Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02102 Аспаптық орындаушылық в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы

  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Болашақ мамандықтың немесе мамандықтың сипаттамалары бойынша шетел тілін үйрену. Шетел тілін кәсіби бағытталған оқытудың мәні қосымша кәсіби білім алу және кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттерді қалыптастыру мақсатында оның арнайы пәндермен интеграциялануында.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Камерлық ансамбль 1
    Несиелер: 3

    пианистерді сүйемелдеу өнерінде жетілдіруді, олардың орындаушылық өнердегі жеке шығармашылық қабілеттерін ашуды көздейді. Магистранттарды опера театрларында, филармонияларда, оқу орындарының вокалдық және оркестрлік сыныптарында және т.б. концертмейстер ретінде практикалық қызметке, орта және жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметке дайындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оркестр аспабы1
    Несиелер: 3

    «Оркестр аспабы 1» курсы - оркестр құрамында ойнаудың ансамбльдік дағдыларын дамытуға; гармоникалық, полифониялық және тембрлік естуді, сезімді дамытуға, оркестр партияларының парағынан оқуға және олардың жеке дайындығына; - оркестрмен ұйымдастырушылық және репетициялық жұмысты әзірлеуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    «Ғылым тарихы және философиясы» - музыкалық саладағы зерттеу мәселелерін заманауи деңгейде қоюға және шешуге мүмкіндік беретін ғылым мәселелері бойынша заманауи философиялық пікірталастарды енгізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми дискурс және коммуникация мәдениеті
    Несиелер: 3

    Пән: «Ғылыми дискурс және коммуникация мәдениеті» - қазіргі заманғы ғылыми эпистеманың ерекшеліктерімен таныстыруға және жалпы мәдени және кәсіби саладағы коммуникативтік практиканың аса өзекті пәні ретінде ғылыми дискурс туралы түсінік беруге арналған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сүйемелдеу өнері 1
    Несиелер: 3

    музыкалық бағытты терең меңгерген, еркін музыкалық өнерге жол ашатын барлық техникалық дағдылармен жабдықталған, ғылыми-педагогикалық қызметке қабілетті, ансамбль өнері саласында білікті маман дайындауға ықпал етеді. жоғары музыкалық оқу орындары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандық 1
    Несиелер: 3

    Бұл пәннің мазмұны: «1-мамандық» – жан-жақты концерттік репертуардың тәжірибелік дамуына, кәсіби орындаушылық шеберліктерін арттыруға ықпал етеді; музыкалық стильдегі музыкалық шығарманың бейнесін түсіну және идеясын ашу, жанр, негізгі ұғым, музыкалық бейнелеу құралдары және т.б.; композицияларды жеке түсіндірудің әртүрлі тәсілдерін, орындаушылық концепцияны меңгеру үшін жеке шығармашылық ойлауды қалыптастыру; шығармашылық ойлау құрылымдарын қалыптастыру; шығармашылық бастама мен дербестікті белсендіру; орындаушының кәсіби қызметіне қажетті ерік-жігерді, табандылықты, зейінді қалыптастыру процесіне көмектесетін интеллектуалдық және музыкалық есте сақтауды, қиялды, көркемдік қабілеттерді, рухани байыту және жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдісі мен әдіснамасы
    Несиелер: 4

    Пән заманауи әдістемелік негіздерді, ғылыми білімнің әдістері мен формаларын зерттеуге, құрылымы мен музыкалық мәдениет пен өнер саласындағы зерттеу жұмысын жазудың негізгі кезеңдерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Туыс аспаптар
    Несиелер: 3

    «туысқандық аспап 1» – болашақ концерттік орындаушыларға және оркестрлер солистеріне, оқытушыларға туысқандық аспапқа арналған репертуарды зерттеу саласында кең ой-өрісін береді. Музыкалық-көркемдік ой-өрісі кең, орындаушылық мәдениеті жоғары болуы тиіс. Барлық осы қасиеттерді студенттер негізінен пәнді оқытуды қамтитын арнайы цикл пәндерін оқу процесінде алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Курс: «Менеджмент психологиясы» - басқару психологиясының негізгі ұғымдары мен категориялары, психология ғылымының әртүрлі салаларындағы тұлға ұғымдары, топтағы және ұжымдағы тұлғааралық қарым-қатынастар игеріледі. Біз психикаға теріс әсер ететін жеке және қоршаған орта факторларын, сонымен қатар адамның психикалық денсаулығын сақтау жолдарын зерттейміз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Концермейстер сыныбы 1
    Несиелер: 3

    «Концертмейстер 1-сынып» - әртүрлі дәуірлер мен стильдердің камералық музыкасының ең жарқын үлгілерін, олардың көпшілік алдында концерттік қойылымын зерттеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көпшілік алдында сөйлеу шеберлігі 1
    Несиелер: 3

    «Көпшілік алдында сөйлеу шеберлігі 1» магистранттардың музыкалық шығармашылық саласындағы білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастырады, орындаушылық шығармашылықтың білімін, іскерлігін, дағдылары мен түсініктерін алуға жәрдемдеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ҚР Қазіргі мәдениет саясаты
    Несиелер: 3

    Пән: «Қазіргі мәдениет саясаты» - магистранттарды Қазақстан Республикасында мәдениетті сақтау, дамыту және тарату бойынша өз қызметінде әлеуметтік-мәдени алаңның түрлі субъектілері басшылыққа алатын принциптер мен нормалардың жиынтығымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары оқу орнындағы педагогика
    Несиелер: 4

    «Жоғары білім беру педагогикасы» - кәсіби-педагогикалық қызметті ұйымдастырудың логикасы ашылды, университеттегі оқу-тәрбие процесінің, оның ішінде музыкалық процестің жұмыс істеу стандарттары сипатталады. Психологиялық-педагогикалық музыкалық білім беру сапасын арттыруға ықпал ететін білім мен тәжірибелік дағдылар

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Камерлық ансамбль 2
    Несиелер: 3

    «Камералық ансамбль 2» - пианистерді педагогпен және өз бетінше жеке практикалық сабақтар, иллюстратор-солистермен репетициялар, консультациялар, орындалатын шығармалардың түсіндірмелері мен интерпретацияларын талқылау және емтихандарда концерттік бағдарламалардың орындалуы нысанында сүйемелдеу өнеріне оқытуды қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық әлеуметтану
    Несиелер: 4

    «Музыка әлеуметтану» -музыкалық мәдениеттер дамуының жалпы заңдылықтарын және олардың тарихи типологиясын, қоғамның музыкалық өмірінің формаларын, музыкалық іс-әрекеттің алуан түрлерін, әртүрлі әлеуметтік жағдайлардағы музыкалық қарым-қатынас ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көпшілік алдында сөйлеу шеберлігі 2
    Несиелер: 3

    «Көпшілік алдында сөйлеу шеберлігі 2» - авторлық мәтінді неғұрлым сенімді түсіндіруге қол жеткізу үшін жеке орындауда құралдың алуан түрлі мүмкіндіктерін пайдалана алатын білікті орындаушыларды тәрбиелеуді мақсат етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туыс аспаптар 2
    Несиелер: 3

    «Туыстас аспаптар 2» - оркестр әртісі, көркемөнерпаздар ұжымының жетекшісі, оқытушы ретінде болашақ мамандардың одан әрі практикалық қызметі үшін қажетті көлемде ұқсас аспаптарда ойнау дағдыларын дамытуды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарихи және өнер теориясы
    Несиелер: 5

    «Тарихи және өнер теориясы» - магистранттарда эстетикалық ойлау мәдениетін қалыптастырады және қоғамның мәдени-тарихи дамуының әр түрлі кезеңдерінде өнер туындыларын түсіну үшін және шығармашылық және көркем-ағартушылық қызметте алған білімдерін жүзеге асыру үшін қажетті эстетикалық талдауды меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ халқының мәдени мұрасы
    Несиелер: 4

    «Қазақ халқының мәдени мұрасы» - қазақтың дәстүрлі өнерінің материалдық және рухани мәдениет саласындағы маңызды канондары туралы түсінік береді. Қазақтың дәстүрлі мәдениеті мен өнерінің әмбебаптарын дәстүрлі материалдық және рухани өнердің негізгі стильдік принциптерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сүйемелдеу өнері 2
    Несиелер: 3

    Пән музыкалық бейненің бір бөлігі ретінде өз бөлігін түсіндіре білуге, әр бөлікті бір уақытта бір уақытта тыңдай білуге, есту қабілетінің өзін-өзі бақылауын дамытуға бағытталған - мұның бәрі ойлау ерекшеліктерімен танысуға ықпал етеді. және камералық ансамбльдің шеберлігі және кез келген музыканттың толыққанды кәсіби дамуының қажетті құрамдас бөлігі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Концермейстер сыныбы 2
    Несиелер: 3

    «концертмейстер сыныбы 2» – әр аспаптың музыкалық-мәнерлі мүмкіндіктерін зерделеу үдерістері мен бірігіп ойнау дағдылары жетілдіріліп, орындалатын шығармалардың көркемдік талғамы, мазмұнын, формасы мен стилін түсінуі жылтыратылады, мүмкіндіктері жылтыратылады. шығармашылық қиялдары кеңейеді,

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандық - 2
    Несиелер: 3

    «2-мамандық» - аспаптық орындаушылық саласындағы құзыретті маманды дайындауды көздейді: әртүрлі дәуірлер мен стильдердегі музыканың ең жарқын үлгілерін қамтитын алуан түрлі репертуардың болуы; музыкалық бағытты терең білу; тегін музыка жасауға жол ашатын барлық техникалық дағдылармен жабдықталған; ғылыми-педагогикалық және музыкалық оқу қызметін жүргізуге қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арт-нарығы және БАҚ
    Несиелер: 4

    Мақсаты: қоғамның әлеуметтік-экономикалық, мәдени және тарихи үдерістерінің маңызды бөлігі ретінде арт-нарықтың ағымдағы жағдайын талдау. Ынтымақтастық салалары анықталады, онда бұқаралық ақпарат құралдарының рөлі нарықты дамытудағы маңызды құрамдас бөлігі ретінде ұсынылады: қоғамдағы көркемдік сана жаңа моделін қалыптастыру; бизнес пен мәдениеттің өзара әрекеттестігі; кәсіпкерлік және бұқаралық ақпарат құралдары; эстетикалық құндылықтар мен өнер туындысының экономикалық құндылығы туралы мәселелер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Эстетика және өнер теориясы
    Несиелер: 5

    «Эстетика және өнер теориясы» пәні магистранттар арасында шығармашылық және көркемдік-тәрбиелік іс-әрекетте алған білімдерін жүзеге асыру үшін қажетті эстетикалық талдауды меңгеру және ойлау мәдениетін қалыптастыруды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оркестр аспабы 2
    Несиелер: 3

    оркестр аспабы 2» - концерттік өнер көрсету тәжірибесін береді; - ерік-жігер мен бастамашылдықты, ұжым алдындағы жауапкершілік сезімін және бірлескен орындаушылыққа шығармашылық көзқарасты тәрбиелеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Концермейстер сыныбы 3
    Несиелер: 3

    «концертмейстер сыныбы 3» – ансамбль қызметінің табиғатын терең білетін, стильдерді, жанрларды, камералық-аспаптық шығармаларды интерпретациялау мәселелерін жақсы білетін, көпкомпонентті жүйеде жоғары орындаушылық мәдениетті кәсіби маманды дайындауды көздейді. өз аспабында ойнау технологиясын жетік меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Үрмелі аспаптар ансамблі
    Несиелер: 3

    Пән: «Үрмелі аспаптар ансамбль» - магистранттарды кәсіптік даярлауда арнайы міндеттер қояды: көркем талғамға тәрбиелеу, ансамбльде ойнау кезінде эмоционалдық, есте сақтау, ойлау, қиял және шығармашылық белсенділіктің дамуын ынталандыру, коммуникативтік міндеттерді шешу (әр жастағы оқушылардың шығармашылық дамуына әсер ететін бірлескен шығармашылығы, бірлесіп музикациялау процесінде қарым-қатынас жасай білу, бір-бірінің ойын бағалай білу) олардың музыкалық ой-өрісін кеңейту үшін қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкатану өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    «Музыкатанудың өзекті мәселелері» - бағытталғанқазіргі әлемдік және отандық музыка мен музыкатану ғылымының маңызды және өзекті мәселелері туралы түсініктерді қалыптастыру.Музыкатанудағы парадигма ұғымы. Қазіргі музыкатану ғылымының ерекше белгілері. Қазіргі музыкатанудағы ғылыми парадигмалардың өзгеруі. Қазіргі кезеңдегі музыканы зерттеудің теориялық және ғылыми-әдістемелік негіздері. Музыкалық-теориялық жүйелердің соңғы категориялары. Музыкалық мәдениеттердің қазіргі салыстырмалы зерттеулері. Қазақ музыкасы әлемдік музыка өнерінің бір бөлігі ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шығармалардың орындалу ерекшелігі
    Несиелер: 4

    «Шығармалардың орындалу ерекшеліг» курсы екі аспектіні қамтиды: теориялық және практикалық. Теориялық бөлім ұпайларды талдауға, әртүрлі аудио және бейне ресурстарды тарихи, әлеуметтік және географиялық тұрғыдан зерттеуге негізделеді. Кейбір сабақтар консерватория кітапханасында өтуі мүмкін: олар репертуарларды зерттеуге және басылымдар мен интерпретацияларды салыстыруға арналады. Практикалық бөлімде орындаудың өзекті мәселелеріне назар аударылады және жеке және көбінесе камералық шығармаларды (сынып құрамына байланысты дуэттен квартетке және т.б.) оқу және жұмыс істеу әдістемесі кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ішекті квартет: ғылыми-педагогикалық практикум
    Несиелер: 3

    Пән: «Ішекті квартет: ғылыми-педагогикалық практикум» магистрантты ғылыми-зерттеу жұмысына бағыттауға мүмкіндік береді. Бұл курстың басты міндеттерінің бірі: магистрантта бұрын алған кәсіби дағдылар мен білімді дамыту, болашақта оған білікті маман болуға мүмкіндік береді. Педагогикалық дағдыларды дамыту, сондай-ақ тез дамып келе жатқан музыкалық-ақпараттық континуумда еркін бағдарлай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлем халықтарының музыкасын зерттеу мәселелері 2021
    Несиелер: 4

    «Әлем халықтарының музыкасын зерттеу мәселелері» - дүниежүзі аймақтарының, соның ішінде түркі, моңғол, иран халықтарының музыкалық аспаптарын теориялық және практикалық тұрғыдан дамытуға бағытталған. Сәйкес музыкамен танысу арқылы сүйемелдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көпшілік алдында сөйлеу шеберлігі 3
    Несиелер: 3

    «Көпшілік алдында сөйлеу шеберлігі 3» Магистранттарға орындаушылық дағдылар кешенін қалыптастырады, олардың дамуы магистрантқа репертуарды жинақтауға, әртүрлі дәуірлердің, стильдердің, бағыттардың, жанрлар мен формалардың музыкалық туындыларын игеруге мүмкіндік береді. Магистранттардың осы курс аясында репертуарлық базаны және одан әрі концерттік қызметті жүргізу үшін орындаушылық тәжірибені сатып алуы мүмкін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Фортепианолық шығармаларды транскрипциялау және өңдеу
    Несиелер: 3

    «Фортепианолық шығармаларды транскрипциялау және өңдеу» фортепианолық транскрипция құбылысын жалпы аспаптық және музыкалық мәдениеттің дамуының маңызды бөлігі ретінде, сондай-ақ осы аспаппен байланысты терең тарихи перспективаны көрсетеді. Оқу процесінде магистрант транскрипцияны мәдени дәстүрдің қажетті буыны ретінде зерттейді, сонымен қатар авторлық материалды өңдеудің әртүрлі әдістерін қолдана отырып, өз бетімен транскрипция құруды үйренеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Фортепианолық концерттерде екінші партияда ойнауды үйрету
    Несиелер: 3

    «Фортепиналық концерттерде екінші партияда ойнауды үйрету» - студенттерге орындалатын фортепианолық концерттердің маңызын толық сезінуге және фортепиано транскрипциясындағы оркестр партиясының ерекшеліктерін зерттеуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сүйемелдеу өнері 3
    Несиелер: 3

    Пән кеңірек концерттік репертуарды дамыта отырып, ансамбльдік орындаушылық саласында практикалық және теориялық жеке дайындықты тереңдету арқылы жетілдірілетін кәсіби білім мен дағдыларды қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Камерлық ансамбль 3
    Несиелер: 3

    «3 камералық ансамблі» – опералық театрларда, музыкалық оқу орындарының вокалдық, оркестрлік және дирижерлік (симфониялық және хор) сыныптарында концертмейстерлік тәжірибенің барлық түрлерінде жұмыс істеу үшін жоғары білікті концертмейстерлерді филармонияларда, радиода, теледидарда аккомпаниаторлық қызметке даярлауды іске асырады. Концертмейстерлік шеберліктің алуан түрлі қызметінің барлық аспектілерін терең зерделеу жас маманға концертмейстер рөлінде жоғары кәсіби деңгейде машықтануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Үздік тарихи джаз импровизаторлары
    Несиелер: 4

    Магистрант джаздың әртүрлі бағыттары мен стильдерін білуі, джаз дамуының тарихи аспектісін түсінуі керек. Орындаушы жобаларды жүзеге асыру және педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті джаз музыкасы саласындағы кәсіби білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мамандық (Орындаушылық шеберлік) 3
    Несиелер: 3

    Курс: «Мамандық (Орындаушылық шеберлік) 3» – білім берудің орта және бастапқы музыкалық сатысында оларды педагогикалық практикада кейіннен қолдану үшін қажетті практикалық және теориялық білім жиынтығы бар жоғары білікті маман даярлау. Аспапшы болашақта өзінің практикалық жоғары кәсіби орындаушылық қабілеттерін жүзеге асырып қана қоймай, болашақ студенттерді тәрбиелеу үшін өзінің педагогикалық мүмкіндіктерін іске асыра білуі керек. Магистрант белгілі бір концерттік репертуарды меңгеруге міндетті, бұл аспапты меңгеруде кәсіби шеберліктерін шыңдауға және шығармашылық өсуге ықпал етеді; жұмысты орындау, ғылыми-педагогикалық және зерттеушілік қызмет барысында туындайтын мәселелерді тұжырымдау және шешу қабілетіне бағытталған; концерттік бағдарламаларды шығаруда жаңа формаларды құрудың жаңа әдістері мен тәсілдерін таңдау, өзгерту, әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Музыканы жоғары кәсіби деңгейде, өзінің көркемдік тұжырымдамаларының призмасы арқылы және жақсы дамыған музыкалық тұлғаны көрсете білу.

  • Код ON3

    Негізгі оқытылатын пәнге жататын, ал қажет болған жағдайда онымен байланысты пәндерді, мәтіндік деректер ресурстары мен тұжырымдамаларды музыкада тілдер практикасын, нысандарын, материалдарын, технологиялары мен техникаларын терең және жан-жақты білуді қолдану.

  • Код ON4

    Орындалатын ұсынылған музыканың теориялық және тарихи контекстері туралы білімді дамыту және кеңейту мүмкіндігі.

  • Код ON5

    Музыкалық стильдерді білу және олармен байланысты орындаушылық дәстүрлерді терең және сыни түсіну.

  • Код ON8

    Сыни тұрғыдан ойлау және сыни тұрғыдан қабылдау дағдыларын жоғары деңгейде меңгеру.

  • Код ON7

    Өз пәнінің жанры және/немесе оқу саласы шегінде практика мен дамуды ақпараттық қолдау үшін тиісті әдебиеттерді және/ немесе басқа ресурстарды анықтай және пайдалана білу.

  • Код ON2

    Тәжірибе мен қойылымдарға байланысты ақпаратты қабылдау мен берудің барлық режимдерін пайдалануда кәсіби дағдыларға ие болу.

  • Код ON11

    Кәсіби музыканттармен, әуесқой музыканттармен және кең ауқымды қоғамдық аудиториямен (соның ішінде шет тілінде) алынған ақпаратты ақпаратқа жеке және/немесе топтық реакцияларды түсінуді, сондай - ақ тиісті түрде рефлексия жасау қабілетін көрсете отырып пайдалану.

  • Код ON12

    Теория мен практика арасындағы байланысты талдаңыз, осы білімді көркемдік стильді қолдау және нығайту үшін қолданыңыз.

  • Код ON10

    Өз педагогикалық қызметінде психология-педагогика ғылымдарының әртүрлі әдістерін, зерттеу нәтижелерін қолдана білу.

  • Код ON6

    Идеяларды, тұжырымдамаларды және процестерді олардың пәнінде, жанрында, зерттеу саласында және/немесе көркемдік практикада әзірлеуге және бағалауға таңдалған тәсілдерді қолдануға мүмкіндік беретін әртүрлі зерттеу әдістерінің кең ауқымын меңгеру.

  • Код ON9

    Білімді әртүрлі контексттерден немесе көздерден біріктіру қабілетіне ие болу.

Top