Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01402 Музыкалық орындаушылық және педагогика в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Ғылым философиясы мен тарихы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы – нақты ғылыми пәндерге қатысты да, әлеуметтік және мәдени тәжірибеге қатысты да ашық және үздіксіз жаңартылып отыратын білім жүйесі. Курсты меңгеру магистранттарды жанды философиялық дискурсқа, ұлы ғалымдар мен ойшылдармен диалогқа қосуды білдіреді. Ғылым тарихы мен философиясын зерттеу тәсілінің өзі ойлау еркіндігі мен өз ойын дәлелдей білу қабілетін дамытуға, ғылымның тарихи даму барысында қалыптасқан ғылыми зерттеулердің стратегияларын түсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу классы І
    Несиелер: 3

    Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру мәселелері қарастырылады. Оқу және зерттеу мақсаттарында ақпаратты іздеуді және өңдеуді үйрену. Ғылыми зерттеулерді талдау мен ұғынудың педагогикалық тәсілдері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән бағдарламасы магистранттарды басқару психологиясы саласында теориялық және практикалық дайындауға бағытталған, пәнді игеру барысында алған білімдері магистранттардың кәсіби көкжиегін кеңейтіп, олардың әлеуметтік-психологиялық құзыреттілігін қалыптастырады, бұл кәсіби тұрғыдан қазіргі заманғы менеджердің маңызды қасиеттері. Курсты игеру барысында алынған білімдер мен дағдылар әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени ерекшеліктерді төзімділікпен қабылдай отырып, өзінің кәсіби қызметі саласында ұжымды басқаруға дайындықты қалыптастыруға негіз болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыкалық-педагогикалық зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесі
    Несиелер: 7

    Педагогикалық зерттеудің әдіснамалық және әдістемелік негіздерін, ғылыми әдебиеттермен және ғылыми-ақпараттық ресурстармен жұмысты, музыкалық-педагогикалық зерттеуде статистикалық әдістерді қолдануды зерттеу, игеру, игеру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    "Жоғары мектеп педагогикасы" пәнінің өзектілігі орта және жоғары кәсіптік оқу орындарын қоса алғанда, магистрлерді педагогикалық қызметке дайындау қажеттілігімен байланысты. Ұсынылатын курс магистрлерді педагогикалық процесті ұйымдастырудың ғылыми тәсілдерімен, студенттердің жеке тұлғасын дамыту, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тәрбиелеу мәселелерімен, факторлар мен жағдайлармен, білім алушылардың жас және жеке мінездемелерімен, сондай-ақ кәсіптік білім беру жүйесінде жүзеге асырылатын педагогикалық қызметтің жетекші сипаттамаларымен және қағидаларымен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тлі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Кәсіби шетел тілі пәнін оқу кезінде қазақ , орыс тілдері, бейіндік пәндер пәндерімен интеграцияны жүргізу қажет. Материалды оқу кәсіби мәтіндерді сауатты және кәсіби оқуға және аударуға, кәсіби терминдерді қолдана отырып, берілген тақырып бойынша диалог жүргізуге көмектеседі. Курсты оқу ғылыми зерттеу нәтижелерін сауатты және ғылыми тілде жазуға, сондай-ақ ғылыми зерттеу мәселелерін қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде талқылауға мүмкіндік береді..

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми мақсаттар арналған шет тілі
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттар үшін тілді оқыту пәні Академиялық қарым-қатынас мәдениеті: сөйлеу этикеті, сөйлеу тілінің ұлттық-мәдени ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. академиялық ортадағы мінез-құлық

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу классы ІІ
    Несиелер: 4

    Ғылыми ақпарат жүйесін зерттеу. Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы композициясының құрылымдық элементтерін қарастыру, оны редакциялау және зерттеу нәтижелерін орналастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 5

    "Кәсіби қазақ/орыс тілі" курсы пәнаралық білім коммуникативтік-дискурс аспектісінде қазақ/орыс тілін, мамандық және мамандық негіздерін, іскерлік коммуникация мәдениетін қамтитын саласы болып табылады. Пәнді оқытудың мақсаты - кәсіби қызметтің түрлі салаларындағы қарым-қатынастың өзекті мәселелерін орыс тілі құралдарымен шеше алатын маманның коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық-педагогикалық квалиметрия
    Несиелер: 5

    Магистранттың базалық білім беру бағдарламалары бойынша студенттердің білім деңгейін бағалау әдістемесін, студенттердің тәрбие деңгейін бағалау әдістемесін, ЖОО-да білім беру процесін тиімді ұйымдастыру және дамыту қағидаттарын, болашақ музыка мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілік деңгейін бағалау және өзін-өзі бағалау әдістемесін меңгеруі

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық өлкетану
    Несиелер: 5

    Музыкалық өлкетанудың ерекшеліктерін анықтау. Қазақстанның түрлі өңірлерінің музыкалық мәдениетінің қалыптасуы мен даму тарихын музыкалық мәдениетінің негізгі орталықтарын зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлемдік музыкалық--орындаушылық үрдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру әлемдік музыкалық-орындаушылық мәдениеттің тарихы мен даму заңдылықтары туралы объективті түсінік береді. Әлемдік музыкалық-орындаушылық мектептер эволюциясының бағдарын қалыптастырады және оның әр түрлі дәуірлер мен стильдердің музыкасындағы орны мен рөлін түсінеді. Бұл курс орындаушылық шығармашылықтың маңызды аспектілерін зерделеуге мүмкіндік береді, студенттердің кәсіби дамуына және әлемдік музыкалық орындаушылықтың түрлі стильдері мен бағыттарында бағдарлана білуіне ықпал етеді. Педагог-музыканттың практикалық жұмысы үшін қажетті білім береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Болашақ музыкант педагогтың бойында этномәдени креатосфераны қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Педагог-музыканттың кәсіби мәдениетінің бір бөлігі ретінде музыкалық – педагогикалық білім берудің этномәдени негіздері саласындағы білімді меңгеру. Музыкалық-педагогикалық білімнің дербес саласы және оның мазмұны ретінде жоғары мектепте этномәдени құрамды ашу. Музыкалық білім берудегі этномәдени креатосфераның маңызы мен мазмұны. Музыкалық-педагогикалық креативтілік: мәні мен құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық білім берудегі заманауи технологиялар
    Несиелер: 5

    Музыкалық-педагогикалық ғылымдағы заманауи технологиялардың дамуындағы негізгі құбылыстарды зерттеу. Музыкалық білім берудегі педагогикалық технологияларды талдау және жіктеу. Заманауи педагогикалық технологияларды оқу процесін жоспарлаудың, қолдану мен бағалаудың және білімді игерудің жүйелі әдісі ретінде қарастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Білім берудегі менеджмент магистранттар үшін жаңа және маңызды пән болып табылады. Оның өзектілігі қоғамның бәсекеге қабілетті мамандарға деген қажеттілігіне байланысты. Салалық менеджмент ретінде білім берудегі менеджмент ерекшеліктері мен практикалық пән ретінде менеджмент бойынша білім мазмұнын түсінуді интеграциялау оқу материалын меңгерудің сапалы өзге деңгейін қамтамасыз етуге, сондай-ақ болашақ магистрлердің оқу-танымдық қызметін ұйымдастыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары мектепте арнайы музыкалық-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жоғары мектепте арнайы музыкалық-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесінің негіздерін зерделеу, қойылған міндеттерді нақты түсіну негізінде студенттермен жұмыс әдістемесін меңгеру, оқытушы-ғалым, зерттеуші, педагог және тәрбиеші ретіндегі қызметінің ерекшелігін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON1

    ауызша және жазбаша сөйлеуді қисынды дұрыс, дәлелді және анық құра білу, кәсіби және тұлғааралық коммуникацияда және ғылыми іс-әрекетінде шет тілі білімін қолдануға қабілетті болу.

  • Код ON2

    философияның негіздерін, жалпы мәдениеттің дамуына және жеке тұлғаның әлеуметтенуіне ықпал ететін әлеуметтану негіздерін, адам психологиясының негізгі білімдерін меңгеру, сондай-ақ этикалық құндылықтарға бейілділік туралы базалық түсінікке ие болу.

  • Код ON3

    өзінің музыкалық-педагогикалық жұмысында педагогикалық және этнопедагогикалық ғылымның негіздерін білуге сүйене білу.

  • Код ON4

    Заманауи педагогикалық заңнамалық актілерге, принциптерге, әдістерге, технологияларға сүйене отырып, жоғары мектепте музыкалық және педагогикалық қызметтің барлық түрлерін ұйымдастыруға дайын болу.

  • Код ON5

    жоғары мектепте сабақ өткізу әдістемесін, басқару психологиясының негіздерін, заманауи білім беру инновацияларын, педагогикалық квалиметрияның негіздерін және білім берудегі менеджменттің негіздерін, әлемдік музыкалық-орындаушылық үрдістерді білуі.

  • Код ON6

    зерттеу мәселелерін түпнұсқа шешу үшін білім беру ортасының мүмкіндіктері мен жеке қабілеттерін пайдалануға дайын болу.

  • Код ON7

    ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдауға және қорытуға және оларды нақты зерттеу міндеттерін шешу кезінде қолдануға қабілетті болу; теориялық ережелерді сыни бағалай және қорыта білу, алынған білімді зерттеу міндеттерін шешу кезінде қолдану; зерттеудің заманауи әдістерін меңгеру; ғылыми танымның әдіснамалық негіздерін білу.

Top