электрондық құрылғыларды құрастыру мен бағдарламалау қағидалары және әдістерімен танысу. Пәннің мазмұны: АрдуиноУноны робототехникаға енгізу. квадрокоптермен басқару. Қолдану әдістемесі. Өндірістік үдерістерді автоматтандыру - өндірістік робототехника. Әр түрлі әскери әрекеттердің құрылымдық және құрастырушылық ерекшеліктері, конструкторлардың қозғалмалы және қозғалмайтын қосылулары, әскери роботтардың құрылымы мен құралымы, Роботты алгоритмдік және бағдарламалық басқару, әскери роботтардың динамикалық өлшемдері, әскери роботтың жылдам әрекетін есептеу қағидалары, роботтық құралдарды құрастыру, әскери өнеркәсіптің роботтық құралдарына арналған бағдарлама.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Техникалық дайындық
    Несиелер: 8

    Курстың мақсаты: Әскери техниканың пайда болуы мен дамуы тарихымен танысу, қару-жарақ бронды танктік техника жабдықтарын құру, ұрыстық техникамен Қарулы Күштерді жабдықтау Пәннің мазмұны: Әскери техниканың жалпы пайдалануы мен сипаттамалары, тактикалық және техникалық мәліметтер, брондық көліктердің, ұрыстық техниканың, жаяу әскердің жалпы құрылымы мен жабдықтары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әскери патриоттық тәрбие негіздері
    Несиелер: 8

    Курстың мақсаты:мектепте әскери-патриоттық тәрбие беруді ұйымдастыру мен ұйымдастыруды жетілдіру үшін ұйымдық, ғылыми, әдістемелік, педагогикалық және басқа да жұмыс түрлерін тиімді өткізуге мүмкіндік беретін құзыреттер жиынтығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Қазіргі кезеңдегі жастардың әскери-патриоттық тәрбиесінің негіздері. Кеңестік кезеңдегі әскери-патриоттық тәрбие. Әскери-патриоттық тәрбие саласындағы аймақтық саясат. Мектептегі әскери-патриоттық тәрбие жүйесі. Әскери патриоттық тәрбие негізі курсындағы әскери-патриоттық бағыттағы оқудан тыс іс-шаралар жүйесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Критериалды бағалау технологиялары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: Технологияларды және критериалды бағалау әдістерін қолдануға үйрету. Пәннің мазмұны: Оқу мен бағалаудың өзара байланысы. Объективтілік, сенімділік және жарамдылық. Бағалау нақты және сенімді ақпаратпен қамтамасыз етеді. Қолданылатын критерийлер мен құралдар оқыту мақсаттарына және күтілетін нәтижелерге қол жеткізуді бағалайды деп саналады. Үздіксіздік. дамуға назар аударыңыз. Қалыптастырушы бағалау және қорытындылар. Жиынтық бағалау. Бұл рәсім бөлімнің тоқсанның және орта білім деңгейінің жиынтық бағалауы болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Алғашқы медициналық дайындық
    Несиелер: 5

    Курс мақсаты: Студенттерді олардың зардаптарынан кейінгі медициналық міндеттерді орындау үшін қажетті деңгейде бейбіт уақыттағы және соғыс уақытында төтенше жағдайларда медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыруға дайындау. Пәннің мазмұны: Әскери қызметкерлердің денсаулығын сақтау, жеке және ұжымдық гигиена. Жарақаттарға, сынықтарға, күйіктерге және апаттарға алғашқы көмек. Ядролық қаруды, улы заттарды және қарсыластың бактериологиялық қаруларын пайдаланудың алғашқы көмек. Жұқпалы аурулар және олардың алдын алу. Жауынгерлік жағдайларда әскерлерді медициналық қамтамасыз етуді ұйымдастыру принциптері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кросстық дайындық
    Несиелер: 5

    Курс мақсаты:дене шынықтыру мен спортқа арналған кәсіптік-педагогикалық, жаттықтырушылық және ұйымдастырушылық жұмыстарды студенттерге дайындау Пәннің мазмұны:жасөспірімдерге дейінгі жастағы адамдар үшін ЖДД бағдарламасы бойынша оқытудың рөлі мен орны. Оқытудың әдістемелік негіздері, тактика. Байқауды ұйымдастыру және өткізу. Сыныптағы қауіпсіздік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кіріктірілген оқыту бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Оқытудағы жұмыстың инновациялық формасы ретінде кіріктірілген оқытудың мәні. Интеграцияланған сабақтарға қажеттілік себептерін қарастыру, интеграцияланған сабақтарды өткізу бойынша практикалық ұсыныстар әзірлеу, интеграцияның артықшылықтары мен мәселелері, интеграцияланған оқытудың нәтижелері және оның маңызы. Мектепте оқу пәндерін интеграциялау процесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Волейбол,футбол
    Несиелер: 10

    Студенттерге дене шынықтыру жүйесіндегі спорттың орны мен маңызы туралы заманауи білім беру, мектеп мекемелерінде, колледждерде, гимназияларда, дене шынықтыру қозғалысының әртүрлі бөлімдерінде оқу мәселелерін шешуге мүмкіндік беретін кәсіби-педагогикалық дағдыларды қалыптастыру. Студенттерді мектептерде, дене шынықтыру және спорт бойынша әртүрлі құрылымдық мекемелерде волейбол және футбол бойынша кәсіби педагогикалық және ұйымдастырушылық жұмыстарға дайындау. Пәннің мазмұны: Волейбол мен футболдың тарихы мен дамуы, Қазақстандағы даму. Волейбол, футбол ойындарының техникасы мен тактикасының жіктелуі. Жас және жыныстық ерекшеліктерін ескере отырып, жалпы және арнайы дене шынықтыруды дамыту әдістемесі. Техника мен тактиканы зерттеу және жетілдіру волейбол, футбол моторлық әдістер мен тактикалық әрекеттер техникасын игеру туралы біліммен қаруланған. Қауіпсіздік ережелерімен және гигиеналық нормалармен таныстыру. Оқыту жүйесін ақпараттық қамтамасыз ету. Спорт түрін дамыту жөніндегі басшылық органдары. Басқарудың негізгі функциялары және басқарушылық шешім қабылдау әдіснамасы. Жаттығу барысында команданы басқару Спорт түрлері бойынша жарыстар ұйымдастыру және өткізу. Оқу-жаттығу процесін материалдық-техникалық қамтамасыз ету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастапқы әскери дайындықтың оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсатыстуденттерді әскери-патриоттық тәрбиелеудің теориясы мен практикасы туралы білімдерімен қамтамасыз ету, жалпы білім беретін мектептерде, орта мектептерде және кәсіптік лицейлерде әскери көшбасшы ретінде тәрбиелік және тәрбие жұмысын ұйымдастыруға және өткізуге қабілеті мен қабілеттерін дамыту. Пәннің мазмұны:студенттерді әскери-патриоттық тәрбиелеудің теориясы мен практикасы туралы білімдерімен қамтамасыз ету, жалпы білім беретін мектептерде, орта мектептерде және кәсіптік лицейлерде әскери көшбасшы ретінде тәрбиелік және тәрбие жұмысын ұйымдастыруға және өткізуге қабілеті мен қабілеттерін дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Баскетбол
    Несиелер: 10

    Пәндер арасындағы баскетболдың рөлі мен орны (дене тәрбиесінің құралы ретінде осы түрлерге сипаттама. Спорттық кешенді республикалық іс-шаралар бағдарламасында Баскетбол). Техника, тактика бойынша оқытудың әдістемелік негіздері. Дайындық және жоспарлау түрлері. Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу. Сабақтардағы қауіпсіздік техникасы. Жеке сапасы. Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу, сондай – ақ оқу-жаттығу процесін ұйымдастыруда білім алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жүзу
    Несиелер: 5

    Курс мақсаты: Дене тәрбиесі жүйесінде жүзудің орны мен мағынасы туралы студенттерге заманауи білім беру, жүзудегі кәсіби және педагогикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Дене тәрбиесі пәні бойынша жүзудің рөлі мен орны (дене тәрбиесі құралы ретінде осы түрлердің сипаттамалары, Республикалық спорттық-спорттық кешен бағдарламасы бойынша жүзу). Оқытудың әдістемелік негіздері, тактика. Оқыту және жоспарлау түрлері. Байқауды ұйымдастыру және өткізу. Сыныптағы қауіпсіздік. Жеке қасиеттері. Оқу үрдісін ұйымдастыруда конкурстар ұйымдастыру және білім алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау. Курстың / пәннің мазмұны: білім берудегі қазіргі менеджменттің негізгі концепцияларымен танысу; білім беруді басқарудың негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын зерделеу; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделеу; нақты жағдайларды талдау және диагностикалау, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Медициналық дайындық
    Несиелер: 5

    Курс мақсаты дене шынықтыру мен спорт құралдарын ұтымды пайдалануды, адам денсаулығын сақтау және көтермелеу, тиімділікті арттыру және өмірдің белсенді, шығармашылық кезеңін кеңейту үшін спорттық медицинада оқыту. Курстың мазмұны Спорттық медицина пәні мен концепциясы, физикалық даму және денсаулық. Жалпы және спорттық патологияның негіздері. Спорттың негіздері мен мәні және медициналық тестілеу, оның проблемалары. Спорттың негіздері мен мәні және медициналық тестілеу, оның проблемалары. Медициналық-педагогикалық байқаулар, дене тәрбиесі мен спорт процесінде медициналық бақылау. Спорт травматологиясы. Жүрек-тамыр жүйесі жұмысының жай-күйін зерттеу. Тыныс алу жүйесінің функционалды күйін зерттеу. Жүйке және жүйке жүйесінің функционалдық күйін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON9

    Бастапқы әскери-техникалық және дене шынықтыру пәнінің мұғалімі ретінде білім беру, тәрбиелеу, спорт, ғылыми-зерттеу, әскери-педагогикалық қызметті жүзеге асыру мүмкіндіктері

  • Код ON1

    Қазақстан Республикасының тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, ерекшеліктерін және түпнұсқалығын терең түсінуге және ғылыми талдауға негізделген азаматтығы;(РО1);

  • Код ON10

    Бастапқы әскери дайындық бойынша оқу процесінің мазмұны мен ұйымдастырылуына заманауи талаптар тұрғысынан кәсіби іс-қимылдарды жоспарлау, бақылау және басқару мүмкіндігі

  • Код ON8

    Инклюзивтік білім берудің жаңа әдістерін, формалары мен құралдарын, соның ішінде on-line режимінде, құндылықтар мен наным-сенімдерді қолдану

  • Код ON5

    Өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын қалыптастыру мүмкіндігі, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толық әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру

  • Код ON13

    Дене шынықтыру және дене шынықтыру пәні бойынша нұсқаушы ретінде тәрбиелік, спорттық, ұйымдастырушылық және бұқаралық жұмыстарды жүргізуге дейінгі жастарды дене шынықтыруды жақсарту құралдарын және әдістерін пайдалану мүмкіндігі

  • Код ON15

    Әскери-патриоттық тәрбие, әскери-техникалық үйірмелер мен секциялар жұмысын ұйымдастыру және өткізу қабілеті

  • Код ON6

    педагогикалық процесте психологиялық-педагогикалық тұжырымдамаларды, пәнді және тәрбие жұмысын оқыту әдістемесін, менеджменттің негізгі функцияларын қолдану (жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және ынталандыру, педагогикалық қызмет нәтижелерін бақылау және бағалау)

  • Код ON7

    Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу, дене шынықтыру және сауықтыру іс-шаралары бойынша әдістемелік материалдар; елде және ұйымда дене шынықтыруды дамыту перспективалары мен бағыттары

  • Код ON2

    Философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану және психологияның базалық білімін ескере отырып, тұлғааралық, Әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның, экологиялық ойлаудың, кәсіпкерлік дағдыларының әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсіну

  • Код ON4

    Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолдана алады; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның сандық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; сандық сабақтар сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; сандық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдылары бар.

  • Код ON11

    Организмнің, жасының, гигиеналық факторлардың физиологиялық мүмкіндіктерін ескере отырып, білім берудің білім беру құрылымдарында психологиялық-педагогикалық қызметті ұйымдастыру және өткізу мүмкіндігі

  • Код ON3

    Жеке, мәдениетаралық және өнеркәсіптік (кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрдегі қарым-қатынас жасау мүмкіндігі

  • Код ON12

    ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістерін біледі және оларды кәсіби қызметті жүзеге асыру кезінде қолданады

  • Код ON14

    Азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлар, құтқару эвакуациясын ұйымдастыру, тұрғындармен жаппай қырып-жоятын қарулар мен табиғи апаттардан қорғау және алғашқы көмек көрсету бойынша жұмысты ұйымдастыру және жүргізу мүмкіндігі

Top