Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01509 Физика және информатика пәндерінің мұғалімі в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 3

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты: студенттердің академиялық мәтіндерді құрастыру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Оқу пәнін оқытудың міндеттері: студенттерді академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен, жанрларымен, академиялық мәтіндерді жазуға қойылатын талаптармен таныстыру және дереккөздермен, кітапханалық және Интернет-ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын, академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математика 1,2
    Несиелер: 10

    Берілген пән аясында келесі мәселелер қарастырылады: шектер теориясы; қарапайым дифференциалдық теңдеулер; жартылай дифференциалдық теңдеулер; тізбектер мен жолдар; ықтималдық теориясының негіздері; кездейсоқ шамалар, оның таралу функциясы, математикалық күтім және дисперсия; комплексті сандардың теориясының негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Молекулалық физика және термодинамика
    Несиелер: 5

    Курста молекулалық жүйелердің ерекшеліктері; Термодинамика және молекулалық физика баяндалады. Практикалық фактілерді жалпылау ретінде макроскопиялық денелер курстың мазмұны келесі сұрақтарды қамтиды: газдардың молекулалық-кинетикалық теориясының негізгі принциптері, статистикалық әдіс және ықтималдық теориясының элементтері; Максвелл-Больцманның таралуы; термодинамика заңдары; нақты газ; сұйықтықтар; қатты денелер; фазалық түрлену.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Механика
    Несиелер: 5

    Курста классикалық механиканың негізгі заңдылықтары баяндалады, механикалық жүйелерді сипаттаудың кинематикалық және динамикалық әдістері қарастырылады, материалдық нүктелер мен қатты денелер жүйесінің динамика заңдары, сондай-ақ механикалық шамаларды сақтау заңдары құрастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Электр және магнетизм
    Несиелер: 5

    Курста функционалдық заңдылықтары қамтылған. Электрмагниттік құбылыстардың салалары. Негізгі заңдарды эксперименталды негіздеуге, сондай-ақ әртүрлі олардың математикалық сипаттамасының нұсқалары. Электростатика. Тұрақты электр тогы. Әртүрлі орталардың магниттік қасиеттерін түсіндіру.. Магнит өрісінің қасиеттері. Айнымалы ток. Электромагниттік толқындардың сәулеленуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Электромагниттік өріс теориясы және қолданбалы аспектілер
    Несиелер: 5

    Бұл курс келесі тақырыптарды қамтиды: электромагнитті индукция құбылыстары және оны техникада қолдану, өзара индукция және электромагнитті энергияның берілуі; электромагнитті кері әсер ету және электр машиналары, вакуумдық және материалдық ортадағы Максвелл теңдеулері электромагнитті толқындар, толқын өткізгіштер, тарату желілерінің жалпы қасиеттері, беттік толқындар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сөйлеу және жазу практикасы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты-тілдік қызметтің әртүрлі түрлерін, лексикалық және грамматикалық материалдарды меңгеруді болжайтын, оқытылатын Шетел тілі бойынша коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру, дамыту және жетілдіру, сондай-ақ кәсіби міндеттер үшін шет тілі ақпаратын алу, бағалау және қолдану үшін шетел тілін қолдануға дайын болу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам туралы ғылым жүйесін дамытудағы және мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогиканың орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері мен педагогикалық мәселелерді шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, тәрбиенің заманауи педагогикалық теориялары мен тұжырымдамалары, жаңа педагогикалық технологиялар, оқытудағы инновациялар, тұлғаны дамыту және тәрбиелеу, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері және вариативті бағдарламалары, пәндік дамытушы білім беру ортасын құру мәселелері, оқыту процесін ұйымдастыру, оқытудың интерактивті әдістері, мектеп жұмысындағы сабақтастық, басшылық, бақылау және мектептерді басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оптика және спектроскопия
    Несиелер: 5

    Бұл курс аясында жарық толқындық табиғатымен байланысты сұрақтар қарастырылады: интерференция, дифракция құбылыстары, изотропты және анизотропты орталардағы жарықтың таралуы, қозғалатын ортадағы оптика. Спектрлік аппараттар жұмысының негізгі принциптерімен және спектрлік талдау әдістерімен таныстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Заманауи оптикалық аспаптар
    Несиелер: 5

    Курс геометриялық және толқындық оптика заңдарымен, құрастырудың негізгі принциптерімен танысуға бағытталған, оптика-электрондық аспаптардың(ЭББ) жұмыс істеу ерекшеліктері, ЭББ сапалы жұмысын энергетикалық қамтамасыз ету ерекшеліктері және олардың негізгі сипаттамаларын, ЭББ синтездеу және талдау әдістерін үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физиктер үшін ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Бұл курс физиканың келесі бөлімдері бойынша физикалық терминдерді игеруге бағытталған: Кинематика, динамика, механиканың сақталу заңдары,молекулалық –кинетикалық теория, идеалды газдар, термодинамика, электр өрісі, тұрақты ток, магнит өрісі, геометриялық оптика және толқындық оптика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Программалау тілдері
    Несиелер: 5

    Курс "бағдарламалау тілі (с++)" мамандығы бойынша әлемдік білім беру стандарттарына сәйкес пәндік дайындықты қарастыратын негізгі пәндердің бірін оқуға бағытталған. "Программалау тілі (с++)" курсында алгоритмдерді әзірлеу және аспаптық құралдардың көмегімен бағдарламаларды жүзеге асыру негіздері баяндалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәнгілік ел идеясы және рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: мамандардың жаңа буынын, ұлттық сана-сезімнің, ұлттық рухтың, патриотизм рухының, тарихи сана мен әлеуметтік жадтың даму деңгейі жоғары қоғамның әлеуметтік белсенді мүшелерін; мемлекетіміздің тұрақтылығын, тәуелсіздігін, қауіпсіздігін сақтау бойынша белсенді және батыл іс-қимылдарға дайын, басқа мәдениеттер өкілдерімен сындарлы диалог құруға қабілетті кәсібилік пен бәсекеге қабілеттілік рухын тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Алгоритмдер және берілгендер құрылымы
    Несиелер: 5

    Бұл курс аясында сұрыптау алгоритмдері есептерін шешудің негізгі алгоритмдері қарастырылады: ішкі және сыртқы сұрыптау. Деректерді іздеу үшін араластыруды пайдалану. Аралық есептерді шешу: " алгоритмдерді бөлу және жеңу, бағдарламалаудың динамикалық әдісі,, тармақталған және шекара әдісі. Динамикалық мәліметтер құрылымы. Деректер құрылымы ретінде графалар. Ағаштар графтардың ерекше жағдайы ретінде. Ағаштарды сұрыптау және теңдестірілген ағаштар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: болашақ педагогтердің білім алушылармен тәрбие жұмысын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік негізі және ментор стартаптары
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты: экологиялық ойлау және қауіпсіз өмір сүру негіздерін меңгерген қауіпсіз үлгідегі экологиялық білімді тұлғаны қалыптастыру; адамның денсаулығы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету қағидаттарын зерделеу, экологиялық мәдениетті, салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін арттыру және іс-қимылдың, өмір қауіпсіздігінің, жергілікті қоғамдастық пен табиғаттың тұрақты дамуының жүйелі салдарын (тәуекелдерін) болжау және бағалау білігін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физикадан күрделілігі жоғары есептерді шығару әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курста жалпы физика курсы бойынша күрделі есептерді шешу әдістемесі келесі бөлімдер бойынша қарастырылған: Кинематика, статика, динамика, гидродинамика, термодинамика, тұрақты ток, айнымалы ток, энергия мен импульстің сақталу заңдары, геометриялық және толқындық оптика

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сандық әдістер негіздері және қолданбалы бағдарламалардың математикалық дестесі (MathLab, MathCad)
    Несиелер: 5

    Сандық әдістер негіздері және қолданбалы бағдарламалардың математикалық дестесі (MathLab, MathCad) курсының мақсаты – нақты әлемнің заңдарын математикалық модельдеу және практикалық қызметте таным заңдарын қолдану үрдісінен туындайтын, компьютерге - бағытталған есептеу алгоритмдерін шешу үшін студенттерді әзірлеу. Тақырыптар тізбесі: математикалық және статистикалық есептерді шешу үшін топтамалар. MathCAD пакетінің мүмкіндіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физиканы оқытудың заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл курс мектептегі физиканы оқытуды жаңғыртудың негізгі үрдістерін, орта мектептегі физиканы оқытудың заманауи технологияларын таныстырады. Іс-әрекеттік технологиялар негізінде физика бойынша интерактивті білім беру үдерісін құрудың әдістемелік принциптері берілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: "бағалау", "бағалау жүйесі", "бағалау критерийлері" ұғымдарымен таныстыру; оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың бірыңғай технологиясын оқу; 12 жылдық білім берудің концептуалды ережелерін ескере отырып, оқу нәтижелерін критериалды бағалаудың қазақстандық жүйесін қолда бар ғылыми жетістіктер негізінде оқу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Заманауи деңгейде информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курста интеллектуалды дамыған тұлғаны қалыптастыруға бағытталған білім беру мазмұнының теориялық-әдістемелік аспектілері, инклюзивті және қосымша білім беру тәсілдерін қарастыратын әртүрлі үлгідегі мекемелерде оқыту процесін ұйымдастыруды практикалық-әдістемелік қамтамасыз ету (педагогикалық тәсілдер, оқу үдерісін ұйымдастырудың әдістері мен технологиялары, оқу бағдарламалары мен оқу пәндерінің мазмұнын қайта құру) қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуының ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаттары: оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктері туралы білімдерін біріктіру және жүйелеу; студентте балалар ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, функционалдық мүмкіндіктері туралы тұтас және тұрақты түсінік қалыптастыруға ықпал ету; мектеп жасындағы балалардың дене және ақыл-ой қабілеттерін қолдауға бағытталған жұмыста болашақ педагогтың кәсіби құзыреттіліктерін кеңейту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Информатиканың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курс аясында ең жиі кездесетін ақпараттық процестердің теориялық негіздері қарастырылады: аналогты-цифрлық түрлендіру, байланыс арналары арқылы беру, ақпаратты іздеу және аналитикалық-синтетикалық өңдеу, Шеннон ақпаратының теориясы, кодтау теориясы, Алгоритмдер теориясының элементтері және соңғы автоматтар теориясы, сонымен қатар жүйелерді модельдеу мен сипаттаудың жалпы сұрақтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қолданбалы программалық қамсыздандыру (PhotoShop, CorelDraw, Gimp. Sketch)
    Несиелер: 5

    Растрлық және векторлық жұмыстың негізгі ұғымдары мен принциптері сипатталған жеке компьютердегі графикалық кескіндер. Компьютерлік графиканың әртүрлі түрлерінің ерекшеліктері қарастырылады. Ең қысқа шолу танымал графикалық пакеттер. Photoshop нүктелік кескін өңдеу пакетінің негізгі функциялары егжей-тегжейлі қарастырылған және векторлық сурет CorelDRAW. Осы бағдарламаларда жұмыс істеудің әдістері мен тиімді әдістері көрнекі мысалдармен ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютер архитектурасы
    Несиелер: 5

    Меңгеру нәтижесінде білім алушы білуі тиіс: есептеу жүйелерінің архитектурасын құрудың негізгі принциптері мен негізгі ұғымдарын; есептеу жүйелерінің типтерін және олардың сәулеттік ерекшеліктерін; компьютерлік жүйелердің негізгі логикалық блоктарының жұмысын ұйымдастыру мен принципін; компьютерлік архитектураның барлық деңгейлеріндегі ақпаратты өңдеу процестері; компьютерлік жүйелерді бағдарламалық қамтамасыз етудің негізгі компоненттері; ресурстарды басқарудың негізгі принциптері; осы ресурстарға қол жеткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өріс теориясы
    Несиелер: 8

    Бұл курста физикалық заңдар және олардың математикалық теңдеулері, өріс теориясын анықтайтын қорытылады. Табиғатта әртүрлі өрістердің физика-математикалық теориясының бірлігі, көлемді, беттік, сызықты және нүктелі өріс көздері (массалар); өріс кернеулігі; суперпозиция принципі; өріс интегралды теңдеулері, көлемдік, беттік және сызықты көздер өрісінің кернеулігінің қасиеттері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • WEB бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі міндеттері: web-бағдарламалаудың негізгі концепциялары мен тәсілдерін оқу. заманауи web-технологиялар туралы түсініктерді кеңейту. web-қосымшаларды құру үшін қазіргі заманғы бағдарламалау тілдерін қолдану дағдыларын меңгеру. зерттелген технологияларды пайдалана отырып, web-сервистерді, сайттарды, порталдарды құру кезінде дербестікті дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өндірістегі сапаны басқару жүйесі
    Несиелер: 8

    Пәннің болжамды мазмұны: «сапа» категориясының мазмұны және оны басқару. Сапа менеджменті жүйесінің теориясы мен практикасының даму тарихы: отандық және шетелдік тәжірибе. Кәсіпорында сапаны басқарудың жүйелік тәсілі Сапа менеджменті жүйесі: құрылыстың принциптері мен ұйымдастырушылық аспектілері Сапа менеджменті жүйесінің құралдары мен әдістері. Сапа менеджменті жүйесінің дамуындағы әлеуметтік-экономикалық тенденциялар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сервер тілдерін программалау (Python, Java, Perl, РНР)
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты-студенттердің компьютерлерді жергілікті желілерге біріктіру саласындағы білімдері мен дағдыларын қалыптастыру, интернет желісінде қолданылатын деректер алмасу хаттамаларын Ғаламдық телекоммуникациялық ғаламтор желісіне жергілікті желілерді біріктіру; студенттердің гипермәтін белгілеу тілін, стильдердің каскадтық кестелерін, клиенттік және серверлік скриптік тілдерін қолдана отырып интернет-ресурстарды әзірлеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Теориялық физика курсының таңдаулы тараулар
    Несиелер: 8

    Бұл курста : классикалық механиканың негізгі принциптері; Гамильтон формализмі; Математикалық физика әдістері туралы негізгі түсініктер; физикалық объектілердің математикалық модельдері; Математикалық физиканың негізгі теңдеулері,толқындық, жылуөткізгіштік теңдеулері, Лаплас және Пуассон теңдеулері; кванттық механиканың пайда болу алғышарттары; кванттық механиканың математикалық аппараты; кванттық механиканың негізгі ұғымдары мен ережелері; кванттық механиканың қарапайым қолданылуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Виртуальды эксперимент және көрнекіліктер технологиясы
    Несиелер: 8

    Курс таңдалған оқу материалынан электронды білім беру ресурсын құру дағдыларын меңгеруге бағытталған; физика бойынша виртуалды тәжірибелерді өткізу технологиясымен таныстыру, физикалық құбылысты компьютерді пайдалану арқылы, жеке тұлғаға бағытталған және деңгейлік - сараланған технологияны қолдана отырып стандартты сабақты өткізу технологиясымен нақты және анық көрсетуге болады .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Робототехниканы енгізу
    Несиелер: 5

    Бұл пән келесі тақырыптарды қамтиды: Робототехника қолданбалы ғылым ретінде; робототехниканы зерттеуге арналған жабдық; робототехникалық конструктордың электрондық және құрылымдық компоненттері; LEGO конструкторының негізіндегі роботтар модельдері; робототехникалық конструкторлардың бағдарламалық қамтамасыз етуі; LEGO Mindstorms графикалық бағдарламалау ортасы; Қимылмен бағдарламалау; Датчикті бағдарламалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Объектіге бағытталған бағдарламалау (Lazarus, Delphi)
    Несиелер: 5

    "Объектілі-бағытталған бағдарламалау (Lazarus, Delphi)" пәні объектілі-бағытталған парадигма идеяларына негізделген: Инкапсуляция (объект ішіндегі деректерді және өңдеу әдістерін біріктіру); Мұрагерлік (жаңа нысандардың бұрыннан бар объектілерден пайда болу процесі); Полиморфизм (ата-ана сыныптары мен ұрпақтарының әдістеріне бірдей аттары, бірақ әр түрлі мазмұны бар мүмкіндік беретін қасиет

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Деректер қоры және ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    Бұл курс деректермен жұмыс істеу үшін арнайы құралдар құру қарастырылған-деректер базасының құрылымын редакциялау, оны деректермен толтыру, іздеу, сұрыптау, берілген өлшемдер бойынша деректерді іріктеу, есептерді қалыптастыру. Сондай-ақ қолданбалы міндет үшін ақпаратты өңдеуді автоматтандыруды қамтамасыз ететін бағдарлама немесе бағдарламалар кешені болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқушының шығармашылық жұмысын ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс келесі мазмұнға ие: Жоба тақырыбын қалай таңдау керек, Жобаларды іске асыру бойынша жұмыс жоспарын қалай құру керек; Әдебиет көздер бойынша қажетті ақпаратты жинау және өңдеу дағдысы; Тиісті техникалық-технологиялық құжаттаманы әзірлеу, қажетті материалдарды, жабдықтарды, құралдарды дайындау; Міндеттерді бөлу мүмкіндіктері (топтық және ұжымдық жобалар үшін).Атқарылған жұмыстың сапасын қалай бағалау керек

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі сандық білім беру ресурстары
    Несиелер: 5

    "Білім берудегі сандық білім беру ресурстары" пәнінің мазмұнына сандық білім беру ресурстарымен жұмыс және оларға қызмет көрсету, дидактикалық интерактивті қосымшаларды жасау, сандық білім беру ресурстарын кешенді қолдану енгізілген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны: ғылыми зерттеу жұмысын жоспарлау, тақырыптың өзектілігін анықтау, әдеби шолу жүргізу туралы ғылыми зерттеу жұмысын ұйымдастыру, ғылыми жұмысқа аннотация жазу, таңдалған тақырып бойынша эссе, ғылыми-тәжірибелік конференциядағы мақалалар мен баяндамалар, конкурстарға қатысу үшін ғылыми жұмысты рәсімдеу, презентация мен баннерлерді дайындаудың маңызды тұстары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кіріктірілген оқытудың практикумы
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде интеграцияланған оқытудың тарихы, теориясы, тұжырымдамалары мен модельдері (мазмұны, құрылымы, білім беру және педагогикалық технологиялардың сабақта интеграциясы, кіріктірілген сабақтың түрлері мен формалары) интеграцияланған оқытудың психологиялық-педагогикалық бағыттары (сыныпты интеграцияланған психологиялық-педагогикалық қолдау, түзету және дамыту) қарастырылады студенттермен жүргізілетін педагогикалық жұмыс, отбасылық педагогикалық және педагогикалық жұмыстың интеграцияланған түрлеріпедагогикалық жұмыстың интеграцияланған түрлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Астрономия
    Несиелер: 5

    Бұл курс астрономияның табиғаттың іргелі заңдарын тануда және әлемнің заманауи жаратылыстану-ғылыми бейнесін қалыптастырудағы принципті рөлін ашады; аспан денелері мен жүйелерінің физикалық табиғаты, әлемнің құрылысы мен эволюциясы, әлемнің кеңістіктік және уақыттық масштабтары, ғылым мен техниканың дамуын анықтаған аса маңызды астрономиялық жаңалықтар туралы ақпарат берілді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік желілер және ақпараттық қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Осы курс аясында ақпараттық қауіпсіздіктің мәні мен түсінігі, оның құрамдастарының сипаттамасы; елдің ұлттық қауіпсіздік жүйесіндегі ақпараттық қауіпсіздіктің орны; ақпараттық қауіпсіздік қатерлерінің көздері және олардың алдын алу шаралары қарастырылады; құпия ақпаратты құру, өңдеу, беру үдерісіндегі өмірлік циклдер; ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің заманауи құралдары мен тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сымсыз компьютерлік желілер және компьютерлік желілерде ақпаратты қорғау
    Несиелер: 5

    Бұл курс Компьютерлік желілер мен желілік бағдарламалық қамтамасыз етуді ұйымдастыру және басқару әдістемесі мәселелерін қамтиды; - компьютерді желіге біріктіру тәсілдері - жабдыққа бірлесіп қол жеткізу тәсілдері - бағдарламаларды бірлесіп пайдалану тәсілдері - файлдарды бірлесіп сақтау тәсілдері Компьютерлік желілер бойынша АЖ қауіптерінің түрлері және есептеу желілерінің ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістері,ақпаратты қорғау технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Космология және қазіргі астрофизика
    Несиелер: 5

    Бұл курста ғаламның, оның шығу тегі және эволюциясы туралы жалпы түсінік қарастырылған, негізгі астрофизикалық нысандар, оның ішінде жұлдыздар мен күн, галактиканың Күн жүйесі, тұмандық, қара тесіктер; астрофизика мен космология алдында тұрған заманауи міндеттер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау. Курстың / пәннің мазмұны: білім берудегі қазіргі менеджменттің негізгі концепцияларымен танысу; білім беруді басқарудың негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын зерделеу; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделеу; нақты жағдайларды талдау және диагностикалау, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON3

    тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу

  • Код ON11

    кәсіпорынның коммерциялық қызметін ұйымдастыру және табысты жүргізу және бәсекеге қабілетті өнім шығару үшін қажетті сапа менеджменті жүйесінің принциптері мен әдістеріне ие болу

  • Код ON9

    физика және информатиканың теориялық және практикалық білімдерінің өзара байланысын, сонымен қатар оларды заманауи технологиялар мен есептеу және зерттеу әдістерінде, ғылыми және өндірістік мәселелерді шешуде және жаратылыстану ғылымдары аясындаөзіндік жетілуде, физика мен информатиканы оқытудың жаңа технологияларына сәйкес оқыту әдістерінде қолдана білу

  • Код ON8

    оқыту және тәрбиелеу үдерістерін және олардың психологиялық негіздерін; тәрбие және білім беру жүйелерін; білім беру жүйесінің дамуының қазіргі тенденцияларын; педагогикалық зерттеу әдістерін; физиканы оқытуда қолданылатын қазіргі педагогикалық технологияларды қолданудың мәні мен принциптерін; ерекше қажеттіліктері бар оқушылармен жұмыс істеу әдістерін; инновациялық технологияларды оқыту үдерісіне енгізу кезінде оқушылардың танымдық іс-әрекетін құруды; білім беру әсерлерін бағалау тәсілдерін білуі

  • Код ON15

    ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістерін біледі және оларды қазіргі заманғы сандық және символдық математикалық пакеттерді, техника мен технологияның дамуына шешуші әсер еткен физика негіздерін пайдалана отырып, оқу және зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруда, қолданбалы есептердің кең ауқымының математикалық модельдерін талдау кезінде одан әрі пайдалана отырып, компьютерлік математикалық білімді кеңейтуде меңгереді

  • Код ON4

    жеке қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін пайдалану: интернет-ресурстарды, ақпаратты іздеу бойынша бұлтты және мобильді сервистерді сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша

  • Код ON1

    Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету

  • Код ON14

    компьютерлік шабуылдарды анықтау технологиясын және олардың мүмкіндіктерін; қазіргі компьютерлік жүйелерге негізгі осалдықтар мен типтік шабуылдарды; компьютерлік желілерді қорғау әдістерін; ақпаратты қорғаудың желілік бағдарламалық-аппараттық құралдарының жіктелуі мен жалпы сипаттамасын; қорғалған компьютерлік жүйелерді әкімшілендірудің негізгі принциптерін; ақпаратты қорғаудың қазіргі заманғы бағдарламалық-аппараттық құралдарымен әдістерін жүзеге асыру ерекшеліктерін білу

  • Код ON6

    Математика, физика және информатика пәндерінің негізгі ұғымдары мен әдістерін білімін және түсінігін көрсету, нақты жағдайлардағы негізгі физикалық, ақпараттық процестерді ажырыта білу, физикалық, техникалық және өндірістік жүйелердегі ақпараттар процестерінің ағымындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау

  • Код ON7

    физикалық процестерге әсер ететін факторларды анықтау үшін алынған іргелі білімді қолдану; физикалық процестердің өту заңдылықтарын түсіндіру; әртүрлі күрделі есептерді шеше білу, математикадан, информатикадан және физика пәндерінен алынған жаратылыстану-ғылыми дүниетанымның білімі мен негіздерін пайдалану

  • Код ON5

    өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру

  • Код ON13

    Алгоритмдерді формальды түрде орындай білу, виртуалды іске асырушыларды басқару алгоритмдерін құру, таңдалған бағдарламалау ортасында графикалық кескіндерді салудың қарапайым алгоритмдік мәселелерін шешуге арналған бағдарламаларды орындау, дайын қолданбалы компьютерлік бағдарламалар мен білім беру қызметтерін қолдану

  • Код ON2

    философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология және академиялық адалдық қағидаттарын базалық білімін ескере отырып, тұлғааралық, Әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның, экологиялық ойлаудың, кәсіпкерлік дағдыларының әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру

  • Код ON10

    орта білім беру бағдарламасының жаңартылған мазмұнына сәйкес оқыту нәтижелері мониторингінің жаңа нысандарын, критериалды бағалау жүйесін пайдалану

  • Код ON12

    астрономияның негізгі ұғымдарын, қазіргі космологияның негізгі постулаттарын және әлемнің эволюциясының әртүрлі сатыларында болып жатқан негізгі процестердің ерекшеліктерін білу және түсіну

Top