Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01401 Бастапқы әскери дайындық және дене шынықтыру в Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті

  • Жас ерекшелік анатомиясы, физиологиясы мен гигиенасы
    Несиелер: 5

    Жас анатомиясы мен физиологиясының жалпы мәселелері. Жас анатомиясын, физиологиясын және гигиенасын зерттеу пәні мен әдістері. Физикалық дамудың көрсеткіштері мен жас-жыныстық ерекшеліктері. Жүйке жүйесінің анатомиясы және физиологиясы. Жұмыс қабілеттілігі және шаршау туралы түсінік, оқушылардағы шаршаудың алдын алу шаралары. Организмнің реттеуші жүйелері. Сенсорлық функциялар. Балалар мен жасөспірімдердегі жоғары жүйке қызметінің физиологиясы. Ақыл-ой қабілетінің динамикасы. Ақыл-ой қызметінің гигиенасы. Қозғалтқыш функциялары. Дененің физикалық өнімділігі мен төзімділігін анықтау. Балалар мен жасөспірімдер ағзасының вицеральды функцияларының жас ерекшеліктері. Жүрек-тамыр және тыныс алу жүйесінің көрсеткіштерін анықтау әдістері. Сынып микроклиматы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физикалық жаттығулардың биомеханикасы
    Несиелер: 5

    Адам ағзасын айрықша биомеханикалық жүйе. Адам қозғалысы бойынша биологиялық және механикалық білім. Қозғалыстарды құру мен басқарудың жалпы заңдылықтары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ҚР Қарулы күштерінің жалпы әскери Жарғысы
    Несиелер: 4

    Пән ҚР Қарулы Күштерінің жалпыәскери жарғылары әскери ұжымдардың өмірі мен қызметінің заңдарын, сондай-ақ жарғылардың түрлері, олардың мақсаты бойынша қарастырады (Қазақстан Республикасы Қарулы күштерінің ішкі қызметінің Жарғысы, ҚР ҚК гарнизондық және қарауылдық қызметінің Жарғысы, ҚР ҚК тәртіптік жарғысы).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 4

    Гимнастикалық терминология. Гимнастикалық жаттығулар топтары: саптық, акробатикалық, секіру, снарядтар, нақты білім беру, тәрбиелілік және сауықтыру. Гимнастика түрлерінің жіктелуі. Жалпы білім беру жаттығуларын жазу ережелері. Сақтандыру және көмек жарақаттанудың алдын алу шарасы және оқыту әдісі ретінде. Сақтандыру және көмек түрлері. Гимнастика сабағы, оның педагогикалық міндеттері мен құрылымы бойынша түрлері. Сабаққа қойылатын талаптар. Мектептегі гимнастика сабақтарын ұйымдастыру және мазмұны.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 4

    Жеңіл атлетикалық жаттығулардың жіктелуі.Техника негіздері.Оқыту және жаттықтыру негіздері, оқыту әдістері, сабаққа көрсету мен түсіндіруді пайдалану ерекшеліктері.Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу, жағдайларға байланысты оқушылармен өткізілетін сабақтар мен жаттығу сабақтарының құрылымы.Жеңіл атлетика түрлерінің техникасы, жеңіл атлетика түрлерін дұрыс түсіндіру және көрсету. Оқу процесінде шаңғы спорты бойынша білім негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Саптық дайындық
    Несиелер: 4

    Сарбаздың құрылыс алдында және сапта міндеттерін орындауға үйретеді. Бұйрықтар мен бұйрықтардың орындалуына жауапкершілік пен тәртіпті тәрбиелеу. Саптық есеп. Сап. Саптық тұрыс. Орнында бұрылыстар. Қадам немесе жүгіру арқылы қозғалыс. Қозғалыстағы бұрылыстар. Әскери сәлемдесуді орнында және қозғалыста беру. Бөлімше орын ауыстыру (взвод). Жорық сапындағы бөлімше (взвод).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық хат
    Несиелер: 5

    Аналитикалық шолудың академиялық жанрларымен (реферат, реферат, эссе, реферат, әдебиет, презентация, библиографиялық сипаттаманы дұрыс құрастыру) таныстыру; мәтінді аналитикалық өңдеудің мақсаттарын анықтау; Интернет-дереккөздеріндегі әдебиеттерді қолданбай (плагиат / академиялық адалдық) кәсіби тақырыптар бойынша мәтіндерді талдау және жазу; тілдік нормаға ие болу (сөйлеу мәдениеті); баяндамалар (баяндамалар) дайындау; академиялық жазудың әр түрлі жанрларымен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлттық және спорттық ойындары оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 3

    Курс мақсаты ұлттық ойындарын оқытудың әдістемесі мен ойын түрлерін орындаудың техникасын үйрене, ойынды оқыту құзыреттерін дамыту болады. Бұл курста ұлттық ойындардыңның даму тарихы, түрлері, олардың орындалу техникалары, сабақтарды оқыту әдістемесі қарастырады. Курс мақсаты қозғалмалы ойындарын оқытудың әдістемесі мен ойын түрлерін орындаудың техникасын үйрене, ойынды оқыту құзыреттерін дамыту болады. Бұл курста қозғалмалы ойындардыңның түрлері, олардың орындалу техникалары, сабақтарды оқыту әдістемесі қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 1

    Пәнді оқу аясында кез-келген қызметтегі эстетикалық ұғымдар, Кәсіби этиканың категориялары мен ерекшеліктері қарастырылады, кәсіби қызметтегі моральдық жанжалды жағдайларды шешудің мүмкін жолдары, моральдық деформацияның мәні және оның алдын-алу жолдары анықталады, кәсіби міндеттерді адал орындау және парасаттылық принциптерін сақтау үшін жеткілікті құқықтық сананың белгілі бір деңгейіне қол жеткізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшеліктер психологиясы
    Несиелер: 5

    Жас ерекшеліктер психологиясына кіріспе. Жас ерекшеліктер психологиясының пәні мен әдістері. Психикалық дамудың текориясы. Психикалық дамудың заңдылықтары мен динамикасы. Балалық шақтағы адамның психикалық және тұлғалық дамуы. Жаңадан дүниеге келеген баланың дамуы мен күйзелісі. Төменгі сынып жастағы білім алушылардың дамуы. Жасөспірім жастағы оқушылардың дамуы мен күйзелісі. Бозбала жастағы оқушының психикалық дамуы мен күйзелісі. Үлкен жастағы адамның психикалық және тұлғалық дамуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогика ғылым саласы ретінде. Педагогиканың мақсаты, міндеттері, объектісі және пәні. Педагогика ғылымының әдіснамасы. Педагогикалық процесс әлеуметтік құбылыс ретінде. Білім беру мазмұны. Оқытудың заңдылықтары, заңдылықтары мен принциптері. Оқытудың формалары мен әдістері. Бағалау жүйесі Білім беру теориясы. Мектепішілік бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шетел тілі 2
    Несиелер: 5

    Оқып үйрену білім алушыға тақырып бойынша өзінің көзқарасын және өз пікірін негіздеуін айтуға бағытталған; мәтіндердің нақты мазмұнын жеткізу, олардың тұжырымдамалық ақпараттарын тұжырымдау; берілген тақырып аясында монологтық мәлімдеме құру; сөйлеу тілінің әртүрлі жағдайларда таныс тақырып бойынша негізгі ойлардың тұжырымдамаларын, әртүрлі өмірлік жағдайларда туған тілділермен сөйлесу кезінде қолдану. әр түрлі тақырыптағы хабарламалар түрінде ұсынылатын, әдетте жұмыста, оқуда, бос уақытта және т.б. туындаған ақпараттың мағынасын түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • IT және цифрлық мәдениет
    Несиелер: 3

    Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды сандық ортада жайлы өмір сүру үшін, қоғаммен өзара іс-қимыл жасау және кәсіби қызметте сандық міндеттерді шешу үшін пайдалану қабілетін сипаттайтын құзыреттілік жиынтығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әскери техникалық дайындық
    Несиелер: 5

    Техникалық дайындық пәні әскери-техникалық прогрестің негізгі мәселелерін, сондай-ақ жеңіл, жүк, жүк-жолаушы автомобильдері мен бронетанктік техника сияқты техникалық дайындық мәселелерін қамтиды. Жауынгерлік, дөңгелекті және шынжыр табанды техниканы пайдалану. Өз мақсатына сәйкес автобронетанктік техниканы қолдану және пайдалану. Техникалық қызмет көрсетуді жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әскери ұрысты ұйымдастырудың автоматтандырылған жүйесі
    Несиелер: 5

    Оқу курсының мақсаты білім алушылардың әскери салада ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолдану, өнімді бағдарламалау, оның қағидалары, әдістері, әскери қызметте байланыс жүйесі, оны басқару, командалық пунктегі телекоммуникациялық құралдармен жабдықтау және т.б. құралдармен қамтамасыз етудің базалық білімдерін қалыптастыра, олардың орындалуы бойынша дағдыландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері 2
    Несиелер: 1

    Пәннің екінші жартысы білім алушыға ішкі өмірде және халықаралық оқиғаларда бағдарлануға, Қазақстанның мемлекеттілігін, елдегі заңдылық пен құқықтық тәртіпті нығайтуға және дамытуға зор үлес қосуға ұмтылуға көмектесуі тиіс. Сондай-ақ, жергілікті билік органдары қызметінің құқықтық негіздері және құрылымы; жергілікті билік органдары қызметінің ашықтығын қамтамасыз ету мәселелері; қоғамдық бақылау институттарының түсінігі және рөлі; билік қызметін бағалау көзі ретінде қоғамдық ұйымдар; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелеріндегі БАҚ-тың рөлі; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл тетіктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ұлттық және қозғалыс ойындар оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Ұлттық және бұқаралық спорттың даму тарихы. Әдет-ғұрыптар мен рәсімдер, сенім мен дәстүр, олардың ұлттық спорттағы рөлі. Ұлттық спорт түрлері және ойындар. Сыртқы ұлттық ойындардың техникасы мен тактикасы. Тренинг сабақтарын ұйымдастыру және өткізу. Ұлттық ойындарды ұйымдастыру және өткізу. Қозғалыс ойындары. Дене шынықтыру жүйесіндегі қозғалыс ойындары. Қозғалыс ойындардың педагогикалық сипаттамасы. Қолғалыс ойындарының түрлері, олардың ережелері, ұйымдастыру ерекшеліктері. Заттармен және заттарсыз, кедергілерден өту жолақтары және т.б. эстафеталар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Атыс дайындығы
    Несиелер: 5

    Атыс қаруымен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік шаралары, сабақтарда, атыс алаңында, тирде өзін-өзі ұстау қағидалары; атыс шебінде өзін-өзі ұстау қағидалары; сабақтарда, жарыстарда, атыстарда берілетін командалар; атыс қаруынан ату негіздері; атыс қаруының материалдық бөлігі; нысаналардың негізгі түрлері және мақсат қою қағидалары; атыс қаруының түрлері туралы жалпы мәліметтер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Робототехника АКТ негіздерімен
    Несиелер: 5

    Робототехникаға кіріспе. Роботтар, олардың дамуындағы модификациялары. Роботтардың жіктелуі. LEGO конструкторлары. Қауіпсіздік ережелері. Lego - роботтарының құрылысының ерекшеліктері. Lego Mindstorms стандартты модельдері. Бағдарламалық жасақтаманы оқып үйрену, бағдарламалау мен басқару ортасын үйрену. NXT және EV3 интерфейсы. NXT немесе EV3 блогын пайдаланып роботты бағдарламалау. Датчиктердің түрлері мен параметрлері. Роботтарды құрастыру. Нұсқаулыққа сәйкес робот моделдерін құрастыру. Қиял мен ойға сәйкес роботтарды жобалау. Компьютерлік қосымшаның көмегімен роботтарды бағдарламалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жекпе-жек
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты спорттық жекпе-жектің техникасы меңгере, мектепте педагогикалық, ұйымдастыру жұмыстарын жүзеге асырудың білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Оқу барысында дене шынықтыру-спорттық жұмыс жүйесінде жекпе-жектің түрлерін, оның сипаттамасын, техникаларын, лақтыру, соғу, ұстау приемдарын, сабақты жүргізудің әдістемесін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Автокөлікті пайдалану және қызмет көрсету
    Несиелер: 5

    Курстың кіріспесі. Автокөліктің жіктелуі, индекстелуі және жалпы құрылымы. Қозғалтқыш, жалпы құрылғы. Тұтану және іске қосу жүйесі. Бақылау-өлшеу аспаптары, жарықтандыру және сигнализация. Трансмиссия. Жүріс бөлігі. Рөлдік басқару. Тежегіш жүйелері. Кабина, платформа. Қосымша жабдықтар. Жол қозғалысы туралы заңнама. Автокөліктің техникалық жағдайының негіздері. Автокөлікке техникалық қызмет көрсетуге және диагностикалауға арналған технологиялық жабдық. Қызмет көрсету түрлері. Техникалық қызмет көрсетуді ұйымдастыру. Автокөлікке және оның құрамдық бөлшектеріне техникалық қызмет көрсету. Ағымдағы жөндеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өзін қорғану негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты білім алушылардың өзін-өзі қорғанудың негізгі приемдарын орындау дағдыларын қалыптастыра, кәсіби еңбегінде дидактикалық міндеттерді жүзеге асыруға дайындалады. Оқу барысында өзін қорғану бойынша нормативтік-құқықтық құжаттарды, өзін қорғанудың приемдарын, самбошының арнайы жаттығулары, қорғану әрекеттері, лақтыру приемдары, жарақат алудағы медициналық көмек шаралары, жасөспірімдерді өзін қорғануға үйретудің әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әскери-патриоттық тәрбиенің негізі
    Несиелер: 5

    Әскери-патриоттық тәрбие принциптерін, оның сабақтан тыс уақыттағы іс-шараларды өткізу нысандары мен әдістерін, оқу орындарында бұқаралық-қорғаныс және спорт жұмыстарын ұйымдастыру мен жүргізу әдістемесін зерделейді. Тәрбие жұмысын жоспарлау патриотизмді болжау және стратегияны анықтау процесі ретінде. Әскери-патриоттық тәрбие беру бойынша өткізілетін іс-шаралардың мазмұнын әзірлеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастапқы әскери дайындықты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты бастапқы әскери дайындық пәні бойынша сабақты жоспарлау, ұйымдастыру және өткізудің ғылыми-әдістемелік білімі мен құзыреттерін қалыптастыруды көздейді. Оқу барысында курстың білім беру мазмұны, белсенді оқытудың әдістері, формалары және құралдары, орта және қысқа мерзімді жоспарлау, бағалау жүйесі, оқу кабинетін дидактикалық құралдармен қамсыздандыру қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу жоспарының мазмұны студенттерге заманауи экономикалық жүйенің жұмыс істеу механизмдері мен заңдылықтарын, нарықтық жүйе мен мемлекеттік реттеу әдістерінің мүмкіндіктері мен кемшіліктерін, тұтастай алғанда жеке компания мен қоғамды шешуге болатын маңызды мәселелерді кешенді түсінуге мүмкіндік береді.Іскерлік келіссөздерде стратегияны, қарым -қатынас стилін басқарудың маңызды дағдылары мен коммуникативтік дағдыларын қалыптасу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Таңдаған спорт түрі бойынша жаттықтырушылық қызмет
    Несиелер: 5

    Жаттықтырушы біліктілігіне қойылатын талаптар. Ұжым құру және оны басқару. Оқыту құралдары, әдістері. Таңдалған спорт түріндегі жаттықтырушының біліктілігіне қойылатын талаптар таңдалған спорт түріндегі техникалық, тактикалық дайындықтың ерекшеліктері мен заңдылықтары. Жаттықтырушылар қызметінде соңғы ғылыми жетістіктерді пайдалану. Таңдалған спорт түріндегі техникалық және тактикалық дайындықты жетілдіру әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бизнес жоспарлау
    Несиелер: 5

    Курсты оқып үйренуде бизнес-жоспарлаудың мәні, мақсаттары мен міндеттері қарастырылады; бизнес-жоспардың мақсаты мен мазмұны. Бизнес-жоспарды дайындау әдістемесі: кәсіпорын мен саланы сипаттау; тауарлардың (қызметтердің) түрлері және тауар нарықтары; сату нарықтарындағы бәсекелестік; маркетинг жоспары; өндірістік жоспар; ұйымдастыру жоспары; қаржылық жоспар; бизнес инвестициялары; қауіп-қатерді бағалау; кәсіпкерлердің қызметін құқықтық қолдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дене шынықтыруды оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты дене шынықтыруды оқытудың теориялық білім жүйесін, тәжірибелік және шығармашылық дағдыларын қалыптастыруға бағытталады. Курстың барысында оқытудың функциясы, жүйесі, қағидалары, формалары, әдістері, құралдары, қозғалыс әрекеттерінің тәсілдері, оқу процесін жоспарлау, сабақты құрастыру, спорттық жаттығуларды сабақтан тыс ұйымдастыру, құралдармен қамсыздандыру қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Автокөлікті басқару және жол қозғалыс ережесі
    Несиелер: 5

    Жол қозғалыс саласы бойынша Заңды актілер.Жол қозғалыс ережелері. Жүктерді автомобильмен тасымалдауды ұйымдастыру және орындау. Автокөліктің қауіпсіз басқару негіздері. Жол қозғалыс ережесінің жалпы қағидалары. Бағдаршам мен реттеушінің сигналдары. Жол белгілері мен таңбалары. Қозғалыстың басы мен маневрлеу. Автокөліктердіен озып шығу мен айналып өту. Жол қозғалысы оқиғасы және оның жағдайларын талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тактикалық дайындық
    Несиелер: 5

    Ұрыс техникасын, ұрыс жүргізу тәсілдері мен тәсілдерін қолдану дағдыларын, қаруды, жауынгерлік техниканы шебер пайдалануды және жергілікті жердің тактикалық қасиеттерін зерделеу, командирлер мен штабтарды ұрысты ұйымдастыру және жүргізу әдісімен оқыту. Қазіргі әскери ұрыс негіздері. Әскери техниканы басқару. Жауынгердің ұрыстағы әрекеті. Шабуылдағы бөлімше. Қорғаныс бөлімі. Марштағы бөлім, кемпингтік күзет. Барлаудағы бөлімше.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Заманауи оқытудың технологиясы
    Несиелер: 5

    Білім алушылар оқытудың қазіргі заманғы технологияларының теориялық және әдістемелік негіздерін зерделейді. Оқу материалын оқу барысында білім алушылар оқыту әдістемесі бойынша теориялық білім негізінде оқытудың заманауи технологияларының түрлерін пайдалана отырып, пән тақырыбы бойынша сабақ жоспарының жобаларын әзірлеймін. Олар арнайы пәндер сабақтарына дидактикалық материалдар құрастыруды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт педагогикасы мен психологиясы
    Несиелер: 4

    Жалпы тәрбие процесінде дене шынықтыру және спорт құралдарын пайдалану заңдылықтары. Үздік педагог-жаттықтырушылардың тәжірибесі, тиімді нысандары мен әдістері. Спорттық іс-әрекеттің жалпы психологиялық ерекшеліктері. ДШ және С мен айналысатын адамдармен тәрбие жұмысының әдістемесі спорттық дайындықтың психологиялық негіздері. Спорттағы психикалық реттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әскери психология мен педагогика
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты білім алушының әскери психология мен педагогика негіздері бойынша білімін қалыптастыра,, әскери тәрбие мен оқытуды ұйымдастыру мен басқару құзыреттеріне үйрету, әскери қызметке жастарды даярлау, олардың психологиялық ойлауын дамыту болады. Курстың барысында базалық психикалық құбылысы, сарбаздың тұлғалық қасиеттері мен психикасы, әскери ұжым, оның күйі, жеке құрамдың ұрыстық шеберлігін қалыптастырудың психологиялық, педагогикалық негіздері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әскери басқару, байланыс және топография
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты мектептегі болашақ БӘД пәні жетекшісінің әскери инженерлік жұмыс, басқару, байланыс және топография бойынша теориялық білімін қалыптастыра, оның әскери ғимараттар жасау, қоршау кедергілерін дайындау, топографиялық картамен жергілікті жердің нысандарын анықтау, ұрыс беттерін бағдарлау, командалық құраммен байланыс пен ақпараттар алмасу құралдарымен жұмыстану дағдыларына үйрену болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық ғылыми -зерттеудің негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты зерттеу жұмысын ұйымдастыруға педагогтың әдіснамалық мәдениетін қалыптастыру болып табылады. Курс жас зерттеушінің мәдениетін, зерттеудің қағидаларын, құрылымын, қисындылығын, теориялық және эмпирикалық әдістерін, педагогикалық тәжірибенің әдістемесін, алынған мәліметтерді өңдеу тәсілдерін үйренуді көздейді. Білім алушылар таңдаған зерттеу тақырыбы бойынша тақырыпты негіздей, оның әдістемесі жасау дағдыларына үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық менеджмент
    Несиелер: 4

    Пәнді зерделеу студенттерге кәсіптік білім беру жүйесіндегі педагогикалық менеджменттің құрылымы мен мазмұны, принциптері, функциялары мен әдістері, білім беру ұйымдары басшыларының басқару қызметін ғылыми ұйымдастыру, жүйелік көзқарас негізінде басқару шешімдерін қабылдау процесі мен технологиясы, білім беру жүйесін ғылыми-әдістемелік қолдау, педагогикалық маркетинг жоспарлау құралы ретінде, кәсіптік білім беру мекемелерінің материалдық-техникалық базасын басқару, педагогикалық менеджмент жүйесіндегі жеке тұлғаның және ұжымның рөлі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру-сауықтыру технологиясы және ДМШ балалармен жұмыс
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты болашақ педагогтың ДМШ балалармен кәсіби еңбегінде дене шынықтырудың инновациялық технологияларды қолдануға бағытталған дене шынықтыру-сауықтыру технологиялары саласы бойынша кәсіби білімін қалыптастыра, құзыреттерін дамыту болып табылады. Оқу барысында адамның, ДМШ балалардың физикалық белсенділігі мен денсаулығы, жас ерекшеліктеріне қарай физикалық даму алгоритмі, ерекшеліктері, сауықтыру технологияларды қағидалары, тәсілдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Төтенше жағдайлар, азаматтық қорғаныс және медициналық дайындық
    Несиелер: 6

    Оқу курсының мақсаты төтенше жағдай кезінде шараларды жоспарлау, дайындық, ұйымдастыру бойынша теориялық білімін қалыптастыра, нысандарды қорғау, төтенше жағдай бойынша ескерту, жою, әр түрлі дағдарыстардағы жарақат алған адамдарға санитарлық-медициналық көмек көрсету құзыреттеріне дайындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON2

    кәсіби қызметтің жалпы әдіснамасын және кәсіби шығармашылықты дамытуды қамтамасыз ететін білімді меңгерген

  • Код ON8

    оқу материалын талдайды, туындаған мәселені талқылайды, күнделікті жағдайларда міндеттерді шешуді ұсынады, оларды өзінің кәсіби қызметінде қолданады; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінеді

  • Код ON5

    шығармашылық қызметтің негізгі принциптерін, оның психологиялық және әдістемелік ерекшеліктерін, тұлғаның психикалық даму заңдылықтарын, психологиялық-педагогикалық әсер ету әдістерін пайдалана отырып, адамдарды басқару

  • Код ON4

    ағза жүйесінің физиологиялық және биохимиялық механизмдерін, биомеханиканың ғылым ретінде бағыттарын, дене жаттығуларының ағзаға әсерін сипаттайды

  • Код ON12

    Төтенше жағдайлар, авариялық-құтқару эвакуациялау жұмыстарын ұйымдастыруға, алғашқы медициналық көмек көрсетуге, әскери қызметшілердің денсаулығын сақтауға қабілетті

  • Код ON6

    әскери қызметшінің мінез-құлық ережелерін атайды, ҚР ҚК міндеттерінің барлық түрлерін, тактикалық дайындықтың негізгі міндеттерін анықтайды

  • Код ON10

    спорттық ойындардың техникасы мен тактикасын жіктейді, сабақтардың жоспар-конспектісін жасайды, жүктеме көлемін реттейді және іскерлік ойындарды оқытудың әдістемесі мен реттілігін көрсетеді

  • Код ON11

    кәсіби даярлықтың негізгі түрлерін, сыртқы және ішкі баллистиканы, жергілікті жерге бағдарлауды, мақсаттарды, бағдарларды және қашықтықты көрсетуді атайды

  • Код ON7

    іс-шараларды ұйымдастырады, сценарий әзірлейді, денсаулық деңгейіне сәйкес келетін жаттығулар кешенін құрайды, өз көзқарасын қорғай алады, жаңа шешімдер ұсынады

  • Код ON3

    заманауи техникамен жұмыс істеу дағдыларына ие, кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды, бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана алады

  • Код ON9

    кәсіби міндеттерді шешу үшін проблемалар мен қорытындыларды анықтау үшін оқу үдерісін түсіндіретін дидактика, Білім және әдіснама негіздерін қолданады; кәсіби міндеттерді шешу үшін білім негіздері мен ғылыми зерттеулер мен академиялық хат әдістерін қолданады

  • Код ON1

    ой-өрісі кең және ойлау мәдениеті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану-ғылыми пәндер саласында базалық білімге ие

Top