Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03110 Психология в Орталық- Қазақстан Академиясы

  • Акмеология негіздері
    Несиелер: 3

    Акмеология – адам туралы ілім жүйесі ғылымы ретінде. Акмеология, категориялық және концептуалды аппараттардың қалыптасу кезеңдері, кәсіби дамудың академиялық тұжырымдамасы, адамның жас ерекшелігін дамыту кезеңіне акмеологиялық көзқарас, жеке тұлғаның жеке және кәсіби дамуының акмеологиялық технологиялары. Оқытудың технологиялары мен технологияларын модельдеу. Психологиялық технологиялар және аутопсихологиялық құзыреттілігін дамыту.

  • Психодиагностика негіздері
    Несиелер: 5

    Психодиагностиканың негізгі ұғымдары, психодиагностиканың психометриялық принциптері. Өлшемдері, түрлері, өлшемдері. Психоагностикалық технология.

  • Психология тарихы
    Несиелер: 3

    Осы курсты тыңдағаннан кейін студент келесі білім, білік дағдыларын игереді: психологияның ғылым ретіндегі дамуы мен қалыптасу тарихы; жалпы психологияның заманауи мәселелері; психология ғылымының құрылымы мен әдістері; адам қызметінің психологиялық сипаттамалары; дүниежүзілік мектептер мен мектептер өкілдерінің адам психикасының пайда болуы мен дамуы туралы көзқарастары; сананың пайда болу жағдайлары; психологиялық ғылымның ғылыми-тұжырымдамалық аппаратымен жұмыс жасау; психология тарихы мен әдістемесі мәселелері бойынша материалдарды ауызша және жазбаша түрде ұсынуға; алған білімдерін практикада дұрыс қолдана білу. сәйкес ғылым әдебиеттерді іздеу және жұмыс істеу; ғылыми-зерттеу қызметі; материалды кәсіби және сауатты ұсыну.

  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 3

    Педагогикалық психологияның негізгі мәселелері. Педагогикалық психология әдістері. Қазіргі әлемдегі білім. Педагог және оқушылар-білім беру процесінің субъектілері. Оқу қызметінің құрылымы және қалыптасуы. Тәрбие психологиясы.

    Селективті тәртіп
  • Спорт психологиясы
    Несиелер: 3

    Спорттық қызметтің жалпы психологиялық ерекшеліктері

  • Тұлға психологиясына кіріспе
    Несиелер: 5

    Жеке тұлғаның ішкі ұғымдарының теориялық және әдістемелік үрдістері, З. Фрейдтің тарихи тұрғыдағы тұжырымдамасы, жеке психология А. Адлер, жеке тұлғаның аналитикалық теориясы К.Г. Юнг, Тұлғалық теориядағы дисоздалдық бағыты, Неофреидизм, Тұлғалық теориядағы мінез-құлық бағыттары, Тұлғалық теориядағы гуманистік бағыт, Жеке тұлғаның теориясындағы феноменологиялық бағыт

  • Дін психологиясы
    Несиелер: 3

    Діннің психологиясы ғылыми пән ретінде. Психикалық мемлекеттер мен діндер. Діни тәжірибе. Дін адамының ұғымы. Діни тұлғаны қалыптастыру.

  • Мектеп психологиялық қызметінің өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    «Білім берудегі психологиялық қызмет» бөлімінде біздің елімізде және шетелде практикалық психологияның даму тарихын, білім берудегі психологиялық қызметтің мақсаты мен міндеттерін, білім беру жүйесінде психологтың негізгі қызмет сипаттамаларын таныстырады. Білім беру жүйесінде психологиялық қызметті ұйымдастырудың негізгі үлгісі оқу процесінің психологиялық қолдау болып табылады. «Психологтың практикалық қызметі» мектепке дейінгі білім беру ұйымында, бастауыш, бастауыш және орта мектептерде, сондай-ақ қосымша, арнаулы, кәсіптік және жоғары білім беру жүйесінде психологтың тәжірибелік қызметін нақтылайды. Әртүрлі жастағы психологтың профилактикалық, консультативтік, диагностикалық, тәрбиелік және түзеу қызметі ерекшеліктері ұсынылған. «Білім беру психологының қызметін құқықтық негізі» психологиялық білім беру қызметінің құрылымы туралы, білім беру психологының жұмысын регламенттейтін құжаттар мен түрлі білім беру мекемелерінде психологтардың есеп беруі туралы баяндайды.

    Селективті тәртіп
  • Іскерлік қарым-қатынас әдебі мен психологиясы
    Несиелер: 3

    «Кәсіпқойлық» ұғымы. Кәсібиліктің даму деңгейлері. Тәжірибелі психолог жұмысының принциптері. Психологтың кәсіби позициясы. Психолог жұмысының тиімділігі. Психологтың клиентпен және қарым-қатынас мәдениетімен қарым-қатынасы. Психолог жұмысының негізгі этикалық талаптары. Кәсіби қатынастардың этикасы. Құрмет Психологы. Психологтың этикалық кодекстерін қолданудағы қиындықтар.

    Селективті тәртіп
  • ӘПТ және топтық психокоррекция
    Несиелер: 3

    Психотерапия негіздері, Отбасы және отбасылық қарым-қатынас психологиясы

    Селективті тәртіп
  • Арнайы психология
    Несиелер: 5

    Арнайы психологияны қалыптастыру тарихы. Заманауи арнайы психологияның пәні мен құрылымы. Арнайы психологтардың жұмысының негізгі аспектілері. Психикалық бұзылулар клиникасындағы психология. Психикалық бұзылулардың жас ерекшеліктері.

  • Психологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Психология оқу пәні ретінде; Психология сабақтарын өткізу әдістері; мектептегі психологиядағы инновациялық аспектілер. Оқудан тыс және сыныптан тыс жұмыс.

  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Курстың барысында әлеуметтік жұмыс - әлеуметтік құбылыс және ғылыми-практикалық мамандық ретінде кәсіби қызметтің ерекше түрі ретінде анықталады. Әлеуметтік жұмыс - Қазақстан Республикасындағы жаңа мамандық. Әлеуметтік жұмыстың мақсаты, оның әлеуметтік жұмысының негізгі бағыттары. Студенттерге біліктілік сипаттамасы, кәсіби рөлі мен функциялары, сондай-ақ әлеуметтік қызметкердің коммуникативтік аспектілері беріледі.

  • Ұйымдық психология
    Несиелер: 3

    Ұйымдастыру психологиясы ғылыми пән ретінде. Заманауи психологиядағы билік мәселесі. Көшбасшылық. Билік және ұйымдастыру. Билік және топ. Ұйымдағы байланыс. Ұйымдастыру мәдениеті мен дамуы. Тұлға және ұйым. Іс-әрекеттің жеке стилі. Қабілеттіліктер мен олардың ұйым талаптарына сәйкестігі. Ұйымдастыру мінез-құлқына әсер ететін тұлғалық қасиеттер

    Селективті тәртіп
  • Психология бойынша практикум 2
    Несиелер: 5

    Когнитивті процестерді және жеке қасиеттерді зерттеу әдістері; жеке тұлғаны зерттеу;

  • Маркетинг психологиясы
    Несиелер: 4

    Жарнаманың психологиясы. Клиенттің қарсылығы бар психотехникалық жұмыс. Психотехнология аудиториямен сөйлескен кезде әсер етеді. Келушілерді қабылдаудың психотехнологиясы.

  • Мамандану практикумы 2
    Несиелер: 3

    Кәсіби қызметті психологиялық зерттеу; Кәсіби өзін-өзі анықтаудың психологиялық сүйемелдеуі; Кәсіби қызметті психологиялық қолдау; Кәсіби қызметтегі психодиагностика;

    Селективті тәртіп
  • Медициналық психология
    Несиелер: 4

    Қазіргі заманғы медициналық психологияның әдістемелік және теориялық мәселелері. Математикалық психология және патопсихология. Кейбір психикалық аурулардың клиникалық-психологиялық сипаттамалары. Психикалық процестерді бұзу. Жеке тұлғаның ауытқулары және жалпы психологияға арналған зерттеудің мәні. Психосоматика. Пациенттерге психологиялық түзету және әлеуметтік-еңбекке оңалтудың жалпы аспектілері.

    Селективті тәртіп
  • Мамандану практикумы 1
    Несиелер: 3

    Психологиялық тренингтің теориялық негіздері. Оқыту принциптері. Топтық жұмыстың психологиялық ерекшеліктері. Тренингте топтың дамуының негізгі кезеңдері.

    Селективті тәртіп
  • Өндірістік іс-тәжірибе
    Несиелер: 6

    Ұйымдағы адамдардың санаттарымен танысу, олардың проблемаларын, мүдделерін, қажеттіліктерін анықтау. Зерттеу әдістерін таңдау Жеке психологиялық мәселелерді анықтайтын әдістерді қолдана отырып, жеке балалар, топтар, ұжымдарды зерттеу бойынша диагностикалық жұмыстар.

  • Отбасы және отбасылық қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 4

    Отбасы психологиясының негіздері. Отбасылық және неке қатынастары. Бала-ата-ана қарым-қатынасы. Әлеуметтік жұмыстың отбасымен жұмыс жасайтын функционалдық қызметі

    Селективті тәртіп
  • Еңбек психолоиясы
    Несиелер: 4

    «Еңбек психологиясы» курсы психологиялық мамандықтардың студенттерін дайындауға қажетті негізгі пән болып табылады. Ол оқушыларды белгілі бір жұмыс формаларын қалыптастыру туралы заңдармен және адамның жұмысқа деген көзқарасымен таныстырады. Курстың негізгі бөлімдері: Еңбек психологиясының әдістемелік және теориялық негіздері. Еңбек психологиясы еңбектің және еңбектің психологиялық білімі саласы ретінде. Еңбек психологиясының құрылымының жалпы сипаттамасы. Еңбек психологиясы - академиялық тәртіп пен мамандық ретінде. Адам және мамандық туралы психологиялық және пәнаралық білімдердің ғылыми бағыттары. Еңбек психологиясының пәні мен міндеттері - адам мен мамандық арасындағы өзара хат-хабарды қалыптастыру мәселелерін шешетін ғылыми білім саласы. Жұмыс психологиясының әдістері. Кәсіби маманның жеке дамуы.

  • Дифференциалды психология
    Несиелер: 5

    Дискретті психологияның пәні мен негізгі міндеттері. Дифференциалды психологияның әдістері. Дифференциалды психология шеңберіндегі даралық тұжырымдамасы. Жүйке жүйесінің қасиеттерін зерттеу тарихы. Жүйке жүйесі және олардың көрінісінің типологиялық ерекшеліктері. Жүйке жүйесі қасиеттерінің ішінара табиғатының мәселесі. Жүйке жүйесі қасиеттері туралы қазіргі заманғы идеялар. Типологиялық ерекшеліктері Жүйке жүйесі кәсіби қызметтің табыстылығы. Функционалдық асимметрия дифференциалды психология мәселесі ретінде. Адамның конституциясы туралы түсінік. Адамның жалпы және жеке конституциясы. Темперамент. Темперамент туралы ілімдер. Мінез. Мінезді зерттеу тарихы. Темперамент пен мінездің арақатынасы.

  • Дағдарыстық күй психологиясы
    Несиелер: 3

    1. жеке тұлғаның дағдарыс жағдайларының психологиясы туралы материал ұсыну; 2. дағдарыс жағдайындағы адамдарды анықтау және түзету дағдыларын қалыптастыру; 3. студенттерге балалар мен ересектердегі дағдарыс жағдайларының психологиясы туралы білім беру. 4. Дағдарыс жағдайындағы психология туралы алған білімдерін бекіту; 5. дағдарыстық жағдайлар психологиясының негіздерін игеру; 6. дағдарыс жағдайындағы балаларды, жасөспірімдерді және ересектерді объективті және адамгершілік тұрғыдан тексеруді үйрену;

  • Балалар психологиясы
    Несиелер: 5

    Балалар психологиясы психологиялық ғылым саласы ретінде. Жаңа туған кезең. Баланы нәресте дамуының ерекшеліктері. Баланың ерте жастағы кезеңіндегі негізгі жетістіктері. Мектепке дейінгі жастағы әрекеттердің даму ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
  • ОЖЖ анатомиясы және ЖЖӘ физиологиясы
    Несиелер: 3

    Жүйке жүйесінің анатомиясына кіріспе. Нейрон. Жүйке тіндері. Жүйке жүйесінің дамуы. Жұлынның анатомиясы. Мидың анатомиясы. Мидың және мидың миы. Анализаторлардың анатомиясы

    Селективті тәртіп
  • Девиантты мінез-құлық психологиясы
    Несиелер: 3

    Девиантты мінез-құлықтың жалпы сипаттамалары. Қылмыстық және агрессивті мінез-құлық психологиясы. Тәуелділік мінез-құлық психологиясы. Суицидтік мінез-құлық психологиясы. Девиантты мінез-құлыққа әлеуметтік-психологиялық әсер ету

    Селективті тәртіп
  • Эксперименталды психология
    Несиелер: 4

    Тәжірибелік психологияға кіріспе. Психологиядағы ғылыми зерттеулер әдістері. Психологиядағы ғылыми зерттеулердің әдістерін жіктеу. Байқау әдісі және эмпирикалық деректерді жинаудың басқа әдістері. Тәжірибені жоспарлау. Бастапқы деректерді өңдеу. Ғылыми нәтижелерді таныстыру.

  • Өнер психологиясы
    Несиелер: 5

    Жарнаманың психологиясы. Клиенттің қарсылығы бар психотехникалық жұмыс. Психотехнология аудиториямен сөйлескен кезде әсер етеді. Келушілерді қабылдаудың психотехнологиясы.

  • Оқу іс-тәжірибесі
    Несиелер: 1

    Тәжірибенің мақсаттарымен, мақсаттарымен, мазмұнын білу. Мекеменің профилімен танысу, тәжірибе базасы. Мекеме, оның құрылымы, қызметі туралы, команданың құрамы, психологиялық сипаттағы мәселелер туралы жалпы ақпарат алу. Педагог-психологтың негізгі қызметін зерттеу. Педагог-психологтың оқу құжаттамасы

  • Дипломалды іс-тәжірибе
    Несиелер: 5

    Кітапханадағы әдеби көздермен жұмыс істеу. Тәжірибенің анықтамалық сатысын жүргізу. Анықтау кезеңінің нәтижелерін түсіндіру және өңдеу. Тәжірибенің қалыптасу кезеңін өткізу. Эксперименттің қалыптасу және бақылау сатыларын жүргізу. Басқару кезеңінің нәтижелерін түсіндіру және өңдеу

  • Әскери психология
    Несиелер: 3

    Соғыс әлеуметтік-психологиялық құбылыс ретінде. Ұлы Отан соғысы кезінде және қарсаңында әскери психологияның дамуы. Шетелде және Қазақстанда әскери психологияны дамыту. Ұрыс қимылдарының психологиясы, соғыстық стресс және оның көрінісі ерекшеліктері. Әскери тәртіптің психологиялық негіздері. Әскери іс-қимыл үдерісінде команда құрудың ерекшеліктері, қызметкерлердің моральдық-психологиялық жағдайы және оның динамикасы.

    Селективті тәртіп
  • Әлеуметтік психологияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-психологиялық зерттеулердің әдістері мен әдіснамасы, әлеуметтік-психологиялық зерттеулер әдісі мен әдіснамасы, жеке тұлғаны әлеуметтендіру, жеке адамның әлеуметтік мінез-құлқын реттеудің психологиялық механизмдері, әлеуметтік-психологиялық құбылыс ретінде байланыс, кіші топтың әлеуметтік психологиясы, үлкен топтардың психологиясы және көпшілік әлеуметтік процестер. әлеуметтік психологиядағы қолданбалы зерттеулердің бағыттары

    Селективті тәртіп
  • Психология бойынша практикум 1
    Несиелер: 5

    Эмпирикалық психологиялық зерттеулерге қолданылатын әдіснамалық түсінік. Психологиялық зерттеулердің негізгі әдістері. Психологиядағы бақылау әдісі. Когнитивті процестерді зерттеу әдістері.

  • Психология бойынша практикум 3
    Несиелер: 3

    Психикалық процестерді зерттеу: сезім, көңіл, есте сақтау, ойлау, сөйлеу.

    Селективті тәртіп
  • Кәсіпкерлік психологиясы
    Несиелер: 3

    Психологияны басқару психологиясының пәні мен әдістері. Менеджмент жүйесіндегі тұлға және оның әлеуеті. Жұмыста темперамент және сипат. Көшбасшылық және көшбасшылық. Еңбекті ұжымын басқару психологиясы. Жұмыс күшінің дамуы. Топтағы басқару және әлеуметтік-психологиялық климат. Басқарудағы адамдар арасындағы қарым-қатынас. Жанжалды басқарудың психологиялық негіздері.

  • Хайуанаттар психологиясы
    Несиелер: 3

    Жануарларда ойлау, бейнеқосылғыларды, жануарлармен қарым-қатынас жасау, жануарларда оқытудың қарапайым сенсорлық психикасының кезеңдері.

    Селективті тәртіп
  • Заң психологиясы
    Несиелер: 5

    Заң психологияның пәні, әдістері және салалары; Заң психологиясы феноменологиясы және сот төрелігі мәселесі; Адвокаттың кәсіби қызметін психологиясы; Қылмыс психологиясы;

  • Даму психологиясы
    Несиелер: 5

    Психологияның дамуы, пәні, проблемалары мен әдістері, адам өмірінің басталуы, нәресте, ерте балалық, мектепке дейінгі жаста, жеткіншектік, жасөспірімдік кезең, ерте жастық шақ, орта жас психологиясы, Геронтопсихология

  • Психологиядағы математикалық әдістер
    Несиелер: 3

    Психологиялық зерттеу әдістері мен рөлі. Зерттеу әдістерінің жіктелуі. Психологиялық зерттеулердің математикалық әдістерін қолдануға қойылатын талаптар. Ғылыми зерттеулер, оның принциптері, құрылымы. Психологиядағы эмпирикалық әдістер. Психологиялық эксперимент. Психологиялық эксперименттің тәртібі мен негізгі сипаттамалары. Психологиялық өлшем. Нәтижелерді интерпретациялау және ұсыну

  • Психотерапия негіздері
    Несиелер: 3

    Бұл пәннің мақсаты қазіргі психотерапия туралы, оның негізгі бағыттары, психотерапевтік көмек принциптері, әдістері мен формалары, сонымен қатар оны логопедия тәжірибесінде қолдану мүмкіндіктері туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
  • Жалпы психология
    Несиелер: 5

    Психология ғылым ретінде. Психология пәні. Ғылым дамуының тарихы. Психологияның негізгі қағидалары. Психологияның категориялы аппараты. Психикалық үдерістер мен құбылыстар: сезім мен қабылдау, есте сақтау, ойлау, сөйлеу, қиял және өкілдігі, назар, эмоциялар, ерік, қажеттіліктер, мотивация.

  • Психологиялық кеңес беру негіздері
    Несиелер: 3

    Кіріспе Олардың айырмашылықтары мен өзара ықпалының академиялық, қолданбалы және тәжірибелік психологиясы. Практикалық психологияның шекаралары мен бағыттары. Тәжірибелік әлеуметтік психология бағытындағы жалпы сипаттамалар. Кәсіби психологиялық жұмыс жүйесінде бұл бағытта орын. Консультациялық көздер және кеңес берудiң бағыттары Психоаналитикалық көзқарас (З. Фрейд, Бион, Шутц және т.б.) Жүргiзушi көзқарас. Транзакциялық тәсіл (Э. Берн) Жүйелік тәсіл. (К.Левин, К. Витакер және басқалар). Консультацияда өзгертілген күй ахуалы (М. Эриксон). Теориялық негіздеуге эклектикалық көзқарас. Технологияның жалпы түсініктері Консалтингте технологиялық сатылар. Консультанттың әртүрлі типтегі лауазымдары, рөлдері мен жауапкершіліктері. Консультацияларды сұратуды қалыптастыру. Белсенді тыңдау. Реформалау. Экспресс диагностикасы. Аттестация мен м��фтерді талдау.

    Селективті тәртіп
  • Этнопсихология
    Несиелер: 3

    Этнопсихология және ғылым жүйесіндегі орны; Этнопсихологияның тарихи дамуының қысқаша шолуы; қазіргі этносаралық қатынастардың психологиясы; қазіргі этнопсихологияның қолданбалы аспектілері;

  • Код ON1

    Адамдардың анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін жүйелі талдау.

  • Код ON2

    Психологияның заманауи жетістіктерін ескере отырып, психикалық үдерістер мен құбылыстарды зерттеу үдерісін қалыптастыру

  • Код ON3

    Даму деңгейі мен психикалық белсенділіктің патологиясы бар адамдармен жұмыс істеу туралы білім береді

  • Код ON4

    Психологтың функционалдық міндеттерін атқарады

  • Код ON5

    Осы курсты тыңдағаннан кейін студент келесі білім, білік дағдыларын игереді: психологияның ғылым ретіндегі дамуы мен қалыптасу тарихы; жалпы психологияның заманауи мәселелері; психология ғылымының құрылымы мен әдістері; адам қызметінің психологиялық сипаттамалары; дүниежүзілік мектептер мен мектептер өкілдерінің адам психикасының пайда болуы мен дамуы туралы көзқарастары; сананың пайда болу жағдайлары; психологиялық ғылымның ғылыми-тұжырымдамалық аппаратымен жұмыс жасау; психология тарихы мен әдістемесі мәселелері бойынша материалдарды ауызша және жазбаша түрде ұсынуға; алған білімдерін практикада дұрыс қолдана білу. сәйкес ғылыми әдебиеттерді іздеу және жұмыс істеу; ғылыми-зерттеу қызметі; материалды кәсіби және сауатты ұсыну.

  • Код ON6

    Оқытушы мен студенттер арасындағы қарым-қатынастың формалары мен әдістерін пайдаланады, олар кәсіби қарым-қатынас, оқыту және білім беру түрлерімен байланысты.

  • Код ON7

    Ата-ана мен баланың қарым-қатынастарын практикада жетілдіру әдістерін игерген

  • Код ON8

    Ғылыми және педагогикалық зерттеулер негізінде психологияны оқытудың заманауи әдістерін әзірлейді және жүзеге асырады.

  • Код ON9

    Мектептегі оқу үрдісін ұйымдастыруда психологиялық кеңес беру мен инновацияларға заманауи технологияларды бағалайды және қолданады

  • Код ON10

    Ол психодиагностика, коррекциялық және практикалық психолог жұмысының басқа да түрлерін меңгереді. Кәсіби қызметінде психотерапияның негізгі тәсілдері мен тәсілдерін қолданыңыз. диагностикалық сұхбат жүргізу, сауалнама хаттамасын жасау, сауалнама материалдарын талдау дағдылары; балалар мен ересектермен психотерапиялық жұмысты жүргізудің әдісін (бағытын) таңдау және қажетті материалды таңдау дағдылары.

  • Код ON11

    Психологиялық диагностиканың мақсаттарына сәйкес келетін түрлері мен әдістерін қолданады.

  • Код ON12

    Жеке жұмыс және топтық жұмысты ұйымдастыруға және өткізуге қабілетті.

  • Код ON13

    Психологтың кәсіби қызметінде оқытуды ұйымдастыруға және өткізуге технологияны қолдануға болады. Психологиялық алдын-алу және психокоррекцияны шешудің келесі бағыттарымен психологиялық диагноз әдіснамасын біледі

  • Код ON14

    Психологияның мамандандырылған салаларында білімді қолдана білу. Адамның жағдайын диагностикалау мен түзетуде шебер. Дағдарыс жағдайындағы психология туралы алған білімдерін бекіту; дағдарыстық жағдайлар психологиясының негіздерін игеру; дағдарыс жағдайындағы балаларды, жасөспірімдерді және ересектерді объективті және адамгершілік тұрғыдан тексеруді үйрену; психодиагностиканың, психокоррекцияның және жан-жақты сауықтырудың әр түрлі әдістерін қолданыңыз; сауықтыру шараларын жүргізу үшін қажетті білім мен дағдылардың жеткілікті болуы.

  • Код ON15

    Түрлі мекемелерде психологтың жұмысын зерттеу, бақылау және талдау.Құжаттаманы дайындау дағдыларын меңгеру, зерттеу мақсатына сәйкес келетін әдістерді іріктеу және оларды кейіннен талдау және түсіндіру.

Top