Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01811 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану в Қазақ-Орыс Халықаралық Университеті

  • Кәсіби цифрлық сауаттылық
    Несиелер: 2

    "Кәсіби цифрлық сауаттылық" пәнінің мақсаты білім алушыларды жаңа педагогикалық цифрлық технологияларды қауіпсіз және тиімді пайдалану және интернет кеңістігі мүмкіндігі, компьютерді еркін пайдалану үшін қажетті білім мен дағдылармен қамтамасыз ету болып табылады. Цифрлық сауаттылық арқылы заманауи технологияларды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды қамтамасыз етеді. Заманауи озық бағдарламалар мен құрылғылармен жұмыс істеудің негізгі дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты-ғылыми еңбектерді талдау және зерттеу, онымен жұмыс істеу негіздерін қалыптастыру. Білім алушылар ғылыми зерттеу әдіснамасының негіздерін зерделей отырып, білім беру жүйесіндегі озық педагогикалық технологияларды меңгере алады. Пән ғылыми-зерттеу жұмыстарының күрделі механизмдерін, оның жұмыс істеу принциптерін түсінуге мүмкіндік береді, ойлаудың ғылыми түрін қалыптастыруға ықпал етеді. Пәнді оқу білім беру жүйесінің болашақ мамандарын ғылыми-зерттеу жұмысын зерделеуге, жоспарлауға, ұйымдастыруға және қорытындысын шығаруға дайындайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты білім алушыларды болашақ бастауыш білім беру мамандарының педагогикалық мәдениетінің негіздерімен қамтамасыз ету және олардың кәсіби құзыреттілігі мен міндеттерін шешуге байланысты креативті дайындығын қалыптастыру болып табылады. Білім алушыларда педагогикалық қызметтің мәні мен ерекшелігі туралы жалпы негіздерді меңгеруді қалыптастыру; білім алушыларды педагог тұлғасына қойылатын талаптар, педагог тұлғасының кәсіби мәдениетін қалыптастыруға ықпал ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жасөспірімдер физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 3

    "Жас физиологиясы және мектеп гигиенасы" пәнінің мақсаты білім беру саласындағы болашақ мамандарға салауатты өмір салтын қалыптастыру туралы ақпаратпен байланысты анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерді зерттеуге мүмкіндік беру. Болашақ мұғалімдердің ғылыми-теориялық негіздері туралы білімдерін қалыптастыру: балалар ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері және олардың кәсіби қызметін сәтті жүзеге асыру үшін қажетті негізгі санитарлық-гигиеналық талаптар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қаржылық сауаттылық
    Несиелер: 3

    Осы пән аясында білім алушылар қаржылық сауаттылықтың базалық негіздеріне арналған кең ауқымды мәселелерді қамтиды. Пәнді оқу барысында болашақ педагогтар қазіргі әлемнің қазіргі өзгеріп Мақсаты: білім алушылардың алған білімдерін тікелей байланыстыру және оларды практикалық қолдану арқылы қаржы-Ақша ресурстарын тиімді құру және пайдалану бойынша білімдері мен дағдыларын; ағымдағы және ұзақ мерзімді кезеңде олардың қаржылық ақпаратты түсінуі мен пайдалануын; білім алушылардың өздерінің жеке және кәсіби қаржылық шешімдері, экономикалық қауіпсіздігі мен әл-ауқатын ескере отырып іс-әрекеттері үшін жауапкершілікті қалыптастыруға бағдарлануы

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты болашақ мұғалімнің жеке басының рухани-адамгершілік бейнесін қалыптастыруға және оның ішкі әлеуетін ашуға жәрдемдесу үшін "өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік тәрбие бағдарламасының негіздерімен таныстыру болып табылады. Білім алушылар ЖОО-да өзін-өзі тану бойынша білім ала отырып, өзін-өзі тану, жеке тұлғаны дамыту процесін қамтамасыз етеді. Өзін-өзі тану пәніндегі ең негізгі критерийлер-бұл шындық, ішкі тыныштық, махаббат, дұрыс әрекет ету, теріс пайдаланбау сияқты құндылықтар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогиканың, Әлеуметтік педагогиканың және өзін-өзі танудың тарихы
    Несиелер: 5

    "Педагогика, Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану тарихы" пәнінің міндеттері : әлеуметтену және тәрбие мәселелері бойынша педагогика, Әлеуметтік педагогика, өзін-өзі тану тарихы саласындағы білімді жаңарту; әлеуметтік тәрбие саласында туындайтын проблемаларды көру және шешу білігін қалыптастыру. Интеграцияланған білім саласы ретінде курстың теориялық негіздерін меңгеру, әлеуметтік тәрбие мен әлеуметтік қолдаудың теориясы мен практикасы бойынша ғылыми білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Этнопедагогика
    Несиелер: 3

    Этнопедагогика-бұл әлеуметтік-педагогикалық процестерді, өзара байланысты, өзара әрекеттесуді, педагогиканың белгілі бір этникалық топтың білім беру дәстүрлерімен өзара әсерін талдайтын білім беру құбылысына ғылыми көзқарас. Этнопедагогика оқу курсы рухани-адамгершілік тәрбиеге, студенттердің өз ұлттық мәдениетінің барлық салаларын одан әрі дамытуға белсенді қатысуға дайындығын арттыруға бағытталған. Білім алушыларды тарих және этнопедагогиканың пайда болуы және іске асыру процесінің тарихы саласында теориялық біліммен қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика.
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыруда болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің кәсіби қызметтің мәні мен ерекшеліктері туралы білім алуын қамтамасыз ету. Педагогика-бұл білім алушылар тұлғасының қалыптасуына үлкен үлес қосатын пән. Пән педагогика оқыту теориясы мен тәрбие теориясының негізгі заңдылықтарын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 3

    Бұл «Кәсіби-бағдарланған шет тілі» курсы жалпы және кәсіптік бағыттағы шет тіліндегі мәтіндерді әңгімелесу, ақпарат алмасу, айтылу және білдіру үшін маңызды көлемдегі шет тілінің кәсіби терминологиясын сипаттауға бағытталған. Студент тұлғааралық сөйлесуде және білікті іс-әрекетте шет тілін қолдана білуі, социометриялық, іскерлік қарым-қатынаста пайымдаулар мен өкілдіктерді анықтау дағдыларын қолдана білуі керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі" пәнін оқытудың мақсаты студенттердің тәрбие теориясы, технологиясы саласындағы білімдерін кеңейту және тереңдету, нақты оқу міндеттерін шығармашылық шешу дағдыларын қалыптастыру және оқушылардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру мазмұны мен әдістемесінің негізгі мәселелерін зерделеуде педагогикалық білім беру бағдарламасы бойынша білім алушыларға мақсатты және практикалық көмек көрсету, олардың құзыреттерін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Бұл пән болашақ кәсіби қызметте кәсіби қазақ (орыс) тілін, тілдік жүйені және стилистикалық ресурстарды қолдану қабілетін қалыптастырады. Білім алушы іскерлік қарым-қатынастың сөйлеу ерекшеліктерін меңгеруі, кәсіби қызмет саласындағы өзекті тақырыптарға ғылыми, іскерлік, публицистикалық стильдің тұжырымдамасын сауатты түсіндіре білуі, қарым-қатынастың мамандандырылған және ресми-іскерлік стилі шеңберінде оқу және ғылыми жұмысты дұрыс ресімдеу дағдыларын қолдана білуі тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты: білім алушыларды әлеуметтік педагогиканың теориясы мен практикасының негіздерімен, оның тұжырымдамалық аппаратымен, зерттеу әдістері мен тәсілдерімен, әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиясымен таныстыру. Әлеуметтік педагогика пәні болашақ әлеуметтік педагогтардың негізгі құжаттарымен, негізгі әлеуметтік-педагогикалық заңдылықтарымен таныстырады. Әлеуметтік педагогтың негізгі құжаттарына сыныптың әлеуметтік паспорты, әлеуметтік жағдайын, әлеуметтік-педагогикалық жұмыс түрлерін көрсететін құжаттама жатады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-білім алушыларды бастауыш мектепте инклюзивті білім беру процесін ұйымдастыру және басқару бойынша базалық білімдермен және дағдылармен таныстыру. Мүмкіндігі шектеулі балаларды оқу процесіне қосуды тұжырымдау сызбаларын бөліп көрсету және инклюзивті оқыту мен тәрбиелеу туралы маңызды әлеуметтік-мәдени құбылыс және жалпы және арнайы білім берудің аспектісі ретінде түсінік беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіптік өзін-өзі тану және педагогтың дамуы
    Несиелер: 3

    Кәсіби өзін-өзі тану және мұғалімнің субъект ретінде дамуы өзін-өзі тану мен өзін-өзі жетілдірудің тұжырымдамаларын, құрылымын, тетіктерін, тосқауылдарын, олардың адам өміріндегі рөлі мен маңызын ашады. Педагогтың кәсіби қызметі саласында өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамытуды қолдау және психологиялық-педагогикалық көмек мәселелеріне ерекше көңіл бөлінеді. Әлеуметтік педагог пен өзін-өзі тану мұғалімінің кәсіби шеберлігі, кәсіби міндеттері, кәсіби педагогикалық шығармашылық жұмыстары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және көшбасшылық негіздері
    Несиелер: 3

    Пән кәсіпкерлік пен көшбасшылық теориясы мен практикасы саласындағы негізгі түсініктерді анықтауға мүмкіндік береді. Кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру және басқару ерекшеліктерінің негіздерін сипаттайды. Бұл әмбебап жеке қасиеттердің белгілі бір жиынтығын иелену дағдыларын қалыптастыруға, үлкен ұжымды қойылған мақсаттарға жету үшін басқаруға, басқарушылық жағдайды шебер игеруге, кәсіпкерлік және көшбасшылық саласында алған білімдерін қолдана отырып, тиімді әдістер мен стильдерді таңдауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ұлтаралық қатынастар психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің міндеті-этникалық қатынастардың психологиясы туралы идеяны этникалық және конфессиялық көзқарастарында көрінетін жеке адамдар, этникалық топтар мен этникалық қауымдастықтар арасындағы ашық динамикалық интеграцияланған жүйе ретінде ғылыми-теориялық және эмпирикалық негіздеу. Қазақстан көп ұлтты мемлекет болғандықтан, әлеуметтік ортадағы ұлттар арасындағы өзара қарым-қатынас проблемалары сипатталады. Бұл ұлттық мінез-құлықтың ерекшеліктері мен қарым-қатынас мәселесі туралы болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагог және өзін-өзі тану мұғалімінің ғылыми-зерттеушілік мәдениеті
    Несиелер: 6

    Психологиялық-педагогикалық білім беру саласында білікті, бастамашыл, командада жұмыс істей алатын, кәсіби және жеке өсуге қабілетті, әлеуметтік педагог пен өзін-өзі тану мұғаліміне қажетті кәсіби қызмет саласында түйінді құзыреттерге ие білікті маман қалыптастыру. Өзін-өзі тану мұғалімінің ғылыми-зерттеу мәдениетіне өзін-өзі тану пәніндегі дәйексөздердің мысалы-гетерогенді сөздерді, мақал-мәтелдерді, шешендік сөздерді іздеу жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Сыни бағалау-білім беру процесінің барлық қатысушыларына (оқушыларға, мектеп әкімшілігіне, ата-аналарға, заңды өкілдерге) алдын ала белгілі, оқушылардың білім беру жетістіктері нақты анықталған, ұжымдық түрде әзірленген процесс. Критериалды бағалау қазіргі уақытта оқу процесінде маңызды рөл атқарады. Бұл оқушылардың жұмысын бағалау кезінде критерийлерді ескеру мұғалім үшін тиімді болатындығына байланысты.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-педагогикалық менеджмент
    Несиелер: 5

    "Әлеуметтік - педагогикалық менеджмент" пәнін оқу білім алушыларда пәннің негізгі түсініктерін, әлеуметтік-педагогикалық басқарудың және білім беру мекемелерін басқарудың ғылыми теориясын қалыптастыруға мүмкіндік береді. Студенттерді әлеуметтік-педагогикалық менеджмент саласындағы шетелдік және отандық идеялармен таныстыруға мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты Әлеуметтік және әлеуметтік-педагогикалық процесте әлеуметтік-педагогикалық менеджментті теориялық біліммен қамтамасыз ету болып табылады. Педагогикалық үдерісті басқару дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологиялық-педагогикалық ойын негіздері
    Несиелер: 6

    "Психологиялық-педагогикалық ойын негіздері" оқу-педагогикалық ғылыми зерттеу пәні ретінде психологиялық-педагогикалық процестің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын зерттейді, теориялық білімді жалпылау мен жүйелеуді жүзеге асырады, психологиялық-педагогикалық іс-әрекеттің тәжірибесін зерттейді, яғни болашақ мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетін қайта құру практикасының негізін құрайды. Сабақта ойын технологиясын қолдану ерекшеліктері сипатталған, ойын түрлері, ойын әдістері мен әдістері туралы ақпарат берілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бала мен отбасын әлеуметтік қорғау
    Несиелер: 3

    "Бала мен отбасын әлеуметтік қорғау "пәні Әлеуметтік педагогика мен өзін-өзі танудың болашақ педагогтарында нормативтік, құқықтық құжаттардың негіздерін және әлеуметтік ортадағы балалар мен жасөспірімдердің құқықтық мәртебесін анықтайтын балалар құқықтары жөніндегі тұжырымдаманы қалыптастыратын білім жүйесі болып табылады. Балалар мен отбасының құқықтарын әлеуметтік қорғау бойынша әлеуметтік жұмыстарды жүргізудің практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 6

    "Әлеуметтік психология" курсы студенттерге жасөспірімдер мен мектеп оқушыларының мінез-құлық заңдылықтарын, сондай-ақ жалпы адамдардың психологиялық сипаттамаларын зерттейтін және зерттейтін психология мен әлеуметтік психологияның бағыттарын игеруге мүмкіндік береді. Осы "әлеуметтік психология" пәнінің көмегімен студенттерге әлеуметтік ортадағы адамдар арасындағы қарым-қатынаста туындайтын әртүрлі өзекті мәселелердің мәнін білуге болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы педагогика және психология негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: студенттерді дамуында түрлі проблемалары бар балаларға көмек көрсету бойынша практикалық психологияның өзекті мәселелерімен, әдістері мен тәсілдерімен таныстыру. Педагогикалық ғылымның бір саласының арнайы педагогикасының пайда болу тарихына шолу болашақ әлеуметтік педагогтың арнайы педагогикалық-психологиялық міндеттерін егжей-тегжейлі сипаттайды. Арнайы педагогика саласында педагогикалық әсердің ерекшеліктері бар балалардың жағдайын толық зерттеумен байланысы көрсетілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиясы
    Несиелер: 3

    Бұл курстың негізгі мақсаты студенттерді "әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиясы" курсының ғылыми-теориялық негіздерімен, атап айтқанда әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиясының негізгі ұғымдарын анықтаумен таныстыру: әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттің мақсаты, әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттің әдіснамасы, "технология" және "әдістеме"ұғымдарының байланысы. Болашақ әлеуметтік тәрбиеші үшін бұл пән ерекше орын алады. Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың негізгі технологияларын біле отырып, әлеуметтік мұғалім өз жұмысының қыр-сырын игере алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Девиантология
    Несиелер: 6

    Дисциплина "Девиантология" рассказывает об истории становления и теоретических основах девиантологии – социологии девианта и социальном контроле. Подробно рассмотрены основные формы девиантности – преступность, наркотики, алкоголизм, суицид, сексуальные отклонения и др., а также теория и основные направления социального контроля за девиантностью. Осваивает особенности работы с учащимися с девиантным поведением, встречающимися в школьном коллективе.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі" курсының негізгі міндеттері Білім беру мекемелерінде "Өзін-өзі тану" пәнін оқытудың ғылыми-теориялық негіз қалаушы қағидаттарының мазмұнын толық ашады. Білім алушыларды "өзін-өзі тану" бойынша сабақ жоспарын құруға, сондай-ақ өзіндік талдау және сабақты талдау түсініктерін беруге үйретуге мүмкіндік береді. Теориялық білім мен практикалық дағдыларды қолдана отырып, мектептер мен білім беру мекемелерінде сабақ беру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өзін - өзі тану - рухани - адамгершілік білім беру бағдарламасының психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    "Өзін - өзі тану - рухани - адамгершілік білім беру бағдарламасының психологиялық-педагогикалық негіздері"курсының мақсаты : -Болашақ мұғалімнің тұлғасындағы рухани-адамгершілік өзгерістерге, оның ішкі әлеуетін ашуға ықпал ету. - "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік тәрбие бағдарламасының әдіснамалық, ғылыми және әдістемелік негіздерінің мазмұнын ашу. - "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік тәрбие бағдарламасының негізгі идеяларына сәйкес тұтас педагогикалық процесті ұйымдастыруға білім алушылардың практикалық дайындығын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жастарды тәрбиелеу және әлеуметтендіру мәселелері
    Несиелер: 5

    "Педагогикалық шеберлік" пәнінің мақсаты білім алушылардың кәсіптік білім беру жүйесінің алдында тұрған алғашқы міндеттердің бірі жастардың табысты әлеуметтенуінде, азаматтық санасында, Отанға деген сүйіспеншілігінде, азаматтық жауапкершілігінде, ел тарихындағы мақтанышында, толеранттылықта, азаматтардың ар-намысы мен ұлттық қадір-қасиетін құрметтеуде, Қазақстан халықтарының рухани-адамгершілік құндылықтарында көрініс табатын еліміздің мемлекеттік ұлттық саясатын іске асыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    "Білім берудегі менеджмент "пәні білім алушыларды білім беру және тәрбие процесін педагогикалық басқарудың теориялық-әдіснамалық негіздерін игеруді қамтамасыз етеді. Ғылыми басқару мен педагогикалық процесті бағалау туралы теориялық білімді қалыптастырады, өйткені педагогикалық басқару педагогикадағы басқарушылық қызметтің ерекше түрі болып табылады. Педагогикалық үдерісті басқарудың заманауи әдістемесі. Педагогикалық менеджменттегі мақсаттарды анықтау. Педагогикалық үдерісті басқару дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Осы "Педагогикалық шеберлік" пәнін оқу барысында білім алушыларда Педагогикалық шеберлік негіздерінің философия, психология, сондай-ақ эстетика және этика, психологиялық және педагогикалық ғылым, тарих және басқа да ғылымдар мәселелерімен өзара байланысын кеңінен интеграциялау және түсіну жүреді. Осы "Педагогикалық шеберлік" курсының объектісі білім алушылардың Педагогика және психология саласындағы кәсіби білімдерін жетілдіру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
    Несиелер: 5

    "Отбасымен әлеуметтік - педагогикалық жұмыс" пәнін меңгерудің мақсаты білім алушыларда базалық білімді және отбасымен әлеуметтік-педагогикалық қызметті жүзеге асыруға кәсіби дайындықтың негізін қалыптастыру болып табылады. Қазіргі отбасының сипаттамасын тануға және зерттеуге үйретеді. Отбасы мүшелері арасындағы Әртүрлі отбасылардағы қарым-қатынас нысандарын зерттеуді және қарастыруды қамтамасыз етеді. Қазіргі отбасы өкілдерімен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Отбасындағы әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Студенттердің отбасымен әлеуметтік және білім беру қызметін жүзеге асыруға негізгі кәсіби даярлығын қалыптастыру. Қазіргі отбасының ерекшеліктері. Қазіргі отбасының сипаттамасы. Түрлі типтегі отбасылардағы қарым-қатынас модельдері. Қазіргі отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON5

    Өз жұмысында Қазақстан Республикасының нормативтік актілерін және Негіз қалаушы мемлекеттік құжаттарды басшылыққа ала білу.

  • Код ON2

    Халықаралық кәсіби қарым-қатынастың қалыптасқан арнайы терминологиясы шегінде қарым-қатынас жасау үшін шет тілдерін меңгеру.

  • Код ON8

    Әр түрлі нұсқадағы кәсіби міндеттерді шешу үшін ұжыммен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON4

    Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық бағыттар бойынша жаңа білім алу және осы білімді кәсіби деңгейде қолдану.

  • Код ON12

    Инновациялық қызмет саласындағы білімді, кәсіби жұмысты қайта құру дағдылары мен дағдыларын меңгеру

  • Код ON3

    Қазіргі заманғы техникамен жұмыс істеу дағдысының болуы. Кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды, бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану қабілеті.

  • Код ON6

    Қоғамның әлеуметтік өзгеру тенденцияларын түсіну.

  • Код ON1

    Әртүрлі мәдени қоғамда әртүрлі діндермен қарым-қатынас жасау үшін диалог құра білу.

  • Код ON7

    Кәсіби этиканың ерекшеліктерін білу және қызметте осы нормаларға сәйкес болу.

  • Код ON9

    Шығармашылық мәселелерді шешу үшін ұжымның әртүрлі мүшелерімен өзара әрекеттесе білу.

  • Код ON10

    Нормативтік және құқықтық құжаттарды білу негізінде ағымдағы құжаттаманы әзірлеу дағдылары мен дағдыларын меңгеру.

  • Код ON11

    Біліктілікті арттыру және өзін-өзі дамыту арқылы кәсіби шеберліктің өсуіне ұмтылу.

Top