Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04104 Маркетинг в Торайгыров университеті

  • Маркетингтік талдау және аудит
    Несиелер: 4

    Маркетингтік талдау және аудит негіздері. Маркетингтік талдау және аудит объектілері. Маркетингтік аудит принциптері. Маркетингтік аудиттің процесі және негізгі кезеңдері. Аудиторлық қызметтің негізгі бағыттары мен компоненттері. Маркетингтік іс-шараларды бақылау. Маркетингті Стратегиялық жоспарлау. Ішкі және сыртқы аудит. SWOT-талдау. Талдаудың формальды әдістері, BCG, GE әдістері және басқа матрицалық әдістер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инновациялық бизнес кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-инновациялық бизнес-жобаларды әзірлеу және іске асыру үшін қажетті білім, Дағдылар мен құзыреттер жиынтығын қалыптастыру. Пән мынадай мәселелерді зерделеуді қамтиды: инноватика және инновациялық кәсіпкерлік; инновациялық бизнес-идеяларды жоспарлау; инновациялық бизнес-модельдерді әзірлеу; бизнесті басқарудың инновациялық ұйымдастыру-басқару жүйелерін жобалау; ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарға арналған шығындарды жобалау; инновациялық баға белгілеу және қаржылық жоспарлау. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; гипотезаларды қою; есептеу-аналитикалық әдіс; инновациялық бизнес-жобаны қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика пәндерді оқытудың заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – эконо-микалық пәндерді оқыту-да педагогикалық про-цесті басқарудың жалпы ұғымдары мен элемент-терін қолдана білу. Пән тапсырмалары: - заманауи әдістемелік әдістердің көмегімен оқу-тәрбие процесінің негізгі формаларында оқушы-лардың ақыл-ой әрекетін белсендіру; - оқу сабақтарының әдістемелік әзірлемелерін дайындауға көмектесу. Пәнді оқу кезінде көрне-кілікті қамтамасыз етудің заманауи әдістері, интер-активті және есептеу-аналитикалық әдістер, енгізу, ағымдағы, межелік және қорытынды бақыла-улар қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи бизнес үрдістердің логистикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-нарықтық бәсекелестік жағдайында бизнесті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларына оқыту. Пән шеңберінде теориялық және практикалық мәселелер қарастырылады: кәсіпкерлік және бизнес ұғымдық аппараты; бизнесті ресурстық қамтамасыз ету; маркетингтік қызмет; бизнес-жоспарлау; кәсіпкерлік құпия, тәуекелдер және кадрлық қамтамасыз ету; кәсіпкерлік мәмілелерді ұйымдастыру; кәсіпкерлік мәдениеті; бизнес тиімділігін бағалау. Пән аясында кейс-оқыту әдістері, гипотезаларды қою әдістері, бизнес-модельдеу әдісі қолданылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің міндеті: - ғылыми әдіснаманың алгашқы кайнар көздері мен шет ел және отандық классикалык еңбектермен сараптамалық жұмыстар жүргізу; - алғашқы деректермен, ғылымның шетел және отандық әдіснамашылардың класикалық еңбектермен талдау жасау; - өз бетімен және сыни ойлауға ықпал жасау, ойлаудың кеңістігі, иілгіштігі және ашықтығы сияқты белгілерді қалыптастыру. Ғылыми білімді өндірудің ерекше іс-әрекеті ретінде танымның ғылыми тенденцияларын және жалпы заңдылықтарын, сонымен қатар олардың тарихи өзгеріп тұратын әлеуметтік-мәдени контекстегі дамуын қарастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Электрондық бизнес
    Несиелер: 5

    Мақсаты-тыңдаушылардың интернет желісіндегі электрондық кәсіпорындар, электрондық бизнес туралы білімдерін және электрондық бизнесті тиімді жүргізу үшін интернет-ресурстарды әзірлеу дағдыларын қалыптастыру. Пән аясында: Интернет-ресурстардың контентін басқару жүйесін және кәсіпорынның контентін басқару жүйесін құру саласындағы техникалық шешімді жобалау, әзірлеу және іске асыру әдістемелерін, электрондық бизнесті тиімді жүргізу әдістерін зерттеу жоспарлануда. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шeтeл тілі (кәcіби)
    Несиелер: 5

    Ғылыми-зерттеу жұмысы. Active Voice. Дайындық бағыты бойынша ғылыми еңбектер. Passive Voice және пассивті конструкцияларды аудару. Уақытша келісу. Ғылыми зерттеулер және жаңа технологиялар. Модальдық етістіктер. Сөйлемдегі етістің функциялары. Ғылыми кітапхана. Инфинитив, герундий. Ғылыми конференция. Түрлері ұсыныстар. Толықтырулар түрлері. Жаңа ғылыми жетістіктер. Тікелей және жанама сөйлеу. Презентация коммуникацияның ғылыми түрі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – дидак-тика мен экономикалық пәндерді оқыту әдісте-месін меңгерту. Пән тапсырмалары: - экономикалық пәндерді оқытудың дидактикасы мен әдістемесін меңгеру; - оқытудың заманауи әдістерін, белсенді оқыту моделінің мәнін зерделеу; - студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру әдістемесін меңгеру. Пәнді оқу кезінде көрне-кілікті қамтамасыз етудің заманауи әдістері, интер-активті және есептеу-аналитикалық әдістер, енгізу, ағымдағы, межелік және қорытынды бақыла-улар қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Интернет-маркетингі
    Несиелер: 5

    Мақсаты - интернет-маркетинг саласында жүйеленген білім беру және интернетте негізгі маркетингтік құралдарды пайдалану дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ олардың тиімділігін бағалау. Пән аясында: ғаламдық интернет желісінің сипаттамаларын, жобалау негіздерін, ұйымның веб-сайтын басқаруды зерттеу; онлайн-сайттарда тауарлар мен қызметтерді жылжыту бағдарламаларын, оның ішінде контент-маркетинг әдістерін қолдана отырып зерттеу жоспарлануда. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: Магистранттарды жоғары мектеп педагогикасы бойынша біліммен қамсыздандыру және педагогикалық шеберлік негіздерінен қаруландыру арқылы студенттер ұжымымен ұтымды қатынас жасауға дайындау. Магистранттарды тәрбие мен оқытудың шетелдік жүйелерімен таныстыру олардың білім беру мүмкіндіктері женінде ой-өрісін кеңейтеді - Міндеттері: бүкіл әлемдік білім стандартына сәйкес жоғары мектеп педагогын дайындауға сәйкесті білім, дағды, ебдейлік беру; - педагогикалық бiлiмнiң қайнар көздерiмен және олардың тұлға әлеуметтенуiндегi рөлiмен таныстыру; - магистранттарды осы саладағы ғылым негіздерімен, шебер ұстаздар, жаңашыл педагогтардың идеяларымен, тәжірибелерімен таныстыру; - студент тұлғасының ерекшеліктері, оның танымдық іс-әрекеттерін реттеу тәсілдері жайлы педагогикалық білімдер жүйесін беру. Жоғары мектеп педагогикасының пәні, мазмұны және ұстанымдары Студенттердің психологиялық-педагогикалық сипаттамасы Жоғары оқу орнында оқыту үдерісі Жоғары оқу орнының дидактикалық ұстанымдары Жоғары мектептің оқыту әдістемесі және ұйымдастыру формасы, түрі. Студенттің өзіндік және ғылыми зерттеу жұмысы Студенттің дағды, іскерлігінің бағалануы және бақылануы Жоғары оқу орны мұғалімінің кәсіби іс-әрекеті мен өзіндік талдауы және педагогикалық шеберлігін жетілдіру. ЖОО техникалық құралдарды қолдану және компьютерлік оқыту жүйесі

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Start up жобалардың инвестициялық экономикалық модельдері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – start up жобаларды инвестициялық-экономикалық негіздеу үшін қажетті білім, дағдылар мен құзыреттер жиынтығын қалыптастыру. Пән келесі мәселелерді зерттеуді қамтиды: Start up жобалардың ұғымдық аппараты; Start up жобаны әзірлеу алгоритмі; негізгі капиталға, айналым қаражатына және адам ресурстарына инвестицияларды бағалау; баға белгілеу және қаржылық жоспарлау; техникалық-экономикалық көрсеткіштерді есептеу. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; гипотезаларды қою; есептеу-талдау әдісі; жобаны start up қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тұрақты даму стратегиясы
    Несиелер: 4

    Тұрақты дамудың теориялық негіздері. Тұрақты даму жолындағы мемлекеттік саясаты. Тұрақты дамудың үштік концепциясы. Тұрақты дамуға жетуге септігін тигізетін құқықтық-нормативтік базасы. Тұрақты дамудың индикаторлары. Тұрақты дамуға көшу кезіндегі мәселелері. ҚР тұрақты даму стратегиясы, шетелдік тәжірибе. Инновация экономиканы әртараптандыру және тұрақты даму жолына көшу кезіндегі негіз ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инновациялық бизнес жобалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-инновациялық бизнес-жобаларды әзірлеу және іске асыру үшін қажетті білім, Дағдылар мен құзыреттер жиынтығын қалыптастыру. Пән мынадай мәселелерді зерделеуді қамтиды: инноватика және инновациялық кәсіпкерлік; инновациялық бизнес-идеяларды жоспарлау; инновациялық бизнес-модельдерді әзірлеу; бизнесті басқарудың инновациялық ұйымдастыру-басқару жүйелерін жобалау; ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарға арналған шығындарды жобалау; инновациялық баға белгілеу және қаржылық жоспарлау. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; гипотезаларды қою; есептеу-аналитикалық әдіс; инновациялық бизнес-жобаны қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инновациялық жобалардың бизнес-жоспары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – иннова-циялық жобаларды тиімді бизнес-жоспарлаудың ғылыми негіздері мен практикалық әдістері бойынша магистрант-тарға білім кешенін қалы-птастыру. Пән тапсырмалары: - инновациялық жобалар-ды бизнес-жоспарлаудың мәнін, құрылымын және ерекшеліктерін білу; - инновациялық салада жүзеге асырылатын инве-стициялық жобаның биз-нес-жоспарының мәні мен құрылымын түсіну. Пәнді оқу кезінде көрне-кілікті қамтамасыз етудің заманауи әдістері, оқыту-дың интерактивті әдістері, есептеу-аналитикалық әдіс, кіріс, ағымдағы, межелік және қорытынды бақылаулар қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стратегиялық маркетинг
    Несиелер: 5

    Стратегиялық маркетинг тұжырымдамасы. Ұйымның сыртқы ортасын стратегиялық маркетингтік талдау. Бәсекеге қабілетті талдау және бәсекелестік артықшылықтарды бағалау. Ұйымның ішкі ортасындағы стратегиялық маркетингтік талдауы. Ұйымның маркетингтік стратегияларын таңдау және қалыптастыру. Маркетингтік стратегияларды әзірлеу. Функционалды маркетингтік стратегия. Маркетинг стратегиясын енгізу және басқару. Стратегиялық маркетингтің маркетингтік аудиті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетинг-менеджмент
    Несиелер: 4

    Маркетингті басқару: мазмұны мен мағынасы. Маркетингті басқару процесінің негізгі кезеңдері. Маркетингтік зерттеулерді басқару. Маркетингтік талдау. Қазақстан экономикасында макроэкономикалық факторлардың даму ерекшеліктері. Маркетинг-менеджмент: мәні және мазмұны. Маркетингті басқару процесінің негізгі кезеңдері. Маркетингтік зерттеулерді басқару. Маркетингтік талдау. Қазақстан экономикасындағы макро орта факторларының даму ерекшеліктері. Маркетинг кешенінің құралдарын басқару. Маркетингтегі баға саясатын басқару. Маркетингтегі өткізу саясатын басқару. Маркетингтегі коммуникациялық саясатты басқару. Жоспарлау маркетинг-менеджмент жүйесіндегі бақылау және аудит.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бизнес модельдеулі жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – бизнес-жобаларды әзірлеу және жүзеге асыру үшін адек-ватты әдістер мен үлгілерді таңдау теори-ясы мен тәжірибесін оқу. Пән тапсырмалары: - жобаларды әзірлеу мен жүзеге асыруда қолданы-латын заманауи әдістер мен үлгілерді зерделеу; - ғылыми көзқарас пен жүйелік бағытты қамта-масыз ету арқылы бизне-сті модельдеуді жақсарту мүмкіндіктерін зерттеу. Пәнді оқу кезінде көрне-кілікті қамтамасыз етудің заманауи әдістері, интер-активті және есептеу-аналитикалық әдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    «Басқару психологиясы» оқу пәнінің мақсаты базалық психологиялық білімді меңгеру және адамдарды басқаруда практикалық дағдыларды меңгеру болып табылады.«Басқару психологиясы» ұсынылған оқыту курсы студенттердің басқару құрылымының құрылымы, динамикасы мен ерекшеліктері, адамдардың мінез-құлқының психикалық реттеуінің құрылымы мен механизмдері, ұйымдық және басқару жүйелерінің әртүрлі түрлеріне енген кезде, сондай-ақ осы жүйелер мен қарым-қатынастардың психологиялық ерекшеліктері туралы кәсіби білімін айтарлықтай толықтырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі замануи маркетинг
    Несиелер: 4

    Маркетингті басқару процесі. Маркетингтік зертттеулер мен ақпараттар жүйесі. Маркетингтік орта. Кәсіпорындар нарығы және кәсіпорын атынан сатып алушылардың мінез-құлқы. Нарықты сегменттеу, мақсаттық сегменттерді таңдау және тауарды позициялау. Тауарлар, тауарлық таңба мен орама. Тауарға бағаны бекіту: баға белгілеу міндеті мен саясаты. Тауарларды тарату әдістері. Тауарларды жылжыту. Стратегия, жоспарлау, бақылау. Халықаралық маркетинг

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жобалық менеджменті
    Несиелер: 4

    «Жобалық менеджмент» пәнін игерудің мақсаты - жобалық менеджмент және заманауи менеджмент саласында білім жүйесін қалыптастыру, жобаны басқаруға ықпал ету

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Интернет - технологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты магистранттарды коммуникациялық ағындарды реттеуде қолданылатын Интернет-технологияларына оқыту болып табылады.Дәріс тыңдап, магистранттар бизнес-үдерістердің дәстүрлі және инновациялық үлгілерімен, Автоматтандырылған құжат айналымы ережелерімен танысады, персоналды басқаруды үйренеді, іскерлік ақпараттың барлық түрлерімен жұмыс ерекшелігін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тауарды және қызметті зерттеу
    Несиелер: 5

    «Тауарлар мен қызметтерге сараптама» пәнінің мақсаты – сараптама саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеру. Пән аясында мыналарды зерделеу жоспарлануда: тауарлар мен қызметтерге сараптама жүргізу саласындағы заңнамалық базаны; сапаны басқару принциптері; сараптама жүргізу үшін ақпарат алудың негізгі көздері; тауарлар мен қызметтердің сапасын сипаттайтын көрсеткіштер. Пән осы магистрантарға интерактивті оқыту әдістерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономиканы зерттеудің математикалық әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-магистранттардың экономикалық-математикалық әдістерді теориялық білімдерінде қалыптастыру,-студенттердің нақты экономикалық жағдайларды модельдеу үшін экономикалық-математикалық әдістерді іс жүзінде қолдана білуін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлау
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, ғылыми зерттеу əдіснамасы, экономиканы зерттеудің статистикалық əдістері. Эконометрикалық модельдеу əдістері. Экономикалық үрдістерді зерттеу. Зерттеу шығындары мен табыстары. Мəселелік жағдайларды құру əдістері. Экономикада зерттеу есептерін қолдану. Пәнді оқытудың мақсаты – магистранттардың ғылыми зерттеулер жүргізу сапасын арттыру және оларды практикалық іске асыруға жеткізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ақпараттық маркетинг
    Несиелер: 5

    Мақсаты – маркетингтік зерттеулерді жүргізу кезінде ақпаратты жинау, өңдеу және талдау әдістерінің ауқымын түсіну, процесс, ғылыми процедуралар мен операциялар ретінде нарықтық зерттеулерді жүргізу бойынша бакалавриат дағдыларын дамыту. Пән аясында оқу жоспарлануда: ақпараттық жүйелер мен технологиялардың қызмет ету процестерінің сапасын талдау, синтездеу, оңтайландыру және болжау әдістерін; маркетингті басқару жүйесінің ақпараттық қажеттіліктері. Пән интерактивті оқыту әдістерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономикалық тапсырмалар шешуге математикалық әдістерді пайдалану
    Несиелер: 5

    Бұл пән постиндустриалды ақпараттық қоғам жағдайында бизнесті жүргізу ерекшелігіне барабар қазіргі заманғы экономикалық-математикалық әдістерді қолдану негізінде басқарудың нақты мәселелерін шешу және оларды ақпараттық қолдау үшін қажетті теориялық білімді терең меңгеру және тиісті практикалық дағдыларды игеру мақсатында жүзеге асырылады және игеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сапа менеджменті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – халықаралық стандарттарға сәйкес кәсіпорындарда заманауи сапа жүйесін құрудың ұйымдық-экономикалық механизмдерін қарастыру. Пән мына мәселелерді зерттейді: сапа менеджменті тарихы; кәсіпорында сапаны басқаруға жүйелі көзқарас; сапа менеджменті жүйесін құру; біріктірілген сапа жүйелері; кәсіпорындарда экономикалық сапаны қамтамасыз ету; қазіргі сапа жүйелерінің экономикалық тиімділігі. Белсенді оқыту әдістері: кейс әдістері; есептеу-аналитикалық әдіс; бағдарламалық мақсатты модельдеу әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON4

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде коммуникацияның негізгі дағдыларын меңгеру (А2, B1, B2 деңгейі), оның ішінде кәсіби салада.

  • Код ON8

    Бөлімнің қызметін жоспарлау, болжамдау, шығындарды басқару және сатып алу, логистика, сатуды қоса алғанда, қызметін ұйымдастыруды жетілдіру бойынша шаралар әзірлейді.

  • Код ON10

    Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, халықаралық экономикалық мәмілелердің перспективалары мен салдарларын талдау және бағалау негізінде әлемдік нарықтардағы жағдайларды дамытуды болжайды.

  • Код ON3

    Бизнес, кәсіби, ғылыми әлемдегі органикалық қоғамды құрудағы көшбасшылықты көрсетеді.

  • Код ON7

    Маркетингтік зерттеулерге негізделген тауарлар мен қызметтер нарығы дамуының жай-күйі мен серпіні туралы аналитикалық есептерді әзірлейді

  • Код ON9

    Жаңа тартымды нарықтар мен өнімдерді табу әдістерін, оларды дамытудың тиімді маркетингтік стратегияларын қалыптастыруда қолдануға болады.

  • Код ON1

    Ғылым және кәсіби қызмет саласында концептуалды білімді меңгерген

  • Код ON6

    Басқару шешімдерін тиімді және ұтымды ету үшін ғылыми негізделген тұжырымдар мен техникалық-экономикалық негіздемелерге негізделген шаруашылық субъектілерінің қызметін бақылайды

  • Код ON2

    Кәсіби қызметтің мақсатын анықтайды, оларға қол жеткізудің барабар әдістері мен құралдарын таңдайды, жаңа білім алу бойынша ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асырады, бөлімшелер деңгейінде шешімдер және жауапкершілік қабылдайды.

  • Код ON5

    Ғылыми және инновациялық қызметті жүзеге асыру барысында әзірленген шешімдердің экономикалық бағасын жасайды

  • Код ON11

    Нарықтағы бәсекелестік артықшылықтарды қамтамасыз ететін маркетингтік стратегияларды жүзеге асырады

Top