Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиет пәндерінің мұғалімі в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 10

    Пән келесі мамандандырылған пәндерді меңгеру үшін қажетті жалпы мәдени кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Филология білімдерінің негіздері
    Несиелер: 10

    Пәннің мақсаты: жалпы және оның нақты саласы бойынша филологияның тарихы, қазіргі жағдайы мен даму перспективалары туралы түсініктерін көрсету қабілетін, тіл білімі негіздері мен әдебиет теориясы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды, лингвистикалық және әдебиеттанулық талдаудың, мәтінді түсіндірудің қарапайым дағдылары мен тәсілдерін білу қабілетін қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 3

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты: студенттердің академиялық мәтіндерді құрастыру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Оқу пәнін оқытудың міндеттері: студенттерді академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен, жанрларымен, академиялық мәтіндерді жазуға қойылатын талаптармен таныстыру және дереккөздермен, кітапханалық және Интернет-ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын, академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балалар әдебиеті
    Несиелер: 5

    Отандық және әлемдік әдебиеттің дамуының жалпы тенденцияларын, сондай-ақ педагогикалық ойды көрсететін тәуелсіз тарихи-әдеби құбылыс ретінде балалар әдебиеті туралы тұтас түсінік алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Латын тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттерді латын тілінің қызмет етуі мен дамуының негізгі кезеңдерімен таныстыру, Қазіргі Тілдер мен Мәдениеттер тарихындағы латын тілінің рөлін анықтау: Ежелгі Римнің жалпыадамзаттық тарихтағы рөлі, тілдерді, мәдениетті, дінді дамытудағы латынның рөлі; латын әліпбиі; латын тілі Еуропа әдебиетінің басты тілі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Фольклор және ежелгі орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді фольклордың ежелгі тілдерінің, 17 ғасырдағы Ежелгі орыс және орыс әдебиетінің қызмет етуі мен дамуының негізгі кезеңдерімен, орыс әдеби тілінің тарихымен таныстыру. Қазіргі Тілдер мен Мәдениеттер тарихындағы ежелгі тілдер мен әдебиеттің рөлін және ауызша халық шығармашылығы мен ескі орыс әдебиеті жанрларының қазіргі орыс әдебиетіне әсерін анықтау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көне славян тілі және тарихи грамматика
    Несиелер: 5

    Пән салыстырмалы-тарихи ескі славян тілінің фонетикалық және грамматикалық жүйесінің ғылыми сипаттамасының жаңа түрін ұсынады; студенттерді графика, орфография, фонетика, морфология және синтаксис саласындағы тарихи өзгерістерді ғылыми түсіндіруге дайындайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Батыс еуропа әдебиеті тарихы
    Несиелер: 5

    Осы курсты оқу барысында зерттелетін құбылыстар мен процестердің ерекшеліктерін анықтауға, шетелдік әдебиеттің мәдени ерекшелігін анықтауға тұрақты қызығушылық қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілі фонетикасы мен лексикологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерде қазіргі орыс тілінің теориялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру, тарихи дамудың нәтижесі және нәтижесі болып табылатын қазіргі орыс тілінің сөздік құрамының қазіргі жағдайы туралы толық ақпарат беру, әлеуметтік факторлардың лексикалық бірліктердің пайда болуына әсерін көрсету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам туралы ғылым жүйесін дамытудағы және мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогиканың орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері мен педагогикалық мәселелерді шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, тәрбиенің заманауи педагогикалық теориялары мен тұжырымдамалары, жаңа педагогикалық технологиялар, оқытудағы инновациялар, тұлғаны дамыту және тәрбиелеу, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері және вариативті бағдарламалары, пәндік дамытушы білім беру ортасын құру мәселелері, оқыту процесін ұйымдастыру, оқытудың интерактивті әдістері, мектеп жұмысындағы сабақтастық, басшылық, бақылау және мектептерді басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Антикалық дәуір әдебиеті, орта ғасырдағы және қайта өрлеу дәуіріндегі шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: әр түрлі дәуірлер мен елдердің шетел әдебиеттері, эстетиканың ерекшеліктері, әдеби бағыттардың философиялық негіздері, шетелдік әдебиеттердің дамуындағы маңызды заңдылықтар, әдеби процестердің сабақтастығы және олардың дәуірдің тарихи және мәдени оқиғаларымен байланысы туралы білім беру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Практикалық фонетика мен лексика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттердің қазіргі орыс әдеби тілінің фонетикалық және лексикалық жүйесі туралы түсініктерін лингвистикалық дәстүрлерді де, жалпыға бірдей танылған жаңа көзқарастарды да көрсететін тұрақты ғылыми түсіндіруде қалыптастыру, студенттердің транскрипция, фонетикалық және лексикалық талдау дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • XVIIІ ғ. орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді Xviiiвек ежелгі тілдерінің, фольклорының, ескі орыс және орыс әдебиетінің қызмет етуі мен дамуының негізгі кезеңдерімен таныстыру. Қазіргі Тілдер мен Мәдениеттер тарихындағы ежелгі тілдер мен әдебиеттің рөлін және ауызша халық шығармашылығы мен ескі орыс әдебиеті жанрларының қазіргі орыс әдебиетіне әсерін анықтау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: болашақ педагогтердің білім алушылармен тәрбие жұмысын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: әлеуметтік факторлардың лексикалық бірліктердің пайда болуына әсерін көрсететін тарихи дамудың нәтижесі және нәтижесі болып табылатын қазіргі орыс тілінің сөздік құрамының қазіргі жағдайы туралы толық ақпарат беру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты: экологиялық ойлау және қауіпсіз өмір сүру негіздерін меңгерген қауіпсіз үлгідегі экологиялық білімді тұлғаны қалыптастыру; адамның денсаулығы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету қағидаттарын зерделеу, экологиялық мәдениетті, салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін арттыру және іс-қимылдың, өмір қауіпсіздігінің, жергілікті қоғамдастық пен табиғаттың тұрақты дамуының жүйелі салдарын (тәуекелдерін) болжау және бағалау білігін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім беруде IT қолдану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды (АКТ) қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастыру негізін құрайтын білім беру мен білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалану саласындағы білім, білік және дағды жүйесін дамыту. "Білім беруде IT қолдану" курсында мұғалімнің күнделікті қызметінде компьютерді пайдалануға байланысты жалпы мәселелер, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктері қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу үрдісінде АТ-ны қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі бағыттағы Педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боталарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және өткізу; жаһандық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты іздестіруді жүзеге асыру, оны жинау, жинақтау, сақтау, өңдеу және беру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік негізі және ментор стартаптары
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жүйелі-құрылымдық сөзжасам
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерді деривацияның жүйелік - құрылымдық және функционалдық аспектілерінің мәні мен бірлігін ашатын сөзжасам теориясымен қаруландыру; тіл жүйесінде және өндіріс динамикасында сөзжасамдық бірліктерді талдаудың практикалық біліктері мен дағдыларын, морфемалық, сөзжасамдық және этимологиялық талдау дағдыларын, туынды сөздердің семантизациясы және оларды дұрыс қолдану мен жазу дағдыларын дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәнгілік ел идеясы және рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: мамандардың жаңа буынын, ұлттық сана-сезімнің, ұлттық рухтың, патриотизм рухының, тарихи сана мен әлеуметтік жадтың даму деңгейі жоғары қоғамның әлеуметтік белсенді мүшелерін; мемлекетіміздің тұрақтылығын, тәуелсіздігін, қауіпсіздігін сақтау бойынша белсенді және батыл іс-қимылдарға дайын, басқа мәдениеттер өкілдерімен сындарлы диалог құруға қабілетті кәсібилік пен бәсекеге қабілеттілік рухын тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Батыс Еуропа романтизмінің тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны Батыс Еуропа (Англия, Германия, Франция) және АҚШ әдебиеттерінің тарихымен байланысты бірқатар мәселелерді қамтиды. Шетел әдебиетінің тарихы тарихи-мәдени контекстті ескере отырып, әдебиетаралық байланыстар мен дәстүрлер контекстінде ауызша өнердегі романтикалық әдістің пайда болуы мен эволюциясы проблемасына байланысты қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілі морфологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: сөздің грамматикалық табиғаты туралы ілім ретінде морфологияның негізгі құбылыстары туралы түсінік беру, оқушылардың сөздерді морфемалық, морфологиялық талдау дағдыларын дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сандық білім беру ресурстарын жасақтау
    Несиелер: 5

    "Сандық білім беру ресурстарын жасақтау" пәнін оқу "АКТ", "білім беруде IT-ны қолдану" курсының біліміне негізделеді. Пәнді оқу барысында студенттер педагогикалық жобалау негіздерін меңгеруі керек, білім беру қызметінде электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін пайдалану есебінен оқу процесін қалай қарқындатуға болатынын түсіну керек (оқыту процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру; пәнаралық байланыстарды тереңдету; қажетті ақпаратты іздеу көлемін ұлғайту және оңтайландыру; танымдық қызметтің белсенділігін арттыру); білім алушының тұлғасын дамыту, ақпараттық қоғам жағдайында жеке тұлғаны қолайлы өмірге дайындау (ойлаудың әртүрлі түрлерін дамыту; коммуникативтік қабілеттерін дамыту; компьютерлік графиканы, мультимедиа технологиясын пайдалану есебінен эстетикалық тәрбие беру; ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, ақпаратты өңдеуді жүзеге асыру қабілеті).

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуының ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаттары: оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктері туралы білімдерін біріктіру және жүйелеу; студентте балалар ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, функционалдық мүмкіндіктері туралы тұтас және тұрақты түсінік қалыптастыруға ықпал ету; мектеп жасындағы балалардың дене және ақыл-ой қабілеттерін қолдауға бағытталған жұмыста болашақ педагогтың кәсіби құзыреттіліктерін кеңейту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаңартылған мазмұны бойынша орыс тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді оқыту мақсатында орыс тілін функционалдық-коммуникативтік сипаттау саласында білім жүйесін қалыптастыру, болашақ педагогтарды оқытудың вариативтік технологиялары мен тәсілдерін, мектепте оқу-танымдық және тәрбие қызметін ұйымдастыру тәсілдерін қолдануға үйрету, білім беру және оқыту жүйесіне қойылатын жаңа талаптарға сәйкес инновациялық кәсіби - педагогикалық қызметке әзірлікті әзірлеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХVІI-XIX ғ. шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаттары: шетел әдебиетінің классикалық үлгілерін зерттеу, көркем шығарманы талдау жүйесін үйрету, шетел әдебиетін жеке дамудың құрамдас бөлігі ретінде зерттеуге құндылық қатынасын қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Практикалық грамматика
    Несиелер: 5

    "Орыс тілінің практикалық грамматикасы" пәнін меңгерудің мақсаты-орыс тілінің негізгі грамматикалық формаларын және оларды синтаксистік жүйеде қолдану ережелерін меңгеру және бекіту; сөйлеу практикасында грамматикалық формаларды саналы қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаңыртылған мазмұны бойынша әдебиетті оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: болашақ педагогтарды оқытудың вариативті технологиялары мен тәсілдерін, мектепте оқу-танымдық және тәрбиелік іс-әрекетті ұйымдастыру тәсілдерін қолдануға үйрету, білім беру және оқыту жүйесіне қойылатын жаңа талаптарға сәйкес инновациялық кәсіби-педагогикалық іс-әрекетке дайындығын дамыту

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: синтаксисті тілдік жүйенің жоғарғы деңгейі ретінде түсіну, сөйлемдерді синтаксистік талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Семантикалық синтаксис
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-сөйлемді/мәлімдемені ұйымдастырудың семантикасының көп өлшемді сипаты туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру және сөйлемнің семантикасына білікті түсініктеме беру дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаттары: "бағалау", "бағалау жүйесі", "бағалау критерийлері" ұғымдарымен танысу; оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың бірыңғай технологиясын зерделеу; қолда бар ғылыми жетістіктер негізінде оқыту нәтижелерін критериалды бағалаудың қазақстандық жүйесін зерделеу. Осы пәнді оқу барысында алынған білім, білік және дағдылар студенттерге білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлі, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі тәсілдері, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи модельдері, оқушыларды критериалды бағалау жүйесін ұйымдастыру, оны іске асырудың тәсілдері, нысандары мен құралдары сияқты мәселелерді бағдарлауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы типологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: орыс және қазақ тілдерінің грамматикасын жүйелі салыстырмалы сипаттау; салыстырылатын тілдік жүйелердің барлық деңгейлеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау; салыстырылатын тілдердің құрылымы мен жұмыс істеуінің барлық деңгейлеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау; аударма теориясының негізі ретінде мазмұнды тілдік бірліктердің қолданылуын зерттеу; машиналық аударманы жүзеге асыру кезінде салыстырылатын тілдердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау. Пәннің міндеттері: салыстырмалы жоспарда орыс және қазақ тілдерінің грамматикалық құрылысын сипаттау; салыстырылатын тілдердің ұқсастықтарын анықтау; салыстырылатын тілдердің айырмашылықтарын әлемнің ұлттық тілдік көрінісінің элементтері ретінде және орыс және қазақ тілдерінің әртүрлі тілдік типтерге жататындығы белгілері ретінде анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • XIX ғ. орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Орыс әдебиеті мен мәдениетінің рухани-адамгершілік құндылықтарымен таныстыру, көрнекті жазушылардың шығармашылық өмірбаянын және ХІХ ғасырдың бірінші және екінші жартысындағы орыс әдебиетінің шыңдық шығармаларын, осы кезең туралы ғылыми-сыни әдебиеттерді зерттеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қарым-қатынастың әртүрлі салаларында тілдік құралдарды нормативтік қолдануға тәрбиелеу, сөйлеу мәдениетін арттыру. Курстың негізгі міндеттері: студенттерді жоғары оқу орны пәні ретінде сөйлеу мәдениетінің теориялық негіздемесімен және сипаттамасымен таныстыру; сөйлеу қарым-қатынасы, мәтіндер құру процесінде тілдік құралдарды дұрыс айту, пайдалану, таңдау және пайдалануды реттеу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру; студенттер арасында коммуникативтік қасиеттердің жиынтығын қалыптастыру. "Сөйлеу мәдениеті" ұғымы тілдің дамуы мен қызмет етуінің заңдылықтары мен ерекшеліктерімен, сондай-ақ оның барлық алуан түрлілігіндегі сөйлеу әрекетімен тығыз байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәтін лингвистикасы
    Несиелер: 5

    "Мәтін лингвистикасы" пәнін меңгерудің мақсаты студенттерді мәтін лингвистикасы, оның грамматикалық, ақпараттық және стилистикалық ресурстары мен ағылшын тілінің функционалдық-стильдік жүйесі туралы қазіргі ұғымдармен, мәтінді зерттеудің лингвистикалық әдістерімен, сондай-ақ мәтіннің сөйлеу туындысы ретінде қызмет етуінің сипаты мен ерекшеліктерімен таныстыру; мәтін туралы лингвостилистік зерттеу объектісі ретінде ұсыну; мәтіннің мәнін, оның ұғымдары мен санаттарын түсіну; мәтіндер мен олардың компоненттерінің типологиясымен таныстыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі әдебиеттанудың теориялық мәселелері
    Несиелер: 5

    Курс шығарманы талдау әдістемесі бойынша жұмыстардың қазіргі жай-күйінің жалпы сипаттамасын, сондай-ақ талдау әдістемесіне әртүрлі тәсілдерді ұсынатын нақты авторлардың жұмыстарын қарастыруға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс әдебиетінің теориясы мен тарихы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаттары: студенттер оқу барысында алған теориялық және әдеби ұғымдарды жалпылау және бекіту, көркем әдебиеттің ерекшеліктері мен қасиеттері, әдеби процестің даму заңдылықтары, Күміс ғасырдың ерекшеліктері және орыс және шетел әдебиетінің дамуы, негізгі көркемдік әдістермен, бағыттармен және ағымдармен, еркін жүруге үйрету. Ресей, Еуропа, Америка, Шығыс әдеби процесінің негізгі үрдістерінде

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс тілінің тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: пәнді оқу үшін қажетті тапсырмаларды орындау арқылы студенттерге тіл мен әдебиеттің даму тарихы туралы түсінік беру филолог пен әдебиет мұғалімінің кәсіби құзыреттілігінің міндетті шарты болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • XX-XХI ғ. шетел әдебиетіндегі әдеби бағыттар мен ағымдар
    Несиелер: 5

    Мақсаты-студенттерде 20-21 ғасырдың әдеби процесі туралы түсінік қалыптастыру және процеске сәйкес сипаттау тілін қолдануға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • XX-XХI ғ. шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттерді XX-XXI ғасырлардағы қазіргі орыс және шетел әдебиетінің ең көрнекті қайраткерлерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кіріктірілген оқытудың практикумы
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде интеграцияланған оқытудың тарихы, теориясы, тұжырымдамалары мен модельдері (мазмұны, құрылымы, білім беру және педагогикалық технологиялардың сабақта интеграциясы, кіріктірілген сабақтың түрлері мен формалары) интеграцияланған оқытудың психологиялық-педагогикалық бағыттары (сыныпты интеграцияланған психологиялық-педагогикалық қолдау, түзету және дамыту) қарастырылады студенттермен жүргізілетін педагогикалық жұмыс, отбасылық педагогикалық және педагогикалық жұмыстың интеграцияланған түрлеріпедагогикалық жұмыстың интеграцияланған түрлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Журналистиканың менеджменті және маркетингі
    Несиелер: 5

    "Журналистика менеджменті және маркетингі" курсы теориялық-практикалық сипатқа ие. Маркетинг пен менеджментке жалпы ұғымдарға да, мерзімді басылымдар редакцияларының практикалық қызметіне де ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәтіннің стилистикасы және редакциялауы
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттерде теориялық және практикалық стилистиканың мүмкіндіктері туралы білім жүйесін қалыптастыру; студенттерді тілдік құралдардың стилистикалық дифференциациясы мәселелерімен таныстыру; әдеби тілдің нормаларын сипаттау, синонимдік нұсқаларды неғұрлым орынды қолдануды көрсету, оларды дұрыс таңдау дағдыларын қалыптастыру, сөйлеу мәдениетін арттыруға ықпал ету болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің стилистикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерде тіл білімінің маңызды мәселелері, мысалы, тілдің әлеуметтік жағдайы, Тіл мен ойлаудың арақатынасы, тілдердің лингвистикалық типологиясы, орыс әдеби тілінің стилистикалық саралануын зерттеу, тілдік нұсқаларды бағалау, мәтіннің мазмұнына, оның жанрына, мақсатына сәйкес тіл құралдарын неғұрлым орынды пайдалануды анықтау мақсатында жиынтық білімді қалыптастыру. жалпы филологиялық құзіреттілікті қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау. Курстың / пәннің мазмұны: білім берудегі қазіргі менеджменттің негізгі концепцияларымен танысу; білім беруді басқарудың негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын зерделеу; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделеу; нақты жағдайларды талдау және диагностикалау, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жалпы және типологиялық тіл білімі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттер типологиялық тіл білімі теориясында сауатты болуы керек (типологиялық тіл білімінің негізгі теориялық және әдістемелік мәселелерін, ана және оқытылатын тілдердің типологиялық ерекшелігін білуде)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON4

    Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолдана алады; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның сандық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; сандық сабақтар сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; сандық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдылары бар

  • Код ON3

    тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіптік) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникацияға түсу

  • Код ON8

    мәтінді талдаудың әртүрлі түрлерінің (фонетикалық, лексикалық, морфемалық, сөзжасамдық, морфологиялық, синтаксистік, лингвистикалық, филологиялық)заманауи тұжырымдамалары мен әдіснамалық негіздерін білу

  • Код ON6

    тілдер мен әдебиеттердің теориясы мен тарихы, орыс тілінде оқытпайтын мектептерде орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі саласындағы негізгі ұғымдарды, ережелер мен тұжырымдамаларды білу, қазіргі орыс тілінің, жаңа орыс және шетел әдебиетінің қазіргі жай-күйін, өзекті мәселелері мен даму перспективаларын білу

  • Код ON10

    орта жалпы білім беретін және кәсіптік оқу орындарында орыс тілі мен әдебиетін кәсіби деңгейде оқытуда, орыс тілі мен әдебиеті бойынша сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру мен жүзеге асыруда теориялық негіздер мен оқыту технологияларын қолдану

  • Код ON5

    өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын ұстану

  • Код ON11

    академиялық мәтіндерді, орыс тіліндегі кәсіби мақсаттағы мәтіндерді жасау және редакциялау, презентациялар мен ғылыми жобаларды дайындау, конференциялар мен ғылыми семинарлар үшін презентациялар мен баяндамалар жасау; оларды оқытылатын салада қолдану

  • Код ON7

    орыс әдеби тілінің нормаларын, сөйлеудің функционалдық стильдерінің жүйесін практикалық қолдануды, мәнерлеп оқу дағдыларын, сөйлеу мәдениетін, шешендік өнер тәсілдерін меңгеру

  • Код ON12

    арнайы ақпаратты кәсіби түрде көрсету, өз пікірі мен тұжырымдарын тұжырымдау, әдеби шығармаға және оның эстетикалық маңыздылығына баға беру, өз көзқарасын ғылыми тұрғыдан дәлелдеу және қорғау

  • Код ON2

    философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология және академиялық адалдық қағидаттарын базалық білімін ескере отырып, тұлғааралық, Әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның, экологиялық ойлаудың, кәсіпкерлік дағдыларының әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру

  • Код ON9

    оқыту стратегиясын таңдауды негіздеу және оқытудың жеке, пәндік нәтижелеріне қол жеткізу және оқытылатын пән арқылы оқу процесінің сапасын қамтамасыз ету, тілдік және әдеби курстардың басқа пәндермен пәнаралық байланысын қамтамасыз ету үшін білім беру ортасының мүмкіндіктерін пайдалануға дайын болу

  • Код ON1

    Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстаным таныту

Top