Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B03101 Әлеуметтану в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Әлеуметтік салада ғылыми , педагогикалық, кәсіби-практикалық қызметті жүзеге асыру үшін іргелі білімді беру, зерттеу, инновациялық дағдыларын дамыту.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B038 Әлеуметтану
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Мамандыққа кіріспе
Отбасы әлеуметтануы
Экономикалық әлеуметтану
Әлеуметтану тарихы
Академиялық жазу негіздері
Қазіргі қоғамның әлеуметтік стратификациясы
Әлеуметтанулық дискурс
Кері тартпа мінез-құлық әлеуметтануы
Әлеуметтанудағы қазіргі және қазіргіден кейінгі теориялар
-
2 Оқу жылы
Журналистика әлеуметтануы
Жобалық қызметті ұйымдастыру
Оnline- сұраулардағы IT - технологиялар
Мәдениет әлеуметтануы
Демография
Демографиялық процесстерді зерттеудегі әлеуметтанулық әдістер
Қала әлеуметтануы
Әлеуметтік және экономикалық антропология
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Ғылыми зерттеу негіздері
Қолданбалы бизнес
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
-
3 Оқу жылы
Әлеуметтанудағы сандық әдістер
Әлеуметтанулық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу
Кәсіби топтар әлеуметтануы
Нарық әлеуметтануы
Гендер әлеуметтануы
Әлеуметтік саясат
Медицина әлеуметтануы
Визуалды әлеуметтану
Мәдени антропология
Білім әлеуметтануы
Қартаю әлеуметтануы
Әлеуметтік-саяси психология
Саяси сана мен саяси тәртіп
Әлеуметтанудағы сапалы әдістер
Әлеуметтік ақпаратты өңдеу және талдау әдістері (SPSS негізінде)
БАҚ және саясат
Ата-аналық әлеуметтануы
Мемлекеттің ақпараттық саясатында ІТ технологияларды қолдану
Кәсіби қазақ тілі
Оқыту нәтижелері
- Қоғамдық-саяси мәселелерді зерттеу саласында сараптамалық ұсыныстарды тұжырымдайды; дербес әлеуметтанулық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу, ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін ұсыну дағдылары бар; кәсіби компьютерлік бағдарламаларда эмпирикалық мәліметтерді өңдеу және талдау әдістерін иеленеді. Зерттеу жұмысының мақсаты мен міндеттерін тұжырымдайды; эмпирикалық зерттеулердің мәліметтерін талдайды.
- Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі жобаларын іске асыру үдерістеріндегі себептер мен салдарды ғылыми сипаттау және талдау тәсілдерін меңгерген. Азаматтық позицияны қалыптастыруда бәсекелестік, прагматизм, өзара түсіністік, демократиялық құндылықтарына сүйенеді.
- Қоғамның түрлі әлеуметтік топтарының өкілдерімен, респонденттермен, зерттеуге тапсырыс берушілермен келіссөз жүргізе алады. Ресми статистиканың, әлеуметтік зерттеулер нәтижелерін, сонымен қатар, әлемдік әлеуметтік-саяси ғылымның мәліметтерін пайдалана алады.
- Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға ықпал ететін қолданбалы экономикалық, заң, жаратылыстану-ғылыми пәндердің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетінің өзекті білімдерін көрсетеді; біртұтас жүйе және адам ретінде қоғам туралы, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, адамға және табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері, латын графикасының негізгі ұғымдары туралы білімдерді қолдана алады.
- Әлеуметтік-саяси үрдістердің қоғам мен адамға әсерін талдай алады және олардың әлеуметтік-саяси үрдістердің заңдылықтарын, көрінісін сараптай алады, теоретикалық және тәжірибелік тұрғыдан түсіндіре алады.
- Заманауи қоғам талабындағы әлеуметтік саясаттың қалыптасу ерекшелігін меңгеріп, оны түсіндіре алады.
- Жаңа цифрлық шындықта зерттеу әдістемесіне ие; цифрлық мүмкіндіктерді пайдалануды ескере отырып, саяси талдау үшін эмпирикалық социологиялық зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуді жобалайды және жүзеге асырады. Мәліметтерді жинау әдістерін таңдауды біледі; компьютерлік технологияны қолдану негізінде эмпирикалық зерттеулердің нәтижелерін өңдеу және талдау. ІТ-технологияларды қолдану нәтижесінде алынған зерттеуге қатысты ақпаратты сыни тұрғыдан бағалайды. Алған білімін ғылыми емес білімнен ажыратып, дәрежелейді. Ол оқу процесінде алынған ғылыми-зерттеу саласындағы практикалық қызмет тәжірибесін өзгертеді және жетілдіреді.
- АКТ және ІТ-ның заманауи қоғамға позитивті және кері әсер ету параметрлерін бағалай алады және болашақ кәсіби қызметте ақпараттық және коммуникациялық технологияларды белсенді түрде пайдаланады. Адами қызметтегі түрлі салаларда ақпараттық технологияларды қолданудың техникалық және қарқындық мүмкіншіліктерін бағалай алады.
- Заманауи қоғам дамуының тенденцияларын болжай алады. Әлеуметтік үрдістер және құбылыстарды талдауда әлеуметтік парадигмаларды қолдана алады. Қоғамның өзгеру үрдісін зерттей алады: әлеуметтік жіктелу, әлеуметтік құрылымдардың радикалды өзгерістері, әлеуметтік мобильділік тенденциялары, тұлғалардың және топтардың құндылықтық бағыттары. Әлеуметтік үрдістерді зерттеуде релевантты әлеуметтік әдістерді қолдана алады.
- Ақпараттық қоғам қалыптасуының механизмдерін және қағидаларын сараптай алады, ИКТ және ІТ-ның қоғамдық құрылымдық өзгерісіне, мәдениетке әсерін және балалық, аналық және қартаю саласындағы әлеуметтік саясаттың траекториясын сараптай алады. Менеджмент, урбанизм, мәдениет, әлеуметтік саясат және әлеуметтік инженерлік саласында сараптамалық және басқарулық шешімдерін қабылдай алады.
- Кең ауқымды әлеуметтік-саяси мағынаға ие, әлеуметтік саясат саласындағы дәйекті ұсыныстарды қалыптастыра алады. Әлеуметтік-саяси жағдайдың заманауи адам тұлғасының бірегейлігінің қалыптасуына әсерін анықтай алады. Заманауи адам тұлғасы қалыптасуының әлеуметтік-саяси детерминанттарын айыра алады.
- Заманауи қоғамдағы әлеуметтік-демографиялық үрдістерді дамытудың тенденцияларын сараптай және болжай алады. Қазіргі қоғамның базалық институттарын және үрдістерін зерттеуде теоретикалық білімді және қолданбалы әдістерді пайдалана алады.
- Кәсіби қызметке қажетті мәтінді түрлі жанрлық бағыттарда жасай алады және әртүрлі мақсатты аудиторияға арналған зерттеу нәтижелерін көрсете білуді меңгерген.
- Теориялық және қолданбалы ақпаратты жүйелей алады. Тәуелсіз ғылыми зерттеулер жүргізе алады. Ғылыми зерттеу нәтижелерін академиялық қауымдастыққа ұсына алады.
- Эмпирикалық әлеуметтанулық зерттеулердің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдайды, мәліметтерді жинаудың дұрыс әдістерін таңдайды; эмпирикалық әлеуметтанулық зерттеулердің нәтижелерін талдайды, қоғамдық пікірдің көрінуіндегі корреляциялар мен заңдылықтарды шығарады; зерттеу тапсырыс берушілерімен, респонденттермен, қоғамның әртүрлі әлеуметтік топтарының өкілдерімен келіссөздер жүргізеді.
Ұқсас БББ
6B03101 Әлеуметтану
Лев Николаевич Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B03101 Әлеуметтану
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B03101 Әлеуметтану
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B03101 Әлеуметтану
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B03101 Әлеуметтану
Шымкент университеті