Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05202 География в Торайгыров университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты География және қоршаған ортаны басқару саласындағы оқу үрдісін, ғылыми зерттеулер мен инновациялық тәсілдерді интеграциялауға негізделген жалпы мәдени және кәсіби құзіреттілігі, іргелі ғылыми базасы, заманауи технологиялары, кәсіпкерлік дағдылары, ғылыми-зерттеу, жобалау және педагогикалық әдістерін меңгерген жоғары білікті кадрларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M084 География
  • Дайындық бағыты 7M052 Қоршаған орта
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Педагогиканың тарихи сипаты. Жаһандану жағдайында жоғары білім беруді дамыту. Болон процесі. Қазіргі педагогикалық парадигмалар. Педагогикалық процесс жүйе ретінде. Негізгі теориялар, білім мазмұны элементтерінің сипаттамасы. Студенттің ғылыми-зерттеу жұмысы. Қазіргі білім беру технологиялары, ЖОО-да оқыту түрлері. ЖОО-да Оқытудың кредиттік жүйесі. Эдвайзердің, тьютордың, офис регистратордың қызметі. Білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экологиялық геохимия
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты геохимия туралы жалпы философиялық білім алу және геохимиялық процестер туралы терең білімі бар магистрлерді даярлау. Топырақтың географиялық генетикалық және ландшафтты геохимиясының теориялық негіздері; байланысты топырақ-географиялық және ландшафтты-геохимиялық объектілер; ландшафт-геохимиялық жүйелердің эволюциялық және динамикалық өзгергіштік және тұрақтылық механизмдері; топырақ және ландшафтты-геохимиялық объектілердің таксономиясы және жіктелуі; Экологиялық және геохимиялық сараптама және бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гидрогеоэкология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - жер асты суларының табиғи және табиғи-техногендік жүйелердің басқа компоненттерімен өзара әрекеттесуінің негізгі процестері туралы білімдер алу және олардың салдарлары; жер асты суларының ластануының түрлері, факторлары және процестері; Жер асты суларын ластанудан және сарқылудан қорғау және қорғау әдістері мен құралдары туралы; гидрогеологиялық зерттеулер жүргізу үшін тәжірибелік дағдыларды игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән ғылым феномені проблематикасына арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде енгізеді және ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын, олардың дамуында алынған және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше іс-әрекет ретінде зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шeтeл тілі (кәcіби)
    Несиелер: 5

    Ғылыми-зерттеу жұмысы. Active Voice. Дайындық бағыты бойынша ғылыми еңбектер. Passive Voice және пассивті конструкцияларды аудару. Уақытша келісу. Ғылыми зерттеулер және жаңа технологиялар. Модальдық етістіктер. Сөйлемдегі етістің функциялары. Ғылыми кітапхана. Инфинитив, герундий. Ғылыми конференция. Түрлері ұсыныстар. Толықтырулар түрлері. Жаңа ғылыми жетістіктер. Тікелей және жанама сөйлеу. Презентация коммуникацияның ғылыми түрі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    «Басқару психологиясы» оқу пәнінің мақсаты базалық психологиялық білімді меңгеру және адамдарды басқаруда практикалық дағдыларды меңгеру болып табылады.«Басқару психологиясы» ұсынылған оқыту курсы студенттердің басқару құрылымының құрылымы, динамикасы мен ерекшеліктері, адамдардың мінез-құлқының психикалық реттеуінің құрылымы мен механизмдері, ұйымдық және басқару жүйелерінің әртүрлі түрлеріне енген кезде, сондай-ақ осы жүйелер мен қарым-қатынастардың психологиялық ерекшеліктері туралы кәсіби білімін айтарлықтай толықтырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Табиғи сулар химиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-гидросферада болып жатқан процестерді басқарудың жалпы заңдылықтарын және гидросфера мен Жердің басқа қабықтары арасындағы жалпы қатынастарды зерттеу. Пәнді оқытудың міндеттері - гидрологиялық құбылыстар мен процестердің физикалық негіздерін зерттеу; - жер асты суларының, өзен арналарының қалыптасу заңдылықтарын, мұз жамылғысының пайда болуы мен өсуін зерттеу және т.б. - гидрофизиканы, гидрохимияны, жер үсті суларын, сондай-ақ арна ағындарының динамикасын қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Геоэкология гидрогеоэкология негіздерімен
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты су ресурстарын ұтымды пайдалану және қорғау саласында теориялық және практикалық білім алу болып табылады. Пән шеңберінде: антропогендік қызметтің су ресурстарының сапасына әсері, табиғи сулардың сарқылуы мен ластануының алдын алу және олардың сапасын жақсарту жөніндегі іс-шаралар, сарқынды суларды пайдалану, су шаруашылығы іс-шаралары және олардың қоршаған ортаға әсері зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ландшафты жобалау және дизайн
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты ландшафттық дизайн саласындағы шығармашылық мәселелерді шешуге магистранттардың шығармашылық ойлауын қалыптастыруға бағытталған теориялық білім алу және ландшафты жобалаудың практикалық әдістерін дамыту болып табылады. Ландшафт сәулетін жобалаудағы табиғи жағдайлар мен қала құрылысы жағдайының рөлі. Ландшафтық сәулет объектісінің қалыптасуындағы эстетикалық міндет. Ландшафт дизайнындағы композиция құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу негіздері және географиядағы жобалау
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің ғылыми жұмысты ұйымдастыру және жоспарлау саласындағы құзіреттілігін қалыптастыру, студенттердің ғылыми эксперимент жүргізу және ғылыми-практикалық зерттеулердің нәтижелерін өңдеуде тәжірибе алу болып табылады. Ғылыми зерттеу әдістері. Геоақпараттық модельдеу. Зерттеу жұмысының нәтижелерін таныстыру. Зерттеу нәтижелерін іске асырудың негіздемесі. Ұсынылған гипотезаға сүйене отырып, зерттеу бағдарламасын, ғылыми зерттеу жолын құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аумақтың табиғи-рекреациялық әлеуетін бағалау
    Несиелер: 4

    Пәннің меңгеру мақсаты - туристік ресурстардың негізгі теориялық білімдерін қалыптастыру, оларды бағалау және рационалды қолдану. Магистранттардың негізгі түсініктері, терминдері, рекреациялық ресурстарын зерттеу және зерттеу әдістері, рекреациялық географиялар, топтар мен рекреациялық ресурстардың типі, әдістері және олардың бағалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Геоурбанистика
    Несиелер: 5

    "Геоурбанистика" пәнін зерттеудің мақсаты-қоршаған ортамен өзара әрекеттесу кезінде қалалық елді мекендердің қалыптасуы мен даму заңдылықтары туралы іргелі және қолданбалы біліммен қамтамасыз ету. Қалалық елді мекендерді қалыптастырудың негіздері мен принциптерін, олардың қоршаған орта және табиғи ландшафттардың, атмосфералық ауаның, топырақтың және биотаның өзара шартты өзгерістері; ірі қалалар мен елді мекендерде қоршаған ортаны қорғау саласындағы саясат пен шараларды қарау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіптендіру пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Негізгі мақсаты болашақ мамандарда жоғары мектепте құрылыс пәндерін оқытудың кешенді әдістемелік-әдіснамалық, ғылыми-зерттеу, көркемдік-шығармашылық ойлауын қалыптастыру болып табылады, оған мыналар кіреді: мемлекеттік білім беру стандарттарына жауап беретін деңгейде жоғары кәсіптік білімнің негізгі білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыру; қазіргі заманғы білім беру технологияларын әзірлеу және қолдану, құрылыс пәндерін оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдау; құрылыс пәндерін оқыту әдістемесін жетілдіру контексінде Жоғары мектептегі ғылыми - зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Геоботаника
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-өсімдік қауымдастықтарының жиынтығы және олардың таралу заңдылықтары ретінде жердің өсімдік жамылғысы туралы білімді игеру. Фитоценоздардың құрамы, құрылымы және құрылымы; биотикалық және абиотикалық факторлардың градиенттері бойынша фитоценоздардың таралу заңдылықтарының сипаттамасы; өсімдік жамылғысын талдау әдістерін білу; популяциялық-демографиялық және өсімдік қауымдастықтарының биоалуантүрлілігін талдау әдістерін білу, өсімдіктердің жіктелуі, географиясы және картографиясы, өсімдіктердің әртүрлі түрлерінің экономикалық сипаттамасы және оларды ұтымды орналастыру және тұрақты пайдалану жолдарын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстан Республикасының геоэкономикасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - экономикалық география саласында негізгі теориялық білімдерді игеруді және теориялық мәселелерді және әлеуметтік дамудың практикалық мәселелерін шешуде оларды пайдалануды қамтамасыз ететін магистранттардың жалпы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру; біздің заманымыздың ең маңызды аймақтық және ғаламдық мәселелерін шешуде әлеуметтік-географиялық тұрғыдан маңыздылығын көрсету; әлемдік экономиканың және Қазақстанның дамуына кеңістіктік фактордың рөлін талдау дағдысын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Географиялық зерттеулер әдістері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - магистранттарды тәуелсіз интеграцияланған физиографиялық, экономикалық және географиялық зерттеулерге дайындау. Ғылыми зерттеулер әдіснамасы мен әдіснамасының кейбір жалпы мәселелерін зерттеу; Табиғи және табиғи-антропогендік геодезиялық жүйелерді кешенді географиялық зерттеу әдістерімен және қазіргі заманғы физикалық экономикалық географияның ақпараттық базасымен таныстыру. Интеграцияланған географиялық зерттеу әдістерін зерттеу кейінгі білім беру және өндірістік тәжірибелерге және тұтастай алғанда білікті географты оқытуға негіз болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Заманауи бизнес үрдістердің логистикасы
    Несиелер: 5

    Бизнес және кәсіпкерлік, қазіргі заманғы экономиканың концептуалды кіші жүйелері ретінде. Қазіргі бизнес үрдістердің логистикасы. Бизнес-жоспарларды іске асыру және өндірістік процестерді ұйымдастыру. Бизнес пен кәсіпкерліктегі инновациялар. Бизнес-кәсіпкерліктегі бәсекелестік, тәуекелдер және құпия. Бизнес-кәсіпкерлікті қаржыландыру. Аутсорсинг және бизнес-кәсіпкерлікті дамыту инфрақұрылымы. Бизнестегі Этика және мәдениет-кәсіпкерлікте. Бизнес-кәсіпкерліктегі СЭҚ негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Геожүйесін рекреациялық бағалау
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарда геожүйелерді және олардың жұмыс істеуін зерттеудегі жүйелік тәсіл туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруды, табиғи ресурстық әлеуетті дұрыс бағалауды, яғни геожүйелердің жағдайын және олардың өзгеру тенденцияларын кешенді бағалауды қамтиды. Курстың мақсаты: магистранттарда географиялық қабық, оның құрамдас бөліктері (әртүрлі дәрежедегі геожүйелер), жердің ландшафтық сферасының құрылымы мен жұмыс істеу заңдылықтары, әртүрлі табиғи және антропогендік геодинамикалық процестер туралы тұтас түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Географиядағы ГАЖ-технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән география ғылымының құрамдас бөліктерінің бірі ретінде географиядағы географиялық ақпараттық жүйелердің теориялық негіздері мен қолданбалы жақтарын қарастырады. Пәнді оқытудың мақсаты магистрантқа динамикалық табиғи геожүйелердің геоақпараттық моделдеу құрылымы және жағдаятты талдау және географияның дамуын бақылау үшін ГАЖ жобасын жасау әдістері туралы толық ақпарат беру. ГАЖ технологиясындағы теориялық тәсілдер; ГАЖ-да деректерді ұйымдастырудың тұжырымдамалық диаграммасы; ГАЖ жобасын құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жер қойнауын пайдалану экономикасы
    Несиелер: 5

    "Табиғатты пайдалану экономикасы" пәнін оқытудың мақсаты магистранттарды ұтымдылықтың ең негізделген жолдарын іздеуге үйрету сауықтыруға ықпал ететін табиғат қоршаған ортаны қорғау және экономиканың тұрақты дамуы. Сондай-ақ магистранттарда қоршаған ортаның ластануымен қолданылатын экологиялық, экономикалық және әлеуметтік залалдарды бағалауды жүргізу; ұйымдастыру мен басқарудың практикалық мәселелерін шешу іскерліктерін дамыту табиғатты пайдалануды басқару..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Геожүйелерді модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты магистранттарда зерттеу объектісін – әр түрлі табиғат пен дәрежелердің геожүйелерін құру, ұсыну және модельдік ауыстыру процестері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру магистранттарға әртүрлі табиғат пен дәрежедегі геожүйелерді құру, ұсыну және модельдік ауыстыру процестері туралы білім алуға мүмкіндік береді. Математикалық, физикалық әдістер және натуралық модельдеу көмегімен жүйені зерттеу; геожүйелер туралы Кеңістіктік және құрылымдық ақпаратты жоғары сапалы деңгейде ұсынуды жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Start up жобалардың инвестициялық экономикалық модельдері
    Несиелер: 5

    Startup Жобалар заманауи бизнес-кәсіпкерліктің құралы ретінде. Стартап-жобаны әзірлеу алгоритмін құру әдістемесі. Кәсіпорынның негізгі капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Айналым капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Кәсіпорынның HR-ресурстарын қалыптастырудағы инвестициялық шығындарды бағалау. Кезең шығындарының, өзіндік құнының және шығыстарының экономикалық негіздемесі. Бағаны қалыптастыру. Қаржылық жоспарлау. Стартап-жобаны инвестициялық талдау. Стартап-жобаны қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Географиялық теориялық және методологиялық мәселелері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - табиғи және әлеуметтік ғылымдармен өзара әрекеттесудің интеграцияланған жүйесі, қазіргі заманғы теориялық және әдіснамалық негіздері, тарихи және қазіргі заманғы теориялық мәселелерді қалыптастыра отырып, география идеясының болашақ шеберлерін қалыптастыру. Ғылым теориясы мен әдістемесі. Ғылыми білімнің кезеңдері. Географиялық парадигмалар. География объектісі, пәні және орны. Географияның әдіснамалық негіздері. Қазіргі заманғы география: концепциялар, проблемалар, әдістер. Географиялық бірліктерді зерттеу тарихы. География және тәжірибе.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Геожүйелерді геоэкологиялық бағалау
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты; магистранттарды кеңістіктік дифференциация заңдылықтары мен табиғи-антропогендік жүйелерді (ландшафттарды) бағалау әдістері туралы терең теориялық білімі бар география пәнінен оқыту. Геожүйелерді геоэкологиялық зерттеудегі ғылыми тәсілдер мен әдістер. Геожүйелер иерархиясы. Табиғи, техногендік және табиғи-технологиялық жүйелер. Геожүйенің компоненттерін геоэкологиялық бағалау әдістемесі. Қазақстан мен Павлодар облысының табиғи-экономикалық кешендерін геоэкологиялық зерттеудің ғылыми мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инновациялық бизнес кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Магистранттардың инновациялық кәсіпкерліктің теориялық негіздерін меңгеруі, атап айтқанда: инноватика саласындағы теориялық, әдіснамалық және эмпирикалық білім; Ұлттық инновациялық жүйенің қалыптасу үрдістері мен заңдылықтары, инновациялық нарықтың құрылымы мен жұмыс істеу механизмдері саласындағы білім, сондай-ақ микродеңгейде инновацияның стратегиялық рөлі туралы түсінік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инновациялық бизнес жобалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты инвестициялық және инновациялық бизнес жобалау үдерістерінің мазмұны туралы кешенді түсінік қалыптастыру және осы қызметтің жеке аспектілері бойынша тиімді шешімдерді әзірлеу бойынша практикалық дағдыларды меңгеру болып табылады. Инновациялық жобалардың мәні, құрылымы және ерекшеліктері; инновациялық бизнес-жобаларды құрайтын және іске асыратын инвестициялық процеске қатысушылар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Геоэкологиядағы қазіргі тенденциялар
    Несиелер: 5

    Пән аясында геоэкологиялық бөлімдерден тұратын халықаралық бағдарламалардың жаңа зерттеулерінің құрылымына, сондай-ақ алынған нәтижелерге шолу жасалады. Мониторинг пен қоршаған ортаның сапасын жаһандық деңгейде басқарудағы институционалдық өзгерістер. Мақсаты: магистранттарды Халықаралық бағдарламалар аясында өткізілетін геоэкологиялық зерттеулердің жаңа бағыттарымен және нәтижелерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жерді пайдалануды жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты - жер ресурстарын басқару, табиғатты пайдалану және қоршаған ортаны антропогендік әсерден қорғау туралы терең білімі бар мамандарды даярлау. Әкімшілік-аумақтық құрылымдардың аумақтық жоспарлау және жерге орналастыру құрылымы мен мазмұнын, жерге орналастыру мен аумақтық ұйымдастырудағы әкімшілік-аумақтық құрылыстардың жерге орналастыру мен аумақтық жоспарлаудың рөлі, маңызы мен орны туралы теориялық білім алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тұрақты даму концепциясы
    Несиелер: 4

    «Тұрақты даму концепциясы» курсының мақсаты магистранттардың жалпы экологиялық мәдениетін дамытуға, сондай-ақ әлеуметтік-табиғи жүйелерді ұйымдастыру мен жұмыс істеу негіздерімен, адамның өзара әрекеттесу қағидаттарымен, қоғам мен табиғатпен, адамның жұмыс істеу және даму заңдарымен танысу арқылы болашақ мамандардың кәсіби және педагогикалық мәдениетін көтеруге бағытталған. тірі ортада тұрақты дамудың тұжырымдамалық негізін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON5

    Ол өзінің ғылыми зерттеулеріне сүйене отырып, Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік құқықтық актілерін ескере отырып, стартап-жобаларды әзірлейді және оларды іске асырады.

  • Код ON9

    Онда геожүйелердің жай-күйі, олардың табиғи және антропогендік факторлардың әсерінен болатын өзгерістері қолданбалы есептерді шешу үшін олардың қасиеттері мен құрылымын білуді қолдана отырып талданады.

  • Код ON6

    Географиялық ғылымның, Қазақстан экономикасының экономикалық дамуының интеграциялық үдерістерінің әр түрлі тақырыптары бойынша нақты, егжей-тегжейлі есептер мен баяндамалар жасауға және негізгі мәселе бойынша өз көзқарасын ұсынуға қабілетті.

  • Код ON11

    Географиялық ақпаратты өңдеу, талдау және синтездеу үшін географиялық зерттеулер әдістеріне ие: картографиялық, аэроғарыштық, кешенді географиялық әдістер

  • Код ON8

    Физикалық-географиялық орналасу ерекшеліктерін талдайды, географиялық орналасудың табиғат компоненттеріне әсерін ашады, экологиялық проблемалардың себептерін, олардың салдары мен шешімдерін табады, табиғатты пайдаланудың тиімді нұсқаларын таңдайды.

  • Код ON10

    Географиялық ақпараттық технологияларды қолдана отырып, картографиялық және атрибутивтік мәліметтер базасын жасайды, картография, картографиялық диаграмма түрінде нәтижелерді көрсете отырып, картографиялық және атрибуттық ақпаратты талдайды, практикалық қызметте географиялық ақпараттық жүйелер мен олардың жеке компоненттерін қолданады

  • Код ON2

    Кәсіби қызметтің мақсаттарын анықтайды, оларға жетудің тиісті әдістері мен тәсілдерін таңдайды, жаңа білімді алу үшін ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асырады, бөлім деңгейінде шешімдер мен жауапкершіліктер қабылдайды.

  • Код ON3

    Іскерлік, кәсіби, ғылыми әлемде органикалық қоғам құрудағы көшбасшылықты көрсетеді

  • Код ON1

    Ғылым және кәсіби қызмет саласында концептуалды білімді меңгерген.

  • Код ON4

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде (B1, B2, C1 деңгейі), оның ішінде кәсіби салада да негізгі қарым-қатынас дағдылары бар.

  • Код ON7

    Ол республика аумақтарының демографиялық дамуын болжайды, экономикалық және географиялық процестерді модельдейді, өндірістік күштерді бөлудің оңтайлы нұсқаларын анықтайды және Қазақстан Республикасының басқа мемлекеттермен экономикалық қатынастарын сипаттайды.

Top