Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01501 7M01501-Математика (ғылыми-педагогикалық бағыт)) в Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

  • Алгебра, геометрия және логиканың фундаменталды мәселелері
    Несиелер: 5

    Метрикалық кеңістік. Жинақтылық. Ашық және тұйық жиындар. Толық метрикалық кеңістік. Қысқыш бейнелеулер принципі және оны қолдану. Метрикалық кеңістіктегі ықшамдық. Сызықтық кеңістік. Сызықтық функционалдар. Нормаланған кеңістіктер. Евклид кеңістігі. Бессельдің теңсіздігі. Толық Евклид кеңістігі. Евклид кеңістіктерінің сипаттамалық қасиеті. Үздіксіз сызықтық функционалдар. Хан - Банах теоремасы қалыпты кеңістіктегі. Байланысқан кеңістік. Нормаланған кеңістіктердегі әлсіз жинақтылық. Сызықтық операторлар. Кері оператор, қайтымдылық. Жұптасқан операторлар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғарғы мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    "Педагогика" пәнінің негізгі мақсаты магистранттарды оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, Педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыру, оқу және кәсіби іс-әрекеттерді жүзеге асыру және меңгеру табыстылығының факторы ретінде адамның тұлғалық ерекшеліктері туралы тұтас түсінік қалыптастыру, оқу іс-әрекетін, ақыл-ой еңбегінің мәдениетін, өздігінен білім алуды дамыту, педагогикалық білімге сүйене отырып тиімді шешім қабылдай білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіптік)
    Несиелер: 3

    Бағдарламаның мақсаты студенттердің мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін жеткілікті деңгейде (А2, жалпыеуропалық құзыреттілік) және базалық жеткіліктілік деңгейінде (В1, жалпыеуропалық құзыреттілік) қалыптастыру болып табылады. Курстың аяқталу сәтінде білім алушылардың дайындық деңгейіне байланысты стартта білім алушының тілдік деңгейі В1 жалпыеуропалық құзыреттілік деңгейінен жоғары болған кезде В2 жалпыеуропалық құзыреттілік деңгейіне жетеді. 5. Бағдарламаның міндеттері: 1) білім алушылардың шет тілінің лексикасы мен тілдік ерекшеліктерін меңгеру және коммуникативтік-функционалдық құзыреттілікті қалыптастыру; 2) мәдениетаралық қарым-қатынас суб����ектісі ретінде анықталатын тұлғаның мәдениетаралық коммуникацияға қабілеті ретінде мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыру. 3) шет тілінде дәлелдеу дағдыларын қалыптастыру және Оқытылатын тіл елінің тілдік және мәдени ерекшеліктерін түсі��у.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Курс магистратураның барлық мамандықтары үшін міндетті. Ол магистранттардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырып, сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінде дағдыларын дамытады. Курстың мақсаты - ғылыми білім өндіруге бағытталған ерекше қызметтіңзаңдылықтары мен даму тенденциясын зерттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    "Басқару психологиясы" пәні тыңдаушыларда еңбек ұжымын басқару мәселелерін шешуге, басқаруға қатысы бар адамдардың психикалық процестерін зерделеуге қазіргі заманғы психологиялық әдіснаманы қолданудың теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруды үйренеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектепте математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Математиканы оқыту әдістемесі» пәні, оқытудың кәсіби бағыттылығы принципіне негізделген және гуманитарлық мамандық студенттерінің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерімен негізделген математиканы оқытудың интенсификациясының тәсілдері мен құралдарын анықтауды және пайдалануды, дидактикалық бақылау-өлшеу материалдарымен, әртүрлі деңгейлі тапсырмалармен қамтамасыз етуді және белгіленген көрсеткіштер бойынша Математиканы оқыту процесінің мониторингін жасауды (математиканы оқуға уәждеме деңгейі және математикалық дайындық деңгейі) әзірлеуді, математиканы оқытудың кәсіптік бағыттылығы принципіне негізделген математиканы оқытудың интенсификациясының тәсілдері мен құралдарын), гуманитарлық мамандықтар студенттерінің математикалық дайындығының сапасы артады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектепте математиканы оқыту әдістемесінің жеке мәселелері
    Несиелер: 5

    Бұл пән гуманитарлық мамандықтағы студенттердің математиканы оқытуында мынадай қайшылықтар анықталды: гуманитарлық ғылымдарға математикалық технологиялардың көп енуі және математиканы оқытудың гуманитарлық мамандықтағы студенттердің мотивациясының төмен болуы; гуманитарлық мамандықтағы студенттердің әртүрлі қабілеттері, қызығушылығы, математикадан жоғары оқу орнына дейінгі дайындығына байланысты оқытуды дараландыру қажеттілігі және оқытудың интенсификациясы контекстінде ғылыми негізделген дидактикалық және әдістемелік құралдардың болмауы.; гуманитарлық бейіндегі математикадан студенттердің өзіндік жұмысын бір уақытта арттыра отырып, аудиториялық уақытты азайту және студенттердің өзіндік іс-әрекет дағдыларын қалыптастыру деңгейінің төмендігі;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі алгебраның маңызды мәселелері
    Несиелер: 5

    Бұл пән жаңа нәтижелерді талқылауды және одан әрі зерттеу тапсырмаларын қоюды, сандар теориясы мен алгебра бойынша ғылыми және қолданбалы зерттеулердің дәстүрлі, сондай-ақ жаңа бағыттарын дамытуға ресейлік және шетелдік математиктерді тартуды және ғылыми ақпарат алмасу деңгейін арттыруды, магистрлерді ғылыми зерттеулерге қатысуға тартуды және жас ғалымдарды өздерінің ағымдағы зерттеулерін талқылау мүмкіндігін қамтамасыз етуді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Талдаудың іргелі мәселелері
    Несиелер: 5

    Бұл пән математикалық, нақты және кешенді талдаудың белгілі мәліметтерімен танысуды, сондай-ақ магистранттарда оларды ғылыми зерттеулер процесінде және практикада қолдану дағдыларын қалыптастыру және ғылыми зерттеулер процесінде фундаментальды талдаудың қазіргі заманғы әдістерін қолдануды үйренеді. Пәнді оқу үрдісі қалыптастыру мен дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қолданбалы математиканың қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    «Қолданбалы математиканың қазіргі мәселелері» пәні жартылай осьте екінші ретті сингулярлы дифференциалдық операторлардың спектралды теориясының негізгі ұғымдары мен фактілерін зерттеуге арналған. Курсты оқытудың мақсаты-Штурм-Лиувилль операторының негізгі спектралды қасиеттерін жартылай осьте және олардың кері спектралды есептерді зерттеуге қосымшасын баяндау, негізгі білім беру бағдарламасының кешенді тәсілінің контекстінде қолданбалы дағдыларды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық физика есептерін шешудің жуық есептері
    Несиелер: 5

    Математикалық физика мәселелері әртүрлі физикалық процестермен тығыз байланысты. Гидродинамика, серпімділік теориясы, электродинамика және т.б. әртүрлі салаларда зерттелетін құбылыстарды талдау негізінде математикалық есептеулердің жалпы элементтері математикалық физиканың мәнін анықтайды. Ғылымның осы саласында қолданылатын әдістер математикалық зерттеу болып табылады. Алайда, Математикалық физика проблемалары физикалық проблемалармен тікелей байланысты болғандықтан өздерінің бірегей ерекшеліктері бар екенін атап өткен жөн.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 3

    «Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері» курсы магистранттарды ғылыми зерттеудің негізгі кезеңдерімен, ғылыми ақпаратты жинау, жүйелеу, талдау әдістері мен сыйақыларымен таныстыруға арналған. Оның негізгі міндеті – зерттеудің әдістемелік ғылыми аппараты туралы түсінік беру, оны ғылыми-зерттеу қызметінде қолдануға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дифференциалдық теңдеулерді шешудің жуық әдістері
    Несиелер: 5

    «Дифференциалдық теңдеулер есептерін шешудің жақын әдістер»" пәні дифференциалдық теңдеулерді шешу үшін сандық әдістерді құру, зерттеу және қолдану мәселелерін зерттеуге бағытталған. Дифференциалдық теңдеулер барлық ықтимал физикалық, экономикалық процестерді сипаттайды. Пән дифференциалдық теңдеулерді жақындатылған шешімдер әдістерін қолдана отырып шешуге мүмкіндік береді, себебі дифференциалдық теңдеулердің аналитикалық шешімін көптеген жағдайларда алу мүмкін емес.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математиканы оқытудағы бағдарламалық кешендер
    Несиелер: 5

    Математикалық модельдің бағдарламалық кешендерін құрудың дәстүрлі тәсілі жүйе туралы ақпаратты бастапқы жинау және модельді келесі құруға қатысы бар барлық төрт факторды анықтау болып табылады, бұл ретте зерттелетін жүйе мен оның жұмыс сипаттамаларын сипаттау жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математиканы оқытудағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы білім беру жүйесін жаңғырту бағыттарының бірі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды енгізу болып табылады. АКТ айтарлықтай дамушы әлеуетке ие. АКТ технологиясы екі аспектіде қолданылады: ақпарат алмасу құралы ретінде және ақпарат құру құралы ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дифференциалдық теңдеулерге функционалдық анализдің қолданулары
    Несиелер: 5

    Функционалдық талдау – математикалық пән, оның негізгі мәні шексіз өлшемді, әдетте, векторлық кеңістіктер мен олардың бейнеленуін зерттеу болып табылады. Функционалды талдауды дамытудың қазіргі кезеңіне теориялық физикамен, сондай-ақ классикалық талдау мен алгебраның әртүрлі бөлімдерімен, мысалы, жеке туынды және т. б. дифференциалдық теңдеулер теориясымен байланыстың күшеюі тән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі заман математиканың есептеу әдістері
    Несиелер: 5

    Қазіргі Есептеу математикасы қолданбалы есептеулер үшін компьютерлерді пайдалануға бағытталған. Кез келген математикалық қосымшалар зерттелетін сұрақ жататын құбылыстың (бұйымның, әрекеттің, жағдайдың немесе басқа объектінің) моделін құрудан басталады. Математикалық модельдердің классикалық мысалдары белгілі бір интеграл, маятник тербелісінің теңдеуі, жылу алмасу теңдеуі, серпімділік теңдеулері, электромагниттік толқындардың теңдеулері және Математикалық физиканың басқа да теңдеулері бола алады. Контраст үшін формальды пайымдаулар моделін атаймыз – Буль алгебра.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дифференциалдық теңдеулер және есептеу математикасы теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    Дифференциалдық теңдеулер және есептеу математикасы теориясының негіздері қазіргі математиканың ең үлкен бөлімдерінің бірі болып табылады. Қазіргі математикалық ғылымдағы оның орнын сипаттау үшін, ең алдымен, математиканың екі ауқымды аймағынан тұратын дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ерекшеліктерін атап өту қажет: қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясы және жеке туындысы бар теңдеулер теориясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпыланған функциялар теориясы.
    Несиелер: 5

    Жалпыланған функция немесе үлестіру-функцияның классикалық түсінігін жалпылайтын математикалық ұғым. Мұндай жалпылауға қажеттілік көптеген физикалық және математикалық есептерде туындайды. Жалпыланған функцияның түсінігі математикалық дұрыс түрде материалды нүктенің тығыздығы, нүктелік заряд, нүктелік диполь, (кеңістіктік) қарапайым немесе қос қабатты тығыздық, жылдам көздің қарқындылығы және т. б. сияқты идеалданған ұғымдарды көрсетуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жаратылыстану-ғылыми процестерді компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 3

    Модельдеу, соның ішінде жаратылыстану-ғылыми процестерді компьютерлік модельдеу, білімнің дамуынан ажырамайтын. Табиғат туралы ғылымның барлық салаларында модельдерді құру және пайдалану оның жаңа жай – күйіне – ақпараттық қоғамға сәйкес келетін бағытта қоғамның дамуын танудың қуатты құралы болып табылады-тек компьютерлерді пайдалану кезінде ғана мүмкін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гиперболалық операторлардың шектік теоремалары
    Несиелер: 5

    Гиперболалық операторлар жеке туындыларда дифференциалды операторлардың маңызды класын құрайды. Оның қарапайым өкілі-екінші ретті толқын операторы. Кез келген гиперболалық оператордың ерекше нүктедегі іргелі шешімі интегралды формуламен беріледі, оның контуры – ықшам.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық есептерді компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 3

    Қазіргі уақытта күрделі жүйелерді зерттеу қолданбалы есептердің математикалық және компьютерлік модельдері негізінде жүргізіледі. «Математикалық есептерді компьютерлік модельдеу» пәні қазіргі заманғы технологияларды қолдану негізінде күрделі математикалық есептерді компьютерде моделдеуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аралас типтегі теңдеулер
    Несиелер: 5

    Аралас теңдеулер – аралас түрдегі теңдеулер) - екінші ретті жеке туындыдағы дифференциалдық теңдеулер класы. Бұл аймақтар сызықпен немесе беттермен бөлінген, нүктелерінде теңдеу параболикалық түрге жатады немесе айқындалмаған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін ауызша және жазбаша нысанда мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде коммуникацияға дайындық

  • Код ON2

    Педагогикалық іс-әрекет және оны ұйымдастыру барысында туындайтын дидактикалық және тәрбиелік міндеттерді тұжырымдау және шешу қабілеті; кадрларды іріктеу және өндірістік процесті оңтайландыруға ықпал ететін психологиялық климат құру мақсатында ұйымның персоналымен жұмыс жүргізу қабілеті

  • Код ON3

    Ғылым методологиясы магистрантқа қазіргі ғылым мəселелері менметодологиялық негіздерін түсінуге мүмкіндік береді, əдіс теориясымен, яғниқағидаларымен, жолдарымен, тəсілдермен, ғылыми іс-əрекетін əдістеріменқаруландырады

  • Код ON4

    Болашақ кәсіби қызметте қажетті проблемалық жағдайларды модельдеу және шешу дағдылары мен стандартты емес міндеттерді шешуді іздеудің негізгі принциптерін меңгеру

  • Код ON5

    Есептерді шешу және зерттеу үшін математикадан теориялық білімді қолдана білу және бір беймәлім ғылыми, ғылыми-зерттеушілік сызықты және беймәлім теңдеулерді шешу техникасында практикалық дағдыларды меңгеру. Кәсіби ғылыми, ғылыми-зерттеу, педагогикалық және ұйымдастыру-басқару қызметінің дағдыларын қалыптастыру

  • Код ON6

    Математикалық физика, анализ, алгебра, геометрия және логиканың математикалық модельдеу, сандық әдістер, операцияларды зерттеу және жүйелік талдау, оптимизациялау және оңтайлы басқару құралдардың технологияларын және т. б. оқу процесінде өзіндік талдау дағдыларын қалыптастыруда құзыретті болу және алынған білім мен дағдыларды математикалық физиканың оқу және кәсіби міндеттерін шешу үшін қолдана білу

  • Код ON7

    Ақпараттық жүйелер мен деректер қорының негізгі түсініктерін; деректерді ұсынудың негізгі модельдерін, деректер қорын басқару жүйесінің құрамы мен негізгі функцияларын білу. Әр түрлі дерекқорлардан және дерекқорлардан ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу және талдауды тиімді жүзеге асыра білу

  • Код ON8

    Зерттеушінің теориялық материалды зерделеуде жаңа мүмкіндіктерді ашуға және болашақ қызметте эмпирикалық әдістерді қолданудың өзіндік дағдыларын дамытуға көмектесетін өз тәжірибесін меңгеру

7M01501 Математика
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика (бейідік)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01501 Математика (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01501 Математика (1)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01501 Математика педагогтарын даярлау
Магистратура

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика мұғалімдерін даярлау
Магистратура

"Сырдария" университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Шымкент университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01501 Математика
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M01501 Математика педагогтарын даярлау
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top