Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B10110 Педиатрия в С.Ж. Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

  • Цитология
    Несиелер: 3

    Пәнді оқығаннан кейін студенттер адам паразиттерінің әртүрлі жасуша түрлерін, олардың құрылымы, органоидтерін, жасушалық көбею ұрдістерін, қартаю және өлуін тани біледі. Оқу үрдісінде дәлелді медицина принциптеріне сәйкес биология және микробиологияның соңғы ғылыми жетістіктерін қолдана отырып, құқықтық актілерді қолданып, зерттеу барысында ғылыми қағидалар мен әдістерді ұстана отырып іздеу, деректерді салыстыру және талдау, ұжымдық жұмыс принциптері мен әдістерін біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Медициналық физика
    Несиелер: 3

    Медифизика - бұл медицинада пайдаланылатын адамға әсер ететін құрылғылар, жабдықтар және физикалық факторлар қолданылатын физика саласы. Пәндерді зерттеу нәтижелері бойынша студенттер оқу үрдісінде және медициналық зерттеулерде ғылыми білімдерін қолданады, ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын көрсетіп, жаңа білімге ұмтылады, логикалық ойлау қабілеті, зерттеу қабілеті бар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Медициналық химия
    Несиелер: 4

    Химия заттардың өзара конверсиялану процестерін, олардың құрылымы мен қасиеттерін, түрлі тепе-теңдіктің түрлерін зерттейді. Пәнді оқып-үйрену нәтижесінде студент ағзадағы биохимиялық процестерді сипаттау және сипаттау үшін химия заңдарын қолдануға, заттардың құрылымы, қасиеттері мен биологиялық белсенділігі арасындағы өзара байланысын түсіндіруге, дәрігерлік практикада қолданылатын есептерді және физико-химиялық әдістерді меңгере алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі
    Несиелер: 5

    «Шет тілі» пәнін оқып, студент күнделікті және медицина тақырыптары бойынша әңгімелесу жүргізе алады, ауызша хабарларды түсінеді, халықаралық баяндамаларды оқиды, шетел әдебиетін қолдана отырып докладтар жазады, глоссарийді құрастырады, негізгі грамматикалық ережелер туралы білімдерін көрсетеді және командамен тиімді өзара әрекеттеседі .

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстанның қазіргі тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы Қазақстан Республикасы тәуелсіздік алған кезде өзекті болып келген жаһандану жағдайында әлемде болып жатқан тарихи оқиғаларды, құбылыстарды, фактілер мен процестерді зерттейді. Осы бағдарлама аяқталғаннан кейін студент қазіргі заманғы Қазақстанның әр түрлі тарихи оқиғаларын әлемдік тарих тұрғысынан талдай алады; логикалық талдау дағдыларын көрсету; Отан үшін патриоттық сезімдерді дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру
    Несиелер: 8

    Дене шынықтыру мәдениеті дене шынықтыру дайындығын қамтамасыз етеді, салауатты өмір салтына деген саналы қажеттіліктерді тәрбиелейді. Бағдарлама аяқталғаннан кейін студенттердің жеке адамның және қоғамның денсаулығын жақсартуда белсенді әлеуметтік жағдайға қол жеткізуі күтілуде; салауатты өмір салтын қалыптастыру бойынша іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу үшін алынған білімді пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 2

    Академиялық жазу - бұл тілдік құзіреттілік, оны меңгеру зерттеушіге ғылыми мәтіндерді оқуға, түсінуге және жазуға мүмкіндік береді. Пәнді оқу академиялық/ ғылыми мәтіндерді, есептер мен жарияланымдарды дайындау, жазу және жариялау дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Модуль-Мамандыққа кіріспе (алғашқы дәрігерге дейінгі көмек негіздері, Академиялық адалдық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
    Несиелер: 3

    Пәнді оқығаннан кейін студент мейірбике ісі: күтім, тасымалдау, жеке гигиена дағдыларын көрсетеді; Алғашқы көмек: науқастарды бағалау; клиникалық өлімді тану, алғашқы көмек, оның ішінде негізгі реанимация; жалпы хирургия негіздері: асептикалық, антисептикалық, безгек, жарақаттар үшін алғашқы көмек, сынықтар, аяздар, күйіктер; тиімді командалық жұмыс дағдысы. Халықаралық тәжірибе және халықаралық практиканың қысқаша шолуы, академиялық тұтастық саясатын қалыптастыруға және құқықтық қателерді болдырмауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Медициналық паразитология негіздері
    Несиелер: 3

    Пән паразиттік аурулардың этиологиясын, патогенезін, зертханалық диагностикасын, алдын алу және емдеу принциптерін зерттейді. Тренинг қорытындысы бойынша студенттер дәлелді медицина принциптеріне сәйкес алынған нәтижелерге негізделген аурулардың дифференциалды диагностикасын жүргізе алады, паразитологияның дәрігерлердің практикасында соңғы жетістіктерін қолданады, деректерді іздеу, салыстыру және талдау кезінде ақпараттық технологияларды пайдалана алады..

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттық - коммуникациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәндерді оқып шыққаннан кейін студенттер: ақпараттық технологияларды, ақпараттық және коммуникациялық технологиялар саласындағы соңғы жаңартулар мен үрдістерді деректерді ұсыну және түсіндіру үшін пайдалана алады; қолданбалы бағдарламалар көмегімен есептеулерді және деректерді талдауды жүргізуде практикалық дағдыларды қолдану; есептеулерді орындау үшін бұлтты қызметтерді пайдалануды; желілік ресурстар арқылы ақпаратты іздеу және аударуды меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ / орыс тілі
    Несиелер: 5

    Оқытудың нәтижесінде студент кәсіптік қызмет мәселелерін шешу үшін ауызша және жазбаша түрде сөйлесе алады; медициналық құжаттарды сақтауға; науқаспен сұхбат алу; ғылыми ақпараттарды талдау және жариялау; қазақстандық мамандармен бірлесіп ресей/қазақ тіліндегі ғылыми көздерден ғылыми зерттеулер жүргізуге қатыса алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Молекулярлық биология
    Несиелер: 3

    Молекулалық биология генетикалық ақпараттарды сақтау, беру және енгізу, жасушаны құрайтын күрделі жоғары молекулалық қосылыстардың құрылымы мен функцияларын зерттейді. Пәнді зерттеу нәтижелері студенттердің молекулярлық-генетикалық процестерді, тұқым қуалайтын аурулардың клиникалық белгілерін анықтау және беру тетіктерін түсіну үшін медициналық практикада қолдануға қабілетті болады..

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Анатомия негіздері-1
    Несиелер: 10

    Анатомия органдардың және органның сыртқы және ішкі құрылымын, әртүрлі жас кезеңіндегі дененің бөліктерін қоршаған ортаның әсерімен бірге зерттейді. Оқытудың нәтижелері медициналық практикада қолдану және анатомияны зерттеу әдістері мен білімі, логикалық талдау принциптері, IT-технологиясын қолдану; тиімді командалық жұмыс және кәсіби эрудицияны көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Адам эмбриологиясы және гистология
    Несиелер: 4

    Адамның гистологиясы мен эмбриологиясы дамудың құрылымын, құрылысын, жасушаларының белсенділігін және түрлі органдардың мамандануынан туындайтын жасушааралық затты зерттейді. Студенттер әр түрлі жастағы микроскопиялық және субмикроскопиялық деңгейлердегі ағзаның құрылымын сипаттау және анықтау үшін осы білімді медицина практикасында қолдана алады. Заманауи жабдықтарды пайдалана отырып, ғылыми жұмыстарды орындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Модуль-клиникаға дейінгі зерттеулер мен қозғалыс негіздері.1-бөлім – клиникаға дейінгі зерттеулердің негіздері (Медициналық биохимия негіздері, медициналық микробиология, қалыпты физиология)
    Несиелер: 5

    Модульде биомедициналық ғылымдарды - биохимия, микробиология, физиология және АТ-технологияларын қолдану арқылы әрі қарай білім алу және зерттеу үшін қажетті тәжірибелік дағдыларды дамыту қарастырылған. Модульді зерттеген студент прокариоттардың құрылымы мен қасиеттерін, клеткалардың биохимиялық және электрофизиологиялық қасиеттерін, микроорганизмдердің түрлерін анықтаудың микробиологиялық диагностикалық әдістерін сипаттай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметтану, саясаттану
    Несиелер: 4

    Модульді зерттеу студенттерге әлеуметтік-саяси ойлауды қалыптастыруға көмектеседі; азаматтықты дамыту; әлемдік және ұлттық мәдени-тарихи мұраны білу. Әлеуметтану әлеуметтік саланы, халықтың тіршілігін: әлеуметтік құрылымды, әлеуметтік институттарды және қатынастарды, жеке тұлғаның әлеуметтік қасиеттерін, адамдардың әлеуметтік мінез-құлқын, қоғамдық сананы және т.б. зерттейді. Социологияның мақсаты - қоғамды тұтас жүйе ретінде зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жүйесі негіздері модулі - (қалыпты) (Анатомия, Гистология, Физиология)
    Несиелер: 8

    Модульді зерделеп, студенттер анатомологиялық және гистологиялық құрылымның және жүйке және сенсорлы жүйелердің функционалдық ұйымдастырылуының жалпы қағидалары бойынша білімдерін қолдана алады және практикалық дағдыларды көрсете алады; жас ерекшеліктерін ескере отырып, адамның жоғары жүйке белсенділігінің қалыптасуының нейрофизиологиялық процестерінің негіздерін түсіну; клиникалық ойлау дағдыларын, командалық жұмысты, зерттеуді, IT-технологиясын қолдануды көрсете алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Модуль-клиникаға дейінгі зерттеулер мен қозғалыс негіздері.2-бөлім – Қимыл-қозғалыстар (қалыпты) (Анатомия, гистология, физиология, биохимия, Медициналық генетика)
    Несиелер: 3

    Модульде биомедициналық ғылымдарды - анатомия, гистология, биохимия, физиология, медициналық генетика және АТ-технологияларын қолдану арқылы әрі қарай оқыту және зерттеу үшін қажетті тәжірибелік дағдыларды дамыту қарастырылған. Модульді зерттеген студенттер әртүрлі жастағы тірек-қимыл аппаратының анатомиялық, гистологиялық құрылымын, биохимиялық процестерді және қозғалыстың физиологиялық механизмдерін, тұқымқуалайтын патологияларын білетін болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Биостатистика, биоэтика
    Несиелер: 2

    Биостатистика пәнінің мазмұны статистикалық әдістерге, соның ішінде сипаттама және логикалық статистикаға, сапалы және сандық деректерді бағалауға, корреляциялық және регрессиялық талдауды, деректерді талдау үшін компьютерлік бағдарламаларды енгізу болып табылады. Этика негіздері мен эволюциясы дәрігер мен науқастың, зерттеуші мен зерттеушінің өзара әрекеттесуінің этикалық мәселелерін зерттейтін пән ретінде қарастырылады; ғылыми зерттеулерді этикалық және құқықтық қамтамасыз ету

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Эпидемиология, дәлелді медицина
    Несиелер: 4

    Пәннің мазмұны эпидемиологиялық зерттеулердің принциптері мен әдістерін қамтиды, оның ішінде популяциялардағы аурудың сипаттамасы, аурудың этиологиясын зерттеу үшін эпидемиологиялық зерттеулерді жасау. Сандық факторлар тәуекелдерді анықтау, факторлар мен нәтижелер арасындағы байланыс және стандарттау әдісі бойынша зерттелуде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Адамның ұрпақ жалғастыру денсаулығы - (қалыпты) (Анатомия, гистология, физиология, биохимия, медициналық генетика)
    Несиелер: 5

    Модульде студенттер анатомиялық және гистологиялық құрылымды, сондай-ақ ерлер мен әйелдердің ұрпақты болу жүйесінің маталар мен ағзалардың физиологиялық процестерін, пренатальды диагностиканың негізін, тұқым қуалайтын аурулардың даму себептерін және оларды алдын-алуды зерттейді. Нəтижесінде студенттер өздерінің кәсіби қызметінде көшбасшылықты көрсете алады; зерттеу дағдыларын, клиникалық ойлауды және тиімді командалық жұмыстарды игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Модуль-тыныс алу және қан айналымы.2-бөлімі - Қан айналымы (қалыпты) (Анатомия, гистология, физиология, биохимия, медициналық экология)
    Несиелер: 5

    Модуль циркуляция жүйесіндегі құрылымдық және функционалдық қатынастарды жан-жақты түсіну үшін әзірленген. Модульді зерделеп, студенттер анатомиялық, гистологиялық құрылым, метаболикалық процестер және әр түрлі жастағы жүрек және қан тамырлары функцияларының физиологиялық механизмдері туралы білімдерін көрсетеді; қоршаған ортаның факторларының әсері; клиникалық ойлау дағдылары, IT-технологияларын қолдану арқылы зерттеулер жүргізе алады, командалық жұмыс дағдыларын көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ғылыми жобалар
    Несиелер: 2

    Пәннің мазмұны - ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың әдістері мен дағдыларын тәжірибе жүзінде қолдану: жоспарлау, мақсаттар мен міндеттер, жобалау / әдістерді таңдау, орындау кестесі, талдау, түсіндіру, тұжырымдар, есептерді жазу және оқу нәтижесі бойынша презентация. Ғылыми жобаны жүргізудің қажетті шарты тиімді қарым-қатынасты қамтамасыз ету, тиісті дереккөздің болуы және деректерді жинау, көшбасшылық және жобаны басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мәдениеттану, психология
    Несиелер: 4

    Модульді зерттеу студенттерге әлеуметтік-саяси ойлауды қалыптастыруға көмектеседі; азаматтықты дамыту; әлемдік және ұлттық мәдени-тарихи мұраны білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Модуль-қоректік заттардың ассимиляциясы және гомеостаз.2-бөлімі – Гомеостаз және экскреция (қалыпты) (Анатомия, гистология, физиология, биохимия, медициналық экология)
    Несиелер: 6

    Модуль зәр шығару жүйесіндегі құрылымдық және функционалдық қарым-қатынастарды толық түсіну үшін әзірленген. Студенттер зәр шығару жүйесінің анатомиялық, гистологиялық құрылымы, зәр шығару құрылысының механизмдерін біледі; судың зат алмасуының, қышқыл-базалық күйінің биохимиялық және физиологиялық нормалары; қоршаған ортаны гомеостаз және экскреция процесстеріне әсері; клиникалық ойлау дағдылары, зерттеу, IT-технологияларды және командалық жұмысты қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Модуль-қоректік заттардың ассимиляциясы және гомеостаз.1-бөлім – Қоректік заттарды сіңіру және гомеостаз (қалыпты) (Анатомия, гистология, физиология, биохимия, медициналық экология)
    Несиелер: 5

    Модуль ас қорыту жүйесінің және метаболизм процестеріндегі құрылымдық және функционалдық қатынастарды жан-жақты түсіну үшін әзірленген. Модульді оқығаннан кейін студенттер анатомиялық, гистологиялық құрылым, физиология, биохимиялық процестер, әртүрлі жастағы ас қорыту жүйесінің метаболикалық функцияларын біледі; қоршаған ортаның метаболизмге әсері; клиникалық ойлау дағдылары, зерттеу, IT-технологияларды және командалық жұмысты қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Модуль-тыныс алу және қан айналымы.1-бөлім - Тыныс алу (қалыпты) (Анатомия, гистология, физиология, биохимия, медициналық экология)
    Несиелер: 4

    Модуль ересектер мен балалардағы тыныс алу жүйесінің анатомиялық және морфологиялық құрылымын, физиологиясын және биохимиялық процестерін зерттейді; экологиялық факторлардың әсері. Студенттер тыныс алу жүйесінің құрылымдық және функционалдық қатынастары туралы білімдерін көрсетеді; қанның газ құрамының тұрақтылығын сақтаудың функционалдық жүйесін түсіну үшін осы білімді қолданыңыз; клиникалық ойлау дағдылары, зерттеу, IT-технологияларды және командалық жұмысты қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Модуль-неврология негіздері.1 бөлім – Жүйке-жүйесін және эндокринді реттеу (патология) (Патологиялық физиология, патологиялық анатомия, радиология, Фармакология негіздері, Ішкі аурулар пропедевтикасы, балалар аурулар пропедевтикасы)
    Несиелер: 4

    Модульді оқып болғаннан кейін студенттер әр түрлі жас топтарында этиопатогенетикалық, морфологиялық сипаттамалары, радиологиялық семиотика және нейро-эндокринді реттеу бұзылыстарының клиникалық көріністерін талдай алады, деректердің клиникалық интерпретациясын жүргізеді, клиникалық зерттеулер мен фармакологиялық түзету элементтерін қолданады; клиникалық ойлау дағдыларын, командалық жұмысты көрсету, кәсіптік қызметте көшбасшылықты көрсету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Модуль-клиникалық зерттеулердің негіздері, қозғалыс және репродуктивті денсаулық.3 бөлім-адамның репродуктивті денсаулығы (патология) (Патолог.физиология, Патолог.анатомия,фармакология нег.,Радиология,ішкі аурулар пропедев-сы,балалар аурулары пропедев-сы)
    Несиелер: 3

    Модульдің үшінші бөлігінде студенттер макро- және микроскопиялық деңгейде, негізгі клиникалық симптомдар, радиологиялық семиотика, диагностика және профилактика және адамның репродуктивтік жүйесін емдеу қағидалары бойынша ерлер мен әйелдердің ұрпақты болу жүйесінің тіндері мен органдарының патологиялық үрдістерін зерттейді. Нәтижесінде, студенттер кәсіби қызметінде көшбасшылықты көрсете алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Модуль-тыныс алу және қан айналымы.2 бөлім - Тыныс алу (патология) (Патологиялық физиология, патологиялық анатомия, радиология, Фармакология негіздері, Ішкі аурулар пропедевтикасы, балалар аурулар пропедевтикасы, жалпы хирургия)
    Несиелер: 6

    Модуль патологиялық өзгерістерді, емтихандарды және емдеудің физикалық әдістерін, ересектер мен балалар симптомдары мен синдромдарын, аурулардың радиациялық диагностикасы мен фармакотерапия ерекшеліктерін және тыныс алу жүйесінің жалпы хирургиясын зерттейді. Студент клиникалық көріністерді бағалауға, ақпарат жинауға, әлеуметтік факторлардың әсерін бағалауға, эмпатияны көрсетуге, командалық жұмысты үйренуге, клиникалық ойлау мен зерттеу дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Модуль-клиникалық зерттеулердің негіздері, қозғалыс және репродуктивті денсаулық.2 бөлім – Қимыл-қозғалыстар (патология)(Патологиялық физиология,патологиялық анатомия,Ішкі аурулар пропедевтикасы,балалар аурулар пропедевтикасы,радиология,жалпы хирургия)
    Несиелер: 5

    Модульдің екінші бөлігін оқып болғаннан кейін студенттер патологиялық анатомия, патологиялық физиология, әртүрлі жастағы қозғалмалы аппараттың радиологиялық нормасы, травматикалық аппарат аппараттарының клиникалық, радиологиялық белгілерін бағалау, тірек-қимыл аппаратының хирургиялық емдеудің жалпы принциптері, балалардағы травматология және ортопедия негіздерін білетін болады. және дәлелді медицина принциптеріне негізделген ересектер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Модуль-клиникалық зерттеулердің негіздері, қозғалыс және репродуктивті денсаулық.1 бөлім-клиникалық зерттеулердің негіздері (Патологиялық физиология, патологиялық анатомия, фармакология негіздері, Ком.дағдылар, Жалпы хирургия)
    Несиелер: 4

    Модуль пәндері кәсіби қызметте және ғылыми зерттеулерде қажетті практикалық дағдыларды одан әрі зерттеу және дамыту үшін қажет. Студент патологиялық үрдістер мен аурулардың дамуының жалпы көріністерін, макро және микроскопиялық деңгейлердегі көріністерін, фармакокинетиканың жалпы заңдылықтарын, дәрілік препараттардың фармакодинамикасын, хирургия негіздерін және коммуникативтік дағдыларды меңгеруді біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Модуль-тыныс алу және қан айналымы.1-бөлім-қан айналымы (патология) (Патологиялық физиология, патологиялық анатомия, Радиология, фармакология негіздері, ішкі аурулар пропедевтикасы, балалар аурулары пропедевтикасы, Жалпы хирургия)
    Несиелер: 7

    Модульді оқығаннан кейін студенттер жүрек патологиясының этиологиясы, патогенезі, морфологиялық сипаттамалары, қан тамырлары, диагностика, клиникалық көріністер, әр түрлі жастағы радиологиялық семиотиктер, жүрек және қан тамырларының жалпы хирургиясы туралы білімдерін көрсетеді; клиникалық ойлау дағдылары, фармакологиялық түзету, фармакокинетика, дәрілік препараттардың фармакодинамикасы, IT технологияларын қолдану арқылы зерттеулер жүргізе алады, командалық жұмыс дағдыларын көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Модуль-қоректік заттардың ассимиляциясы және гомеостаз.1 бөлім–Қоректік заттарды сіңіру және метаболизм (патология)(Патологиялық физиология,патологиялық анатомия,фармакология нег.,Ішкі аурулар пропедевтикасы,балалар аурулар пропедевтикасы,Ком. дағдылар)
    Несиелер: 5

    Модульді оқығаннан кейін студенттер фармакокинетика мен фармакодинамиканы ескере отырып, фармакологиялық түзету, патологиялық физиология, патологиялық сипаттамалар, диагностика, асқорыту жүйесінің бұзылуының клиникалық көріністері мен метаболикалық бұзылыстар туралы білімдерін көрсетеді; кәсіби қызметте көшбасшылықты көрсету; клиникалық ойлау дағдылары, зерттеу, АТ технологиясын қолдану және тиімді командалық жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Модуль-қоректік заттардың ассимиляциясы және гомеостаз.2 бөлім – Гомеостаз және экскреция (патология)(Патологиялық физиология,патологиялық анатомия,Фармакология негіздері,Ішкі аурулар пропедевтикасы,балалар аурулар пропедевтикасы,жалпы хирургия)
    Несиелер: 6

    Модульді зерделеп, студенттер несеп шығару жүйесінің патоморфологиялық құрылымын, зәр шығару механизмдерінің бұзылыстарын, судың алмасуының патологиясын және қышқыл-негіз күйін біледі; этиология, патогенез, морфологиялық өзгерістер, диагноз қою, клиникалық көріністер, түрлі жастағы синдромдарды фармакологиялық түзету принциптері; клиникалық ойлау дағдылары, командалық жұмыс; IT-технологиясын пайдалана отырып, зерттеулер жүргізе алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Модуль-неврология негіздері.2 бөлім-Анализаторлар және жоғары жүйке қызметі(патология)(Патологиялық физиология,патологиялық анатомия,радиология,Ішкі аурулар пропедевтикасы,балалар аурулар пропедевтикасы,коммуникативтық дағдылар,Фармакология негіздері)
    Несиелер: 4

    Модульді оқығаннан кейін студенттер жас ерекшеліктерін,жоғары жүйке жүйесінің және сенсорлық жүйенің қызметіне байланысты негізгі клиникалық симптомдарын, радиологиялық семиотикасын, диагностикалау мен алдын-алуды, консервативті және хирургиялық емдеу қағидаларын ескере отырып, патологиялық үдерістерде жоғары жүйке белсенділігі мен сенсорлық жүйелердің жұмыс істеуінің жалпы принциптеріне қатысты тәжірибе мен дағдыларды көрсетеді; коммуникативтік дағдыларға ие, кәсіптік қызметте көшбасшылықты көрсете білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Модуль-иммундық жауап және инфектология. 2 бөлім-Инфектология (Микробиология, Патологиялық анатомия, жұқпалы және тропикалық аурулар, Фтизиатрия, Фармакология негіздері, Жалпы хирургия)
    Несиелер: 9

    Модульді зерделеп, студент дәлелді медицина және нормативтік құжаттардың принциптеріне сәйкес этиопатогенез, клиника, диагностика, дифференциалды диагностика, емдеу, микробиология, патологиялық анатомия, фармакология туралы білімдерге негізделген жұқпалы, тропикалық аурулар, туберкулез, хирургиялық инфекциялардың эпидемияға қарсы шараларын білетін болады. клиникалық, биомедициналық, ақпараттық технологияларды меңгеруді ескере отырып, пациенттерге бағдарланған тәсілдерді және командалық жұмысты қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Модуль-иммундық жауап және инфектология.1 бөлім - Иммундық жауап (Жалпы иммунология, Микробиология, АИТВ)
    Несиелер: 6

    Модульді зерделеп, студент дәлелді медицина және нормативтік құжаттардың принциптеріне сәйкес этиопатогенез, клиника, диагностика, дифференциалды диагностика, емдеу, микробиология, патологиялық анатомия, фармакология туралы білімдерге негізделген жұқпалы, тропикалық аурулар, туберкулез, хирургиялық инфекциялардың эпидемияға қарсы шараларын білетін болады. клиникалық, биомедициналық, ақпараттық технологияларды меңгеруді ескере отырып, пациенттерге бағдарланған тәсілдерді және командалық жұмысты қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Оқу-өндірістік тәжірибе `медбике көмекшісі`
    Несиелер: 1

    Өндірістік тәжірибе студенттерге пәнді оқу барысында алған білімдерін, дағдыларын және практикалық дағдыларын бекітуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Модуль-тірек-қимыл аппаратының аурулары.(Ревматология, ортопедия, травматология, оның ішінде педиатр және ЖПД жұмысында, фармакология, инфекциялық аурулар, Фтизиатрия, клиникалық анатомия және жедел хирургия;радиология)
    Несиелер: 6

    Пәннің соңында оқушылар тірек-қимыл аппаратының жарақаттары мен аурулары бар науқас балаларды тексеру, дифференциалды диагноз қою және клиникалық диагнозды қалыптастыру, консервативті және хирургиялық емдеу белгілерін анықтау, тірек-қимыл аппаратының ең көп таралған жарақаттары мен ауруларына медициналық көмек көрсету, тиімді командалық жұмыс, кәсіби эрудиция дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Модуль-жүрек-тамыр аурулары және эндокринология.1-бөлім-жүрек-тамыр аурулары (Кардиология, Фармакология, КДД, Радиология, клиникалық анатомия және жедел хирургия;Кардиохирургия және тамыр хирургиясы,оның ішінде педиатр жұмысында, ЖПД)
    Несиелер: 8

    Модульді зерделеп, студент этиопатогенез, клиникалық белгілер, клиникалық, зертханалық және аспаптық диагностика, диагноз қою және диагностикалау дағдылары, тірек-қимыл аппаратының жарақаттары мен аурулары бар науқас балаларды тексеру және салыстьырмалы диагностика жүргізу, фармакология, клиникалық анатомия, жалпы хирургия, хирургиялық хирургия бойынша білімдерге негізделген жүрек-қан тамырлары ауруларын консервативті немесе хирургиялық емдеуді тағайындау туралы білімдерін көрсете алады. Дәлелді медицина негізіндегі аурулар. Балалардың ауруларының алдын алу және оңалту әдістерін қолдану

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Модуль-кеуде аурулары, аллергология және клиникалық иммунология, гематология және онкология.2-бөлім-Аллергология және клиникалық иммунология, оның ішінде балалар
    Несиелер: 3

    Дисципланы уйрену нәтижесінде студенттер алынған білімдерін дұрыс диагноз қоя білуде , аллергологиялық аурулардың клиникалық көріністерінің дәрежелерін бағалау және аллергопатологияларға тән иммундық зақымдалулардағы аурулардың салыстырмалы диагностикасын, емін, алдын-алу шараларын , жаңа әдістерді пайдалана отырып жүргізуді үйренеді. Өз жұмысын пациенттермен араласу барысында жариялап, және жұмысын әдістерімен, топтарда жұмыс алуды меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Модуль-жүрек-тамыр аурулары және эндокринология.2-бөлім-Эндокринология: (эндокринология, оның ішінде педиатр және ЖПД жұмысында, Фармакология, Радиология)
    Несиелер: 4

    Оқу нәтижесінде студенттер эндокриндік жүйенің негізгі ауруларын диагностикалауға, ұлттық стандарттарды басшылыққа ала отырып дифференциалды диагностика мен емдеуді жүргізуге, қарым-қатынаста пациенттерге бағдарланған тәсілді қолдануға, эмоционалды болуға, ақпаратты іздестіру үшін IT технологияларын қолдануға, команданың тиімді жұмыс істеу дағдыларын көрсетуіне және зерттеу дағдыларын көрсете алады, сөз сөйлеу және зерттеу нәтижелерін жариялау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Модуль-кеуде аурулары, аллергология және клиникалық иммунология, гематология және онкология.1 бөлім-кеуде аурулары (Пульмонология, Радиология,клин.анатомия және жедел хирургия; Торакальн. хирургия, фтизиопульмонология,оның ішінде педиатр жұмысында, ЖПД)
    Несиелер: 5

    Оқуды бітіргеннен кейін студент негізгі өкпе және бронх ауруларын диагностикалауды, онкопатологиялармен, өкпе және бронх туберкулезімен салыстырмалы диагостика жүргізе отырып, ем тағайындауды үйренеді. Бронх өкпелік аурулары бар балаларды реабилитациялау және аурудың алдын алу әдістерін қолдануды және онымен топта тимді жұмыс жасауды демонстрациялауды, ғылыми зерттеулер негіздерін қолдана отырып, нәтижелермен ғылыми жұмыстармен бөлісу және жария ете білуді үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Модуль-кеуде аурулары, аллергология және клиникалық иммунология, гематология және онкология.3 – бөлім-Гематология және онкология, оның ішінде балалар (Гематология,Онкология,КЗД,Радиология,Фармакология)
    Несиелер: 5

    Модульде жиі кездесетін гематологиялық және онкологиялық аурулардың патофизиологисы, патоанатомиясы, фармакологиясы және дәлелді медицина принциптерін қолдану негізінде аурудың этиопатогенезі, клиникасы, зертханалық және аспаптық диагностикасы мен емдеу және алдын-алу шараларына бағытталған білім мен тәжірибелік дағдыларды қамтамасыз етеді. Пациенттерге және оның отбасыларына онкологиялық аурулардың алдын-алуы мен ауруға уақытша жеңілдік беретін көмек туралы ақпарат беретін медицина саласы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақ/орыс тілі
    Несиелер: 5

    Оқытудың нәтижесінде студент кәсіптік қызмет мәселелерін шешу үшін ауызша және жазбаша түрде сөйлесе алады; медициналық құжаттарды сақтауға; науқаспен сұхбат алу; ғылыми ақпараттарды талдау және жариялау; қазақстандық мамандармен бірлесіп ресей/қазақ тіліндегі ғылыми көздерден ғылыми зерттеулер жүргізуге қатыса алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Модуль-балалар аурулары (балалар аурулары, балалар хирургиясы, балалар жұқпалы аурулары, балалар фтизиатриясы, балалар психиатриясы, ЖТД жұмысындағы балалар аурулары, бала жасындағы Фармакология, неонатология, бала жасындағы Нутрициология, КЗД)
    Несиелер: 9

    Бұл модуль балалар ауруларының пайда болуы мен даму себептерін, диагнозын, емін зерттейді. Оқу нәтижесі аурудың этиологиясын, патогенезін анықтау, топикалық диагнозын және емін анықтау үшін қолданылады. Белсенді болуға, мақсаттарға қол жеткізуге көмектеседі. Тәжірибеде этикалық, құқықтық қағидаларды қолдануды және оқу барысында ақпараттық технологияларды тиімді пайдалануды, клиникалық ойлау дағдыларын қалыптастыруға, ғылыми-зерттеу бағдарламаларға қатысуға және оны көрсете білуді үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Модуль-Акушерлік және гинекология (Клиникалық анатомия және хирургия; акушерлік, оның ішінде балалар гинекологиясы, Онкогинекология, Акушерлік және гинекология)
    Несиелер: 9

    Модуль әртүрлі жастағы қыз балалардың клиникалық және физиологиялық ерекшеліктерін, аурулардың клиникалық көріністерін акушерлік және гинекологиялық патологияларды, жүктілік, босану, босанғаннан кейінгі кезеңмен гинекологиялық және онкологиялық аурулардың алдын алу мақсатында емдеу қағидаларын қарастырады, және алғашқы медициналық-санитарлық көмек пен шұғыл көмек көрсету үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • `Педиатр дәрігердің көмекшісі`оқу-өндірістік практикасы
    Несиелер: 4

    Осы практиканы өткеннен кейін түлек ішкі органдардың әртүрлі ауруларында негізгі клиникалық белгілер мен синдромдарды диагностикалау мен емдеудің негізгі практикалық дағдылары мен процедураларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Шет тілі
    Несиелер: 5

    «Шет тілі» пәнін оқып, студент күнделікті және медицина тақырыптары бойынша әңгімелесу жүргізе алады, ауызша хабарларды түсінеді, халықаралық баяндамаларды оқиды, шетел әдебиетін қолдана отырып докладтар жазады, глоссарийді құрастырады, негізгі грамматикалық ережелер туралы білімдерін көрсетеді және командамен тиімді өзара әрекеттеседі .

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Философия
    Несиелер: 5

    Философия студенттерге әлемдегі тұтас жүйелік көзқарас пен адамның орны, логикалық талдау дағдыларын қалыптастыру, кәсіби қызметте пайдалану үшін сыни ойлауды қалыптастыру және гуманизмнің мұраттары мен құндылықтарына негізделген өздерінің идеологиялық позициясын қалыптастыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Модуль-Қоғамдық денсаулық сақтау (медициналық құқық негіздері, Қоғамдық денсаулық сақтау, профилактикалық медицина негіздері, оның ішінде жаһандық денсаулық, әлеуметтік медицина мәселелері)
    Несиелер: 3

    Бұл сала медицина құқығы көздері туралы түсінік береді. Медициналық қызметкерлердің, азаматтар мен ұйымдардың құқықтық жағдайын, медициналық қызметкерлерді азаматтық және әкімшілік жауапкершілікке тарту негіздері мен тәртібін,медициналық практикада кәсіби құқық бұзушылық үшін қылмыстық жауапкершілікті, халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету көздері туралы түсінік береді. Медициналық ұйымның мүдделерін қорғау және медициналық қызмет көрсетуден туындайтын сот процестерін азайтуға бағытталған білім саласы. Жоспарларды шешу мақсатында стратегиялық жолдарды ғылыми тұрғыда қарастырады

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Модуль-шұғыл және қарқынды терапия негіздері (Анестезиология, реаниматология, балалардағы қарқынды терапия)
    Несиелер: 2

    Пәнді зерттеу қорытындысы бойынша студенттер жедел жүрек талмасы , тыныс алудың тоқтауы, анестезия, ота жасау барысындағы асқынулар, жарақаттар немесе басқада себептер нәтижесінде дамыған ауруларды келісім-шарттарға сәйкес және. нормативтік құжаттармен дәлелді медицинаның қазіргі заманғы қағидаларына сүйене отырып, қалпына келтіруге және органдар қызметін ұстап тұруға, қан құю көрсеткішін анақтауға бағытталған ем-шаралар жүргізуді меңгереді

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Модуль-шұғыл және қарқынды терапия негіздері (Апаттар медицинасы)
    Несиелер: 1

    Осы пәнді оқығаннан кейін бакалаврлар пациентті кәсіби, білікті түрде тексере алады, дифференциалды диагностика жүргізе алады, төтенше жағдайларды бағалай алады, медициналық сұрыптай алады және апат ошағында іс-шаралар ұйымдастыра алады; диагностика және емдеу стандарттарын басшылыққа алады; топтық жұмыс дағдыларын көрсете алады; пациенттермен, олардың туыстарымен қарым-қатынас орната алады;ғылыми жарияланымдардың нәтижелерін талдай алады, мақалалар жасай алады.; IT-технологияларды пайдалану.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Модуль-ас қорыту жүйесінің аурулары (Гастроэнтерология,Клиникалық анатомия және хирургия,Абдоминалдық хирургия,оның ішінде педиатр мен ЖПД жұмысында,Инфекциялық аурулар,Фармакология,КЛД,Нутрициология,Радиология)
    Несиелер: 8

    Білім алушы модульді оқып болғаннан кейін аурулардың этиопатогенезін, клиникалық көрінісін, клинико – зертханалық, иниструментальдық, салыстырмалы диагностикасын, өзінің гастроэнтералогиядағы біліміне, топографиялық анатомиямен жалпы хирургия , жұқпалы аурулар, фармокологиядағы және нутрициологиядағы білімдеріне сүйене отырып, дәлелді медицина негіздерінде диагнозды анықтау, нақтылау және аурудың консервативтік және хирургиялық емін тағайындау мүмкіндіктеррін меңгереді. Ас-қорыту ауруларының алдын –алу әдістерін қолдануды, топпен жұмыс істей алуды игереді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Модуль-шұғыл және қарқынды терапия негіздері (жедел және шұғыл медициналық көмек, соның ішінде балалар)
    Несиелер: 2

    Бакалаврлар бұл пәнді оқып болғаннан кейін аурулардың дифференциалды диагностиканы жүргізуді, төтенше жағдайларды бағалауды, медициналық жарақат алып, апаттық жағдайлар кезіндегі іс-шараларды ұйымдастыруды; диагностикалау және емдеу стандарттарын сақтауды; командалық жұмыс дағдыларын көрсетуді; науқастармен және олардың туыстарымен қарым-қатынас жасауды, ғылыми жұмыстар нәтижелерін талдау, мақалалар жазуды; IT технологиясын қолдана отырып науқасты кәсіби, жоғары дәрежелі біліктілікпен тексере алуды игереді

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Модуль-клиникалық психология, психиатрия және неврология (клиникалық психология, оның ішінде балалар психологиясы, психиатрия және наркология негіздері, клиникалық неврология негіздері, оның ішінде педиатр және ЖПД жұмысында, Фармакология)
    Несиелер: 9

    Бітіруші жас ерекшеліктерін ескере отырып, Нормативтік-құқықтық аспектілерді ескере отырып, ургенттік жағдайлардың этиологиясы, патогенезі, клиникасы, олардың клиникалық-зертханалық және аспаптық диагностикасы, эксперименттік-психологиялық зерттеу, терапия, психофармакотерапия және тоқтату қағидаттары туралы білімдерін қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады; кәсіби міндеттерді тиімді орындау үшін әріптестерімен және пациентпен және оның өкілдерімен кәсіби қарым-қатынас орната алады

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Қорытынды аттестаттау
    Несиелер: 12

    Қорытынды мемлекеттік аттестаттау (бұдан әрі-МҚА) бакалавриат студенттерінің теориялық дайындық деңгейін тексеруге; мамандықтың біліктілік талаптарына сәйкес практикалық және коммуникативтік дағдыларды меңгеруге; `Педиатрия`мамандығын игеру процесінде білім алушылар алған интернатура деңгейінде клиникалық пәндерді неғұрлым тереңдетіп оқуға, кәсіби ойлау мен құзыреттілікті дамыту дәрежесіне дайындықты тексеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Оқу-өндірістік тәжірибе: Шұғыл жағдайлар, симуляциялық курс
    Несиелер: 3

    Симуляциялық курстан өткеннен кейін түлек ең жиі кездесетін шұғыл жағдайларды тануды үйренеді және виртуалды ортада пациенттер мен білім алушылар үшін қауіп-қатерсіз немесе жоғары реалистік тренажерларды, симуляторларды және робот-пациенттерді қолдана отырып, имитацияланған жағдайда ауруханаға дейінгі кезеңде сыни және терминалдық жағдайларда пациенттерге көмек көрсетудің практикалық дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Модуль-инфекциялық, тері және соз аурулары (Дерматовенерология , соның ішінде балалар аурулары; Инфекциялық аурулар)
    Несиелер: 7

    Модульді зерттеу нәтижесінде студенттер: дәлелді медицина мен емдеу-диагностикалық технологияның заманауи жетістіктеріне сәйкес заманауи диагностикалық және емдік көмекпен қамтамасыз ете отырып, тері ауруларының және жыныстық жолмен берілетін инфекциялардың этиологиясын, патогенезін және клиникалық көріністерін білу; балалар мен жасөспірімдерде тері мен венерологиялық аурулардың алдын алу және қалпына келтіру әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Модуль-несеп шығару жолдарының аурулары және клиникалық токсикология (Нефрология және токсикология, оның ішінде учаскелік педиатр мен ЖПД жұмысында, клиникалық анатомия және жедел хирургия, Урология,КДД, Радиология)
    Несиелер: 6

    Білім алушы модулді оқып болғаннан кейін,бүйрек аурулары этиологиясын және жедел уланулар, негізгі нефрологиялық синдромдармен және бүйрек зақымдаушы маркерларды анықтауды және аурулардың салыстырмалы диагностикасын, дұрыс диагноз қоюды ем жоспарын тағайындауды пациентпен және басқада дәрігерлермен, мамандармен бірлесе отырып тиімді жұмыс жасай алуды меңгеруді үйренеді. Дәлелді медицина негіздеріне, жоғары этикалық стандарттарға сүйене отырып, әрдайым жаңғыруды критикалық ойлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Нейронаук модулі (Офтальмология, отоларингология және жақ-бет хирургиясы негіздері)
    Несиелер: 5

    Студент этиопатогенезді, диагностиканың заманауи әдістерін, дифференциалды диагностиканы біледі, көз патологиясы, ЛОР және жақ-бет хирургиясы бар науқастарды консервативті немесе хирургиялық емдеу жоспарын жасайды.Пациентпен және оның отбасымен кәсіби қарым-қатынас жасау. Басқа мамандық дәрігерлерімен командада тиімді жұмыс істеу дағдыларын көрсету. Деректерді статистикалық өңдеуді және мақалалар жазуды білу.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Код ON7

    ON7. Диагнозды қою үшін науқастың клиникалық тексеру, негізгі және қосымша зертханалық-аспаптық зерттеу әдістерінің нәтижесін талдау дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON8

    ON8. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды және медициналық ақпараттық жүйелерді қолданумен медициналық құжаттарды жүргізу және жаңа ақпараттарды іздеу дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON2

    ON2. Тарихи, мәдени және саяси үдерістердің негізін, философиялық пен көзқарас мәселелерін түсініп және тіларалық қатынастың дағдыларын педиатриялық қызметте қолданады.

  • Код ON1

    ON1. Педиатриялық қызметтегі академиялық адалдық стандарттарына, құқықтық, этикалық, адамгершілік және деонтологиялық қағидалары мен нормаларына бейімділігін көрсетеді.

  • Код ON3

    ON3. Балалар жасындағы аурулардың дамуында гомеостаздың сақталуы қажеттігін түсіну үшін молекула, жасуша,тіннің құрылымы мен функциясын біліп және ағзаның биологиялық ортасында жүретін негізгі физиологиялық және патологиялық үдерістер жайында білімін қолданады.

  • Код ON5

    ON5. Педиатрия профильдегі науқас/оның жанұясымен, әріптестермен және медицина қызметкерлермен қарым қатынас орнату және тиімді ақпаратпен бөлісу үшін коммуникативті дағдыларды көрсетеді, кәсіби қызметтерді тиімді атқару үшін ұжымда жұмыс істеу.

  • Код ON6

    ON6. Алдын –алу, диагностикалық және емдік іс-шараларды, соның ішінде, шұғыл медициналық жәрдем көрсетуді жоспарлау үшін клиникалық ғылымның негізгі білімдерін науқастың жалпы жағдайын бағалауға, балалар жасындағы жиі кездесетін аурулардың симптомдар мен синдромдарын анықтау үшін қолданады.

  • Код ON4

    ON4. Педиатрияда денсаулықсақтауды ұйымдастыру, менеджмент және жұқпалы ауруды бақылаудың негізі жайында білімін, биорискті бағалауға, балаларға қауіпсіз көмек көрсетуге, медицина қызметкерлерінің қауіпсіздігі мен халық денсаулығын қорғау үшін қолданады.

  • Код ON9

    ON9. Ғылыми зерттеудің, дәлелді медицина қағидаларын түсіну, кәсіби дамудың негізгі дағдыларын көресетеді және қолданады.

Top