Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B10110 Педиатрия в Санжар Жафарұлы Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Денсаулық сақтау жүйесінде жаңа білім алуға және қалыптастыруға, қазіргі заманғы технологияларды пайдалана отырып, стоматология саласындағы кәсіби проблемаларды тұжырымдауға және шешуге қабілетті кәсіби біліктілігі жоғары, бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 5 года
-
Кредиттер көлемі 300
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B088 Педиатрия
-
ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
-
Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Цитология
Медициналық физика
Медициналық химия
Шет тілі
Қазақстанның қазіргі тарихы
Дене шынықтыру
Академиялық жазу негіздері
Модуль-Мамандыққа кіріспе (алғашқы дәрігерге дейінгі көмек негіздері, Академиялық адалдық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
Медициналық паразитология негіздері
Ақпараттық - коммуникациялық технологиялар
Қазақ / орыс тілі
Молекулярлық биология
Анатомия негіздері-1
Адам эмбриологиясы және гистология
-
2 Оқу жылы
Модуль-клиникаға дейінгі зерттеулер мен қозғалыс негіздері.1-бөлім – клиникаға дейінгі зерттеулердің негіздері (Медициналық биохимия негіздері, медициналық микробиология, қалыпты физиология)
Әлеуметтану, саясаттану
Жүйесі негіздері модулі - (қалыпты) (Анатомия, Гистология, Физиология)
Модуль-клиникаға дейінгі зерттеулер мен қозғалыс негіздері.2-бөлім – Қимыл-қозғалыстар (қалыпты) (Анатомия, гистология, физиология, биохимия, Медициналық генетика)
Биостатистика, биоэтика
Эпидемиология, дәлелді медицина
Адамның ұрпақ жалғастыру денсаулығы - (қалыпты) (Анатомия, гистология, физиология, биохимия, медициналық генетика)
Модуль-тыныс алу және қан айналымы.2-бөлімі - Қан айналымы (қалыпты) (Анатомия, гистология, физиология, биохимия, медициналық экология)
Ғылыми жобалар
Мәдениеттану, психология
Модуль-қоректік заттардың ассимиляциясы және гомеостаз.2-бөлімі – Гомеостаз және экскреция (қалыпты) (Анатомия, гистология, физиология, биохимия, медициналық экология)
Модуль-қоректік заттардың ассимиляциясы және гомеостаз.1-бөлім – Қоректік заттарды сіңіру және гомеостаз (қалыпты) (Анатомия, гистология, физиология, биохимия, медициналық экология)
Модуль-тыныс алу және қан айналымы.1-бөлім - Тыныс алу (қалыпты) (Анатомия, гистология, физиология, биохимия, медициналық экология)
-
3 Оқу жылы
Модуль-неврология негіздері.1 бөлім – Жүйке-жүйесін және эндокринді реттеу (патология) (Патологиялық физиология, патологиялық анатомия, радиология, Фармакология негіздері, Ішкі аурулар пропедевтикасы, балалар аурулар пропедевтикасы)
Модуль-клиникалық зерттеулердің негіздері, қозғалыс және репродуктивті денсаулық.3 бөлім-адамның репродуктивті денсаулығы (патология) (Патолог.физиология, Патолог.анатомия,фармакология нег.,Радиология,ішкі аурулар пропедев-сы,балалар аурулары пропедев-сы)
Модуль-тыныс алу және қан айналымы.2 бөлім - Тыныс алу (патология) (Патологиялық физиология, патологиялық анатомия, радиология, Фармакология негіздері, Ішкі аурулар пропедевтикасы, балалар аурулар пропедевтикасы, жалпы хирургия)
Модуль-клиникалық зерттеулердің негіздері, қозғалыс және репродуктивті денсаулық.2 бөлім – Қимыл-қозғалыстар (патология)(Патологиялық физиология,патологиялық анатомия,Ішкі аурулар пропедевтикасы,балалар аурулар пропедевтикасы,радиология,жалпы хирургия)
Модуль-клиникалық зерттеулердің негіздері, қозғалыс және репродуктивті денсаулық.1 бөлім-клиникалық зерттеулердің негіздері (Патологиялық физиология, патологиялық анатомия, фармакология негіздері, Ком.дағдылар, Жалпы хирургия)
Модуль-тыныс алу және қан айналымы.1-бөлім-қан айналымы (патология) (Патологиялық физиология, патологиялық анатомия, Радиология, фармакология негіздері, ішкі аурулар пропедевтикасы, балалар аурулары пропедевтикасы, Жалпы хирургия)
Модуль-қоректік заттардың ассимиляциясы және гомеостаз.1 бөлім–Қоректік заттарды сіңіру және метаболизм (патология)(Патологиялық физиология,патологиялық анатомия,фармакология нег.,Ішкі аурулар пропедевтикасы,балалар аурулар пропедевтикасы,Ком. дағдылар)
Модуль-қоректік заттардың ассимиляциясы және гомеостаз.2 бөлім – Гомеостаз және экскреция (патология)(Патологиялық физиология,патологиялық анатомия,Фармакология негіздері,Ішкі аурулар пропедевтикасы,балалар аурулар пропедевтикасы,жалпы хирургия)
Модуль-неврология негіздері.2 бөлім-Анализаторлар және жоғары жүйке қызметі(патология)(Патологиялық физиология,патологиялық анатомия,радиология,Ішкі аурулар пропедевтикасы,балалар аурулар пропедевтикасы,коммуникативтық дағдылар,Фармакология негіздері)
Модуль-иммундық жауап және инфектология. 2 бөлім-Инфектология (Микробиология, Патологиялық анатомия, жұқпалы және тропикалық аурулар, Фтизиатрия, Фармакология негіздері, Жалпы хирургия)
Модуль-иммундық жауап және инфектология.1 бөлім - Иммундық жауап (Жалпы иммунология, Микробиология, АИТВ)
Оқу-өндірістік тәжірибе `медбике көмекшісі`
-
4 Оқу жылы
Модуль-тірек-қимыл аппаратының аурулары.(Ревматология, ортопедия, травматология, оның ішінде педиатр және ЖПД жұмысында, фармакология, инфекциялық аурулар, Фтизиатрия, клиникалық анатомия және жедел хирургия;радиология)
Модуль-жүрек-тамыр аурулары және эндокринология.1-бөлім-жүрек-тамыр аурулары (Кардиология, Фармакология, КДД, Радиология, клиникалық анатомия және жедел хирургия;Кардиохирургия және тамыр хирургиясы,оның ішінде педиатр жұмысында, ЖПД)
Модуль-кеуде аурулары, аллергология және клиникалық иммунология, гематология және онкология.2-бөлім-Аллергология және клиникалық иммунология, оның ішінде балалар
Модуль-жүрек-тамыр аурулары және эндокринология.2-бөлім-Эндокринология: (эндокринология, оның ішінде педиатр және ЖПД жұмысында, Фармакология, Радиология)
Модуль-кеуде аурулары, аллергология және клиникалық иммунология, гематология және онкология.1 бөлім-кеуде аурулары (Пульмонология, Радиология,клин.анатомия және жедел хирургия; Торакальн. хирургия, фтизиопульмонология,оның ішінде педиатр жұмысында, ЖПД)
Модуль-кеуде аурулары, аллергология және клиникалық иммунология, гематология және онкология.3 – бөлім-Гематология және онкология, оның ішінде балалар (Гематология,Онкология,КЗД,Радиология,Фармакология)
Қазақ/орыс тілі
Модуль-балалар аурулары (балалар аурулары, балалар хирургиясы, балалар жұқпалы аурулары, балалар фтизиатриясы, балалар психиатриясы, ЖТД жұмысындағы балалар аурулары, бала жасындағы Фармакология, неонатология, бала жасындағы Нутрициология, КЗД)
Модуль-Акушерлік және гинекология (Клиникалық анатомия және хирургия; акушерлік, оның ішінде балалар гинекологиясы, Онкогинекология, Акушерлік және гинекология)
`Педиатр дәрігердің көмекшісі`оқу-өндірістік практикасы
Шет тілі
-
5 Оқу жылы
Философия
Модуль-Қоғамдық денсаулық сақтау (медициналық құқық негіздері, Қоғамдық денсаулық сақтау, профилактикалық медицина негіздері, оның ішінде жаһандық денсаулық, әлеуметтік медицина мәселелері)
Модуль-шұғыл және қарқынды терапия негіздері (Анестезиология, реаниматология, балалардағы қарқынды терапия)
Модуль-шұғыл және қарқынды терапия негіздері (Апаттар медицинасы)
Модуль-ас қорыту жүйесінің аурулары (Гастроэнтерология,Клиникалық анатомия және хирургия,Абдоминалдық хирургия,оның ішінде педиатр мен ЖПД жұмысында,Инфекциялық аурулар,Фармакология,КЛД,Нутрициология,Радиология)
Модуль-шұғыл және қарқынды терапия негіздері (жедел және шұғыл медициналық көмек, соның ішінде балалар)
Модуль-клиникалық психология, психиатрия және неврология (клиникалық психология, оның ішінде балалар психологиясы, психиатрия және наркология негіздері, клиникалық неврология негіздері, оның ішінде педиатр және ЖПД жұмысында, Фармакология)
Қорытынды аттестаттау
Оқу-өндірістік тәжірибе: Шұғыл жағдайлар, симуляциялық курс
Модуль-инфекциялық, тері және соз аурулары (Дерматовенерология , соның ішінде балалар аурулары; Инфекциялық аурулар)
Модуль-несеп шығару жолдарының аурулары және клиникалық токсикология (Нефрология және токсикология, оның ішінде учаскелік педиатр мен ЖПД жұмысында, клиникалық анатомия және жедел хирургия, Урология,КДД, Радиология)
Нейронаук модулі (Офтальмология, отоларингология және жақ-бет хирургиясы негіздері)
Оқыту нәтижелері
- ON7. Диагнозды қою үшін науқастың клиникалық тексеру, негізгі және қосымша зертханалық-аспаптық зерттеу әдістерінің нәтижесін талдау дағдыларын көрсетеді.
- ON8. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды және медициналық ақпараттық жүйелерді қолданумен медициналық құжаттарды жүргізу және жаңа ақпараттарды іздеу дағдыларын көрсетеді.
- ON2. Тарихи, мәдени және саяси үдерістердің негізін, философиялық пен көзқарас мәселелерін түсініп және тіларалық қатынастың дағдыларын педиатриялық қызметте қолданады.
- ON1. Педиатриялық қызметтегі академиялық адалдық стандарттарына, құқықтық, этикалық, адамгершілік және деонтологиялық қағидалары мен нормаларына бейімділігін көрсетеді.
- ON3. Балалар жасындағы аурулардың дамуында гомеостаздың сақталуы қажеттігін түсіну үшін молекула, жасуша,тіннің құрылымы мен функциясын біліп және ағзаның биологиялық ортасында жүретін негізгі физиологиялық және патологиялық үдерістер жайында білімін қолданады.
- ON5. Педиатрия профильдегі науқас/оның жанұясымен, әріптестермен және медицина қызметкерлермен қарым қатынас орнату және тиімді ақпаратпен бөлісу үшін коммуникативті дағдыларды көрсетеді, кәсіби қызметтерді тиімді атқару үшін ұжымда жұмыс істеу.
- ON6. Алдын –алу, диагностикалық және емдік іс-шараларды, соның ішінде, шұғыл медициналық жәрдем көрсетуді жоспарлау үшін клиникалық ғылымның негізгі білімдерін науқастың жалпы жағдайын бағалауға, балалар жасындағы жиі кездесетін аурулардың симптомдар мен синдромдарын анықтау үшін қолданады.
- ON4. Педиатрияда денсаулықсақтауды ұйымдастыру, менеджмент және жұқпалы ауруды бақылаудың негізі жайында білімін, биорискті бағалауға, балаларға қауіпсіз көмек көрсетуге, медицина қызметкерлерінің қауіпсіздігі мен халық денсаулығын қорғау үшін қолданады.
- ON9. Ғылыми зерттеудің, дәлелді медицина қағидаларын түсіну, кәсіби дамудың негізгі дағдыларын көресетеді және қолданады.