8D02303 Шетел филологиясы в Торайгыров университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Филология ғылымының теориялық және әдіснамалық негіздерін зерттеуді тереңдету, ғылымның осы саласында табысты ғылыми-педагогикалық жұмыс үшін қажетті құзыреттіліктерді қалыптастыру, филология ғылымының басқа гуманитарлық ғылымдармен байланысы туралы қазіргі филология ғылымындағы интегративті бағыттар туралы білімді маман қалыптастыру. ғылым, білім саласында инновациялық қызметке қабілетті жоғары білікті ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрлар дандыру және мәдениет.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Торайгыров университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D059 Шетел филологиясы
-
Білім беру саласы 8D02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
Қазіргі заманғы шетелдік лингвистика: фундаменталдық бағыттар
Курстың мақсаты – лингвистикалық циклдің пәндерін оқуда алған білімдерін қорытындылау. Курстың мақсаты – шетел тіл білімінің әдіснамалық мәселелерінің қазіргі жағдайы туралы түсінік беру; қазіргі шетел тіл біліміндегі ғылыми таным парадигмалары, олардың көптігі және негізгі идеялары, принциптері мен тұжырымдамалары; гуманитарлық білімді дамытудағы және шетел филологиясының мәселелерін шешудегі шетел тіл білімінің орны.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл білімінің философиясы мен тарихы
Бұл пәнді оқытудың мақсаты ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі философия мен лингвистикалық ілімдер тарихының негізгі мәселелері туралы идеяларды қалыптастыру. Курстың негізгі міндеттері: - докторанттарды диахрондық тұрғыдан тілге ғылыми және философиялық көзқарастардың эволюциясымен таныстыру; - әлемнің философиялық бейнесінің, жалпы философиялық проблематиканың өзара байланысын көрсету тіл туралы негізгі идеялары бар таным теориясының мәселелері; -тілдің, герменевтика мен структурализмнің мағыналы тарихи және философиялық-әдістемелік мәселелерін шешу үшін қолдануға үйрету
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Герман әдеби тілдерінің қалыптасу және даму тарихы
Бұл курстың мақсаты докторанттарды герман тілдері теориясының дамуының негізгі тенденцияларымен, Герман тілдерінің морфологиялық және синтаксистік жүйесінің тарихи дамуының салыстырмалы - типологиялық заңдылықтарымен ежелгі жазба ескерткіштерінен бастап ұлттық тілдердің қалыптасу дәуіріне дейін таныстыру болып табылады. Көрнекті неміс ғалымдарымен, олардың тұжырымдамалары мен теорияларымен танысу. Курстың міндеті-герман тілдеріндегі осы жүйенің дамуы мен өзгеруінің жалпы тенденцияларын анықтау, олардың осы тілдерге тән диахрондық және синхронды тұрақтыларын анықтау, тілдердің осы тобының даму бағытында да, өзгеру қарқындылығында да жалпы және жеке қатынастарды анықтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Мақсаты: академиялық және ғылыми дискурстардың ерекшеліктерін ескере отырып, докторанттар арасында жазбаша ғылыми қарым-қатынас саласындағы құзыреттерді қалыптастыру және дамыту. Тапсырмалар: - жазбаша ғылыми қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру; - оқу жұмысын құрылымдау әдістерін үйрету; - эссе, мақала және аннотация жазуға дайындалу; - оқу және ғылыми дискурстардың зерттелетін мәтіндерін талдау және бағалау негізінде докторанттарда сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі шетел (ағылшын) тілі теориясының өзекті мәселелері
Оқу пәнінің мақсаты докторанттарда лингвистикалық ғылымның қазіргі тенденцияларына сәйкес шет тілінің (ағылшын тілінің) жалпы заңдылықтары мен жеке ерекшеліктері туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру және бекіту болып табылады. Пәннің міндеттеріне мыналар жатады: ағылшын тілінің әдіснамалық және теориялық негіздерін терең зерттеу; ағылшын тілінің теориялық және функционалдық аспектілеріне қатысты докторанттарды меңгеру; англистиканың өзекті мәселелері саласындағы терең кәсіби дайындық, осы саладағы зерттеулердің негізгі мәселелерін, бағыттарын, ғылыми парадигмаларын білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің лингводидактикасы
Курстың мақсаты – докторанттың лингводидактиканың теориялық білімін меңгеру негізінде кәсіби қызметінде заманауи әдістерді, ұйымдастыру формалары мен технологияларын қолдануға дайындығын қалыптастыру. Курстың міндеттері лингвистикалық және әдістемелік білім беру ұғымдарының теориялық негіздерін меңгеру, лингвистикалық пәндерді оқыту процесінің мәні мен олардың нәтижелі болу шарттарын зерттеу, сонымен қатар оқытудың әдістемелік жүйесімен білімді байыту болып табылады. лингвистикалық пәндер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Курстың мақсаты – ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу саласында әдістемелік және ғылыми мәдениетті, білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Курсты меңгеру барысында докторанттар таным адам әрекетінің бір түрі ретінде, ғылыми лингвистикалық зерттеудің заманауи әдістерінің сан алуандығы туралы түсінік алады, тіл ғылымының әдістемесімен, тіл ғылымының әдістемелерімен танысады. ғылыми лингвистикалық зерттеулер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Филологиялық зерттеулердің әдіснамалық мәселелері
Мақсаты: ғылыми еңбек мәдениетін арттыру, филологиялық әдіснама мен әдістемені жаңарту және байыту, заманауи гуманитарлық ғылымның міндеттеріне сәйкес логикалық аппаратты жетілдіру. Міндеттері: - филологиялық әдіснаманы әзірлеудің қазіргі жағдайы мен міндеттері туралы түсінік беру. - филология ғылымында нақты әдістер мен өлшемдерді қолдану идеясымен гуманитарлық парадигмалардың өзгеруіне байланысты туындайтын филологиялық мәселелерді талқылау. - докторанттарды ғылыми-гуманитарлық білімнің нақты саласы ретінде филология ғылымының әдіснамасының заманауи мәселелерімен таныстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Бизнес, кәсіби, ғылыми әлемдегі органикалық қоғамды құрудағы көшбасшылықты көрсетеді.
- Кəсіби қызметтің мақсаттарына, оларға қол жеткізудің тиісті əдістері мен құралдарын анықтайды, жаңа білім алу үшін ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асырады, бірлік деңгейінде шешімдер мен жауапкершіліктерді қабылдайды.
- Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде (B1, B2, C1) кәсіби және ғылыми қарым-қатынастың негізгі дағдыларына ие.
- Жоғары білім беру саласында оқытушылық қызметті жүзеге асырады.
- Ғылыми және кәсіби қызметте тұжырымдамалық білімге ие.
- Шетел филологиясының түрлі салаларында тәжірибелік зерттеулер жүргізеді.
- Педагогикалық қызметтің әртүрлі салаларында әдістемелік инновацияларды әзірлейді.
- Ғылыми және білім беру қызметін жүзеге асыру барысында әзірленген шешімдердің ұйымдық және басқарушылық бағалауын жасайды.