7M03113 Психология в Қазақ-Орыс Халықаралық Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Іргелі және қолданбалы ғылымды, жоғары кәсіптік білім беру жүйесін және мемлекеттік басқару органдарын, мәдениеті жоғары білікті, ішкі және сыртқы еңбек нарықтарында табысты бәсекеге қабілетті, психология саласындағы заманауи білімді меңгерген мамандармен қамтамасыз ету
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ-Орыс Халықаралық Университеті
-
Оқу мерзімі 1,5 года
-
Кредиттер көлемі 90
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M066 Психология
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
-
Шет тілі (кәсіби)*
Несиелер: 2Білім берудің (бакалавриат) бұрынғы деңгейінде түсінген шет тілін меңгерудің бастапқы дәрежесін ілгерілетуді және кейіннен олардың коммуникация үшін, сондай-ақ кейіннен өз бетінше оқу үшін қажетті тілдік және вербалды құзыретін қалыптастыруды білдіреді. Бұл пән шет тілінде білім беру саласында жоғары білікті бейіндік білім алуға көмектеседі. Сонымен қатар, университет үшін жоғары білікті мамандар оқытушыларды дайындайды
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Менеджмент
Несиелер: 2Бұл курс басқару ісінің бөліктерінің тәртібі мен өзара байланысын зерттеуге, студенттерге басқарушылық мәселелерді игерудің және орындаудың негізгі дағдыларын үйретуге, өз өкілеттіктерін қайта бөлуге арналған. Бұл пән бойынша бағдарлама студенттерде "менеджмент" ғылымына арналған пайымдаулар жүйесін дамытуға, менеджмент негіздерін білуге, қазіргі экономика аясында нақты пайдалану үшін қажетті менеджменттің негізгі ережелерінің теориясын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы*
Несиелер: 2"Басқару психологиясы" курсы-негізгі міндеттер басқару психологиясы саласында жұмыс істеу үшін қажетті әртүрлі дағдыларды, білімді үйрену болып табылады. Әрі қарай, басқару саласындағы адам мен топтарды зерттеуді үйреніңіз. Сондай-ақ, магистранттарда ғылыми-практикалық жағдай, негізгі кезеңдер, қазіргі жағдайда, нақты салада, басқарушылық қызметте пайда болатын негізгі міндеттер мен жағдайлардың мәні туралы жіктелген түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Білім беру саласындағы психологиялық қызметтердің өзекті мәселелері*
Несиелер: 7Ғылымның осы бөлімінің негізгі міндеті-ертеңгі кәсіпқойларды игеру, психологтың педагогикадағы қызметі туралы академиялық Білім және нақты білімді құру, осы дағдыларды, дағдыларды жұмыста пайдалану. Психологтың педагогикалық іс-әрекеттегі жұмысын тұрақтандыратын заңдар мен нормативтік актілер зерттеледі; білім беру іс-әрекетіндегі психологиялық жұмыстың әдістемелік және теориялық дамуы, оның тарихы және біздің және шетелдік тәжірибедегі қазіргі жағдайы
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Қазақстандағы психологиялық ғылым*
Несиелер: 7Пәнді Зерттеудің мақсаты-Қазақстандағы психологияның дамуының теориялық және әдіснамалық міндеттерін білуді қалыптастыру, қазақстандық психологияның дамуының әдіснамалық негіздері, психологияның негізгі анықтамаларының негізі. Қазақстандағы психологияның қалыптасу тарихының теориялық және әдіснамалық міндеттері.Пән Қазақстандағы психологияның даму тарихының пәні мен нысандарын зерттейді; қазақстандық психологияның қалыптасуының әдіснамалық негіздері; Қазақстандағы психологиялық идеялардың даму шегі; Қазақстанда психологиялық идеялардың қалыптасу шептері;ежелгі түркілік психологиялық ойлар; Қазақ хандығы кезіндегі психологиялық ойлар; психологиялық зерттеулердің негізгі теориялық бағдарлары
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Этнопсихологиядағы эксперименталды және кроссмәдени зерттеулер*
Несиелер: 3Пән қазіргі заманғы психолог-мамандарды дамытуда маңызды болып табылады. Бұл курста этникалық психологиядағы эмпирикалық және кросс - мәдени зерттеулердің бірлескен қиындықтары мен міндеттері, әсіресе ұлттық мәселе мен ұлттық сананың міндеттері, жеке тұлғаның ұлттық өзін-өзі анықтауға ықпал ететін ерекшеліктері мен сипаттамалары байқалады; аталған міндеттерге шолу этникалық психологиядағы эмпирикалық және кросс-мәдени ілімдердің бүгінгі тұжырымдамалары негізінде беріледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ұйымдастыру психологиясы: қазіргі жағдайы және даму болашағы*
Несиелер: 7Курс құрылған жұмыс процесінде адамның субъективті және топтық әрекеттерінің әртүрлі конфигурациялары туралы білімді біріктіруге арналған. Магистранттар ұйымдастырушылық-психологиялық мәселелерді талдау үшін теориялық білім алу тәжірибесін дамытады; ұйымдастырушылық психология саласындағы тәуелсіз аналитикалық және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асырады. пәнді зерттеудің негізгі мәселелері: негізгі отандық және шетелдік тұжырымдамалармен танысу;ұйымдастырушылық өзара іс-қимыл дәрежелерінде зерттеудің проблемалық салалары туралы идеяларды белгілеу,ұйымдастырушылық-психологиялық жұмыстың нақты технологиялары мен әдістемелерімен танысу; ұйымдастырушылық психология саласындағы тәуелсіз аналитикалық және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асыру мүмкіндіктерін қалыптастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Тұлғааралық жанжал психологиясы*
Несиелер: 3Бұл пән магистранттарды тұлғааралық қақтығыс психологиясымен таныстыруға және тұлғааралық қақтығыстарды басқарудың қарапайым дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді. Магистранттар кәсіби қызметте білім мен дағдыларды пайдалану, кәсіби қызметтегі жанжалды жағдайларды талдау , клиенттердің тұлғааралық қарым-қатынасы жағдайында ақылға қонымды іс-қимыл ережелерін қолдану , өткір жанжал жағдайлары,өз бетінше шешім қабылдау қабілеті; бастама көтеру; ұжымға кіру және өз үлесін қосу; қиындықтар алдында табандылық таныту қабілетіне ие болады; жылдам өзгерістер жағдайында икемді болу мүмкіндігі; өзіңіз үшін және басқалар үшін жауап беріңіз; білімге дайын болу және ұмтылу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Психологияның теориялық және әдістемелік негіздері*
Несиелер: 3Бұл ғылымның бөлімі академиялық психологиялық ойлардың қалыптасуын зерттеумен бірге психологиялық саладағы пән туралы идеяны қалыптастыруға мүмкіндік береді, сонымен қатар әлеуметтік идеялардың әртүрлі ғылыми емес салаларында психологиялық білімді зерттейді, сонымен қатар психология оқиғасы әдіснамасының міндеттері қазіргі тенденциялар аясында қарастырылады.ғылымды дамыту. Бұл ғылыми әдіс - бұл психологиялық құбылыстарды зерттеуге арналған әдістер мен операциялардың жиынтығы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Кәсіптік бағдар және кәсіптік кеңес берудің психологиялық негіздері*
Несиелер: 6Курс магистранттарға кәсіптік бағдарлау жұмысының теориясын, жалпы принциптерін, кәсіптік бағдарлаудың негізгі технологияларын меңгеруге; кәсіптік кеңесшінің коммуникативтік мәдениеті мен этика негіздерін білуге; қазіргі негізгі мамандықтар бойынша профессиограммалар жаза білуге; кәсіптік бағдарлау жұмысының жоспарлау және жүйесі базаларын иеленуге; кәсіптік бағдарлау қызметі шеңберінде диагностикалық, түзету мәселелерін дербес белгілей және шеше білуге мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты-кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелері бойынша кеңес беру саласында мамандандырылған психологтар қызметінің индикативті базасын шоғырландыру
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Әлеуметтену және қарым-қатынас мәселелері бұзылған кездегі кеңес берудегі қазіргі заманғы психотехнологиялар*
Несиелер: 6Пәннің бұл курсы психологты даярлаудың қажетті буыны болып табылады, өйткені бұл психологиялық кеңес беру, психодиагностикамен қатар, біздің елімізде психологиялық практиканың ең көп таралған түрі болып табылады. Әлеуметтенуді бұзу және қарым - қатынас проблемалары бойынша кеңес берудегі заманауи психотехнология курсы университеттік білім берудің негізін құрайтын негізгі пәндердің бірі болып табылады. Курс магистранттардың психология саласындағы кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастырады, пәнді зерттеу барысында оларды прогрессивті практикалық психологияның дерексіз негіздерін, оны жүзеге асырудың конфигурациялары мен технологияларын білумен қаруландырады. Теріс әлеуметтік көріністердің алдын алу және психологиялық түзету
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Психологиялық зерттеудің әдіснама мен диагностикасы*
Несиелер: 7Пән магистранттарда қазіргі заманғы психологиялық зерттеулерде пайдаланылатын негізгі пайымдаулар мен әдістер туралы түсінік қалыптастырады; енгізілетін анықтамаларды және эксперименттік міндеттерді жасасу тәсілдерін пайдаланудың мазмұндық логикасын түсінуді қамтамасыз етеді; магистранттарды зерттеуді орындаудың барлық қадамдарында алған білімдері мен дағдыларын қолдануға дайындайды, сонымен қатар зерттеу тәсілдерін пайдаланатын өзге пәндердің материалдарын зерделеуге көмектеседі
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Код ON9
коммуникативті дағдыларды қолдану және әлеуметтік-психологиялық білімді шағын топ пен отбасылық қатынастар психологиясын, тұлғааралық қақтығыс пен әлеуметтік тәуелділікті тиімді зерттеу кезінде қолдану, жоғары әлеуметтік бейімделу мүмкіндігі
-
Код ON2
ғылыми және философиялық білім әдістерімен табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми тұрғыдан түсінуді және зерттеуді қамтамасыз ететін философия негіздерін білу арқылы қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындықты бағалау мүмкіндігі
-
Код ON12
өз іс-әрекетінің нәтижелерін бағалау, кәсіби өзін-өзі тәрбиелеу, оқытылатын салада әрі қарай білім алуды тәуелсіз жалғастыру үшін қажетті оқу дағдылары және ойлау қабілеті
-
Код ON3
жоғары білім педагогикасы мен педагогикалық практиканың соңғы жетістіктерін ескере отырып, оқу іс-әрекетін оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асыра білу, педагогикалық технологиялар мен коммуникация негіздерін білу
-
Код ON10
психологияның негізгі, фундаменталды, заманауи мәселелері саласындағы ғылыми зерттеулердің жобаларын (бағдарламалары мен әдіснамаларын) әзірлеу және жүзеге асыру, ақпарат пен идеяны, тұжырымдарды, проблемалар мен шешімдерді мамандарға да, маман емес адамдарға да, оның ішінде ағылшын тілінде де нақты және бір мәнді түрде жеткізу мүмкіндігі
-
Код ON7
жеке тұлғаны әлеуметтендіру, психосоматикалық медицина және психосементика саласындағы құбылыстарды терең кәсіби бағдарланған білім мен түсінікті көрсету
-
Код ON11
психологияның негізгі, фундаменталды, заманауи мәселелері саласындағы ғылыми зерттеулердің жобаларын (бағдарламалары мен әдіснамаларын) әзірлеу және жүзеге асыру, ақпарат пен идеяны, тұжырымдарды, проблемалар мен шешімдерді мамандарға да, маман емес адамдарға да, оның ішінде ағылшын тілінде де нақты және бір мәнді түрде жеткізу мүмкіндігі
-
Код ON4
дәстүрлі және заманауи ғылыми тұжырымдамаларды, басқару және мотивация саласындағы негізгі дағдыларды, ұйымдастырушылық психология саласындағы зерттеу бағыттары мен бағыттарын қолдана білу
-
Код ON1
тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін ағылшын тілінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу қабілеті, оқу-кәсіби тақырыптарға әртүрлі ғылыми-оқу мәтіндерін жасай білу
-
Код ON8
қоршаған орта психологиясының, жарнамалық психологияның, психосоматиканың кең салаларында (немесе пәнаралық) кәсіби мәселелерді шешуде түсіну
-
Код ON5
теориялық және әдіснамалық негіздер мен психология тарихы, психологиялық эксперимент және диагностика, статистикалық мәліметтер туралы білімдер мен түсініктерді қолдана алады
-
Код ON13
«психологиялық білім, психоконституция, психодиагностика, психологиялық-педагогикалық қызметтер саласындағы әлеуметтік, этикалық, философиялық және ғылыми ойларды ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпараттар жинау және интерпретациялау
-
Код ON6
қазіргі заманғы және инновациялық ғылыми-зерттеу технологияларын кәсіби және зерттеу мәселелерін шешу барысында, оның ішінде жеке тұлғаның, сананың, ақыл-ой мен мотивацияның дамуын зерттеуде қолдану