Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01713 Шет тілі мұғалімдерін даярлау (бейіндік бағыт) в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Бұл пән жоғары мектеп психологиясының әдіснамалық негіздері мен құралдарын меңгеруге, психология мәселелерінде жас мамандардың білімін арттыруға, сонымен қатар жоғары мектеп психологиясының дамуының негізгі жетістіктері мен үрдістерін талдай білуге және оларды өзінің практикалық және кәсіби қызметінде қолдануға арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Курстың мақсаты: Магистрлерді басқарушылық ой мен менеджменттің қалыптасу және даму тарихымен, осы білім саласының категориялық аппаратымен таныстыру, менеджменттің тұжырымдамалық негіздері мен оның қазіргі заманғы теорияларының мәнін ашу; әртүрлі ішкі және сыртқы факторлардың әсерін ескере отырып, компанияны тиімді басқару және ұйымдастырудың практикалық білімдері мен дағдыларының кешенін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тіліндегі педагогикалық кадрларды даярлау бағдарламаларын әзірлеудің концептуалдық-білімдік негіздері мен механизмдерi
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты салалар бойынша сараланған ғылыми-педагогикалық кадрлық әлеуетті дайындау үшін шет тілі-білім беру бағдарламаларының кәсіби-білім беру рөлі мен маңыздылығын анықтайтын ғылыми негізделген әдіснамалық платформа мен оқу-нормативтік құжаттаманы құруға және әзірлеуге қабілетті болашақ маманды даярлау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғарғы оқу орындарында шет тілдерін оқытудың қазіргі әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс магистранттарға арналған шет тілді білім беру саласындағы кәсіби-әдістемелік қызметтің теориялық, әдістемелік және құзыреттілік негіздерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі тіл білімінің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - тілдің мәні, оның функциялары мен қоғаммен байланысы туралы заманауи теорияларды зерттеу, ойлау, тілдік жүйенің құрылымдық ұйымдастырылуы туралы ақпаратты қорыту, лингвистикалық зерттеудің негізгі әдіснамаларын игеру, қолданбалы аспектілермен танысу. лингвистиканың гуманитарлық ғылымдар құрылымындағы орны туралы түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Пән мақсаты: магистранттардың мәдениетаралық коммуникативтік және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Нәтижесінде магистранттар ауызша және жазбаша кәсіби бағытталған мәтіндердің функционалды ерекшеліктерін, халықаралық кәсіби қарым-қатынас жағдайындағы коммуникативті мінез-құлық стратегияларын меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи маман моделін қалыптастыруға арналған интегративті басқару кешені
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: шет тілін оқыту жүйесін дамытуға қатысты идеялар мен жобаларды ұсына алатын, әдіснамалық ғылымдар мен шет тілдерін оқытудағы базалық ғылымдар негізінде шешімдердің салдарын болжау үшін оларды жүзеге асыра алатын болашақ маманды тәуелсіз ғылыми-зерттеу қызметіне дайындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби педагогикалық іс-әрекетті цифрландыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - білім беруді цифрландыру жағдайында мұғалімді вариативті, бейімделген цифрлық контент және цифрлық білім беру технологияларын пайдалана отырып, білім беру қатынастарына қатысушылардың алуан түрлі өзара іс-қимылында дербестендірілген оқытуды қамтамасыз ететін инновациялық технологиялық шешімдерді пайдалану үшін даярлау болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Салалық-кәсіби арнайы шет тілі
    Несиелер: 9

    Пәннің негізгі мақсаты-магистранттарды еңбек нарығында сұранысқа ие әр түрлі салалардағы шетелдік серіктестермен қарым-қатынас кезінде әлеуметтік-коммуникативті мәселелерді шешу үшін қажетті және жеткілікті мәдени-коммуникативтік құзіреттілікке игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы шет тілдік білім беруді модернизациялаудың тұжырымдамалық және әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: магистранттарды қазіргі заманғы шет тілдік білім беруді жаңғыртудың тұжырымдамалық әдіснамалық негіздерімен; қазіргі заманғы маманның кәсіби біліктілігінің міндетті құрамдас бөлігі ретінде шет тілдік білім берудің жаңа мәртебесімен және халықаралық өзара іс-қимыл мен ынтымақтастықтың жаңа жағдайларында жас ұрпақты өмірге дайындаудың пәрменді негізімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Когнитивті-лингвомәдени әдіснамалық негіз
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты студенттерді шет тілдік білім берудің негізі ретіндегі когнитивті-лингвомәдени әдістеменің мәнімен таныстыру, тіл білімінің ерекше саласы ретінде қазіргі заманғы ғылыми білім антропоцентристік парадигмасының теориялық мәселелеріне жалпы түсінік беру, магистранттарды когнитивтік-лингвомәдени әдіснаманың бағыттары, аспектілері мен тәсілдеріне байланысты зерттеу мәселелерін шешуге даярлау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өндірістік практика
    Несиелер: 10

    Өндірістік практиканың мақсаты: шетел тіліне білім беру саласындағы кәсіби дағдылар мен тәжірибелерді алу және бекіту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Кәсіби қызметте іскерлік және басқарушылық қарым-қатынас тәсілдері қолданады

  • Код ON2

    Жүйені нақтылайды және құрастырады, жасалған тұжырымдаманың артықшылықтарын дәлелдейді, педагогиканың негізгі заңдылықтарын зерттейді және талдайды, олардың өзара байланысын орнатады

  • Код ON3

    Цифрлық технологияларды қолдана отырып, студенттердің интеллектуалды және шығармашылық қызметке ынтасын қалыптастырады

  • Код ON4

    Кәсіби-педагогикалық қызмет үшін іргелі ғылыми-теориялық негіз беретін психологиялық-педагогикалық, лингвистикалық, әлеуметтік-гуманитарлық, жаратылыстану пәндерінің негізгі ережелерін, білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттарын, оқылатын тіл еліндегі білім беру жүйесін және ұлттық білім беру жүйесін біледі

  • Код ON5

    Шетел тіліндегі білім берудің жаңартылған әдістемелік принциптерінің мәнін түсінетіндігін көрсетеді, шет тілдерін оқытудың түпкі мақсатына - мәдениаралық қарым-қатынас субъектісінің жеке басын қалыптастырудағы танымдық әдіснамалық принциптің маңыздылығын анықтайды

  • Код ON6

    Оқу-нормативтік құжаттамалар мен оқу бағдарламаларын, соның ішінде авторлық, әртүрлі жоспарлар түрлерін, әдістемелік әзірлемелер мен ұсынымдарды әзірлейді; өзіндік дидактикалық бақылау-өлшеу материалдарын жасайды

  • Код ON7

    Қазіргі заманғы лингвистикалық теориялар саласында теориялық білімі мен практикалық құзыреттілігі бар, сондай-ақ прагма қойған кәсіби міндеттерді олардың когнитивті-лингвомәдени аспектілерін ескере отырып шеше алады

  • Код ON8

    Халықаралық кәсіби ортаға еркін енеді және кәсіби шетел тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қолданады және кәсіби және іскери қарым-қатынастың типтік жағдайларында қажетті ақпараттарды ақпарат көздерінен алады

  • Код ON9

    Шет тіліндегі қажетті ақпаратты іздейді және жинақтайды, кәсіби қызметке байланысты коммуникативті жағдайларды шешеді

  • Код ON10

    Профильдердің ерекшеліктерін ескере отырып, шетел тіліндегі білім беру үдерісін шығармашылықпен біріктіреді және модельдейді

  • Код ON11

    Шетелдік білім берудің когнитивті-лингвомәдени әдіснамасымен жұмыс істейді; жүйені қалыптастыратын ғылыми білімдер жиынтығының әдіснамалық принциптерінің маңызды сипаттамалары; шетел тілін оқытудың заманауи коммуникативтік және мәдениетаралық теориясын түсіндіреді

  • Код ON12

    Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдайды және оларды нақты оқу және зерттеу мәселелерін шешуде қолданады

  • Код ON13

    Әлеуметтік және коммуникативті мәселелерді шешу үшін қажетті және жеткілікті мәдениетаралық және коммуникативті құзыреттілік деңгейіне ие

  • Код ON14

    Шет тіліндегі білім беру жүйесін дамыту үшін өзекті идеялар мен жобаларды алға тарта алады, оларды жүзеге асыруға және әдістемелік ғылымның заңдылықтарына негізделген шешімдердің салдарын болжауға қабілетті

Top