Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01103 Педагогика және психология: Білім берудегі менеджмент в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: жалпыадамзаттық мәдениеттің бір бөлігі ретінде ғылыми таным тарихы мен философиясын терең ұғынуға негізделген дүниетанымды қалыптастыру. Мазмұны: Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми төңкерістер. Ғылыми рационалдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми іс-әрекетті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Заманауи ғылымдағы коммуникативтік технологиялар, ақпараттық процесстер. Құзыреттіліктер: зияткерлік және жалпы мәдени деңгейді жетілдіру және дамыту, жаңа ақпараттық қоғам жағдайында білімді басқару қабілеті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару психологиясы - басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Диагностика және басқару және ішкі жүйенің өзгерістері туралы болжау; бағыныштылардың қызмет бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Көшбасшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін құру және басқару бойынша кеңес беру түріндегі практикалық іске асыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: білім алушыларды дамыту, оқыту және тәрбиелеу заңдылықтарын зерттеу және осы негізде базалық білім мен ғылыми ізденісті қалыптастыру, нақты педагогикалық іс-әрекетте қолдануға үйрету. Мазмұны: Жоғары мектеп педагогикасы ғылыми білім саласы және оқу пәні ретінде. Педагогика ғылымның әдіснамасы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Қазақстандағы жоғары кәсіби білім берудің тарихы мен қазіргі заманы. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары оқу орнындағы тұтас педагогикалық үдеріс. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары кәсіби білім берудің мазмұны. ЖОО-да оқытуды ұйымдастырудың әдістері мен формалары. Жаңа білім беру технологиялары. Кредиттік технология жағдайында студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Жоғары мектептің ғылыми іс-әрекетінің теориясы. СҒЗЖ. ЖОО-дағы тәрбие теориясы. Құзыреттіліктер: дидактикалық мақсаттарды дербес тұжырымдауға және оқытушылық іс-әрекетке дайын болу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    C1, C2 (тілдік мамандықтар) деңгейінде шет тілін меңгеру, монологтық және диалогтық нысанда LSP байланысы (есеп, презентация, әңгіме, дискуссия). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде зерттеу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды тыңдау. Ғылыми мақалалар, есептер, жобалар жазу, жобалау және т.б. Сөздіктермен, анықтамалықтармен жұмыс. Екі жақты аудармадағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру бағдарламаларының сапасын басқару
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім беру бағдарламаларын тиімді іске асыру үшін білім алушылардың басқару дағдыларын меңгерту. Мазмұны: Педагогикалық теория мен практикадағы білім беру сапасы туралы мәселе, білім беру сапасын бағалаудың құрылымдары. Білім беру сапасын басқару: жаңа тәсілдер. Білім беру қызметінің сапасын басқару концепциялары мен модельдері. ЖОО білім сапасын басқару жүйесі. Білім беру сапасын басқарудың нормативтік базасы мен механизмдері. Инновациялық үдерістерді басқару. Оқушылардың жетістіктерін бағалаудың диагностикалық құралдарын әзірлеу. On-line оқыту жағдайында білім беру үдерісінің сапасын басқару. Құзіреттіліктер: кәсіби іс-әрекетте білім беру бағдарламаларының сапасын басқарудың әртүрлі механизмдерін қолдану дағдысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу іс-әрекетіндегі аргументация теориясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің зерттеу іс-әрекеті мен аргументация теориясы туралы түсініктерін және оны практикалық іс-әрекетте қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Аргументация теориясы ұғым ретінде. Сенімді негіздер. Эмпирикалық аргументация. Теориялық аргументация. Мәтінмәндік аргументация. Аргументациядағы түсіндірулер мен түсінулер. Аргументативті дискурстың табиғаты және жалпы құрылымы. Аргументацияның логикалық негіздері. Аргументация және дәлелдеме. Аргументация процесіндегі ережелер мен қателер. Дауласу өнері. Ақыл-ой әрекетіндегі логика, ауызша және жазбаша қарым-қатынас. Коммуникацияның әр түрлі салаларында пікірталастар ұйымдастыру. Құзыреттіліктер: жүйелік тәсіл негізінде проблемалық жағдайларға сыни талдау жасай білу, іс-әрекет стратегиясын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру жүйелерін және қашықтықтан оқытуды басқару
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әртүрлі деңгейдегі білім беру жүйесін басқаруға қатысты білім мен дағдыларды меңгерту. Мазмұны: Педагогикалық жүйелердің алуан түрлілігі. Білім беру жүйесінің түрлері. Мектеп, колледж, ЖОО ерекше білім беру жүйесі ретінде. Қосымша білім беруді басқару ерекшеліктері. Білім беру жүйесінің субъектілері. Әлемдік ақпараттық ресурстар және білім беру жүйесінің жаңа мүмкіндіктері. Қашықтықтан білім беру мамандарды даярлаудың перспективалы және үздіксіз жүйесі ретінде. Әлемдегі қашықтықтан білім берудің даму факторлары мен ерекшеліктері. Қашықтықтан оқыту жағдайындағы педагог. Білім беру жүйелерін және ұйым субъектілерін басқару модельдері. Құзыреттіліктер: әртүрлі білім беру жүйелерін тиімді басқару және ұйымдардың қызметін басқаруда стратегиялық шешімдер қабылдау әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Адам ресурстарын басқарудағы HR-менеджмент және сандық технологиялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: теориялық білімдерін кеңейту және персоналды басқару мәселелерін және адам ресурстарын тиімді басқару мәселелерін шешу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Human Resource негіздері. Сандық трансформация және оның адам ресурстарын тиімді басқаруға әсері. Персоналдың сандық ортасы. Сандық технологиялар. Кадрлық бағдарламаны әзірлеу. Персоналды басқару жүйесі мен трендтер. Talent management қызметкерлерді тиімді пайдалану мақсатында персоналды басқару құралы ретінде. Корпоративтік мәдениетті дамыту және кадрларды іріктеу, таңдау және жинақтау процесіндегі HR менеджер. Персоналды бағдарлау, бағалау және оқыту. Қызметкерлерге ақы төлеу, ынталандыру және сыйақы беру жүйесі. Аутплейсмент. Құзыреттіліктер: персоналды заманауи басқарудың тиімді әдістері мен механизмдерін әзірлеу қабілеті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру сапасын басқару және бағалау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім беру ұйымдарының педагогикалық іс-әрекетін басқарудың әдіснамалық негіздерін зерделеу. Мазмұны: Сапа теориясы. Білім сапасын бағалау мәселесі. Ұғымдардың анықтамасы және олардың өзара арақатынасы. Сапа қызметтері. Білім беру сапасын басқару ұстанымдары. Білім беру қызметінің сапасын бағалау технологиялары. Квалиметрия сапаны бағалау әдісі ретінде. Тәрбие және оқу жұмысының сапасын басқарудың негізгі әдістері. Ішкі аудитті ұйымдастыру СМЖ (сапа менеджмент жүйесі). Қашықтықтан білім беру жағдайында сапаны басқару. Құзыреттіліктер: білім сапасы саласында басқарушылық шешімдерді қабылдау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бенчмаркинг және білім беру қызметтерінің маркетингі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: бенчмаркингті ұйымдастыру саласында теориялық және практикалық білімді қалыптастыру. Мазмұны: Бенчмаркинг: негізгі ұғымдары ж3не оны іске асыру үдерісі. Бенчмаркинг ЖОО іс-әрекетінің тиімділігін басқару құралы ретінде. Бенчмаркингтің негізгі типтерінің жіктелуі. Бенчмаркинг функциялары, принциптері және құралдары. Бенчмаркинг құралдары. Бенчмаркинг кезеңдері және практикалық аспектілері. Білім беру қызметінің маркетингі. Білім беру ұйымдарының маркетингтік ортасы және оны талдау. Ресурстар мен қабілеттердің құндылығын анықтау. Білім беру ұйымдарының стратегиясын құру. Білім беру ұйымдарын нарыққа тарту. Білім беру ұйымдарының бренді. Құзыреттіліктер: ұйымдардың маркетингтік стратегиясын әзірлеудегі білім мен дағды; бизнес-процестер мен бәсекелестік ортаны талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру ұйымдарының стратегиялық менеджменті
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сыртқы ортаның жоғары бәсекелестігі жағдайында стратегиялық менеджменттің негізгі теориялық және практикалық тәсілдерін зерделеу. Мазмұны: Стратегиялық менеджмент негіздері. Стратегиялық басқару кезеңдері. Стратегиялық менеджменттің аналитикалық құралдары. BCG Бостон моделі. Стратегиялық позицияларды талдау және таңдау рәсімі. Стратегияны іске асыру және орындалуын бақылау. Стратегиялық өзгерістер жағдайындағы басқару. Ұйымдастырушылық мінез-құлық. Ұйымның табиғаты және оның даму ерекшеліктері. Ұйымдағы персоналдың тәртібін басқаруды дамыту және команда құру. Университеттер бірыңғай білім беру жүйесі ретінде. Құзыреттіліктер: ұйымдардың қызметін басқаруда стратегиялық жоспарлау техникасын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім мен инновацияларды басқару
    Несиелер: 5

    Мақсаты: басқару қызметінің ерекше түрі ретінде ұйымда білімді басқару туралы жүйелі түсінік қалыптастыру; білім мен инновацияны басқарудың негізгі құралдары мен әдістерін меңгерту. Мазмұны: «Білімді басқару» және «Инновацияны басқару» ұғымдары. Білімді басқарудың тарихи және ретроспективті аспектісі. Білімді басқару жүйесі: әлемдік тәжірибе. Білімді басқару жүйесінің қалыптасуы. Жүйе құраушылары. Білімді тиімді пайдалану туралы Томас Давенпортты анықтамасы. Айқын, айқын емес, потенциалды білімдер. Білімді құрастыру және бөлудің ақпараттық технологиялары. Зияткерлік ресурстар білім экономикасы жағдайындағы инновациялық дамудың негізгі факторы ретінде. Best practices және «алынған сабақтар» ұғымдарының мәні. Инновацияны басқару және инновациялық үдерістер. Құзыреттіліктер: білімді басқару бойынша стратегиялық тәсілдерді талдау және жобалау; жаңа білімді тәжірибеде өз бетінше қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тайм менеджмент
    Несиелер: 5

    Цель: изучение способов эффективного планирования времени, методов организации деятельности и выработки навыков самоорганизации, мотивации по целеполаганию, планированию, расстановке приоритетов и делегированию полномочий. Содержание: Понятие тайм-менеджмента, цели и задачи, принципы. Методы успешного планирования времени. Необходимость и преимущества самоменеджмента. Инвентаризация своего времени, самоменеджмента. Матрицы, эффективные инструменты управления временем. Техники и способы повышения личной эффективности. Компетенции: применять инструменты управления временем для оптимизации рабочего процесса.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Операциялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім беру ұйымдарындағы операциялық менеджмент, үдерістер мен операцияларды ұйымдастыру және басқару негіздері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Операциялық менеджменттің мәні, адам іс-әрекетінің барлық түрлерінде практикалық қолдану. Операцияларды басқарудағы Ф. Тейлордың ғылыми теориясы. Жапония мен Оңтүстік Кореяның дамуындағы ерекше серпіліс. Стратегияның иерархиялық табиғаты және операциялық жоспарлар басқарудың негізгі элементтері ретінде (Бостон матрицасы). Операциялық стратегиялар. Операциялық менеджмент циклдері. Білім беру саласындағы өндірістік процестердің (операциялардың) сипаттамасы. Операциялық менеджменттегі жоспарлау және болжау. Құзыреттіліктер: операциялық менеджменттің принциптері мен әдістерін моделдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім беру экономикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жастардың оқыту мен тәрбиелеу саласындағы экономикалық заңдар мен категориялардың ерекшеліктері туралы дүниетанымын кеңейту. Мазмұны: «Білім экономикасы» ғылымының тарихы. Білім берудің экономикалық амалы. Білім беруді дамытудың қазіргі әлемдік тенденциялары: білім беру қызметін кеңейту және оны әртүрлі экономикалық жағдайларда жүзеге асыру. Білікті маман дайындау. Білім беру саласындағы коммерциялық қатынастардың ерекшеліктері. Коммерциялық қатынастарды пайдалана отырып, білім беру саласындағы қатынастардың ерекшеліктері. Зияткерлік меншік интеллектуалдық еңбек өнімдерін иелену және пайдалану жөніндегі әлеуметтік-экономикалық және құқықтық қатынастар ретінде. Білім беру қызметінің нарығы. Білім беруді қаржыландыру. Құзыреттіліктер: Заманауи білім беру экономикасының тенденциялары туралы білім.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ұйымдастырушылық мінез-құлық және уақытты басқару
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ұйым субъектілерінің ұйымдастыру тәртібі мен уақытын басқару бойынша білімдерді дарыту Мазмұны:Ұйымның табиғаты. Ұйымның қалыптасу және даму ерекшеліктері. Ұйымдағы жеке тұлға. Ұйымда топтық мінез-құлықты қалыптастыру. Көшбасшылық және ұйымдастырушылық мінез-құлық ресурстары. Психологиялық-педагогикалық жағдайлардың ұйымның дамуына әсері. Ұйым субъектілерінің коммуникациясы және қарым-қатынасы. Ұйымдағы жанжалдар және оларды шешу. Уақытты басқару ерекшеліктері: жоспарлау, бөлу, мақсат қою, уақытша шығындарды талдау, мониторинг, ұйымдастыру, тізімдерді құру және басымдықтарды анықтау. Эйзенхауэр матрицасы. On-line жағдайында мінез-құлықты және уақытты басқару. Құзыреттіліктер: қызметкерлердің мінез-құлқын басқару және уақытты басқару әдістерінің негіздерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттілікті дамыту және жетілдіру Мазмұны: Бұл курс магистранттарға ғылыми мақалаларды сыни талдауға және қабылданған нормаларға сәйкес өз зерттеулерінің нәтижелерін жазбаша баяндауға көмектеседі. Бағдарламада оқытудың нақты мақсаттары, сөйлеу әрекетінің әр түрлі бақылау түрлері келтірілген.Құзыреттіліктер: өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі жүзеге асыруға, шығармашылық әлеуетті пайдалануға дайын болу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    ОН1- қазіргі білім беру парадигмасы мен жаһандық мәселелерді зерттеудің пәнаралық контекстінде философиялық, психологиялық, педагогикалық және басқарушылық ғылымның тұжырымдамалық ережелерін біледі;

  • Код ON2

    ОН2 –көптілді білім беру ортасында академиялық және кәсіби мақсаттар үшін ғылыми-практикалық білімді қолданады; академиялық жазу дағдыларын көрсетеді;

  • Код ON3

    ОН3 –Әлеуметтік-этикалық маңызы бар мәселелер бойынша тұтас пайымдаулар қалыптастырады, корпоративтік ұстанымдарын сақтайды және академиялық адалдық мәдениетін қолдайды;

  • Код ON4

    ОН4 – мониторинг және диагностика әдістерінің кешенін қолдану арқылы кәсіби саладағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жүйелейді және жинақтайды; өз бетінше оқу қабілетін көрсетеді, IT – құзыреттерін жетілдіреді;

  • Код ON5

    ОН5 – басқару туралы ғылымның бастау көздерінен бастап классикалық менеджменттің теориялық білімін іс жүзінде қолданады; заманауи білім беру қызметтері мен инновациялар саласындағы білімді басқару проблемаларын бағалайды;

  • Код ON6

    ОН6 – – кәсіби құзыреттілік және стратегиялық жоспарлау саласындағы міндеттерді шешеді, білім беру сапасын басқаруға әсер ететін факторларды анықтай алады; ғылыми-зерттеу іс-әрекеті мен академиялық жазудың қолданбалы әдістерін пайдалана алады;

  • Код ON7

    ОН7 – менеджменттің барлық бағыттары бойынша теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын практикада қолданады, басқарушылық міндеттерді шешу мақсатында әртүрлі ғылымдардан білімін жинақтайды, негізгі ойларын шет тілінде баяндайды;

  • Код ON8

    ОН8 – жобалау және диссертациялық жұмыстарды орындау үдерісінде ғылыми-педагогикалық зерттеу әдіснамасын қолданады; зерттеу мәдениетін меңгерген, білім беру жүйелерін басқарудың заңдылықтарын, ұстанымдарын, технологиялары мен әдістерін ескереді;

  • Код ON9

    ОН9 – адам ресурстарын басқару саласындағы заманауи тұжырымдамаларды бағалайды;

  • Код ON10

    ОН10 – операциялық және HR-менеджменттің өзекті мәселелерін талқылау және сыни талдау мақсатында ситуациялық кейстер мен практикалық тапсырмаларды әзірлейді;

  • Код ON11

    ОН11 – әртүрлі білім беру жүйелеріне тән басқару үдерістерін моделдейді, оларды қазіргі білім беру нарығының шынайылығына сәйкестендіреді;

  • Код ON12

    ОН12 – заманауи менеджердің кәсіби іс-әрекетін және кроссмәдени менеджменттің ерекшеліктерін реттейтін ұлттық және халықаралық стандарттарды қолданады.

7M01103 Педагогика және психология
Магистратура

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01103 Педагогика және психология 1
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01103 Педагогика және психология (1 ж)
Магистратура

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01103 Педагогика және психология
Магистратура

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01103 Педагогика және психология
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top