Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02111 Балетмейстер өнері

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстандық қоғамның және халықаралық мәдени-білім беру кеңістігінің сұраныстарына сәйкес жалпы мәдени және кәсіби құзыреттерге ие балетмейстерлік өнердің бәсекеге қабілетті білікті кадрларын қалыптастыру. Хореографияның әртүрлі бағыттарын зерделеу және хореографиялық өнерді танымал ету үшін пәнаралық білімді пайдалану арқылы танымға, дамуға ынталандыру үшін жағдай жасау; ұйымдастырушылық-басқарушылық, шығармашылық-қойылымдық қызметке тез бейімделу қабілеті. Білім беру бағдарламасы түлектің заманауи қазақстандық қоғам мен еңбек нарығының талаптарына сай болуына, ұлттық би мәдениетін сақтап, насихаттауға, білімдері мен шеберліктерін меңгеруге, халықаралық танымал болуға қол жеткізуге мүмкіндік береді.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B028 Хореография
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер
  • Классикалық хореографияны қою негіздері
    Несиелер: 3

    Пән ҚР ЖОО-да хореография бойынша режиссура бакалаврларын дайындау процесінде базалық болып табылады. Оқу барысында студенттер классикалық биді қою негіздері бойынша білімдерін дамытады, орындаушылармен сауатты практикалық көрсету және жұмыс істеу, музыкалық материалды таңдау және талдау, калссикалық вариацияларды қою дағдыларын меңгереді. Сабақтар студенттердің қажетті кәсіби қасиеттерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлем халықтарының билері
    Несиелер: 3

    Әлем халықтарының билерін, түрлі би жанрлары мен формаларын зерттеу және практикалық игеру. Әр түрлі аймақтардың этнографиялық және географиялық ерекшеліктері және олардың кәсіби хореографиялық өнердің қалыптасуы мен дамуына әсері (Греция, Болгария, Румыния, Чехия, Мексика, Германия және т.б.). Зерттелетін ұлттың мінезін үйрену және көрсету, ансамбльді сезіну

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетелдік және отандық хореография тарихы I
    Несиелер: 3

    Әлемдік хореографиялық өнер эволюциясының негізгі кезеңдерін зерделеу, хореографиялық стильдер мен бағыттарды, уақыттың тарихи лентасы контексіндегі оның даму үрдістерін талдау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Классикалық би композициясының негіздері
    Несиелер: 3

    Курс үш бөліктен тұратын формадағы әйелдер, ерлер вариациялары түрінде композициялар жасау дағдыларын меңгеруге бағытталған: - классикалық би туралы білім; - қозғалыстарды дамыту негізінде, "қарапайымнан күрделіге" принципі бойынша комбинацияларды құрастыру және принциптер мен музыкалық шығарманың сипаты бойынша этюдтер (музыкалық өлшем, темпо-ритм, тоналдылық); -шығармашылық ойлау принциптері; -музыкалық материалды тыңдау және таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Классикалық би мұрасы
    Несиелер: 3

    Вариациялардың хореографиялық мәтінін, pas de deux, pas de trois және әлемдік мұра балет спектакльдерінің көпшілік билерін зерттеу: П. И. Чайковскийдің "Аққу көлі", "Ұйқыдағы ару", "Щелкунчик"Л. Минкус" Баядерка"," Дон Кихот", А. П. Бородин" Половецкие пляски "Б. Эйфманның" Красная Жизель " және т. б., бағдарламалық мазмұнға сәйкес; хореографиялық мұраның музыкалық екпіндері; орындау стилі, мәнері және сипаты; өткен және қазіргі заманның атақты балетмейстерлерінің әлемдік мұралары мен шығармаларының үздік үлгілері - балеттерді үйрену

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Хореографиялық қойылым өнерінің негіздері
    Несиелер: 4

    Бұл пән студенттердің дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді: - күрделі егжей-тегжейлі тіркестерден «жеке этюд» хореографиялық формасына дейінгі хореографиялық сөздік құрамы; - музыкалық екпіндерді анықтау; - сахна кеңістігінде қозғалыс бұрыштарын тарату.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Классикалық хореографияны қою өнері I
    Несиелер: 3

    Курс аясында білім алушылар "pas-de-deux (екі би)" композициялық нысандағы өнер дағдыларын меңгереді. Сахналық кеңістік пен хореографиялық сурет ескеріледі. Оқу барысында студенттер жеке және топтық сабақтарды өткізу дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Фортепиано
    Несиелер: 3

    "Фортепиано" курсы студенттің музыкалық қабілеттерін дамытуға әсер етеді, одан әрі кәсіби қызметте қажет болатын фортепианода жұмыс түрлерін үйретеді. Бұл пән музыкалық білім берудің көптеген мәселелерін біріктіреді және осы мамандық студенттерінісабақ беру процесінде көмекші буын ретінде қызмет етеді, көркем-образдық ойлауды, көркемдік талғамды, сондай-ақ әртүрлі жанрлар, стильдер, музыкалық бағыттар туралы толық түсініктерді қалыптастыруға және дамытуға ықпал етеді. Фортепиано сабақтары гармоникалық, әуезді естуді, ырғақ сезімін, синхрондылықты дамытады, болашақ режиссер - хореографтар үшін маңызды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетелдік және отандық хореографияның тарихы II
    Несиелер: 3

    Отандық хореографиялық өнер эволюциясының негізгі кезеңдерін зерделеу, хореографиялық стильдер мен бағыттарды, оның дамуының қазіргі заманғы үрдістерін талдау және ұлттық хореографиялық мұраны сақтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Фортепиано ойнау әдістемесі
    Несиелер: 3

    Оқу процесінде студенттерді әртүрлі музыкалық жанрлардың шығармаларымен таныстыру, қиын емес шығармалар мен сүйемелдеуге оқу дағдыларын қалыптастыру қажет. Студенттер негізгі ережелерді білуі керек, терминологияны меңгеруі керек; фортепианода ойнау дағдыларын игеруі керек: дененің, қолдың дұрыс орналасуын бақылау; дыбыс шығару, иілу, педализация техникасымен жұмыс істеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыка тарихы мен теориясы
    Несиелер: 5

    Музыканың тарихы мен теориясын, әлемдік музыканың даму кезеңдерін және оны өнердің музыкалық түрлерінде (опералар, симфониялар, балеттер) интерпретациялауды зерттеу. Музыкалық тілдің негізгі элементтерін (дыбыс қатарлары, ладтар, интервалдар, аккордтар), музыкалық шығармадағы тональды ауысу тәсілдерін, құрылымын, текстураны үйрену. Музыкалық тілдің негізгі элементтерін үйрену

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Хореографиялық қойылым өнері
    Несиелер: 4

    Пән хореографиялық қойылымның шығармасында студенттердің ой-өрісін кеңейтеді. Хореографиялық лексиканы жазудан басқа, студенттер музыкамен немесе ондағы идеялармен берілген идеяны ашуға үйренеді. Аталған пән хореографиялық композицияларды өз бетінше құрастыру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Классикалық би композициясы І
    Несиелер: 3

    Курс "классикалық би композициясының негіздері" курсын оқып үйрену кезінде әзірленген білім мен дағдыларға негізделген. Pas-de-deux (екі би) формасының композициялық құрылысын дамыту драматургия заңдарын қолданады. Дайындық процесінде орындаушылық шеберлік пысықталып, орындаушының шығармашылық әлеуеті анықталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Балетмейстер өнерінің негіздері
    Несиелер: 4

    Пән балетмейстер өнері саласындағы терең теориялық және практикалық білімді игеруге мүмкіндік береді. Оқыту И. Бахтың музыкалық шығармашылығымен танысуды және 2 дауысты қабылдауда хореографиялық фразаның құрылысына егжей-тегжейлі талдауды қамтиды. Сондай-ақ, екі орындаушыға арналған хореографиялық этюд кеңістігін игеру бойынша студенттердің шығармашылық қиялын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық-би формаларын талдау
    Несиелер: 4

    Музыкально-балетная драматургия Студенттер қарапайым және күрделі музыкалық формаларды үйренеді, белгілі бір үлгі негізінде осы кіші формалар арқылы жасалған музыкалық шығармалардың күрделі түрлерімен танысады және олардың жасалу заңдылықтарын анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халықтық-сахналық хореография қою негіздері
    Несиелер: 3

    Студенттер жеке композицияны (образды), сюжетті дуэт композициясын құру кезінде академиялық және фольклорлық бөлімдер туралы білімдерін көрсетеді, мұнда студенттердің әр түрлі ұлттардың билерінің ұлттық сипаттамаларын жаңғыртудағы жеке мінез-құлықтары ашылады, олардың мәнерін, сипаты мен стилін орындау қажет. Олар стильге, мәнерге және сипатқа сәйкес келетін сауатты музыкалық материалды таңдауды үйренеді. Талдау дағдылары оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Классикалық хореографияны қою өнері II
    Несиелер: 4

    Орындаушылық шеберлік дағдыларын, өз денесін меңгеру қабілетін, дуэтті-классикалық бидің техникалық тәсілдерін, pas-de-trois, pas-de-guatre классикалық бидің күрделі нысанын қою өнерін меңгерген, заманауи ойлауды дамыта отырып, өзіндік хореографиялық жазу мен шығармашылық даралықты дамыта отырып, кең бейінді қоюшы хореографтар мамандарын даярлау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және ынталандыру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет негіздері
    Несиелер: 5

    Курс - кәсіби цикл пәндерінің қатарына кіреді (таңдау пәндері). Пәнді оқу студенттер алған білімге негізделеді: базалық бөлімнің Гуманитарлық, әлеуметтік және экономикалық циклінің пәндері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік қызмет негіздері
    Несиелер: 5

    «Кәсіпкерлік қызмет негіздері» пәнін оқытудың мақсаты студенттерді бәсекелестік ортада кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларына үйрету болып табылады. Сонымен қатар кәсіпкерліктің теориялық және әдістемелік негіздерін қарастыру; - кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру мәселелерін зерттеу және оның тиімділігін бағалау; - кәсіпкерлікті дамытуды реттеу мен қолдаудың мемлекеттік тетіктерін анықтау және пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Классикалық би композициясы II
    Несиелер: 4

    Пәннің міндеттеріне өткен материалды бекіту, орындаушылармен pas-de-trois (Үш би) қойылымдық-дайындық процесі, pas-de-guatre (Төрт би), заманауи ойлауды дамыту, жеке хореографиялық қолжазбаны және шығармашылық даралықты дамыту кіреді. Дуэтті-классикалық би білімін қолдана отырып, pas-de-trois (Үш би), pas-de-guatre (Төрт би) қойылымын жүзеге асыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халықтық-сахналық би композициясының негіздері
    Несиелер: 3

    Пәнге кәсіби хореографиялық мекемелерде оқылатын академиялық және халықтық билердің оқу материалдары кіреді (академиялық бөлімнің венгр, поляк, итальяндық билері және беларуссия, поляк, венгр халық бөлімдері). Оқу барысында мақсат - шығармашылық ізденушілікті ашу, байқампаздықты, қызығушылықты және қарым-қатынасты дамыту, бұл студенттердің халықтық сахналық, халықтық билерге негізделген дербес композициялар құрастыру мүмкіндігін дамытуға мүмкіндік береді: біреуін дамытуға арналған жеке шығарма (образ) немесе екі негізгі қозғалыс, сюжеттік дуэт композициясы. Уақыт 1,5-тен 2 минутқа дейін

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халықтық сахналық би композициясы I
    Несиелер: 3

    Пән фольклорлық бөлім негізінде украин, татар, молдаван, орыс, башқұрт және испан кейіпкеріндегі академиялық бөлім негізінде оқытушы ұсынған музыкалық шығармаға арналған халықтық-сахналық би шығармаларын; - стиль мен әдепті білуді, -қимылдарды дамытуды қарастырады. Кеңейтілген формалар құрастырған кезде: дамыған материал бойынша 3-тен 6-ға дейін орындаушылар және күрделі сурет бойынша 4-тен 8-ге дейін орындаушылар, сюжеттік контурды ұстану, сахналық кеңістікті пайдалану, орындау шеберлігі, би бейнесін ашу . Уақытты 1,5-тен 2,5 минутқа дейін

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Халықтық сахналық хореографиясын қою өнері I
    Несиелер: 3

    Пән халықтық-сахналық би композициясының негіздерін дәйекті игеруді ескере отырып оқытылады. Курс кеңейтілген формаларды құрастыру дағдыларын игеруге негізделген: дамыған материал бойынша 3-тен 6-ға дейін орындаушы топтары және күрделі сурет бойынша 4-тен 8-ге дейін орындаушылар, кеңістіктегі жұмыс, мәнерлілігін, музыкалық, эмоционалдылығын дамыту және орындау мәдениеті. Уақыты 1,5-тен 2,5 минутқа дейін

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хореографиядағы драматургияның негіздері
    Несиелер: 4

    Балеттік спектакльдер драматургиясын кәсіби талдауға үйрету. Хореографиялық театр драматургиясының принциптерін және оның өзіне тән ерекшеліктерін зерттеу. Хореографиялық шығармаларды құру және қою процесі туралы түсініктерін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Классикалық хореографияны қою өнері III
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты - Grand pas (үлкен би), Pas d´ action (тиімді би) формаларының классикалық хореографиялық шығармаларын құрастыру және талдау дағдыларын меңгеру, қиялдық ойлауға тәрбиелеу, лексикалық материалды дамыту, сурет салу дағдыларын алу, би, сахна алаңын тарату, орындаушыларды таңдау, жұмысты ұйымдастыру және репетитор. Отандық және әлемдік хореографтардың тәжірибесімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Классикалық би композициясы III
    Несиелер: 4

    Пән классикалық биде Grand pas (үлкен би), Pas d´ action (тиімді би) құру және құрастыру дағдылары бар болашақ жоғары білікті мамандарды дайындайды. Білім алушылар классикалық бидің техникалық қағидаларын, техникасын, жұмыс сахналау әдістерін меңгереді. Олар ойлауды дамытады, өзіндік хореографиялық стилі мен шығармашылық даралығын дамытады. Композицияларды талдау дағдыларын алу. Идеяны жүзеге асыру және практикалық көрсету дағдылары бойынша орындаушылармен; музыкалық материал бойынша концертмейстермен жұмыс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балетмейстер өнері
    Несиелер: 4

    Пән студенттерге үш немесе одан да көп орындаушыларға арналған хореографиялық миниатюраны құрастыру дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Студенттерге орындаушымен жұмыста өзін көрсетуге мүмкіндік береді. Ол импровизация ретімен орындаушылар арасында сюжеттік қақтығыстар құруға мүмкіндік беріп, эмоционалды түрде босатады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Клавир мен партитураны талдау
    Несиелер: 4

    Оқу барысында студенттер оқиды: Оркестрдің жалпы концепциясы. Партитурадағы аспаптардың орналасу тәртібі. Үрмелі ағаш аспаптарының тобы. Үрмелі жезді аспаптар тобы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хореографиялық шығамаларды музыкамен көркемдеу
    Несиелер: 4

    «Хореографиялық шығармалардың музыкалық орналасуы» пәні би жанрларының пайда болу және даму тарихы, музыкалық теорияның негіздері, музыкалық және драмалық заңдылықтар туралы түсінік береді. Бұл музыкалық шығарманы, оның драмалық заңдылықтарға негізделген композициялық құрылымын тұтас қабылдау, орындау шеберлігі мен көркемдік-бейнелік мазмұнын түсіндіру. Музыкалық мәтінді талдау дағдыларын дамытуға және би қимылдары үшін тиісті музыканы таңдауға және т. б ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Заманауи би композициясының негіздері
    Несиелер: 4

    «Замануаи би композициясыныңнегіздері» курсының мақсаты – қазіргі хореографияның білімі мен техникасын меңгеру, денесін, қол, аяқ, бас позицияларын сахналау, заманауи бидің пайда болуымен, дамуымен және жалпы мәліметтерімен танысу. Мұғалім берген едендегі, ортадағы, диагональдағы, комбинациялар мен эскиздердегі жаттығуларды оқып үйрену, композициялық жоспар құра білу, бейнелі пластиканы дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ биінің мұрасы
    Несиелер: 3

    Пән студенттерді Ш. Жиенқұлова, Д. Абиров, З. Райбаев, М. Тілеубаев, балетмейстерлердің сахналық билерімен таныстырады. Всеволодская-Голушкевич, ол рухани-мәдени байлық пен халықтың игілігі болып табылатын қазақ сахналық биінің дамуына үлкен үлес қосты. Мәтінді оқып, музыкалық материалды бөлшектеңіз. Осы балетмейстерлердің орындаушылармен би қойылымдарын орындау мәнері мен озық бейнесін сақтай отырып жүзеге асыру, станокта және этюдтерде оқу мысалдарын, залдың ортасында композициялар жасау дағдыларын көрсету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халықтық сахналық хореографиясын қою өнері II
    Несиелер: 3

    Пәнге қойылатын талаптар - хореографиялық жұмыстың идеясы: кеңейтілген және балалар би шығармалары. 2-ден 3 минутқа дейінгі уақыт. -хореографиялық сюжеттік-технологиялық даму - лексикалық материалды дамыту және байыту мүмкіндігі - драматургияның негізгі заңдары және олардың қолданылуы -музыкалық материалмен және орындаушылармен жұмыс. - сахналық дайындық процесіне, сахнаны безендіруге және костюмге қойылатын талаптарды тәжірибеде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дуэт биіндегі жұптық техника
    Несиелер: 3

    «Дуэт биіндегі қолдау техникасы» дут-классикалық бидің негізгі түсініктерімен таныстырады, білім алушылар бағдарламалық материалды оқиды: партерлік және ауалық қолдау, айналу, секіру, тәсілдер. Олар ұлттық тақырыпта шығармаларды қою, идеяны, бейнені аша отырып, алған білімдерін қолдану дағдыларын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хореографиядағы жұптық орындау әдістері
    Несиелер: 3

    «Хореографиядағы қолдау техникасы» пәнінің мазмұны орындау техникасын, партерлік және әуе қолдау техникасын және оқу композицияларын құруды оқыту процесі болып табылады. Білім жүйесі оқу материалының ғылыми сипатына және қол жетімділігіне, жаңа материалды меңгерудегі айқындылыққа, білім, білік және дағдылардың беріктігіне, білім алушылардың тәуелсіздігіне негізделген. Білім алушыларды шығармашылық, дайындық, қойылым, ұйымдастырушылық және басқарушылық қызметке дайындайтын негізгі ұғымдар: ырғақ, тіреуіш, стендтік басу, итермелеу, тепе-теңдік, драма заңдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық-балеттік драматургия
    Несиелер: 3

    Музыкалық шығармаларды зерттеу және талдау, музыкалық өнердің тарихи эволюциясы, әр түрлі музыкалық стильдердің ерекшеліктері, ірі композиторлар мен хореографтардың жанрлары, әдеби көздердің, картиналардың, тарихи оқиғалардың хореографиялық өзгеру принциптері туралы кәсіби көзқарас және нақты түсінік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарихи-тұрмыстық бидің композициясының негіздері
    Несиелер: 3

    XVI-XVII ғасырлардағы тарихи-тұрмыстық билермен танысу және зерттеу. Зерттелген материал негізінде орындау мәнеріне, стиліне, мінезіне сүйене отырып, өзіндік композициялар жасау. Зерттелген дәуір композиторларының музыкалық материалдарды қолдануы. Тарихи және күнделікті биді жаппай орындау сипатында тәжірибе жинақтау. Композицияны кеңістік құру әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халықтық сахналық би композициясы II
    Несиелер: 3

    Пәнді меңгеру барысында келесі тақырыптар қарастырылады: -Сыған, армян, еврей, грузин билері материалына негізделген және бұрын қамтылған материалға негізделген балалар шығармалары бойынша егжей-тегжейлі композициялар құрастыру. 2-ден 3 минутқа дейінгі уақыт. - композицияны сауатты құру: экспозиция, сюжет, даму, шарықтау шегі, қорытынды. - музыкалық материалды тиісті таңдау - кеңістікте жұмыс істеу -орындаушылармен жұмыс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шығыс халықтарының билерін қою негіздері
    Несиелер: 3

    Курс студенттерге әртүрлі аймақтардың этнографиялық-географиялық ерекшеліктері және олардың кәсіби хореографиялық өнердің қалыптасуы мен дамуына әсері туралы білім береді; студенттер шығыс халықтарының би мектептерінің лексикалық материалдары бойынша білім мен практикалық дағдыларды меңгереді, шығыс би композицияларын құрастыру дағдыларын меңгереді, шығыс би мектептері мен жалпы би өнері педагогикасының қалыптасуының тарихи процестерін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шығыс би композициясының негіздері
    Несиелер: 3

    Курс студенттерге әртүрлі аймақтардың этнографиялық-географиялық ерекшеліктері және олардың кәсіби хореографиялық өнердің қалыптасуы мен дамуына әсері туралы білім береді. Студенттер әр түрлі шығыс халықтарының би мәдениетінің лексикалық материалын, усулидің ырғақты формуласын, оның ырғақты заңдылықтары мен өзгешелігін зерттейді.Оқылған материал стильдің ерекшеліктерін ескере отырып, би мен хореографиялық композициялар құрастыра алу үшін, сипаты мен орындау тәсіліне дағдыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Заманауи хореография қойылымының негіздері
    Несиелер: 4

    «Қазіргі хореографияны қою негіздері» курсының негізінде негізгі ұғымдарды зерттеу; денені, қолдың, аяқтың және бастың орналасуы мен қалпын орнату; зерттелген лексикалық материал негізінде эскиздер мен вариацияларды сахналау. Орындаушылармен жұмыс істеу дағдылары, музыкалық материалды таңдау, дамыған бейнелі пластиканы және композициялық жоспарды пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балеттік спектакльдердегі характерліқ билер мұрасы
    Несиелер: 3

    Балет спектакльдеріне тән билердің мұрасының басты мақсаты кейіпкер мен бейненің, стиль мен мәнердің ерекшеліктерін жеткізу шеберлігі, сондай-ақ мұраны сақтау мақсатында Сауатты практикалық орындау және ұқыпты қарау болып табылатын опера және балет театрларының репертуарынан және халық би ансамбльдерінен этюд жұмысын, жеке, дуэтті, бұқаралық билерді зерделеуді қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хореографтың шеберлігі
    Несиелер: 4

    Пән хореография, музыка және әдебиеттегі әр түрлі стильдермен, жанрлар мен бағыттармен танысуды қарастырады. Стильдерді көрсету, хореографиялық және пластикалық тілді байытады, сол арқылы оқушының даралығын көрсетеді. Импрессионизм мен экспрессионизм көңіл-күй мен жағдайын, бейнені композиторлардың музыкалық туындылары арқылы пластикада бейнелеуге көмектеседі. Студенттер импровизация ретімен музыкалық стильді бейнелейтін лексикалық материал іздейтін қазіргі заманғы хореографиялық стиль элементтерімен бірге толық хореографиялық композиция құру би шеберлігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарихи-тұрмыстық билерді қою негіздері
    Несиелер: 3

    XVI-XVII ғасырлардағы бал билерін үйрену, берілген тақырыпта (сюжеттік және сюжетсіз) композицияларды орындау мен құрастыруды практикалық меңгеру. Орындау стилі мен тәсілі, сахналық және бал билерінің өзара әсері, бал билерінің эволюциясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хореографиядағы музыкалық драматургия
    Несиелер: 3

    Пән хореографиядағы музыкалық драманың техникасы мен принциптерін, музыкалық-хореографиялық драманың ерекшеліктерін ашады, музыкалық драманы, образдық құрылымын, тональды жоспарын және әр түрлі жанрдағы және дәуірдегі балеттік композициялардың музыкалық-экспрессивтік құралдары жүйесін талдауға, дұрыс оқуға үйретеді, алынған дағдыларды практикада қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халықтық сахналық хореографиясын қою өнері III
    Несиелер: 3

    3 минуттың хронометражы студентке сюиталық форманың кеңейтілген композициясын (немесе би композициясы –гротеск) немесе логикалық дамыған сюжеттік хореографиялық сызығы бар бүкіл оқу курсы ішінде зерттелген ұлттар тізбесінен алынған хореографиялық миниатюраны, қозғалыстар мен би лексикасының дамуының қызықты көрінісін, экспозицияны, сюжетті, дамуды, шарықтау шегін, салтанатты композициялық шешімді сауатты құруды таңдау ұсынылады. Хронометраж 3х минуттан бастап

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ биі композициясының негіздері
    Несиелер: 3

    Халықтардың салт-дәстүрімен, тұрмысымен таныстыру. Қазақстанның көрнекті хореографтарымен танысу. Әйелдер мен ерлердің қазақ биінің позициялары мен қимылдарын үйрену және қолдану. Концертмейстерлермен бірге музыкалық материалмен жұмыс жасау. Сабақ кеңістігінде және залдың ортасында шағын эскиздер түрінде сабақ құрастыру. Әйелдер мен ерлер биін бейнелеу және орындау тәсілі бойынша жұмыс. Импровизация және қозғалысты дамыту бойынша залда жұмыс. Орындаушыларды іздеу және қою жұмыстарын ұйымдастыру дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өнер тарихы
    Несиелер: 4

    Пән әлемдік өнер туындыларының мәнімен, ұлттық және әлемдік стильдер мен көркемдік бағыттардың пайда болуы мен даму заңдылықтарымен, өнердің мәдени және қоғамдық-саяси өмірдің басқа салаларына әсерімен, өнердің тарихтағы және қазіргі әлемдегі мәдени құбылыс ретіндегі маңыздылығымен таныстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлемдік көркем мәдениеті (Театр тарихы, бейнелеу, сәулет өнері, және әдебиет тарихы)
    Несиелер: 4

    Пән студенттердің шығармашылық дайындығының жалпы жүйесінің маңызды бөлігі болып табылады, әлемдік әдебиет пен өнердің әлемдік мәдениет жүйесіндегі орны; даму заңдылықтары мен оның маңызды құбылыстары, негізгі жанрлар мен олардың дамуы туралы түсінік алуға мүмкіндік береді. Студенттердің талғамын, бағалау, түсіну және керемет жасау қабілеттерін дамытады; шынайы рухани және көркемдік құндылықтарға бағдарлау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тарихи-тұрмыстық би композициясы
    Несиелер: 3

    «Тарихи-тұрмыстық бидің композициясы» курсы ХVIIІ-XIX ғасырлардағы тарихи-тұрмыстық би материалы мен классикалық мұра негізінде композициялар құрастыру қабілетін дамытады. Студенттер хореографиялық туындыларды вальс стилінде жасау дағдыларын меңгереді. (екі сатылы, үш сатылы) аксессуарларды (шляпалар, желдеткіштер, маскалар, қылыштар және т.б.) және осы дәуірдің костюмдерін олардың композицияларында білу және пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халықтық сахналық би композициясы III
    Несиелер: 3

    "III халықтық-сахналық би композициясы" пәні бойынша оқу процесінде студенттер сюиталық формадағы композицияларды (немесе би композициясы –гротеск) немесе өткен Ұлттар материалында хореографиялық миниатюраларды жасау дағдыларын меңгереді. Емтиханға студентке өз құрамын көрсету үшін форманы таңдау құқығы беріледі. 3х минуттың хронометражы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тарихи-тұрмыстық билерді қою өнері
    Несиелер: 3

    Тарихи-тұрмыстық биді терең зерттеу студенттің өз шығармаларында вальс музыкасының ырғақты жанды және икемді текстурасын білуіне және қолдануға, оның эмоционалдылығын жеткізуге мүмкіндік береді. Заманауи көзқарас призмасы арқылы күнделікті және салондық билердің элементтерін қолдана білу, олардың арасында градация жүргізу. Композициялық суреттің өзіндік ерекшелігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дуэттік би композициясы
    Несиелер: 4

    Оқу барысында пән дуэт биін құру бойынша көлемді білім, білік және дағдыларды меңгеруді көздейді. Дуэт концерттік нөмірін құру дағдыларын меңгеру және дамыту (әдеби дерек көзі, бейнелеу өнері немесе авторлық композиция)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шығыс биінің композициясы
    Несиелер: 3

    «Шығыс би композициясы» пәні зерттелетін адамдардың тарихын, әдет-ғұрпын, дәстүрін, би мәдениетін білуге міндеттейді; әр түрлі аймақтардың этнографиялық-географиялық ерекшеліктері және олардың халықтың кәсіби хореографиялық өнерінің қалыптасуы мен дамуына әсері; студенттер орындау мәнерін, сипаты мен мәнерін меңгереді; білімдерді игеру, композициялар құру принциптерін оқып үйрену, орындаушыларға қойылымдар, қойылымдар мен идеялар, міндеттер, бейнелерді орындау мен орындау сапасын пысықтаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балетмейстердің шеберлігі
    Несиелер: 5

    Бұл пән іс-әрекетті құрудың әр сатысының маңыздылығын түсініп, хореографиялық әрекеттің драмалық құрылымының міндетті тізбегін ескере отырып, драматургияның негізгі заңдары саласындағы теориялық білімді толығымен қолдануға мүмкіндік береді. "Қойылым жұмысының шеберлігі" өзіне ерекше мәнерлі құралдар мен хореографиялық стильдердің ерекшеліктерін синтездеу арқылы импровизация, эксперименттік шығармалар негізінде шығармашылық ойлауды дамытуды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Этнохореография
    Несиелер: 3

    Курстық бағдарлама студенттерді дәстүрлі мектеп және шығыс халықтарының би мәдениетімен таныстырады; шығыстың би техникасының негіздерін үйретеді; музыкалық екпінді ескере отырып, сауатты орындау; сипатты және бейнелі қозғалыстарға ие болу; стиль, сипат және орындау мәнерінің ерекшеліктерін, ғылыми және практикалық тәсілдерді ескере отырып композициялар құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дуэттік хореографиясын қою өнері
    Несиелер: 4

    Оқу барысында пән дуэттік хореография (көркем әдебиет, бейнелеу өнері немесе авторлық шығарма негізінде) сахналау өнерінде алған білімдерін, біліктері мен дағдыларын практикада қолдануды, композициялық жоспар құруды, таңдауды көздейді. музыкалық материал, бейнені ашу және ішкі күйді беру үшін орындаушылармен жұмыс істеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балет спектаклін талдау
    Несиелер: 3

    Пән балеттің қойылымын өз бетінше талдау дағдылары мен біліктіліктерін қалыптастыру үшін ғылыми ақпаратты жинау, модельдеу және өңдеудің заманауи әдістерін зерттеуге және қолдануға негізделген. Студенттер сценарий жұмысында көркемдік тұжырымдаманың орындалуын, олардың қалыптастырушылық мүмкіндіктерін талдау дағдыларын алады және көркемдік құндылық өлшемдерін басшылыққа алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Актерлік шеберлік
    Несиелер: 4

    Пән әлемдік өнер туындыларының мәнімен, ұлттық және әлемдік стильдер мен көркемдік бағыттардың пайда болуы мен даму заңдылықтарымен, өнердің мәдени және қоғамдық-саяси өмірдің басқа салаларына әсерімен, өнердің тарихтағы және қазіргі әлемдегі мәдени құбылыс ретіндегі маңыздылығымен таныстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хореографиялық импровизация
    Несиелер: 4

    Пән студенттердің шығармашылық дайындығының жалпы жүйесінің маңызды бөлігі болып табылады, әлемдік әдебиет пен өнердің әлемдік мәдениет жүйесіндегі орны; даму заңдылықтары мен оның маңызды құбылыстары, негізгі жанрлар мен олардың дамуы туралы түсінік алуға мүмкіндік береді. Студенттердің талғамын, бағалау, түсіну және керемет жасау қабілеттерін дамытады; шынайы рухани және көркемдік құндылықтарға бағдарлау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Либретто және сценарий
    Несиелер: 3

    «Либретто және сценарий» курсының аясында білім алушылар драматургия теориясын, драматургтің көркемдік міндеттерін, хореодрама негіздерін оқиды, жетекші хореографтардың қызметімен осы салада жинақталған тәжірибемен танысады, балеттік либреттоны жазу бойынша жұмысты ұйымдастыру кезеңдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Заманауи хореография қойылымның өнері
    Несиелер: 5

    Заманауи хореографияны орындау техникасын меңгерудің практикалық дағдыларын бекіту негізінде, импровизация, композициялық жоспар құру, тиісті музыкалық материалды таңдау, бейнелі пластиканы жасау, орындаушылармен жұмыс жасау, би кеңістігін сауатты пайдалану білім алушылар заманауи хореографияның қою өнерін түсінеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қою жұмыстарының шеберлегі
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерге балет дипломдық спектаклін немесе концерттік бағдарламаны құру дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді: музыкалық шығарманың драматургиясын таңдау мен талдау және хореографиялық композициямен тікелей байланыс; қойылым қызметі, дипломдық жобамен жұмыс; хореографияны үйрену үшін орындаушылармен жұмыс; репетиторлық қызмет. Процесс барысында білім алушылар режиссер-хореограф, балетмейстер, репетитор функцияларын орындайды, шығармашылық қойылым жұмысын ұйымдастыру бойынша біліктері мен дағдыларын көрсетеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ биі композициясы
    Несиелер: 4

    Екінші семестрде студенттердің білім деңгейіне байланысты аяқталған қойылымдық жұмысқа көшеді. Халықтардың дәстүрлері туралы білімдерін қолдана отырып, образ жасау бойынша жұмыс. Фольклорлық тақырыптағы композициялар: аңыздар, ертегілер, үйлестіру мен техниканы дамытатын халықтық ойындар. Оқушыларды оқу-шығармашылық процесіне белсенді қатысуға тарту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық бал билерінің практикумы
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты спорттық бал билерінің негіздерін зерттеу болып табылады. Латынамерикалық және еуропалық билердің алған білімдерін, орындаушылық дағдыларын "Е", "D" сыныптары фигураларының базалық қосылыстарын жасау процесінде қолдану. Орындаушылар алдында еуропалық және латынамерикалық бағдарламалар билерінің мағыналық бейнесін, сипаты мен музыкалылығын ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ хореографиясын қою өнері
    Несиелер: 4

    Курс студенттерді әйелдер мен ерлердің қазақ биінің барлық позициялары мен қимылдарын қолдануға, үлкен формадағы композицияны қою кезінде сауатты қолдануға, егжей-тегжейлі зерттеулерге, әйел билерінің поэтикалануын, эмоционалдылығын, ерлер биінің темпераментін, бейнесі мен мәнерін қолдана отырып, қойылым, сахна кеңістігін білуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Заманауи би композициясы
    Несиелер: 5

    Заманауи хореография, импровизация және композицияны орындау техникасын меңгеру студентке композициялық жоспар құруға, тиісті музыкалық материалды таңдауға, бейнелік пластиканы әзірлеуге, орындаушылармен жұмыс істеуге, би кеңістігін сауатты пайдалануға, Заманауи хореография техникасының негізгі принциптерін (Марта Грэм) талдауға және сауатты қолдануға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық бал билерінің негіздері
    Несиелер: 4

    Оқу барысында студенттер "Е", "D" сыныптарының еуропалық және латынамерикалық бағдарламаларының спорттық бал билерін орындау техникасы бойынша білімдерін дамытады."қарапайымнан күрделіге "(соло, дуэт) базалық қозғалыстардың қарапайым қосылыстарын құрастыру әдістері мен принциптері спорттық бал билерін орындаудың, өнер көрсету үшін сахналық бейнені ресімдеудің практикалық дағдыларын дамытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дипломдық жобаны рәсімдеу бойынша ұсыныстар
    Несиелер: 4

    Білім беру бағдарламасы бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды жүйелеу, бекіту мен кеңейту және оларды нақты ғылыми-шығармашылық міндеттерді, сондай-ақ мәдени мақсаттағы міндеттерді шешуде қолдану. Өзіндік жұмыс жүргізу дағдыларын дамыту және қойылым жұмысы мен экспериментті меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Балетмейстер және өндіріс процестері
    Несиелер: 3

    Бағдарлама өндірістік процестермен жұмысты ұйымдастыру, балет спектаклін / жобасын жасау үшін қазіргі заманғы технологияларды қолдану, қойылым тобымен жұмыс істеудің креативті әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Хореографиядағы бизнес-жобалар
    Несиелер: 3

    Оқу процесінде студенттер экономикалық субъектіні басқару үшін толық, сенімді есептік-қаржылық ақпаратты қалыптастыру, сондай-ақ арт-нарық субъектілерінің мүліктік жағдайы, қызметінің нәтижелері және қаржылық жағдайындағы өзгерістер туралы деректерді уақтылы ұсыну дағдыларын дамытады; арт-бизнесті басқарудың заманауи нысандары мен әдістері бойынша жобаларды жүйелі басқарудың қолданбалы саласы ретінде жобалық қызмет

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Хореографиялық ұжымдарды басқару
    Несиелер: 3

    "Хореографиялық ұжым"түсінігі бойынша білім, білік және практикалық дағдылар көлемін алуды қарастырады. Хореографиялық шығармашылық дәстүрлері. Хореографиялық шығармашылықтың жанрлық және түрлік бағыттарының әртүрлілігі. Хореографиялық ұжымдардың формалары мен түрлері. Хореографиялық ұжымды ұйымдастырудың негізгі принциптері. Хореографиялық ұжымның қалыпты жұмыс істеуі үшін қажетті жағдайлар. Бөлменің жабдықтары. Дайындық костюміне қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Хореографиялық шығарманың сценографиясы
    Несиелер: 3

    Шет елдер мен Қазақстанның би шығармаларының сценографиясы мен сахналық безендірілуінің тарихи дамуы. Театр және сәндік өнердің ерекшелігі және сахналық әрекетті жобалау әдістері. Сахна жабдықтары. Би, сахналық костюм, қарапайым декорациялар, сахналық жарықтандыру, реквизиттер және қарапайым сахналық әсерлер үшін көркемдік орта жасау. Хореограф пен суретшінің бірлескен жұмысы. Би жазбаларының түрлері (графикалық, жылжымалы)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мәдениет және өнер саласындағы менеджмент
    Несиелер: 3

    Батыс Еуропа, Ресей және Қазақстандағы тарихи-хореографиялық процестер; хореография эстетикасы мен теориясының қалыптасуы, қалыптасуы және дамуы; стратегиялық диагностика макро орта мен бәсекелестік ортаны талдауда орындаушылық өнер ұйымдарының қызметін жоспарлаудың дайындық кезеңі ретінде; стратегиялардың түрлері; құрылымды қалыптастыру параметрлері: ұйымның мөлшері, өндіріс технологиясы, тұтынушылық құндылық тізбегі; ұйымның қызметін жоспарлау мен бақылаудағы басқарушылық есептің рөлі; қаржылық және басқарушылық есептің; шығындардың жіктелуі және мінез-құлқы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Спорттық бал билері композициясының негіздері
    Несиелер: 3

    Бағдарлама "Е", "D", "С" сыныптарын (трио, 4 орындаушыға арналған топтық) орындаушылар үшін латынамерикалық, еуропалық билердің қимылдарын орындау әдістемесі бойынша білім, білік және практикалық дағдылар көлемін алуды қарастырады. Оқу-қойылымдық процесс дағдыларын, практикалық орындау тәсілдерін меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Спорттық бал билері қойылымның өнері
    Несиелер: 3

    Оқу барысында студенттер хореографиялық ұжымдарда бал билерін қою өнері бойынша білімді дамытады, сондай-ақ "Е", "D", "С" сыныптарын орындаушылар үшін Латын Америкасы және еуропалық билерді орындау техникасы бойынша практикалық білімдер мен дағдыларды қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Сахналық безендіру
    Несиелер: 3

    Сахна кеңістігімен жұмыс істеудің негізгі принциптері, костюмдер тарихы және бидің сахналық безендірілуі туралы идеялар жасау. Әр түрлі халықтар арасында костюмнің пайда болу, даму және жетілу тарихымен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON9

    Балет өнерінің тарихи дамуы аспектісінде балеттің музыкалық драматургиясының түрлері, оның әртүрлі жанрлары мен формалары, стильдік тенденциялары және жеке шығармашылық құбылыстар туралы түсініктерді қалыптастыру; музыкалық партитураны білу; көркем шығармаларды, әдебиетті, бейнелеу өнерін, музыканы, хореографияны талдау

  • Код ON10

    Әр түрлі дәуірлердің, мектептердің, стильдердің билері негізінде жеке, жаппай қойылымдарды, кеңейтілген формалардың композицияларын жасау дағдыларын игеру, кеңістік құрылысын қолдана отырып, терминологияны, лексиканы, техника мен әдістерді меңгеру, энергия, орындау тәсілінің сипаттамалық белгілері, музыкалық экспрессивтілік құралдары, хореографиядағы жаңа экспрессивті құралдар мен би идеяларын анықтау

  • Код ON14

    Хореографиялық туындыны жасау технологияларын, балетмейстер жұмысының ерекшеліктерін, көркем-шығармашылық, әлеуметтік, ғылыми және этикалық проблемалар бойынша өз пайымдарын әзірлеу үшін көркем ақпаратты жинау, өңдеу, талдау, синтездеу және түсіндіру, кейіннен хореографиялық туындыларды (жобаларды) жасау үшін көркем образдардағы қоршаған шындық құбылыстарын қорыту қабілетін меңгеру

  • Код ON4

    Ой-өрісі кең және ойлау мәдениеті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін әлеуметтік-гуманитарлық пәндер саласындағы базалық білімді қолдану

  • Код ON3

    Орындаудың мәнерлі құралдарының тәсілдері мен техникасын дамыту, меңгерілген пәндерден педагогикалық және репетиторлық жұмыс дағдыларын алу; әлемдік хореография мұрасының және әртүрлі этностардың мәдениетінің маңызын түсіну; ноталық сауаттылықты және фортепианода ойнауды меңгеру

  • Код ON12

    Балет драматургиясының, сценарийлік композициялық жоспардың заңдары мен қағидаттарын қолдану; барлық жалпы өндірістік процестерде кәсіби құзыреттілік көрсету; кәсіби қызметте қойылым тобымен жұмыс істеудің креативті әдістерін қолдану; өнер және мәдениет саласындағы басқару және ұйымдастыру саласындағы ұғымдық аппаратты ұғыну және меңгеру; өнер және мәдениет саласындағы коммуникацияларды, персоналды басқарудың ұйымдастырушылық негіздерін; арт-бизнесті басқарудың заманауи нысандары мен әдістері бойынша дағдылар

  • Код ON11

    Қимыл, дене пластикасы, музыка, эмоциялар арқылы ішкі идеяны көрсете отырып, әртүрлі би формаларында өзіндік композициялық жұмыстың практикалық дағдыларын меңгеру және қолдану қабілетін меңгеру

  • Код ON13

    Өз пайымдауларын, импровизацияларын жасау үшін көркем ақпаратты талдау, синтездеу және түсіндіру; көркем образдардағы қоршаған болмыс құбылыстарын қорыту, хореографиялық қойылымның сценарийлік және композициялық жоспарын жасау; Шет елдер мен Қазақстанның театрлық спектакльдерінің сценографиясы мен сахналық безендірілуінің тарихи дамуын талдау; хореографтардың шығармашылығын және олардың Би композицияларының жазбаларына тікелей байланысты еңбектерін зерделеу; хореографияның нөмірінің немесе спектакльдің сценографиясын білу

  • Код ON5

    Хореографиялық шығарманы жасау технологиясын, музыкалық, би формаларын, драматургияның принциптері мен заңдылықтарын біле отырып, балетмейстер жұмысының ерекшеліктерін білу

  • Код ON2

    Хореографиядағы қойылым іс-әрекетінің негізгі заңдары мен принциптерін анықтау; режиссерлік өнердің әртүрлі мектептерін талдау және қолдану; қарапайым комбинациялардан бастап шағын музыкалық - хореографиялық нысандарға дейін композициялар жасау дағдысын көрсету

  • Код ON7

    Тарихи мұра мен мәдени дәстүрлерге құрмет көрсете отырып, түрлі этностардың ұлттық билерінің пайда болу және даму факторларын талдау; ұлттық бидің хореографиялық композицияларын орындау техникасы мен дағдыларын игеру; отандық хореографиялық өнердің ерекшеліктері мен даму перспективалары

  • Код ON6

    Балет сыныбында тұлғаны тәрбиелеу және қойылымдық үдеріске балетмейстерлік әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып, хореографиялық пәндер негіздеріне оқыту

  • Код ON1

    Қазақстан дамуының негізгі тарихи кезеңдерін, хореографиялық және музыкалық өнердің қалыптасуын, әлемдік және отандық өнердің стильдері мен жанрларын анықтау және талдау; өнердің қазіргі жағдайы мен даму перспективаларына өзіндік негізделген және дәлелді көзқарастарын қалыптастыру

  • Код ON8

    Хореографиялық шығарма жасау және өндірістік практикадан өту кезінде қоюшы хореографтың, балетмейстердің шеберлігін қолдану

Top