Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02125 Теле-видео дизайны в Халықаралық білім беру корпорациясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Теле-видео дизайны» білім беру бағдарламасының мақсаты әртүрлі анимация және видеоматериалдар түрлерінде әр түрлі анимация және видео түрлерінде визуализация қасиеттерін оқу саласындағы жоғары білікті мамандарды даярлау, әртүрлі анимация және видео түрлерімен жұмыс істеу, фильм процесінің қасиеттері мен сапасын зерттеу, экрандық және бұқаралық ақпарат құралдары, олардың көрерменге және видеофильмнің сипатына әсер ету, теле-видео дизайнының бұрыннан бар үлгілеріне қатысты сараптамалық және бағалаулар туралы пікір қалыптастыру заманауи телевизиялық және видеодизайнның көрнекі компонентін дамытуға маңызды және техникалық тұрғыдан айқын көзқарасы.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 5 года
  • Кредиттер көлемі 300
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B031 Сән, дизайн
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер
  • Макеттеу
    Несиелер: 4

    The discipline is aimed at the development by students (students) of various techniques and methods of layout work the development of initial practical skills for the independent production of architectural and design models for various purposes and content. Includes an analysis of the specific features of various materials for layout and types of connection of parts of the layout. The program provides for the implementation of a series of exercises and term paper in the form of a layout.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инженерлік графика I
    Несиелер: 3

    Пәндерді оқып үйрену студенттерге кеңістіктік нысандарды жазықтықта бейнелеудің негізгі әдістерін меңгеруге мүмкіндік береді; кеңістіктік көрініс пен қиялдың дамуына, кеңістіктік формалардың графикалық модельдері негізінде конструктивтік-геометриялық ойлауды дамытуға ықпал етеді; сәулет-құрылыс сызбаларын орындау және оқу үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастырады.бходимые для выполнения и чтения архитектурно-строительных чертежей.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Модельеу
    Несиелер: 4

    Сандық модельдеу форматында пішіндеу негіздерін оқуға, кеңістікке бағытталған ойлауды дамытуға бағытталған практикалық пән. Практикалық сабақтар процесінде студенттерде жобалау есептерін шешуде компьютерлік экспериментті жүзеге асыру дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дизайн негіздері I
    Несиелер: 5

    Бұл курс болашақ дизайнерді білім берудің бірінші кезеңінде жобалық білім негіздерімен қамтамасыз етеді; Ол қолдық графиканың ерекшелігіне арналған және негізгі графикалық әдістерді шолу болып табылады. Графикалық дағдыларды, сондай-ақ композитивті ойлау дағдыларын игеруге ықпал етеді. Бірқатар графикалық жұмыстар; сызбалар, кроковкалар, атақты шеберлердің көшірмелері орындалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • І мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Бұл курс мамандықтың негізін құрайтын дизайнның негізгі бағыттарымен, сонымен қатар дизайнның әртүрлі салаларындағы жобалық жұмыстардың ерекшеліктерімен танысуға бағытталған. Көркем композицияның теориясы мен тәжірибесін оқып-үйрену және меңгеру, әртүрлі презентация әдістерінде графикалық жұмыстарды орындау (белгілі шеберлердің шығармаларының көшірмелері, сонымен қатар белгілі материалдық мәдениет пен дизайн объектілері).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнер тарихы I
    Несиелер: 4

    Пән әлемдік бейнелеу өнерінің даму кезеңдерімен таныстырады, олардың білімі дизайнердің күнделікті жұмысында қажет, өйткені олар әртүрлі уақыттардың стильдік бағыттарында, әртүрлі географиялық және мәдени аймақтардың өнерінде шарлауға мүмкіндік береді. Бейнелеу өнерінің синтезінің ерекшеліктерін, негіздері мен теориялық түсініктерін, сонымен қатар «Өнер тарихы» оқу пәнінің нақты терминологиясын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сурет I
    Несиелер: 4

    Академиялық сызу негіздерін оқу; сурет салуда қолданылатын әртүрлі графикалық техникаларды, материалдарды, құралдарды меңгеру. Конструктивті-кеңістіктік сәулет-конструкторлық сызба негіздерін меңгеру. Сызықтық және әуе перспективасының заңдылықтарын меңгеру, пішінді жеңіл-тональді модельдеу, стильдеу әдістерімен табиғаттан, есте сақтаудан, қиялдан заттардың эскиздерін салу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Түстану
    Несиелер: 5

    Дәрістік-практикалық пән түс пен түс туралы білімдер мен дағдыларды жетілдіруді және жобалаудың барлық салаларында қолдануды қамтамасыз етеді. Төмендегі сұрақтарды қарастырады: түстер түсінігі, негізгі терминология және топтар және түс опциялары; «Түстану» ғылымының тарихы; түс модельдерін құру және қолдану тарихы; түстерді қабылдау психологиясы, кескіндеудегі түстік символдар мен колорит.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дизайн негіздері II
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді архитектуралық тапсырыстардың классикалық модульдік жүйесін құру мысалында жүйелік жобалау негіздерімен таныстыруға бағытталған. Ол архитектуралық ортаны ұйымдастыруға арналған әмбебап пластикалық тіл ретінде грек-рим ордендерінің рөлін бағалауға, тапсырыстардың көмегімен жазықтық пен кеңістікті ұйымдастыру құралдарын, сондай-ақ жобалау кезінде модульдік пропорциялау жүйелерін қолдана білуге ықпал етеді. әртүрлі дизайн объектілері. Дәріс және практикалық курстан тұрады. Бағдарлама графикалық жаттығулар мен курстық жұмыстарды орындауды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандыққа кіріспе II
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді әрі қарай оқу жолын таңдау үшін дизайн қызметінің әртүрлі салаларына бағдарлауға, сондай-ақ визуалды дизайнның теориялық негіздерін және түспен, әртүрлі күрделілік деңгейіндегі композициямен жұмыс істеудің практикалық әдістерін зерделеуге бағытталған. Бұл курста алынған нәтижелер дизайнның әртүрлі салаларындағы, заманауи технологиялар және компьютерлік графика техникасы саласындағы мамандарға қажет болады. Дәріс және практикалық курстан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Перспективалар мен көлеңкелер
    Несиелер: 3

    Күрделі және аксонометриялық сызбалардағы көлеңкелерді салудың теориялық негіздері. Көлеңке салу әдістері. Перспектива. Перспективаны құру әдістері. Перспективада көлеңкелер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 3

    Пән студенттердің компьютерлік графика саласындағы ақпараттық технология құралдарын пайдалануда білім, шеберлік және дағдыларын қалыптастыруға арналған және оларды болашақ кәсіби қызметте қолдануға бағытталған. Студенттер AutoCAD САПР бағдарламасын пайдалана отырып, автоматтандырылған жобалау жүйелерінің жалпы ұғымын оқып үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кескіндеме I
    Несиелер: 4

    Кескіндеменің техникасы мен материалдарын оқу; түсті және әуе перспективасын көрнекі қабылдау үлгілері; композиция мен жарықтандыру заңдылықтарын ескере отырып, түстегі пішін мен кеңістіктің кескіндерін кезең-кезеңімен қалыптастыру; көркем сызбаларда тақырыптық натюрморт, табиғи және сәулеттік ортаны бейнелеу; жобалардағы графикалық презентациялар үшін композициялық және колористік дағдыларды дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сәндік-қолданбалы өнер тарихы II
    Несиелер: 4

    Сәндік-қолданбалы өнер теориясының негіздері бойынша білімді меңгеру; ептілік пен дағдыны, сәндік-қолданбалы өнердің жекелеген түрлеріне арналған бұйымдарды жобалау мен дайындауға шығармашылық көзқарасты қалыптастыру және дамыту; бітірушілерді сәндік-қолданбалы өнер және қосымша білім беру жүйесінде оқу процесін жүзеге асыруға дайындау; оқушылардың жеке басының рухани мәдениетін дамыту және қалыптастыру, жалпыадамзаттық құндылықтармен таныстыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнер тарихы II
    Несиелер: 4

    Заманауи өнер саласындағы маманға базалық теориялық дайындықты қамтамасыз етеді, әлемдік өнер тарихы саласында қажетті білім деңгейін меңгеруге ықпал етеді. Ол соңғы үш ғасыр – 19-20 ғасырдың соңы, заман талабына сай көркем шығармашылықтың қалыптасу принциптерімен, стильдік бағыттардың даму тарихымен, өнердің даму сипатымен уақыт контекстінде таныстырады. 21 ғасырдың басы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инженернерлік графика (профиль бойынша)
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу студенттерге сызықты перспектива, акхонометрия және жарық пен көлеңкені пайдалана отырып, сызбаларды орындау үшін қажетті білім мен дағдыларды меңгеруге мүмкіндік береді. Курс сызықтық перспективаларды құрудың теориялық негіздері мен әдістерін, перспективада позициялық және метрикалық есептерді шешу тәсілдерін, кешенді сызбада, аксонометрия мен перспективада көлеңке құрудың теориялық негіздерін, сәулеттік формалардың көлеңкелерін құру тәсілдерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы сызба I (графикалық дизайн профилі бойынша)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-тауарлар мен қызметтерге графикалық материалдарды жасауға бағытталған дизайн құралдарын сауатты қолдана алатын маман-дизайнер дайындау. Жобалау қызметінде әр түрлі графика мен бірқатар графикалық құралдарды қолдануға ерекше назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 5
  • Шет елдердің сәулет өнерінің тарихы
    Несиелер: 4

    Сәулет өнерінің дамуындағы негізгі тарихи кезеңдері, сәулет өнері және аймақтық мектептері, әлем сәулетіндегі дәстүрлер мен прогрессивті тенденциялар, типологиялар, әр кезеңдегі аймақтардың негізгі сәулет ескерткіштері. Алынған білім ғылыми-теориялық кәсіптік қызметте пайдалану үшін әлемдік және аймақтық сәулет өнері саласындағы ең тән белгілер мен жетістіктерді анықтауға, сәулет ескерткіштеріне композициялық және тарихи-стильдік талдау жасауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 5
  • Дизайн негіздері III (профиль бойынша)
    Несиелер: 5

    Классикалық тәжірибе болып табылатын қытайлық сия жуу және суда еритін бояу техникасын қолданып, дизайн жобаларының презентациясын меңгеруге бағытталған практикалық курс. Ол объектінің жарық және көлеңкелі сипаттамаларын өңдеуге және үш өлшемді пішінді анықтауға бағытталған курстық жұмысты аяқтау, сондай-ақ графикалық материалдармен (акварель, сия және гуашь) жұмыс істеу дағдыларын алуға арналған жаттығулар сериясы арқылы қол жеткізіледі. күрделілігін арттыруда.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сурет II
    Несиелер: 4

    Дизайн бағытына қарай дене мен формалардың кеңістіктегі перспективалық қысқартуларын есепке ала отырып, интерьер құруға бағытталған практикалық курс: табиғатты зерттеу сызықтық, әуедегі перспективаның ерекшеліктері; перспективті құрылыста «көкжиек сызығы», «кеңістіктің тереңдігі» концепциясын зерттеу. Негізгі бөлімдер: интерьер, тірі фигураны интерьерге салу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Графикалық тіл
    Несиелер: 4

    Студенттердің монохромды графика техникасын қолдана отырып, графикалық мәдениет негіздерін, композицияны, стилизацияны, сызықтық және кеңістіктегі перспективаны меңгеруге бағытталған практикалық пән. Негізгі бөлімдер: әртүрлі графикалық материалдарды (сия, маркерлер, көмір, соус, сангина және т.б.) қолдана отырып табиғи денені интерьерде салу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инженернерлік графика II
    Несиелер: 3

    Пәнді оқып үйрену студенттерге ғимараттардың, имараттардың, конструкциялардың сәулет-құрылыс сызбаларын орындау және оқу, жобалау құжаттамаларын дайындау үшін қажетті білім мен дағдыларды меңгеруге мүмкіндік береді. Курста конструкторлық құжаттаманы орындау және ресімдеудің негізгі ережелері баяндалады, МСТ, ЖҚБЖ (Жобалау құжаттамасының бірыңғай жүйесі) және ҚҚЖҚЖ (Құрылысқа арналған жобалық құжаттама жүйесі) зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Типографика
    Несиелер: 4

    Көрнекі-графикалық орта объектілерін жобалау және құру процесінде оның түріне байланысты бұйымдарды типографиялық безендіруде студенттердің кәсіби дағдыларын қалыптастыру. Теру мен макеттің нормативтік ережелері де, кітап және журнал басылымдарында және коммерциялық өнімнің негізгі түрлерінде қолданылатын типтік дизайнның түрін, әдістері мен тәсілдерін көрнекі түрде қабылдаудың жалпы заңдылықтары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қаріп
    Несиелер: 4

    Қаріптің негізгі санаттарының шығу тегі мен оларды бейнелеу өнері мен дизайнының тарихи қалыптасуы, мазмұнын және шрифт түрінің жалпы теориялық аспектілері, жекелеген элементтері, қаріп құрамы, сондай-ақ оны жобалау объектілерінде байланыс ретінде пайдалану қағидалары қарастырылады. Курстың практикалық бөлімінде шрифтпен жұмыс жасау және курстық тапсырмалары орындалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Композиция I
    Несиелер: 5

    Дизайндағы композицияның теориялық негіздерімен танысу, студенттерге дизайнерлік теория мен композициялық, шығармашылық үдерістер арасындағы өзара қарым-қатынас идеясын, әсіресе, объектілер мен объектілерді қалыптастыру, дизайнерлік қызметтің негізі ретінде дизайн және дизайн ойлаудың пайда болуын қалыптастырады. Студенттерге талдау және жүйелеу негіздерін оқытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • ІІІ мамандыққа кіріспе (бейінді бойынша)
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді акварельдік бояу техникасында жұмыс істеу әдістері туралы негізгі мәліметтермен таныстыруға, сондай-ақ алған білімдерін, дағдыларын және дағдыларын кейінгі практикалық іс-әрекеттерде қолдануға бағытталған. Пәннің бағдарламасында П.П. әдістемесі бойынша акварель бояуының қабаттық техникасын меңгеруге арналған практикалық сабақтар мен жаттығулар қарастырылған. Ревякин.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Пән арнайы кәсіби және ғылыми терминологияны пайдалана отырып, тұрмыстық және кәсіби қарым-қатынас, іскерлік қатынасхаттар және іс-қағаздарын жүргізу үшін қажетті тілдік және коммуникативті құзыреттерді дамытуға бағытталған. Мәтіндік материал оқу, ғылыми-көпшілік және кәсіби әдебиеттің ерекшеліктерін, сондай-ақ танымдық-дамытушы сипаттарды қамтып көрсетеді. Курс алдағы зерттеуге қажетті мәтіндерді ғылыми стильде жазу дағдысын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кескіндеме II
    Несиелер: 4

    Пәннің негізгі мақсаты студенттердің болашақ мамандықтарына қажетті кескіндемелік орта түсініктерін игеру: жазықтықта кескіндемелік форма салу тәсілдері мен материалдарын зерттеу, түс беруде көлемдік, материалдық және кеңістіктік обьектілерінің сапасын анықтау, дизайн бағыты (архитектуралық, графикалық, өндірістік, теле-видео дизайн және сән дизайны) бойынша обьектілерді түстіктондық моделдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Телевизия және сахналық дизайн элементтері мен процесстері I
    Несиелер: 5

    Осы пән өнердің өзекті жанры ретінде видеоарттың құрылу кезеңдерін, оның теледидармен байлансын, сондай-ақ видеоарттың стильдік белгілерін және негізгі сипаттамаларын, оның түрлері мен жанрларын, қазіргі жағдайы мен даму үрдісін қарастырады. Курс мақсаты – студенттерді видеоарт пайда болу тарихы және ерекшелігімен, оның негізгі сипаттамасымен, түрлері және жанрларымен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сәндік-монументалды кескіндеме II
    Несиелер: 4

    Студенттердің дизайндағы және сәндік-қолданбалы өнердегі композицияның заңдылықтары туралы түсініктерін қалыптастыру, дизайн өнері мен бейнелеу өнеріндегі композицияның рөлі мен маңызын түсіну, пішіннің пластикалық ерекшеліктерін көру және оларды композицияға бере білу, қажет болған жағдайда пішінді стильдендіре білу, құрастыру кезеңдерін

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіби бағытталғын шет тілі
    Несиелер: 3

    Пән бойынша оқыту - кәсіби даярлықты жетілдіруге мүмкіндік беретін мамандық тілі негізінде студенттердің қажетті тілдік және коммуникативті құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған. Курс құрылымында мамандық бойынша мәтіндер негізінде іріктелген және тақырыптық принцип бойынша ұйымдастырылған лексикалық және тілдік материалдар қамтылған. Мәтіндік материал танымдық-дамытушы сипатта, оқу, ғылыми-көпшілік және кәсіби әдебиеттің ерекшеліктерін қамтып көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дизайн және материалдық мәдениет тарихы
    Несиелер: 5

    Пән бейнелеу және эстетикалық дизайн негізі ретінде қолөнер мен өнердің пайда болуын қарастырады. Фокус нысандарды құруға, түсі қалыптастыруға, таңбалық, символдық және жобалық объектілерді жобалау негіздеріне сәйкес келетін басқа аспектілерге бағытталған. Материал объектілерін әртүрлі өндірушілердің - қолөнершілердің, суретшінің, дизайнердің өздерінің тарихи миссиясының түрлі кезеңдерінде жасау қағидаттарына көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Түсіру және жарықтандыру жабдықтары
    Несиелер: 3

    «Сұлба және жарықтандыру технологиясы» пәнін оқу шеңберінде студент студиялық фото және бейне түсіруді ұйымдастыру процесімен танысады. Пән студияда жұмыс істеуді, жарықтың дұрыс орналасуын үйренуді қамтиды. Нәтижесінде студент кино түсіру құралдарын пайдалану дағдыларын, жарықпен жұмыс істеу техникасына қатысты білімдерді меңгеруі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Түсіру процесіне арналған арнайы жабдық
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу шеңберінде студент студиялық фото және бейне түсіруді ұйымдастыру процесімен танысады. Пән студияда жұмыс істеуді, жарықтың дұрыс орналасуын үйренуді қамтиды. Нәтижесінде студент кино түсіру құралдарын пайдалану дағдыларын, жарықпен жұмыс істеу техникасына қатысты білімдерді меңгеруі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Бүкіл әлемдік сәулет тарихы
    Несиелер: 4

    Сәулет, сәулет-аймақтық мектептердің дамуының негізгі тарихи кезеңдері, әлем сәулетінің дәстүрлері мен ілгері басқан үрдістері, типологиялар, әр кезеңдегі негізгі аймақтық ескерткіштер. Алынған білімдер алдағы кәсіби қызметте қолдануға, әлем және аймақ сәулетіне тән ерекшеліктер мен жетістіктерін анықтауға, сәулет ескерткіштерін композициялық және тарихи тұрғыдан талдауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Арнайы сызба I (архитектуралық дизайн профилі)
    Несиелер: 5

    Меңгеру, объектінің ой бейнесінің пайда болу кезеңінде пәндік-кеңістіктік ортаның көзделіп отырған объектісінің көркемдік-бейнелі мәнін қол графикасының көмегімен жеткізе білу. Идеяны іздеу процесінде графиканың әртүрлі түрлерін және бірқатар графикалық құралдарды пайдалана білу идеяны елестету қабілетін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Телевизия және сахналық дизайн элементтері мен процесстері II
    Несиелер: 5

    «Теледидар және қойылым дизайнның элементтері мен процесстері II» пәні студенттерді суреттік ортада оларды орналастыру және графикалық образдарды жасау көмегімен көркем әдебиет мәтіндерін визуализациялаудың кең таралған екі әдісімен таныстырады. Бірінші тәсіл динамикалық бейнелеуде әңгімені еске түсіруді түсіндіреді. Екінші – поэзиялық мәтіннің визуализациясын бейнелі, абстрактылы, дискретті стилистикасын.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалар I
    Несиелер: 4

    Пән тиісті сызбадағы сәулеттік сызбалармен жұмыс жасауды, сондай-ақ сәулет объектісінің сәулеттік формажасамын толық түсіну үшін үш өлшемді көріністің жалпы көрінісін түсінуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Арнайы сурет I (теледидар-бейне дизайн профилі үшін)
    Несиелер: 5

    Бұл пән ойын кинокартинасының қойылымдық жобасын, телевизиялық бағдарламаны, бейнеарт шығармасын дайындау үшін сурет тұжырымдамасын әзірлеу кезінде арнайы эскиздеу дағдыларын дамытуға, сондай-ақ арнайы эскиздеу құралдары арқылы болашақ кинокартина атмосферасының көркем бейнесін жасауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Құқық және кәсіпкерлік модулі. (Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет (2 кредит.), Инновациялық кәсіпкерлік және көшбасшылық негіздері (3 к.)
    Несиелер: 5

    Пән төрт ғылыми пәнді – әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психологияны зерттеуді қамтиды, олардың әрқайсысының өз пәні, терминологиясы және зерттеу әдістері бар. Бұл ғылыми пәндер арасындағы өзара байланыс ақпараттың бірін-бірі толықтыру принциптері негізінде жүзеге асырылады; интеграциялық; осы пәндердің зерттеу тәсілдерінің әдіснамалық тұтастығы; нәтижеге бағытталған оқыту әдістемесінің ортақтығы;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Телевизия және сахналық дизайн элементтері мен процесстері III
    Несиелер: 5

    «Теледидар және қойылым дизайнның элементтері мен процесстері III» пәні білім алушыларға нақты тарихи және мәдени контексте аналогтарды талдау және зерттеу бөлімін жүргізу үшін шығармаларды ашуға бағытталған. Алынған білімдерді қолдана отырып студенттер нақты мәдени-тарихи контекстердегі ұсынылған музыкалық тақырыптар бойынша визуализация тұжырымдамасын жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Түс ғылымы II (графикалық дизайн профилі бойынша)
    Несиелер: 3

    Пән графикалық дизайн саласында түс гармониялары мен палитраларды қолданудың әртүрлі аспектілерін зерттеуге арналған. Графикалық дизайн, веб-дизайн және UI саласындағы түс және колористика теориясы зерттелуде. Графикалық бағдарламаларда түсті қолдануға ерекше көңіл бөлінеді: препресс, CMYK және RGB жүйелері, түстерді түзету және түстерді бөлу, қауіпсіз веб-палитралар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кино және телевидения тарихының очерктері
    Несиелер: 4

    Пән аудиокөрінімдік өнер теориясы мен тарихы саласында студенттерге қажетті кешенді білімді қалыптастырады, студенттерді шетел және отандық кино өнерінің дамуымен, құрылу кезеңдерімен, кинодағы көркем ойлауды қалыптастырудың негізгі мәселелерімен, түйінді шығармашылық биографиямен және стиль бағыттарымен таныстырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дизайн объектілерін жобалаудағы BIM-шешімдері
    Несиелер: 3

    Пән, бастапқы жобаны жасаудан бастап егжей-тегжейлі модельді әзірлеуге дейін қосымшаның кең мүмкіндіктерін зерттейді. Revit Architecture құндылығы - BIM технологиясының көмегімен сәулет және құрылыс ғимараттары мен имараттарын жобалау мүмкіндіктері болып табылады. Нәтижесінде студент өз бетімен графикалық бейнелерді жасап, өңдей алады; ақпараттық технологиялар саласында анықтамалық әдебиетпен жұмыс істей алады; соңғы графикалық пакеттер арқылы семестрлік, курстық және диссертацияларды орындай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Экологиялық қауіпсіздік негіздері және экономикалық теория
    Несиелер: 5

    Курс екі пәннен тұрады: «Экология негіздері және ТӘҚ», «Экономикалық теория негіздері». Бірінші пән тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету сұрақтарын, экологиялық проблемаларды шешу жолдарын және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру шеңберінде теріс әсердің дамуын болжауды қарастырады. Екінші пән экономикалық субъектілер мінез-құлқының заңдылығы мен экономиканың жұмыс істеу механизміне қатысты негізгі білімдерді игеруге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 4

    Компьютерлік технология саласында классикалық жобалау құралдарымен жұмыс істеудің негізгі негізгі тәсілдерін зерттеу, электронды түрде жұмыс сызбалары мен демонстрациялық материалды қалыптастыруда әртүрлі типтегі бағдарламалардың спецификалық ерекшеліктерін талдау. Ұқсас жоба негізінде екі өлшемді сызбаларды және дизайн объектісінің 3D көлемін тәуелсіз қалыптастырудың алғашқы тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақстан мәдениетінің тарихы
    Несиелер: 4

    Сәулет өнерінің дамуындағы негізгі тарихи кезеңдері, өлкетану сәулет мектептері, Қазақстан сәулет өнеріндегі дәстүрлер мен прогрессивті ағымдар, типологиясы, әр кезеңдегі аймақтардың негізгі ескерткіштері. Алынған білім ғылыми-теориялық кәсіптік қызметте пайдалану үшін Қазақстан аймақтарының сәулет өнерінің ең тән белгілері мен жетістіктерін анықтауға, Қазақстанның сәулет ескерткіштеріне композициялық және тарихи-стильдік талдау жасауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалар II (компьютерлік модельдеу бағдарламалары)
    Несиелер: 4

    Пән сызба маркировкасын дайындауға арналған. Параметрлік формалардың геометриялық құрылымына негізделген үш өлшемді модельдеуді пайдалану, сондай-ақ графикалық бөлікте, видеода жұмыс істеу мүмкіндігін қарастыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Телевизия және сахналық дизайн элементтері мен процесстері IV
    Несиелер: 5

    «Теледидар және қойылым дизайнның элементтері мен процесстері» пәні білім алушыларға аналогтарды талдау және зерттеу бөлімін жүргізу үшін аса көрнекті әдебиет шығармалары мысалында поэтикалық кинематография ерекшеліктерін қарастырады. Алынған білімдерді қолдана отырып студенттер нақты мәдени-тарихи контекстердегі ұсынылған музыкалық тақырыптар бойынша визуализация тұжырымдамасын жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалар II (бейне бағдарламалар, 2D және 3D анимация)
    Несиелер: 4

    Бұл пән бейне және анимация жасауға арналған графикалық компьютерлік бағдарламалардың заманауи пакетін меңгеруге бағытталған: Adobe пакеті (After Effects, Animate, Premiere Pro және т.б.), 3DS MAX, Blender, Autodesk Maya. Пәнді меңгеру кезінде студенттер бірқатар жобаларды орындайды, оның барысында олар жазық және көлемді кескіндерді визуализациялау, қозғалыс әсерлерін жасау, сонымен қатар бейнені өңдеу үдерісімен танысу практикалық дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Көркем фильмнің бейнелі концепциясы
    Несиелер: 5

    Телевизиялық сферадағы декорацияның дизайны тұтастай шығарманың идеялық-семантикалық композициясына бағынатын кадр кеңістігін мазмұнды толтыруды білдіреді. Пән студенттердің теориялық және практикалық мүмкіндіктерін ашады; студенттердің назарын кинофильмдер құрастыру мен құрастыру кезінде архитектуралық пішіндеу ерекшеліктеріне аударады. «Кино архитектурасы» феномені қарастырылады, сонымен қатар кинофильмдер құрастыру және құрастыру кезінде болашақ фильмнің бейнесі концепциясының көрінісі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Декорацияларды жобалау
    Несиелер: 5

    Теле-видео саласында декорацияны жобалау жалпы алғанда шығарманың идеялық-мағыналық композициясына бағынушылық маман кеңістігін пәндік толтыруды түсіндіреді. Пән білім алушылардың теорялық және практикалық әлеуетін ашады; құрылыста кинодекорацияны жобалау кезінде және сәулеттік формақұрушы ерекшеліктеріне студенттердің назарын аудартады. «Киносәулет» феноменін, сондай-ақ құрылыста кинодекорацияны және жобалау кезінде болашақ кинокартинаның бейнелеу тұжырымдамасы көрінісін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалар II (сандық графика, макет және веб-дизайнға арналған бағдарламалар)
    Несиелер: 4

    Пән заманауи визуализация бағдарламалық пакетін зерттейді: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign немесе Corel Draw және басқа бағдарламалар (PaintTool SAI, figma). Дағдылар графикалық жобалардың элементтерін орындау, компьютерлік өңдеу, кескіндерді макет және коллаж, фотомен өңдеу, векторлық элементтерді құру, цифрлық сурет салудың цифрлық әдістерін меңгеру, цифрлық типография және баспаға дейінгі кезеңде меңгеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Телевизия және сахналық дизайн нысандарын жобалау I
    Несиелер: 5

    «Теледидар және қойылым дизайны нысандарын жобалау I» пәні шағын XIX аяғы XX басы аса көрнекті шебер-суретшілердің өнер туындыларын, олардың шығармашылығының концептуалды-көркем сипатын визуализация жолымен басқаша ойлау мақсатында видеофильмде көркем бейнені және нақты атмосфераны жасауды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақстан сәулет өнерінің тарихы
    Несиелер: 4

    Студенттердің – дизайнерлердің болашақ мамандығының негізі ретінде шығармашылық ойлауын қалыптастыру. Қазақстан сәулет өнерінің негізгі жетістіктерін, тарихи кезеңдерін, сәулет мектептерін, аймақтардың дәстүрлі сәулет өнеріндегі ең сипатты ескерткіштері мен прогрессивті ағымдарын, ежелгі дәуірден ХХ ғасырдың басына дейінгі құрылыстардың сәулет нысандарының генезисін зерттеу. .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Телевизия және сахналық дизайн нысандарын жобалау III
    Несиелер: 5

    «Теледидар және қойылым дизайны нысандарын жобалау III» пәні шеңберінде студенттер қажетті визуальды қабылдауды қалыптастыруда визуализация және композиция құралын, түпнұсқалық графикалық тәсілдерді қолдана отырып, мақсатты аудитория анализімен сәйкес телекомпанияға арналған тақырыптық фирмалық стильді жасайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мәдениеттегі басқару
    Несиелер: 4

    Пән өнерді ұйымдастыру және өнер әкімшісінің міндеттері төңірегінде жеке және қоғамдық іскерлік операциялар туралы білімдер жиынтығын білдіреді, оған персоналды басқару, маркетинг, бюджетті басқару, қоғаммен байланыс, қаражат жинау, бағдарлама әзірлеу және бағалау кіреді. . Мәдениет пен өнердің үлгілері мен құралдарын да зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Телевизия және сахналық дизайн нысандарын жобалау II
    Несиелер: 5

    «Теледидар және қойылым дизайны нысандарын жобалау II» пәні шеңберінде білім алушылар медиаканалды ұйымдастыру тәсілдерімен танысады, қажетті визуальды қабылдауды қалыптастыруда визуализация және композиция құралын, түпнұсқалық графикалық тәсілдерді қолдана отырып, мақсатты аудитория анализімен сәйкес телекомпанияның креативті фирмалық стиль тұжырымдамасын жасайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Түстану II (ТВ-бейне дизайн профиліне сәйкес)
    Несиелер: 3

    Пән болашақ дизайнерге бейне-өнер, теледидар және медиа дизайн ерекшеліктері туралы түсінік беруге арналған, студенттерді түстің рөлімен және бейне өнім дизайнының түстік компонентіне қойылатын негізгі талаптармен, телехабар тарату, өндіріс дизайнымен таныстырады. Курс екі бөлімнен тұрады: біріншісі түстердің психологиялық әсері мен символдық мәнін меңгеруге бағытталған, екінші бөлім медиа және теледидар дизайнында жеке түстерді де, ең тұрақты түс комбинацияларын да пайдалануды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Портфолио - жобалық материалдарды таныстыру
    Несиелер: 4

    Пән студенттердің есеп беру материалдарын дайындауға дағдысын арттырады, жеке қасиеттерін материалдарға енгізуге үйретеді. Негізгі құзыреттілікті бағалаудың теориялық аспектілерін зерттейді. Студенттерге түрлі материалдарды талдау негізінде кәсіби қызметті жобалауға көмектеседі және қазіргі заманғы аспектілер мен проблемаларды білетін өз портфолиосін сауатты түрде дайындауға және пайдалануға үйретеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Арт-менеджмент
    Несиелер: 5

    «Арт-менеджмент» пәнінің дәрістік және практикалық курсы жекеменшік, мемлекеттік өнерді ұйымдастыру аумағында және өнер бойынша қызметкерлерді басқару, маркетинг, бюджетті басқару әкімшілік міндеттерін, қоғаммен байланысты құрал жинау, бағдарламаны бағалау және жасау, іскери операциялар туралы кешенді білімді ұсынады. Сонымен қатар өнер мен мәдениет құралдары мен заңдылықтарын үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жобаның тұсаукесері
    Несиелер: 4

    Пән студенттердің есеп беру материалдарын дайындау дағдыларын жетілдіреді, материалға өзіндік жеке қасиеттерін енгізуге үйретеді. Негізгі құзыреттіліктерді бағалаудың теориялық аспектілерін зерттейді. Студенттерге әртүрлі материалдарды талдау негізінде кәсіби іс-әрекеттерді жобалауға, заманауи аспектілер мен мәселелерді біле отырып, өз портфолиоларын сауатты дайындауға және пайдалануға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Павильонда суретке түсіру
    Несиелер: 5

    Пән павильонда заттық, натюрморттық, портреттік және фототүсірілімнің арнайы түрлерін теориялық және практикалық оқытуды қарастырады; қойылым түсіру әдістерін және идеяларды жасау әдістерін оқытады; фотопавильон және оның жабдықтарының техникалық және технологиялық мүмкіндіктерімен таныстырады; жарық әсерін, жарықтың бейнелеу мүмкіндіктерін әртүрлі композициялық тәсілдермен өзара байланысын ашады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сахналық фотосурет
    Несиелер: 5

    Пән павильондағы тақырыптық, натюрморт, портрет және арнайы фотосурет түрлерін теориялық және практикалық тұрғыдан меңгеруді қарастырады; идеяларды дамыту әдістері мен кезеңдік түсіру әдістерін үйретеді; көркем ойды іске асырудың техникалық әдістері; фотопавильонның техникалық және технологиялық мүмкіндіктерімен және оның жабдықталуымен таныстырады; жарықтандырудың көрнекі мүмкіндіктерін, жарық әсерлерін әртүрлі композициялық әдістермен бірге ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Композиция II (профиль бойынша)
    Несиелер: 4

    Теориялық және эксперименттік тәжірибеде композицияның негізгі заңдарының кинематографияға, анимацияға, компьютерлік ойындарға және кадрдағы басқа қозғалмалы кескіндерге қатысты дәл жұмыс істейтіндігі зерттелетін пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Телевизия және сахналық дизайн нысандарын жобалау IV
    Несиелер: 5

    «Теледидар және қойылым дизайны нысандарын жобалау IV» пәні студенттерге 2D форматында компьютерлік ойын қойылым жобасын құрайтын толық жиынтық, компьютерлік ойында бинелеу өнерінің синтезі туралы (арт-директор және гейм-дизайнер жұмыс тобы) туралы түсінік береді. Қорытынды бойынша студент болашақ кинокартина трейлері мен қысқаметражды ойын кинокартиналарының қойылым жобасын ұсынады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Телевизия және сахналық дизайн нысандарын жобалау V
    Несиелер: 5

    Осы пән теле-видео дизайнды оқыту бағдарламасында аяқтаушы кезең болып табылады. Жұмыс қорытындысы бойынша студент фантастикалық тақырыпта арнайы эффектті белсенді қолданумен толықметражды ойын кинокартинасының қойылылым жобасын ұсынады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Дизайндағы қазіргі заманғы материалдар (профиль бойынша)
    Несиелер: 3

    «Дизайндағы заманауи материалдар» пәнінің дәрістік және практикалық курсы теле-видео дизайн жасау технологиясында әртүрлі құралдарды қолдануды, ортаның гибридтік түрлері мен декорация жобалаудағы материалдарды қарастырады; студенттердің заманауи материалдардың мүмкіндігі туралы түсініктерін қалыптастырады; кәсіби қызметте инновациялық технологияларды сауатты пайдалануды және әлемдегі қоршаған материалдарға бағытталуды үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Репортажды фототүсіру
    Несиелер: 5

    Пән павильоннан тыс түсірілімнің фотокомпозиция теориялық негіздерін, адамдарды павильоннан тыс түсіру тәсілін, фототүсірілімнің арнайы түрлерін, видеотүсірілім технологияларын және репортажды түсірілімнің практикалық дағдыларын оқытуды қарастырады. Оқытудың негізгі принциптері – жалпы алғанда коммуникативті дизайн және қолданбалы фотографика, документальды фотографиялар, қазақстандық фотоөнерінің қазіргі тақырыбына жақын жоба мен эскиздерді, жаттығуларды орындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Заманауи күрделіқойылымдық киносуреттер
    Несиелер: 4

    Пән білім алушыларды заманауи күрделі қойылым кинокартиналарды жасау кезінде қолданылатын заманауи, инновациялық әдіс, тәсілдермен таныстырады. Пәннің міндеті заманауи кинематографияда жаңа контентті талдау және іріктеу, сондай-ақ білім алушылар арнайы визуальды эффекттің негізгі заманауи тәсілдерін меңгеру болып табылады. Заманауи кинокартина күрделі қойылым эпизодтарын визуальды шешуге талдау жасауға және идеялық мазмұнға көңіл аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Қазіргі заманғы жобалау инженериясындағы менеджмент негіздері II
    Несиелер: 5

    Жеке және ұжымдық жоба қызметін ұйымдастыру мен басқарудың әдістері мен технологияларын, әдістері мен құралдарын жан-жақты зерттеу және дамыту. Курс шығармашылық қабілетін оятуға және шығармашылық ойлауды дамытуға ықпал ететін мамандықты оқытудың қорытынды кезеңі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Заманауи дизайн (профиль бойынша)
    Несиелер: 5

    «Заманауи дизайн» пәні заманауи дизайн негіздерінің теориялық негіздерін оқытады. Бастысы студенттерге жалпы алғанда композициялық, шығармашылық процеспен дизайнның теориялық негіздерінің және жеке алғанда нысан мен заттарды форма құрумен өзара байланысы, сондай-ақ дизайн-қызмет негіздері ретінде жобалық ьойлау және жобалаудың пайда болуы туралы анық түсінік береді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Бюджеттік мәміле
    Несиелер: 3

    Бағалауды заманауи бағалар мен нормативтік база негізінде бағалауды дайындау үшін кәсіби бағдарламалық қамтамасыз ету жүйелерін пайдалана отырып, бағалауды дайындау, баға белгілеу тәсілдері, принциптері мен әдістерін қолдану; баға процесінің сыртқы факторларын анықтау; нарық жағдайында бағалар саясатына қатысты негізгі мәселелерге бағдарлану, заманауи бизнес жағдайындағы бағаны сақтандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Заманауи кинопроцесс
    Несиелер: 5

    «Заманауи кинопроцесс» пәні төрт ірі еуропалық елдер бойынша соңғы жиырма жылдағы ең жарқын режиссер аттарымен танылған қазіргі кинематография дамуының негізгі бағыттарымен таныстырады. Сонымен қатар қазіргі кинопроцесс үрдістерін қадағалау дағдыларын қалыптастырады, студенттердің талдау қабілеттерін дамытады және кәсіби қызығушылық саласында кәсіби белсенділікке тәрбиелейді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Қазіргі заманғы жобалау инженериясындағы менеджмент негіздері I
    Несиелер: 5

    Пән жобалау жобалары бойынша жұмысты ұйымдастыру әдістерін тәжірибелік өңдеуге арналған; жоба қызметінің кезеңдері мен құрылымы; жобалау процестерін жоспарлау әдістері. Дизайндық ойлаудың алгоритмдік және конструкторлық түрлерін дамыту, жобалаудағы жоба қызметін басқарудың инновациялық тәсілдерін қалыптастыру принциптері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Жұмыстық жобалау
    Несиелер: 5

    Осы пәнді оқытудың нысаны ретінде жоғары күрделі кинокартина қойылым жобасын шығару және дайындау кезеңдері мен әртүрлі этаптары, ұйымдастыру мәселелері, жоба қызметін басқару және жоспарлау, жобалық-сметалық құжаттарды бекіту және келісу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Дизайндағы экономика және менеджмент
    Несиелер: 3

    студенттерде мынадай білім, білік және дағдылар болуы керек: Білу: жобалауды басқарудың және жобаларды басқарудың негізгі құралдарын, әдістері мен принциптерін; Жобаны топта және жеке басқара білу; Жобаны бастау, жоспарлау және ұйымдастыру дағдылары (тәжірибе жинақтау), жоба жұмысының нәтижелерін ұсыну, тұтынушылармен өзара әрекеттесу дағдылары болуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Диплом алды жобалауы
    Несиелер: 5

    Пән студентке диплом жобасының жобалау-композициялық бөлімін орындау кезінде қажет болатын мәселелерді; дайындау-зерттеу бөлімін, диплом жобасының тақырыбы бойынша аналогтар анализін, жобалау нысанының композициялық шешімдер анализін қарастырады. Осы пәннің жобалау нысандары күрделі қойылым кинокартинаның қойылым жобасын құраушысы болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Код ON7

    Дәстүрлі және қазіргі заманауй техникасын, материалдардын және құралдардын қолданып, өнердегі жанрлар түрін және әртүрлі суреттер мен кескіндерді құрудың жалпы заңдары мен әдістерін түсіну; түрлі мәдениеттердегі түсті символизм; түстерді қабылдау психологиясы, түстік-ассоциациялар және түс-тондық қатынастардың заңдылықтары; пішіндеудің негізгі әдістемелерінде, көлемдердің және кеңістіктердің көрнекі қабылдау заңдары; әртүрлі техникалық әдістер мен макет жұмыстарының жолдары.

  • Код ON8

    Сәулеттік ғылымның теориялық ұстанымдарын, әлемдегі, сондай-ақ Қазақстан аумағында мәдениет, өнер және сәулет өнері дамуының тарихи кезеңдерінде түсіну; тарихи және мәдени дәстүрлер мен даму жағдайларын ескере отырып сәулет объектілерінің архитектурасын, эстетикалық және аймақтық ерекшеліктерін дамытудағы қазіргі үрдістерді айқындау; телевизиялық және видео дизайнды қайта құру, қалпына келтіру және стильдік қолданыстағы сәулеттік ортаны және оның объектілерін сақтау және дамыту әдістерін қолданады.

  • Код ON3

    Қоғамның экономикалық дамуымен бірге жаратылыстану, техногендік және әлеуметтік қамтамасыз етуді қоса алғанда, заманауи әлемдік экологиялық проблемаларды анықтау және түсіну; тұрақты даму мен өмірлік қауіпсіздіктің қағидаларын, теле-видео дизайн объектілерін қалыптастыруда ықтимал шешімдерді қолданады. Пән аралық білімді біріктіру.

  • Код ON11

    Болашақ фильмнің нақты ұзақтығымен динамикалық ойнатуды жасай отырып, әдеби мәтінді, музыкалық және көркем шығарманы визуализациялаудың ерекшеліктерін түсіну. Теориялық негіздерін, орындау ретін, бейнеарт жұмысының кезеңдерін, жобалау-графикалық техника негіздерін білу. Бейнеарт туындыларын талдай білу, әлемде және өңірде бейнеарттың қалыптасу және даму үрдістері туралы түсінікке ие болу; жобалық идеяны әзірлеу қабілетіне ие болу; кеңістіктік қиялын көрсету; теле-бейне жобаның элементтерін жасау және алған білімдерін келесі пәндердің оқу материалын игеру кезінде қолдану.

  • Код ON12

    Компьютерлік ойындағы бейнелеу өнерінің синтезі туралы, қазіргі заманғы тақырыптағы қысқа метражды ойын фильмінің өндірістік жобасының құрамдас бөліктерінің ең толық жиынтығы туралы түсінікке ие болыңыз. Медиаканалдарды ұйымдастыру және телекомпанияның фирмалық стилінің тұжырымдамасын әзірлеу, мақсатты аудиторияның талдауына сәйкес тақырыптық телебағдарламалар, қажетті визуалды қабылдауды қалыптастыруда түпнұсқа графикалық тәсілдерді, композиция және визуализация құралдарын пайдалану тәсілдерін меңгеру. Арнайы эффектілерді белсенді қолдана отырып, фантастикалық тақырыпта толықметражды ойын кинокартинасының қойылымдық жобасын ұсына білу. 2D форматында компьютерлік ойынның қойылым жобасын жасай білу, сондай-ақ таңдалған тақырыпқа сәйкес дипломдық жобаның жобалық-композициялық бөлімін, оның ішінде қажетті кезеңдер мен дайындық кезеңдерін, жоғары күрделі фильмнің қойылым жобасын шығаруды орындау.

  • Код ON9

    Әлемдік және ұлттық кинематографияның даму ерекшеліктерін түсіну; әртүрлі стильдер мен жанрлардың кинематографиясын талдау дағдыларын игеру; қазіргі заманғы кинематографияның мәдени, эстетикалық, идеологиялық функцияларын түсіну. Сюжеттік-тақырыптық мазмұнды, фигуративті-мәнерлі құралдарды, жанр мен авторлық кинематографияның стилистикалық ерекшеліктерін талдау. Қазіргі заманғы экранды көркемдік тілін дамытуға, кино үрдісінде және экранды өнерде басшылық ету. Теориялық оқыту, практикалық білімдер мен кәсіби дағдылар арасындағы тығыз қарым-қатынасты сақтау. Фото-бейне жабдығының, жарықтандырудың және басқа да құралдардың техникалық мүмкіндіктерін зерттеу және қолдану. Өнер саласында басқарудың заманауи әдістері мен технологияларын түсіну, өнер саласында өнердің сыртқы ортасын талдау, оның сәтті дамуын қамтамасыз ететін маркетингтік стратегияларды таңдау және іске асыру.

  • Код ON4

    Ойлау мәдениеттілігімен, ақпарат жинау, талдау, қабылдау, мақсаттар қою және оған жету жолдарын таңдау; мемлекеттік тілде және халықаралық қарым-қатынас тілінде қарым-қатынас жасау, кәсіби қарым-қатынас шеңберін кеңейту жолдарын табу, шет тілдерін тереңдетіп оқыту, мамандығы бойынша оқуды жалғастыру үшін қажетті оқу қабілеттерін дамыту мүмкіндігін көрсетеді.

  • Код ON5

    Компьютерлік графикалық және көлемді модельдеу әдістерін және құралдарын таңдау, талдау, түсіндіру, ақпарат алу, сақтау, өңдеу; геометриялық және цифрлық модельдеу, визуализация және таныстырудың негізгі заңдарын қолдануға, телевизиялық және видео дизайн саласындағы қажетті арнайы бағдарламаларды қолдануға; кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті ақпаратты автоматтандырылған іздеу және өңдеу үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

  • Код ON1

    Әлемдік және аймақтық ғылыми үрдістерді ескере отырып, дизайнда заманауи материалдық мәдениет объектілерін құру мақсатында қоғамның үнемі өзгеріп отыратын қажеттіліктеріне бағдарланған қоғамдық пікірді, дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, әлеуметтік, этикалық және рухани құндылықтарға негізделген қоғамдық тәртіптің философиялық және әлеуметтік-гуманитарлық заңдарына сүйеніп теле-видео дизайны саласындағы ғылыми-техникалық жетістіктердің әлемдік және аймақтық үрдістерді есепке ала отырып заманауи материалдық мәдениет пен дизайн объектілерін құру мақсатында қоғамның үнемі өзгеріп отыратын қажеттіліктеріне бағдарлану; әлеуметтік маңызы бар мәселелер мен процестерді талдау, сондай-ақ болашақ мамандықтарының әлеуметтік маңыздылығын түсіну, заң, экономика, әлеуметтану және мәдениет саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамалық және нормативтік құжаттарына сәйкес әрекет ету.

  • Код ON6

    Кадр кеңістіктігін толтыратын пәннің мүмкіндіктерін білу, тұтастай алғанда жұмыстың бағынышты идеологиялық және семантикалық құрамын білу; Пленка безендіруді жобалау және салу кезінде архитектуралық пішіндеудің ерекшеліктерін түсіну. «Кино архитектурасының» феномені телевизия мен видео өнімнің келешегінің видео бейнелеу ретінде қарастырайық. Дизайндағы түсті шешімдердің өзекті мәселелері; Конфигурациялық объектілермен жұмыс істеуде және тұтынушылармен жұмыс жасағанда түстерді қабылдау мен түстердің психологиясының түрлі аспектілері; түсті бірлестіктер; түсті белгілер, рәміздер, тарихтағы дәстүрлер, ұлттық мәдениет; түсті мәдениеттегі ағымдық үрдістер.

  • Код ON10

    Меңгеруі туралы білім ерекшелігін қолмен графика, талдай алуан түрлі графикалық техник. Композициялық ойлау, классикалық сәулет ордерлерін құру дағдыларын алу, ордерлердің көмегімен жазықтық пен кеңістікті ұйымдастыру құралдарын қолдана білу, еуропалық мәдениеттегі ордерлердің қалыптасу және даму динамикасын, кеңестік және қазақстандық архитектурада ордерлерді қолдану ерекшелігін білу. Хиароскуро сипаттамалары мен көлемді пішінін анықтай отырып, дизайнерлік жобаларды ұсынудың классикалық әдісі болып табылатын Қытай тушьімен және суда еритін бояулармен жуу техникасын игеру.

  • Код ON2

    Дене тәрбиесі мен денсаулықты нығайтудың әдістері мен құралдарын анықтау, психофизикалық қабілеттерді белсендіруге ықпал ету; толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін дене дайындығының тиісті деңгейіне жетуге ұмтылу.

Top