Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01530 Информатика в Павлодар педагогикалық университеті

  • Оқушылардың жас ерекшелік физиологиясы және психологиясы
    Несиелер: 4

    Онтогенездегі физиологиялық және психикалық процестердің негізгі заңдылықтары. Жас ерекшелікке сай ағза мүшелері мен жүйелерінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, жеке даму кезеңдерінде оларды реттеу механизмдері. Балалар мен жасөспірімдердің психикалық дамуының жас ерекшеліктері. Оқушылардың психикалық іс-әрекеті мен мінез-құлқының физиологиялық негіздері. Пубертатты кезеңнің психофизиологиялық ерекшеліктері. Оқушылардың салауатты өмір салтын, денсаулық мәдениетін қалыптастыру негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Педагогикалық кәсіптің жалпы сипаттамасы. Педагог мамандығының ерекшеліктері мен әлеуметтік маңыздылығы. Педагог тұлғасына кәсіби негізделген талаптар. Педагогикалық іс-әрекеттің құрылымы. Педагог тұлғасын дайындау және кәсіби қалыптастыру. Мұғалімдерді даярлауындағы педагогикалық практика. Педагогтың зерттеу қызметі. ҚР білім беру ұйымдарында оқу процесін ұйымдастыру. Педагогикалық жаңашылдық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру және Мәңгілік ел құндылықтары
    Несиелер: 5

    Ұлы Даланың мемлекеттілігі- қазақ ұлттық мемлекеттілігінің іргетасы. Бәсекеге қабілеттілік, прагматизм және білімнің салтанат құруы – қоғамдық сананы жаңғыртудың құндылықтары. «Туған жер» бағдарламасы - жалпыұлттық патриотизмнің негізі. Зайырлы қоғам және биік руханият. Тарих, мәдениет және тіл ортақтығы. Рухани жаңғыру - Қазақстандық әл-ауқат, мемлекет пен ұлт дамытудың болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алгоритмдеу негіздері
    Несиелер: 3

    Алгоритмнің бейресми түсінігі. Алгоритм компьютер үшін бағдарлама ретінде. Тьюринг машинасы. Рекурсивті функциялар. Марковтың қалыпты алгоритмдері. Деректер алгоритмі және құрылымы. Псевдокод. Алгоритмнің қасиеттері. Алгоритмнің күрделілігі. Алгоритмдерді өңдеу әдістері. Сандық алгоритмдер. Байланыс тізімдері. Сұрыптау. Массивтер. Стектер мен кезек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 4

    Экология негіздері. Экожүйелер тұжырымдамасы. Адам және биосфера. Ластанудың негізгі түрлері. Атмосфераны, гидросфераны, литосфераны қорғау. Экологиялық бақылаудың объектісі ретінде әлеуметтік-табиғи экожүйе. Экологиялық қауіпсіздік, тіршілік қауіпсіздігі, биосфера ластанудың көздері мен деңгейлері, мониторинг негіздері, экологиядағы математикалық модельдер, экологиялық менеджмент пен экологиялық құқық. Еңбек қауіпсіздігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік: тұжырымдамасы, мәні, негізгі түрлері және ұйымдық формалары. Бизнестегі бизнес-жоспарлау. Бизнестегі тәуекелдер. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру. Бизнестегі кадрлар. Іскерлік операцияларды ұйымдастыру. Коммерциялық құпия және оны қорғау тәсілдері. Кәсіпкерліктің мәдениеті мен этикасы. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдау және бағалау. Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау және оның инфрақұрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары математика
    Несиелер: 10

    Шек. Туынды. Дифференциал. Анықталмаған және анықталған интеграл. Көп айнымалыдан тәуелді функциялар. Сандық қатарлар. Дифференциалдық теңдеулер. Сызықтық алгебра. Матрица. Анықтауыш. Гаусс әдісі. Кардано формулалары. Кешен сандар. Муаавр формуласы. Көпмүшеліктер. Векторлық алгебра. Аналитикалық геометрия. Жазықтықтағы және кеңістіктегі координаталар жүйесі. Векторлардың скалярлық, векторлық және аралас көбейтіндісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Бағдарламалау ойын ортасы (Лого, Scratch). Шешімдерді бағдарламалау. Бағдарламалау жүйесі. Бағдарламалау тілдері (Python, С/С++, Lazarus). Деректер түрлері. Қосымшаларды әзірлеудің интеграцияланған ортасының компоненттері. Сызықты алгоритмдерді, тармақталатын, салынған және құрамдас шарттарды бағдарламалау. Массивтерді өңдеу алгоритмдері: массив элементтерін іздеу, сұрыптау, ауыстыру, алып тастау және қою.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоладанбалы математика
    Несиелер: 10

    Сызықтық алгебра. Матрицалар. Анықтаушылар. Гаусс Әдісі. Кардано формулалары. Күрделі сандар. Муавр формулалары. Көпмүшелер. Векторлық алгебра. Аналитикалық геометрия. Жазықтықтағы, кеңістіктегі координаттар жүйесі. Скаляр, векторлық, векторлардың аралас көбейтіндісі. Бетке жанама жазықтық және нормаль. Түзулер, кеңістіктегі жазықтықтар. Бетінің. Екінші ретті беттер (сфера, Цилиндрлік және конустық беттер, параболоид, гиперболоидтар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогтың кәсіби қызметіндегі психологиялық-педагогикалық диагностика
    Несиелер: 3

    Диагностика. Диагностика туралы жалпы түсінік. Психологиялық-педагогикалық диагностика: салыстырмалы талдау. Педагогикалық және психологиялық диагностиканың даму тарихы. Диагностикалық әдістер: байқау, психологиялық-педагогикалық эксперимент, ауызша сауалнама, жазбаша сауалнама, сараптамалық бағалау әдісі, мазмұнды талдау. Өлшеу техникасына қойылатын жалпы талаптар. Мұғалімнің кәсіби қызметін психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың этикалық нормалары. Психологиялық-дагогикалық өлшемдерді бағалау критерийлері. Психологиялық-педагогикалық диагноз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогика. Тәрбиенің әлеуметтік шарттылығы. Жеке тұлғаны тәрбиелеу. Орта білім мазмұнын жаңартудың нормативтік-құқықтық базасы. Жаңартылған білім беру мазмұнының білім беру кеңістігі. Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында ата-аналармен жұмыс. Оқытудың мәні. Мақсаттандыру. Оқытудағы жоспарлау. Білім беру бағдарламаларын құрудың шиыршық тәрізді қағидасы. Оқытудағы бағалау. Жаңа сабақ форматы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бағдарламалау 2
    Несиелер: 7

    Бағдарламалау ойын ортасы (Лого, Scratch). Шешімдерді бағдарламалау. Бағдарламалау жүйесі. Бағдарламалау тілдері (Python, С/С++, Lazarus). Деректер түрлері. Қосымшаларды әзірлеудің интеграцияланған ортасының компоненттері. Сызықты алгоритмдерді, тармақталатын, салынған және құрамдас шарттарды бағдарламалау. Массивтерді өңдеу алгоритмдері: массив элементтерін іздеу, сұрыптау, ауыстыру, алып тастау және қою.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютер архитектурасы және компьютерлік желілер
    Несиелер: 6

    Есептеу техникасының даму тарихы. Компьютердің негізгі құрылғыларының өзара әрекеттесуі. Операциялық жүйенің негізгі функциялары. Аппараттық қамтамасыз ету. Компьютерлік желілердің тағайындалуы, жіктелуі, ұйымдастырылуы, домендік атаулар жүйесі. Интернет желісіне қол жеткізу үшін шлюзді пайдалану, веб-беттерді беру кезінде браузер мен интернет серверінің рөлі, желі бойынша пакеттік деректерді беру принципі. Желідегі жұмыс кезіндегі қауіпсіздік шаралары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Желілік технологиялары
    Несиелер: 6

    Желілерді жіктеу аспектілері. Желілердің топологиялық элементтерінің жіктелуі; физикалық және логикалық топология. Тарату ортасына кіру әдістері. Коммутация және мультиплексирлеу тәсілдері. Желілік хаттамалар мен утилиталардың жұмыс істеу принциптері. Windows желілік ресурстары, ЛВС топологиясы. Қазіргі компьютерлік жүйелерде желілік адаптерлерді орнату, баптау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Программалау технологиясы
    Несиелер: 7

    Курстың бағдарламасы ЭЕМ-де шешу үшін есептерді дайындаудың келесі кезеңдерін оқытуды қарастырады: нақты есепті қалыптастыру (бағдарламаға қойылатын талаптарды анықтау), алгоритмді жобалау (Алгоритмдеу), бағдарламаны кодтау (таңдалған бағдарламалау тілінде алгоритмді іске асыру), баптау және тестілеу (дұрыс нәтиже алу мақсатында).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Қазақстандық құқықтың негіздері. Білім беру саласындағы ҚР заң актілері. «Сыбайлас жемқорлық» түсінігінің тарихи дамуы. Сыбайлас жемқорлықтың төзбеушілік идеясы. Нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекеттердің ұйымдастырушылық негіздердің түрлері. Сыбайлас жемқорлықтың қарсы саясат саласындағы нормативтік құқықтық актілер. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі және құрылымы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Инновациялық білім беру технологиялары. Цифрлық құралдар: бұлтты технологиялар мен қоймалар, LMS жүйелері, онлайн сервистер мен интерактивті оқытуға арналған платформалар, бейнеконференция жүйелері, интерактивті онлайн тақталар, онлайн тестілеу және білімді бақылау сервистері, оқытуда QR кодтарын құру және қолдану. Қашықтықтан білім беру кезінде интерактивті оқыту үшін сандық құралдарды пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бастауыш мектептегі программалау негіздері
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектептегі информатиканың рөлі. Бастауыш мектепте информатиканы оқытудың ерекшеліктері. Бастауыш мектепте программалауды оқыту әдістемесі. Оқушыларға арналған программалау тілдері. Скрипт тілі немесе сценарий тілі. Kodu Game Lab және Scratch визуалды тілдері. Scratch программалау ортасы. Сызықтық алгоритм, тармақталу, циклдар, координаттар. Scratch жобалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Зерттеу қызметін ұйымдастыру. Зерттеу қызметінің түрлері: теориялық, эксперименттік-зерттеу қызметі. Іске асыру құралдары мен формалары. Жобалық-зерттеу қызметі. Зерттеу нәтижелерін талдау және ұсыну. Академиялық жазудың құрылымы. Академиялық жазудың негізгі түсініктері мен түрлері. Академиялық мәтіндердің пунктуациясы мен емлесі. Плагиат. Автордың дәектелген материалға қатынасы. Екінші көзден алынған дәйексөз. Эссе. Баяндама. Мақалалар мен тезистер. Терминнің этимологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Информатика мұғалімін кәсіби даярлауда оқыту әдістемесі. Оқу үдерісін ұйымдастыру, жоспарлау және қамтамасыз ету бойынша нормативтік құжаттама. Мектеп информатика курсының мазмұны, оқу материалының негізгі компоненттерін оқыту әдістемесі. Информатика сабақтарында оқытудың әдістерін, формаларын және құралдарын жүзеге асыру ерекшеліктері. Мектеп кабинетінің жұмысын ұйымдастыру принциптері, мектептің ақпараттық-білім беру ортасы және осы үдерістегі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру: тұжырымдамалық негіздері. Инклюзияның бағыттары мен көрсеткіштері. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Білім беруде ерекше қажеттілігі бар балаларды педагогикалық үдерісіне енгізудің вариативті формалары. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру тәсілдері. Инклюзияның ресурстық, әлеуметтік кедергілері. Жалпы білім беру ұйымдарында инклюзияны ұйымдастырудың құқықтық негіздері (халықаралық, отандық нормативтік-құқықтық актілер). Инклюзивті білім берудің менеджменті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Объектілі-бағытталған программалау
    Несиелер: 10

    Қазіргі объектілі-бағытталған бағдарламалау тілдері және сынып кітапханаларымен жұмыс істеу әдістері. MS Visual Studio өңдеу ортасы. Тілдердің негізгі элементтері: кілт сөздер, операциялар белгілері және бөлгіштер, идентификаторлар. C++ және C# деректер түрлері, жадқа орналастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогикалық информатика
    Несиелер: 5

    Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Білім берудің заманауи парадигмалары мен технологиялары. Сыни ойлауға үйрету. Проблемалық оқыту білім алушылардың өзіндік санасын дамыту құралы ретінде. Оқыту нәтижелерін бағалау жүйесін жаңғырту. Құзыреттілікке бағытталған тапсырмаларды әзірлеу технологиясы. Оқытудағы ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану. Дарынды және талантты балаларды оқыту. Оқушыларды зерттеу және жобалау қызметіне оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Web-программалау
    Несиелер: 10

    Web-бағдарламалау: HTML-тегтер, мәтінді, тізімдерді, кестелерді және гиперсілтемелерді пішімдеу, Web-беттерді белгілеу, стильдердің каскадтық кестелері (CSS), скрипттер және Web-бетке мультимедиа нысандарын қою. Деректер қорын WEB-бетке қосу, SQL сұраулары. Web-беттерді әзірлеудің практикалық аспектісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жасанды интеллект негіздері
    Несиелер: 3

    Жасанды интеллект саласындағы зерттеулердің негізгі бағыттары. Білім жүйесі. Білім беру модельдері: логикалық, желілік, фреймдік, өнімдік. Сараптама жүйесі туралы түсінік. Логикалық бағдарламалау туралы түсінік. Прологтың білім базасының фактілері мен ережелері түрінде пәндік сала туралы білім беру. Логикалық бағдарламалау моделі негізінде шығару механизмі. Функционалдық бағдарламалау туралы түсінік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ақпараттық қауіпсіздік
    Несиелер: 3

    Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау түсінігі. Ақпараттық қауіпсіздік қатерлері және оларды жүзеге асыру әдістері. Ақпаратты қорғаудың заңнамалық және құқықтық аспектілері. Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің криптографиялық әдістері. Ақпаратты қорғау әдістері мен құралдары. Ұйымдастыру және техникалық қорғау құралдары. Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің техникалық әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • STEM-технологиялары
    Несиелер: 10

    STEM-оқыту, STEM-білім беру. STEM технологияларын білімге енгізудің артықшылықтары. STEM модулін құру ерекшеліктері. STEM Science. STEAM Technology (цифрлық модельдеу және прототиптеу, 3D басып шығару, мобильді технологиялар, программалау, интернет заттары.). STEAM Engineering (электроника, электротехника, машина жасау және робототехника, білім беру робототехникасы). STEM Math (математикаға ғылым, технология және техниканы қолданатын жаттығуларды қамтиды).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьтерлік модельдеу
    Несиелер: 8

    Объектілер мен оқиғаларды модельдеу. 3D-редакторлар. Оқиғалардың үшөлшемді модельдері. Үшөлшемді объектілер мен оқиғаларды құру және өңдеу. Интегралданған өңдеу ортасындағы қолданбалы есептердің шешімдерін моделдеу. Модельді әзірлеу және оны зерттеу. Мәселені шешудің ең тиімді тәсілін анықтаумен әр түрлі тәсілдермен шешу. Электрондық кестелердегі процестер модельдерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жалпы білім беру үдерісінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыстың психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-педагогикалық процесс шеңберіндегі мектеп мұғалімінің кәсіби қызметіндегі диагностиканың рөлі мен маңызы. Мұғалімнің диагностикалық қызметін жүзеге асырудың ерекшелігі; оқу процесінде психологиялық-педагогикалық әдістерді тиімді қолдануға ықпал ететін психодиагностикалық мәдениеттің компоненттері. Баланың оң ішкі әлеуетін тану және анықтау, оның адамдар мен заттар әлемімен өзара әрекеттесу процесінде оның жеке мәселелерін жаңарту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • 3D-модельдеу және толықтырылған шынайлық
    Несиелер: 8

    Нысандар мен оқиғаларды модельдеу. 3D редакторлар. Интеграцияланған әзірлеу ортасында қолданбалы мәселелердің шешімдерін модельдеу. Электрондық кестелердегі процесс модельдерін зерттеу. VR технологияларымен танысу. Виртуалды шынайылық шлемдерінің принциптерін анықтау, басқа VR құрылғылары туралы ақпаратты іздеу, талдау және құрылымдау. Жеке гарнитура үшін материал мен дизайнды таңдау, құрылғыны құрастыруға дайындық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру роботехникасы
    Несиелер: 10

    Білім беру роботтарын құрастыру. Роботтардың негізгі механизмі. Роботтардың қозғалыс құралдары. Датчиктер. Бағдарламалау микрокомпьютер EV3. Модуль көмегімен бағдарлама блоктарын құру. Дисплей. EV3 дисплейін пайдалану. Scratch бағдарламалау. LabView-де бағдарламалау. Басқару алгоритмдері. Кері байланыссыз басқару. Кері байланысты Басқару. Сызық бойымен қозғалыс. Бөлмеде саяхат. Заттарды айналып өту. Лабиринт. Роботтар-манипуляторлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мультимедия жүйелерді жобалау және құрастыру
    Несиелер: 10

    Flash-технологияларды құрудың заманауи тілдерін үйрену. Білім беруді ақпараттандыру саласындағы ары қарай кәсіби қызметте Flash - технологияларды қолдану. Информатиканы оқытуда заманауи мультимедиа технологияларын қолдану. Сандық білім беру ресурстарын, Электрондық жұмыс дәптерлері мен электрондық құралдарды әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 10

    Деректер қорының негізгі ұғымдары. Деректер базасын әзірлеу. Құрылымдалған сұраныстар. Мобильді платформалар архитектурасының негізгі компоненттері; мобильді қосымшалардың өмірлік циклі; пайдаланушы интерфейсінің негізгі элементтері; мобильді құрылғыларда деректер базаларымен, пайдаланушы баптауларымен жұмыс істеу; Мобильді қосымшаларды жобалауға арналған құралдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі цифрлық білім беру ресурстар
    Несиелер: 10

    Негізгі ұғымдар. Цифрлық білім беру ресурстарын (ЦББР) Ақпарат түрі бойынша жіктеу. Мектепте ЦББР қолданудың дидактикалық мүмкіндіктері.. ЦББР-ға қойылатын талаптар. ЦББР-ың архитектурасы. Заманауи әзірлеу құралдарын пайдалана отырып, ЦББР жобалау және іске асыру. ЦББР сапасын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәліметтер қорын жобалау және құрастыру
    Несиелер: 10

    Деректер қорының негізгі ұғымдары: реляциялық деректер қоры, өріс, жазба, индекс, бастапқы кілт. Деректер базасын әзірлеу: деректер қорын басқару жүйесі, деректер базасындағы деректер түрлері, бір әріптік деректер базасы, көп салалы деректер базасы, нысандары, деректер базасындағы есептер. Құрылымдалған сұраулар: режимде іріктеуге сұрау салу SQL көмегімен деректерді таңдау. Реляциялық деректер базасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мобильді құрылғылар үшін программалау
    Несиелер: 10

    Мобильді платформалар архитектурасының негізгі компоненттері; мобильді қосымшалардың өмірлік циклі және олардың құрылымы; пайдаланушы интерфейсінің негізгі элементтері; мобильді құрылғыларда файлдармен, деректер базаларымен, пайдаланушы баптаулармен жұмыс істеу; Мобильді қосымшаларды бағдарламалауға арналған құралдар; телефония, SMS жіберу/алу функцияларын қамтамасыз ететін бағдарламалық интерфейстердің мүмкіндіктері; геолокациялық сервистермен өзара іс-қимыл жасау мүмкіндіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мұғалімнің кәсіби бағыттары
    Несиелер: 6

    Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау. Оқыту мен оқытуда АКТ қолдану. Дарынды және талантты оқушыларды оқыту. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқыту. Оқытудағы басқару және көшбасшылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Білім беру мен оқытудың жаңа тәсілдері
    Несиелер: 6

    Оқыту мен білім берудегі жаңа әдістер. Білім берудің заманауи парадигмасы және технологиялары. Сыни ойлауға оқыту. Проблемалық оқыту білім алушылардың өзіндік санасын дамыту құралы ретінде. Оқыту нәтижелерін бағалау жүйесін жаңғырту. Құзыреттілікке бағытталған тапсырмаларды әзірлеу технологиясы. Оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану. Дарынды және талантты балаларды оқыту. Оқушыларды зерттеу және жобалау қызметіне оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Android программалау
    Несиелер: 10

    Мобильді платформалардың архитектурасы; мобильді қосымшалардың өмірлік циклі және олардың құрылымы; мобильді қосымшалардың пайдаланушы интерфейсінің негізгі элементтері; мобильді құрылғылардағы файлдармен, дерекқорлармен, пайдаланушы параметрлерімен жұмыс; Мобильді қосымшаларды программалау және жобалау негіздеріне арналған құралдар; телефония, SMS жіберу/алу функцияларын қамтамасыз ететін программалық интерфейстердің мүмкіндіктері; геолокациялық қызметтермен өзара әрекеттесу мүмкіндіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Информатика саласындағы озық білімге негізделген IT-технологияларды түсіну мен білімін көрсете алады

  • Код ON3

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен интерпретациялауды жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON2

    Пән саласындағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және АКТ технологияларын қолдана алады

  • Код ON4

    Жаратылыстану-ғылыми бағыттағы пәндік салаларда қолданбалы есептерді шешу үшін STEM-оқыту технологияларын қолдануға қабілетті

  • Код ON5

    Информатика саласында білім алуды әрі қарай өздігімен жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын меңгерген

  • Код ON6

    Ғылыми зерттеулер мен академиялық хат әдістерін біледі және оларды информатика саласында қолданады

  • Код ON7

    Информатика саласында олардың арасындағы күрделі тәуелділіктер, құбылыстар, теориялар мен фактілерді түсіну және білімін қолдана алады

  • Код ON8

    Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінеді

  • Код ON9

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытудың жеке траекторияларын және бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді

Top