Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02302 Филология (орыс) в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Профессионалды және ғылыми қарым-қатынаста, сонымен бірге әрі қарай жетілдіруге өзінің бастапқы шет тілінен тілдік коммуникативті компетенциясын тереңдету. Шет тілін меңгерген маманның ғылымға, ғылыми-педагогикалық жұмыста өзектілігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Курс педагогикалық технология және технологиялық тәсіл негізінде педагогикалық процесті құрастыру дағдылары туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған; түрлі білім беру технологияларының негізгі сипаттамалары мен негізгі сипаттамалары және оқу технологияларын жобалаудың негізгі кезеңдері туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Контрастивті лингвистика
    Несиелер: 5

    Білім алушыларда тіл туралы ғылымның теориялық және практикалық негіздерін меңгеру арқылы кәсіптік қызметін одан әрі жүзеге асыруға мүмкіндік беретін жалпы мәдени, кәсіби және арнайы құзыреттерді қалыптастыру және дамыту; білім алушыларды әртүрлі тілдерді салыстырудың принциптері мен әдістерімен, оның ішінде орыс тілін оқытылатын тілдермен (ағылшын, қазақ) салыстыру мысалында таныстыру; тіл білімінің қазіргі заманғы бағыты ретінде контрастивті лингвистика туралы түсінікті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Юрислингвистика
    Несиелер: 5

    Теориялық-практикалық және ағартушылық бағыты бар курстың мақсаты-тыңдаушыларға кәсіби және күнделікті құқықтық мәдениетті қалыптастырудағы тілдің рөлі туралы ақпарат беру. Курстың теориялық міндеттеріне қазіргі юрислингвистикалық дискурстың негізгі ұғымдары туралы Әлеуметтік талап етілетін білім кешенін игеру кіреді. Пәннің практикалық міндеттері конфликтогендік мәтіннің ерекшеліктерін қарастырумен және оны көп өлшемді талдау дағдыларын дамытумен байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиет саласындағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән оқыту мақсаты: жоғары оқу орындарында әдебиетті оқытуда заманауи педагогикалық технологияларды қолдану бойынша кәсіби дағдыларды қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Әдебиетті зерттеудегі инновациялық технологиялардың рөлі. Оқыту технологиясының анықтамасы. Инновациялық білім беру технологияларының классификациясы. Көркем әдебиетті зерттеуде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану. Дайын электрондық ресурстарды пайдалану: міндетті медициналық сақтандыру, презентациялар, хронолиндер, электронды оқулықтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Интегративті салыстырмалы лингвистика
    Несиелер: 5

    "Интегративті салыстырмалы лингвистика" курсы Жалпы тіл білімінің бағыты, оның терминологиялық аппараты мен зерттеу әдістері ретінде салыстырмалы лингвистика туралы білімнің негізін қалауға, магистранттарда салыстырмалы лингвистика, оның бағыттары мен контрастивті лингвистикадан, салыстырмалы-тарихи және типологиялық тіл білімінен айырмашылығы туралы білімді қалыптастыруға; салыстырмалы лингвистика әдістерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға; салыстырмалы талдау саласында дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс тілін оқытудың инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - магистранттарды инновациялық технологиялар эволюциясының заманауи кезеңімен және оларды білім беру процесінде қолдану мүмкіндіктерімен, ақпараттық технологияларды қолдана отырып, филологиялық мәселелерді шешудің әдістері мен құралдарымен, шығармашылық ойлауды дамытудағы инновациялық технологиялардың рөлімен таныстыру; алған білімдерін тілдік материалмен және мәтінмен практикалық жұмыс процесінде қолдануға үйрету; Интернеттің білім беру желілерінде жұмыс жағдайында жаһандық ойлауды қалыптастыруға ықпал ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    «Ғылым тарихы және философиясы» курсы ғылымдардың тарихи эволюциясы мен олар құратын философиялық перспективаларды зерттейді. Қазіргі ғылымның көздері, оның әлеуметтік және институционалдық мәнмәтіндері сипатталған. Ойлау тәжірибелерімен, теорияларды растау мен теріске шығарумен, сандық және сапалық зерттеу әдістерінің пайда болуымен және қолданылуымен байланысты философиялық мәселелер қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс тіл білімінің/орыс әдебиеттанудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән оқыту мақсаты: білімалушыларды орыс тілбілімі мен әдебиеттанудың өзекті мәселелерімен таныстыру. Қысқаша мазмұны: Салыстырмалы-тарихитілбілімі, классикалық филология және классикалықорысәдебиеті, қолданбалы, эксперименттік, компьютерлік лингвистика жәнеқазіргіорысәдебиетімәселелері. Курс білімалушыларға коммуникативтік лингвистиканың өзекті мәселелері, славян мәдениеті мен әдебиетін зерттеу туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Қазіргі жағдайдағы психикалық құбылыстар жүйесі, мінез-құлықтың психологиялық өзгерістері және адамның саналы іс-әрекеті туралы ғылыми негізделген түсініктерді қалыптастыру. Психологиялық ғылымның теориялық-тәжірибелік мәселелері, басқару психологиясының категориялық жүйесі қарастырылады, басқару тәжірибесінің психологиялық талдауының тарихы бекітіледі, басқару қызметін талдаудың түсініктеме принциптері, психологиялық жаттығулар мен мектептердің құрылымы және басқару қызметінің теориясы мен тәжірибесіне қосымшадағы психологиялық ғылымның басқа да мәселелері ашылады. Курс психологиядағы заманауи теориялар мен тәсілдер туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін, жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерінің жалпы проблематикасындағы, мәселелеріндегі педагогикалық құзыреттілігін, оқытуды, тәрбиелеуді талдау, жоспарлау және ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологияларын, ЖОО-ның білім беру процесінде оқытушы мен студенттің субъектілік-субъектілік өзара іс-қимылының коммуникативтік технологияларын меңгеруін қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Модернизмнің философиялық дискурсы
    Несиелер: 5

    "Модернизмнің философиялық дискурсы" курсының мақсаты- ғылыми-өнеркәсіптік революция мен капиталдандыру нәтижесінде пайда болған дүниетанымдық мәселелерді құрайтын заманауи көзқарасты бейнелейтін модернистік философиялық дискурсты зерттеу. Курстың міндеттері модернистік ойлау тәсілінің ерекшеліктерін және модернизм дискурсының ерекшеліктерін, адамның дүниетанымының ерекшеліктерін, модернистік тенденцияларды, тұжырымдамалар мен қағидаларды осы бағыттағы теоретиктердің мәтіндерін қарастыру арқылы анықтауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл және мәдениетаралық қарым-қатынас
    Несиелер: 5

    Пән оқыту мақсаты:тіл және мәдениаралық қарым-қатынас туралы білім жүйесін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Тіл мен мәдениеттің арақатынасының жалпы мәселелері, әр түрлі халықтардың ұлттық сөйлеу және коммуникативті мінез-құлқының ерекшеліктері, әртүрлі менталитеттердің өзара әрекеттесу ерекшеліктері. Бірнеше ұлттық дәстүрлерден тілдік және мәдени өзара әрекеттесуді бейнелеу үшін нақты материалды зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • XIX ғасырдағы Ресейдің көркем әдебиеті мен мәдениеті (2-жартысы)
    Несиелер: 5

    XIX ғасырдағы Ресейдегі әдеби және мәдени жағдайдың ерекшелігі. (II жарты). XIX ғасырдағы классикалық орыс әдебиеті. - орыс әдебиетінің «алтын дәуірі». Реализмді дамытудың негізгі принциптері. XIX ғасырдың екінші жартысындағы проза ерекшеліктері мен поэзия ерекшеліктері. Драма А.Н. Островский және А.П. Чехов. Поэзия Н.А. Некрасов, Ф.И. Тющева, А.А. Фета. Проза I.S. Тургенев, М.Ф. Достоевский, Л. Н. Толстой, А.П. Чехов. Негізгі жұмыстар, тақырыптар, идеялар, жанрлар, кейіпкерлер. Орыс классикалық әдебиетінің көркемдік құндылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік лингвистика
    Несиелер: 5

    "Социолингвистика" курсы магистранттарды социолингвистиканың пәні мен объектісімен ғылым ретінде, қазіргі социолингвистиканың теориялық және практикалық негіздерімен, оның негізгі проблемалары мен оларды шешу тәсілдерімен таныстыруды, тілдің дамуын анықтайтын және оның әлеуметтік табиғатын анықтайтын әлеуметтік факторлардың сипатын ашуды, тілдің онымен сөйлейтін ұжымның мәдениетімен ажырамас байланысын және тілдің әлеуметтік-мәдени факторлармен жұмыс істеуінің детерминизмін көрсетуді көздейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    "Қазіргі орыс әдебиеті" курсы магистранттарға қазіргі әдеби процесс, әдебиеттің дамуының негізгі тенденциялары, Қазіргі дәуірдің әртүрлі ағымдарының маңызды өкілдері, осы кезеңдегі әдебиеттің өзіндік ерекшелігін анықтайтын негізгі жанрлық және көркемдік стратегиялар, соңғы жылдардағы әдеби сын туралы түсінік береді. Сондай-ақ, бұл курс логикалық, бірыңғай және үздіксіз процесс ретінде әдеби даму идеясын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл және мәдениет
    Несиелер: 5

    "Тіл және мәдениет" курсы Лингвистика және мәдениеттану жетістіктерін ұштастыра отырып, қазіргі ғылымның өзекті және қарқынды дамып келе жатқан бағыты болып табылады. Курстың материалын қалыптастыру кезінде лингвомәдениеттану саласындағы қазіргі кездегі негізгі білім де, лингвистикалық деректер де ескеріледі (паремиялар, фразеологизмдер, метафоралар, символдар, стереотиптер мен стандарттар), сөйлеу этикетінің өзекті мәселелері, сөйлеу мінез-құлқының гендерлік аспектісі, мәдениет пен тіл экологиясы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ресей мен Қазақстан әдебиеті: айқас көзқарас
    Несиелер: 5

    Курс өзінің мазмұны бойынша орыс-қазақ әдеби рецепциясын зерделеуге, әдебиеттанулық талдаудың заманауи әдістемелерінің кең спектрін игеруге, білім алушылардың филологиялық мәдениетін кеңейтуге бағытталған және Ресей мен Қазақстанның қазіргі заманғы прозасының жанрлық ерекшеліктері, классикалық эпикалық баяндау дәстүрлері және оларды қазіргі әдебиетте іске асыру, ауыл прозасының көркемдік эволюциясының жаңа кезеңі, қазіргі прозадағы соғыс мәселесі, әйелдер прозасы көркем феномен ретінде тақырыптарды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс шетел әдебиетінің көркем дискурсы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - орыс шетел әдебиетінің қалыптасу, даму тарихы мен ерекшелігін, оның ортақтығын және метрополияда құрылған орыс әдебиетімен тығыз байланысын көрсету. Курстың міндеттері -орыс шетел әдебиетінің негізгі бағыттары мен тенденцияларымен және орыс эмиграциясы әдебиетінің жоғарғы жетістіктерін білдіретін шығармалар шеңберімен танысу, шетел әдебиетінің қоғамдағы тарихпен, мәдениетпен, әлеуметтік қозғалыстармен байланысы туралы түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психолингвистика
    Несиелер: 5

    "Психолингвистика" пәні мыналарға бағытталған отандық және шетелдік әдіскерлердің іргелі идеялары мен тұжырымдамаларымен танысу арқылы магистранттың психолингвистика саласындағы базалық кәсіби құзыреттілігін кеңейту; психолингвистика саласындағы зерттеу объектісі мен нысанасы туралы кәсіби білімді қалыптастыру; психолингвистикалық зерттеулер жүргізу технологияларын игеру, сондай-ақ адамның сөйлеу мінез-құлқын талдау кезінде лингвистикалық деректерді пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Когнитивтік лингвистика
    Несиелер: 5

    "Когнитивтік лингвистика" курсы лингвистиканы зерттеу бойынша пәндер циклінің буыны болып табылады, онда Когнитивтік лингвистиканың қалыптасу кезеңдері мен міндеттері қарастырылады. Курс тұжырымдама ұғымдарын, мағынасын, сондай-ақ тұжырымдаманың құрылымы мен оны сипаттау әдістемесін түсінуге бағытталған. "Когнитивті лингвистика" курсын зерттеудің негізгі мақсаты - магистранттардың лингвистикалық ой-өрісін кеңейту және әлемнің тілдік бейнесінің негізі ретінде тұжырымдамаларды зерттеуге дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дискурстың зерттеу технологиялары
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқытудың мақсаты тілдік қарым-қатынас прагматикасы, социолингвистика және коммуникация теориясының кең контекстінде қарастырылатын дискурстың жалпы теориясының негізгі мәселелерімен танысу болып табылады. Курстың міндеттері белгілі бір социопрагматикалық контексте орындалатын күрделі мақсатты сөйлеу әрекеті ретінде түсінілетін дискурстың типтік құрылымын анықтауды; дискурстың Конституциялық белгілері туралы білімді жаңарту және тереңдету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Салыстырмалы мәдени тіл білімі
    Несиелер: 5

    "Салыстырмалы лингвомәдениеттану" курсы магистранттарда мәдениеттің негізгі бөлігі ретінде тіл туралы антропоцентрлік бағдарланған білімді қалыптастыруға, әлеуметтік-мәдени ақпаратты беру және әлемнің ұлттық суреттерін қалыптастыру тәсілі ретінде, көркем шығарма мен әдеби процеске әртүрлі ғылыми тәсілдерді игеруге, магистр-филологтың ғылыми, педагогикалық және сыни қызметі үшін оның көркемдік тұтастығына талдау жасау принциптерін игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әдебиет интертекстуалдығы
    Несиелер: 5

    "Әдебиеттің интертекстуалдылығы" пәнін игерудің мақсаты Қазіргі әдебиеттанудың негізгі бағыттары мен үрдістері туралы теориялық және практикалық білімді игеру; ХХ ғасырдың екінші жартысындағы отандық және шетелдік зерттеушілердің теориялық зерттеулері контекстіндегі қазіргі әдеби процесті терең зерттеу, қазіргі әдеби процестегі интертекстуалдылықтың функцияларын, сондай-ақ аллюзия мен еске алу және интертекстуалдылықтың басқа әдістерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әдеби сын
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-ХІХ-ХХ ғасырдағы орыс сыны туралы орыс және әлем әдебиеті тарихының ғылыми, көркем және ғылыми-педагогикалық құрамдас бөлігі ретінде тұтас түсінік беру. Курс орыс классикалық әдебиетінің шығармаларына, ХІХ-ХХ ғасырдағы әдеби сынның теориясы мен тарихына әртүрлі көзқарастарды салыстыру арқылы орыс әдебиетіндегі идеологиялық күресті көрсететін ХІХ-ХХ ғасырдағы орыс сыни ойының дәйекті қалыптасуын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Постмодернизм әдебиеті
    Несиелер: 5

    "Постмодернизм әдебиеті" пәнін игерудің мақсаты: Постмодернизм негіздерін құрайтын негізгі теориялық ұғымдарды игеру; постмодернизмнің негізгі бағыттары туралы білімді тереңдету, осы дәуірдегі ірі жазушылардың шығармашылық өмірбаяндарымен танысу ; постмодернизмнің әдеби-көркемдік жүйесін құрудың негізгі принциптерін игеру; постмодернизмнің әртүрлі мәтіндерін тиісті ағымдар мен қазіргі заманғы сын мен әдебиеттану контекстінде талқылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көркем мәтіннің герменевтикасы
    Несиелер: 5

    Мәтіннің герменевтикасы саласында негізгі білімді алу, герменевтика тарихының негізгі кезеңдерімен, герменевтика терминологиялық аппаратымен танысу. Сонымен қатар, курстың міндеті - магистранттың мәтін туралы кітап және лингвостилистік зерттеу объектісі ретінде түсінігін дамыту; мәтіннің мәнін түсінуге көмектесу; мәтіндер типологиясымен және олардың компоненттерімен таныстыру, мәтіндер мен олардың компоненттерін талдау, дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көркем мәтіннің семиотикасы
    Несиелер: 5

    Курс гуманитарлық ғылымдардың ерекшеліктері туралы бұрыннан бар теориялық идеяларға негізделген. Пәннің мақсаты-көркем мәтіннің семиотикасының мәні, оның тұжырымдамалық-категориялық аппараты, принциптері мен негізгі проблемалары, даму заңдылықтары, сонымен қатар көркем мәтіннің семиотика әдістерін қолданудың пәнаралық сипаты және әдіснамалық ерекшелігі туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Курс семиотикалық тәсілді ескере отырып, мәтіндерді талдау дағдыларын қалыптастыруды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс әдебиеті мәдениет контексінде
    Несиелер: 5

    "Орыс әдебиеті мәдени контексте" курсы магистранттар арасында мәдениеттің мәні, оның өмірдегі және кәсіби саладағы рөлі туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған әлеуметтік-гуманитарлық пәндер цикліне жатады. Логикалық және мазмұнды-әдістемелік курс гуманитарлық цикл пәндерін оқытумен, олардың магистранттардың гуманистік дүниетанымын қалыптастыруға, олардың мәдениеттану, тарих, әдебиет тарихы, философия саласындағы жалпы мәдени, теориялық және кәсіби дайындығын кеңейтуге практикалық бағдарымен байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс әдебиетіндегі постмодернизм
    Несиелер: 5

    Курс ХХ-ХХІ ғасырлардағы орыс прозасының даму ерекшеліктері, филологтың әдеби дайындық жүйесіндегі курстың маңыздылығы туралы түсінік береді, қажетті теориялық негізді, интертекстуалды талдау дағдыларын, қазіргі проза шығармаларының жанрлық-стильдік өзгерістерін талдауды қалыптастырады, қазіргі прозадағы интеграция процестері , классикалық және классикалық емес көркемдік жүйелердің өзара әрекеттесуі, қазіргі проза шығармаларын талдаудың әртүрлі әдістерін таңдау принциптері туралы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс тілі шет тілі ретінде
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - жоғары білім берудің филологиялық емес мамандықтарының шетелдік білім алушылары әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік, кәсіби және күнделікті қарым-қатынас салаларындағы мәдениаралық, тұлғааралық және кәсіби өзара іс-қимыл құралы ретінде орыс тілін меңгеруін қамтамасыз ету, тілді Құзыретті меңгеру деңгейі шегінде қарым-қатынас тақырыптарының шектеусіз шеңберінде, білім алушыларда тілдік (фонетикалық, лексикалық, грамматикалық, стилистикалық) дағдылар кешенін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тіліндегі белсенді процестер
    Несиелер: 5

    Мақсаты-тұрақты және тұрақты объект ретінде тіл туралы түсінік қалыптастыру; тілдік даму заңдылықтарының себептерін анықтау негізінде осы дамудың мәнін түсінуге көмектесу. Пәннің міндеттері: 1) тілдің даму заңдылықтарын және оның нормаларын көрсету; 2) тілдің даму маңызын анықтау; 3) әдеби тілдің нормалары туралы ғылыми түсінік қалыптастыруға ықпал ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Поэтикалық мәтінді құрылымдық-семантикалық талдау
    Несиелер: 5

    "Поэтикалық мәтінді құрылымдық-семантикалық талдау" пәнін зерттеудің мақсаты: көркем мәтіннің тілін тұтас эстетикалық жүйе ретінде талдау принциптерін игеру, мәтіннің қазіргі лингвистикасының принциптері мен әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пәннің міндеттері: білім алушыларды мәтіннің лингвистикалық талдауы, негізгі теориялық ұстанымдары мен ұғымдары және құралдарымен таныстыру; әртүрлі ғылыми парадигмаларда мәтінді зерттеу тәжірибесімен таныстыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аударманың теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    "Аударма теориясы мен практикасы" пәні магистранттарды аударма процесінің екі тілді қарым-қатынас актісі ретіндегі ерекшелігімен, мәтіннің аудармалығы мен жеткіліктілігі проблемасымен, аударма бірліктерімен, аударма түрлері мен формаларының жіктелуімен, аударманың лексикалық, грамматикалық, стилистикалық аспектілерімен таныстыруға және сол арқылы студенттерге тиімді мәдениаралық қарым-қатынас мақсаттары үшін қажетті аударма құзыреттіліктерін қалыптастыру үшін теориялық негіз жасауға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тілдік пәндерді оқытудағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты-тілдік пәндерді оқытудың заманауи әдістемесінде инновациялық технологияларды іске асырудың негізгі ерекшеліктерімен танысу. Пәнді оқытудың міндеттері: магистранттардың әдістемелік ой-өрісін кеңейту; сабақ өткізудің инновациялық технологияларын меңгеру; тілдік пәндерді оқыту әдістемесінде инновациялық қызметтің әртүрлі аспектілерін іске асыру үшін қажетті ғылыми-зерттеу қызметінің тәсілдерін меңгеру; инновациялық технологияларды меңгеру процесінде әдістемелік ойлауды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON8

    Тілдің бір ғана «өзара» оқыту жүйесінде зерттеушінің назарынан тыс қалып қалатын тілдің жекелеген ерекшеліктерін анықтау

  • Код ON6

    Орыс тілін және оның типологиялық корреляциясын басқа тілдермен байланыстыруды анықтау

  • Код ON9

    Қажетсіз кедергіні болжауға және жеңуге мүмкіндік беретін уақытта, қолданбалы лингвистиканың әртүрлі типтерімен, ең алдымен, ана тілін үйренуімен, сондай-ақ сенімді лингвистикалық негізді қамтамасыз ететін аударма теориясының байланысын көру

  • Код ON11

    Лингвистикалық ғылымның жаңа тәсілдері мен бағыттарын ескере отырып, мәтінді талдау

  • Код ON12

    Заманауи лингвистика жетістіктері тұрғысынан тілдік фактілерді салыстыру

  • Код ON5

    Зерттеудің қажетті әдістерін таңдап, қолданыстағы түрлерін өзгерту және нақты зерттеу тапсырмаларына негізделген жаңа әдістерді әзірлеу

  • Код ON7

    Әр түрлі тілдердегі тілдік құралдарды пайдаланудағы сәйкестіктері мен айырмашылықтарын анықтау

  • Код ON4

    Ғылыми-зерттеу жұмыстарының барысында туындайтын,терең кәсіби білімді талап ететін мәселелерді шешу

  • Код ON1

    Жаңа теориялар мен тұжырымдамаларды филологиялық ғылымның даму заңдылықтары мен тенденцияларын растау ретінде интерпретациялау, тарих пен философия ғылымы, ғылыми-жаратылыстану әдіснамасы, және әлеуметтік-гуманитарлық, және техникалық білім негізінде шындығын түсіндіру

  • Код ON10

    Әмбебаптықты айқындау үшін типология материалдарын анықтау

  • Код ON2

    Әлеуметтік және кәсіби маңызды тәжірибені талдау және сыни тұрғыдан түсіндіру, мәдениетаралық ортада ауызша және жазбаша түрде, соның ішінде шет тілінде тиімді қарым-қатынас жасау, ұжымда жұмыс жасау және шағын топтардың жұмысын ұйымдастыру, өздерінің физикалық, рухани және адамгершілік қасиеттерін дамыту

  • Код ON3

    Кредиттік технология бойынша оқу және педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін жоғары сападағы педагогика мен психологияның білімдерін қолдану

Top