Жаңа білім беру бағдарламасы

7M10105 Медициналық-профилактикалық іс в Қазақстан-Ресей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Денсаулық сақтау, гигиена және эпидемиология саласындағы ғылыми, педагогикалық және кәсіби қызметті жүзеге асыруға дайын, санитариялық қадағалауды жүзеге асыру және халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығын қамтамасыз ету үшін білімді, дағдылар мен іскерлікті табысты дамытуға және қолдануға мүмкіндік беретін жоғары білікті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M145 Медициналық-профилактикалық іс
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
  • Гигиена мен эпидемиологияда оқытудың инновациялық технологияларын қолдану
    Несиелер: 5

    Пән денсаулық сақтаудағы экологиялық жағдайды бағалау бойынша эпидемиологиялық және гигиеналық зерттеулерді жоспарлауды, жүргізуді, талдауды және жариялауды, зерттеулердегі инновацияларды зерделейді. Пән оқытуда оқытудың интерактивті және инновациялық әдістерін қолдануды қарастырады. Теориялық пәндерді оқытудың ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Философия және методология сала ретінде философиялық білімнің негізіне алынды. Ғылым мен өркениет ғылым мәдениетінде пайда болуы. Тарихи серпініне негізгі кезеңдері ғылым. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революция. Ғылыми оңтайлылық. Ғылымды дамытудың қазіргі заманға сай кезеңінің ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыс ғылымдары қазіргі құрылымында ғылыми білімнің. Нақты өзекті философиялық проблемаларды жасауда.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Тілді дамыту және тереңдету және практикалық дағдылар мен машықтарды күнделікті сөз сөйлеп, тағы басқа да шет тілін белсенді қолдану үшін иелену тұрмыстық разговорно шін маманды кәсіби емес.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жалпы педагогика негіздері: Негізгі ұғымдар, методология, объектілер мен даму тарихы. Педагогика жоғары білімінің. Жоғары білім берудің негізгі бағыттары мен даму үрдісін қазіргі әлемде. Жаңа парадигмасы қажет. Жоғары білім Қазақстан Республикасында: реформалау негізгі кезеңдері, әлемдік білім беру кеңістігіне кірігу. Педагогикалық мән мен құрылымы

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мемлекеттік санитариялық-эпидемиялық қадағалау қызметін ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Тәртіп халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз етудегі мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалаудың рөлі туралы білім береді. ЖП-мен мемсанэпидқадағалау саласындағы құжаттамамен таныстырады. Адамның денсаулығын сақтау және тіршілік ету ортасын сауықтыру мақсатында гигиеналық, эпидемияға қарсы, медициналық-профилактикалық іс-шараларды ұйымдастыру және жүргізу туралы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтаудағы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән медициналық білім берудің міндеттерін, оқыту мәнерлерін, оқыту әдістерін қарастырады. Жеке білім беру траекториясын әзірлеу мәселелері; оқыту түрлері; білімді, дағдыларды, қарым-қатынасты, құзыреттілікті және практикалық орындауды бағалау әдістерімен таныстырады. Теориялық пәндерді оқытудың ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтау саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу
    Несиелер: 5

    Өздерінің мақсаты бар кейбір, кеңінен тараған ауызша және жазбаша ғылыми зерттеу нәтижелерін ұсыну нысандарын дайындау негізгі принциптері магистранттар таныстыруға тәртіп бар жұмыс, оның ішінде Магистрлік диссертацияларды; тезистері ғылыми баптың жазу және ресімдеу; ғылыми баяндама дайындау және ресімдеу; Есеп беру ҰДИ ресімдеу және оларды табыс ету үшін ғылыми қауымның.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтаудағы ғылыми зерттеулер сапасының стандарттары
    Несиелер: 5

    Халықаралық талаптарға сәйкес ҒЗЖ мақсаттарын, міндеттерін, бағдарламаларын қалыптастыру. Ғылыми зерттеулерді жүргізудің тиісті тәжірибесі: Халықаралық стандартты аккредитация. Ғылыми басылымдарға қойылатын халықаралық талаптар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гигиена мен эпидемиологиядағы заманауи зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Санитарлық-гигиеналық зертханалар қызметінің мақсаты адам ағзасына қолайсыз әсер ететін заттарды анықтау және анықтау болып табылады. Зерттеу нәтижелері зиянды факторларды жою және қоршаған ортаның жағдайын жақсарту бойынша бағдарламалар кешенін құруға негіз болады. Санитариялық-гигиеналық зертханалық зерттеулер тауарлардың, өнімдердің, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің, әртүрлі объектілердің сапасын қадағалауды жүзеге асыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Басқару психологиясы адамдарды басқару процесінің психологиялық заңдылықтарын зерделейді және топтармен жоспарланды. Жеке және топтық өзара іс-қимыл жөніндегі бөлімшелердің қызметін және өзара қатынастарын психологиялық заңдылықтарын фактілерді мен тетіктері лауазымды адамдар мен жобаларды жүзеге асыру қажет. Басқарушылық ықпал тобында қатынастарға (ұйымдар)

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жетілдірілген эпидемиология
    Несиелер: 5

    Пән эпидемиологиядағы себеп-салдарлық байланыстарды зерттейді. Созылмалы аурулардың қауіп факторлары, этиологиясы және әлеуметтік-экономикалық салдары. Дәлелді медицинадағы сапалық және сандық зерттеу әдістері. Жүйелі шолулар мен мета-талдауларды сыни бағалау. Пән ғылыми-дәлелді медициналық ақпаратты тиімді іздеу дағдыларын қалыптастырады, дәлелді медицина бойынша эмпирикалық әдебиеттерді жүйелейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулердің биоэтикасы
    Несиелер: 5

    Пән адамның қатысуымен биомедициналық зерттеулердің этикалық және құқықтық қамтамасыз етілуін зерттеуге, құжаттарды, халықаралық нормативтік актілерді реттеуге бағытталған. Зерттеулер дизайнын және биомедициналық зерттеулер жүргізу әдістемелерінің этикалық бағалануын, клиникалық сынақтар, биомодельдер мен зертханалық жануарларға зерттеулер жүргізудің негізгі қағидаттарын зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Денсаулық сақтау объектілерінде сапа мен қауіпсіздікті бақылауды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән халықтың санитарлық - эпидемиологиялық салауаттылығы, халық денсаулығының жай-күйі, адамның тіршілік ету ортасы мәселелерімен таныстырады. Өмір сүру ортасының факторларының адамға әсер етуі және зиянды әсерінің болмауы, оның өмір сүруіне қолайлы жағдайлар қамтамасыз етіледі. Мемлекеттік органдардың, кәсіпорындардың, мекемелердің және азаматтардың гигиеналық және эпидемияға қарсы іс-шараларды жүргізуі, санитариялық қағидаларды, нормалар мен гигиеналық нормативтерді сақтауы, Мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық қадағалау жүйесі туралы білім береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Иммунопрофилактиканың заманауи мәселелері
    Несиелер: 5

    Қазіргі медицинада вакцинация жұқпалы аурулармен күресудің ең тиімді әдісі болып табылады. Көптеген жұқпалы аурулардың иммунопрофилактикасының тиімділігі көптеген жылдар бойы әлемдік тәжірибеде дәлелденген. Сонымен қатар, қазіргі уақытта белсенді иммундауды әлемдік қауымдастық жұқпалы аурулардың алдын алудың ең үнемді және қол жетімді құралы ретінде қарастырады және адамның белсенді ұзақ өмірін сақтауға қызмет етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Төтенше жағдайлар кезінде санитарлық-эпидемиологиялық іс-шараларды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән практикалық қызмет саласындағы ұйымдастыру және басқару мәселелерін, белгілі бір әлеуметтік және табиғи жағдайларда көрінетін эпидемиялық процесті зерттейді, оның мәні төтенше жағдайдың (төтенше жағдайдың) қиын жағдайларында түрлер деңгейінде патоген - паразит пен Адамның эволюциялық негізделген өзара әрекеттесуімен анықталады. Дүлей зілзалалар және басқа да төтенше жағдайлар кезінде санитариялық эпидемияға қарсы іс-шараларды ұйымдастыру, оның ішінде ТЖ аймағында дезинфекция, дезинсекция және дератизация ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтауды ұйымдастыру және басқару
    Несиелер: 5

    Бұл пән денсаулық сақтау органдарының бақылау және жұмыс істеуі, денсаулық сақтау саласындағы функцияларды басқарудың әртүрлі деңгейлерінде, басқару жүйесінде бөлу мәселелерін қарастырады. Пән көшбасшылық ұғымы, оның негізгі топтары туралы түсінік береді. Оны ұйымдағы зерттеу тәсілдерінің түрлері. Көшбасшылық қасиеттер мен мінез-құлықтың теориялары мен тұжырымдамалары. Ықпал ету құралдары, ресми және бейресми көшбасшылар. Менеджменттің мәні мен стильдері, менеджерлердің деңгейлері мен типологиясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Төтенше жағдайлардың гигиенасы және эпидемиологиясы
    Несиелер: 5

    Техногендік және табиғи апаттар санының артуы, әскери және террористік қауіптердің болуы маман дәрігерлердің төтенше жағдайларда гигиена және эпидемиология саласындағы іс - шараларды іске асыру бойынша білім, білік және дағды алу қажеттілігін арттырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтаудағы басқару шешімдері
    Несиелер: 5

    Пәннің бағдарламасында шешім қабылдау процесінің негіздері, қазіргі заманғы басқару технологияларын практикада қолданудың әдістемелік мәселелері, денсаулық сақтауда шешім қабылдаудың сандық әдістері қарастырылады. Пән көшбасшылық феноменінің маңыздылығы туралы тұтас түсінік береді, кәсіптік білім алады және басшылықта, ұйымды басқару аппаратының қызметінде және денсаулық сақтау жүйесіндегі медициналық ұйымдардың құрылымдарында көшбасшылық дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Дұрыс тамақтану факторы ДДҰ-ның жалпы стратегиясының негізгі компоненттерінің бірі болып табылады. Пән тамақ өнімдерін, олардың қауіпсіздігін талдауға және бағалауға үйрету. Азық-түлік қауіпсіздігіне, тамақ қауіпсіздігін басқаруға әсер ететін факторларды зерттейді. Қоршаған ортаны және тамақ өнімдерін химиялық ластанудан қорғау принциптері. НАССР тамақ қауіпсіздігін басқару жүйесі ретінде

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Дәлелді медицинаның құралдары мен әдістерін пайдалана отырып, ғылыми тәсілдер негізінде гигиена және эпидемиология саласындағы зерттеу, кәсіби және педагогикалық қызметте қолданбалы сипаттағы жаңа білім мен дағдыларды алуға қабілетті.

  • Код ON2

    Шет тілін кәсіби деңгейде еркін меңгерген, кәсіби қарым-қатынас және мәдениетаралық коммуникация дағдыларына ие; шешендік өнер және ғылым мен практиканың заманауи жетістіктеріне сүйене отырып, өзінің біліктілік саласында практикалық қызметті жүзеге асырады.

  • Код ON3

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауға және түсіндіруге, ғылыми зерттеулер жүргізуге және биомедициналық зерттеулердің этикалық және құқықтық қамтамасыз етілуін ескере отырып, ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін қорытындылауға, өз ойларын ауызша және жазбаша түрде, ғылыми мақалада, диссертацияда және т. б. дұрыс және қисынды тұжырымдауға қабілетті.

  • Код ON4

    Нормативтік-құқықтық базаны, оның ішінде адамның қатысуымен биомедициналық зерттеулер саласындағы халықаралық базаны, клиникалық зерттеулер жүргізудің негізгі қағидаттарын біледі, адамның денсаулығын қорғау және мекендеу ортасын сауықтыру мақсатында гигиеналық, эпидемияға қарсы, профилактикалық іс-шараларды ұйымдастыру және жүргізу, оның ішінде иммундық профилактика жүргізу дағдылары бар.

  • Код ON5

    Инфекциялық сырқаттанушылыққа эпидемиологиялық талдау, ошаққа эпидемиологиялық тексеру жүргізеді, эпидемиологиялық диагнозды тұжырымдайды, объектілерге ағымдағы және қорытынды дезинфекция, дератизация және дезинсекция жүргізуді ұйымдастырады.

  • Код ON6

    Медициналық және ғылыми ақпаратты іздейді, эпидемиология саласындағы зерттеулердің пәнаралық сипатын біледі және түсінеді, ғылыми ақпаратты өз біліктілігі шеңберінде жаңа тәсілдерді дамыту және енгізу үшін жүйелейді және пайдаланады.

  • Код ON7

    Инфекциялық сырқаттанушылықтың алдын алу және төмендету, инфекциялардың, оның ішінде апаттар кезінде әкелінуі мен таралуының алдын алу жөніндегі іс-шаралардың кешенді жоспарын құруға қабілетті және профилактикалық және эпидемияға қарсы іс-шаралар кешенін әзірлейді.

  • Код ON8

    Ғылым мен практиканың қазіргі заманғы жетістіктерін негізге ала отырып, денсаулық сақтау саласындағы өз саласындағы кәсіби қызметті жоспарлайды, кәсіби өсумен айналысады, өзін-өзі талдау дағдыларын, жоғары білім деңгейінде оқыту тәжірибесін көрсетеді

  • Код ON9

    Халық денсаулығының алименттік аспектілерін бағалайды, тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін бақылауды ұйымдастыруды жүргізеді.

  • Код ON10

    Денсаулық сақтау құрылымдарының тиімді қызметі және денсаулық сақтауды перспективалық дамыту үшін ғылыми-дәлелді қағидаттарды пайдалана отырып, ғылыми зерттеулер нәтижелерін талдау негізінде басқарушылық шешімдер қабылдаудың қазіргі заманғы технологияларын біледі және пайдаланады.

Top