Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02121 Сәулеттік дизайн в Халықаралық білім беру корпорациясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты 6В02121 "Сәулеттік дизайн" білім беру бағдарламасының мақсаты, дизайн және өнер саласындағы қызметке жоғары білімді, теориялық және тәжірибелік білімдерге, дағдылар мен қабілеттерге ие, сәулеттік дизайнның әртүрлі объектілерін жобалау мәселелерін шеше алатын отандық және ғаламдық еңбек нарығының қажеттіліктерін қанағаттандыратын кәсіби қызметте оларды жүзеге асыру үшін қажетті бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау (объектілер, сәулет ортасының фрагменттері, ландшафт, интерьерлер, экспозициялар). Кәсіпорындар мен ұйымдардың шығармашылық дизайн командаларында жұмыс істеуге қабілетті заманауи инновациялық технологияларға сәйкес ыңғайлы пәндік-кеңістіктік ортаны құруға бағытталған.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 5 года
  • Кредиттер көлемі 300
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B031 Сән, дизайн
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер
  • Макеттеу
    Несиелер: 4

    Пән студенттердің әртүрлі тәсілдер мен әдістерін дамытуға, әртүрлі мақсаттар мен мазмұндарға арналған архитектуралық және дизайнерлік макеттерін дербес өндірудің негізгі тәжірибелік дағдыларын дамытуға, қалыптастырудың композициялық принциптерін қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе І
    Несиелер: 5

    Бұл курс болашақ дизайнерге оқытудың бірінші кезеңінде дизайн туралы білім негіздерін береді; қол графикасының ерекшеліктеріне арналған және негізгі графикалық әдістерге шолу болып табылады. Графикалық дағдыларды, сонымен қатар композициялық ойлау дағдыларын меңгеруге ықпал етеді. Бірқатар графикалық жұмыстар, сызбалар, нобайлар, атақты шеберлердің нобайларының көшірмелері жүргізілуде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнер тарихы I
    Несиелер: 4

    Көрініс жүйесі, түсіну жолдары, сондай-ақ заманауи өнер туралы іргелі ғылыми идеялар жиынтығы. Алынған білім өз кезегінде өнердегі заманауи үрдістерді, олардың үрдістерін және даму үлгісін өз бетімен және сыни түрде талдай алады, қорытынды жасайды және оларды дәлелдейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инженерлік графика I
    Несиелер: 3

    Пәндерді оқып үйрену студенттерге кеңістіктік нысандарды жазықтықта бейнелеудің негізгі әдістерін меңгеруге мүмкіндік береді; кеңістіктік көріністер мен қиялдың дамуына, кеңістіктік формалардың графикалық модельдері негізінде сындарлы-геометриялық ойлауды дамытуға ықпал етеді; сәулет-құрылыс сызбаларын енгізу және оқу үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сурет I
    Несиелер: 4

    Әртүрлі материалдармен және сызу техникасымен жұмыс жасаудың көркемдік және графикалық дағдыларын дамыту; архитектуралық көркемдік өнердің көркемдік тілінің негізгі құралы ретінде материалдарды және сурет салу әдістерін; объектілер мен кеңістіктің маңыздылығын, архитектуралық нысандардың бөлшектері мен дизайнын, қалалық кеңістікті анықтау; жаратылыстану, эстафетадан, қиялдан, шығармашылық ұғымдарды дамытудың стилизациалық әдістерімен суреттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Модельдеу
    Несиелер: 4

    Компьютерлік модельдеудің принциптері мен сорттарын, сонымен қатар компьютерлік математикалық модельдеу қажеттілігі туындаған есептерді шешуде компьютерлік экспериментті жүзеге асырудың мақсаттары мен кезеңдерін зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дизайн негіздері I
    Несиелер: 5

    Бұл курс болашақ дизайнерді білім берудің бірінші кезеңінде жобалық білім негіздерімен қамтамасыз етеді; Ол қолдық графиканың ерекшелігіне арналған және негізгі графикалық әдістерді шолу болып табылады. Графикалық дағдыларды, сондай-ақ композитивті ойлау дағдыларын игеруге ықпал етеді. Бірқатар графикалық жұмыстар; сызбалар, кроковкалар, атақты шеберлердің көшірмелері орындалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Түстану
    Несиелер: 5

    Дәрістік-практикалық пән түс пен түс туралы білімдер мен дағдыларды жетілдіруді және жобалаудың барлық салаларында қолдануды қамтамасыз етеді. Төмендегі сұрақтарды қарастырады: түстер түсінігі, негізгі терминология және топтар және түс опциялары; «Түстану» ғылымының тарихы; түс модельдерін құру және қолдану тарихы; түстерді қабылдау психологиясы, кескіндеудегі түстік символдар мен колорит.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 3

    Пән студенттердің компьютерлік графика саласындағы ақпараттық технология құралдарын пайдалануда білім, шеберлік және дағдыларын қалыптастыруға арналған және оларды болашақ кәсіби қызметте қолдануға бағытталған. Студенттер AutoCAD САПР бағдарламасын пайдалана отырып, автоматтандырылған жобалау жүйелерінің жалпы ұғымын оқып үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Перспективалар мен көлеңкелер
    Несиелер: 3

    Күрделі және аксонометриялық сызбалардағы көлеңкелерді салудың теориялық негіздері. Көлеңке салу әдістері. Перспектива. Перспективаны құру әдістері. Перспективада көлеңкелер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сәндік-қолданбалы өнер тарихы II
    Несиелер: 4

    Сәндік-қолданбалы өнер теориясының негіздері бойынша білімді меңгеру; ептілік пен дағдыны, сәндік-қолданбалы өнердің жекелеген түрлеріне арналған бұйымдарды жобалау мен дайындауға шығармашылық көзқарасты қалыптастыру және дамыту; бітірушілерді сәндік-қолданбалы өнер және қосымша білім беру жүйесінде оқу процесін жүзеге асыруға дайындау;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инженерлік графика (профиль бойынша)
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу студенттерге сызықты перспектива, акхонометрия және жарық пен көлеңкені пайдалана отырып, сызбаларды орындау үшін қажетті білім мен дағдыларды меңгеруге мүмкіндік береді. Курс сызықтық перспективаларды құрудың теориялық негіздері мен әдістерін, перспективада позициялық және метрикалық есептерді шешу тәсілдерін, кешенді сызбада, аксонометрия мен перспективада көлеңке құрудың теориялық негіздерін, сәулеттік формалардың көлеңкелерін құру тәсілдерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кескіндеме I
    Несиелер: 4

    Кескіндеме техникасы мен материалдарын зерттеу; түстің көрнекі қабылдауын және анимациялық перспективасын; құрамы мен жарықтандыру заңдарын ескере отырып, бояу мен кеңістіктің бейнелерін біртіндеп қалыптастыру; көркем эскиздердегі тақырыптық натюрморттың, табиғи және сәулет ортасының бейнесі; архитектуралық жобаларда графикалық презентацияларға арналған композициялық және бояу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнер тарихы II
    Несиелер: 4

    Заманауи өнер саласындағы маманның негізгі теориялық дайындығын қамтамасыз етеді, әлемдік өнер тарихындағы қажетті білім деңгейін игеруге мүмкіндік береді. Соңғы үш ғасырды - 19-20 ғасырдың соңын, XXI ғасырдың басын қамтитын уақыт тұрғысынан өнерді дамыту табиғатымен барлық стильдердің даму тарихымен студенттерді заманауи өнердің қалыптасу принциптерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандыққа кіріспе II
    Несиелер: 5

    Бұл пән классикалық сәулеттік тапсырыстарды құру дағдыларын қалыптастыруға, грек-рим ордендерінің архитектуралық ортаны ұйымдастыруға арналған әмбебап пластикалық тіл ретіндегі рөлін бағалауға, тапсырыстардың көмегімен ұшақ пен кеңістікті ұйымдастыру құралдарын қолдана білуге, еуропалық мәдениеттегі ордендердің қалыптасу және даму динамикасын, кеңестік және қазақ сәулет өнеріндегі ордендерді қолдану ерекшеліктерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу практикасы
    Несиелер: 2

    Пленэрлі практиканың негізгі мақсаттары болашақ мамандарды пейзаж көрінісімен ашық аспан әлемінің ерекшеліктерімен таныстыру болып табылады. Ландшафт, сәулет объектілері, ландшафт, кіші архитектуралық нысандар, жануарлар жанры және басқа да объектілердің әртүрлі тәсілдеріндегі суреттегі ашық ауада жұмыс істеу дағдысын үйрену.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дизайн негіздері II
    Несиелер: 5

    Дәрістік және тәжірибелік курс. Дәрістік курстың мақсаты - студенттерді «Дизайн» мамандығының негіздерімен, сондай-ақ бағыттарымен және мамандықтармен таныстыру ғана емес, сондайақ архитектордың дәстүрлі құралдарын меңгеруге, классикалық сәулет тапсырыстарының құрылысын білуіне көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өндірістік практикасы (I)
    Несиелер: 1

    Өндірістік практика жұмысшы мамандығымен танысу және КНАУФ өнімдерін пайдалана отырып үй-жайларды әрлеуге байланысты дағдыларды меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түс ғылымы II (графикалық дизайн профилі бойынша)
    Несиелер: 3

    Пән дизайндағы түсті шешімдер мәселелерін қарастырады: дизайн іс-әрекетінде түстік түстерді, контрасттарды, өрнектерді және түс үйлесімін пайдалану; нақты дизайн объектілерімен жұмыс істеуде және тұтынушымен жұмыс жасауда түс пен түсті қабылдау психологиясының әртүрлі аспектілері; түстердің ассоциациясы; тарихтағы, ұлттық мәдениеттегі түс белгілері, рәміздер, дәстүрлер; түс мәдениетіндегі заманауи үрдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 8
  • Сурет II
    Несиелер: 4

    Дизайн бағытына қарай дене мен формалардың кеңістіктегі перспективалық қысқартуларын есепке ала отырып, интерьер құруға бағытталған практикалық курс: табиғатты зерттеу сызықтық, әуедегі перспективаның ерекшеліктері; перспективті құрылыста «көкжиек сызығы», «кеңістіктің тереңдігі» концепциясын зерттеу. Негізгі бөлімдер: интерьер, тірі фигураны интерьерге салу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инженерлік графика II
    Несиелер: 3

    Пәнді студенттерге ғимараттардың, құрылыстардың, құрылымдардың сәулеттік және құрылыс сызбаларын жасау және жобалау құжаттамаларын дайындау үшін қажетті білім мен дағдыларды игеруге мүмкіндік береді. ГОСТ курсы, ESKD (Жобалау құжаттамасының бірыңғай жүйесі) және СПДС (Құрылыс бойынша жобалық құжаттама жүйесі) пәндерін оқу және жобалау бойынша негізгі ережелерді белгілейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Композиция I
    Несиелер: 5

    Дизайндағы композицияның теориялық негіздерімен танысу, студенттерге дизайнерлік теория мен композициялық, шығармашылық үдерістер арасындағы өзара қарым-қатынас идеясын, әсіресе, объектілер мен объектілерді қалыптастыру, дизайнерлік қызметтің негізі ретінде дизайн және дизайн ойлаудың пайда болуын қалыптастырады. Студенттерге талдау және жүйелеу негіздерін оқытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дизайн негіздері III
    Несиелер: 5

    Классикалық практика болып табылатын сиямен және суда еритін бояулармен жуу техникасын қолдана отырып дизайнерлік жобаларды меңгеру бойынша практикалық курс. Акварельдер мен гуашь арқылы орындалатын жаттығулар сериясымен жүзеге асырылады. Нысанның жарық-көлеңке сипаттамаларын тексеру және көлемді пішінін анықтау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Типографика
    Несиелер: 4

    Көрнекі-графикалық орта объектілерін жобалау және құру процесінде оның түріне байланысты бұйымдарды типографиялық безендіруде студенттердің кәсіби дағдыларын қалыптастыру. Теру мен макеттің нормативтік ережелері де, кітап және журнал басылымдарында және коммерциялық өнімнің негізгі түрлерінде қолданылатын типтік дизайнның түрін, әдістері мен тәсілдерін көрнекі түрде қабылдаудың жалпы заңдылықтары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қаріп
    Несиелер: 4

    "Қаріп" пәні негізгі қаріптер категорияларының шығу тегі мен олардың бейнелеу өнері мен дизайнының тарихи қалыптасуы, қаріп мазмұны мен формасының жалпы теориялық аспектілері, жекелеген элементтері, қаріп композициялары, сондай-ақ оны жобалау объектілерінде байланыс ретінде пайдалану қағидаларын дамытады. Курстың практикалық бөлігінде қаріптерді құру және жобалық нысандарда қаріптерді пайдалану бойынша тапсырмалар орындалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мамандыққа кіріспе ІІІ (бейіні бойынша)
    Несиелер: 5

    Студенттерді негізгі мәселелермен, ұйымдастыру әдістерімен және құралдарымен таныстыру, білім, білік және талдау дағдыларын қалыптастыру, іс-әрекеттің тиімділігін арттыру, ассоциативті ойлауын, шығармашылық интуициясын дамыту, экспрессивтік құралдарды дұрыс таңдау, оқушылардың пропорциялық сезімін дамыту. , гармония, жалпы графикалық экспрессивтіліктің ырғағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Графикалық тіл
    Несиелер: 4

    Студенттердің графикалық мәдениет негіздерін меңгеру процесінде дизайн және көркемдік қабілеттерін дамыту, оның ішінде дизайндық ойлауды қалыптастыру және шығармашылықты табу және іске асыру процесінде шығармашылықты басқаруға мүмкіндік беретін кәсіби графикалық әрекеттердің әртүрлі түрлерін орындау қабілетін дамыту. жаңа идеялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сәндік-монументалды кескіндеме II
    Несиелер: 4

    Студенттердің дизайндағы және сәндік-қолданбалы өнердегі композицияның заңдылықтары туралы түсініктерін қалыптастыру, дизайн өнері мен бейнелеу өнеріндегі композицияның рөлі мен маңызын түсіну, пішіннің пластикалық ерекшеліктерін көру және оларды композицияға бере білу, қажет болған жағдайда пішінді стильдендіре білу, құрастыру кезеңдерін, дизайндағы композицияларды орындаудың әдістемелік реттілігін және ДПИ білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кескіндеме II
    Несиелер: 4

    Пәннің негізгі мақсаты студенттердің болашақ мамандықтарына қажетті кескіндемелік орта түсініктерін игеру: жазықтықта кескіндемелік форма салу тәсілдері мен материалдарын зерттеу, түс беруде көлемдік, материалдық және кеңістіктік обьектілерінің сапасын анықтау, дизайн бағыты (архитектуралық, графикалық, өндірістік, теле-видео дизайн және сән дизайны) бойынша обьектілерді түстіктондық моделдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 3

    Пән бойынша оқыту мамандықтың тіліне негізделген студенттер арасында қажетті лингвистикалық және коммуникативті құзыреттерді дамытуға бағытталған, бұл кәсіби даярлықты жақсартуға және жүйелі өзін-өзі дайындауды қамтамасыз етуге мүмкіндік береді. Курстың құрылымы мамандық бойынша мәтіндер негізінде іріктелген лексикалық және тілдік материалдарды қамтиды және тақырыптық принцип бойынша ұйымдастырылады. Мәтіндік материал ақпараттық және дамушы сипатта, білім беру, танымал ғылым және кәсіби әдебиеттің ерекшеліктерін көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Материалдық мәдениет және дизайн тарихы
    Несиелер: 5

    Пән бейнелеу және эстетикалық дизайн негізі ретінде қолөнер мен өнердің пайда болуын қарастырады. Фокус нысандарды құруға, түсі қалыптастыруға, таңбалық, символдық және жобалық объектілерді жобалау негіздеріне сәйкес келетін басқа аспектілерге бағытталған. Материал объектілерін әртүрлі өндірушілердің - қолөнершілердің, суретшінің, дизайнердің өздерінің тарихи миссиясының түрлі кезеңдерінде жасау қағидаттарына көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сәулет дизайнының элементтері және процестері I
    Несиелер: 5

    Сәулет, сәулет-аймақтық мектептердің дамуының негізгі тарихи кезеңдері, әлем сәулетінің дәстүрлері мен ілгері басқан үрдістері, типологиялар, әр кезеңдегі негізгі аймақтық ескерткіштер. Алынған білімдер алдағы кәсіби қызметте қолдануға, әлем және аймақ сәулетіне тән ерекшеліктер мен жетістіктерін анықтауға, сәулет ескерткіштерін композициялық және тарихи тұрғыдан талдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Өндірістік өлшемдік II
    Несиелер: 4

    Өлшеу жұмыстарын қалай жүргізу керектігін үйрену. Ғимараттар мен имараттардың ағымдағы жай-күйін графикалық түзетудің практикалық дағдыларын қалыптастыру; тарихи-архитектуралық мұраның жай-күйін талдау қабілетін дамыту және қалпына келтіру жобасының графикалық негіздерін дайындау. Объектінің архитектуралық зерттеу нәтижелері бойынша имараттарды суретке түсіру, нобайларын жасау, сурет салу, тарихи анықтамалар және сызба альбомын жасау. Пән - өнер, сәулет, қала құрылысы және дизайн тарихындағы кең көлемді курстың практикалық бөлігі; архитектуралық ескерткіштерді, халықтық архитектураның дәстүрлі формаларын үздіксіз дамытумен танысу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    «Кәсіби қазақ (орыс) тілі» пәні кәсіби және ғылыми терминологияны пайдалана отырып, күнделікті және кәсіби қарым-қатынас, іскерлік хат алмасу және кеңсе жұмысы үшін қажетті лингвистикалық және коммуникативті құзыреттерді дамытуға бағытталған. Мәтіндік материал білім беру, танымал ғылым және кәсіби әдебиеттің ерекшеліктерін, сондай-ақ білім беру және даму сипаттарын көрсетеді. Курс мәтіндерді кейінгі зерттеуге қажетті ғылыми стилде жазуға дағдыландыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Арнайы сызба I (графикалық дизайн профилі бойынша)
    Несиелер: 5

    Меңгеру, объектінің елестетілген бейнесінің пайда болу кезеңінде қол графикасының көмегімен объектінің көркемдік-қиялдық субъектісін субъектілік-кеңістіктік ортаға бере білу. Идеяларды іздеу процесінде графиканың әртүрлі типтерін және бірқатар графикалық құралдарды пайдалану мүмкіндігі, идеяларды елестету қабілетін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 3
  • Өндірістік практика (III)
    Несиелер: 4

    Өндіріс негізінде жыл бойы өткізілетін жобалау курстарында қолданылатын технологияларды зерттеу ұсынылады; басып шығаруды және басып шығаруға дайындау механизмдері мен тәсілдерін меңгеру; Баспа және өнімдерді өңдеу үрдісі зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 3
  • Бүкіләлемдік сәулет тарихы I
    Несиелер: 4

    Сәулет, сәулеттік-аймақтық мектептердің дамуының негізгі тарихи кезеңдері, әлем сәулетінің дәстүрлері мен ілгері басқан үрдістері, типологиялар, әр кезеңдегі негізгі аймақтық ескерткіштер. Алынған білімдер алдағы кәсіби қызметте қолдануға, әлем және аймақ сәулетіне тән ерекшеліктер мен жетістіктерін анықтауға, сәулет ескерткіштерін композициялық және тарихи тұрғыдан талдауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Арнайы сызба I (телевизиялық дизайн профилі бойынша)
    Несиелер: 5

    Меңгеру, объектінің ой бейнесінің пайда болу кезеңінде пәндік-кеңістіктік ортаның көзделіп отырған объектісінің көркемдік-бейнелі мәнін қол графикасының көмегімен жеткізе білу. Идеяны іздеу процесінде графиканың әртүрлі түрлерін және бірқатар графикалық құралдарды пайдалана білу идеяны елестету қабілетін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалар I
    Несиелер: 4

    Пән тиісті сызбадағы сәулеттік сызбалармен жұмыс жасауды, сондай-ақ сәулет объектісінің сәулеттік формажасамын толық түсіну үшін үш өлшемді көріністің жалпы көрінісін түсінуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Арнайы сызба 1 (архитектуралық дизайн профилі)
    Несиелер: 5

    Меңгеру, объектінің ой бейнесінің пайда болу кезеңінде пәндік-кеңістіктік ортаның көзделіп отырған объектісінің көркемдік-бейнелі мәнін қол графикасының көмегімен жеткізе білу. Идеяны іздеу процесінде графиканың әртүрлі түрлерін және бірқатар графикалық құралдарды пайдалана білу идеяны елестету қабілетін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сәулет дизайнының элементтері және процестері III
    Несиелер: 5

    Бұл пән заттық-кеңістіктік ортамен және жабдықпен жиынтықта қоршаған ортаны әртүрлі элементтерін зерттеуге бағытталған, атап айтқанда, әдеттегі тұрғын үй пәтерінде ауданды іргелес пәтерлерді біріктіріп, оның аумағын барынша ұлғайту, сондай-ақ үстіңгі қабатқа шатыр салу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Құқық және кәсіпкерлік модулі. (Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет (2 кредит.), Инновациялық кәсіпкерлік және көшбасшылық негіздері (3 к.)
    Несиелер: 5

    Пән төрт ғылыми пәнді – әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психологияны зерттеуді қамтиды, олардың әрқайсысының өз пәні, терминологиясы және зерттеу әдістері бар. Бұл ғылыми пәндер арасындағы өзара байланыс ақпараттың бірін-бірі толықтыру принциптері негізінде жүзеге асырылады; интеграциялық; осы пәндердің зерттеу тәсілдерінің әдіснамалық тұтастығы; нәтижеге бағытталған оқыту әдістемесінің ортақтығы;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сәулет дизайнының элементтері және процестері II
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттің оқу үрдісінде алған теориялық білім мен тәжірибелік дағдылар кешенін біріктіреді; болашақ жобалау жұмыстарының шығармашылық үдерісіндегі бастапқы ұстанымды айқындайды. Бұл пәнді оқып-үйрену барысында студенттер курстық жобаны аяқтайды, атап айтсақ, балалар ойын алаңы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дизайн объектілерін жобалаудағы BIM-шешімдері
    Несиелер: 3

    Пән бастапқы жобаны жасаудан бастап егжей-тегжейлі модельді әзірлеуге дейін қолданудың кең мүмкіндіктерін зерттейді. Revit Architecture компаниясының BIM технологиясының көмегімен архитектуралық ғимараттарды жобалау мүмкіндіктері болып табылады. Нәтижесінде студент дербес графикалық бейнелерді жасай және өңдей алады; ақпараттық технологиялар анықтамалық кітаптарымен жұмыс істеу; семестрді, курстық және диссертацияларды соңғы графикалық пакеттермен орындайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 4

    Компьютерлік технология саласында классикалық жобалау құралдарымен жұмыс істеудің негізгі негізгі тәсілдерін зерттеу, электронды түрде жұмыс сызбалары мен демонстрациялық материалды қалыптастыруда әртүрлі типтегі бағдарламалардың спецификалық ерекшеліктерін талдау. Аналогтық жоба негізінде екі өлшемді сызбаларды және жобалау объектісінің 3D көлемін дербес қалыптастырудың алғашқы тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Экологиялық қауіпсіздік негіздері және экономикалық теория
    Несиелер: 5

    Курс екі пәннен тұрады: «Экология негіздері және ТӘҚ», «Экономикалық теория негіздері». Бірінші пән тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету сұрақтарын, экологиялық проблемаларды шешу жолдарын және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру шеңберінде теріс әсердің дамуын болжауды қарастырады. Екінші пән экономикалық субъектілер мінез-құлқының заңдылығы мен экономиканың жұмыс істеу механизміне қатысты негізгі білімдерді игеруге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шет елдердің сәулет өнерінің тарихы
    Несиелер: 4

    Сәулет өнерінің дамуындағы негізгі тарихи кезеңдері, сәулет өнері және аймақтық мектептері, әлем сәулетіндегі дәстүрлер мен прогрессивті тенденциялар, типологиялар, әр кезеңдегі аймақтардың негізгі сәулет ескерткіштері. Алынған білім ғылыми-теориялық кәсіптік қызметте пайдалану үшін әлемдік және аймақтық сәулет өнері саласындағы ең тән белгілер мен жетістіктерді анықтауға, сәулет ескерткіштеріне композициялық және тарихи-стильдік талдау жасауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сәулет дизайнының элементтері және процестері IV
    Несиелер: 5

    Тәртіп тұрғын үй ғимаратын қайта жаңғырту, функцияның өзгеруімен тіршілік кеңістігін қайта құрудың жалпы мәселелерін қарастырады. Бұл пәнді оқу барысында студенттер кішігірім жекешелендіру объектісіне функцияны ықтимал өзгерте отырып, типтік пәтердің тұрғын алаңын өзгертуге арналған курстық жобаны аяқтайды. Жоба шығармашылықты, кеңістікті ұйымдастырудың авторлық тұжырымдамасын, жабдықты жасауды, қажетті жобалық сызбаларды енгізуді қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сәулет дизайнының нысандарын жобалау I
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқып-үйрену барысында студенттер жобалау объектілері ландшафтық ортаны және жер тілімі жабдықтарын шешумен жеке тұрғын үйдің тіршілік ортасы болып табылатын курстық жобаны аяқтайды. Жоба белгілі сәулетші (шебері) жұмысына негізделген классикалық модельге сәйкес жүзеге асырылады және дизайн және жиһаз элементтері бар тұрғын үйдің интерьерін дамытуды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақстан сәулет өнерінің тарихы
    Несиелер: 4

    Студенттердің – дизайнерлердің болашақ мамандығының негізі ретінде шығармашылық ойлауын қалыптастыру. Қазақстан сәулет өнерінің негізгі жетістіктерін, тарихи кезеңдерін, сәулет мектептерін, аймақтардың дәстүрлі сәулет өнеріндегі ең сипатты ескерткіштері мен прогрессивті ағымдарын, ежелгі дәуірден ХХ ғасырдың басына дейінгі құрылыстардың сәулет нысандарының генезисін зерттеу. .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сәулеттік ортаның типологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл курста объектілерді жобалауда типологиялық және нормативтік әдісті қалыптастырудың жалпы теориялық аспектілері оқытылады. Онда пәндік-кеңістіктік ортаның негізгі жобалық бағыттарын қалыптастырудың теориялық негіздері талқыланады. Жобалық-нормативтік және дизайндық шығармашылық жанрдағы шекараларда орналасқан жоғары сапалы көркемдік және мағыналық кеңістіктің жобалауына негізделген негізгі тектоникалық, эргономикалық және ыңғайлы позициялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалар II (бейне бағдарламалар, 2D және 3D анимация)
    Несиелер: 4

    Пән заманауи визуализация бағдарламалық пакетін және дизайн шешімдерін меңгеруге бағытталған: Auto CAD, 3DS max, Photoshop, Corel Draw және басқа бағдарламалар. Бағдарлама трафареттік «пилоттық» жобаны жүзеге асыруды қарастырады. «Пилоттық» жоба шынайы сәулеттік-дизайндық дизайндағы құралдарды қолдану принциптерін іс жүзінде түсінуге, сахналық дизайнның барлық тізбегін меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалар II (компьютерлік модельдеу бағдарламалары)
    Несиелер: 4

    Пән визуализация бағдарламалары мен дизайн шешімдерінің заманауи пакетін меңгеруге бағытталған: Auto CAD, 3DS max, Photoshop, Corel Draw және басқа бағдарламалар. Бағдарламада трафареттік «пилоттық» жобаны жүзеге асыру қарастырылған. «Пилоттық» жоба нақты сәулеттік-дизайндық дизайндағы құралдарды қолдану принциптерін іс жүзінде түсінуге, сахналық дизайнның барлық тізбегін меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалар II (макет және веб-дизайн бағдарламалары)
    Несиелер: 4

    Пән заманауи визуализация бағдарламалық пакетін және дизайн шешімдерін меңгеруге бағытталған: Auto CAD, 3DS max, Photoshop, Corel Draw және басқа бағдарламалар. Бағдарлама трафареттік «пилоттық» жобаны жүзеге асыруды қарастырады. «Пилоттық» жоба шынайы сәулеттік-дизайндық дизайндағы құралдарды қолдану принциптерін іс жүзінде түсінуге, сахналық дизайнның барлық тізбегін меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақстан мәдениетінің тарихы
    Несиелер: 4

    Сәулет, сәулет-аймақтық мектептердің дамуының негізгі тарихи кезеңдері, Қазақстанның архитектурасындағы дәстүрлер мен ілгері басқан үрдістері, типология, әр кезеңдегі негізгі аймақтық ескерткіштер. Алынған білімдер Қазақстанның болашақ сәулет ескерткіштерін композициялық және тарихи-тұрғыда талдау үшін Қазақстан аймақтарының архитектурасына тән ерекшеліктер мен жетістіктерін анықтауға, сәулет ескерткіштерін композициялық және тарихи тұрғыдан талдауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Архитектуралық ортаның ғимараттары мен құрылыстарының құрылымдары
    Несиелер: 4

    Бұл пән жобалау объектілерін жобалау және құрылыс конструкцияларын есептеу теориясы мен тәжірибесінің қазіргі жағдайын көрсетеді; азаматтық және өнеркәсіптік ғимараттар мен құрылыстардың ғарыштық-жоспарлау және жобалық шешімдері, конструкциялық материалдардың физикалық-механикалық қасиеттері, конструктивтік элементтерді есептеу негіздері, I топтың шекті күйлері үшін конструкцияларды есептеу әдістері туралы жалпы мәліметтерді береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дизайн нысандарын конструкциялау
    Несиелер: 4

    Бұл пән дизайн объектілерін жобалаудың теориялық және практикалық жай-күйін және құрылыс құрылымдарын есептеуді көрсетеді; Мұнда азаматтық және өнеркәсіптік ғимараттар мен құрылыстардың кеңістіктік жоспарлау және конструктивтік шешімдері, құрылымдық материалдардың физика-механикалық қасиеттері, құрылымдық элементтерді есептеу негізі, шектеулі күйдегі I топ бойынша құрылымды есептеу әдісі туралы жалпы ақпарат беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сәулет сәуле техникасы/Климатология
    Несиелер: 4

    «Сәулеттік жарықтехникасы / Климатология» пәні құрылыс алаңдарының климаттық ресурстарын есепке алу және тиімді пайдалану міндеттерімен, қалаларда жекелеген ғимараттарда әртүрлі мақсаттар үшін жайлылық талаптарына жауап беретін үй-жайларда микроклиматты қалыптастыру үшін оңтайлы физикалық параметрлерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сәулет дизайнының нысандарын жобалау III
    Несиелер: 5

    Тәртіп туристік бағытты ұйымдастыруды, соның ішінде жобалық бағдарламаны әзірлеуді, тиісті инфрақұрылымды құруды және туристік маршрутта ыңғайлы, қауіпсіз тұруды және қозғалысты қамтамасыз етуге бағытталған жобалау жабдықтарын зерттейді. Курстық жоба жүзеге асырылады, оның құрамына дизайн бағдарламаларын жасау, кеңістіктік ұйымдастырудың дизайны тұжырымдамасын қалыптастыру, туристік базалар мен тұрақтар, кеңістіктік пластикалық шешім жасау, жабдықтар әзірлеуді жобалау, сондай-ақ қажетті жобалық сызбаларды орындау кіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Түстану II (ТВ-бейне дизайн профиліне сәйкес)
    Несиелер: 3

    Пән дизайндағы түсті шешімдер мәселелерін қарастырады: дизайн іс-әрекетінде түстік түстерді, контрасттарды, өрнектерді және түс үйлесімін пайдалану; нақты дизайн объектілерімен жұмыс істеуде және тұтынушымен жұмыс жасауда түс пен түсті қабылдау психологиясының әртүрлі аспектілері; түстердің ассоциациясы; тарихтағы, ұлттық мәдениеттегі түс белгілері, рәміздер, дәстүрлер; түс мәдениетіндегі заманауи үрдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ландшафтты дизайн
    Несиелер: 4

    «Ландшафтты дизайн» - бұл алдыңғы оқу үрдісінде алған және инженерлік-жобалаудағы ландшафты-затты компонентін тереңдетіп зерттеуге бағытталған теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдылардың әлеуетіне негізделген оқу пәні.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Портфолио - жобалық материалдарды таныстыру
    Несиелер: 4

    Пән студенттердің есеп беру материалдарын дайындауға дағдысын арттырады, жеке қасиеттерін материалдарға енгізуге үйретеді. Негізгі құзыреттілікті бағалаудың теориялық аспектілерін зерттейді. Студенттерге түрлі материалдарды талдау негізінде кәсіби қызметті жобалауға көмектеседі және қазіргі заманғы аспектілер мен проблемаларды білетін өз портфолиосін сауатты түрде дайындауға және пайдалануға үйретеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мәдениеттегі басқару
    Несиелер: 4

    Пән өнерді ұйымдастыру және өнер әкімшісінің міндеттері төңірегінде жеке және қоғамдық іскерлік операциялар туралы білімдер жиынтығын білдіреді, оған персоналды басқару, маркетинг, бюджетті басқару, қоғаммен байланыс, қаражат жинау, бағдарлама әзірлеу және бағалау кіреді. . Мәдениет пен өнердің үлгілері мен құралдарын да зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сәулет дизайнының нысандарын жобалау II
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің жобалау нысаны стационарлық және мобильді (таңдау бойынша) сауда кешенінің заттық-кеңістіктік ортасын дамыту болып табылады. Студенттердің практикалық жұмысы барысында құрылымдық схемалар мен интерьер кеңістігін ұйымдастыру жолдары, сондай-ақ қалалық ортадағы даму аймағын таңдау және талдауды қоса алғанда, алдын ала талдау жүргізілетін курстық жоба жүзеге асырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Арт-менеджмент
    Несиелер: 4

    Пән – жеке, сондай-ақ мемлекеттік, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру туралы, сондай-ақ, кадрларды басқару, маркетинг, бюджетті басқару, жұртшылықпен байланыс, қаржы жинау және бағдарламаларды әзірлеу және бағалауды қамтитын өнер жөніндегі администратордың міндеттері туралы ақпарат жинағы. Сонымен қатар, мәдениет пен өнердің заңдылықтары мен құралдарын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Арх. физика/энергияны үнемдеу. дизайндағы технология
    Несиелер: 4

    Студенттердің энергия үнемдеудің негізгі ережелері туралы, жүзеге асырылуы энергия ресурстарын тиімді пайдалануға бағытталған құқықтық, ұйымдастырушылық, ғылыми-өндірістік-техникалық, ақпараттық-экономикалық шаралар кешені туралы білім алуы. Студентті сәулет пен дизайнның барлық салаларында энергияны тиімді пайдалану, оның бірлік шығындарын азайту туралы біліммен қаруландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жобаның тұсаукесері
    Несиелер: 4

    Пән студенттердің есеп беру материалдарын дайындау дағдыларын жетілдіреді, материалға өзіндік жеке қасиеттерін енгізуге үйретеді. Негізгі құзыреттіліктерді бағалаудың теориялық аспектілерін зерттейді. Студенттерге әртүрлі материалдарды талдау негізінде кәсіби іс-әрекеттерді жобалауға, заманауи аспектілер мен мәселелерді білу арқылы өз портфолиоларын сауатты дайындауға және пайдалануға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Композиция II (профиль бойынша)
    Несиелер: 4

    Пән белгілі тарихи ансамбльдік кешендер мен әлі іске асырылмаған тұжырымдамалық жобалар мысалында сәулет ансамбльдерін қалыптастыру принциптерін қарастырады. Негізгі назар сәулет нысандарын көркем-бейнелі шешуге және кеңістіктік ортаны ұйымдастыру тұжырымдамасына аударылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дизайндағы қазіргі заманғы материалдар (профиль бойынша)
    Несиелер: 3

    Пән студенттердің құрылыс материалдарын «материал - конструкция - ғимарат, имарат» сәулет - құрылыс жүйесінің элементтері ретінде түсінуін қалыптастырады. Табиғи және жасанды материалдардың қасиеттерін кәсіби қызметте пайдалануды және қоршаған ортаның кең әлемінде оларды практикалық қолдану және қоршаған ортаға әсер ету тұрғысынан бағдарлауды үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Сәулет дизайнының нысандарын жобалау IV
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің жобалау нысаны кең ауқымды көрменің заттық-кеңістіктік ортасын дамыту болып табылады. Аналогты талдауды, олардың құрылымдық схемаларын және интерьер кеңістігін ұйымдастыру жолдарын қамтитын алдын ала жобаны талдауды орындау. Авторлық тұжырымдаманы қалыптастыру, жобалау үшін аумақты таңдау, ғимараттың көркемдік кескінін жасау, негізгі функционалдық процестерге сәйкес ішкі кеңістікті ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Далалық тәжірибе IV
    Несиелер: 4

    Практика студентті бітіру жобасының тақырыбын таңдауға дайындауды қамтиды. Жұмыс тәжірибесі берілген

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Эргономика
    Несиелер: 5

    Бұл пән адамның өзара әрекеттесу жүйесін техникалық нысандармен зерттейді. Бұл пәннің бағдарламасы келесі бөлімдерге негізделген: эргономика негіздері; жобалау барысындағы эргономикалық міндеттер; дизайнерлік өнімді қабылдау мен дизайнның эргономикалық аспектілері.Қазіргі заманғы эргономика күйін, тарихын зерттейді; тұлғаның және қоршаған ортаны өзара әрекеттестігі; әлеуметтік-психологиялық, экологиялық аспектілердің ақпараттық аспектілері, сондай-ақ эргономика және антропометриядағы физикалық факторлар қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Сәулет дизайнының нысандарын жобалау V
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің нысаны заттық-кеңістіктік ортаға және жабдыққа байланысты қала құрылысы кешендерінің әр түрлі элементтері болып табылады. Жобада шығармашылық, авторлық ұғымды тұрғын үй салу кварталының ұйымдастырылу тұжырымдамасы, сондай-ақ қажетті жобалық сызбаларды енгізу қарастырылған. Жобаға дизайн алдындағы зерттеулерді, қалалық жоспарлауды талдауды, кварталдың ішкі және сыртқы кеңістігін жобалауды дамыту кіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Интерьерлік тарихы
    Несиелер: 5

    Курс сәулет пен дизайнды зерттеуге ғылыми көзқарасты қалыптастырудың жалпы теориялық аспектілері болып табылады. Ішкі кеңістіктің қалыптасуының теориялық негіздері, өнердің жанрлық шекараларының қиылысында орналасқан кеңістіктік көріністерді дамытуға, негізгі архитектура және заттық-кеңістіктік ортаны жобалауға байланысты негізгі теориялық ұстанымдар қарастырылады. Белгілі бір дәуірдің стилі, тектоникалық, конструктивті және сәндік сипаттамалары

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Қаланы кешенді абаттандыру
    Несиелер: 4

    Пән қала құрылысы процесінде нысанның мақсаты бойынша жұмыс істеуін қамтамасыз ететін техникалық міндеттер кешенін қарастыруды қамтиды: Аумақты инженерлік дайындау, тік жоспарлау кезеңдері мен әдістері, жер үсті ағындарын ұйымдастыру, құрылыстарды су басу мен су басудан қорғау. Инженерлік жетілдіру элементтері. Қалалық көліктің жоспарлау сипаттамасы. Қалалық аумақтарды жобалау. Инженерлік және көлік құралдары. Қалалық жаяу жүргіншілер алаңдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Дизайндағы экономика және менеджмент
    Несиелер: 3

    студенттерде мынадай білім, білік және дағдылар болуы керек: Білу: жобалауды басқарудың және жобаларды басқарудың негізгі құралдарын, әдістері мен принциптерін; Жобаны топта және жеке басқара білу; Жобаны бастау, жоспарлау және ұйымдастыру дағдылары (тәжірибе жинақтау), жоба жұмысының нәтижелерін ұсыну, тұтынушылармен өзара әрекеттесу дағдылары болуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Жұмыстық жобалау
    Несиелер: 5

    Соңғы практикалық курс. Ол барлық жобалау пәндерінде шешілген көптеген міндеттер кешенін қамтиды. Мұндай қасиеттер қалалық ортада визуалды коммуникацияларды жобалаумен қатар, олардың кейбіреуін Интернеттегі виртуалды кеңістікте бөлек немесе қосымша нұсқа ретінде жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Диплом алды жобалауы
    Несиелер: 5

    Дипломдық жобалау бойынша жобалау-зерттеу теориясы және практикасы болып табылады. Студенттер жобалық құжаттаманы әзірлеуге және орындауда кәсіби білім алады; кәсіби графикалық бағдарламалар бойынша өз дағдыларын жетілдіреді, нақты жобалық міндеттерді шешеді, алдын ала жобалау жұмыстарын зерттейді, дипломдық жобалау үшін қажетті ақпарат жинайды, дипломдық жобаның тұжырымдамасын әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Инженерлік инфрақұрылым
    Несиелер: 4

    Тәртіп объектіні қалалық жоспарлау үдерістері мақсатына сай пайдалануды қамтамасыз ететін техникалық тапсырмалар кешенін қарастырады: Аумақты инженерлік дайындау, жоғарғы арықтарды жоспарлау, арық ағындарын ұйымдастыруды, құрылыстарды су басудан және су басудан қорғау. Инженерлік жетілдіру элементтері. Қалалық көліктің сипаттамаларын жоспарлау. Қалалық жерлерді жобалау. Инжиниринг және көлік құралдары. Қалалық жаяу жүргіншілер кеңістігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Қазіргі заманғы жобалау инженериясындағы менеджмент негіздері I
    Несиелер: 5

    Басқарушылық, ұйымдастырушылық, көркемдік жетекшілік, сонымен қатар дизайнның әртүрлі салаларындағы тәуелсіз жобалау іс-әрекетінің заманауи құрылымдық тәсілдерін зерттеу. Корпоративтік ортада және дизайн индустриясында функционалдық коммуникацияны, коммуникацияларды практикалық дамыту; мердігерлермен және тапсырыс берушілермен жобалық қызметті ұйымдастыру принциптерін зерделеу және меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Бюджеттік мәміле
    Несиелер: 3

    Бағалауды заманауи бағалар мен нормативтік база негізінде бағалауды дайындау үшін кәсіби бағдарламалық қамтамасыз ету жүйелерін пайдалана отырып, бағалауды дайындау, баға белгілеу тәсілдері, принциптері мен әдістерін қолдану; баға процесінің сыртқы факторларын анықтау; нарық жағдайында бағалар саясатына қатысты негізгі мәселелерге бағдарлану, заманауи бизнес жағдайындағы бағаны сақтандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Қазіргі заманғы жобалау инженериясындағы менеджмент негіздері II
    Несиелер: 5

    Жеке және ұжымдық жоба қызметін ұйымдастыру мен басқарудың әдістері мен технологияларын, әдістері мен құралдарын жан-жақты зерттеу және дамыту. Дизайндық ойлаудың алгоритмдік және конструкторлық түрлерін дамыту, жобалаудағы жоба қызметін басқарудың инновациялық тәсілдерін қалыптастыру. Жобалау жобалары бойынша жұмыстарды ұйымдастыру әдістерін практикалық өңдеу; жоба қызметінің кезеңдері мен құрылымы; жобалау процестерін жоспарлау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Замануи дизайны (профиль бойынша)
    Несиелер: 5

    «Қазіргі дизайн» пәні қазіргі заманғы дизайнның негізгі теориялық негіздерін зерттейді. Ең бастысы - дизайнның теориялық негіздерін жалпы алғанда композициялық, шығармашылық үдеріспен және әсіресе объектілер мен объектілердің қалыптасуымен, сондай-ақ дизайнерлік қызметтің негізі ретінде дизайн және дизайнерлік ойлаудың пайда болуымен өзара түсінуді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Диплом алды практика
    Несиелер: 4

    Практика зерттеу қызметінің нәтижелерін пайдалануды болжайды: жобалық материалдар, нормативтік құжаттар, алдын-ала зерттеулерді жинау, талдау; Академияның және базалық кәсіпорынның нақты жағдайларын есепке ала отырып, оларды нақты жобаға енгізе отырып, материалдарды нақтылау.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Код ON1

    ON 1 - Материалдық мәдениет пен дизайнның қазіргі заманғы объектілерін құру мақсатында қоғамның үнемі өзгеріп отыратын қажеттіліктеріне бағдарланған қоғамдық пікірді, дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, әлеуметтік, этикалық және рухани құндылықтарға негізделген қоғамдық тәртіптің философиялық және әлеуметтік-гуманитарлық заңдарын түсіну сәулет және дизайн саласындағы ғылыми-техникалық прогрестің үрдістері; дизайнның барлық салаларында технологиялық прогрестің әлемдік және өңірлік үрдістерін ескере отырып, жобалау объектілеріндегі қоғамның әлеуметтік қажеттіліктерін анықтау; құқық, экономика, әлеуметтану, мәдениет саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамалық және нормативтік құжаттарына сәйкес әрекет етеді.

  • Код ON11

    ON 11- Сәулеттік-дизайн жобалаудың заманауи әдістері мен тәсілдері: жоба алдындағы зерттеулерді, соның ішінде ақпарат жинауды, объектіге баруды тексеруді және жағдайды талдауды; проблемаларды және дизайнерлік міндеттерді анықтау, сәулеттік-дизайн жобаларының әдісін таңдау, дизайн жетістіктерінің кезектілігін анықтайды, жобалау тапсырмаларын және жұмыс бағдарламасын құрастырады. Алдыңғы пәндерден алынған барлық білім, дағдылар мен кәсіби дизайн дағдыларын, соның ішінде функционалдық, эстетикалық, конструктивті, техникалық, экономикалық және басқа да іргелі талаптарға, ережелерге және заңнамаға сәйкес барлық кезеңдерде сәулет және дизайн жобаларын жасау мүмкіндігі (нобайлық жобадан - жобалау бағдарламасының ұсынысына толық сәйкес).

  • Код ON3

    ON 3- табиғи, техногенді және әлеуметтік қауіпсіздікті қамтитын қазіргі заманғы әлемдік экологиялық проблемаларды анықтау және түсіну; сәулет ортасының объектілерін қалыптастыру кезінде орнықты даму және өмір қауіпсіздігі қағидаларын қолдануға; дизайн саласындағы кәсіпкерлік міндеттерін түсіну; экономикалық тиімділікке, инвестициялық тартымдылыққа және қаржы тәртібіне, атқарушы бөлімшенің әкімшілік басқару принциптеріне басшылық жасау; осы салаларда заманауи жетістіктерге негізделген дизайн дағдыларын дамыту, пәнаралық білімді біріктіру; барлық қатысушылардың жобалық процеске интеграцияланған өзара әрекеттесу міндеттерін жүзеге асырады. Пәнаралық ұжымдық жұмысының сапасына жауапты болу.

  • Код ON9

    ON 9 - Ғылым мен техниканың дамуының негізгі кезеңдері, ғылыми-техникалық жетістіктердің заңдары және оның дизайн әдістерінің эволюциясына әсері туралы түсінік беру; әртүрлі өнер туындыларын, архитектураны және дизайнды нақты дизайнымен типологиялық, стиль және жанрлық ерекшеліктерге ие; кәсіби терминологиясы; әртүрлі экологиялық жобалау объектілерін жобалау кезінде уақытша және стилистикалық сипаттамаларды сәйкестендіру жолдарын қолдануға болады. «Сәулет дизайны» дайындау бағытында жоғары білім деңгейін қалыптастыруға бағытталған кәсіптік сауаттылықтың негізгі тарихи, теориялық және нормативтік негіздерін білу және түсіну.

  • Код ON4

    ON 4 - өнер, сәулет және дизайндағы заманауи және озық теориялық және практикалық жетістіктерді оқып, талдауға және зерделеуге; өнер және дизайн философиясының жалпы дамуына негізделген дизайн және өнерді дамыту үрдістерін түсіну; ойлау мәдениеті, ақпарат жинау, талдау, қабылдау, мақсаттар қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау мүмкіндігі; мемлекеттік тілде және халықаралық қарым-қатынас тілінде қарым-қатынас жасау, кең ауқымды кеңейту және кәсіби қарым-қатынас жолдарын табу, әр түрлі тілде іскерлік хат алмасу және кеңсе жұмысын жүргізу дағдылары бар, сондай-ақ дамып-зерттеу сипатына ие басқа да қабілеттерін көрсетеді.

  • Код ON2

    ON 2 - өнер, сәулет және дизайндағы заманауи және озық теориялық және практикалық жетістіктерді табуға, талдауға және зерделеуге; өнер және дизайн философиясының жалпы дамуына негізделген дизайн және өнерді дамыту үрдістерін түсіну; ойлау мәдениеті, ақпарат жинау, талдау, қабылдау, мақсаттар қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау мүмкіндігі; мемлекеттік тілде және халықаралық қарым-қатынас тілінде қарым-қатынас жасау, кең ауқымды кеңейту және кәсіби қарым-қатынас жолдарын табу, әр түрлі тілде іскерлік хат алмасу және кеңсе жұмысын жүргізу дағдылары бар, сондай-ақ танып және даму сипатқа ие басқа да қабілеттерін көрсетеді.

  • Код ON8

    ON 8 - Қазақстанның әртүрлі тарихи дәуірінде көрініс тапқан көркем шығармашылықтың ғылыми, философиялық, мәдени және композициялық негіздерін, сондай-ақ Қазақстанның әлемдік көркем мәдениеті мен көркемдік мәдениетін дамытудың ерекшеліктерін түсіну; сәулеттік дизайн объектілерінің эстетикалық және аймақтық ерекшеліктерін сәулеттік дизайнды дамытудағы қазіргі заманғы үрдістерді айқындау; қайта құру және жаңғырту кезінде қолданыстағы архитектуралық ортаны және оның объектілерін сақтау және дамыту әдістерін қолдануға; әр түрлі жобалау объектілерін жобалаудағы заңдар, құралдар мен әдістер туралы білімдерін білу.

  • Код ON7

    ON7 -Дәстүрлі және қазіргі заманғы техниканы, материалдарды және құралдарды қолданып, әртүрлі түрдегі және жанрдағы суреттер мен кескіндерді құрудың жалпы заңдары мен әдістерін түсіну; түрлі мәдениеттердегі түсті символизм; түстерді қабылдау психологиясы, түстік-ассоциациялар және түс-тоналдық қатынастардың заңдылықтары; бейнелеудің негізгі әдістерінде, суреттердің, көлемдер мен кеңістіктердің көрермендік қабылдау заңдары; графикалық құралдардың символикасын түсіну және қолдану, соның ішінде қаріптің әртүрлі категорияларын түсіну, байланыс құралдары ретінде сурет салу, кескіндеме және дизайндағы және шығармашылық жұмыстардағы сәулеттік графикалық жұмыстарды қолдану.

  • Код ON5

    ON 5 - қолмен сызу және компьютерді, графикалық және көлемді модельдеу әдістерін және құралдарын таңдау, талдау, түсіндіру, сондай-ақ ақпарат алу, сақтау, өңдеу; сәулет жобалау саласындағы жобалық жұмыстарын іске асыру үшін қажетті қолмен геометриялық және цифрлық модельдеу, визуализация және презентацияның негізгі заңдарының дағдыларын жобада еркін қолдануға; кәсіби қызметте қажетті ақпаратты өңдеу мен сақтауды автоматтандырылған іздеу үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

  • Код ON6

    ON 6 - жаратылыстану ғылыми пәндерінің негізгі заңдарын кәсіби қызметінде пайдалану; қолданыстағы талаптарға сәйкес жобалардың қажетті бөлімдерін, соның ішінде қоршаған орта физикасы саласында (климатология және сәулеттік жарықтандыру) әзірлеу; инженерлік және техникалық құралдардың ерекшеліктері туралы түсінік алу; конструкциялардың жұмыс істеу заңдылықтарын ескере отырып, тұрақтылығын және сенімділігін қамтамасыз ету әдістерін, түрлі құрылымдар мен материалдармен нысандарды құру әдістерін ескеретін материалдық-құрылымдық архитектуралық-құрылыс жүйесінің негізгі принциптерін түсіну және қолдану; дизайн шешімдерінде инновациялық технологиялар мен материалдарды белсенді қолдану.

  • Код ON12

    ON12 - Жобаларды дамытуда материалдық мәдениет жетістіктерін пайдалану; ғылыми, кәсіптік және іскери қарым-қатынас дағдыларын меңгереді, қоршаған ортаны, ғимараттарды немесе олардың үзінділерін жан-жақты талдау және бағалау, сондай-ақ сәулет дизайны саласындағы теориялық және тәжірибелік-ғылыми зерттеулер жүргізу; қабылданған шешімдердің ғылыми-техникалық сипаттамаларын жасауға; жобаларды ілгерілету үшін көрмелерде ғылыми-практикалық конференцияларға қатысуға; олардың көзқарасын негізді түрде қорғау; кәсіптік, интеллектуалды, әлеуметтік-мәдени тұрғыда өзін-өзі дамыту және үздіксіз білім алу.

  • Код ON10

    ON 10 - Мамандықтың негіздерін жалпы түсіну; қарапайым сызу құралдарын және суда еритін бояуларды (акварель, гуашь, сия) қолдана отырып, қолмен графикалық тапсырудың негізгі әдістері мен әдістерін меңгеру; классикалық мысалдарды көшіру арқылы бастапқы кезеңде материалды графикалық ідістерді композицияда қолдануды іс жүзінде дағдыларын игеру, болашақта графикалық тілді қалыптастыруға үлес қосып, шығармашылық идеяларды қалыптастыруға, алдын-ала эскиздерде және демонстрациялық материалдарда көрсету мүмкіндігіне ие болады.

Top