Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03101 Әлеуметтану в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

  • Әлеуметтану тарихы
    Несиелер: 5

    Берілген курстың аясында студенттер әлеуметтанулық ойдың негіздерімен, көрнекті ғалымдардың өмірбаянымен, әртүрлі әлеуметтанулық мектептердің ерекшеліктерімен, әлеуметтанудың бағыттары және ағымдарымен танысады. Сондай-ақ, студенттер әлеуметтанудағы теориялық және эмпириялық, қолданбалы бағыттармен, осы ғылыми салалардағы оқу ерекшеліктерімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтану әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Түрлі әдіснамалық парадигмаларды (позитивизм, номинализм, интерпретативизм), зерттеу қағидалары мен логикасын қарастыруға бағытталған, зерттеудің сапалық және сандық әдістері арасындағы ерекшеліктер туралы түсінік қалыптастыруға негізделген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік зерттеулердегі далалық жұмыс
    Несиелер: 5

    Берілген курс аясында студенттер әлеуметтанудағы далалық зерттеулердің ерекшеліктерімен танысады, әлеуметтанудағы сандық және сапалық парадигмалармен танысады. Студенттер әлеуметтанулық зерттеуді құрудың барлық кезеңдерімен, оның ішінде зерттеудің далалық кезеңімен танысады. Курс аясында студенттердің эмпириялық зерттеу жүргізу ережелеріне, зерттеу кезеңдерін өткізудің әдістері мен стратегияларына назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Іскерлік мәдениет
    Несиелер: 5

    Іскерлік қарым-қатынас әріптестіктердің, менеджерлер мен бағыныштылардың, әріптестердің, бәсекелестердің және бәсекелестердің арасындағы ынтымақтастық пен әріптестік қатынастарды орнату мен дамытуға ықпал етеді. Ол ортақ мақсаттарға қол жеткізудің осындай жолдарын болжайды, бұл тек өзгелерді жоққа шығарып қана қоймайды, керісінше, жеке басты мақсаттарға жетуді, жеке мүдделерді қанағаттандыруды білдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтанулық зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттерді ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше ұйымдастыруға, әлеуметтанулық зерттеулердің нәтижелерін жазбаша түрде қалыптастыруға үйрету. Міндеттері: әлеуметтанулық зерттеудің негізгі кезеңдері; мультимедиялық презентацияларды құру және рәсімдеу ережелері; баяндама жасау (қорғау), зерттеу нәтижелерін ұсыну ережелері мен регламенті. Нәтижесі: әлеуметтік қауымдастықтарды іргелі немесе қолданбалы зерттеу міндеттеріне қарай әлеуметтік ғылымдар әдіснамасы мен әдістері бойынша алған білімдері мен дағдыларын пайдала білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік зерттеулердегі визуалды әдіс
    Несиелер: 6

    Мақсаты: визуалды деректерді талдау дағдыларын дамыту. Міндеттері: мәдениеттің визуалды құбылыстарын зерттеудің негізгі теориялық тұжырымдамаларының мазмұнын білу; визуалды құбылыстарды эмпириялық зерттеудің негізгі әдістерін білу; Нәтижесі: әлеуетті аудиторияның ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми-техникалық құжаттаманы, ғылыми есептерді жасауға және ресімдеуге қатысу, зерттеу жұмысының нәтижелерін ұсыну қабілеті мен дайындығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Аталған курс шеңберінде «Рухани жаңғыру» мемлекеттік бағдарламасына байланысты мәтіндер зерделенетін болады. Аталған бағдарлама мемлекет құраушы болып табылады, онда қазақстандық қоғамның рухани дамуының бағдарлары баяндалған. Бұл курста қоғамдық сананы озық жаңғырту міндетін талқылау көзделеді. Қоғамның іргелі даму принципі жастардың мамандыққа, прагматизмге, бәсекеге қабілеттілікке ұмтылуынан тұрады. Білім алушылардың сана-сезімінің қабылдағыштығы мен ашықтығы–қоғамдық сананы жаңғыртуды тиімді іске асырудың басты шарты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономикалық әлеуметтану әдістері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттерді экономикалық ғылым мен экономикалық әлеуметтанудың терминологиялық аппаратты және теориялық құрылымдарын қолдана отырып, әртүрлі қоғамдарда (тарихи және қазіргі заманғы) болып жатқан процестерді, құбылыстарды талдауға және тәптіштеуге үйрету. Міндеттері: адамдардың экономикалық ғадетімен байланысты процестерді талдауда экономикалық әлеуметтанудың ерекшелігі, оның объектісінің ерекшеліктері, пәні, әдіснамасы мен әдістері туралы түсінік беру. Нәтижесі: экономикалық-әлеуметтік зерттеулер жүргізу құзыреттілігін қалыптастыру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология негіздері және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесу, адамның қоршаған ортасының қауіпсіздігі, қоршаған орта факторлары және қоршаған орта сапасының жаһандық өзгеруі және олардың салдары туралы білім беру. Сұрақтар: су ресурстарының экологиялық қауіпсіздігі, әуе бассейні, жер ресурстарының сарқылуы, экологиялық тәуекелдер, азық-түлік қауіпсіздігі, адамның қызметімен байланысты табиғи және техногендік апаттар және олардан қорғану жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік құрылым және әлеуметтік стратификация
    Несиелер: 6

    Мақсаты: әлеуметтік құрылымның негізгі элементтерін - таптарды, әлеуметтік топтар мен қауымдастықтарды талдау. Мазмұны: әлеуметтанудағы әлеуметтік құрылым және жүйе, мобилділік, мобилділік типтері мен түрлері, тік айналу каналдары сияқты ұғымдармен танысады. Міндеттері: әлеуметтік құрылымның негізгі элементтерін - таптарды, әлеуметтік топтар мен қауымдастықтарды зерттеу. Нәтижесі: студенттер әлеуметтанулық терминология аясында әртүрлі теориялық әлеуметтанулық құрылымдарды қолдана отырып, қоғамдағы теңсіздікті талдауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • БАҚ зерттеуіндегі теориялар мен әдістер
    Несиелер: 6

    Мақсаты: медиа табиғаты және оның модельдері туралы теориялық білімді қалыптастыру, медианы зерттеудің негізгі әдістерін қолданудың қажетті дағдыларын дамыту. Нәтижесі: студент білуі тиіс: әлеуметтанудағы медианы зерттеу ерекшелігін, осы пән шеңберіндегі зерттеудің негізгі бағыттары мен проблемаларын, қоғамдағы БАҚ функцияларын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Бұл пән "Әлеуметтік ғылымдар, журналистика, ақпарат" бағытындағы білім алушыларда сыбайлас жемқорлық көріністеріне мүлдем төзбеушілікті қалыптастыруға бағытталған. Бұл пәннің мақсаты ҚР Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамаларын, оның ішінде осы аталған бағыт бойынша тереңдете зерделеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Академиялық риторика
    Несиелер: 5

    Берілген курс студенттердің дұрыс логикалық ойлау қабілетіне, дәлелдеу жүйесін дұрыс құруға (ауызша және жазбаша), сөйлеудің әртүрлі әдістері мен стратегияларын қолдана білуге, көпшілік алдында сөйлей білуге, кәсіби және қоғамдық пікірталастарға қатыса білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтанудағы сапалы әдістер
    Несиелер: 6

    Мақсаты: сапалық зерттеу әдістемесін игеру, сапалық әдістерді қолдана отырып зерттеуді әзірлеу және ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: сапалық әлеуметтанулық зерттеудің әдіснамалық негіздерін, сапалық зерттеулердің түрлерін қарастыру, зерттеушінің іс-әрекеттерінің жалпы логикасын, студенттерді сапалық зерттеудің нақты процесіне қосу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік және бизнес
    Несиелер: 5

    Пән үш бағытты қамтиды: бизнесті басқару, қызметтің экономикалық, әлеуметтік және экологиялық аясы; бизнес идея және бизнес жоспарды дамыту; пәннің негізгі бағыттарының бірі ретінде студенттерді жеке жауапкершілікке, ынталандыруға, инновациялыққа, талпынысқа және қоғам алдындағы жауапкершілікке үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби этика және іскерлік этикет
    Несиелер: 6

    Мазмұны: курс аясында әлеуметтік-еңбек процестерін реттеу және басқару принциптері зерттеледі, Міндеттері: этика туралы ұғымды ғылым және рухани мәдениет құбылысы ретінде қалыптастыру; жеке тұлғаның нормативтік үлгілерімен, мамандық этикасымен, кәсіпкерлік саласының этикасымен және басқару этикасымен танысу. Оқыту нәтижесі: кәсіби саладағы этикалық қағидалар мен нормаларға, әлеуметтік-мәдени өзара іс-қимылға бағдарланған жоғары деңгейдегі құзыреттерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік статистика
    Несиелер: 6

    Мақсаты: әлеуметтік саладағы статистикалық зерттеулердің теориялық және практикалық негіздерін оқу. Мазмұны: халық туралы әлеуметтік статистика, Қазақстандағы және посткеңестік кеңістіктегі халықтың динамикасы мен құрылымының көрсеткіштері талданады. Міндеттері: эксперименталды деректерді талдаудың негізгі заманауи әдістерімен танысу, эксперименттік деректерді талдауға мүмкіндік беретін қолданбалы бағдарламалардың түрлі пакеттерімен жұмыс істеу мүмкіндігін көрсету. Нәтижесі: деректерді өңдеу үшін әртүрлі статистикалық бағдарламаларды пайдалану қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Цифрлық технологияларды салалар бойынша қолдану
    Несиелер: 5

    Пән қолдану салалары бойынша Қазақстан Республикасының «Цифрлық Қазақстан» Мемлекеттік бағдарламасын ендіру және жүзеге асырудың негізгі кезеңдерін, электрондық қызметтерді көрсетудің сандық платформаларын, әртүрлі кәсіби салаларда цифрлық ақпаратты өңдірудің түрлі әдістерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сандық мәліметтерді жинау әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлеуметтанушыларға әлеуметтанулық ақпаратты талдау және өңдеу әдістері туралы негізгі білім беру. Мазмұны: курс аясында студенттер эмпириялық мәліметтерді талдау мен өңдеудің әртүрлі әдістерімен танысады. Мәліметтерді өңдеу үшін арнайы SPSS әлеуметтанулық бағдарламасын пайдаланады. Оқыту нәтижесі: студенттер әлеуметтанулық ақпаратты өңдеу және талдау үшін заманауи статистикалық бағдарламаларды пайдалану шекаралары мен мүмкіндіктері туралы білім алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік девианттық және әлеуметтік бақылау технологиялары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді девиантологияның негізгі мәселелерімен және девиантты мінез-құлықтың негізгі түрлерімен таныстыру. Мазмұны: алдын алу жұмысының стратегиялары мен тактикасы туралы білім (бастапқы, екінші және үшінші превенция). Оқыту нәтижесі: девиантты мінез-құлықты әлеуметтік бақылаудың негізгі бағыттары мен жетекші факторларын білу, Қазақстанда қолданыстағы әлеуметтік бақылау формаларына талдау жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мемлекеттік бағдарламаларды бағалау және талдау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді мемлекеттік бағдарламаларды талдау мен бағалаудың қолданыстағы тәжірибесімен және әдіснамалық негіздерімен таныстыру - студентті мемлекеттік басқару бағдарламаларын талдау мен бағалаудың принциптері мен әдістерін қолдануға дайындау. Нәтижесі: мемлекеттік басқару мамандығының мазмұнын, мағынасын, негізгі мақсаттарын, әлеуметтік маңыздылығын түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ғылым әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерде ғылыми білімді құру мен институттандырудың жолдары, стратегиялары мен әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: Негізінен курс ғылыми білімнің рационалды, позитивистік парадигмасын зерттеуге, сондай-ақ микроинтеракционистік дәстүрді зерттеуге шоғырландырылады. Нәтижесі: курсты аяқтағаннан кейін студенттер стратегияларға, әдістерге, ғылыми білімді құру тәсілдеріне қатысты білім жүйесін алады, ғылым әлеуметтануы мен білім әлеуметтануының эпистемиологиясы туралы түсінік алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жастар тәжірибесі мен мәдениеті әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жастар мәдениеттерінің күнделікті практикасы теориясын жасау саласында студенттердің негізгі теориялық білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: жастардың құндылық-нормативтік жүйесін қалыптастыру процестеріне, оны әлеуметтендірудің экономикалық, саяси және әлеуметтік-мәдени жағдайларына ғылыми талдау. Нәтижесі: білім алушы Қазақстанда және шетелде жастар әлеуметтануының қалыптасу және дамуының тарихы мен негізгі кезеңдерін білуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Брендинг әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: зерттеушінің аналитикалық құзіреттілігі ретінде брендинг процесін зерттеу дағдыларын дамыту. Курс мазмұнын игеру нәтижесінде студенттер: символдық интеракция, әлеуметтік феноменология, құрылымдық функциялық, идентификация тұжырымдамасы мен мәдениеттің семантикалық тұжырымдамалары идеяларына сүйене отырып, оның символдық табиғатын, құндылық-сәйкестендіру мағынасын баса көрсете отырып және әлеуметтік-мәдени функцияларды анықтай отырып, брендті әлеуметтік-мәдени талдау туралы білімді қолдану. Ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін таныстыру дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жаһанданушы әлемдегі қазақстандық қоғам
    Несиелер: 5

    Мазмұны: курс әлемдегі жаһандық процестерді және оның қазақстандық қоғамға ықпалын теориялық тұрғыдан түсінуге бағытталған. Оқыту нәтижесі: объективті геосаяси жағдайды ескере отырып, Қазақстанның жаһандық экономика мен саясаттағы орны мен рөлін талдауға жаһанданудың қазіргі заманғы теорияларын қолдану; қазақстандық қоғамды түсіндіру үшін жаһандану теорияларын сыни бағалау, іріктеу, жинақтау және пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыни ойлау: әлеуметтану бойынша академиялық мәтінді оқу
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-аналитикалық оқу дағдыларын дамыту, идеялар мен аргументтерді сыни бағалау, әлеуметтанулық аргументтер мен дәлелдер арасындағы байланысты түсіну. Нәтижесі: сыни ойлау ұғымдарына әртүрлі көзқарастарды талдай білу және өз анықтамаларын тұжырымдау, жазбаша мәтіндерді ажырата білу, әдебиетпен сыни жұмыс істеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сандық деректерді өңдеу және кодтау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің зерттеуді жоспарлау мен ұйымдастырудың ғылыми негіздерін меңгеру, деректерді жинау мен өңдеу әдістерін таңдау және алынған нәтижелерді ресімдеу. Міндеттері: зерттеудің барлық кезеңдерін жоспарлау және ұйымдастырудың практикалық дағдыларын игеру. Эмпириялық зерттеулерге ғылыми ойлауды, шығармашылық пен қызығушылықты дамыту. Нәтижесі: әлеуметтанушының практикалық қызметінде алынған білімді, дағдыларды және зерттеу жұмыстарын қолдануға дайындықты қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттерге ғылыми зерттеулерді сәтті және нәтижелі жүргізу үшін қажетті қолданбалы бағдарламалармен жұмыс істеуге дағдыландыру. Оқыту нәтижесі: курс аяқталғаннан кейін студент әлеуметтанулық зерттеуді тиімді жүргізуге көмектесетін әртүрлі бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдаланушының құзыретіне ие болады; сондай-ақ Scopus және Web of Science дерекқорларын пайдалана отырып, әдебиетпен жұмыс істеу және оны ұйымдастыру дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Саяси дискурстың интент талдауы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: сөйлеушінің сөйлеу қабілетін қайта құруға мүмкіндік беретін интент-талдауды зерттеудің арнайы әдісін зерттеу. Нәтижесі: студент міндетті: мәтін лингвистикасы теориясының негіздерін білу. Дискурс талдаудың негізгі әдістері мен процедураларын меңгеру. Міндетке сәйкес мәтіндерді талдай білу, сонымен қатар гуманитарлық білімнің іргелес салаларында дискурс талдаудың тұжырымдамалық аппаратын қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Маркетингтік зерттеулер және фокус топтар
    Несиелер: 8

    Мақсаты: студенттердің маркетингтік зерттеулерді маркетингтік кәсіпорындар кешенін басқару шеңберіндегі ғылыми түсінігін қалыптастыру, кәсіпкерлік субъектілерінің кәсіпкерлік, өндірістік және маркетингтік қызметін ұйымдастырудың тиімділігін арттыру аясында маркетингтік практиканың теориялық базасын құру. Мазмұны: маркетингтік зерттеулердің түсінігі мен принциптері. Мақсатты бағдарлау, олардың субъектілері мен пайдаланушыларына қатысты зерттеу типологиясы. Маркетингтік зерттеудің мақсаттары, міндеттері мен әдістері. Маркетингтік зерттеулердің бағыттары. Маркетингтік зерттеу қызметін ұйымдастырудың негізгі принциптері. Сынақ: - маркетингтік зерттеулердің кәсіпорын қызметіндегі рөлін анықтау және түсінік беру; - маркетингтік зерттеудің негізгі құралдарын, басқару шешімдері үшін маркетингтік ақпаратты қалыптастыру және талдау әдістерін зерттеу; - маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру дағдыларын алу. Нәтижесі: нарықтың дамуын, оның сыйымдылығы мен тұтынушылардың сұранысы мен қалауының динамикасын болжау және оның бәсекеге қабілеттілігін жоғарылату шараларын әзірлеу мақсатында маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыруға және жүргізуге құзыретіне ие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Билік және қоғам
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлеуметтік қоғамды ескере отырып, саяси биліктің проблемалары туралы ғылыми білім жүйесін зерттеу. Міндеттері: биліктің бастауын, мәнін, оның құрылу принциптерін, құрылымын, қоғамдағы билікті жүзеге асырудың формалары мен әдістерін көрсету. Нәтижесі: студенттер қоғамда биліктің негізгі саяси институттары, билікті жүзеге асырудағы жеке адамның рөлі, саяси биліктің өмір сүруінің легитимділігі мен заңсыздығы туралы түсініктері болуы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ел имиджі
    Несиелер: 8

    Мақсаты: елдің имиджін зерттеу; имиджді басқару; практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялар мен имидж құралдарын қолдану мүмкіндігі. Нәтижелер: имидж стратегияларын түсіну; имидждік науқанды құрастыру және талдау дағдылары; өзін-өзі ұсынудың факторлық теорияларын түсіну; жеке имиджология саласындағы білім мен дағдылар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экономика және талдау
    Несиелер: 8

    Мақсаты: студенттерді әлеуметтанулық әдіс құралдарын пайдалана отырып, экономикалық жүйені талдау дағдыларына үйрету. Міндеттері: әлеуметтанулық талдау тұрғысынан экономиканың "көрінісі" перспективасын беру; студенттерді әлеуметтанулық әдістің түрлі құралдарын пайдалана отырып, салыстырмалы талдау дағдыларына үйрету. Нәтиже студент экономиканы талдауға бағытталған негізгі әлеуметтанулық әдістер негізінде заманауи экономикалық жүйелерді дамытудағы өзгеріс туралы толық түсінік алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аймақтық ребрендинг
    Несиелер: 5

    Мақсаты: аумақтық ребрендинг саласындағы зерттеулер саласындағы аналитикалық құзіреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: курс ғылыми және әлеуметтік-жобалық жұмыстарда аумақтардың маркетингін социологиялық талдауды қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Нәтижесі: аумақтық ребрендинг бойынша зерттеулер жүргізудің аналитикалық дағдылары, шешімдерді әзірлеу үшін әлеуметтік-аумақтық талдаудың тұжырымдамалық ресурстарының кәсіби ресурстарын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Гендерлік теңсіздік және әлеуметтік дифференциация
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлеуметтік ғылымдар жүйесіндегі гендер және теңсіздік әлеуметтануының ғылыми-теориялық негіздері мен практикалық міндеттерін жүйелеу. Міндеттері: гендер мен теңсіздік әлеуметтануының идеялық-теориялық бастаулары мен тарихын қарастыру; гендерлік мәселелер мен әлеуметтік дифференциация мен теңсіздік мәселелерін әлеуметтік зерттеудің әдіснамалық негіздері мен құралдарымен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Миграция теориялары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: көші-қон және миграциялық процестердің теорияларын зерттеу. Міндеттері: көші-қон ағындарының көлемін, мигранттардың құрамын талдау; көші-қонды тудыратын факторларды, көші-қон салдарын зерттеу. Нәтижесі: көші-қон ағындарын талдау, мигранттардың құрамы және көші-қонды тудыратын факторларды анықтау құзыреттілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім және қоғам
    Несиелер: 5

    Мазмұны: қоғамдағы қоғамдық-саяси және экономикалық өзгерістер, ұлттық білім беру жүйесін жаңғырту, ұлттық экономикалардың стратегиялық дамуы. Міндеттері: жалпы қоғамның қалыптасуы, ұйымдастырылуы, жұмыс істеуі және дамуының жалпы заңдылықтарын, оның әлеуметтік жүйелерін, әлеуметтік қатынастардың ерекшеліктерін зерттеу; Нәтижесі: әлеуметтік, әлеуметтік-кәсіптік, этникалық және әлеуметтік-мәдени топтардың қажеттіліктері мен мүдделерін ескере отырып, әлеуметтік зерттеу әдістерін қолдану құзіреттілігін қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қоғамдағы әлеуметтік теңсіздік
    Несиелер: 5

    Мақсаты: эмпириялық макро- және микро-деректерді талдау, жұмыспен қамту және еңбек саласын заманауи зерттеу барысында алынған деректерді тәптіштеу дағдыларын қалыптастыру. Нәтижесі: өзекті әлеуметтік мәселелерді зерттеу және әлеуметтік топтардың қажеттіліктері мен мүдделерін анықтау үшін әлеуметтанулық зерттеу әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Демографиялық саясат
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің әлемдегі, елдегі, аймақтағы қазіргі демографиялық және этнографиялық жағдай туралы тұтас көзқарасын қалыптастыру. Міндеттері: студенттерді пәннің теориялық-әдіснамалық негіздерімен таныстыру; студенттердің теориялық және фактологиялық материалдарды меңгеруі, өз бетінше жұмыс істеу дағдылары мен іскерліктерін меңгеру. Нәтижесі: қоғамда болып жатқан этнодемографиялық процестерге объективті баға бере білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Гендер және отбасы әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: отбасылық қатынастар саласындағы маңызды үрдістерді талдауда кәсіби және пәнаралық құзыреттіліктерді қалыптастыру. Міндеттер: гендер проблемаларына өз көзқарасын қалыптастыру үшін білім мен білік жүйесін қалыптастыру; қазақстандық қоғамның дамуы контексінде гендер теориясын талдау, сыни бағалау және түсіндіру дағдыларын дамыту. Нәтижесі: Қазақстанның жаһандық әлеуметтік құрылымдағы орны мен рөлін талдауға гендердің қазіргі заманғы теорияларын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Басқару акмеологиясы
    Несиелер: 8

    Мақсаты: студенттерде менеджердің жеке, іскерлік және кәсіби маңызды қасиеттерін дамытуды, ең алдымен, жеке тұлғаның беріктігін, өзіндік тиімділігі мен жауапкершілігін қалыптастыру. Міндеттері: Тұлға қасиеттерінің статистикалық және динамикалық компоненттері негізінде кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру; Кәсіби маманның жеке ерекшеліктерін қалыптастыру, өзін-өзі бақылау және өзін-өзі жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көшбасшылық
    Несиелер: 8

    Мақсаты: болашақ мамандарға көшбасшылықтың теориясы мен практикасы туралы білім беру, оларды болашақ кәсіби қызметінде табысты қолдану дағдылары. Міндеттері: ұйым персоналын ынталандыруға бағытталған құзыреттілікті қалыптастыру; алған білімдерін практикалық қызметте пайдалану мақсатында қызметкерлер командаларының (топтарының) қызметіне бақылауды қамтамасыз ету; көшбасшының әлеуетін ашу және іске асыру. Нәтижесі: басқарушылық құзыреттілікті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жеке өмір әлеуметтануы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттердің бойында тұлға дамуының психологиялық заңдылықтары туралы идеялар жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: тұлғаның негізгі теориялары. Тұлға және қоғам: қарым-қатынас мәселелері. Тұлғаның даму теориялары. Адам өмірінің мақсаты мен мәні. Тұлғаны әлеуметтендіру. Нәтижесі: өз іс-әрекеттері үшін жауапкершілікті қабылдау қабілеті мен қажеттілігі, қажеттіліктерін басқаларға зиян келтірмей қанағаттандыру мүмкіндігі, кәсіби қызметте айтарлықтай жетістікке жету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтанудағы математика және статистика
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттердің математика, статистика және деректерді талдаудың математикалық әдістері, оларды маркетингтік, әлеуметтанулық және нарықтық зерттеулерде қолдану бойынша білім жүйесін меңгеруі. Міндеттері: ықтималдық және статистикалық әдістерді қарастыру, типтік міндеттермен және оларды шешу әдістерімен танысу. Нәтижесі: эксперименттік деректерді талдау құзыреттілігін қалыптастыру, эксперименттік деректерді талдауға мүмкіндік беретін қолданбалы бағдарламалардың әртүрлі пакеттерімен жұмыс істеу мүмкіндігін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жаһандық контекстегі әлеуметтік саясат
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттердің әлеуметтік саясатты жүзеге асырудың мәні, бағыттары, принциптері мен механизмдері туралы жүйелі білімі мен идеяларын қалыптастыру. Міндеттері: студенттердің жүйелік білімі мен әлеуметтік саясатты әзірлеу мен жүзеге асырудың бағыттары, принциптері мен механизмдері туралы түсініктерін дамыту; әлеуметтік мәселелерге әлеуметтанулық көзқарас қалыптастыру. Нәтижесі: алған білімдерін қоғамдық-саяси процестерді, құбылыстарды талдауда қолдануы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Деректерді интерпретациялау және талдау
    Несиелер: 6

    Мазмұны: әлеуметтанулық зерттеудің теориялық парадигмалары, жағдайды бағалау, деректер мониторингі; әлеуметтанулық теорияларды түсіндіру. Оқу пәнін оқытудың міндеттері: деректерді интерпретациялау және талдау саласында білім алушыларда құзыреттілікті қалыптастыру; визуалды талдау, дискурс талдау, "жағдайдың сценарийлік дамуын"құру саласында дағдыларды дамыту; Нәтижесі: гипотезаларды, дәлелдер жүйесін тұжырымдау және әлеуметтанулық зерттеу деректерін талдаудың негізделген интерпретациясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жаппай алдау антропологиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Ғылыми әдебиетте жаппай алдау антропологиясын манипуляция құралы ретінде зерттеу. Міндеттері: курс аясында жаппай манипуляциялауттеориясы зерттеледі, ақпаратты басқарудың әртүрлі тәсілдері мен стратегиялары қарастырылады. Нәтижесі: манипуляция құралы ретінде жаппай алдау антропологиясының мәселелерін шешуде құзыреттілікке ие болу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сараптамалық есепті дайындау және ұсыну
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Аналитикалық есепті дайындау және ұсыну. Мазмұны: жобаны іске асырудың негізгі әдіснамалық тәсілдері, жасалған іріктеме моделін сипаттау және негіздеу; мәліметтер жинау және талдау әдістерін сипаттау; жоспарланған процедураларды орындау барысында туындаған қателіктер мен қиындықтар туралы мәлімдеме. Міндеттері: алынған мәліметтерді талдауды жобалау, модельдеу және түсіндіру процестерін зерттеу. Нәтижесі: алынған мәліметтерді талдауды жобалау, модельдеу және интерпретациялауды білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мемлекеттік қызмет әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мемлекеттік қызметтің жұмыс істеу негіздері мен қағидаттарын зерделеу. Міндеттері: басқару әлеуметтануының негізгі теорияларымен және тұжырымдамаларымен танысу; басқару әлеуметтануының негізгі категорияларын, ұғымдары мен терминдерін меңгеру; Нәтижесі: білім алушы басқару мәселелері мен басқару жағдайларын талдау үшін басқару әлеуметтануының әдістерін пайдалану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қылмыскерлік пен қоғам
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің қылмыстың себептері мен шарттары, қылмыстың алдын алу шаралары туралы терең кәсіби білімдерін қалыптастыру; тәжірибеде және осы әрекетке еліктейтін жағдайларда тиісті білімді қолдану дағдыларын алу. Міндеттері: алынған білімді практикада және осы іс-әрекетке еліктейтін жағдайларда қолдануға студенттерді дайындау; кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON10

    Қоғамдық пікірді зерттеу мен әлеуметтік-саяси жағдайларды бақылау салаларында практикалық міндеттерді шешу мақсатында кәсіби қызметте әлеуметтанулық теориялардың концептуалды ресурсы мен аналитикалық дағдыларды қолдана алады.

  • Код ON6

    Ғылыми, ғылыми-қолданбалы зерттеулерде негізгі теориялық және практикалық дағдыларды аналитикалық пен консалтингтік қызметте қолдана алады.

  • Код ON11

    Қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуы, адами ресурстар мен жұмыспен қамтуды басқару саласындағы практикалық мәселелерді шешу үшін әлеуметтанулық теориялар және сараптамалық дағдылар бойынша кәсіптік қызметтегі тұжырымдамалық ресурстарды қолдана алады.

  • Код ON4

    дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық жағдайдан хабардар болу.

  • Код ON12

    Кәсіптік қызмет объектісін әлеуметтік жоспарлау мен жобалауды қамтамасыз етеді.

  • Код ON7

    Кәсіби қызметте аналитикалық ақпаратты таныстыра алады, ғылыми-техникалық құжаттарды, аналитикалық есептерді дайындау мен рәсімдеуге қатыса алады, зерттеу нәтижелерін ұсына алады.

  • Код ON9

    Зерттеуде әлеуметтанулық әдістерді қолдану арқылы өзекті әлеуметтік мәселелерді зерттеу мен шешу барысында әлеуметтік, әлеуметтік-кәсіби, этникалық және әлеуметтік-мәдени топтардың қажеттіліктері мен мүдделерін анықтай алады.

  • Код ON13

    Іргелі әлеуметтік білімді практикада қолдану, қолданбалы әлеуметтік бағдарламалар пакеттерін пайдалана отырып, әлеуметтік деректерді талдау дағдыларын меңгере алады.

  • Код ON8

    Әлеуметтік мәселелерді зерттеу үшін әлеуметтанулық әдістерді қолдана алады, әлеуметтік мәселелерді шешу мақсатында ұсыныстар мен ұсынымдар өңдеуге қатыса алады.

  • Код ON1

    жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау.

  • Код ON2

    ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу.

  • Код ON5

    құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау.

  • Код ON3

    әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі.

  • Код ON14

    Мемлекеттік билік органдарының, азаматтық қоғам институттарының, бұқаралық коммуникация құралдарының өзара іс-қимылы кезінде шиеленісті жағдайлардың алдын алу және оларды шешу, азаматтық қоғам құндылықтары негізінде диалог жүргізу, сондай-ақ әлеуметтік шиеленісті шешу кезінде делдал болуға даярлайды.

6B03101 6B03101-Әлеуметтану
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B038 Әлеуметтану

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B03101 Әлеуметтану
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B038 Әлеуметтану

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Әлеуметтану
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B038 Әлеуметтану

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B03101 Әлеуметтану
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B038 Әлеуметтану

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B03101 Әлеуметтану
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B038 Әлеуметтану

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Әлеуметтану
Бакалавриат

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: B038 Әлеуметтану

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Әлеуметтану
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B038 Әлеуметтану

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top