7M03112 Модульді білім беру бағдарламасы даярлау бағыты 7M03112-Психология (бейіндік бағыт, 1 жыл) в Қазақ-орыс халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Іргелі және қолданбалы ғылымды, жоғары кәсіптік білім беру жүйесін және мемлекеттік басқару органдарын, мәдениеті жоғары білікті, ішкі және сыртқы еңбек нарықтарында табысты бәсекеге қабілетті, психология саласындағы заманауи білімді меңгерген мамандармен қамтамасыз ету
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ-орыс халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M066 Психология
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Басқару психологиясы*
Бұл курс білім беру бағдарламасының объектісі ретінде "болашаққа көзқарас: қоғамдық сананы жаңғырту"мемлекеттік бағдарламасында айқындалған мақсаттарға қол жеткізу, Қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу бағытында білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыруға арналған. Курс әлеуметтік процестер мен тұлғааралық қатынастарды реттеу шараларын зерттейді. Кәсіби позицияны қалыптастыруға, қоғамның психологиялық, әлеуметтік, құқықтық аспектілері арқылы кәсіби қызмет субъектілерінің мінез-құлқын түсінуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Этнопсихологиядағы эксперименталды және кроссмәдени зерттеулер*
Пән қазіргі заманғы психолог-мамандарды дамытуда маңызды болып табылады. Бұл курста этникалық психологиядағы эмпирикалық және кросс - мәдени зерттеулердің бірлескен қиындықтары мен міндеттері, әсіресе ұлттық мәселе мен ұлттық сананың міндеттері, жеке тұлғаның ұлттық өзін-өзі анықтауға ықпал ететін ерекшеліктері мен сипаттамалары байқалады; аталған міндеттерге шолу этникалық психологиядағы эмпирикалық және кросс-мәдени ілімдердің бүгінгі тұжырымдамалары негізінде беріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Қазақстандағы психологиялық ғылым*
Пәнді Зерттеудің мақсаты-Қазақстандағы психологияның дамуының теориялық және әдіснамалық міндеттерін білуді қалыптастыру, қазақстандық психологияның дамуының әдіснамалық негіздері, психологияның негізгі анықтамаларының негізі. Қазақстандағы психологияның қалыптасу тарихының теориялық және әдіснамалық міндеттері.Пән Қазақстандағы психологияның даму тарихының пәні мен нысандарын зерттейді; қазақстандық психологияның қалыптасуының әдіснамалық негіздері; Қазақстандағы психологиялық идеялардың даму шегі; Қазақстанда психологиялық идеялардың қалыптасу шептері;ежелгі түркілік психологиялық ойлар; Қазақ хандығы кезіндегі психологиялық ойлар; психологиялық зерттеулердің негізгі теориялық бағдарлары
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық зерттеудің әдіснама мен диагностикасы*
Пән магистранттарда қазіргі заманғы психологиялық зерттеулерде пайдаланылатын негізгі пайымдаулар мен әдістер туралы түсінік қалыптастырады; енгізілетін анықтамаларды және эксперименттік міндеттерді жасасу тәсілдерін пайдаланудың мазмұндық логикасын түсінуді қамтамасыз етеді; магистранттарды зерттеуді орындаудың барлық қадамдарында алған білімдері мен дағдыларын қолдануға дайындайды, сонымен қатар зерттеу тәсілдерін пайдаланатын өзге пәндердің материалдарын зерделеуге көмектеседі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)*
"Шет тілі" (ағылшын) пәні жалпы білім беретін базалық пән ретінде Қаржы және экономика салаларының кәсіби қызметінде тілдік негізді қолдануға арналған грамматика, лексика курсын қамтиды. Курс білім алушыларда кәсіби сипаттағы әдебиеттерді оқу және аудару дағдыларын бекітеді, сондай-ақ шетелдік серіктестермен, инвесторлармен, агенттермен келіссөздер жүргізу кезінде шет тілінде іскерлік қарым-қатынас дағдыларын дағдыландырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Білім беру саласындағы психологиялық қызметтердің өзекті мәселелері*
Ғылымның осы бөлімінің негізгі міндеті-ертеңгі кәсіпқойларды игеру, психологтың педагогикадағы қызметі туралы академиялық Білім және нақты білімді құру, осы дағдыларды, дағдыларды жұмыста пайдалану. Психологтың педагогикалық іс-әрекеттегі жұмысын тұрақтандыратын заңдар мен нормативтік актілер зерттеледі; білім беру іс-әрекетіндегі психологиялық жұмыстың әдістемелік және теориялық дамуы, оның тарихы және біздің және шетелдік тәжірибедегі қазіргі жағдайы
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұйымдастыру психологиясы: қазіргі жағдайы және даму болашағы*
Курс құрылған жұмыс процесінде адамның субъективті және топтық әрекеттерінің әртүрлі конфигурациялары туралы білімді біріктіруге арналған. Магистранттар ұйымдастырушылық-психологиялық мәселелерді талдау үшін теориялық білім алу тәжірибесін дамытады; ұйымдастырушылық психология саласындағы тәуелсіз аналитикалық және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асырады. пәнді зерттеудің негізгі мәселелері: негізгі отандық және шетелдік тұжырымдамалармен танысу;ұйымдастырушылық өзара іс-қимыл дәрежелерінде зерттеудің проблемалық салалары туралы идеяларды белгілеу,ұйымдастырушылық-психологиялық жұмыстың нақты технологиялары мен әдістемелерімен танысу; ұйымдастырушылық психология саласындағы тәуелсіз аналитикалық және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асыру мүмкіндіктерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент
Курс студенттерге жоғары білімі бар болашақ маманның мәдени базасын құрайтын басқарушылық білімнің маңыздылығын ескере отырып, заманауи менеджменттің негізгі мәселелерімен танысуға мүмкіндік береді. Бұл курс нақты басқару пәндері үшін қажетті білім базасын қалыптастырады және басқару негіздерімен танысу үшін философиялық және ғылыми негізделген тәсілдерді қамтитын тақырыптарды қамтиды. Курс білім алушыларға жоғары буынның заманауи менеджеріне тән практикалық дағдыларды игеруге, сондай-ақ менеджердің кәсіби ойлауын қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Психологияның теориялық және әдістемелік негіздері*
Бұл ғылымның бөлімі академиялық психологиялық ойлардың қалыптасуын зерттеумен бірге психологиялық саладағы пән туралы идеяны қалыптастыруға мүмкіндік береді, сонымен қатар әлеуметтік идеялардың әртүрлі ғылыми емес салаларында психологиялық білімді зерттейді, сонымен қатар психология оқиғасы әдіснамасының міндеттері қазіргі тенденциялар аясында қарастырылады.ғылымды дамыту. Бұл ғылыми әдіс - бұл психологиялық құбылыстарды зерттеуге арналған әдістер мен операциялардың жиынтығы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
Оқыту нәтижелері
- қазіргі заманғы және инновациялық ғылыми-зерттеу технологияларын кәсіби және зерттеу мәселелерін шешу барысында, оның ішінде жеке тұлғаның, сананың, ақыл-ой мен мотивацияның дамуын зерттеуде қолдану
- жоғары білім педагогикасы мен педагогикалық практиканың соңғы жетістіктерін ескере отырып, оқу іс-әрекетін оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асыра білу, педагогикалық технологиялар мен коммуникация негіздерін білу
- психологияның негізгі, фундаменталды, заманауи мәселелері саласындағы ғылыми зерттеулердің жобаларын (бағдарламалары мен әдіснамаларын) әзірлеу және жүзеге асыру, ақпарат пен идеяны, тұжырымдарды, проблемалар мен шешімдерді мамандарға да, маман емес адамдарға да, оның ішінде ағылшын тілінде де нақты және бір мәнді түрде жеткізу мүмкіндігі
- тұлға аралық және кәсіби қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін ағылшын тілінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасай білу, кәсіби тақырыптар бойынша ғылыми және білім беру мәтіндерін құра білу.
- психологияның негізгі, фундаменталды, заманауи мәселелері саласындағы ғылыми зерттеулердің жобаларын (бағдарламалары мен әдіснамаларын) әзірлеу және жүзеге асыру, ақпарат пен идеяны, тұжырымдарды, проблемалар мен шешімдерді мамандарға да, маман емес адамдарға да, оның ішінде ағылшын тілінде де нақты және бір мәнді түрде жеткізу мүмкіндігі
- дәстүрлі және заманауи ғылыми тұжырымдамаларды, басқару және мотивация саласындағы негізгі дағдыларды, ұйымдастырушылық психология саласындағы зерттеу бағыттары мен бағыттарын қолдана білу
- жеке тұлғаны әлеуметтендіру, психосоматикалық медицина және психосементика саласындағы құбылыстарды терең кәсіби бағдарланған білім мен түсінікті көрсету
- экологиялық психологияның, жарнама психологиясының, психосоматиканың кең (немесе пәнаралық) салаларында кәсіби мәселелерді шешу кезінде түсіну
- теориялық және әдіснамалық негіздер мен психология тарихы, психологиялық эксперимент және диагностика, статистикалық мәліметтер туралы білімдер мен түсініктерді қолдана алады
- психологияның негізгі, фундаменталды, заманауи мәселелері саласындағы ғылыми зерттеулердің жобаларын (бағдарламалары мен әдіснамаларын) әзірлеу және жүзеге асыру, ақпарат пен идеяны, тұжырымдарды, проблемалар мен шешімдерді мамандарға да, маман емес адамдарға да, оның ішінде ағылшын тілінде де нақты және бір мәнді түрде жеткізу мүмкіндігі
- ғылыми және философиялық білім әдістерімен табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми тұрғыдан түсінуді және зерттеуді қамтамасыз ететін философия негіздерін білу арқылы қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындықты бағалау мүмкіндігі
- өз іс-әрекетінің нәтижелерін бағалау, кәсіби өзін-өзі тәрбиелеу, оқытылатын салада әрі қарай білім алуды тәуелсіз жалғастыру үшін қажетті оқу дағдылары және ойлау қабілеті
- «психологиялық білім, психоконституция, психодиагностика, психологиялық-педагогикалық қызметтер саласындағы әлеуметтік, этикалық, философиялық және ғылыми ойларды ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпараттар жинау және интерпретациялау