Жаңа білім беру бағдарламасы

6B07108 Автокөлік құрылысындағы мехатроника в Л. Б. Гончаров атындағы Қазақ автомобиль-жол институты

  • Жоғары математика І
    Несиелер: 4

    Пән практикалық және теориялық мазмұндағы есептерді шешуге мүмкіндік беретін математикалық ұғымдар мен әдістер жүйесін құру арқылы білімді қалыптастырады. Қарас-тырылып отырған курс аясында компьютерлік бағдарламаларды (Excel, Symbolab, Matlab, Maple) қолданыңыз. Оқу курсы келесі тақырыптарды қарасты-рады: сызықтық теңдеулер жүйесін шешу; матрицалар, матрицалық теңдеулерді шешу; геометриялық векторлармен және координаталар түріндегі векторлармен операциялар; дұрыс емес және нашар реттелген есептер; векторлық көбейтінділер(екі вектордың нүктелік көбейтіндісі және Кросс көбейтіндісі); түзу сызықтар және олардың теңдеулері, жазықтықтағы түзу сызық туралы негізгі есептер; бір Аргументтің функциялары, үзіліссіз функцияның графигімен есептерді суреттеу; функцияның туындысы (геометриялық және механика-лық түсіндіру, Туындыны табу); дифференциал, оны практикалық қолдану; туынды функциялар мен үздіксіз процестерді зерттеу үшін қолданылады (функцияның экстремалды мәндері туралы есептерді шешу). Оқытудың белсенді әдістері: проблемалық дәрістер, презентациялар

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеулерге кіріспе
    Несиелер: 3

    Пән зерттеу циклі туралы түсінік қалыптастырады (жоспарлау, бастау, басқару) және ғылыми жұмысты түсінудің негізгі дағдыларын дамытады, студенттердің зерттеу саласындағы мәселелерді тану қабілетін жақсартады, зерттеу сұрақтарын және зерттеуді жеке жоспарлаудың негізгі кезеңдерін тұжырымдайды. Курс зерттеушінің рөлін анықтаудан және алғашқы оқу жұмысының құрылымын жоспарлаудан бастап, зерттеу жұмысының процесімен таныстырады. Студенттердің ғылыми қызығушылықтарын дамытуға және олардың жеке зерттеу сұрақтарын қоюға ерекше көңіл бөлінеді. Оқытудың белсенді әдістері: презентациялар, жобалық оқыту

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Техникалық графика (3D модельдеу)
    Несиелер: 4

    Пән CAD / CAM / CAE құралдарын қолдана отырып, техникалық графика саласындағы негізгі білімді қалыптастырады, бұл жабдықты немесе оның механикалық бөліктерін жоғары сапалы жобалауға мүмкіндік береді. Оқу курсының бағдарламасы келесі тақырыптарды қарастырады: кеңістіктік сызбаларды құру және түрлендіру бөлшектерді дайын-дау технологиясы және бөлшектерді қосу тәсілдері; бөлшектердің аксонометриялық проекциясын құру; бөлшектердің эскиздерін орындау және т. б. Курс барысында техникалық графика құрастыру сызба-ларын, сызбаларды және геометриялық құрылымдарды орындауды, жобалауды және оқуды игереді. Оқытудың белсенді әдістері: ойын жаттығулары; презентациялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Термодинамика және жылу техникасы
    Несиелер: 3

    Пән термодинамика және жылу техникасы бойынша негізгі білімді қалыптастырады, бұл әр түрлі жылу жабдықтарының жұмыс принциптерін түсінуге және термодинамикалық процестерді, су буын, ылғалды ауаны, ғимараттардың жылу жоғалуын, жылу алмасуды, жалпақ және цилиндрлік беттерді, Кептіру жабдықтары мен жылу алмастырғыштарды есептеуге мүмкіндік береді, осылайша алынған білім, Дағдылар мен құзіреттіліктерді жобалау, орнату, пайдалану кезінде пайдалануға болады техникалық қызмет көрсету және жөндеу. Келесі тақырыптар қарастырылады: термодинамиканың негізгі ұғымдары мен заңдары; термодинамикалық диаграм-малар мен циклдар; су буының және ылғалды ауаның қасиеттері; материалдарды кептіру процестері, жылу өткізгіштік, еркін және мәжбүрлі конвекция, сәулелену және күрделі жылу алмасу; жылу алмасу жабдығы. студенттер термодинамика және жылу техникасы бойынша инженерлік мәселелерді аналитикалық және арнайы компьютерлік бағдарламалар (Comsol) арқылы шешуді үйренеді. Оқытудың белсенді әдістері: ойын жаттығулары; презентациялар

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары математика ІІ
    Несиелер: 5

    Пән компьютерлік бағдар-ламаларды (Excel, Symbolab, Matlab, Maple) қолдана отырып, қарастырылып отырған курс аясында практикалық және теориялық мазмұндағы есептерді шешуге мүмкіндік беретін математикалық ұғымдар мен әдістер жүйесін құру арқылы білімді қалыптастырады. Оқу курсының бағдарламасында келесі тақырыптар қарастырылған: бірнеше аргументтері бар функциялар, олардың жартылай туынды-лары, экстремалды, белгісіз және анықталған интеграл, Қос интеграл, бірінші типтегі беттік интегралдар, сызықтық интегралдар, қарапайым диф-ференциалдық теңдеулер, Тейлор мен Фурье қатарлары, Вариациялық есептеудегі функционалдылық ұғымы. Оқытудың белсенді әдістері: проблемалық дәрістер, презентациялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Метрология
    Несиелер: 4

    Пән метрологияның теориялық және нормативтік-құқықтық негіздері бойынша білімді қалыптастырады; инновациялық жобаларды басқару міндеттерін шешу үшін өлшеу әдістері мен құралдарын бағалау, таңдау және тиімді пайдалану бойынша құзырет-тілікті қалыптастырады. Пәнді оқу барысында алынған білім практикалық инженерияда өлшеулерді жоспарлауда, өлшеу жабдықтарын таңдауда, өлшеу жүйелерін дамытуда, сондай-ақ бөлшектерді жасау процесінде және т. б. қолданылады. Пән әр түрлі техникалық жабдықтарды салу және қызмет көрсету үшін қажетті бөлшектердің сапасын бақылау, өзара алмасу, қону және өлшемдер туралы білім береді, оқытудың белсенді әдістері қолданылады: ойын жаттығуы; презентациялар

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Электротехника
    Несиелер: 4

    Пән тұрақты және ауыспалы токтың электр тізбектерін есептеу, желілерді құру және өлшеулер жүргізу білімдері мен іскерліктерін қалыптастырады; жиі қолданылатын электр қондырғыларымен, олардың жалпы құрылғысымен және жұмыс принциптерімен таныс-тырады; электр қауіпсіздігі бойынша қажетті білім береді; алынған білім мен дағдыларды электр бөлігін жобалау және қызмет көрсету кезінде пайдалануға болатындай типтік электрондық схемаларды түсінуді және құруды үйретеді жабдықтар мен мехатрондық жүйелер. Келесі тақырыптар қарастырылады: Электротехниканың негізгі ұғымдары мен заңдары; электр қауіпсіздігі; электр тізбектерін-дегі тұрақты ток (DC) және айнымалы ток (AC) және оларды есептеу; үш фазалы электр тізбектері; трансфор-маторлар; сымдардың қимала-рын есептеу; электрондық схемаларды жобалау; электрлік өлшеулерді жүргізу. Оқытудың белсенді әдістері: жобалық тапсырмалар, презентациялар

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Материалтану
    Несиелер: 5

    Пән механикалық, физика-химиялық қасиеттері және қасиеттерін өзгерту әдістері бар материалдардың құрылымы туралы түсініктерді қалыптастырады; алынған білімді Материалдарды өңдеу, Жабдықтар мен мехатрондық жүйелерді әзірлеу, пайдалану және қызмет көрсету технологияларында қолдануға болатындай материалдардың әртүрлі параметрлерін анықтауға және олардың өзгеру заңдылықтарын анықтауға үйретеді. Келесі тақырыптар қарастыры-лады: материалдар құрылымы; механикалық, физикалық және химиялық қасиеттері, осы қасиеттерді анықтау әдістері; құйма материалдар құрылымын қалыптастыру; қорытпалардың тепе-теңдік құрылымына химиялық құрамның әсері; темір негізіндегі материалдар; қорытпаларды термиялық өңдеу; бөлшектердің бетін нығайту; түсті металдар және олардың қорытпалары. Оқытудың белсенді әдістері: ойын жаттығулары; презента-циялар, кейстер

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Механика I
    Несиелер: 6

    Пән денелердің тепе-теңдік және қозғалыс заңдылық-тары, беріктік, тұрақтылық және олардың негізгі принциптері туралы түсінік-терді қалыптастырады; құрылым бөлшектеріндегі денелердің, күштердің және күш моменттерінің қозғалыс сипаттамаларын есептеу тәсілдері туралы айтылады. Механиканың келесі бөлімдері қарастырылады: материалдық нүктенің механикасы, сақталу заңдары, денелердің айналуы, қатты дененің механикасы. Оқытудың белсенді әдістері: презентация, ми шабуылы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Электроника және өнеркәсіптік электрондық жабдықтар
    Несиелер: 4

    Пән электроникада қолданы-латын материалдардың құры-лымы, қасиеттері мен өзгеру әдістері туралы идеяларды қалыптастырады, өнеркәсіптік электроникада қолданылатын ең танымал құрылғылар зерттеледі, олардың физикалық параметрлерін практикалық анықтау дағдылары, осы құрылғыларды пайдалану туралы түсінік беріледі. Электроникада қолданылатын материалдар, олардың электронды құрылғыларды қолданудағы қасиеттері, ең танымал электронды құрылғы-лар, оларды практикалық қолдану, логикалық схемалар, оларды дамыту қарастырыл-ған. Оқытудың белсенді әдістері: жобалық оқыту, презентациялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Робототехника
    Несиелер: 4

    Пән роботтар жұмысының негізгі қағидалары туралы түсініктерді қалыптастырады; робототехникада қолданылатын атқарушы механизмдер, сенсорлық жүйелер және басқару жүйелері; Mitsubishi Робот-манипуляторын және FestoRobotino роботтарын бағдарламалауды үйретеді. Роботтардың даму тарихын, олардың жіктелуін қарастыра-ды, әртүрлі сенсорлық жүйелер мен дискілерді салыстырады, роботтарды басқару жүйелері-мен және олардың түрлерімен таныстырады. Іс жүзінде роботты қолмен басқару жүйесін бағдарламалау жүзеге асырылады. Оқытудың белсенді әдістері: презентациялар, жобалар

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Машина жасаудағы компьютерлік бағдарламалар
    Несиелер: 3

    Пән нақты инженерлік мәселелерді шешу үшін АЖЖ бағдарламалық жасақтамасын пайдалану туралы ұсыныстар жасайды. COMSOL Multiphysics процестерін мультифизикалық модельдеудің компьютерлік бағдарламасында инженерлік есептеулерді жүргізуге, сондай-ақ АЖЖ бағдарламалық жасақтамасымен жұмыс істеу білімі мен дағдыларын тереңдетуге үйретеді. SolidWorks алынған білімді, дағдыларды және құзыреттілікті жабдықты жобалау, орнату, пайдалану, техникалық қызмет көрсету және жөндеу кезінде пайдалануға мүмкіндік береді. Келесі тақырыптар: стационарлық және стационарлық емес режимдердегі жылу алмасу процестерінің инженерлік есептері (жылу өткізгіштік, конвекция, сәулелену); статикалық және динамикалық жүктемелер кезінде денелердің кернеулер мен деформациялар өрістерінің есептері; COMSOL Multiphysics физикалық процестерді кешенді модельдеудің компьютерлік бағдарламасындағы денелер автоколебанияларының жиіліктері мен тербелістер нысандарының есептері; CAD және cae SolidWorks бағдарламалық жасақтамасымен жұмыс істеу, күрделі бөлшектер мен олардың жинақтарынан 3D модельдері мен 2D сызбаларын қоса алғанда, егжей-тегжейлі дизайн модельдерін жасауға мүмкіндік береді, модель қателерін жоюға және оларды қозғалыс пен жүктемені есептеудің интеграцияланған құралдарымен өңдеуге мүмкіндік береді. Оқытудың белсенді әдістері: презентациялар, жобалар

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 4

    Кәсіби бағдарланған шет тілі (ағылшын) шет тілінде сөйлеу және жазу дағдыларын, халықаралық стандарттарға, жобаларды басқару ерекшелігіне сәйкес жобаларды басқару негіздерін пайдалану саласындағы білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастырады. Бағдарлама адам қызметінің барлық салаларына қызмет көрсететін тәртіптік құбылыс ретінде Кәсіби шет тілінде мамандықтың пәндік саласына енгізуді қарастырады. Оқытудың белсенді әдістері: жобалау әдісі, рөлдік ойындар, case-study, синквейн, жұптық және топтық жұмыс түрлері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Металл өңдеуге арналған технологиялар мен жабдықтар I
    Несиелер: 4

    Пән металл өңдеу технологиялары, олардың технологиялық жабдықтары, әртүрлі жұмыстарда қолданылатын кесу құралдары, олардың конструкциялары және жұмыстың негізгі принциптері туралы білімді қалыптастырады; өңдеудің белгілі бір түріне арналған кесу құралын таңдау, металл өңдеу станоктары конструкция-ларының нюанстарын тану мүмкіндігі. Қауіпсіздік ереже-лерімен таныстырады. Қолданылатын оқытудың белсенді әдістері кескіш құралдармен практикалық жұмыс, топтық жұмыс, ойын жаттығулары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пән экология және тұрақты даму саласындағы білімді қалыптастырады. Ол адам қоғамының табиғатпен өзара әрекеттесуінің ерекшеліктері мен принциптерін, индустриал-ды қоғамның даму жағдай-ларын және демографиялық жарылыс пен техногендік дамудың салдары ретінде планета биосферасының адамгершілікке жатпауын зерттейді. Бірқатар жаһандық экологиялық проблемалар туындады: топырақтың сарқылуы, орманның жойылуы, парниктік эффект құбылысы, озон қабатының бұзылуы, мұхиттардың ластануы, Тұщы су қорының азаюы, шөлейттену және басқалар. Оқытудың белсенді әдістері: проблемалық дәрістер; миға шабуыл; дөңгелек үстелдер; ойын жаттығуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Робототехника практикасы
    Несиелер: 3

    Пән мехатрондық құрылғыны (қарапайым робот, CNC құрылғысы, 3D принтер және т.б.) жобалау, оның элементтерін жасау, электрондық басқару жүйелерін таңдау, оларды құру және конфигурациялау ұғымдарын қалыптастырады. Пән механика, электроника және бағдарламалау пәндері арқылы мехатрондық құрылымды қарастырады; жабдықты жобалау, оның құрамдас бөліктерін (механикалық, электрондық бөліктері) таңдау, дайындау, оның барысында студенттердің практикалық дағдылары тексеріледі. Оқытудың белсенді әдістері: презентациялар, топтық жұмыс, ойын жаттығулары

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қоршаған орта, азаматтық қорғаныс, алғашқы көмек және гигиена
    Несиелер: 5

    Пән экология саласындағы білімді қалыптастырады, оның қазіргі экономикалық және саяси мәселелерді шешудегі рөлін анықтайды, табиғи жүйелердің негізгі экологиялық түсініктері мен заңдылықтарын, экология міндеттерін ғылым ретінде қарастырады. Қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы басқарма. Табиғатты қорғаудың құқықтық аспектілері. Халықты авариялардың, апаттардың, дүлей зілзалалардың салдар-ларынан қорғауды қамтамасыз ету; зақымдау ошақтарында құтқару және басқа да кезек күттірмейтін жұмыстарды жүргізу. Оқытудың белсенді әдістері: баспасөз конференциясы дәрісі; "515" әдісі; "Кейс-стади "әдісі;" тізбектер " әдісі және т .б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Механика II
    Несиелер: 5

    Пән берілген жүктемеге сәйкес келетін бөлшектердің мөлшерін анықтау тәсілдері, бөлшектердің тұрақтылығы мен беріктігін болжау, сонымен қатар аналитикалық есептеулер мен мамандан-дырылған компьютерлік бағдарламалар (Comsol, MatLab және т.б.) арқылы есептерді шешу дағдылары туралы түсінік қалыптастыра-ды. Механиканың келесі бөлімдері қарастырылады: үздіксіз деформацияланатын дененің моделі, серпімділік теориясы, толық потенциал-дық энергияның минимум принципі, вариация әдістері және ақырлы элементтер әдісі. Оқытудың белсенді әдістері: ми шабуылы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Гидравликалық және пневматикалық жетек
    Несиелер: 4

    Пән сұйықтықтар мен газдардың тепе-теңдігі мен қозғалысының жалпы заңдары туралы түсініктерді, сондай-ақ осы заңдарды есептерді шешу үшін қолдану әдістерін; гидромашиналар мен мамандық ерекшелігін ескере отырып, гидрожетектер және оларды қолдану салалары. Теориялық курстың негізгі мақсаты-студенттерде зерттелетін пән туралы, есептеу әдістері, ережелері мен нормалары туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Келесі тақырыптар қарастырылады: гидростатика мен гидродинамиканың негізгі ұғымдары мен заңдары; сұйықтық ағымының түрлері; гидравликалық шығындарды есептеу; гидравликалық/пневматикалық жүйелер, құрылымы, жұмыс принципі және олардың элементтерін белгілеу; жобалау негіздері, гидравликалық және пневматикалық жүйелермен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы ережелері; гидравликалық және пневматикалық жетекті автоматты басқару негіздері. Оқытудың белсенді әдістері: презентациялар, топтық жұмыс, кейстер

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағдарламалау негіздері
    Несиелер: 4

    Пән С++тілінде бағдарламалау дағдыларын қалыптастырады. Курс алгоритмдермен және әзірлемелермен таныстырады әр түрлі мәселелерді шешуге арналған бағдарламалар. Бұл үшін бағдарламалардың құрылымы, құрылу принциптері қарастырылады алгоритмдер мен бағдарламалар, шешу әдістері, Алгоритмдеу, бағдарламаларды бағдарламалау, күйін келтіру және іске асыру, бағдарламаларды құрудың заманауи әдіснамалары мен технологияларын пайдалану және кешендер. Оқытудың белсенді әдістері: презентациялар, топтық жұмыс, ойын жаттығулары

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Металл өңдеуге арналған технологиялар мен жабдықтар II
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде металл өңдеу технологиялары, олардың технологиялық жабдықтары саласындағы білімді қалыптас-тырады, кесу құралының көлемін анықтауға үйренеді, өңдеудің белгілі бір түріне арналған кесу құралын таңдай алады, металл өңдеу станоктары дизайнының нюанстарын үйренеді, алған білімдерін, дағдыларын қолдана алады.жабдықты немесе оның механикалық бөліктерін жобалауды сапалы орындауды үйретеді. Студенттерді металл өңдеу технологияларымен, техно-логиялық жабдықтармен, металл өңдеуде қолданылатын құрылғылармен және құрылғылармен, металл өңдеу жабдықтарымен (токарлық, фрезерлік станоктар, абразивтік-өңдеу жабдығы және т.б.), олардың конструкциясымен, олармен жұмыс істеумен, қауіпсіздік техникасы ережелерімен, әртүрлі жұмыстарда қолданы-латын кескіш құралдармен, олардың конструкциясымен және жұмыстың негізгі қағидаттарымен таныстыру. Оқытудың белсенді әдістері мультимедиялық құралдарды қолдану;case-study; презентациялар

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Автоматты басқару
    Несиелер: 4

    Пән MATLAB бағдарламалық жасақтамасын қолдана отырып, автоматты басқару жүйелерінің типологиясы мен жұмыс принциптерін игеруге бағытталған. Оның көмегімен басқару жүйелерін талдауға және тұрақтылық критерийлерін талдау. Курс сонымен қатар зертханалық жұмыстар мен практикалық жұмыстар түрінде PLC контроллерлері мен автоматты басқару жүйелерінің практика-лық дамуын қамтиды. Оқытудың белсенді әдістері: жобалар, презентациялар

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Роботталған басқару жүйелері
    Несиелер: 3

    Пән роботтарды басқару жүйелерінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады; сенсорлық жүйелер, атқарушы механизмдер және олардың Басқару жүйелеріндегі өзара әрекеттесуі туралы түсінік; микропроцессорлардың көмегімен роботты басқарудың жеке жүйесін қалай құруға болатындығын үйретеді. Курс басқару жүйелерінің әртүрлі түрлеріне және олардың жұмыс принциптеріне, Әртүрлі күрделіліктегі тапсырмаларды орындау үшін роботты басқару жүйелерінің практикалық әзірлемелеріне арналған. Оқытудың белсенді әдістері: презентациялар, жобалық оқыту, топтық жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Серво жетегі
    Несиелер: 3

    Пән серво-дискілерді қолдану, олардың компоненттерінің жұмысы мен құрылымы туралы түсініктерді қалыптастырады . Белгілі бір тапсырма үшін сервожетекті таңдауға қойылатын талаптарды қалыптастырады. Студенттерді сервожетектің түрлерімен, оған кіретін кері байланыс датчиктерінің құрылғысымен және қолданы-луымен, электрмен жабдықтау электроникасының схемасының технологиялық шешімдерімен таныстырады. Сондай-ақ, серво параметрлерін, пайдаланы-латын бағдарламалық жасақ-таманың негізгі элементтерін және оларды пайдалану тәсілдерін реттеуге кіріспе беріледі. Оқытудың белсенді әдістері: презентациялар, топтық жұмыс

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Микроконтроллерлердің техникасы және бағдарламалау I
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларға микропроцессорлардың тарихы, олардың конструкциялары, практикалық қолданылуы және жұмыс істеу принциптері туралы білімді қалыптас-тырады; нақты міндеттерге сәйкес микропроцессорларды таңдау дағдылары, микропро-цессорларды әртүрлі перифе-риялық құрылғылармен байла-ныстыру, әртүрлі периферия-ларды қоса отырып, C++ бағдарламалау тілінде микропроцессорларды бағдар-ламалаудың негізгі дағдылары. Қолданылатын белсенді әдістер: микропроцессорлармен және шеткері аймақтармен практикалық жұмыс, презен-тациялар

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бөлшектердің дәлдігі және стандарттау
    Несиелер: 5

    Пән бақылау әдістері, техникалық жабдықты пайдалану, орталықтандыру тораптары мен бөлшектерінің шектерін оқу және пайдалану саласындағы білімді қалыптастырады; орталықтандыру орындарын таңдау: білік-тісті, білік-мойынтірек, мойынтірек-корпус; бөлшектердің шектерін олардың туралану сипатына сәйкес анықтау және оларды сызбада көрсету, толеранттылық өрістерін көрсету; дағдыларды қалыптастырады өңдеу және бақылау мүмкіндіктеріне сәйкес туралау орындарын таңдау және бөлшектердің төзімділігін анықтау. Оқытудың белсенді әдістері: презентациялар, топтық жұмыс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • СББ бар станоктарды бағдарламалау және баптау I
    Несиелер: 3

    Пән бастапқы деңгейде CББ металл өңдеу машиналарын бағдарламалау және конфи-гурациялау туралы білімді қалыптастырады. Курс CББ металл өңдеу машиналарының құрылымы мен жұмыс принциптеріне арналған; G-кодтардағы осы машиналарды бағдарлама-лаудың негізгі дағдылары EMCO басқару бағдарлама-ларының көмегімен алынады. Оқытудың белсенді әдістері: CББ металл өңдеу машиналарын бағдарламалау бойынша практикалық жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қуат электроникасы
    Несиелер: 4

    Пән күшті электроника түрлендіргіштерінің жұмысы туралы білімді қалыптастырады; нақты тапсырма үшін түрлендіргішті таңдауға қойылатын талаптарды тұжырымдай білу, түрлендіргішті және оның элементтерін таңдау мүмкіндігі. Пән күштік электрондық құрылғылардың құрылымымен, жұмысымен, параметрлерімен, сипаттамаларымен таныстырады, қарапайым күштік электрондық схемаларды құруға, есептеулер жүргізуге үйретеді, осылайша алынған білім автоматты басқару және реттеу құралдарын әзірлеуге, пайдалануға және техникалық қызмет көрсетуге негіз болады. Келесі тақырыптар қарастырылды: электр электроникасы мен математикалық құрылғылардың жалпы анықтамалары. Күштік жартылай өткізгіш кілттердің құрылысы және жұмысы. Қуат қосқыштарының сипат-тамалары мен параметрлері. Ауыстырғыш элементті таңдау. Тұрақты ток түрлендіргіштері және арнайы түрлендіргіштер. Орташа және жоғары қуатты желілік түрлендіргіштер. Кернеу инверторлары. Қуат инверторлары. Резонанстық инверторлар.Басқару жүйе-лерінің функциялары мен құрылымы. Тұрақты кернеуді реттеу әдістері. Қуат тізбектерінде қуатты жартылай өткізгіш кілттерді қолдану. Заманауи шешімдерді қолдана отырып, қуат түрлендіргіштерін жасау. Практикалық бөлім зертханалық жұмыстарды, түрлендіргіштерді модельдеуді, мәселелерді шешуді қамтиды, белгілі бір электр тізбегін жасауға және тексеруге мүмкіндік бар. Оқытудың белсенді әдістері: презентациялар, топтық жұмыс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Электр машиналары және электр жетегі
    Несиелер: 5

    Пән техникада және мехатрондық жүйелерде қолда-нылатын электр машиналары мен электр жетегінің құрылымы мен жұмысының негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады; электр жетегінің элементтерінен тұратын электрондық схема-ларды жобалау және қосу; электр жетегінің параметрлерін өлшеу және электр қозғалтқыштарын есептеу, осылайша алынған білім мен дағдыларды жабдықтар мен мехатрондық жүйелердің электр жетегін жобалау және қызмет көрсету кезінде қолдануға болады. Келесі тақырыптар қарастырылады: электржетектің механикасы; энергияны электромагниттік түрлендірудің физикалық негіздері; үш фазалы асинхронды қозғалтқыштар, синхронды машиналар, тұрақты ток машиналары және электр қозғалтқыштарының басқа түрлері, олардың конструкция-сы, жұмысы, сипаттамалары, іске қосу, тежеу, жылдамдықты реттеу, өтпелі процестер; электр жетегінің энергетикасы; электр қозғалтқыштарын іріктеу және есептеу; электр жетегінің параметрлерін өлшеу; қозғалтқыш сипаттамаларын алу; электр жетегімен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы қағидалары. Оқытудың белсенді әдістері: презентациялар, топтық жұмыс

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бизнесті құжаттамалық қамтамасыз етуді автоматтандыру
    Несиелер: 4

    Пән кез-келген ұйымның бизнес-процестеріне электрон-дық құжат айналымы жүйесін енгізу қажеттілігін түсінуге, таңдалған жүйенің мүмкіндік-тері мен күрделілігін бағалау тәжірибесін алуға көмектеседі. Құжат айналымының автоматтандырылған жүйелері-нің жұмыс қағидаларымен таныстырады.Электрондық құжат айналымы технология-ларының теориялық негіздері және құжаттаманы басқару мақсатында оларды кәсіпорын-дардың АЖ-да қолдану практикасы қарастырылады. Ұйымдастыру процестеріне қатысты ақпаратты жинау, басқару, сақтау, қорғау және жеткізу үшін технологияларды пайдалану. Оқытудың белсенді әдістері: проблемалық дәрістер, дөңгелек үстел, пікірталас, презентациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютерлік сәулет
    Несиелер: 3

    Пән компьютерлік сәулет саласындағы білім, білік және дағдылардың қалыптасқан жүйесі негізінде бағдарламалық қамтамасыз ету және ақпаратты компьютерлік өңдеу саласын-дағы технологиялық шешім-дерді талдау қабілетін қалыптастырады. Пәнді оқу барысында компьютерлердің әртүрлі сипаттамалары бойынша жіктелуі қарас-тырылады, сипаттамалары мен әр түрлі компьютерлік сыныптардың ерекшеліктері, даму тенденциялары компьютерлік жүйелер; ақпаратты ЭЕМ-ге ұсыну формалары; құрылымдық және функционалдық схема және т.б. Оқытудың белсенді әдістері: презентациялар, топтық жұмыс

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дизайн негіздері I
    Несиелер: 3

    Пән машиналардың негізгі элементтері туралы, жабдық-тарды өндірудің технологиялық процестері туралы түсініктерді қалыпта-стырады; күрделі бөлшектер мен олардың құрастырмаларының 2D-сызба-лары мен 3D-модельдерін жасау үшін CAD/CAE компьютерлік бағдарламаларын пайдалана отырып, жабдықты немесе оның механикалық бөліктерін жобалау негіздерін игеруге арналған бағдарлама-лық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдылары. Оқытудың белсенді әдістері: презентациялар, топтық жұмыс, ойын жаттығулары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Интернет заттарына кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән ұйымдастыру мен жұмыс істеудің негізгі принциптері, пайда болу және даму тарихы, заттар интернетін дамытудың негізгі факторлары, қолданыс-тағы технологиялар, трендтер мен интернет заттары; Arduino микроконтроллерлерімен жұмыс істеу, соңғы құрылғыларды қосу және бағдарламалау, бұлтты технологияларды қолдану арқылы деректерді құру және сақтау үшін бағдарламалық шешім жасау дағдылары. Практикалық сабақтарда командалық жобалар орындалады (ми шабуылы, презентация және пікірталас).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютерлік басқару жүйелері
    Несиелер: 4

    Пән автоматтандырылған жүйелердің принциптерін тұжырымдамалық түсінуді қалыптастырады. Келесі тақырыптар қарастырылады: компьютерлік жүйелердің модельдерін әзірлеу; дискретті компьютер-лік басқару бойынша мамандарды даярлау және ғылыми зерттеулерді орындау. Оқу нәтижесінде студент Matlab Simulink модельдеу құралдарымен өз бетінше жұмыс істеуі керек, Matlab бағдарламалық жүйелерінің жалпы аспектісін білуі керек. Simulink-те модельдерді жобалау және талдау туралы егжей-тегжейлі біліңіз. Оқытудың белсенді әдістері: презентациялар, жобалық оқыту

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Микроконтроллерлердің техникасы және бағдарламалау II
    Несиелер: 4

    Пән білім алушыларға микропроцессорларды бағдарламалау дағдыларын қалыптастырады; микропроцес-сорларды практикалық қолдану туралы түсінік береді және алынған білімді практикалық жобаларды жүзеге асыру үшін пайдалануға мүмкіндік береді. Курс микропроцессорларды практикалық қолдануға, күр-делі тапсырмалар үшін микропроцессорларды бағдар-ламалауға арналған. Перифер-иялық құрылғылар мен микропроцессорлардың өзара әрекеттесуі және оның нәтижелері егжей-тегжейлі талқыланады. Қолданылатын белсенді әдістер: микропроцес-сорларды бағдарламалау бойынша практикалық жұмыс, топтық жұмыс

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Электр жетектерін автоматты басқару жүйелері
    Несиелер: 4

    Пән мехатрондық жүйелерде қолданылатын электр жетегін (ЭП) автоматты басқару жүйелерін (АБЖ) құру және жұмыс істеуінің негізгі принциптерін қалыптастырады; автоматика схемаларын жобалау және қосу; алынған білім мен дағдыларды мехатрондық жүйелердің электр жетегін автоматты басқару жүйелерін жобалау және қызмет көрсету кезінде пайдалануға болатындай етіп PLC және жиілік түрлендіргіштерін (ӨЖ) бағдарламалау және күйге келтіру. Келесі тақырыптар қарас-тырылған: электр жетегін автоматты басқару жүйесін құру және оның жұмысының негізгі принциптері; АБЖ элементтері бар электрондық схемаларды құру; АЖЖ-да электрондық схемаларды жобалау; жиілік түрлендір-гіштерінің конфигурациясы; электр жетегін автоматты басқару үшін PLC конфигурациясы және бағдарламалау. Оқытудың белсенді әдістері: презентациялар, жобалық оқыту, топтық жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • САМ технологиясы
    Несиелер: 3

    Пән CAM құралдарының көмегімен СББ бар металл өңдеу станоктарын (токарлық, фрезерлік станок) бағдарлама-лау және күйге келтіру білімін қалыптастырады. Келесі тақырыптар қарастырылады: CББ металл өңдеу машиналарының құрылысы және жұмыс принциптері. Бұл машиналарды Cam-құралдарын қолдана отырып бағдарламалау дағдылары қалыптасады; кесу құралын таңдау (технологиялық процеске сәйкес) және өлшеу, CББ машинасын конфигурациялау, берілген бөлікті өздігінен жасау (қайрау, фрезерлеу), оның өлшемдерін тексеру, қажет болған жағдайда станокта тиісті параметрлерді жасау мүмкіндігі; металл өңдеу жабдықтарында еңбекті қорғау бойынша білім мен дағдылар. Оқытудың белсенді әдістері: станоктарда жұмыс істеу, топтық жұмыс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Патенттану және зияткерлік меншікті қорғау
    Несиелер: 3

    Пән материалдық емес игіліктердің азаматтық айналымын реттеу жөніндегі нормативтік-құқықтық актілерді; зияткерлік меншік туралы заңнаманы, патенттік жүйенің мәні мен мақсатын, ақпаратты талдау әдістерін, патенттік құқықтарды алу тәртібін; зияткерлік меншік құқығы саласындағы заң терминдерін түсіндірудің, өнертабыс, әдеби және патенттік іздеу объектілерін анықтаудың, жекелеген өтінім материалдарын ресімдеудің практикалық дағдыларын қалыптастырады. Оқытудың белсенді әдістері: case-study; ми шабуылы; жеке жобалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дизайн негіздері II
    Несиелер: 3

    Пән машинажасау элемент-терімен таныстырады, CAD және САЕ SolidWorks бағдарламалық жасақтамасын қолдана отырып, осы элементтерді қолдану және есептеу дағдыларын қалыптастырады, бұл модель қателерін жою және оларды қозғалыс пен жүктемені есептеудің интеграцияланған құралдарымен өңдеу үшін егжей-тегжейлі дизайн модельдерін жасауға мүмкіндік береді. Оқытудың белсенді әдістері: презентациялар, топтық жұмыс, ойын жаттығулары

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • СББ бар станоктарды бағдарламалау және баптау II
    Несиелер: 3

    Пән кескіш құралды таңдау (технологиялық процеске сәйкес), СББ бар станоктарды баптау, берілген бөлшекті өз бетінше дайындау (қайрау, фрезерлеу), оның мөлшерін тексеру дағдыларын қалыптас-тырады, қажет болған жағдайда білім алушы станокта тиісті баптаулар жүргізеді; СББ бар металл өңдеу жабдығында еңбекті қорғау бойынша білім мен дағдыларды қалыптас-тырады. Оқытудың белсенді әдістері: CББ металл өңдеу машиналарында практикалық жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • СББ станоктарына техникалық қызмет көрсету және жөндеу + Курстық жоба
    Несиелер: 6

    Пән студенттерде мехатронды жабдықтар мен CББ жабдықтарын қадағалау, оларға қызмет көрсету, жөндеу және өндірістік жағдайда сапалы және ұзақ мерзімді пайдалануды қамтамасыз ету үшін пайдалану ерекшеліктері туралы білімді қалыптас-тырады.Курс барысында студент алынған білім, дағдылар мен құзырет-тіліктерді жабдықты монтаж-дау, пайдалану, техникалық қызмет көрсету, диагностика және жөндеу кезінде пайдалану үшін мехатронды, сандық бағдарламамен басқарылатын станоктар (СББ), басқа да машина жасау жабдықтары конструкциясының нюанс-тарын игереді. Қолданылатын белсенді әдістер: оқытудың мультимедиялық құралдарын қолдану; case-study; презентациялар, жобалық оқыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бизнес (бизнес және басқарудағы АТ)
    Несиелер: 6

    Пән кәсіпкерлік саласында білім мен дағдыларды игеру, бизнес-идеяларды қалыптастыру және жобаларды әзірлеу, іс жүргізу, қаржылық менеджмент, коммерциялық және еңбек құқығы және қоғамдағы әлеуметтік диалог арқылы бастаушы кәсіпкер-лерден кәсіпкерлік саласын-дағы кәсіби құзыреттілікті дамытуды қалыптастырады. Инновациялық тәсілдердің дағдыларын дамыту, бизнес-жоспарды әзірлеу, таныстыру, коммуникация және дәлелдеу. Курсты оқу үшін қолданылатын әдістерге студенттердің белсен-ді қатысуымен пікірталастар мен тренингтер; практикалық мысалдарды шешу және талдау; топтық жұмыс, бизнес-орта жағдайы, кәсіпкерлік ойындар және құзыреттілікке ие болудың басқа да практикалық әдістері кіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ақылды көлік
    Несиелер: 4

    Пән қалыптастырады: студенттердің интеллектуал көлік жүйелері (ИКЖ)бойынша теориялық және практикалық білімдері бар, ИКЖ бойынша нормативтік құжаттарды пайдалану, ИКЖ техникалық және бағдарламалық қамтамасыз ету элементтерімен жұмыс істеу дағдылары. Оқу барысында студенттер ИКЖ негізгі түрлері мен архитектурасымен, әртүрлі пайдалану жағдайларында АЖ жұмысын оңтайландыру бойынша тәсілдерімен, ИКЖ дамытудың заманауи бағыт-тарымен танысады. Оқытудың белсенді әдістері: практикалық проблемалық мәселелерді шешу; топтық жұмыс, презентациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сертификаттау және техникалық құжаттар
    Несиелер: 3

    Пән студенттерде өнімді сертификаттау, сондай-ақ техникалық құжаттану, қызметтер мен процестердің негізгі түрлеріне нормативтік құжаттардың талаптарын қолдану, стандарттау мен сертификаттаудың ұлттық және халықаралық жүйелері, құжаттарды ресімдеу стандарт-тары, регламенттер, хаттамалар және өз қызметін ұйымдастыру, кәсіби міндеттерді орындаудың үлгілік әдістері мен тәсілдерін таңдау, олардың тиімділігін бағалау және бағалау саласындағы білімді қалып-тастырады. сапа. Оқытудың белсенді әдістері: дәріс-әңгіме;практикалық проблемалық мәселелерді ше-шу;жағдай-проблема; презента-ция.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Еңбекті қорғау және еңбек заңнамасы
    Несиелер: 3

    Оқу курсының мақсаты студенттердің қауіпсіз дүниетанымын тәрбиелеу және білім алу: еңбекті қорғау бойынша ҚР Негізгі заңнама-лық актілері; зиянды және қауіпті өндірістер мен факторлар; еңбек жағдайлары-ның ерекшеліктері, өндірістегі жарақаттану; өндірістегі еңбек-ті қорғау ерекшеліктері туралы. Пән қалыптастырады Өндірістегі еңбекті қорғауды қамтамасыз ету саласындағы ҚР заңнамасы саласындағы қажетті теориялық базаны; өндірістегі еңбек жағдайлары-ның, жарақаттанудың және сырқаттанушылықтың ерекшеліктері туралы білімді; Санитариялық нормалар мен қағидалар туралы білімді алуды қамтиды. Оқытудың белсенді әдістері: презентация және пікірталас.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өндірісті ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 3

    Пән студенттердің өндірістік процесті жоспарлау және ұйымдастыру мәселелері бойынша білімін қалыптас-тырады. Оқу барысында студент өндірістің мәні және өндірісті ұйымдастыру, норма-тивтік актілер, өндіріс үшін қажетті технологиялық құжат-тама, материалдар, жабдықтар, жұмыс күші, қосалқы операциялар, алаңдар мен үй-жайларды жоспарлау, өндірістік процестердің тәуекелдерін басқару және қаржылық жоспарлау туралы білім алады. жоспарланған өндірістік жоба. Оқытудың белсенді әдістері: практикалық проблемалық мәселелерді шешу; жағдай-проблема; презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік басқару жүйелерін жобалау + Курстық жоба
    Несиелер: 6

    Пән студенттердің компьютерлік басқару жүйелері саласындағы оқу жобасын әзірлеу туралы білімдерін қалыптастырады. Курс компьютерлік басқару жүйелерінің даму тұжырымдамаларын зерттеуді жалғастыруда. Компьютерлік басқару жүйелерінің практикалық аспектілеріне ерекше назар аударылады. Компьютерлік басқару жүйелері бойынша оқу жобасын әзірлеуге дайындық. Қолданылатын белсенді әдістер: оқытудың мультимедиялық құралдарын қолдану; жобалық оқыту; презентациялар

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бизнес-процестерді модельдеу
    Несиелер: 4

    Пән:бизнес-процестерді басқару-дың жалпы ғылыми және нақты әдістерін; қызметті сипаттау әдіснамасын; қызметтің әртүрлі пәндік салаларын сипаттау әдістемесін; процестерді талдау әдістерін; бизнес-процестерді бақылау және мониторингілеу әдістерін қалыптастырады. Пәнді зерделеу барысында бизнес-процестерді модельдеу құрал-дары қаралатын болады; бизнес-процестерді талдау жүзеге асырылатын болады; бизнес-процестерді жетілдіру. Оқытудың белсенді әдістері: жеке жобалар (компьютерлік модельдеу, презентация және пікірталас).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Салалар бойынша цифрлық менеджмент
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу барысында экономика саласында ат қолданудың терең дағдылары бар, цифрлық экономиканы, электрондық бизнесті және цифрлық ресурстарды пай-далана отырып коммерцияны дамыту саласындағы міндет-терді шешуге қабілетті жергілікті және жаһандық еңбек нарығының өзекті талаптары қарастырылады. Пән компания менеджментінде цифрлық құралдарды пайда-лану саласында білім, білік және дағды кешенін қалыптастырады. Оқытудың белсенді әдістері: дәріс - "ми шабуылы"; мультимедиялық құралдарды қолдану; case-study; шағын топтардағы жұмыс; пікірталас.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жасанды интеллект негіздері
    Несиелер: 4

    Пән әр түрлі аспектілерде – бизнесте, басқаруда, өндірісте және ақпараттық технологияларда шешім қабылдауға негізделген жасанды интеллект әдістері туралы; жасанды нейрондық желілер мен генетикалық алгоритмдер арқылы шешім қабылдау, шешімдерді қолдау жүйелерінің құрылымы мен функциялары, қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды қолдану және олардың практикалық қолданылуын зерттеу туралы білімді қалыптастырады. Заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып, зерттеу нәтижесінде алынған ақпаратты сандық өңдеудің негізгі процедуралары туралы түсінік береді. Курс жасанды нейрондық желілер мен оларды нақты жағдайларда қолдану мүмкіндіктері туралы алғашқы түсінік береді. Оқытудың белсенді әдістері: презентациялар, топтық жұмыс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • BigDate Бұлтты есептеулер технологиясы
    Несиелер: 4

    Пән "бұлтты" технологиялар-дың негізгі сипаттамалары туралы теориялық білімді қалыптастырады. Оқу бары-сында студенттер бытыраңқы ақпараты бар деректердің үлкен ауқымын зерттеу әдісімен танысады, барлық мүмкін көздерден қажетті ақпаратты алу дағдыларын алады. Білім алушы зерттеу, деректерді жинау, деректерді өңдеу және түрлендіру, модельдерді құру, деректерді сақтауды ұйымдас-тыру әдістерін білуі керек. Пәнді оқу барысында білім алушылар деректерді сақтауды ұйымдастыруға арналған құралдармен жұмыс істеу дағдыларын, бағдарламалау тілдерінде бағдарламалық іске асыру дағдыларын; қолданыс-тағы "бұлтты платформаларға" арналған қосымшаларды әзірлеуді және т. б. алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сандық медиа технологиялар
    Несиелер: 3

    Пән кәсіби қызметте жаңа ақпараттық (цифрлық) технологияларды дамытудың заманауи үрдістерін қарас-тырады: GUI-мен қосымша-ларды әзірлеу кезеңдері; виджеттер, tkinter оқиғаларын өңдеу; Python-да сыныптар мен нысандарды құру; NumPy массивтерін өңдеу; Matplotlib негіздері, Matplotlib-дегі сурет құрылымы, Matplotlib-де график салу, Matplotlib-де суреттің арнайы элементтері; Pygal кітапханасы, Pygal графигінің элементтерін безендіру. Оқытудың белсенді әдістері: топтық шағын жобалар; ми шабуылы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Автоматты басқару жүйелерін жобалау + Курстық жоба
    Несиелер: 6

    Пән студенттердің АБЖ мехатрондық жабдықтарды әзірлеу және олардың прототиптерін жасау туралы білімін қалыптастырады. АБЖ жобалау әдістемесі қарастырылады; студенттер АБЖ жобалау үшін АЖЖ-мен жұмыс жасауда терең білім мен дағдыға ие болады; қарапайым мехатронды аппаратураға арналған АБЖ прототиптерін жасау. Қолданылатын белсенді әдістер: оқытудың мультимедиялық құралдарын қолдану; жобалық оқыту; презентациялар

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • IT-жобаны басқару
    Несиелер: 4

    Пән халықаралық стандарт-тарға және PMI PMBOK басшылығына сәйкес жоба-ларды басқару үшін білім, білік және дағдылар кешенін; жобаларды басқару кезіндегі заманауи тәжірибелерді, соның ішінде басқарудың икемді әдістемелерінің бірнеше түрін (AGILE, KANBAN, SCRUM, LEAN және т. б.); ақпараттық технологиялар саласындағы жобаларды басқару ерекше-лігін, түрлі бағдарламалық өнімдерді пайдалануды қалыптастырады жобаларды басқару кезінде. Оқытудың белсенді әдістері: командалық жобалар( ми шабуылы, презентация және пікірталас); практикалық проблемалық мәселелерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    ON1: пәндік, психологиялық, әдістемелік, әлеуметтік-гуманитарлық, экологиялық, экономикалық білім жүйесін меңгеру, өзінің әрі қарай кәсіби дамуын жүзеге асыру қабілеті, басқа мәдени құндылықтармен үйлесімде өзінің физикалық белсенділігін пайдалану.

  • Код ON2

    ON2: талқылау кезінде тарихи, сондай-ақ кәсіби тақырыптарға өз ұстанымын дәлелдеу, сендіру; құқықтық актілерді заңды сауатты баяндау; әлеуметтік-коммуникативтік жағдайларға көпфункционалды және көп кәсіби білім мен қабілеттерді меңгеру есебінен бейімделу.

  • Код ON3

    ON3: математикалық, жаратылыстану-ғылыми, инженерлік-технологиялық құзыреттерді пайдалану.

  • Код ON4

    ON4: өндірістік процесті қамтамасыз ету, оңтайландыру және инновациялық дамыту үшін заманауи технологияларды пайдалану.

  • Код ON5

    ON5: технологиялық жабдықтың болуы мен сәйкестігін бағалау; қажетті технологиялық жабдықтың өндірісін қамтамасыз ету және технологиялық құжаттаманы әзірлеу.

  • Код ON6

    ON6: жабдыққа техникалық қызмет көрсетуді және жөндеуді ұйымдастыру және басқару.

  • Код ON7

    ON7: мехатрондық жүйелерді диагностикалау, техникалық қызмет көрсету және жөндеу, мехатрондық жүйені жетілдіру бойынша ұсыныстар дайындау, жүйенің технологиялық процестің талаптарына сәйкестігін қамтамасыз ету, Пайдалану материалдарының қажетті көлемін жоспарлау.

  • Код ON8

    ON8: кәсіби қызмет саласында өз білімін жетілдіру, құқықтық еңбек қатынастарының этикалық қағидаттары мен нормаларын сақтау, мемлекеттік және шет тілдерінде, оның ішінде кәсіби терминологияны пайдалана отырып қарым-қатынас жасау.

  • Код ON9

    ON9: менеджмент жүйесінің стандарттарын қолдану, сапа менеджменті жүйесінің талаптарын әзірлеуге және жетілдіруге, енгізуге, қолдауға және орындауға қатысу.

  • Код ON10

    ON10: ақпаратты өңдеу үшін ат-құралдарын пайдалану; жобалық деректердің техникалық тапсырмаға сәйкестігін және өндірістік бағдарламаның орындалуын талдау; құрылыс алгоритмдері; жобалау нәтижелерін визуализациялау; жабдықты пайдалану кезінде тәуекелдерді анықтау; жабдыққа техникалық қызмет көрсету және жөндеу бойынша деректерді жүйелеу және талдау (дерекқорды өңдеуге арналған бағдарламалық жасақтаманы пайдалана отырып).

  • Код ON11

    ON11: еңбекті қорғау, өрт қауіпсіздігі, электр қауіпсіздігі, қоршаған ортаны қорғау және азаматтық қорғау талаптарының сақталуын қамтамасыз ету.

Top