Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01408 Бейнелеу өнері және сызу (Визуалды өнер, көркем еңбек, графика және жобалау)/ в "Ақмешіт" гуманитарлық-техникалық институты

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру ұйымдары мұғалімдерінің кәсіби іс-әрекетін тиімді жүзеге асыруға қабілетті, бейнелеу өнері және сызу (Визуалды өнер, көркем еңбек, графика және жобалау) саласында жүйелендірілген білімдерді функционалдық және шығармашылық қолдана алатын, сыни ойлау және зерттеу жұмыстарын жүргізе алатын, ақпараттық-коммуникативтік дағдылар мен әр түрлі коммуникация тәсілдерін пайдалана алатын, топта және жеке жұмыс істеу ептілігі бар және мәселелерді шешу және шешімдер қабылдауға ие оқушы тұлғасының үйлесімді қалыптасуы мен дамуы үшін қолайлы білім беру кеңістігін құра алатын, халықаралық талаптарға сай бәсекелестікке бейімделген құзыретті, жоғары білікті педагогикалық кадрларды дайындау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 6

    Педагогикалық мамандық қызметінің мәні мен құрылымымен және педагогикалық қызметтің заңды негіздерімен таныстырады. Болашақ педагогтың кәсіби мәдениетінің негізін қалауға деген, кәсіби қызметке деген қызығушылығын танытуға деген, тұлғалық кәсіби өзін-өзі жетілдіру қажеттілігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық қарым- қатынас негіздері
    Несиелер: 3

    Педагогикалық қарым-қатынас. Психологтың педагогтармен жұмыс үлгілері.Педагогикалық ұжымның психологиясы. Оқытуды дараландыру және саралау. Оқу қызметінің жалпы сипаттамасы. Сабақтың психологиялық талдауы. Тәрбие іс-шараларының психологиялық талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық сурет 1
    Несиелер: 4

    Білім алушылардың жұмыр көлемді кеңістікті нақты көріп қабылдауға қалыптастыру. Қысқа уақытта суретке және нобайға бөле отырып, сәндік элементтерді қолдану арқылы ойша және еске алу арқылы сурет салып үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогтың сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 4

    Қарым-қатынасқа, қатысымдық міндеттерді шешуге керекті сөйлеу үлгілерін, өз ойын білдіруге қажеттілікке (интенция) қатысты қарапайым синтаксистік конструкциялар жиынтығын меңгертеді. Орфографиялық және грамматикалық нормаларға сәйкес жаза білу, орфоэпиялық нормаға сәйкес айта білу жолдарын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Экологиялық тұрғыдан қауіпсіз жəне зиянсыз тіршілік жағдайларын жасаудың негізгі əдістері туралы түсініктерді ғылыми зерттеулерде үлгілей жəне пайдалана білу, төтенше оқиға жағдайында тұрғындарды жəне шаруашы лық нысандардың қызметкерлерін заңнамалық актілерге сəйкес оқыс жағдайлар мен түрлі апаттар салдарынан қорғау үшін сауатты шешімдерді болжау жəне қабылдау. Тіршілік қауіпсіздігі, экология, экономика, заңнамалық актілердің негізігі сұрақтары бойынша салыстыру мен тұжырымдау қабілеті, меншікі дəлелдемені құра білу, өз пікірін білдіре білу; Тіршілік қауіпсіздігі, экология, экономика түрлі төтенше жағдайларды үлгілеу салаларында толеранттылық пен сезімдерді қалыптастыру жəне осы салалардағы іс-əрекетті ретттейтін заңнаманы орындауы; Тіршілік қауіпсіздігінің ахуалын өндірісте жəне тұрмыста сараптау мен үлгілеуге үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби практика (оқу-педагогикалық)
    Несиелер: 1

    1) мамандық бойынша кәсіптік қызметінің түрлерін, олардың функциялары мен міндеттерін оқып зерттеу;2) теориялық білімдерді бекіту және бұл негізінде кәсіби машықтарды, дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру; 3) ұйымдастырушылық және кәсіптік тәжірибені меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Cтуденттердің шет тілін жетік біліп шығуы – жоғары оқу орны түлегінің болашақта білікті маман ретінде шетелдік серіктесімен іскерлік қарым- қаты насты жүзеге асыра алатын, кәсіби білікті маман иесіне қойылатын талаптың негізгі бір шарты болып табылады. Тағы бір шарты шет тілінде берілген ақпаратты іздеп табу немесе жеткізе білу мен оны өңдеу де, кәсіби қызметін ойдағыдай атқаруға қажетті негізгі коммуникативтік ептілік пен дағдыны дамыту болып табылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    жазба жəне аузекі сөздің дағдылары, қазақ (орыс) əдеби тілдің барлық шамаларының сақталуын игеру; -білім туралы мəтіннің мағыналы- құрлымдық өзгешеліктеріндегі түрлі функциялық стилін игеру; -сөздің жəне əдеби тілдің жүйедегі шамалық дұрыстығы жайлы мінезде-месін білу; -меншіктік сөздің қателерін саралауды білу; -Коммуникативты дағды жəне сөздің ұсталықтарының мəтіннің мамандыққа сайлығын білу, моноло-гикалық/диалогикалық сөздің дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты - сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастырудың құқықтық негіздерін және түсінігін ашу. Міндеттері: - Сыбайлас жемқорлықтың түсінігін және сыбайлас жемқорлықтың таралу себебін қарастыру; - Сыбайлас жемқорлыққа карсы сананың және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің түсінігін ашу; - Сыбайлас жемқорлықпен байланыс- ты құқық бұзушылықтар жасағаны үшін сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама мен заңды жауапкершілікті ашу; - Мемлекеттік қызметтегі сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің түсінігін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Орта білім беру жүйесінде педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асыру бойынша болашақ мұғалімдердің кəсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастырады. Мұғалімнің кəсіби іс-əрекетінің мəні мен өзгешелігі жəне кəсіби-педагогикалық іс-əрекет теориясы туралы білім береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 4

    Білім алушыларға оқыту нəтижесін бағалаудың қазіргі құралдары, білім беру процесіндегі бағалаудың орны мен рөлі, критериалдық бағалау технологиясының моделі жайында түсінік беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Академиялық живопись 1
    Несиелер: 5

    Білім алушыларды реалистік бағытта тәрбиелей отырып, жалпы живопись өнерінен кең ауқымды теориялық және практикалық білімдермен қатар, шеберлік, қабілеттілік, икемділік дәрежелерін арттыруды жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби педагогика
    Несиелер: 3

    Кәсіптік білім беру жүйесіндегі білім алушыларды кәсіби даярлығының мазмұны мен мәні, кәсіптік білім беру теориясының дамуындағы негізгі жолдарымен, кәсіптік педагогиканың негізгі категорияларымен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Медиапедагогика
    Несиелер: 4

    -оқыту үдерісінің кәсіби-тәжірибелік сипатын, қоғам мен медиа кеңістіктегі кәсіби қажеттілігін, медиамекемелері мен медиакәсіпорындарының білігі жөнінде мағлұматтар беру; -қазіргі ақпараттық жағдайда жаңа ұрпақты өмірге дайындау; -әр түрлі ақпаратты қабылдауға, оны адамның түсіне білуді игеру; -зардабының жүйкеге әсерін түсіне білуне; техника құралдарының көмегімен қарым-қатынас жасау қабілетін игеруге үйрету; -әлеуметтік тұрғыда белсенді атсалысуын және интербелсенділігін күшейтуді игеру; - білім беру, тәрбиелеу, зерттеу міндеттерін шешу үшін білім беру медиақұралдарының практикалық дағдыларын қалыптастыруды меңгеру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби практика (психологиялық-педагогикалық)
    Несиелер: 3

    Өндірістік пракиканың бағдарламасы мамандықтын білім беру бағдарламасынын талаптарына сәйкес әзірленеді және білім алушыларда кәсіби мағыналы машықтарды өндіруге және кәсіби стандарттардың талаптарына сәйкес арнайы құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылардың кәсіби құзыретін бекіту, кәсіби қызметінің практикалық дағдылары мен тәжірибені игеру және болашақта жұмысқа орналасу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    Білім беру менеджментінің негізгі мақсаты — білім беру жүйесінің мүмкіндіктерін пайдалану арқылы тиімділігін арттыру.Педагогикалық менеджмент оқу-тәрбие, оқу-таным үдерісінің және білім берудің бүкіл жүйесінің тиімділігін арттыруға бағытталған, оларды басқарудың принциптері, әдістері, ұйымдастыру нысандары мен технологиялық тәсілдерінің кешені.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Академиялық сурет 2
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың жұмыр көлемді кеңістікті нақты көріп қабылдауға қалыптастыру. Қысқа уақытта суретке және нобайға бөле отырып, сәндік элементтерді қолдану арқылы ойша және еске алу арқылы сурет салып үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Академиялық живопись 2
    Несиелер: 3

    Білім алушыларды реалистік бағытта тәрбиелей отырып, жалпы живопись өнерінен кең ауқымды теориялық және практикалық білімдермен қатар, шеберлік, қабілеттілік, икемділік дәрежелерін арттыруды жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    Инклюзивті білім беру – ерекше мұқтаждықтары бар балалардың жалпы білім беретін мектептердегі оқыту үрдісін сипаттауда қолдану. Оқу жұмысын тиімді түрде жүзеге асыруға мұғалімдердің инклюзивті құзыреттілігін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқушылардың бейіндік оқытуын ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Бейіндік оқытуға көшу процесінің негізгі бағыттарын, оқушылардың кәсіби қызығушылықтары мен қабілеттерін диагностикалау негізінде бейіндік топтарды жинақтауды меңгеру; -бейіндік оқыту әдістемесін ұйымдастыруды меңгеру; -оқу жоспарын модельдеу, бейіндік оқыту бағдарламаларын жасау және сараптауды меңгеру; -бейіндік оқытуды таңдау және оқушылардың жеке оқу жоспарларын құруды меңгеру; -бейіндік оқытуды ұйымдастыру әдістері мен түрлерін игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сурет салу негіздері
    Несиелер: 3

    Көркем суреттік білім, және эстетикалық тәрбие беріп болашақ кәсіби маманды қалыптастыру. Шығармашылық жұмыс орындауда студенттерге теориялық және практикалық білімдерін перспектива, композиция, жарық көлеңке заңдылық-тарын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сурет шебері
    Несиелер: 4

    Сурет шебері пәні графика өнері бойынша орындалатын бейнелеу өнерін игеру. Адам мүшелерінің бейнелеу, толық адам бейнесін салу әдістерін игеру. Заттарды сауатты бейнелеуге үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Портрет
    Несиелер: 4

    Портрет бейнелеудің дағдыларын меңгеру және композициялық мәселелер, жартылай ашық болмыстар (тақырыптық қойылым – қолымен белге дейінгі портрет). Портреттік жанрда шығармашылық ізденіс. Жалаңаш адамның бейнесінің этюдтерін бейнелей білу (бейтараптық аясында ер адамның, түрлі –түсті интерьер аясында әйел адамның бейнесі). Екі фигуралы тақырыптық композиция бейнелей білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инженерлік графика
    Несиелер: 2

    Инженерлік графика əмбебап жəне арнайы графикалық əдістері автоматты жобалау жүйесінде, күрделі техникалық нысандарды дайындау технологиясында жəне оны жобалауда кеңінен қолданыс табуда. Инженерлік графиканы меңгеру жəне əр түрлі машықтық есептерді графикалық жолмен шеше білуге үйрету жоғары оқу орынында инженер кадрларды, бейнелеу өнері жəне сызу мұғалімдерін, дизайнерлерді дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кітап графикасы
    Несиелер: 4

    Бейнелеу өнері тілінің нақты және маңызды компоненттерімен танысу, көркемдік ойлауын дамыту студенттердің практикалық тәжірибесіндегі біліктілігін арттыру арқылы ірі көлемдегі картина немесе фрескалық жұмыстар орындау технологиясымен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Оқушылар әр түрлі көркем материалдармен жұмыс істеу тәсілдерін үйрену. Безендіру, өнерді қабылдау, мүсіндеу, нұсқадан сурет салу, батик қағаз пластикасы және т.б. сабақтардың теориялық негіздерімен игеру. Бейнелеу өнерін сыныптан тыс жұмыстар жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Картинаны көшірудің техникасы
    Несиелер: 5

    Живопись негізін оқыту, эстетикалық талғамын дамыту, кәсіби суретші –педагог дайындау, білімгерді кәсіпқой шығармашылық қызметке дайындау. живопись пәні бойынша білімділік қалыптастырып, живопись жазу жолдарын игеру, біліктілік шеберлік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бейнелеу өнері түрлері бойынша практикалық жұмыс орындау
    Несиелер: 5

    Теориялық практикалық қабілеттерін дамыту. Композициялық шығармашылық шеберлігін арттыру. Бейнелеу өнері түрлері бойынша практикалық жұмыс орындау пәнінен білімгерлердің білімін, ілімін, қабілет, шеберлігін шығармашылық деңгейде орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Конструктивті оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қазіргі жаңа оқыту технологияларының енгізілуі, ізденістер мен тәжірибе жинақтау және орта білім беру жүйесінде әлемдік жоғары деңгейге қол жеткізу мақсатында сындарлы (конструктивті) оқытуға негізделген тәсілді, болашақ маманға игерту, студенттердің болашақ педагогикалық үрдісті тиімді ұйымдастыра білуді меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көркем бұйымдарды жобалау
    Несиелер: 5

    Бейнелеу өнері тілінің нақты және маңызды компоненттерімен танысу, көркемдік ойлауын дамыту студенттердің практикалық тәжірибесіндегі біліктілігін арттыру арқылы ірі көлемдегі картина немесе фрескалық жұмыстар орындау технологиясымен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби практика (оқу-тәрбиелік педагогикалық)
    Несиелер: 5

    Студенттердің қазіргі өмірдегі психологиялық білімдерін, осылардың таңдаған мамандық шеңберінде кәсіби қалыптасу процесіндегі рөлі мен оның мәнін анықтау; -еңбек процесінде психологиялық міндеттерді жетілдірудің психологиялық заңдылықтарын; -оқушылардың еңбегін басқаруды ұйымдастырудың психологиялық ерекшеліктерін терең зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби психология
    Несиелер: 5

    Кәсіби психология пәні болашақ маманның, яғни өндірістік білім беру шеберінің кәсіби моделін тұлғалық-бағдарланған тұрғыдан жүзеге асырады. Білім беру процесінің барлық қатысушыларының үздік білім беру ресурстары мен технологияларына тең қол жеткізуін қамтамасыз ету. Қоғамдағы адамдар арасындағы қатынастарын реттеудің адамшылық нормаларын білу; түрлі мәдениеттанулық мектептердің идеяларын, олардың бағыттарын талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тәрбиелеу процесінің әлеуметтік кеңістігінің динамикасын меңгеру. Тәрбие бағдарламасы және тәрбие субъектісін игеру. Тәрбие жүйесі дамуы мен қалыптасуының әдістемесі мен кезеңдерін меңгеру. Бағалаудың өлшемдерін, мектеп пен сыныптағы тәрбие жүйесінің өзара байланысын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Этнопедагогика
    Несиелер: 5

    оқу-тәрбие процесін жетілдірудегі этнопедагогикалық білім; -этнопедагогика бойынша зерттеулерді талдау: этнопедагогика әдіснамасы; -интегративті этнопедагогика, этнопедагогикалық менеджмент; -халықтық педагогикалық көзқарас және этнопедагогика; -халықтық тәрбие құралдары және оның факторлары; -этнопедагогика бойынша зерттеулерді талдау: этнопедагогика әдіснамасы, интегративті этнопедагогика, этнопедагогикалық менеджмент, т.б. білуі керек

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Үйірме жұмыстарының әдістемесі мен теориясы
    Несиелер: 5

    Жұмыс жасауды дұрыс ұйымдастыру, тиімді пайдалану, керекті материалдарды ұқыптып, өз орнымен қолдануға үйрену; балалардың еңбек ету іскерлігі мен дағдысы қалыптасты; оқушының еңбекке деген шығармашылық көзқарасы қалыптастыру; оқушының бойындағы басты ерекшеліктерді ескере отырып, дарынды балалармен жекелеген жұмыстар жүргізілді; оқушылардың бір-біріне деген дұрыс қарым-қатынасын қалыптастыру; еңбек тәрбиесін, мәдениеті мен техника қауіпсіздігінің бастапқы элементтерін меігеру; ой-өрісін дамыту, ынта-ықыласы нығайтылып және мамандықты саналы түрде таңдай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Техникалық сурет
    Несиелер: 5

    Аксонометрия ережелері бойынша, пропорцияны көз мөлшерімен сақтай отырып, қолдан орындалатын кескін. Бұл жағдайда аксонометриялық проекциялар салғандағы ережелерді сақтау керек: осьтерді сондай бұрыштар жасай орналастырады, ал өлшемдерді осьтер бойына түсіреді. Техникалық суреттерді тор көзді қағазға орындаған қолайлы. Шеңберді және шеңбердің изометриялық проекциясын тор көзге орналасуы түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркем өңдеу өнерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Қолданбалы өнер саласы бойынша терминдерге түсінік беру және танысу. Қолданбалы өнер саласы бойынша композициялардың түрлері мен типтерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қолөнер негіздері
    Несиелер: 5

    Қолөнер түрлерімен танысады. Білім алушыда конструкциялық тоқыма материалдарынан түрлі бұйымдар жасау дағдысы мен ептіліктері қалыптасады. Тоқыма материалдарының түрлері, құрамы мен қасиеті, тұтынуға шыдамдылығы жайындағы қасиеттерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби практика (өндірістік - педагогикалық)
    Несиелер: 7

    Зерттеу жұмысының нәтижелерін тәжірибеде қолданады; дипломдық жұмысты орындауға қажетті инструктивтік-әдістемелік материалдарды оқиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мектеп шеберханасындағы практикум
    Несиелер: 3

    Оқу шеберханаларындағы жұмыс студенттерді өздерінің міндеттерімен таныстыру үшін қажетті мүмкіндіктерді қамтиды: еңбек және технологиялық тәртіпті сақтау, техникалар мен операциялардың ең үйлесімді комбинацияларын игеру, жұмыстың қазіргі тәсілдерін игеру. Оқу шеберханаларында студенттер тігінші, пішуші және модельер-конструктордың кәсіби жұмыс әдістерін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Білім беру үдерісіндегі конфликтология
    Несиелер: 3

    Қоғамның түрлі салаларында бейбітшілікті сақтау және жанжалдарды талдау, алдын алу, шешу және басқару үшін кәсіптік қызметті тиімді жүзеге асыру үшін қажетті құзыретке ие болу үшін әлеуметтік ғылымдардағы инновацияларға қабілетті жоғары білікті ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Композиция
    Несиелер: 5

    Бейнелеу жазықтығына заттардың көлемі мен сынын дұрыс бейнелеуді меңгеру. Сызықтық және кеңістік перспективаларының негіздерін, жарық пен көлеңкенің заңдылықтарын талдау. Түстік және өндік қатынастармен жұмыс істей білу; Композицияны құрастыру заңдылықтарын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Жалпы білім беру ұйымдарындағы бейнелеу өнері және сызу мамандығының маңыздылығын, педагогикалық қызметінің әдістемесін, оқушылар физиологиясын, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі негіздерін түсінеді. Кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті, кәсіби бағыттағы лексиканы игереді.

  • Код ON6

    Көркем еңбекті оқыту әдістерін, визуалды өнердің элементтерін, фотографика, көркем өңдеу өнерінің тарихы, кітап және жарнама графикасын біледі. Компьютерлік бағдарламалармен ағаш, металл, тағам, тігін өнімдерін, сәндік-қолданбалы өнер, кәде-сый бұйымдарын жобалауды, көркем және дизайндағы сурет, кескіндеме, шрифтпен графика және жобалауды біледі.

  • Код ON4

    Бейнелеу әдістерін, сурет салу заңдылықтарын, композиция, картинаны көшірудің техникасы заңдылықтарын біледі. Живопись өнерінен көркем шығарма жасай алады. Сызбаны орындау техникасын, бейнелеу өнерінің тарихы мен заңдылықтарын, өнертану терминологиясы мен стилистикалық бағыттарын біледі.

  • Код ON5

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастыруды, білім беруді жүзеге асырудың құқықтық нормаларын, білім беру үдерісінің құрылымын біледі. Жас ерекшеліктік дамудың заңдылықтарын, әдістерін, аутодеструктивті мінез-құлықтың түрлерін біледі және психопрофилактика жұмыстарын ұйымдастыра алады.

  • Код ON8

    Жалпы білім беру ұйымдарында тәжірибе алмасу нәтижесінде «Бейнелеу өнері және сызу» (Визуалды өнер, көркем еңбек, графика және жобалау) пәнінен жаңартылған білім беру жүйесінде оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыруды және пән мұғалімінің қызметін орындауды біледі.

  • Код ON3

    Кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздерін, нысандарының қызмет ету механизмін, білім беру менеджментінің теориялық негіздерін, заңдылықтарын, әдістерін, педагогикалық менеджменттің қалыптастырушы факторларын, AutoCAD, ArchiCAD графикалық бағдарламалар пакеті арқылы өнім түрлерін жобалауды біледі.

  • Код ON7

    Тəрбиелік іс-əрекеттің əдістемесі мен технологиясын, шағын комплектілі мектепте білім беру үдерісін ұйымдастыруды, ғылыми-зерттеудің әдіснамасы мен әдістерін, конструктивті оқыту технологиясының түрлерін, критериалды бағалаудың мəнін, моделін біледі және оқу-тәрбие үдерісінде қолдана біледі.

  • Код ON2

    Ұлттық идеяны жүзеге асыру мақсатын, өлкетанудың тарихи-мәдени дамуын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресті, мәдениеттегі діннің рөлі мен орнын, мәдени мұраны зерттеуді, әлемдік материалдық мәдениет, өнер, дизайн тарихындағы көркемдік процестердің мәнін, қарым-қатынас мәдениеті мен этикасының мәнін түсінеді. Композиция заңдарын, графикалық дизайнның стильдері мен бағыттарын, кәсіпкерлікті ұйымдастыру принциптерін біледі

Top