Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі в Қызылорда "Болашақ" университеті

Пәндер

  • Жоғары оқу орындарында дербес әдістемелерді оқытудың ғылыми- теориялық негіздері

    Магистранттарды жоғары оқу орындарында дербес әдістемелік пәндерді оқыту барысында туындайтын оқу-танымдық міндеттерді кәсіби деңгейде шешу үшін қажет болатын білім, білік және дағдылар жүйесімен қаруландыру. Курстың объектісі, пәні, мақсаты мен міндеттері және әдіснамасы, оның басқа пәндермен (жоғары мектеп педагогикасымен, психологиямен, т.б.) байланысы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым мен бастауыш білімнің өзекті мәселелері

    Қазіргі заманғы педагогика ғылымының негізгі мәселелерін және бастауыш оқыту педагогикасы саласындағы гуманитарлық білімнің қазіргі заманғы жетістіктерін ескере отырып, шешілуге тиісті жаңа теориялық және тәжірибелік міндеттерді оқып үйрену. «Ғылым мен бастауыш білімнің өзекті мәселелері» оқу пәні ретінде. Педагогикалық ғылымдардың қазіргі жіктемесі. Ғылыми парадигмалар жүйесі ғылым дамуының заңы ретінде. Бастауыш мектеп педагогикасы саласындағы ғылыми білім алудың әдістері. Білімдегі инновациялар, жобалар, олардың тиімділігін бағалаудың критерийлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Жоғары мектеп педагогикасының жетістіктерін, жоғары оқу орнының білім беру үрдісінің қазіргі жағдайын, озық білім беру технологияларын біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогиканың теориялық әдістемелік проблемалары

    Педагогиканың ғылымының әдістемесі – қоғамның даму жағдайында үнемі өзгеріп отыратын педагогикалық шындықты шынайы, дұрыс көрсететін білімді табудың ыңғайы мен тәсілдері туралы қағидалардың, педагогикалық теорияның негіздері және құрылымы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Пән жалпы ғылыми лексика, кәсіби қызметте еркін пайдалану, сондай-ақ жеке сөздік-ғылыми Маманданудың минимумын қалыптастыру есебінен шет тілі бойынша білім алушылардың белсенді сөздік қорын кеңейту әдістерін қарастырады. Мақсаты: шет тілінде ауызша және жазбаша түрде ғылыми қарым-қатынас негіздерін меңгеру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бастауыш білім беру мазмұны және оқыту технологиясын жасаудың ғылыми-теориялық негіздері

    Бастауыш мектептегі білім мазмұнын жасаудың ғылыми теориялық негіздерін және оқыту технологиясын, білім мазмұнын, бастауыш мектептің оқу пәндері аясында оқытудың мазмұны мен технологиясы негізінде қажетті дағдыларды қалыптастыру. Бастауыш мектептегі білім мазмұнын жасаудың ғылыми теориялық негіздері және оқыту технологиясы оқу пәні ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі білім беру тұжырымдамалары

    Білім беру процесінің сапасын бағалау мен диагностикалауда заманауи технологияларды қолдануға дайын.Кәсіби және тұлғалық өздігінен білім алуды жүзеге асыруға, әрі қарай білім беру бағыты мен кәсіби мансабын жобалауға, эксперименттік жұмысқа қатысуға дайын.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары оқу орындарында педагогикалық практиканы ұйымдастыру әдістемесі

    Жоғары оқу орнында оқудың нақты жағдайларын бағалау: қысқаша сипаттама (профессор-оқытушылар құрамы, материалдық-техникалық жəне оқу базасы); магистрант практикалық сабақтар өткізген сыныптың, академиялық топтың сипаттамасы (сандық құрамы, оқу үлгерімі, жеке студенттердің нашар үлгеру себептері).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Қазіргі заманғы ұйымда адам ресурстарын басқару заңдылықтарын қарастыратын психологиялық ғылымның бөлімі ретінде менеджмент психологиясы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Курс персоналды басқарудың озық технологиялары мен әдістерін білу негізінде өндірістің тиімділігін арттыру міндеттерін шешуде психологиялық құзыреттілік негіздерін қалыптастыруы тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Магистранттарда жалпыадамзаттық мәдениеттің бір бөлігі ретінде ғылыми ойлау тарихы мен философиясын терең ұғынуға негізделген пәнаралық дүниетанымның қалыптасуы.Білім алушыларды ғылымның эволюциялық дамуында қалыптасқан философиялық ойларға, дүниетанымдарға, қоғамдық құндылықтарға және ғылыми зерттеулерге үйретеді. Ғылым тарихындағы философиялық мәселелерді зерттейді. Ғылыми дүниетанымдық ақпаратты іздеу және дұрыс шешу, қызметтің жеке және кәсіби тәжірибесін белсендіру, ғылыми зерттеулерді өз бетімен білім алу және өз бетінше зерделеу дағдыларына ие.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру жүйесіндегі жаңа педагогикалық, ақпараттық технологиялар

    Бұл жүйеге балама — еркін оқыту мен тәрбиелеу ерте заманда да болды. Еркін және табиғатына сәйкес тәрбиелеу еңбектерінде жалғастырылады. Бұл еңбектерде тәрбиенің негізгі идеясы — іс-әрекет пен шешім қабылдау мүмкіндігінің болуы. Дәстүрлі жүйеде оқушыға орындаушылық қызмет қана беріледі, онда оқушы белсенділігі мен өз бетінше шешім қабылдауға жол берілмейді. Сондықтан оқушы өз күшіне сенімсіздікпен қарайды, қателесуге қорқады. Мұғалім өзіне берілген уакытта оқу материалын жеткізуте тырысса да оқушы қызығушылығының белсенділігі төмендейді. Мұндай оқыту әдісі айтқан ойды қайталаушыларды дайындайды, ал қазіргі кезде қоғамға орындаушылар ғана емес, шығармашыл тұлғалар, өз мүмкіндігін жетілдіре алатын, қажетінше дамытатын адамдар қажет. Бұл тағы да оқытудың жаңа тиімді түріне көшу қажеттігін дәлелдейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістемесі

    Педагогтың әдіснамалық мәдениетін қалыптастыруға, магистранттардың әдіснамалық контексте ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметтің әдіснамалық негіздері туралы білімді, педагогикалық зерттеудің мәні, оның әдістері, ұйымдастырылуы туралы білімді меңгеруіне ықпал ететін кәсіби білім алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық риторика

    Пән риториканың мәнін, риторика өнеріне кіріспе, педагогикалық практикада көпшілік алдында сөйлеуді қолдану, риторика тарихы, қазіргі риторикадағы сөйлеу түрлері, риториканың сапалық ерекшеліктері, риториканың логикамен байланысы, риторикаға қойылатын талаптар. Пәннің мақсаты: кәсіби коммуникативтік құзыреттіліктің қажетті деңгейін қалыптастыру, магистранттарды шешендік өнер, Іскерлік сөйлеу негіздерін, тиімді қарым-қатынас тәсілдерін табысты меңгеруге дайындау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әлем халықтарының салыстырмалы педагогикасы

    Магистранттарда отандық және шетелдік білім берудің негізгі тұжырымдамаларын салыстырмалы талдау дағдыларын, Қазақстанда және шетелде білім беруді дамытудың қазіргі үрдістерінде бағдарлану қабілетін қалыптастыру. Халықаралық контексте әлемдік білім беру жүйелері мен білім беруді дамытудың өзекті үрдістері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жаңартылған білім мазмұны жағдайында бастауыш сынып мұғалімдерін даярлау

    Білім алушылардың бойында орта білім мазмұнын жаңарту жағдайында бастауыш сынып пәндері бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасын іске асыру үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру. Бастауыш сынып пәндері бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасының құрылымы, материалдардың күрделілігінің өсу реті, мазмұны және мақсаттары. Білім алушылардың бойында орта білім мазмұнын жаңарту жағдайында бастауыш сынып пәндері бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасын іске асыру үшін қажетті дағдылар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зерттеу әдістері

    Магистранттың ҒЗЖ негізгі мақсаты инновациялық жағдайларда күрделі кәсіби міндеттерді шешуге байланысты ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше жүзеге асыру қабілетін дамыту болып табылады. ҒЗЖ міндеттері: магистранттардың кәсіби ғылыми-зерттеу ойлауының қалыптасуын қамтамасыз ету, олардың негізгі кәсіби міндеттері, оларды шешу тәсілдері туралы нақты түсінігін қалыптастыру; ақпаратты жинаудың, алынған эксперименталды және эмпирикалық деректерді өңдеу және интерпретациялаудың қазіргі заманғы технологияларын қолдана білуін қалыптастыру, зерттеудің қазіргі әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі инновациялық технологиялық-психологиялық аспектісі

    Болашақ педагогтарды инновациялық технологияларды қолдануға дайындау әдістемесін әзірлеу және теориялық негіздеу. Магистранттардың жаңа педагогикалық әдістерді практикалық қолдану туралы білімдерімен қарулануы. Қазіргі заманғы мектептерде, гимназияларда, ЖОО-да оқыту педагогикасының жаңа технологияларымен танысу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық пәндерді оқыту теориясы мен технологиясы

    Болашақ бастауыш сынып мұғалімдеріне қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар жайлы білім беру. Педагогиканы оқыту әдістемесі - теория мен тәжірибенің синтезі. Ол педагогикаға оқытудың білім берудің мазмұнын, оны ұйымдастыру формалары мен әдістерін оқытушы мен оқушылардың бірлігі негізінде қарастырылады. Курс 2 бөлімнен (жалпы және жеке) тұрады. Жалпы бөлімде педагогиканы оқытудың әдіснамалық және жалпы теориялық мәселелері қарастырылса, 2- бөлімінде педагогиканы оқытудың жеке пән ретінде ерекшеліктеріне назар аударылып, теориялық және практикалық сабақтар өтіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жоғары оқу орны оқытушысының инновациялық іс-әрекеті

    Инновациялық даярлығы қалыптасқан мұғалім-ғылыми ізденуші педагогикалық іс-әрекеті кәсіби тұрғыдан қарап, оны әдістемелік жағынан түрлендіріп, өзінің шығармашылығы арқасында инновациялық деңгейге көтеріп, технологиялық операцияларды жүйелеп, педагогикалық іс-әрекеттің жетістіктері мен кемшілік тұстарын зерттеп, себептерін ашып, өзінің іс-тәжірибесінен шыққан технологияны ғылыми жағынан негіздеп, ғылыми ізденушілік іс-әрекетін атқарады. Келер ұрпаққа қоғам талабына сай тәрбие мен білім беруде мұғалімнің инновациялық іс-әрекетінің ғылыми-педагогикалық негіздерін меңгеруі – маңызды мәселелердің бірі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық пәндердің оқу-әдістемелік кешенін жобалау және жасау әдістемесі

    Теориялық формаларына: лекция, семинар сабақтары, арнайы семинар, студенттердің өздік жұмысы, студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысы, студенттердің оқытушымен өздік жұмысы, курс және диплом жұмыстары, оқу экскурсиялары, консультация. Практикалық формаларына: зертханалық сабақ, практикумдар, өндірістік және дипломдық практикалар. Бақылау формаларына: коллоквиум, емтихан, сынақ.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім беру мониторингі

    Білім берудегі мониторинг ғылыми және тәжірибелік мәселе ретінде. Білім беру сапасын бағалаудың халықаралық жүйелері. Отандық білім беру жүйесінің кеңістігіне интеграциялануы. Білім берудің даму жолдарын жобалау. Бастауыш білім беру жағдайында оқыту нәтижелерін анықтаудың, білім мазмұнын қарастырудың, магистранттардыңоқу жетістіктерін бағалаудың жолдары. Білім беру жүйесінде оқыту нәтижелерін анықтауды, магистранттардың оқу жетістіктерін бағалаудың жолдарын білу; білім берудің даму жолдарын жобалай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім беру жүйесін басқару

    Білім берудің заманауи теориялары мен технологияларын оқыту негізінде магистранттардың кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Білім беру технологиясы саласындағы студенттердің жалпы ғылыми ой-өрісін кеңейту негізінде жаңа педагогикалық ойлауды қалыптастыру және оны практикалық қызметке тікелей қосу үшін жағдай жасау; жаңа білім беру ортасы жағдайында білім беру және зерттеу міндеттерін шешу кезінде қызмет тәжірибесін қалыптастыру үшін жағдай жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бастауыш білім мазмұны

    Бастауыш мектептегі білім мазмұнын жасаудың ғылыми теориялық негіздерін және оқыту технологиясын, білім мазмұнын, бастауыш мектептің оқу пәндері аясында оқытудың мазмұны мен технологиясы негізінде қажетті дағдыларды қалыптастыру. Бастауыш мектептегі білім мазмұнын жасаудың ғылыми теориялық негіздері және оқыту технологиясы оқу пәні ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми эксперимент нәтижелерін жоспарлау және ұйымдастыру әдістемесі

    Пәнді оқытудың мақсаты-магистранттарға ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті ұйымдастыру және жоспарлау бойынша білім беру. Мамандық бойынша оқылатын пәнді іс жүзінде қолдана білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Педагогикалық пәндерді оқыту теориясын және оқыту технологиясының ғылыми-теориялық негіздерін біледі, бастауыш оқытуда тәжірибені зерттеу, жинақтау және тарату әдістемесін меңгере отырып, қазіргі талаптарға сай бастауыш мұғалімдерін дайындауда педагогтың жаңашыл бастамаларын қарастыра отырып, бастауыш білім беру мазмұнына талдау жасауға, тәжірибе жинақтау арқылы жоғары нәтижелерге қол жеткізу жолдарын айқындауға қабілетті.
  • Ғылым мен философияның теориялық негіздері мен әдіснамалық тәсілдерін біледі, Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуы кезеңдерінің тарихи мәнін түсіне отырып, ғылымды игеруде қажетті шет тілдерінің ауызша және жазбаша формаларын коммуникативті аспектіде және әлеуметтік орта контекстінің кең спектрінде меңгеріп, ғылым мен бастауыш білімнің өзекті мәселелеріне талдау жасай отырып, педагогиканың теориялық әдістемелік мәселелерін шешуге қабілетті.
  • Жоғары мектептің педагогикасының теориялық және әдіснамалық негіздерін біледі, қазіргі заманғы ұйымда адам ресурстарын басқару заңдылықтарын қарастыратын менеджмент психологиясы туралы тұтас түсінік қалыптасып, педагогикалық қызметте қажетті оқу-әдістемелік кешенін дайындауды және шешендік өнерді меңгере отырып, әлем халықтарының салыстырмалы педагогикасына талдау жасауға және білім беруді басқару, мониторингті ұйымдастырудың жолдары мен оның нәтижелерін бағалауға қабілетті.
  • Оқытудың ғылыми-теориялық негіздерін түсіне отырып, жоғары оқу орындарында дербес әдістемелік пәндерді оқыту барысында қажетті білім, білік, дағдыларды және тәжірибені ұйымдастыру әдістемесін меңгереді, білім мен ғылымдағы педагогикалық технологиялардың психологиялық аспектілеріне талдау жасауға және инновациялық технологияларды кәсіби қолдануға қабілетті
  • Магистранттардың кәсіби ғылыми-зерттеу дағдыларының қалыптасуын қамтамасыз ететін педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістемесі біледі, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және ұйымдастыру жолдарын қарастыра отырып, нақты жағдайларда фактілерді, ережелерді, теорияларды, тәсілдерді, әдістерді қолданады, ақпаратты талдауға, синтездеуге және магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізуге қабілетті
Top