Жаңа білім беру бағдарламасы

8D02303 Шетел филологиясы в Торайгыров университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Филология ғылымының теориялық және әдіснамалық негіздерін зерттеуді тереңдету, ғылымның осы саласында табысты ғылыми-педагогикалық жұмыс үшін қажетті құзыреттіліктерді қалыптастыру, филология ғылымының басқа гуманитарлық ғылымдармен байланысы туралы қазіргі филология ғылымындағы интегративті бағыттар туралы білімді маман қалыптастыру. ғылым, білім саласында инновациялық қызметке қабілетті жоғары білікті ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрлар дандыру және мәдениет.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D059 Шетел филологиясы
  • Дайындық бағыты 8D023 Тілдер және әдебиет
  • Қазіргі заманғы шетелдік лингвистика: фундаменталдық бағыттар
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – лингвистикалық циклдің пәндерін оқуда алған білімдерін қорытындылау. Курстың мақсаты – шетел тіл білімінің әдіснамалық мәселелерінің қазіргі жағдайы туралы түсінік беру; қазіргі шетел тіл біліміндегі ғылыми таным парадигмалары, олардың көптігі және негізгі идеялары, принциптері мен тұжырымдамалары; гуманитарлық білімді дамытудағы және шетел филологиясының мәселелерін шешудегі шетел тіл білімінің орны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу саласында әдістемелік және ғылыми мәдениетті, білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Курсты меңгеру барысында докторанттар таным адам әрекетінің бір түрі ретінде, ғылыми лингвистикалық зерттеудің заманауи әдістерінің сан алуандығы туралы түсінік алады, тіл ғылымының әдістемесімен, тіл ғылымының әдістемелерімен танысады. ғылыми лингвистикалық зерттеулер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Интертекстуалдықтың теориясы мен тарихы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – мәтінаралық талдаудың теориялық аспектілерін зерделеу және шетел филологиясы мәселелерін зерттеуде интертекстуалды қолдану дағдыларын дамыту. Курстың мақсаты: – қазіргі әдебиетті мәтінаралық байланыстар контекстінде зерттеу; - герменевтика туралы ғылым және мәтінді түсіну және түсіндіру өнері ретінде түсінік беру; – қазіргі ғылымға интермәтіндік ұғымын енгізу (Кристева, Генетт, Барт, Риффатер, Жени, Деленбах, Лотман); – интермәтіннің поэтикасымен және эстетикасымен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Интертекстуалдылық және талдау практикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты интертекстуальдың теориялық аспектілерін зерттеу болып табылады. зерттеу барысында интертекстуалдылықты талдау және қолдану дағдыларын қалыптастыру көркем мәтін. Пәннің міндеттері: 1. Қазіргі мәдениеттегі интертекстуалдылық феноменін талдау; 2. Интертекстуалды талдау әдістерін зерттеу; 3. Интертекстуалдылық феноменінің теориялық тұжырымдамаларын салыстыру; 4. Интертекстуалды байланыстар контекстіндегі заманауи әдебиеттерді зерттеу; 5. Ғылыми зерттеу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жаһандық әлемдегі тіл мәселесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – қазіргі лингвофилософиялық теориялармен, тіл білімі мен философияның байланысының тарихымен танысу; тілдің философиялық мәнін; тіл әлеуметтік құбылыс ретінде; логикалық, психологиялық, әлеуметтанулық және басқа да лингвофилософиялық зерттеулердегі қазіргі лингвистикалық бағыттардың форма, мазмұн және функция арасындағы байланыстың тарихи перспективасындағы философиялық мәртебесі; тілдің мәні мен философиялық специфика мәселесі гносеологиялық-онтологиялық ұғымдар; тіл антропологиясы.Тілді унификациялау мәселесі. Біртұтас планеталық тілдің құрылуы. Тілдік сәйкестендіру мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 5

    Мақсаты: академиялық және ғылыми дискурстардың ерекшеліктерін ескере отырып, докторанттар арасында жазбаша ғылыми қарым-қатынас саласындағы құзыреттерді қалыптастыру және дамыту. Тапсырмалар: - жазбаша ғылыми қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру; - оқу жұмысын құрылымдау әдістерін үйрету; - эссе, мақала және аннотация жазуға дайындалу; - оқу және ғылыми дискурстардың зерттелетін мәтіндерін талдау және бағалау негізінде докторанттарда сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көпмәдениетті білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: докторанттар арасында дамудың әлеуметтік-мәдени жағдайының ерекшеліктерін ескере отырып, көпмәдениетті ортада кәсіби іс-әрекетті жүргізу қабілеті ретінде кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Тапсырмалар: - филологиялық білім мазмұнының этномәдени компонентін жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру; - ұлттық дәстүр, қазақстандық және әлемдік мәдениет құндылықтары негізінде өзін-өзі шығармашылықпен дамытуға және этномәдени және азаматтық өзін-өзі анықтауды жүзеге асыруға қабілетті жан-жақты және үйлесімді дамыған тұлғаны тәрбиелеуге ықпал ету; – ғылыми-педагогикалық білімнің нақты саласы ретінде көпмәдениетті білім берудің ерекшеліктерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің лингводидактикасы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – докторанттың лингводидактиканың теориялық білімін меңгеру негізінде кәсіби қызметінде заманауи әдістерді, ұйымдастыру формалары мен технологияларын қолдануға дайындығын қалыптастыру. Курстың міндеттері лингвистикалық және әдістемелік білім беру ұғымдарының теориялық негіздерін меңгеру, лингвистикалық пәндерді оқыту процесінің мәні мен олардың нәтижелі болу шарттарын зерттеу, сонымен қатар оқытудың әдістемелік жүйесімен білімді байыту болып табылады. лингвистикалық пәндер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON3

    Бизнес, кәсіби, ғылыми әлемдегі органикалық қоғамды құрудағы көшбасшылықты көрсетеді.

  • Код ON2

    Кəсіби қызметтің мақсаттарына, оларға қол жеткізудің тиісті əдістері мен құралдарын анықтайды, жаңа білім алу үшін ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асырады, бірлік деңгейінде шешімдер мен жауапкершіліктерді қабылдайды.

  • Код ON4

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде (B1, B2, C1) кәсіби және ғылыми қарым-қатынастың негізгі дағдыларына ие.

  • Код ON8

    Жоғары білім беру саласында оқытушылық қызметті жүзеге асырады.

  • Код ON1

    Ғылыми және кәсіби қызметте тұжырымдамалық білімге ие.

  • Код ON6

    Шетел филологиясының түрлі салаларында тәжірибелік зерттеулер жүргізеді.

  • Код ON7

    Педагогикалық қызметтің әртүрлі салаларында әдістемелік инновацияларды әзірлейді.

  • Код ON5

    Ғылыми және білім беру қызметін жүзеге асыру барысында әзірленген шешімдердің ұйымдық және басқарушылық бағалауын жасайды.

Top