Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01703 Русская литература в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарлама қазіргі заманғы лингвистика мен әдебиеттанудың негізгі принциптерін түсіндіруге қабілетті орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі саласында жоғары білікті мамандарды сапалы даярлауға бағытталған; қазіргі заман лингвистикасы мен әдебиеттанудағы жаңа тенденциялардың ғылыми теориясы мен тұжырымдамаларын жүйелеу және түсіндіру мақсатында диссертациялық зерттеу және тәжірибелік педагогикалық қызметті жүзеге асыру барысында осы білімді әрі қарай қолдану; зерттеу объектісіне барабар материал негізінде өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, филология ғылымының жаңа бағыттарын және орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесін дамыту бойынша жобалау әдіснамасын таңдау; өзінің және өзгенің ғылыми қызметінің өніміне баға беру және маңыздылығын анықтау, ғылыми пікірталастарда олардың жұмыс тілін қолдана отырып, өзінің ғылыми пікірін дәлелді түрде көрсету және қорғау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты – жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттілікті, академиялық коммуникация нормаларына сәйкес мәтіндерді жазу және редакциялау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндерді: диссертация, аннотациялар, ғылыми мақалалар, аргументациялық (аналитикалық) эссе, зерттеу негіздемесі және рецензия, филологиялық түсініктемелер және т.б. жасау қабілетін қалыптастырады. Пән әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндердің құрылымдық-композициялық, стилистикалық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми жарияланымдары дайындау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеулер нәтижелерін жариялауға дайындық, баспа басылымында қажетті принциптер, техникалар, ережелер, талаптарды меңгеру қабілетін қалыптастырады. Оқу курсы нақты ғылыми парадигма аясында ғылыми жарияланымдарды құру үшін шығармашылық дағдыларды қалыптастырады. Тәрбие ғылыми жарияланымның құрылуының жалпы қабылданған нормалары мен сатыларын, сондай-ақ сөйлеудің ғылыми стилінің талаптарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғарғы мектептегі орыс әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - ЖОО-да әдебиетті оқытудың қазіргі әдістерін сипаттау және қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдебиетті инновациялық оқытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін қалыптастырады. Пән оқытудың методологиясы, принциптері, әдістері, тәсілдері, қазіргі жоғары оқу орындарының тәжірибесін жинақтау, жүйелендіруге бағытталған. Пәнді оқу кезінде студенттер келесі аспектілерді қарастырады: - Әдебиетті оқытудың теориялық-әдіснамалық негіздері; - оқыту принциптері; - оқыту әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеудің әдістері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – филологиялық зерттеу әдістерінің негізгі түрлерін сипаттау және бағалау мүмкіндігін қалыптастыру. Оқыту курсы ғылыми зерттеулердің теориялық және әдіснамалық негіздерін құрайды, олардың түрлері бойынша. Пәннің мақсаты: ғылыми-филологиялық зерттеулер әдістерінің ерекшеліктері, олардың міндеттері мен сатыларына қатысты дұрыс таңдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс әдебиеттануының қазіргі парадигмалары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы әдебиеттанудағы әдістер мен тәсілдердің алуан түрлілігіне тұтастай көзқарас беру; жүйенің сипаттамасын беріңіз. Курсты оқу барысында докторанттар төмендегідей қабілеттерін қалыптастыру көзделеді: - әдебиеттанудағы ғылыми тәсілдердің негізгі принциптерін және олардың пәнаралық қарым-қатынастарын түсіндіру; - әдебиет саласындағы зерттеулерге сәйкес әдіснамалық тәсілдерді таңдап, олардың сыни талдауын саралау және жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    Қазіргі заман ғылыми білім парадигмалары аясында орыс тіл білімі және әдебиеттану, жоғары оқу орындарында орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі (теориялық және әдіснамалық қағидалар, лингвистиканың тұжырымдамалық және терминологиялық аппараты, әдебиеттану, өзекті филологиялық бағыттар, заманауи тәсілдер, үрдістер мен трендтер) саласындағы іргелі, жүйелі білімдерді көрсету

  • Код ON10

    Ғылыми мақсаттар мен міндеттерді қалыптастыру және олардың шешімін табу; ғылыми тәжірибелерді жүргізу және олардың нәтижелерін дұрыс талдау;

  • Код ON3

    Жаңа және күрделі мақсаттарды қалыптастыру, өзіндік тәсіл негізінде орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі саласындағы ғылыми мәселелердің жаңа болжаулары мен шешімдерін ұсыну; қазіргі заман әдебиеттану негізгі принциптерін,жаңа әдеби парадигмаларын түсіндіру және оларды классикалық, қазіргі заман әдебиетін талдауда қолдану;

  • Код ON9

    Тиісті кәсіби дайындығы жоқ мамандар да, аудиториядағылар да оқу және ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін ғылыми баяндамалар, рефераттар, мақалалар тезистері, филологиялық түсіндірмелер, докторлық диссертациялар, оқу-зерттеу, ғылыми жобалар және т.б. түрінде көрсету; ғылыми зерттеулерде қолданылатын әдістердің дәлелділігіне баға беру.

  • Код ON2

    Орыс тілі мен әдебиеті саласындағы жаңа және күрделі идеяларды, мәселелерді, тәсілдерді және үрдістерді сыни талдау, баға беру және синтездеу; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін, қазіргі заман теорияларын, мәселелері мен тәсілдерді, орыс тілі мен әдебиетін зерттеудегі жаңа үрдістерді (филологиялық және гуманитарлық білімдер тұрғысынан) сыни баға беру;

  • Код ON4

    Қазіргі әдебиеттану жаңа бағыттарының ғылыми теориялары мен тұжырымдамаларын жүйелеу және түсіндіру, бастапқы теориялық ұстанымдарды таңдау кезінде осы білімді әрі қарай қолдану мақсатымен; білім беру, ғылыми-оқыту мәселелерін шешу үдерісінде филологиялық және пәнаралық білімді синтездеу және трансформациялау;

  • Код ON8

    Тарихи және қазіргі заман русистикасының тілдік деректерін түсіндіру; ғылыми зерттеулерде (диссертациялар, ғылыми жобалар) тіл білімі әдістерінің қолдану аумағын дәлелдеу және түсіндіру;

  • Код ON7

    Мәтінді талдауда жаңа филологиялық зерттеулердің теориялық және әдіснамалық ережелерін қолдану; жоғарғы мектепте тіл білімі, әдебиеттану және әдістеменің жаңа бағыттарын жобалауменғылыми мәселелерге өзіндік зерттеу жүргізу;

  • Код ON5

    Оқу және ғылыми-зерттеу жұмыстарының басымдықтарын саралау, өздерінің ғылыми мүдделерін әлеуметтік, этникалық құндылықтармен, өндіріс пен қоғамның қажеттіліктерімен сәйкестендіре; сыни түсіну негізіндегі білім беру технологиялары мен оқыту әдістемелерін қолдана отырып жоғары білім беру ұйымдарындағы әдебиеттану және лингвистикалық пәндер бойынша сабақ пен аудиториядан тыс жұмыстарды жүргізу үшін оқу-әдістемелік материалдарды өңдеу;

  • Код ON6

    Дәстүрлі, инновациялық, интерактивті, тұлғалық-бағдарлы технологияларды және оқыту әдістерін қолдана отырып, жоғары білім беру ұйымдарында сапалы сабақтарды жоспарлау және жүргізу; бакалавриат және магистратура бағдарламалары бойынша білім алушылардың ғылыми-зерттеу, жобалық және оқу-кәсіптік қызмет түрлерін ұйымдастыру;

  • Код ON11

    Заманауи зерттеу тәсілдерін сипаттау және талдау мақсатында пәнаралық білімді біріктіру; ғылым мәселелерін шешу үшін қоғамдық байланыс пен ынтымақтастыққа, қоғамда дұрыс және толерантты өзара байланысқа дайын болу;

  • Код ON12

    Thomson-Reuters немесе Scopus халықаралық дерекқорларында, ұлттық және халықаралық сараптамалық басылымдарда ғылыми зерттеулердің нәтижелерін дайындау және жариялау.

Top